Τρίτη 28 Δεκεμβρίου 2021

Κατάταξη επιλαχόντων σπουδαστών στις Στρατιωτικές Σχολές 2021-2022 - Συνεχής ενημέρωση



























Απαγορεύεται από το δίκαιο της Πνευματικής Ιδιοκτησίας η καθ΄ οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση/ιδιοποίηση του παρόντος, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη.

Το panelladikes24 μέσα από αυτή την ανάρτηση θα δημοσιεύσει τις ανακοινώσεις των Στρατιωτικών Σχολών για τις κατατάξεις επιλαχόντων σπουδαστών ακαδημαϊκού έτους 2021-2022.

Όλη η ενημέρωση για τις Στρατιωτικές Σχολές έγκυρα και έγκαιρα και στη σελίδα Στρατιωτικές Σχολές - Ενημέρωση.

Σημειώνεται ότι οι αναρτήσεις του panelladikes24 αποτελούν βοήθημα για τους υποψήφιους και δεν υποκαθιστούν την επίσημη ενημέρωση που μπορούν να έχουν οι ενδιαφερόμενοι από τις Σχολές.

ΠΡΟΣΟΧΗ - Απαγορεύεται η αντιγραφή και η αναδημοσίευση της συγκεκριμένης ανάρτησης του panelladikes24.

αρχική ανάρτηση 17/09/2021 - τελευταία ενημέρωση 28/12/2021

ΣΣΕ


ΣΣΑΣ

ΣΑΝ

ΣΝΔ


ΣΧΟΛΗ ΙΚΑΡΩΝ (ΣΙ)


ΣΜΥ

ΣΜΥΝ




ΣΜΥΑ


Δείτε επίσης:




Δείτε εδώ όλα τα νέα για τις Στρατιωτικές Σχολές καθώς και στη σελίδα Στρατιωτικές Σχολές - Ενημέρωση.



Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


931 σχόλια:

  1. Γνωρίζει κάποιος πως μπορώ να μάθω τη σειρά μου στους επιλαχοντες της Ικάρων;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λογικά όπως και στις υπόλοιπες σχολές, παίρνεις τηλέφωνο ή στέλνεις εμαιλ. Θα βρεις τα στοιχεία στην σελίδα τους.

      Διαγραφή
  2. Για ΙΚΑΡΩΝ στειλε email στο b13.dae@haf.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εγω για ΣΣΑΣ που έστειλα ιμειλ ακόμη δεν μου έχουν απαντήσει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πως μπορώ να μάθω τη σειρά μου στους επιλαχόντες στη ΣΣΕ και στη ΣΜΥΝ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Για σμυα γνωρίζει κάποιος πόσοι έφυγαν ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ξέρει κανείς αν έχουν φύγει από ΣΜΥΝ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΣΑΣ πόσα άτομα έχουν φύγει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Η ΣΣΑΣ ΑΝΕΒΑΣΕ ΤΟΝ ΠΊΝΑΚΑ ΕΠΙΛΑΧΟΝΤΩΝ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. εχω μια ερώτηση. Πειτε οτι εβαλα λιμενικο πρωτη επιλογή, και σμυ δευτερη.Και περναω σμυ.Θεωρουμε επιλαχων για την σχολη του λιμενικού;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Εγώ δεν κατάλαβα είδα τους επιλαχόντες στις σχολές ΣΣΑΣ δλδ για να μπει ένας που ανήκει στην ειδική κατηγορία των τριτεκνων πρέπει να αποχωρήσει ένας τριτεκνος...υπάρχουν άλλοι επιλαχόντες για τους τριτεκνους άλλοι για την γενική σειρά;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι.. Γενικη σειρα φευγει επιλαχων απο γενικη σειρα
      Ειδικη κατηγορια φευγει, επιλαχων απο την ιδια ειδικη κατηγορια επιλαχων

      Διαγραφή
    2. Γενική σειρά μπαίνουν όλοι και από όλες τις ειδικές κατηγορίες. Για καθε κατηγορία ειδική σειρά υπάρχει λίστα ξεχωριστή.

