Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.
Ιστολόγιο με πληροφορίες, θέματα και απαντήσεις, αποτελέσματα και άρθρα για τις Πανελλαδικές Εξετάσεις.
Παρασκευή 5 Ιουνίου 2015
Πέμπτη 4 Ιουνίου 2015
Ερώτηση στη Βουλή για το θέμα Β3 στην Ηλεκτρολογία - Ποια η θέση της ΕΕΦ
Ο βουλευτής της Ν.Δ. κ. Θεόδωρος Φορτσάκης κατέθεσε ερώτηση στη Βουλή προς τον υπουργό Πολιτισμού, Παιδείας και Θρησκευμάτων κ. Αριστείδη Μπαλτά σχετικά με τα θέματα που εξετάστηκαν οι υποψήφιοι της τεχνολογικής κατεύθυνσης - κύκλου τεχνολογίας και παραγωγής στο μάθημα της Ηλεκτρολογίας.
Πιο συγκεκριμένα, η ερώτηση αφορούσε το θέμα Β3 που θεωρήθηκε ότι είναι εκτός της εξεταστέας ύλης.
Δείτε εδώ την ερώτηση του βουλευτή.
Για το ίδιο θέμα, δελτίο τύπου εξέδωσε η Ένωση Ελλήνων Φυσικών (ΕΕΦ) όπου αναφέρει τα εξής:
Η Ένωση Ελλήνων Φυσικών κατόπιν ανοιχτού διαλόγου με τα μέλη της, σχετικά με τα θέματα της ηλεκτρολογίας κατεύθυνσης στις Πανελλαδικές εξετάσεις της Γ΄ Τάξης ημερησίων και Δ΄ Τάξης εσπερινών Γενικών Λυκείων που εξετάστηκαν οι υποψήφιοι στις 27/05/2015 έχει να δηλώσει τα κάτωθι:
1. Σύμφωνα με την ύλη του σχολικού βιβλίου “ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΑ” διδάσκονται τόσο σε επίπεδο θεωρίας όσο και ασκήσεων, τα κυκλώματα Ε.Ρ. με στοιχεία συνδεδεμένα σε σειρά (σελ. 27 & 31) και όχι τα στοιχεία με παράλληλη σύνδεση (για τα τελευταία υπάρχει στο βιβλίο στη σελ. 31 το σχήμα 1.21 με το σχόλιο “ να μελετηθεί από το μαθητή ….” χωρίς να υπάρχουν σχετικές αναφορές στο αντίστοιχο θεωρητικό πεδίο). Αναλύονται δηλαδή μόνο RLC κυκλώματα σειράς χωρίς να υπάρχει η παραμικρή αναφορά στα κυκλώματα παράλληλης συνδεσμολογίας, με αποτέλεσμα, το θέμα Β3 που τέθηκε, να είναι αδύνατο να αντιμετωπιστεί από τους μαθητές, αφού, λόγω της ύλης που έχει οριστεί από το Υπουργείο Παιδείας δεν περιλαμβάνεται σε αυτήν (ΦΕΚ αρ. φύλλου 1938/17-7-2014 σελ 24331, 24332).
2. Η επίλυση του θέματος Α4 απαιτούσε και την γνώση της παραγράφου 1 του 4.8 που σύμφωνα με το παραπάνω ΦΕΚ είναι εκτός ύλης.
3. Τα υπόλοιπα θέματα θεωρούμε ότι ανταποκρίνονται στην αντίληψη του σχολικού βιβλίου και του τρόπου που διδάσκεται το μάθημα στα σχολεία.
4. Θεωρούμε ότι για παιδαγωγικούς λόγους και εξαιτίας της ιδιαιτερότητας των συνθηκών εξέτασης των υποψηφίων, η παρουσία θεμάτων εκτός ύλης προκαλεί αίσθημα ανασφάλειας, αδυναμίας και αδικίας στην αξιολόγηση της προσπάθειας που κατέβαλαν όλο το προηγούμενο διάστημα της προετοιμασίας τους.