      Διαγραφή
  11. Απαντήσεις
    1. Έχω μάθει ότι έχουν φύγει άτομα.
      Τον ακριβή αριθμό και από ποιες κατηγορίες δεν τον γνωρίζω. Πιστεύω θα καλέσει η σχολή όπως και οι υπόλοιπες σχολές που απηύθυναν πρόσκληση για κατάταξη.

      Διαγραφή
    2. Έχω σειρά 13.... Έχω ελπίδες?

      Διαγραφή
    3. Γενικη ΓΕΛ είσαι?

      Διαγραφή
    4. Ναι.... Έχω 120 μόρια λιγότερα..

      Διαγραφή
    5. ΝΑ ΕΤΟΙΜΑΖΕΣΑΙ...

      Διαγραφή
    6. Σε ευχαριστώ πολύ.... Αλλά όμως πως το ξέρεις? Νόμιζα ότι φέτος η εκπαίδευση είναι ομαλή και δεν θα έχει πολλούς επιλαχοντες

      Διαγραφή
    7. Έχε εμπιστοσύνη στο λέω σίγουρα.
      Μην αγχώνεσαι. Ετοιμάσου. Δεν ξέρω αν θα είσαι με την 1η ή τη 2η πρόσκληση.
      Κι όταν με το καλό μπεις, θα ξαναμιλήσουμε.

      Διαγραφή
    8. Περυσι ο τελευταιος επιλαχοντας μπηκε με 975 μορια κατω απ τη βαση δλδ 13625

      Διαγραφή
    9. Έχετε δίκιο παιδιά... Απλά διαβάζω διάφορα και έχω απογοητευτεί.... Λένε ότι φέτος δεν φεύγουν γιατι δεν τους ζορίζουν και τέτοια... Βέβαια δεν ξέρω αν ισχύει για ΣΜΥΝ ή για Ευελπίδων...

      Διαγραφή
    10. Μην απογοητεύεσαι. Αυτά που διαβάζεις μπορεί να ισχύουν για σχολές που δεν έχουν δεξαμενή με ικανό αριθμό επιλαχόντων.

      Διαγραφή
    11. Το σκέφτηκα και γω σας ευχαριστώ πολύ.

      Διαγραφή
  12. Ρε παιδιά εσείς σίγουρα το ξέρετε επειδή εγώ δεν το έχω πολυψαξει μέχρι πότε μπορούν να παραιτηθούν και να μας καλέσουν εμάς;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχω παρατηρήσει ότι από το 2017 μέχρι και το 2020 περνούν επιλαχόντες μέχρι και τον Δεκέμβριο..... Φέτος δεν ξέρω.

      Διαγραφή
  13. Έγινε ευχαριστώ πολύ! Ισχύει και για ΣΣΑΣ αυτο; Καθώς αυτό με ενδιαφέρει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Επίσης οι επιλαχόντων παίρνανε την βασική μόνη τους;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. 33 σειρά για σμυ σωματα λέτε να υπάρχει ελπίδα (από γενική σειρά)???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Η σμυ κάλεσε επιλαχοντες και αν ναι μέχρι πια σειρά έφτασαν οι επιλαχοντες ???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σμυ σώματα έχουν καλέσει. Κάλεσαν έναν γνωστό μου όποτε είναι 100% αυτό που σας λέω

      Διαγραφή
    2. Δεν εννοεί στο τηλέφωνο αλλα προσκληση επιλαχοντων στην διαυγεια

      Διαγραφή
    3. Ο γνωστός σου πόσα μορια έχει που πέρασε ως επιλαχοντας στα σωματα ???

      Διαγραφή
    4. Από γενική σειρά είναι ο γνωστός σου??... γιατί και εγώ τόσα μορια έχω γράψει αλλά δεν με έχουν καλέσει ακόμη

      Διαγραφή
    5. Δεν ξέρω. Είναι και ειδική κατηγορία. Δεν ξέρω αν το πήραν σαν ειδική

      Διαγραφή
    6. Ευχαριστώ πολύ!!!

      Διαγραφή
  17. Βγήκαν επιλαχόντες για ΣΜΥΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. λαθος σμυν ηθελα να γραψω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Δεν πρέπει να βγει επίσημο έγγραφο με τους επιλαχοντες που περνούν? Όπως βγήκε για ΣΣΑΣ?
    Εμενα με ενδιαφέρει ΣΜΥΝ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. 50 θεση επιλαχον για σμυν καμια ελπιδα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ΜΕ ΠΗΡΑΝ ΤΗΛ ΑΠΟ ΣΜΥ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΕΠΙΛΑΧΩΝ,ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΠΟΤΕ ΘΑ ΒΓΕΙ ΕΠΙΣΗΜΑ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Μηπως εννοεις ποτε θα γινει η καταταξη;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ΝΑΙ ΑΥΤΟ ΕΝΝΟΩ,ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. τι θεση ησουν ως επιλαχων αν επιτρέπεται;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Είσαι με το καινούργιο ή παλιό σύστημα ,αν επιτρέπεται;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Βγήκαν επιλαχόντες στην ΣΜΥΝ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Για ΣΜΥΝ είμαι στους επιλαχόντες με σειρά κοντά στο 60....Ξέρει κανείς αν έχω ελπίδες; Έστω και τον Δεκέμβριο.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΤΟ 2020 ΕΦΥΓΑΝ ΓΥΡΩ ΣΤΑ 45 ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΘΑ ΕΠΑΙΡΝΑΝ ΣΥΝΟΛΙΚΑ 70 ΑΤΟΜΑ

      Διαγραφή
  28. ΣΜΥΝ σειρά ως επιλαχών κοντά στο 60 από ΓΕΛ 90%...Να περιμένω λέτε τίποτε καλό;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Για ικαρων ξερουμε ποτε μπαίνουν επιλαχωντες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι σειρα επιλαχων εισαι. Νομιζω εχουν παρει καποια τηλεφωνα.

      Διαγραφή
  30. ΓΕΙΑ ΣΜΥΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΠΟΣΟΙ ΕΦΥΓΑΝ ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Και εγώ ενδιαφέρομαι να μάθω για σμυα τεχνολογικής έφυγε κάνεις?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δύο ειδικής κατηγορίας, ένας γενικής και ένας από ΕΠΑΛ...τη Δευτέρα τους καλεσαν

      Διαγραφή
  32. Για σμυα τεχνολογικής γνωρίζουμε αν έφυγαν?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. για ΣΜΥΑ Διοικητικής θα φύγουν 2 απο το 90%

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. ΄Οταν δηλώνεις οικειοθελή παραίτηση από κάποια στρατιωτική σχολή μπορεί να σε καλέσουν σαν επιλαχών από άλλη?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω αν παραιτηθείς από μία στρατιωτική σχολή, χωρίς πρώτα να σε έχουν καλέσει σε άλλη, χάνεις το δικαίωμα κατάταξης. Ψαξτο πριν κάνεις οποιαδήποτε κίνηση

      Διαγραφή
    2. Δεν ισχύει. Η κάθε σχολή έχει τη δική της λίστα επιλαχόντων. Δεν έχει σχέση αν είσαι σε άλλη σχολή ή όχι. Η νέα σχολή απλά θέλει τη διαγραφή σου από την προηγούμενη.

      Διαγραφή
    3. Συμφωνώ, η κάθε σχολή έχει δική της λίστα. Όταν όμως παραιτείσαι από μία, χωρίς πρώτα να κληθείς από άλλη, χάνεις όλες τις στρατιωτικές. Τουλάχιστον τα προηγούμενα χρόνια έτσι γινόταν. Διαβάστε την προκήρυξη προσεκτικα. Είναι η τελευταία παράγραφος.