Αναμένεται η απάντηση του υπουργείου Παιδείας.
Πατήστε εδώ για να δείτε τα θέματα της Ηλεκτρολογίας, προτεινόμενες απαντήσεις και σχόλια.
Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.
Τετάρτη 3 Ιουνίου 2015
Κύρωση Κανονισμού Εισαγωγής Σπουδαστών-τριών στις Α.Ε.Ν. για το εκπαιδευτικό έτος 2015-2016
Εντός των ημερών αναμένεται να εκδοθεί και η προκήρυξη
Δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ Β΄ 1015/2105 η Κύρωση Κανονισμού Εισαγωγής Σπουδαστών/Σπουδαστριών στις Ακαδημίες Εμπορικού Ναυτικού (Α.Ε.Ν.) για το εκπαιδευτικό έτος 2015-2016.
Με την απόφαση αυτή καθορίστηκε ο αριθμός των σπουδαστών/σπουδαστριών που θα εισαχθούν στις Α.Ε.Ν. Πλοιάρχων και Μηχανικών κατά το ακαδημαϊκό έτος 2015-2016 σε 701 (456 Πλοίαρχοι και 245 Μηχανικοί).
Πατήστε εδώ για να δείτε την απόφαση και να ενημερωθείτε σχετικά με τον αριθμό εισακτέων, την προέλευση υποψηφίων και την κατανομή θέσεων, τα γενικά προσόντα υποψηφίων, τα δικαιολογητικά υποψηφίων και τον τρόπο επιλογής σπουδαστών/σπουδαστριών.
Στην προκήρυξη που θα εκδοθεί σύντομα, θα καθορίζεται ο αριθμός των εισαγομένων σπουδαστών/σπουδαστριών ανά Σχολή των Α.Ε.Ν., καθώς και οι ημερομηνίες υποβολής δικαιολογητικών και υγειονομικών εξετάσεων.
http://panelladikes24.blogspot.com
Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.
Δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ Β΄ 1015/2105 η Κύρωση Κανονισμού Εισαγωγής Σπουδαστών/Σπουδαστριών στις Ακαδημίες Εμπορικού Ναυτικού (Α.Ε.Ν.) για το εκπαιδευτικό έτος 2015-2016.
Με την απόφαση αυτή καθορίστηκε ο αριθμός των σπουδαστών/σπουδαστριών που θα εισαχθούν στις Α.Ε.Ν. Πλοιάρχων και Μηχανικών κατά το ακαδημαϊκό έτος 2015-2016 σε 701 (456 Πλοίαρχοι και 245 Μηχανικοί).
Πατήστε εδώ για να δείτε την απόφαση και να ενημερωθείτε σχετικά με τον αριθμό εισακτέων, την προέλευση υποψηφίων και την κατανομή θέσεων, τα γενικά προσόντα υποψηφίων, τα δικαιολογητικά υποψηφίων και τον τρόπο επιλογής σπουδαστών/σπουδαστριών.
Στην προκήρυξη που θα εκδοθεί σύντομα, θα καθορίζεται ο αριθμός των εισαγομένων σπουδαστών/σπουδαστριών ανά Σχολή των Α.Ε.Ν., καθώς και οι ημερομηνίες υποβολής δικαιολογητικών και υγειονομικών εξετάσεων.
http://panelladikes24.blogspot.com
Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.
Ανακοίνωση υποψηφίων Στρατιωτικών Σχολών με ελλιπή δικαιολογητικά - Έως 10 Ιουνίου η υποβολή των ελλιπών δικαιολογητικών
Η ενημέρωση για την εξέλιξη και τις διαδικασίες των εισαγωγικών εξετάσεων που παρέχεται ανά σχολή αφορά μόνο τους υποψηφίους που την έχουν δηλώσει σαν Σχολή πρώτης προτίμησης.