      Διαγραφή
    4. Δες το έντυπο τι γίνεται σε περίπτωση παραίτησης ή διαγραφής για λόγους υγείας. Τελευταία παράγραφο κυρίως. Θα το βρεις κι εδώ στο panelladikes24.

      Διαγραφή
    5. Πήρα τηλ. στη σμυν και ρώτησα αν κάποιος έχει παραιτηθεί για προσωπικούς λόγους από κάποια στρατιωτική σχολή και είναι επιλαχών πχ στη σμυν θα τον καλέσουν αν φτάσει η σειρά του και μου απάντησαν θετικά

      Διαγραφή
  35. Για Ευελπίδων μήπως ξέρετε τίποτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. με οικειοθελη παραιτηση ουτε σε αλλη στρατιωτικη αλλα και ουτε σε οποιαδηποτε αλλο πανεπιστημιο,μονο για λογους υγειας εαν φυγεις μπορεις σε αλλο πανεπιστημιο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λάθος. Σε καλεί οποιαδήποτε στρατιωτική σχολή σε έχει στη λίστα επιλαχόντων.
      Και έρθει βεβαίως η σειρά σου.

      Διαγραφή
    2. Λάθος... Με δική σου παραίτηση δεν πας πουθενά, ούτε στρατιωτική σχολή ούτε πανεπιστήμιο.

      Διαγραφή
  37. Ήθελα να ρωτήσω το εξής :Όταν έχουν βγει επιλαχόντες όπως τώρα στην ΣΜΥΝ πρέπει να ξαναρωτήσουμε για την σειρά που έχουμε ως επιλαχόντες γιατί ίσως κάποιοι δεν από δέχθηκαν?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η σειρά σου ως επιλαχών δεν αλλάζει αν κάποιος δεν δεχτεί να πάει στη σχολή. Απλά έρχεται πιο γρήγορα η σειρά σου γιατί καλούν τον επόμενο.

      Διαγραφή
  38. οι πινακες αυτοι που δημοσιεύονται; αφιυ στα σαιτ καθς στρατιωτικης σχολης δεν υπάρχει ανακοίνωση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παίρνεις τηλ στην σχολή που σε ενδιαφέρει και ρωτάς ή στέλνεις e mail και σου απαντάνε.

      Διαγραφή
  39. Ποτε κατατασετε η πρώτη σειρα επιλαχοντων σε ικαρων γνωρίζει κανείς περίπου ημερομηνία;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. την άλλη βδομάδα.
      σε καλέσανε;

      Διαγραφή
    2. Ναι αλλα δεν μου ειπαν ημερομηνία ξέρεις ποτε;

      Διαγραφή
    3. Τι κατηγορία είσαι φίλε και σε ποιο τμήμα σε κάλεσαν

      Διαγραφή
  40. Έκανα σε ιμειλ η ΣΣΑΣ δεν μου απάντησε για να μάθω την σειρά μου...οι επιλαχόντες τελικά περνάνε μόνοι τους βασική εκπαίδευση;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κοίταξε μήπως πήγε στα ανεπιθύμητα. Οι επιλαχόντες εντάσσονται στην εκπαίδευση με αυτούς που μπήκαν από την αρχή.

      Διαγραφή
    2. Οπότε βασική δεν κάνουν κανονικά;μόνο ότι προλάβουν;

      Διαγραφή
    3. Τρέχουν να προλάβουν αυτούς που μπήκαν πρώτοι. Όλα τα κάνουν.

      Διαγραφή
    4. Τι εννοείς τρέχουν; Αυτό εννοώ αφού έχουν λιγότερες μέρες εκπαίδευση κανονικά δεν πρέπει να κάνουν έξτρα εκπαίδευση.Δυσκολο πολύ ακούγεται έτσι

      Διαγραφή
    5. Θα πρέπει να μάθουν ότι έμαθαν και οι άλλοι. Δεν είναι κολέγιο.

      Διαγραφή
    6. Δεν ορκίζονται με αυτούς που μπήκαν εξ αρχής, ή έχασαν μέρες προπαίδευσης.
      Παρατείνεται η προπαίδευσή τους.

      Διαγραφή
  41. Αν έρθει η σειρά μας ως επιλαχόντες για να κατάταξη , θα μας πάρουν κάποιο τηλέφωνο πρώτα για να μας ενημερώσουν ή το βλέπουμε κατευθείαν από τις ανακοινώσεις της σχολής ??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μας τηλεφώνησαν, έστειλαν μέιλ στην αστυνομία όπου αποδεχτηκαμε τη θέση..δλδ δηλώσαμε ότι θα πάμε και μετά μας έστειλαν στο μέιλ τα σχετικά χαρτιά και μας ειδοποίησαν ποτέ μπαίνουμε

      Διαγραφή
  42. θα σε ενημερωσουν με καποιο τηλ σγρ...εγω σμρ εμαθα οτι ειμαι 8ος οποτε δυσκολο το κοβω για ΣΣΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ποιο τμήμα και ποια κατηγορία είσαι 8ος στη ΣΣΑΣ;

      Διαγραφή
    2. Γιατί δεν πήγες καμία αξιωματικών αστυνομίας να ήσουν χαλαρός ρε συ

      Διαγραφή
    3. Είμαι με την ειδική κατηγορία ρε συ των τριτεκνων για αυτό δεν έγραψα τόσο ψηλά...για το οικονομικό ΣΣΑΣ ενδιαφέρομαι φίλε μου και έχω γράψει 17700

      Διαγραφή
  43. Σε παίρνουν τηλέφωνο. Τα ονόματα τα ανακοινώνουν αργότερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Αφου πάρουν τηλέφωνο πρέπει να απαντήσεις θετικά ή αρνητικά, ώστε να πάνε στον επόμενο ή βγάζουν ανακοίνωση με το όνομά σου έστω και αν απάντησες αρνητικά σε μια σχολή;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εκείνη την ώρα πρέπει να τους πεις αν συνεχίζεις να θέλεις να πας στη σχολή. Στον γιο μου δεν άφησαν περιθώρια σκέψης. Εκείνη την ώρα ήθελαν απάντηση ακριβώς για να ξέρουν αν θα βγει η ανακοίνωση με το όνομα του ή θα πάνε στον επόμενο γιατί πρέπει να προλάβουν την ανακοίνωση. Οπότε αν πεις δεν ενδιαφέρεσαι, πηγαίνουν στον επόμενο και βγαίνεις εκτός τελείως, δεν ξαναγυρνάνε σε εσένα σε επόμενη πρόσκληση.

      Διαγραφή
  45. ειμαι 10η σμυ σωματα ειδικη κατηγορια.Εχω ελπιδες;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. με 350 κατω απο την βαση της σμυ σωματα υπαρχει πιθανοτητα για επιλαχων ;;(γενικη σειρα ειμαι)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ είμαι 33.... πιστεύω ότι χρειάζεται μεγάλη υπομονή

      Διαγραφή
    2. Δεν ξέρω όμως αν γίνεται τα παιδιά που είναι μέσα στην σμυ σωματα αν μπορούν να μπουν στην σσε ώστε να καλύψουν τις κενές θέσεις

      Διαγραφή
    3. Αφού λόγο ΕΒΕ δεν υπαρχουν επιλαχοντες στην ΣΣΕ οπότε δεν μπορούν να πάρουν για τις κενές θέσεις άτομα. Δυστυχώς.