ΣΝΔ - Υποψήφιοι ΣΝΔ με Ελλιπή Δικαιολογητικά
ΠΟΛΕΜΙΚΗ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ - Η Διοίκηση Αεροπορικής Εκπαίδευσης (ΔΑΕ), μετά τον έλεγχο των δικαιολογητικών των υποψηφίων διαγωνισμού θέματος από τις αρμόδιες προς τούτο επιτροπές, ανακοινώνει με αλφαβητική σειρά κατάσταση υποψηφίων, τα δικαιολογητικά των οποίων παρουσιάζουν ελλείψεις ή τυπικές παραλείψεις.
Οι εν λόγω υποψήφιοι, καλούνται να αποστείλουν ΜΟΝΟ ταχυδρομικά, τα ελλείποντα - ελλιπή δικαιολογητικά, μέχρι 10 Ιουνίου 2015 (θα λαμβάνεται υπόψη η ημερομηνία σφραγίδας ταχυδρομικής υπηρεσίας, δημόσιας ή ιδιωτικής και όχι η ημερομηνία παραλαβής από τη ΔΑΕ), στη ΔΑΕ και στη διεύθυνση: Διοίκηση Αεροπορικής Εκπαίδευσης (ΔΑΕ/Β1), ΑΒ ΔΕΚΕΛΕΙΑΣ, ΑΧΑΡΝΑΙ ΑΤΤΙΚΗΣ, Τ.Γ.Α 1010.
Σε περιπτώσεις παράλειψης συμπλήρωσης κάποιου από τα πεδία της αίτησης που απαιτούν ΝΑΙ ή ΟΧΙ, θα αποστέλλεται υπεύθυνη δήλωση, στην οποία θα δηλώνεται η ανάλογη επιθυμία. Οι υπεύθυνες δηλώσεις, θα πρέπει να συμπληρώνονται - υπογράφονται (θεώρηση για το γνήσιο της ή των υπογραφών απαραίτητη), από τον υποψήφιο εάν είναι ενήλικος, ή από τους ασκούντες την γονική μέριμνα ή επιτροπεία, εάν είναι ανήλικος.
Για περισσότερες πληροφορίες - διευκρινήσεις, οι υποψήφιοι μπορούν να επικοινωνούν στα τηλέφωνα 2108192132 - 2133.
Αλφαβητική κατάσταση υποψηφίων με ελλείποντα - ελλιπή δικαιολογητικά
ΣΣΑΣ - Ανακοινώνεται η κατάσταση των υποψηφίων με πρώτη σχολή προτίμησης τμήμα της ΣΣΑΣ, που έχουν ελλιπή δικαιολογητικά στις υποβληθείσες αιτήσεις για το Ακαδημαϊκό Έτος 2015-2016.
Τα ελλιπή δικαιολογητικά θα πρέπει να συμπληρωθούν και με μέριμνα του υποψηφίου, να έχουν περιέλθει στη Σχολή έως 10-06-2015 (θα λαμβάνεται υπόψη η ημερομηνία σφραγίδας ταχυδρομικής υπηρεσίας, δημόσιας ή ιδιωτικής).
Τηλέφωνα επικοινωνίας: 2310-962177, 2310-962191, 2310-962112 - ΦΑΞ: 2310-248890
Διεύθυνση: Στρατιωτική Σχολή Αξιωματικών Σωμάτων, Πλήθωνος Γεμιστού 1-2, ΤΚ: 54638, Θεσσαλονίκη
ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΜΕ ΕΛΛΙΠΗ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΓΙΑ ΤΟ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΟ ΕΤΟΣ 2015-2016
ΣΑΝ - Στον παρακάτω πίνακα, περιλαμβάνονται οι υποψήφιοι των ΠΚΕ της ΣΑΝ, των οποίων τα δικαιολογητικά ήταν ελλιπή. Οι εν λόγω υποψήφιοι θα πρέπει να τα συμπληρώσουν και με μέριμνά τους, αυτά να περιέλθουν στη Σχολή, με συστημένη επιστολή, εώς την Τετάρτη 10 Ιουνίου 2015 (ημερομηνία σφραγίδας ταχυδρομικής υπηρεσίας).
Πίνακας Ελλιπών Δικαιολογητικών εδώ.
ΣΜΥ - Ανακοινώθηκε από τη Σχολή Μονίμων Υπαξιωματικών η κατάσταση των υποψηφίων ακαδημαϊκού έτους 2015-2016 των ΑΣΕΙ-ΑΣΣΥ που υπέβαλαν αίτηση στη Σχολή και έχουν ελλιπή στοιχεία-δικαιολογητικά.
Μπορείτε να δείτε την κατάσταση στον παρακάτω σύνδεσμο:
Κατάσταση Υποψήφιων Ακαδημ. Έτους 2015-2016 με Ελλιπή Στοιχεία-Δικαιολογητικά
ΣΜΥΝ - Ανακοινώνονται τα ονόματα των υποψηφίων για ΑΣΕΙ-ΑΣΣΥ με 1η σχολή προτίμησης την ΣΜΥΝ, των οποίων τα δικαιολογητικά βρέθηκαν ελλιπή, προκειμένου να αποστείλουν τα συμπληρωματικά δικαιολογητικά έως την 10η Ιουνίου 2015.
ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΜΕ ΕΛΛΙΠΗ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ
Δείτε επίσης: Προκήρυξη για τις Στρατιωτικές Σχολές 2015
http://panelladikes24.blogspot.com
Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.
Τρίτη 2 Ιουνίου 2015
Πανελλαδικές Εξετάσεις 2015 - Μαθήματα Ειδικότητας - Θέματα, προτεινόμενες απαντήσεις και σχόλια
Από αύριο ξεκινούν οι Πανελλαδικές Εξετάσεις για τα μαθήματα ειδικότητας των υποψηφίων ΕΠΑΛ ΟΜΑΔΑ Α΄ και Β΄.
Το panelladikes24 κάθε μέρα θα αναρτά τα θέματα μόλις δημοσιεύονται και μετά από λίγο χρόνο θα αναρτά και προτεινόμενες απαντήσεις.
Πατήστε εδώ για να συνδεθείτε στη σελίδα με τα θέματα και τις προτεινόμενες απαντήσεις.
Το panelladikes24 εύχεται σε όλους τους υποψήφιους Καλή Επιτυχία.
Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.
Ετικέτες
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ 2015
Πανελλαδικές Εξετάσεις 2015 - Αρχές Οικονομικής Θεωρίας (ΑΟΘ) - Θέματα, προτεινόμενες απαντήσεις και σχόλια
ΣΧΟΛΙΑ
Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.
Παρασκευή 29 Μαΐου 2015
Εξέταση ατόμων με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στα Ειδικά Μαθήματα 2015 (Ξένες Γλώσσες - Σχέδια - Μουσική)
Εξέταση ατόμων με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στα Ειδικά Μαθήματα 2015 (Ξένες Γλώσσες - Σχέδια - Μουσική)
Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.
Ετικέτες
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ 2015
Πανελλαδικές Εξετάσεις 2015 - Φυσική Κατεύθυνσης - Θέματα, προτεινόμενες απαντήσεις και σχόλια
ΣΧΟΛΙΑ
- Σχολιασμός θεμάτων από την Ομοσπονδία Εκπαιδευτικών Φροντιστών Ελλάδας (ΟΕΦΕ)
- Σχολιασμός θεμάτων από την Ένωση Ελλήνων Φυσικών
Δελτίο τύπου εξέδωσε η ΕΕΦ σχετικά με τα σημερινά θέματα που εξετάστηκαν οι υποψήφιοι της Θετικής και Τεχνολογικής Κατεύθυνσης. Δείτε τι αναφέρει:
Τα θέματα της Φυσικής Κατεύθυνσης ήταν σαφή και πολύ απαιτητικά. Ένας υποψήφιος για να μπορέσει να ανταποκριθεί πλήρως έπρεπε να έχει κατανοήσει τις φυσικές έννοιες σε πολύ υψηλό επίπεδο και να έχει μεγάλη ευχέρεια πράξεων.