      Διαγραφή
    4. Εννοουσα να πάρει από την σμυ όπως έκανε και άλλα χρόνια

      Διαγραφή
  47. Γνωρίζει κανείς κάτι για ΣΜΥΑ; έχουν επικοινωνήσει με κανένα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι...μπαίνουν 4 άτομα στις 27 του μήνα..δύο ειδικής κατηγορίας, ένας γενικής, ένας από ΕΠΑΛ

      Διαγραφή
  48. Υπάρχει περίπτωση κάποιοι που είναι πιο πάνω σειρά επιλαχών να φάνε τίς θέσεις άλλων με μέσον.Το ακούσαμε και αυτό γιατί κάποιος είπ ότι πού ξέρεις ποιος είναι πριν και μετά από εσένα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Αν καποιος είναι στην βασικη εκπαιδευση στρατιωτικης σχολης και δεν εχει επικοινωνια με εξω ακομα πως θα ενημερωθεί εάν είναι στους επιλαχόντες για καταταξη αλλης σχολης??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχουν τη λίστα και ξέρουν που είναι ο καθένας. Ειδοποιούν στη σχολή. Έτσι μου ειπαν.

      Διαγραφή
  50. Είμαι 12η με 10% παλαιό σύστημα...ούτε με αίτηση δεν μπαίνω έτσι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Εγώ ΣΣΑΣ είμαι 3η. Λέτε να με καλέσουν ??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. για ποιο τμήμα ενδιαφέρεσαι και ποια κατηγορία 90%, 10%, ειδικές ?

      Διαγραφή
  53. Γνωρίζετε τι γίνεται με την πυροσβεστική σε ειδοποιούν;;και πότε παρουσιάζονται;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχουν ήδη ειδοποιήσει. Παρουσιάζονται 11 Οκτωβρίου.

      Διαγραφή
    2. Πότε ακριβώς ειδοποίησαν γιατί εγώ χτες πήγα πυροσβεστική ακαδημία ρώτησα τους αξιωματικούς της σχολής κ δεν ήξεραν ούτε αυτοί

      Διαγραφή
  54. Γνωρίζουμε για ΣΜΥΑ??? Έφυγε κανένας?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Κάλεσαν τέσσερα άτομα ΣΜΥΑ τεχνολογικής κατεύθυνσης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Μήπως γνωρίζεται τι γίνεται με τις ανακοινώσεις της σμυ ???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Έχω ελπίδες για Ανθοποπυραγων ::: πότε καλούν τους επιλαχόντες;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πόσα μόρια έχεις?

      Διαγραφή
    2. Έπιανες αξιωματικών αστυνομίας. Έβαλες πιροσβεστων μετά από ανθυποπυραγών?

      Διαγραφή
    3. Δεν τα έβαλα ... ήθελα μόνο ανθυποπυραγων...

      Διαγραφή
    4. Δύσκολο να φύγουν από ανθυποπυραγων. 15 παίρνει όλους κι όλους.

      Διαγραφή
    5. 0 7:20 είμαι. Εγώ έκανα το αντίθετο. Έπιανα την ανθυποπυραγών και έβαλα αξιωματικών ελας επειδή μου αρέσει η ελας.

      Διαγραφή
    6. 18 από 90% παίρνει φέτος

      Διαγραφή
  58. Μήπως γνωρίζει κανείς είμαι 27 επιλαχών στην σχολή Ικάρων γενική σειρά έχω ελπίδες??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πόσα μόρια έχεις?
      Βάσει των περσινών ανακοινώσεων έχεις αρκετές πιθανότητες.

      Διαγραφή
    2. Έχεις αρκετές πιθανότητες. Μέσα στους 26 που είναι πριν απο εσένα συμπεριλαμβάνονται και όσα άτομα από τα 18 της ειδικής κατηγορίας έχουν μόρια από 16913 έως πάνω από εσένα.

      Διαγραφή
    3. Αν θες τόσο πολύ να μπεις Ικάρων κυνήγησε το δικαστικά...δύο παιδιά μπήκαν έτσι ...είχαν περισσότερα μόρια από τον τελευταίο της ειδικής κατηγορίας και δικαιώθηκαν ..