Το Θέμα Β1 απαιτούσε εξαιρετική κατανόηση του θεμελιώδους νόμου της Μηχανικής.
Το Θέμα Γ ήταν σαφώς διατυπωμένο. Παρ’ όλα αυτά το Γ1 ερώτημα απαιτούσε άριστη κατανόηση της Αρχής της Διατήρησης της Ενέργειας και η μη επίλυσή του καθιστούσε αδύνατη τη λύση των υπολοίπων ερωτημάτων. Το ερώτημα Γ4 δεν είχε καμία απολύτως φυσική σημασία.
Το Θέμα Δ ήταν αρκετά απαιτητικό, έκρυβε παγίδες για τους υποψηφίους και η πλήρης επίλυσή του απαιτούσε βαθιά γνώση της Μηχανικής και κατανόηση της διάταξης του προβλήματος.
Τα θέματα ήταν δυσκολότερα από πέρυσι και κατά την άποψή μας δεν αντιπροσωπεύουν το ύφος του μαθήματος που προκύπτει από το αναλυτικό πρόγραμμα παραπέμποντας ουσιαστικά σε εξετάσεις πρωτοετών φοιτητών.
http://panelladikes24.blogspot.gr
Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.
- Σχολιασμός θεμάτων από την Ομοσπονδία Εκπαιδευτικών Φροντιστών Ελλάδας (ΟΕΦΕ)
- Σχολιασμός θεμάτων από την Ένωση Ελλήνων Φυσικών
Δελτίο τύπου εξέδωσε η ΕΕΦ σχετικά με τα σημερινά θέματα που εξετάστηκαν οι υποψήφιοι της Θετικής και Τεχνολογικής Κατεύθυνσης. Δείτε τι αναφέρει:
Τα θέματα της Φυσικής Κατεύθυνσης ήταν σαφή και πολύ απαιτητικά. Ένας υποψήφιος για να μπορέσει να ανταποκριθεί πλήρως έπρεπε να έχει κατανοήσει τις φυσικές έννοιες σε πολύ υψηλό επίπεδο και να έχει μεγάλη ευχέρεια πράξεων.
Το Θέμα Β1 απαιτούσε εξαιρετική κατανόηση του θεμελιώδους νόμου της Μηχανικής.
Το Θέμα Γ ήταν σαφώς διατυπωμένο. Παρ’ όλα αυτά το Γ1 ερώτημα απαιτούσε άριστη κατανόηση της Αρχής της Διατήρησης της Ενέργειας και η μη επίλυσή του καθιστούσε αδύνατη τη λύση των υπολοίπων ερωτημάτων. Το ερώτημα Γ4 δεν είχε καμία απολύτως φυσική σημασία.
Το Θέμα Δ ήταν αρκετά απαιτητικό, έκρυβε παγίδες για τους υποψηφίους και η πλήρης επίλυσή του απαιτούσε βαθιά γνώση της Μηχανικής και κατανόηση της διάταξης του προβλήματος.
Τα θέματα ήταν δυσκολότερα από πέρυσι και κατά την άποψή μας δεν αντιπροσωπεύουν το ύφος του μαθήματος που προκύπτει από το αναλυτικό πρόγραμμα παραπέμποντας ουσιαστικά σε εξετάσεις πρωτοετών φοιτητών.
http://panelladikes24.blogspot.gr
Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)