      Διαγραφή
  59. Για σμυ σωματα 33 σειρά λέτε να υπάρχει ελπίδα (γενική σειρά)????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. 4:52 συγνώμη που θα σε στεναχωρήσω έχεις αγωνία το ξέρω αλλά η αλήθεια είναι ότι δεν θα μπορέσεις να μπεις Ικάρων ποτέ δεν έχουν πάρει τόσα άτομα .Αν σε καλέσουν από κάποια άλλη σχολή μπες μην περιμένεις από Ικάρων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προφανώς εσύ είσαι πιο κάτω και θες να επηρεάσεις τους άλλους για κάποιον άλλο λόγο

      Διαγραφή
  61. Όχι φίλε μου καμιά σχέση έχω γνωστό στην Ικάρων και στο παιδί λέω την αλήθεια είναι άσχημο το ξέρω ότι κόβω τα φτερά του. Αν το θέλει τόσο γνώμη μου να ξαναδώσει. Μακάρι να έπαιρναν περισσότερα άτομα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πέρυσι 22 οι της γενικής σειράς και έκανε πρόσκληση σε 15 άτομα η σχολή Ικάρων. Φέτος 39 ήταν οι επιτυχόντες της γενικής σειράς.

      Διαγραφή
  62. Καλησπέρα μήπως γνωρίζετε πέρυσι η σμυ σώματα μέχρι ποια σειρά επιλαχόντες πηρανε,? Για να ξέρουμε περίπου μέχρι ποια σειρά μπορούμε να έχουμε ελπίδες φέτος,? Ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπορείς να πατήσεις "επιλαχόντες στρατιωτικών σχολών 2020" , να μπεις στην σελίδα panelladikes24 και να δεις ποσα ατομα πήραν σε κάθε ανακοίνωση από την κατηγορία που είσαι στην ΣΜΥ

      Διαγραφή
    2. Δεν νομίζω να πάρουν τόσα και φέτος..η γνωμη μου... μακάρι να κάνω λάθος

      Διαγραφή
  63. Δεν νομίζω να πάρουν τόσα και φέτος, μακάρι να κάνω λάθος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Είμαι στην 28 σειρά επιλαχόντων στην ειδική κατηγορία στην Σμυν. Τι λέτε έχω ελπίδες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. στην γενική σειρά σε ποιά θέση είσαι;

      Διαγραφή
    2. Δύσκολο νομίζω....πέρσι πήραν μόνο δύο από ειδικη

      Διαγραφή
    3. Εγώ είμαι σειρά 13 ΓΕΛ.... Πήραν τώρα 3 άρα τώρα θα είμαι λογικά 10.....πιστευεις ότι θα πάρουν ακόμα?

      Διαγραφή
    4. Λογικά έχεις πολλές πιθανότητες σε σειρά 13

      Διαγραφή
  65. Επειδή δεν μπορεί το τηλέφωνό μου να ανοίξει τη σελίδα μήπως γίνεται κάποιος να μου πει αν έχουν φωνάξει κάποιον με το 10% από το παλιό σύστημα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μου αρεσει που εισαι πολυ σιγουρος για να λες την αρνηση δυο φορες......α και να ξερεις δυο αρνησεις κανουν μια καταφαση!!!!!

      Διαγραφή
    2. Μα δεν καλεσαν κάποιον με το παλαιό σύστημα 2020 10%. Καλέσαν κάποιον από 10% του 2019. Δίκιο έχει αυτός με τις δύο αρνήσεις που αναφέρεις.

      Διαγραφή
  66. ΝΑΙ ΑΠΟ 2019 ΤΑΚΤ...... ΡΑ......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Μήπως γνωρίζει κανείς με πόσα μόρια πέρασαν ΣΜΥΑ τεχνολογικής κατεύθυνσης ο επιλαχών από ΕΠΑΛ???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Μπορεί να μου πει κάποιος πως μπορω να μάθω την σειρά μου ( στη σμυν ) παίρνω κάποιο τηλέφωνο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παίρνεις τηλέφωνο στην ΣΜΥΝ και λες τα μόριά σου και το όνομά σου

      Διαγραφή
    2. Παιδιά μήπως ξέρετε τίποτα για την Ευελπίδων πότε θα πάρει επιλαχόντες;

      Διαγραφή
    3. Σε ποια κατηγορία είσαι επιλαχόν

      Διαγραφή
  69. Σήμερα η ΣΙ καλεί επιλαχόντες επιτυχόντες που είχαν περάσει Σμυν ΣΜΥΑ κ ΣΣΕ να παρουσιαστούν την Δευτέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Από λιμενικο έχουμε αποχωρήσεις?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. Για λιμενικό ξέρει κανείς εάν έχουν φύγει άτομα από ΕΠΑΛ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. Παιδια στη σχολη πυροσβεστων εχουν μπει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. Ποση αδεια ορκωμοσιας παιρνουν οι πρωτοετεις σμυ;αν ξερει κανεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. τι σειρα εισαι σε Λιμενικο απο ΕΠΑΛ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. Μία ερώτηση για ΣΜΥΝ. Είμαι στη δεκάδα του 40. Γνωρίζει κανείς από προηγουμενες χρονιές εάν υπάρχει πιθανότητα να με καλέσουν;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. Μήπως γνωρίζει κανείς πόσα μόρια είχε ο επιλαχών που πήραν από ΕΠΑΛ ΣΜΥΑ???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. Για σμυα διοικητική γνωρίζει κανείς αν κάλεσαν άτομα και ποσά ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. Οι επιλαχοντες της σμυ ποτε θα ανακοινωθούν???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εχουν ενημερωθει ηδη οι πρωτοι τηλεφωνικα αρχικα.

      Διαγραφή
  79. Έχω μια ερώτηση.. Αυτό με τον αριθμό σειράς επιλαχοντων που μπορώ να το βρω;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. Ξερει κανεις ποτε θα γινει η καταταξη επιλαχοντων στη ΣΜΥ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. Χθες κάποιος φίλος πιο πάνω είπε ότι καλούν στην Ικάρων από τους επιτυχών τες σε ΣΣΕ, ΣΜΥΝ ΚΑΙ ΣΜΥΑ.... Ισχύει?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι διαβάστε την πρόσκληση κατάταξης επιτυχόντων της ΣΙ.Παρουσιαζονται την Δευτέρα 27 Σεπτεμβρίου.

      Διαγραφή
    2. Συγνώμη επιλαχόντων ήθελα να γράψω όχι επιτυχόντων

      Διαγραφή
    3. Εξαρταται απο τα μορια που εχεις και τι σειρα εχεις ως επιλαχων στην ικαρων.Μπορει να εισαι επιλαχων στην ΣΙ αλλα να εχεις περασει σε αλλη σχολη,δεν εχει σημασια.Αν ερθει η σειρα σου να σε καλεσει δεν τους ενδιαφερει σε ποια σχολη βρισκεσαι,σε καλουν και αν θελεις πηγαινεις.

      Διαγραφή
  82. Ρε παιδια γιατι ολοι μενε οτι η πυροσβεστικη ειναι πιο καλη απο την αστυνομια; Μπορει καποιος να μου εξηγησει; τι πλεονεκτηματα παραπανω εχει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. Ξέρει κανείς πότε θα πάρει η Ευελπίδων επιλαχόντες στην σειρά 10%

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τους εχει ενημερωσει τους πρωτους.Λογικα αρχες του μηνα οκτωβρη θα παρουσιαστουν.

      Διαγραφή
  84. Ξέρει κανείς για τη ΣΜΥ σώματα; Ποια σειρά έχουν καλέσει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή