Η απόφαση εντάσσεται στο πλαίσιο των επιπρόσθετων μέτρων που έχει λάβει η κυβέρνηση για την αντιμετώπιση του κινδύνου διασποράς του κορωνοϊού - Η ανακοίνωση αναμένεται το απόγευμα
Στην απόφαση για αναστολή των εξόδων σπουδαστών από τις Στρατιωτικές Σχολές όπου φοιτούν για τις επόμενες δύο εβδομάδες προσανατολίζεται το Υπουργείο Εθνικής Άμυνας στο πλαίσιο των μέτρων για τον περιορισμό της διάδοσης του κορωνοϊού.
Όλη η ενημέρωση για τις Στρατιωτικές Σχολές έγκυρα και έγκαιρα και στη σελίδα Στρατιωτικές Σχολές - Ενημέρωση.
Η απόφαση αναμένεται να ανακοινωθεί το απόγευμα, αφού προηγηθεί η εξειδίκευση των μέτρων από την κυβέρνηση για τον κορωνοϊό.
Σύμφωνα με την απόφαση, οι σπουδαστές των Στρατιωτικών Σχολών δεν θα έχουν τη δυνατότητα να βγαίνουν από τις σχολές για τις επόμενες δύο εβδομάδες. Η απόφαση λαμβάνεται στο πλαίσιο των επιπρόσθετων μέτρων που ενεργοποιεί η κυβέρνηση για την αντιμετώπιση του κινδύνου διασποράς του κορωνοϊού και κατόπιν συσκέψεως της Πολιτικής και της Στρατιωτικής Ηγεσίας του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας με τους αρμόδιους φορείς.
Ανάλογα μέτρα, όπως άλλωστε και στο προηγούμενο lockdown, αναμένεται να τεθούν σε ισχύ και για τις εξόδους και τις άδειες των στρατιωτών.
ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ
Δείτε εδώ όλα τα νέα για τις Στρατιωτικές Σχολές καθώς και στη σελίδα Στρατιωτικές Σχολές - Ενημέρωση.
Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από ηλεκτρονικά ή έντυπα μέσα είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.
Τα παιδιά δεν επιτρέπεται να βγαίνουν σε αντίθεση με τους αξιωματικούς και το πολιτικό προσωπικό!Για τους ανώτερους δεν ισχύει το lockdown!!!ΑΙΣΧΟΣ!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΆλλαξε τίποτα σε σχέση με την προηγούμενη εβδομάδα για τους δόκιμους των στρατιωτικών σχολών..... μήπως πάνε σχολείο ή σπουδάζουν σε .... εμπορικά καταστήματα..... κύριοι στο ΥΠ.ΕΘ.Α. ΠΟΙΟΣ ΒΛΑΚΑΣ ΚΛΕΙΝΕΙ ΜΕΣΑ ΤΟΥΣ ΔΟΚΙΜΟΥΣ ......ΣΥΝΕΛΘΕΤΕ γιατί γινόσαστε ΡΕΖΙΛΙ με αυτά που αποφασίζεται !!!!! ΝΤΡΟΠΗ !!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήαμαν οχι τη κανουν,.....
ΑπάντησηΔιαγραφήΤι μ@@@@@@ς είναι αυτές ντροπή
ΑπάντησηΔιαγραφήΚοιτάξτε τις ουρές έξω από τις τράπεζες και αφήστε τα παιδιά. Τα περισσότερα πέρασαν κορονοϊο και ειδικά στη ΣΜΥ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίναι επίσημο!!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΔυστυχώς τα παιδιά μας θα τα χαζέψουν!!!!
Ήδη κλαίνε και χτυπιούνται στη ΣΜΥ!!!
ΕΛΕΟΟΟΟΟΟΟΣ!!!!
ΤΗΛΕΦΩΝΑ ΕΜΑΙΛ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΑ ΚΑΝΤΕ Ο,ΤΙ ΜΠΟΡΕΊΤΕ....
ΜΟΝΟ ΑΥΤΟ ΜΑΣ ΜΕΝΕΙ....ΝΑ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΗΘΟΥΜΕ!!!!!!!
ΟΛΟΙ ΜΑΖΙΙΙΙΊΙΙΙΙΙΙ
Λυπηρό! Οι εβδομάδες εγκλεισμού θα είναι, στην καλύτερη των περιπτώσεων τρεις, αφού ήδη ολοκληρώνεται η πρώτη, δεδομένου ότι το lockdown έχει οριστεί –σε πρώτη φάση- μέχρι τις 21 του μήνα!
ΑπάντησηΔιαγραφήΔυστυχώς δεν γίνεται αντιληπτό ότι εξαιτίας των γενικότερων περιοριστικών μέτρων και τα παιδιά των στρατιωτικών σχολών θα είναι εκ των πραγμάτων περισσότερο «προστατευμένα» κατά την έξοδο τους απ΄ότι πριν, οπότε και υπήρξε μεγαλύτερη ελευθερία κινήσεων όπως σε όλους τους πολίτες… Άλλωστε αλλάζει κάτι σε σχέση με το προηγούμενο Σαββατοκύριακο; Μιλάμε για παιδιά συνειδητοποιημένα και απολύτως πειθαρχημένα που θα πρέπει να τους δείχνουν εμπιστοσύνη.
Οι ψυχολογικές επιπτώσεις λόγω του εγκλεισμού αποτελούν κίνδυνο, κοινά αποδεκτό, για κάθε πολίτη και όχι για τα παιδιά που καλούνται να ανταποκριθούν σε ένα υψηλών απαιτήσεων στρατιωτικό και ακαδημαϊκό πρόγραμμα καθ΄όλη τη διάρκεια της εβδομάδας;
Μήπως θα ήταν φρόνιμο εκτός από τους λοιμωξιολόγους, να συμβουλευτεί και ψυχολόγους η ηγεσία των Ενόπλων Δυνάμεων για την αλόγιστη- κάποιες φορές και πολλαπλώς- πίεση που ασκείται στα παιδιά των Στρατιωτικών Σχολών;
Οι σπουδαστές στις περισσότερες σχολές έχουν ήδη νοσήσει από Covid. Για ποιο λόγο τα κρατούν μέσα αυτά τα παιδιά, όταν οι αξιωματικοί, υπαξιωματικοί, στρατιώτες κλπ μπαινοβγαίνουν στις στρατιωτικές μονάδες καθημερινά;;;;;; Υπάρχει καμία λογική σε αυτή την απόφαση; Η ψυχική υγεία αυτών των παιδιών δεν έχει σημασία, όταν καθημερινά περνούν από απαιτητική στρατιωτική εκπαίδευση και το Σαββατοκύριακο είναι ένα απαραίτητο διάλειμμα για να ανακτήσουν δυνάμεις;;; Ήδη πριν τις γιορτές έμειναν 2 μήνες μέσα στις σχολές.... Απλή λογικη!! Κρατούν μέσα παιδιά που ήδη νόσησαν...
ΑπάντησηΔιαγραφήΜήπως να οργανωθούμε καλύτερα;;;;
ΑπάντησηΔιαγραφήΝα βάλουμε δικηγόρο να μας αντιπροσωπεύει σε καθε σχολή;;;;
Οι σπουδαστές κρατάνε όπλα.....
Μα και όταν διαμαρτυρόμαστε, αυτό έχει αντίκτυπο στα παιδιά.
ΔιαγραφήΑν έχετε κάποιον υπόψη σας που ασχολείται με στρατιωτικά θέματα γιατί όχι? Τα λεωφορεία είναι τίγκα με ανθρώπους που είναι σίγουρο ότι ΔΕΝ εργάζονται και περιφέρονται χωρίς λόγο και χωρίς να ενοχλούνται.
ΔιαγραφήΤα παιδιά μας είναι νέοι υγιέστατοι(καρατσεκαρισμένο) 18 και 20 χρόνων που πέρασαν ΑΣΥΜΠΤΩΜΑΤΙΚΑ τον ιό,
έγκλειστοι κάθε τόσο...?
Δευτέρα με Παρασκευή δεν φτάνει?
Μακάρι να είναι για 2 εβδομάδες αλλά πάντα έτσι αρχίζει και καταλήγουν μέσα κάνα δυο μήνες.
ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΠΟΙΟΝ ΥΠΟΨΗ ΜΟΥ ΔΙΚΗΓΟΡΟ ΑΛΛΑ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΒΡΟΥΜΕ ΣΤΟ ΔΙΑΔΥΚΤΙΟ..
ΔιαγραφήΝτροπή και αισχος θα τα τρελάνουν τά παιδιά τζάμπα ενοίκια σπιτιών πληρώνουμε ξενοικιαστε όλοι νά πιέσουν καί οι τοπικές κοινωνίες εγώ θα ξενοικιαζω αύριο για διαμαρτυρία ντροπή καί αισχος επιεικως για την ηγεσία.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό που γίνεται με την Καραντίνα στις στρατιωτικές σχολές δεν έχει προηγούμενο. Όλοι οι εργαζόμενοι και οι αξιωματικοί στις στρατιωτικές σχολές μπαινοβγαίνουν στις σχολές και δεν τους κολλάει ούτε κορονοιος ούτε τίποτε άλλο. Μόνο τους σπουδαστές κολλάει αυτός ο ιός. Ή μήπως θέλουν να τους αναγκάσουν όλους να εμβολιαστουν; Γιατί απ'ότι μαθαίνουμε είναι πολλοί αυτοί που δεν έχουν εμβολιαστεί. Έλεος πια αφήστε τα παιδιά θα τα τρελαίνετε
ΑπάντησηΔιαγραφήΆμα είναι ακατάλληλοι να διοικήσουν σωστά και δεν μπορούν να λάβουν ΣΩΣΤΕΣ αποφάσεις τότε ας φύγουν. Γιατί προς το παρόν απλά εξευτελίζονται! Σε παιδιά όπως πολύ σωστά ειπώθηκε παραπάνω, πειθαρχημένα, επιβάλουν την σκληρότερη καραντίνα. Τα αίσχη ,οι Απανθρωποι..Γονείς πρέπει να δράσουμε.. Δεν καταλαβαίνουν αλλιώς!!!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΣύμφωνο μαζί σάς πρέπει να δράσουμε χθές πολύ αργήσαμε εάν πάθουν κάτι τά παιδιά θα πατήσουν μαύρο χιόνι όλοι τούς έχουνε τελείωσε με όποιο καί νά είναι τό κόστος.
ΔιαγραφήΝα δράσουμε ξανά, έστω στέλνοντας πάλι την επιστολή που είχαμε στείλει στις 27/1/21 με τον ίδιο τρόπο!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΌσοι δεν γνωρίζουν, ας ανατρέξουν στην ιδια σελίδα αλλά στο άρθρο τις 21/12/20 και συγκεκριμένα στο σχόλιο με την επιστολή στις 27/1/21 5:44 μ.μ. και με τα ίδια ανώνυμα email, όπως λεει το σχόλιο στο ίδιο άρθρο στις 28/1/21...δλδ email π.χ. goneisstrsxolon1
αλλάζοντας ο καθένας μας στο τέλος, μόνο τον αριθμό..π.χ. 5,8,10,15 και να στέλνουμε από κει ό,τι θέλουμε που να αφορά τις στρατιωτικές σχολές!
Νοσηρά μυαλά!!Δεν έχω λόγια!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΓΕΕΘΑ 2106574256
ΑπάντησηΔιαγραφήΓΕΣ 2106552305, 21065553266
ΓΕΑ 210659242
ΥΠΕΘΑ 210 6598100 - 200
Ξέρει κάποιος εάν είναι τελεσιδικο η καραντίνα σε όλες τις στρατιωτικές σχολες;Στη ΣΜΎ έχει παιδιά που πήγαν στην χειμερινή και δεν γνωρίζουν κάτι σχετικό.περιμένουν το σαββατοκυριακο να πάνε στα διαμερίσματα τους να ξεκούραστουν τι γίνεται;
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν περιμένουμε να γίνει οριστικό..καήκαμε..
Διαγραφήπροσπαθήστε κι εσείς με τηλεφωνήματα ή email!!!!
Για αυτό το ζήτημα θα πρέπει να τεθεί ερώτημα στη Βουλή!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίχε τεθεί στην περσινή καραντίνα,από έναν βουλευτή του Ηρακλείου
ΔιαγραφήΌποιος γνωρίζει Υπουργό ή Βουλευτή να του ζητήσει να θέσει θέμα Κοινοβουλευτικού Ελέγχου για το πόσοι μαθητές νόσησαν από κορονοϊό λόγω του εγκλεισμού τους εντός των σχολών.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣΕ κάθε τηλεφώνημά μας ή email ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΝΑΦΕΡΟΥΜΕ ΤΑ ΑΡΘΡΑ ΣΤΙΣ 21/12/20 ΚΑΙ ΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ 10/2/21 ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΣΕΛΙΔΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΟΥΝ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΜΑΣ!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΝΑ ΤΟΥΣ ΕΠΙΣΗΜΑΝΟΥΜΕ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ.....ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΣΥΜΒΕΙ......δεν θέλω ουτε να σκεφτώ τί!!!!!
Τα παιδιά στην ΣΜΥ που γυρίζουν από χειμερινή δεν θα έχουν ούτε ρούχα να φορέσουν και αυτοί τους κλείνουν πάλι μέσα τουλάχιστον για δύο βδομάδες που θα είναι παραπάνω σίγουρα τι θα γίνει από τά γραφεία τούς καλά τά λένε η ψυχολογία τους χαλιά.Ημαρτον
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιατί να παίρνουν τέτοια απόφαση όταν είδαν τι έγινε την προηγούμενη φορά, που δεν ήξεραν ούτε οι ίδιοι πως να κοντρολαρουν την κατάσταση που είχε ξεφύγει κατά πολύ στη Σμυ.Δεν μαθαίνουν μέσα από τα λάθη γιατί θέλουν να επαναλάβουν το ίδιο σκηνικό γιατί θέλουν να παίζουν με την ψυχολογία των παιδιών μας και την δική μας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτη ΣΜΥ .....ΔΕΝ ΠΑΕΙΙΙΙ ΑΛΛΟΟΟΟ!!!!
ΔιαγραφήΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ!!!
Γιατί νομίζουν πως οι σπουδαστές που παραιτήθηκαν είναι μουγγοί;;;; και δεν λένε τί πέρασαν και τί είδαν;;;
ΧΑΑΑ....ΑΛΙΜΟΝΟ ΤΟΥΣ!!!
1. Γραφείο Πρωθυπουργού κ. Μητσοτάκη Κυριάκου
ΑπάντησηΔιαγραφήΓενική Γραμματεία Πρωθυπουργού
Μέγαρο Μαξίμου
Ηρώδου Αττικού 19
10674 Αθήνα
Διεύθυνση ηλεκτρονικής αλληλογραφίας
primeminister@primeminister.gr
2. Ελληνική Ραδιοφωνία και Τηλεόραση
Ελληνική Ραδιοφωνία Τηλεόραση
Διεύθυνση: Μεσογείων 136 και Κατεχάκη, Αθήνα, Τ.Κ. 11527
Τηλ. Κέντρο: (+30) 210 606 6000
Email: info@ert.gr
3. Ενωση Ψυχολόγων Ελλάδας
ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΨΥΧΟΛΟΓΩΝ
Λεωφ. Βασιλίσσης Αμαλίας 42
2ος όροφος, Αθήνα τ.κ.10558
Τηλ. 210 6913500
Fax. 210 6913053
Διεύθυνση Αλληλογραφίας
Τ.Θ. 27011
Τ.Κ. 11702
e-mail: info@seps.gr
4.Γενική Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας
Ταχ. Διεύθυνση: Λεωφ. Κηφισίας 37-39, 151 23 Μαρούσι
Τηλ.: 213 1510 100
Fax: 213 1510 935, 198
E-mail: info@gscp.gr
5. Υπουργείο Εθνικής Άμυνας
Μεσογείων 227-231, Χολαργός Τ.Κ. 15561 - Ελλάδα
Υπουργός Εθνικής Άμυνας Νικόλαος Παναγιωτόπουλος: minister@mod.mil.gr
Υφυπουργός Εθνικής Άμυνας Αλκιβιάδης Στεφανής: a.p.stefanis@mod.m
Πέρυσι τον Απρίλιο, τηλεφώνησα παντού.Ξερετε τι μου απάντησε ένας μεγάλος στο ΓΕΝ;"Προσωπικά με ενδιαφέρει η σωματική και όχι η ψυχική υγεία των σπουδαστών".
ΔιαγραφήΣοβαρά τωρα; πως γίνεται αυτό πως γίνεται να έχει την σωματική του υγεία οταν η ψυχική υγεία είναι χάλια αυτά είναι αλληλενδετα μεταξύ τους.εάν είναι να στερησουν τις εξόδους στα παιδιά για την ασφάλεια τους να κάτσουν όλοι μέσα και στέλεχοί για να μην μεταφερουν αυτοί τον ιό στις σχολές να δούμε την δική τους ψυχολογία τοτε
ΔιαγραφήΩ ναι! Σοβαρά... δυστυχώς.
ΔιαγραφήΠήρα σε κανάλια,σε ιδιαιτερες υπουργών.... παντού.
Μάλιστα ο ΣΚΑΪ κ η ΕΤ3 ισχυρίστηκαν ότι καλώς ίσχυε η καραντίνα και ήταν για το καλό των παιδιών.
Τελικά πρέπει να φτιάξουμε ΣΥΛΛΟΓΟ ΓΟΝΕΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΩΝ ΣΧΟΛΩΝ
ΔιαγραφήΑυτό μεταφράζεται:
Περίπου 3.000 με 3.500 χιλιάδες μαθητές.
Δηλ. μαθητές που ανήκουν σε οικογένειες 12.000 ατόμων το ελάχιστο.
Δεν το λες και λίγο.
Προς
ΑπάντησηΔιαγραφήΤον Υπουργό ΄Αμυνας κύριο Παναγιωτόπουλο Νικόλαο
Θέμα : «΄Εξοδοι Σπουδαστών-στριών Στρατιωτικών Σχολών»
Τη δύσκολη αυτή εποχή που βιώνει η Πατρίδα μας, με μεγάλη χαρά εμείς οι γονείς επικροτήσαμε την επιλογή των παιδιών μας, να δηλώσουν και τελικά να φοιτήσουν στις Στρατιωτικές Σχολές, μετά από κόπους και θυσίες ετών. Η υπερηφάνεια τους, αλλά και η δική μας συγκίνηση έφτασε ως τον ουρανό , αποφασισμένοι να τους στηρίξουμε με όλες μας τις δυνάμεις, προκειμένου να πραγματοποιήσουν το όνειρό τους.
Με καρτερικότητα, υπομονή και επιμονή συνεχίζουν την σκληρή στρατιωτική εκπαίδευση μέχρι σήμερα.
Οι καθιερωμένες έξοδοι των σπουδαστών είναι απαραίτητες, για να αποφορτιστούν τόσο σωματικά όσο και ψυχικά, προκειμένου να συνεχίσουν την δύσκολη εκπαίδευσή τους.
Η καραντίνα – εγκλεισμός τους καταλαβαίνουμε, ότι γίνεται καλοπροαίρετα, προκειμένου να τους προστατέψετε από την τρομερή πανδημία, που έπληξε την ανθρωπότητα.
Τις ψυχές όμως αυτών των παιδιών μπορούμε να αφουγκραστούμε μόνο εμείς οι γονείς.
Σας το φωνάζουμε λοιπόν με όλη μας την δύναμη κύριε Υπουργέ ΄Αμυνας, ότι η αρνητική επίδραση στην ψυχολογία των σπουδαστών-στριών, λόγω του εγκλεισμού τους είναι ΤΕΡΑΣΤΙΑ, επίσης είναι γνωστό ότι τα ψυχολογικά τραύματα δύσκολα επουλώνονται ακόμα και σε βάθους χρόνου.
Τους στερείτε την πολύτιμη γι αυτούς αναζωογόνηση τόσο των σωματικών, όσο και των ψυχικών τους δυνάμεων.
Βγαίνοντας οι σπουδαστές από την Σχολή φορώντας μάσκα, ακολουθούν πειθαρχημένα, περισσότερο από τον καθένα, τους κανόνες που ισχύουν για όλο τον πληθυσμό και δεν κινδυνεύουν ούτε να μολυνθούν , ούτε να μολύνουν άλλους, πράγμα το οποίο αποδεικνύεται από τα μηδενικά κρούσματα εντός των Σχολών.
Μερικοί αντιπαραβάλλουν ως επιχείρημα, ότι και οι φοιτητές των Πανεπιστημίων και Πολυτεχνείων είναι έγκλειστοι στα σπίτια τους με την συνεχή τηλεκπαίδευση , όμως τα παιδιά αυτά διαβιούν μέσα στα σπίτια τους, έχοντας την συνεχή φροντίδα των γονιών τους.
Κανένας Αξιωματικός, ούτε τώρα ούτε ποτέ, δεν έμεινε αθροιστικά τόσους μήνες χωρίς έξοδο σαν σπουδαστής.
Γι αυτό κύριε Υπουργέ δείξτε κατανόηση και φροντίστε οι σπουδαστές να έχουν απρόσκοπτα την καθιερωμένη τους έξοδο.
Με τιμή
Οι Γονείς των Σπουδαστών-στριών των Στρατιωτικών Σχολών
Να στείλουμε όλοι το παραπάνω κείμενο!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑς δημιουργήσουμε όλοι ένα νέο email π.χ. goneisstrsxolon1
ΑπάντησηΔιαγραφήαλλάζοντας ο καθένας μας στο τέλος, μόνο τον αριθμό..π.χ. 5,8,10,15 και να στέλνουμε από κει ό,τι θέλουμε που αφορά τις στρατιωτικές σχολές!
Έτσι...όπως κάναμε και στις 28/1/21
ΔιαγραφήΈτσι φαίνεται πως είμαστε πολλοί και συμφωνούμε!
ΙΣΩΣ ΝΑ ΠΡΟΣΘΕΣΟΥΜΕ ΤΟ ΕΞΗΣ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΊΑ ΠΡΌΤΑΣΗ (Γι αυτό κύριε Υπουργέ...):
ΑπάντησηΔιαγραφήΤα μέτρα για την αντιμετώπιση του κορονοιού είναι τα ίδια για όλους, πολίτες ή στρατιωτικούς αυτής της χώρας. Για τους σπουδαστές ΓΙΑΤΊ ΔΙΑΦΕΡΟΥΝ; Ανήκουν σε διαφορετική κατηγορία;
...διόρθωση στο παραπάνω:
ΔιαγραφήΙΣΩΣ ΝΑ ΠΡΟΣΘΕΣΟΥΜΕ ΤΟ ΕΞΗΣ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΊΑ ΠΡΌΤΑΣΗ (Γι αυτό κύριε Υπουργέ...):
Τα μέτρα για την αντιμετώπιση του κορονοιού είναι τα ίδια για όλους, πολίτες ή στρατιωτικούς αυτής της χώρας. Για τους σπουδαστές στρατιωτικών σχολών, ΓΙΑΤΊ ΔΙΑΦΕΡΟΥΝ; Ανήκουν σε διαφορετική κατηγορία;
Ακούστε με σας παρακαλώ , την επιστολή που συντάχθηκε παραπάνω ή με απλά λογάκια να παρακαλέσουμε την Πρόεδρο της Δημοκρατίας να παρέμβει τονίζοντας πάντα την κακή ψυχολογία των παιδιών. Το e-mail της είναι στην ιστοσελίδα της Προεδρίας της Δημοκρατίας. Εχθές είχε τον Υπουργό Άμυνας στο γραφείο της . Είναι η τελευταία μας ελπίδα . Κάντε το από τώρα όσοι διαβάζετε το άρθρο. Αύριο Πέμπτη ας ενταθούν οι προσπάθειες , θα είναι η τελευταία μέρα που μπορούμε να καταφέρουμε κάτι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλημέρα...Γράψτε περισσότερες λεπτομέρειες παρακαλώ για να κάνω τις ενέργειες. Οι μαθητές των σχολών δέχονται ήδη μεγάλη ψυχολογική πίεση. Στη ΣΜΥ νόσησαν σχεδόν όλοι γιατί να τους κρατήσουν μέσα;
ΔιαγραφήΑς ελέγξουν τι αποφάσεις παίρνουν.Δεν μπορούν να τους βάζουν όλους στο ίδιο καζάνι ...ΕΛΕΟΣ ΠΙΑ.
Και στη ΣΜΥΑ νόσησαν σχεδόν όλοι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτην ΣΜΥ οι μισοί σπουδαστές είναι σε χειμερινή διαβίωση οι υπόλοιποι θα πάνε την Δευτέρα τα παιδιά πού θα γυρίσουν δεν θά έχουν ούτε ρούχα να φορέσουν θα είναι μέσα στην λάσπη και βρομα που θα τα πλένουν σε ένα πληντυριο τις σχολής;Τα παιδιά δεν θέλουν να ηρεμήσουν σωματικά και ψυχικά ύστερα και από την διαβίωση περιμένουν να βγούνε και τους κλείνουν πάλι μέσα κρατάνε όπλα ξιφολόγχες μυαλό είναι φτάνει αυτή η πίεση τον σπουδαστών τον στρατιωτικών σχολών πρέπει να αντιμετωπίστουν όπως όλοι οι πολίτες οι αξιωματικοί και φαντάροι βγαίνουν και καλά κάνουν οι σπουδαστές είναι παιδιά κατώτερου Θεού όλα έχουν τα όρια τους η ψυχολογία τους είναι χάλια ζητάνε τα αυτονόητα τίποτα άλλο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπό τό πρωί περνώ τηλέφωνα όλοι δηλώνουν αναρμόδιοι καί ότι θα τό μεταφέρουν καί εάν το κάνουν γράψτε με.Παρτε τηλέφωνο όσοι πιο πολλοί μπορείτε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτείλτε και μέιλ. Ήδη έστειλα σε Πρωθυπουργό και Υπουργο, Υφυπουργό Εθνικής Άμυνας. Εχουν αναρτηθεί παραπάνω τα μειλ..
ΑπάντησηΔιαγραφήΕιναι σιγουρη η καραντινα δηλαδη?
ΑπάντησηΔιαγραφήΦυσικά!έτσι όπως ίσχυε και στην προηγούμενη καραντίνα που έμειναν μέσα 2 μήνες! Και δεν κατάλαβα δηλαδή. ΕΑΝ ανοίξουμε το Πάσχα, που αυτό είναι το προβλεπόμενο, θα μείνουν μέσα μέχρι τότε??Αποκλείεται! Θα κάνουμε ότι μπορούμε όλοι μαζί για να βγουν και να διεκδικήσουμε αυτό τους το δικαίωμα από το 1ο σκ της καραντίνας . Βοηθήστε όλοι όπως μπορείτε, δεν υπάρχει άλλος τρόπος να βγουν .
ΔιαγραφήΙσχύει. Σήμερα όλοι κάνουμε ότι μπορούμε με τηλέφωνα, μέιλ, κανάλια, κ.α.
ΔιαγραφήΠάμε όλοι μαζί να βοηθήσουμε τά παιδιά με τηλέφωνα email καί όπως μπορεί ο καθένας είναι άδικο για τα παιδιά μας τώρα μας χρειάζονται πολύ η ψυχολογία τους είναι χάλια.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπευθύνω έκκληση σε όλους τους γονείς.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤηλεφωνειστε όπου μπορείτε.Πιεστε!
Πριν λίγο μίλησα στο MEGA.
Τηλεφωνειστε κ άλλοι(2107547200).
Μην παίρνετε στο Σκάι... δικαιολογούν τέτοιες αποφάσεις.Συνολικα μιλάμε για πάνω από 800 φοιτητές.Μιληστε...σημερα.
Συνολικά 800 μάλλον εννοείτε σε μία σχολή.Γιατί αθροιστικά για όλες τις σχολές είναι περισσότεροι από 2000!!!
ΔιαγραφήΌλοι οι γονείς τηλέφωνα παντού κάντε ότι μπορείτε για τα παιδιά μας.. εκτός Σκάι....
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν είναι δυνατόν να κάνουν αυτό στα παιδιά μας που έκαναν τόσο μεγάλη προσπάθεια για να πραγματοποιησουν το όνειρο τους και αυτοί να το μετατρέπουν σε κόλαση λες και τα μισούν. Σταματήστε τώρα πριν γίνει κάτι χειρότερο.Ελπίζω ότι οι ανώτατοι αξιωματικοί να το δούνε από σωστή μεριά και να αφήσουν τους μαθητές να βγουν στην έξοδό τους. Μακάρι να επικρατήσει η λογική!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια ποια λογική μιλάτε; Έχει λογική ο στρατός;Οι αξιωματικοί να το δουν απ' τη σωστή μεριά;Μα αυτοί επαινούν τέτοιες αποφάσεις.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΑΜΕ ΔΥΝΑΤΑ!!!! δεν πρεπει να μας σταματήσει ΚΑΝΕΙΣ!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΛΛΩΣΤΕ ΕΙΝΑΙ ΕΠΟΧΗ ΟΠΟΥ ΟΛΟΙ ΜΙΛΑΝΕ ΟΛΑ ΑΛΛΑΖΟΥΝ!!!
ΤΕΛΟΣ Ο ΦΟΒΟΣ.......ΚΑΙ ΣΤΟ ΣΤΡΑΤΟ!!!
Καλημέρα! Έγραψα το παρακάτω κείμενο προκειμένου να το προωθήσει- δημοσιοποιήσει ο καθένας όπως κρίνει...
ΑπάντησηΔιαγραφήΈντονος προβληματισμός για τον παρατεταμένο
εγκλεισμό των Σπουδαστών-τριών των Στρατιωτικών Σχολών
Αναστάτωση επικρατεί τις τελευταίες ώρες στις τάξεις των σπουδαστών-τριών των Στρατιωτικών Σχολών και των οικογενειών τους καθώς σε κάθε Lockdown – και στα δύο προηγούμενα- καλούνται να παραμείνουν για μεγάλα χρονικά διαστήματα έγκλειστοι στις Σχολές.
Δεδομένης της απαιτητικής στρατιωτικής και ακαδημαϊκής εκπαίδευσης κατά τη διάρκεια της εβδομάδας, η έξοδος του Σαββατοκύριακου κρίνεται απαραίτητη για την σωματική και ψυχική τους ισορροπία.
Ο παρατεταμένος εγκλεισμός ενδέχεται να δημιουργήσει- κατά τα κοινώς αποδεκτά, λεγόμενα των καθ΄ύλην αρμοδίων- σημαντικές ψυχολογικές διαταραχές στους πολίτες. Γιατί όχι στους σπουδαστές-τριες που εκ των συνθηκών βρίσκονται σε μία συνεχή σωματική και ψυχολογική πίεση;
Οι σπουδαστές-τριες είχαν την έξοδο τους το περασμένο Σαββατοκύριακο με τους περιορισμούς που τέθηκαν από την Κυβέρνηση για ποιο λόγο δεν μπορεί να γίνει και σε αυτή την περίπτωση; Πρόκειται για προσωπικότητες συνειδητοποιημένες και απολύτως πειθαρχημένες που θα πρέπει να τους δείξει εμπιστοσύνη η ηγεσία των Ενόπλων Δυνάμεων!
Το επιχείρημα είναι «για να περιοριστεί η διασπορά του ιού». Μα όταν σε έναν κλειστό χώρο, οι έγκλειστοι είναι συγκεκριμένοι (σπουδαστές-τριες) και το υπόλοιπο στρατιωτικό και πολιτικό προσωπικό μπορεί να μπαινοβγαίνει χωρίς περιορισμούς, το επιχείρημα αυτομάτως καταρρέει…
Δεν γίνεται αντιληπτό ότι εξαιτίας των γενικότερων περιοριστικών μέτρων και τα παιδιά των Στρατιωτικών Σχολών θα είναι εκ των πραγμάτων, αυτό το διάστημα, περισσότερο «προστατευμένα» από τον ιό κατά την έξοδο τους, απ΄ότι το προηγούμενο διάστημα, οπότε και υπήρξε μεγαλύτερη ελευθερία κινήσεων όπως σε όλους τους πολίτες;
Μήπως θα ήταν φρόνιμο η ηγεσία των Ενόπλων Δυνάμεων πριν οδηγήσει σε νέο πολυήμερο εγκλεισμό τους σπουδαστές της,με απρόβλεπτες δυστυχώς συνέπειες, να συμβουλευτεί και τους Ψυχολόγους μιας και τα μηνύματα που λαμβάνουν οι γονείς από την πλειονότητα των παιδιών τους είναι απογοητευτικά;
Η πανδημία, κατά γενική ομολογία, δοκιμάζει τις αντοχές ολόκληρης της κοινωνίας γι΄αυτό και θα πρέπει ο καθένας από την πλευρά του να αναλάβει το βάρος της ευθύνης των αποφάσεων που του αναλογεί λαμβάνοντας υπόψη του όλες τις παραμέτρους, με σοφία και κατανόηση!
ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ....ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ!!!!
ΔιαγραφήΞΕΡΕΤΕ....ΠΥΣΡΟΣΒΕΣΤΙΚΗ, ΛΙΜΕΝΙΚΟ, ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΚΑΝΟΝΙΚΟΤΑΤΑ!!
Άρτια γραμμένο το παρακάτω κείμενο. Ας το δημοσιοποιήσουμε σε κοινωνικά μέσα δικτύωσης, ας το στείλουμε στα κανάλια και ας το στείλουμε σε ολα τα μέιλ των Υπευθυνων που έχουν αναρτηθεί παραπανω
ΑπάντησηΔιαγραφήΉδη εστάλη στον Ant1.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣύμφωνο αρχίζει η δημοσιοποίηση άψογο τό κείμενο πάμε όλοι δυνατά είναι για τα παιδιά μας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜπορεί κάποιος να μου πεις πως στέλνω ανώνυμο μέιλ?
ΑπάντησηΔιαγραφήΦτιάξτε 1 καινούριο μέιλ (με άλλο όνομα). Ήδη το έκανα
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο παραπάνω κείμενο το έστειλα στο κανάλι Open
ΑπάντησηΔιαγραφήΤηλ.ΣΥΡΙΖΑ:21052911101,2105291102
ΑπάντησηΔιαγραφήΠάρτε τηλέφωνα και κει...να το βγάλουν στη Βουλή.Τωρα που είναι νωρίς.
Εστειλ ακ εγω σε ολους μειλ.καντε το και εσεις ολοιιιι
ΑπάντησηΔιαγραφήΕστειλ ακ εγω σε ολους μειλ.καντε το και εσεις ολοιιιι
ΑπάντησηΔιαγραφήΠηρα στο υπουργείο ναυτιλιας και ειπαν δν ξερουν τιποτα.ημουν η πρωτη.παρτε να τους αφυπνισουμε 2131371287
ΑπάντησηΔιαγραφή2131371749
Τους είδαμε και πέρυσι που ήξεραν στο υπουργείο Ναυτιλίας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑς δημιουργήσουμε όλοι ένα νέο email π.χ. goneisstrsxolon1
ΑπάντησηΔιαγραφήαλλάζοντας ο καθένας μας στο τέλος, μόνο τον αριθμό..π.χ. 5,8,10,15 και να στέλνουμε από κει ό,τι θέλουμε που αφορά τις στρατιωτικές σχολές!
ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ
Έντονος προβληματισμός για τον παρατεταμένο
εγκλεισμό των Σπουδαστών-τριών των Στρατιωτικών Σχολών
Αναστάτωση επικρατεί τις τελευταίες ώρες στις τάξεις των σπουδαστών-τριών των Στρατιωτικών Σχολών και των οικογενειών τους καθώς σε κάθε Lockdown – και στα δύο προηγούμενα- καλούνται να παραμείνουν για μεγάλα χρονικά διαστήματα έγκλειστοι στις Σχολές.
Δεδομένης της απαιτητικής στρατιωτικής και ακαδημαϊκής εκπαίδευσης κατά τη διάρκεια της εβδομάδας, η έξοδος του Σαββατοκύριακου κρίνεται απαραίτητη για την σωματική και ψυχική τους ισορροπία.
Ο παρατεταμένος εγκλεισμός ενδέχεται να δημιουργήσει- κατά τα κοινώς αποδεκτά, λεγόμενα των καθ΄ύλην αρμοδίων- σημαντικές ψυχολογικές διαταραχές στους πολίτες. Γιατί όχι στους σπουδαστές-τριες που εκ των συνθηκών βρίσκονται σε μία συνεχή σωματική και ψυχολογική πίεση;
Οι σπουδαστές-τριες είχαν την έξοδο τους το περασμένο Σαββατοκύριακο με τους περιορισμούς που τέθηκαν από την Κυβέρνηση για ποιο λόγο δεν μπορεί να γίνει και σε αυτή την περίπτωση; Πρόκειται για προσωπικότητες συνειδητοποιημένες και απολύτως πειθαρχημένες που θα πρέπει να τους δείξει εμπιστοσύνη η ηγεσία των Ενόπλων Δυνάμεων!
Το επιχείρημα είναι «για να περιοριστεί η διασπορά του ιού». Μα όταν σε έναν κλειστό χώρο, οι έγκλειστοι είναι συγκεκριμένοι (σπουδαστές-τριες) και το υπόλοιπο στρατιωτικό και πολιτικό προσωπικό μπορεί να μπαινοβγαίνει χωρίς περιορισμούς, το επιχείρημα αυτομάτως καταρρέει…
Δεν γίνεται αντιληπτό ότι εξαιτίας των γενικότερων περιοριστικών μέτρων και τα παιδιά των Στρατιωτικών Σχολών θα είναι εκ των πραγμάτων, αυτό το διάστημα, περισσότερο «προστατευμένα» από τον ιό κατά την έξοδο τους, απ΄ότι το προηγούμενο διάστημα, οπότε και υπήρξε μεγαλύτερη ελευθερία κινήσεων όπως σε όλους τους πολίτες;
Μήπως θα ήταν φρόνιμο η ηγεσία των Ενόπλων Δυνάμεων πριν οδηγήσει σε νέο πολυήμερο εγκλεισμό τους σπουδαστές της,με απρόβλεπτες δυστυχώς συνέπειες, να συμβουλευτεί και τους Ψυχολόγους μιας και τα μηνύματα που λαμβάνουν οι γονείς από την πλειονότητα των παιδιών τους είναι απογοητευτικά;
Η πανδημία, κατά γενική ομολογία, δοκιμάζει τις αντοχές ολόκληρης της κοινωνίας γι΄αυτό και θα πρέπει ο καθένας από την πλευρά του να αναλάβει το βάρος της ευθύνης των αποφάσεων που του αναλογεί λαμβάνοντας υπόψη του όλες τις παραμέτρους, με σοφία και κατανόηση!
Έστειλα στον Σύλλογο Ελλήνων Ψυχολόγων και ετοιμάζω και για αλλού
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτειλτε η καλέστε και εδω
ΑπάντησηΔιαγραφήΕλληνική Ραδιοφωνία και Τηλεόραση
Ελληνική Ραδιοφωνία Τηλεόραση
Διεύθυνση: Μεσογείων 136 και Κατεχάκη, Αθήνα, Τ.Κ. 11527
Τηλ. Κέντρο: (+30) 210 606 6000
Email: info@ert.gr
Είναι σίγουρο ότι θα μείνουν μέσα;
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτη ΣΜΥΝ δεν έχουν πει κάτι ακόμη.
ΣΤΗ ΣΜΥΑ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΘΑ ΜΕΙΝΟΥΝ ΜΕΣΑ ΕΩΣ ΤΙΣ 28 ΦΛΕΒΑΡΗ
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΣΤΕΙΛΑ....
ΑπάντησηΔιαγραφήMEGA, ANTENNA, OPEN, ΥΠΕΘΑ, ΓΕΣ, ΓΕΑ, ΓΕΝ, ΣΥΡΙΖΑ, ΠΡΟΕΔΡΙΑ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ, ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ, ΕΝΩΣΗ ΨΥΧΟΛΟΓΩΝ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΖΩ....
ΕΠΙΣΥΝΑΠΤΩ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΤΟΥΤΟΥ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΟΥΝ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ
ΕΠΊΣΗΣ! ΟΣΟΙ ΠΕΡΙΣΣΌΤΕΡΟΙ ΤΟΣΟ ΤΟ ΚΑΛΎΤΕΡΟ, ΜΗΝ ΕΠΑΝΑΠΑΥΌΜΑΣΤΕ ΚΥΡΙΟΙ ΠΡΈΠΕΙ ΝΑ ΒΟΗΘΉΣΟΥΜΕ ΟΛΟΙ
ΔιαγραφήΤον περασμένο Μάρτιο- Απρίλιο το ΚΙΝΑΛ έκανε με βουλευτή του επερώτηση στην Βουλή για τον εγκλεισμό των σπουδαστών στις στρατιωτικές σχολές. Ας επικοινωνήσουμε με τους βουλευτές που ψηφίζουμε ο καθένας ανεξάρτητα από το κόμμα στο οποίο ανήκουν και ας κάνουν πάλι επερώτηση στην Βουλή. Επίσης e-mail στο γραφείο του Πρωθυπουργού και της Προέδρου της Δημοκρατίας. Κάντε το ρε παιδιά όλοι μαζί. Με Ανώνυμο ε-μαιλ στον Πρωθυπουργό και στην Πρόεδρο της Δημοκρατίας μόνο αυτοί μπορούν να κάνουν κάτι. Με απλά λογάκια να το κάνουμε αρκετοί. Λίγοι δεν αρκούν.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠιστεύει κανείς σας ότι η αυταρχική και υπεροπτική κυβέρνηση θα μας δώσει καμία σημασία? Όχι ότι οι προηγούμενες ήταν καλύτερες αλλά αυτή δείχνει ότι δεν νοιαζετε. ΔΕΝ ΜΑΣ ΒΛΕΠΟΥΝ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕγώ πιστεύω στην δύναμη της φωνής. Για να ακουστεί η φωνή σου πρέπει να είναι βροντερή, δυνατή. Η ισχύς εν τη ενώσει. Πρέπει να ενωθούμε όλοι και να μας εκπροσωπήσει ο ΔΙΚΗΓΌΡΟΣ ΜΑΣ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίμαστε χιλιάδες οι γονείς μαζί με τα μέλη των οικογενειών μας όλων των σχολών, όλων των ετών.
Να ορίσουμε έναν δικηγόρο όλοι μαζί.
ΔιαγραφήΑκριβώς....το πρότεινα κι εγώ πολύ πιο πανω....ένας δικηγόρος θα μας βοηθήσει πολύ!!!
ΔιαγραφήΔιάβασα για κάποιον Π.ΑΓΓΕΛΑΚΗ στο διαδίκτυο που ασχολείται με θέματα στρατού, είναι στην Αθήνα!
Όλοι μαζί μπορούμε να ακουστούμε!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜπορει κάποιος να στείλει το μέιλ της προέδρου ελληνικής Δημοκρατίας?
ΑπάντησηΔιαγραφήΠροεδρικό Μέγαρο
ΔιαγραφήΒασιλέως Γεωργίου Β΄2
Αθήνα Τ.Κ 100 28
Γραφείο Δημοσίων Σχέσεων - Πληροφορίες
pr@presidency.gr
info@presidency.gr
Διπλωματικό Γραφείο
diplo@presidency.gr
Γραφείο Τύπου
pressoffice@presidency.gr
Τηλεφωνικό Κέντρο
210 7283111
Ακούστηκε ότι έφυγαν παιδιά γιατι δεν αντεξαν μετά την ορκωμοσία είναι αλήθεια?Πόσοι έφυγαν φέτος ξέρει κανείς?Πολύ άσχημη η κατάσταση κάθε χρόνο κι χειρότερα η ΣΜΥ γι'αυτό έπεσε η βάση στα τάρταρα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠάνω από 100 παιδιά και ακόμη φεύγουν....
ΔιαγραφήΣκετο βασανιστήριο η ΣΜΥ, με τις ευλογίες της ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ!
http://www.presidency.gr/epikoinonia/
ΑπάντησηΔιαγραφήΈχει διαμαρτυρηθεί το παιδί κάποιου τόσο έντονα για την καραντίνα;
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι καλά εσείς που είστε από Αθήνα η Τρίκαλα οι υπόλοιποι που βγαίνουν κάθε σαββατοκύριακο και δεν μπορούν λόγω αλλαγής νομού να έρθουν στα σπίτια τους και είναι ανάγκασμενα να βρίσκουν λύσεις ανάγκης για την διαμονή τους και να κυκλοφορούν στην Αθήνα που είναι γεμάτη κρούσματα
Το έχει σκεφτεί κανείς;
Φυσικά και έχουν διαμαρτυρηθεί. Για ποιον είναι ευχάριστο να μένει έγκλειστος σε έναν χώρο γεμάτο πίεση, φωνές και κούραση?? Το επέλεξαν Ναι! Άλλά γνωρίζοντας ότι θα έχουν 2 μέρες της εβδομάδας να ξεκουραστούν, να αλλάξουν παραστάσεις και να πάρουν δύναμη για να συνεχίζουν κάθε εβδομάδα. Τόσο εύκολο σας φαίνετε??Δεν είναι!!
ΔιαγραφήΓια τα παιδιά που είναι από επαρχία βρίσκεται κάποια λύση είτε φιλοξενούνται σε σπίτια συγγενών είτε σε σπίτι κάποιου συμμαθητή είτε νοικιάζουν συνήθως 2-3 άτομα μαζί.Πάντα υπάρχει και η έσχατη λύση της οικειοθελούς παραμονής στις εγκαταστάσεις της σχολής.
ΔιαγραφήΕσείς τι λέτε αν βγαίνανε θα πηγαίνανε στον τόπο κατοικίας τους τα παιδιά νοικιάζουν σπίτια και τα πληρώνουν τόσο καιρό χωρίς να τα χρησιμοποιούν καί όσα δεν νοικιάζουν μένουν σε ξενοδοχείο η σέ κάποιον συμφοιτητή τούς εάν δεν συμφωνείτε με αυτές τις κινήσεις μην συμμετέχετε αλλά πρέπει όλα να ξενοικιασουν.
ΔιαγραφήΕγώ θα αντισυρέψω την ερώτηση...
ΔιαγραφήΥπαρχει παιδί που δεν διαμαρτυρήθηκε;;;
Ποιό παιδί δεν θέλει ελεύθερο χρόνο για να ηρεμήσει;;
Οι περισσότεροι νοικιάζουμε, φυσικά! Τζάμπα λεφτά βέβαια φετος...
Όποιος θέλει ας καθήσει στη σχολή, αφού περνάει καλά..
Εσείς τι λέτε;Να μην έχει διαμαρτυρηθεί;
ΑπάντησηΔιαγραφήΓνωρίζετε τι πέρασαν αυτά τα παιδιά στην περσινή καραντίνα;
Γνωρίζετε ότι δεν είχαν ρούχα να φορέσουν και πολλά άλλα;
Ότι απειλούσαν με αυτοχειρία;
Έχω κι εγώ παιδί μέσα
ΔιαγραφήΔευτεροετής
Αλλά όχι μαμοθρεφτο, δυνατό
Και ναι πέρυσι τον πρώτο μήνα δυσκολεύτηκε, αλλά μέσα από τις δυσκολίες γίνεσαι ποιο δυνατός
Γιατί τα παιδιά αυτά δεν πήγαν στο GNTM αλλά εκπαιδεύονται για δύσκολες καταστάσεις και πρέπει να έχουν το ψυχικό σθένος
Και αν εσείς βλέπετε σαν λύση το να μείνει κάποιος στη σχολή γιατί νοικιάζεται σπίτια και δεν μένουν εκεί τα παιδιά σας;
Εγώ ξέρω ότι και πλυντήρια τους έβαλαν και μόνα τους έπλυναν και ότι ήθελαν τους στείλαμε και οι ανώτεροι τους πήγαιναν ότι ήθελαν ( απορρυπαντικά, σαμπουάν και άλλα απαραίτητα πράγματα)
ΔιαγραφήΝαι ό,τι ήθελαν είχαν ....φωνές, νίλες, καψώνια και ό,τι άλλο ακραίο σκεφτόταν οι 3ετείς για να ξεσπασουν πανω τους στη Σμυ.
ΔιαγραφήΔεν ήθελαν να ξημερώσει οι 1ετείς από το φόβο τους...
Κατά τα άλλα όλα ρόδινα.
ΠΕΣΤΑ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΜΑΣ ΤΡΕΛΑΝΟΥΝ ΜΕΡΙΚΟΙ.....ΑΜΑ ΘΕΛΟΥΝ ΚΑΡΑΝΤΙΝΑ ΝΑ ΜΕΙΝΟΥΝ ΟΛΟΙ ΜΕΣΑ ...ΟΙ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΙ ΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΌ ΟΙ ΦΑΝΤΑΡΟΙ ΟΛΟΙ ΕΞΩ ΑΥΤΟΙ ΔΕΝ ΚΟΛΑΝΕ ΜΟΝΟ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΚΟΛΑΝΕ ΡΕ ΠΑΛΙΟΞΕΦΤΙΛΕΣ
ΔιαγραφήΠρος κυριο η κυρία 8:08 δεν θέλει το παιδί τίς να βγαίνει συμφωνεί με την καραντίνα τον στρατιωτικών σχολών; Δηλ.τοσο ρόδινα πέρασε το παιδί τίς μέσα πέρσι στην καραντίνα 1 &2 που θέλει το παιδί να μείνει και τρίτη καραντίνα μέσα κάτι δεν πάει καλά η εξαίρεση στον κανόνα φαίνεται όπως θεωρεί ο καθένας καλύτερο για το παιδί του πράττει για την ψυχική ηρεμία τού τι επιπτώσεις θα έχει ο συνεχείς εγκλεισμός θα φανεί εγώ θα φωνάζω και θα κάνω ότι θεωρώ καλύτερο για το παιδί μου.
ΔιαγραφήΔυσκολεύτηκε λίγο τις δυο Πρώτες εβδομάδες,ναι αυτό έγινε
ΔιαγραφήΤίποτε παραπάνω όμως, προσαρμόστηκε,όπως και τα υπόλοιπα παιδιά που ήταν παρέα (και δεν ήταν λίγα)
Οι στρατιωτικές σχολές δεν απευθύνονται σε άτομα ψυχικά ευαίσθητα, αυτά τα παιδιά δεν κάνουν για αυτές τις σχολές,οι οποίες σχολές θέλουν σκληραγωγημένο και συγκροτημμενο δυναμικό ώστε βγαίνοντας να είναι έτοιμα και για τις ποιο δύσκολες καταστάσεις.
Κι όσο για το αν θέλω να βγαίνει, προφανώς και θέλω
Αλλά να γινόταν να έρθει στο σπίτι του,που δυστυχώς δεν είναι στην Αθήνα
Και φοβάμαι και θεωρώ ποιο παράλογο να βγαίνουν και να κυκλοφορούν κάθε ΣΚ σε μια Αθήνα που είναι γεμάτη κρούσματα
Για μένα αυτό είναι πιο ανεύθυνο εκ μέρους της σχολής
Άλλο είναι η σκληραγωγια και η συγκροτημένη προσωπικότητα καί άλλο είναι να έχεις κολλήματα κρίμα για αυτούς πού θα διοικούνται από τέτοια άτομα.Θα πάνε πολύ "μπροστά" ως άνθρωποι θα τον-ην λατρεύουν
ΔιαγραφήΔεν νομίζω να βγουν παρα τις προσπάθειες που καταβαλαμε...είναι πέμπτη βράδυ ...Πότε θα τους ενημερώσουν ? Αύριο το πρωί? Έχει προετοιμασία η έξοδος, έχει ετοιμασίες, καθαριότητες κτλ...Τι λέτε??Υπάρχει περίπτωση να τους ενημερώσουν το πρωί ή να τους βγάλουν έστω σκ?
ΑπάντησηΔιαγραφήΑύριο θα τούς ενημερώσουν όπως την προηγούμενη εβδομάδα εύχομαι να βγούνε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαμία προσπάθεια δεν παει χαμένη!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑκόμη και αν δεν το καταφέρουμε γι αυτό το ΣΚ, θα συνεχίσουμε τις πιέσεις και αύριο και από Δευτέρα αν χρειαστεί και μεχρι σε δικηγόρο θα φτάσουμε...θα οργανωθούμε!
ΔΕΝ ΑΝΗΚΟΥΝ ΟΙ ΣΠΟΥΔΑΣΤΕΣ,ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΕΛΕΥΘΕΡΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ!
Ακλομη και οι φυλακισμένοι έχουν ελεύθερο χρόνο να ηρεμήσουν στα κελιά τους!
Θα ήθελα να απαντήσω σε κάποιον γονέα που είπε ότι έχει παιδί δευτεροετη,όχι μαμοθρεφτο και ότι εκπαιδεύονται για δύσκολες συνθήκες,κ.τ.λ....
ΑπάντησηΔιαγραφήΤα παιδιά αυτά έδωσαν πανελλήνιες εξετάσεις για να μπουν στη σχολή της επιλογής τους.
Κανένα πρόγραμμα σπουδών δεν είχε προβλέψει αυτό που αντιμετώπισαν...μιλώ για τον εγκλεισμό.
Είναι Έλληνες πολίτες,έχουν τα ίδια δικαιώματα και ελευθερίες με όλους με τους Έλληνες.
Στον περσινό εγκλεισμό τους που διήρκεσε από τις 11/3-4/5 είχαν αντιμετώπιση φυλακισμένων.
Δεν θέλω να επεκταθεί γιατί πονάει το θέμα πολύ...
Αν ο γιος σας ο μη μαμοθρεφτος βγήκε αλώβητος από όλο αυτό συγχαρητήρια σε σας που τον μεγαλώσατε ή δώστε μας το τηλέφωνο του βουλευτή σας να το χρησιμοποιήσουμε και μεις.
Ναι, βγήκε ποιο δυνατό το παιδί μου τελικά από την περσινή καραντίνα
ΔιαγραφήΝαι και το δικό μου παιδί έδωσε πανελλαδικές και μάλιστα από γενικό λύκειο και δύο χρόνια για να μπει στη σχολή που ήθελε, αλλά γνωρίζοντας ότι ήταν μια "ιδιαιτέρων απαιτήσεων" σχολή
Κι αν μπορείτε να το καταλάβετε αυτό
Πράγμα για το οποίο αμφιβάλλω μιας και το τελικό συμπέρασμά σας είναι το τηλέφωνο ενός βουλευτή,πράγμα αστείο που το σκεφτήκατε για εμένα,μιας και ποτέ μα ποτέ δεν καταδεχτηκα να επιτρέψω στον εαυτό μου και στα παιδιά μου να σκεφτούν έτσι
Τα έμαθα να στηρίζονται στον εαυτό τους ,στις δυνάμεις τους,στη βοήθεια από την πίστη τους και από την οικογένειά τους και μπαίνοντας σε αυτή τη σχολή στην αγάπη τους για την πατρίδα
Κι όσο για το πρόγραμμα σπουδών
μάλλον εσείς δεν καταλάβατε και το μεταδώσατε και στο παιδί σας, δεν έχει πιάσει καν το νόημα μιας στρατιωτικής σχολής και νομίζει ότι πάει σε κολέγιο
Καλό θα ήταν να διαβάσετε το πρόγραμμα σπουδών για να μην εκτιθεστε το δικό σάς παιδί ας καθίσει μέσα. Εμείς θέλουμε να βγαίνουν σύμφωνα με το πρόγραμμα σπουδών.
ΔιαγραφήΦαίνεται ο γονέας πιο πάνω εάν το παιδί του δεν είχε βουλευτή για να πάρει τηλέφωνο σίγουρα θα είχε υπουργό αλλιώς υψηλόβαθμους στο ΓΕΣ μήπως είστε στρατιωτικος με υψηλές γνωριμίες και πέρασε τόσο καλά το παιδί σας η κάτι δεν πάει καλά.Και το εάν τα παιδιά γνωρίζουν ότι είναι σχολές υψηλών απαιτήσεων νά είστε σίγουρος-σιγουρη αλλά άλλο η απαιτήσεις και άλλο ο εγκλεισμός ο καθένας κάνει ότι καταλαβαίνει αλλά εάν βγουν πείτε στο παιδί σας να μήν βγει.
ΑπάντησηΔιαγραφήΧαχαχα γελάω πια... λες και είναι πουθενά γραμμένο ότι Πρέπει να υποφέρουν από τα πάντα για να βγουν δυνατότεροι . Είπαμε ,αυτό το κομμάτι το έχει αναλάβει η σχολή,όχι ο εγκλεισμός . Είναι ανθρώπινο να θέλεις και να έχεις ανάγκη τους ανθρώπους σου αλλά και την ηρεμία έστω και για 2 ημέρες ..σε περίπτωση που μιλάμε για άνθρωπο δηλαδή και όχι για βάρβαρο , που δεν νοιάζεται για λίγη ηρεμία και χρόνο παραπάνω επαφής ή και επικοινωνίας με τους ανθρώπους του (σε περίπτωση που μένουν μακρυά). Είναι ανθρώπινο. Και δεν ξέρω γιατί υπάρχει γονέας αυτής της αποψης Ενώ πριν που μίλησα με σπουδαστή, ακουγοντουσαν παράπονα και φωνές αγαμακτισμενες από παιδιά που ελπίζουν να βγουν. Τώρα το δικό σας όπως πολύ σωστά ειπώθηκε, αν δεν θέλει να βγει Ή εάν το θεωρείται ανεύθυνο, ας μείνει μέσα,εάν βγουν.Σε καμία περίπτωση όμως δεν είναι φυσιολογικό εφόσον ο σπουδαστής έχει ανάγκες που καλύπτονται μόνο απ αυτό το 2ήμερο και μάλιστα ανάγκες απαραίτητες όπως η ξεκούραση, η ηρεμία, το χάδι της μανας, της κοπέλας η του αγοριού αντίστοιχα Άλλά και η αλλαγή κλίματος που τον αναζωογονεί μαζί με τα παραπάνω. Τώρα εξαιρέσεις όπως το παιδί σας φυσικά υπάρχουν . Μα όλοι εμείς εδώ μιλάμε για την πλειοψηφία, και παλεύουμε για την πλειοψηφία.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαί αυτό θά κάνουμε ο γονέας που διαφωνεί ας αφήσει τό παιδί τού μέσα στην σχολή για γίνει Κόναν ο βάρβαρος αλλά πολύ αμφιβάλλω εάν ρώτησε ποτέ τό παιδί τού και τό άφησε νά εκφράσει την δικιά του άποψη εάν είναι το θέλω τού παιδιού να μείνει μέσα εάν είναι σεβαστό αλλά θέλει παραπάνω έλεγχο αλλιώς ο γονιός.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕγώ δίνω ένα δικαιολογητικο στον παραπάνω γονιό τον οποίο πυροβολείτε, γιατί αν κατάλαβα σωστά είναι από επαρχία (όπως και εγώ ) και μάλλον εκτός από όλα τα άλλα φοβάται ειλικρινά γιατί αυτή τη στιγμή η Αθήνα είναι κόκκινη περιοχή
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι όσο για την αγκαλιά ενός δικού του ανθρώπου αν το παιδί είναι από μακριά σίγουρα δεν μπορώ να την έχει
Αλήθεια είναι ότι και για το δικό μου παιδί που έβγαινε έξω τα προηγούμενα σαββατοκύριακα ήμουν υποχρεωμένος να πληρωνω ξενοδοχεία και να τρέμω μήπως πάθει κάτι η κολλήσει ,μιας ούτε κι εμείς επιτρεπόταν να παμε
Όπως και να έχει δεν γίνεται να απαξιώνουμε κάποιον υποτιμώντας τον και βρίζοντας τον (γιατί και το βίσμα βρισιά είναι)
Θα μπορούσε τα παιδιά μας να είναι εσωτερικά όντως σε κάποιο κολέγιο
Κι ίσως έχει κι αυτός λίγο δικαιο
ΠΕΣΤΑ!!!
ΔιαγραφήΕτσι το 2αρι γίνεται 3αρι και 'νουθετεί' τους άσσους που μπαίνουν. Κι αφού του αρέσει να μένει μέσα φροντίζει να έχει και παρέα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΈχει σενάρια το έργο..
Κι εσύ γονέα πλήρωνες φροντιστηρια να μπει το παιδί σου στη σχολή που ήθελε, αλλά τελικά 'κάποιοι' το ανάγκασαν να φύγει εγκαταλείποντας όνειρα, κόπο,άγχος, διάβασμα, και λεφτά . Όλα στα σκουπίδια.
Πάντως και το δικό μου παιδί δεν αντιμετώπιζε προβλήματα και από ότι μου έχει πει ούτε τα υπόλοιπα παιδιά
ΔιαγραφήΜήπως το δικό σας παιδί δεν ήθελε το ίδιο να πάει και με την πρώτη ευκαιρία " την έκανε";
ΠΕΣΤΑ Άνθρωπε
ΔιαγραφήΚαλημέρα..Σήμερα ας ξαναπροωθησουμε όλοι τα μηνύματα σε καναλια, φορείς και αρμόδιους φορείς.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑς συνεχίσουμε όλοι μαζί την προσπάθεια..
Καλημέρα,τι άλλο μένει να κάνουμε?...Στείλαμε μειλ εχθές, πήραμε τηλέφωνα..τι άλλο Και που ?
ΔιαγραφήΣτον12:18 π.μ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠλάκα κάνετε;
Έχετε δει να ακολουθείτε πουθενά πρόγραμμα σπουδών αυτή τη στιγμή;
Δε βλέπετε τι γίνεται στα άλλα πανεπιστήμια;
Νομίζω κι εγώ πως ένα δίκαιο το έχει ο γονιός που εσείς διαφωνείτε
Είμαστε από ένα ορεινό χωριό των Ιωαννίνων
Έχω ένα παιδί στη σχολή στην Αθήνα κι ένα Πτολεμαΐδα
Στο δεύτερο ναι έχω νοικιάσει σπίτι Γιατ ι δεν γινόταν διαφορετικά στο άλλο όμως κάθε ΣΚ ερχόταν, έκτο ς από τώρα και δεν διαμαρτυρήθηκε καθόλου για το. Πώς περνάει στη σχολή και ούτε πέρασε δύσκολα
Κι εμείς είμαστε άνθρωποι του μεροκάματου και στην Πτολεμαΐδα πληρώνουμε (όπως και όλη η Ελλάδα)και δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι
Και ούτε μαθήματα ούτε τίποτε
Ας μην είμαστε αχάριστοι λοιπόν,ούτε δικομανεις
Τα πράγματα είναι πιο απλά
Το πρόγραμμα σπουδών,δεν μπόι να είναι το ίδιο σε μια έκτακτη κατάσταση ,όπως έχουν διαμορφωθεί τα νέα δεδομένα
Σε όλους μας,στα υπόλοιπα πανεπιστήμια,στις πανελλαδικές στις δουλειές μας
Μην τα θέλουμε όλα δικά μας
Σε ποιά σχολή ειναι στην Αθήνα;;; ΣΜΥΑ;;;
ΔιαγραφήΣΜΥ ΚΑΙ ΣΣΕ ΜΕ ΣΜΥΑ, καμία σχέση...μιλάμε για κάτεργα με κολέγιο !!!
Να μην αρχίσω να απαριθμώ τα βασανιστήρια της ΣΜΥ, για να σας δείξω πόοοοοση διαφορά υπάρχει...
Στη ΣΜΥΑ τρώνε σουβλάκια στην καραντίνα όλοι μαζί και στη ΣΜΥ τρώνε χώμα....
Ε πως να διαμαρτυρηθεί το παιδί σας;;
Όσοι έχουμε παιδιά από επαρχία, μεταξύ αυτών κι εγώ, να γνωρίζουμε ότι έχουν το δικαίωμα να παραμείνουν μέσα στη σχολή ακόμη κι αν αποφασιστεί να βγουν.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτός δεν είναι όμως λόγος να μην έχουν το δικαίωμα να πάρουν την άδεια του Σ/Κ που δικαιούνται κ χρειάζονται ώστε να ανακτήσουν τις δυνάμεις τους.
Στον 7:49
ΑπάντησηΔιαγραφήΜετά από όσα διάβασα παραπάνω αναρωτιέμαι και εγώ με τη σειρά μου μήπως οι σχολές έχουν δίκιο.
Και εγώ είμαι από επαρχία και φοβάμαι πολύ το μεταλλαγμένο στέλεχος
Αναρωτιέμαι λοιπόν μήπως όντως είναι πιο ασφαλής τα παιδιά μας να μένουν μέσα τα επόμενα σαββατοκύριακα διατρέχοντας έτσι λιγότερο κίνδυνο εξάλλου όπως μου έχει πει ο γιος μου και οι φίλοι του στην περιοδο καραντινας τα πράγματα είναι πιο χαλαρά
Εσείς δεν το βλέπετε αυτό;
Εσείς δεν βλέπεται ότι όλοι μπαίνοβγαινουν αξιωματικοί πολιτικό προσωπικό φαντάροι εκτός από τους σπουδαστές..αυτοί δεν θα κολισουν τους σπουδαστές;
ΔιαγραφήΕσείς μάλλον δεν βλέπετε... Εχουν καμία σχέση τα πανεπιστήμια με τις στρατιωτικές σχολές;;;;
ΔιαγραφήΜένουν έγκλειστοι οι φοιτητές με καψώνια και φωνές, χωρίς λεπτό ξεκούρασης;;
Όλοι οι άλλοι μπαινοβγαίνουν εκτός από τους σπουδαστές..πώς θα προατατευτούν τα παιδιά μας;;
Πώς θα κρατήσουν τα μυαλά τους υγιεί;;
Έλεος ο καθένας λέει χωρίς να σκέφτεται...
Κι εγώ από επαρχία είμαι και ούτε μαμόθρεφτο ειναι το παιδί μου...
Αλλά ...δεν υπάρχει ούτε έεεενα Παιδί στη ΣΜΥ, που δεν σκέφτηκε να φύγει ΧΘΕΣ!!
ΤΥΧΑΙΟ;;;;
Πάμε δυνατά ξανά και σήμερα λοιπόν!!!
Ολοι εσεις που τοσο καιρο φωναζετε να βγουν τα παιδια εξω μη μπορώντας να μετακινηθούν εκτος Αθηνών ειστε βολεμενοι.Τα σπίτια σας ειναι στην ιδια πολη που βρίσκεται η σχολη των παιδιών σας.Το θεμα δεν ειναι απλως να βγουνε αλλά να μπορουν να μετακινηθουν στα σπιτια τους.Τι απαραδεκτα πραγματα γραφεται για το οτι κρατουν οπλα η ξιφολόγχες η μιλατε για αυτόχειρες.Και το δικο μου το παιδί πρωτοετης ειναι και στεναχωριέται αλλά ως εκει.καθε φορα που μιλαμε στο τηλεφωνο του υπενθυμίζουμε ποσο περήφανοι ειμαστε για εκεινο του λεμε να κάνει λιγη υπομονή και οτι ολα σύντομα θα τελειωσουν.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠες τα ρε φίλε
ΔιαγραφήΤρόμαξε να βρεθεί ένας να μιλήσει κανονικά. Βγείτε έξω να δείτε τι πραγματικά συμβαίνει στον κόσμο. Και το δικό μου παιδί είναι δευτεροετής και οι φίλοι του και διπλά και τριπλά αλλά δεν είναι παιδιά από Αθήνα αλλά από μακριά
Τι πρέπει να κάνουν δηλαδη;
πέρυσι στην καραντίνα δυσκολεύτηκε λίγο αλλά ως εκεί, το ίδιο και οι φίλοι του δίπλα τότε και το βοήθησαν και όχι μόνο το δικό μου παιδί αλλά και τα υπόλοιπα παιδιά
Αν τα δικά σας παιδιά έχουν τάσεις αυτοκτονίας σίγουρα αυτά υπήρχαν και πριν μέσα στο μυαλό τους και αν εσείς δεν τα καταλάβατε κάνατε λάθος που τα στείλατε σε αυτές τις σχολές
Όχι δεν είμαστε βολεμενοι από επαρχία προσωπικά είμαι και θέλω όπως και το παιδί μου θέλει να βγεί οποίο δεν θέλει μπορεί να παραμείνει στην σχολή δεν χρειάζεται να προσπαθήσετε για κάτι.
ΔιαγραφήΕπειδη δεν θελει το δικο σας παιδι δεν σημαινει πως τα υπολοιπα δεν θελουν εξοδο! Ας μεινει ενδο αυτος
ΔιαγραφήΑπό επαρχία κι εγώ...και όχι βολεμένος!!!!
ΔιαγραφήΕσείς που το παιζεται ψύχραιμοι, να μας λέτε και σε ποια σχολή είναι το παιδί σας.όσοι μιλάτε για τη ΣΜΥΑ, περνάνε ζάχαρη στον εγκλεισμό, οπότε μη μιλάτε για τους άλλους σπουδαστές!
ΔΕΝ ΞΕΡΕΤΕ... ΜΗ ΜΙΛΑΤΕ!
Οι υπόλοιποι πάμε γερά!!
Στον 8:16
ΑπάντησηΔιαγραφήΠολύ φοβάμαι ότι στο τέλος θα δημιουργήσετε όντως πρόβλημα στα παιδιά σας!!!
Εως τώρα, έχει αποδεχθεί πως με τις προσπάθειες μου έχω καταφέρει και το εχω κάνει χαρούμενο εφόσον έχει βγει τα τελευταία σκ. Με την προσπάθεια μου και πολλών άλλων γονιών φυσικά! Και σίγουρα δεν έχπυμε κάνει μόνο το παιδί μου χαρούμενο..κι εγω οπως ειδα και σε ενα σχόλιο, χθες άκουγα ανώτερους σπουδαστές, με γονεις που δνε απασχολούνται με την Τεχνολογία ,να λένε μπράβο γονείς συνεχίστε, κάντε κάτι. Μόνο προβλήματα δεν προκαλούμε Εμείς.
ΔιαγραφήΣτον 8:16
ΑπάντησηΔιαγραφήΑφήστε τα παιδιά στην ησυχία τους
Αφήστε τα να σκληραγωγηθουν λίγο
Πραγματικά δεν έχετε κάτι άλλο να κάνετε;
Μήπως εσείς δε γνωρίζετε τις επιπτώσεις του εγκλεισμού;;; Ή δε σας ενδιαφέρει;;
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο Σαββατοκύριακο θα σκληραγωγηθουν τα παιδιά;;; Καθημερινές δεν υπάρχουν;; Έχετε πράγματι παιδί σε αυτές τις σχολές; Αναρωτιέμαι......
ΑπάντησηΔιαγραφήΚι εγω αναρωτιέμαι...Υπάρχουν και Περιπτωσαρεςςς τελικά. Αφηστε τους κύριοι.Όποιος δεν θέλει ας μην βοηθήσει.
ΔιαγραφήΝαι λογικά στην καραντίνα είναι πιο χαλαρά. Μόνο έχουν πέσει σε ανώτερους που δεν ασχολούνται και πολυ..δεν εξηγείτε αλλιώς. Όποιος θέλει ας μείνει στην Σχολή. Δνε θα στηριχτούμε μόνο στα παιδιά της 1ης τάξεως ενώ υπάρχουν 2,3 και 4αρια όπου έχουν εγκατασταθεί και θα μπορούσαν να ήταν έξω το σκ που δικαιούνται . Άλλο το τι βολεύει τον κάθε γονέα, και άλλο το τι θα έπρεπε να δικαιούνται όλοι . Η πλειοψηφία όπως και παραπάνω είδα, θέλει να βγαίνει και δεν φοβάται να μετακινηθεί μέχρι το σπίτι του λαμβάνοντας μέτρα. Είναι λάθος λοιπόν να πιστεύουμε ότι οι σχολη στηρίζεται στην μικρότερη ομάδα σπουδαστων που δνε θέλουν το καθενα για τους λόγους του. Κι ακόμα κι αν στηρίζεται, είναι λάθος της σχολής. Εφόσον τα παιδιά της επαρχίας ,τα οποία είναι λογικό να ταλαιπωρούνται ειδικότερα της 1ης ταξεως , εχουν την δυνατότητα να μείνουν μέσα τους ας το κάνουν . Είναι κρίμα να μένουν μέσα έγκλειστοι οι υπόλοιποι που έχουν ανάγκες τις οποίες εχουν το προνόμιο να καλύψουν.. ας μην λεμε οτι ειναι σωστό να τους κρατήσουν λοιπόν Εφόσον μιλάμε για λίγους, οι οποίοι κι όλας θα μπορούσαν να μείνουν και στην σχολή .
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυμφωνώ. Είμαι από επαρχία κ το παιδί μου το προηγούμενο Σ/Κ από επιλογή του έμεινε μέσα. Ώστοσο δεν συμφωνώ ότι ο εγκλεισμός αυτός σκληραγωγεί τα παιδιά μας. Μόνο αρνητικά αποτελέσματα έχει
ΑπάντησηΔιαγραφή8:26 καλημέρα άνθρωπε!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕδώ τον εγκλεισμό τον παρουσιάζουν ως κανονικότητα...έχουν κάνει δουλίτσα τα ΜΜΕ.Και σε γυάλα να τα κλείσουν τα παιδιά τους θα πουν ευχαριστώ.
Πόσο άρτιες προσωπικότητες είναι αλήθεια τα παιδιά τους που δέχονται τον εγκλεισμό... ή τι παράφρονες θα διοικούν αύριο μεθαύριο σ'αυτες τις σχολές;(συνεχίζοντας την παράδοση των καψονιων;)
Με τους σωστούς ανθρώπους στο τιμόνι της διοίκησης της κάθε σχολής, οι στρατιωτικές σχολές θα μπορούσαν να είναι αξιοζήλευτες για την ακαδημαϊκή και φυσικά για την στρατιωτική τους εκπαίδευση αν.....
ΑπάντησηΔιαγραφή......αν όντως οι διοικούντες ήταν άνθρωποι ακομπλεξάριστοι, με νου υγιή και όρεξη για σωστή δουλειά, μακριά από στρατιωτικά στερεότυπα και παλιομοδίτικες μεθόδους που δεν οφελούν σε τίποτα, στην στρατιωτική τους καριέρα!!!
Στη ΣΜΥ, που γνωρίζω, η διοίκηση βρίσκεται αιώνες πίσω, με ό,τι αυτό συνεπάγεται, με αποτέλεσμα η σχολή να είναι αξιοζήλευτη μόνο για την επαγγελματική αποκατάσταση και όχι για την αγάπη στην πατρίδα και τη μάθηση!!!
Γι αυτό οι βάσεις είναι οι χαμηλότερες από κάθε άλλη σχολή, ειδικά φέτος!
Εκπαιδεύει στρατιωτικούς, γεμάτους μίσος και εκδίκηση, δίνοντας ραντεβού οι 1ετείς με τους 3ετείς στις μονάδες, για να πάρουν οι πρώτοι το αίμα τους πίσω...όπου εκεί θα παίζουν όλοι επί ίσοις όροις!!!
ΚΡΙΜΑ!!!!!!!!!!
Άρα αυτό το ΠΣΚ μέσα?...
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια να τελειώσει αυτή η ιστορία όσοι γονείς θεωρούν ότι τά παιδιά τούς για οποιαδήποτε λόγο θά είναι πιο ασφαλής να παραμείνουν μέσα ας παραμείνουν μέσα εγώ είμαι από επαρχία θέλω τό παιδί μου όπως και το παιδί μου θέλει να βγεί έξω να πάει ΣΚ στο σπίτι του που νοικιάζει όπως και άλλοι συνάδελφοί του πού δεν νοικιάζουν πάνε σέ ξενοδοχείο όπως κάνανε και το προηγούμενο ΣΚ δεν φεύγουν για τον τόπο κατοικίας τους οποίο παιδί θέλει τού δίνεται η δυνατότητα να παραμείνει εντός σχολής καί νά μήν βγει αλλά δεν θά δεχτούμε το ότι είναι πιο ασφαλής τό μέσα το είδαμε την προηγούμενη φορά με τό μέσα κόλλησαν σχεδόν όλοι ιδιαίτερα στην ΣΜΥ αφού αξιωματικοί καί υπαξιωματικοί κυκλοφορούν κανονικά καί ο εγκλεισμός σίγουρα δεν κάνει καλό κάθε γονιός έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα την άποψη τού . Καί τό παιδί μου πέρασε στην σχολή από επιλογή του καί από τούς πρώτους.Δεν σκληραγωγειτε κάποιος εάν μένει μέσα αν ήταν σωστό δεν θά ήτανε στο πρόγραμμα σπουδών να βγαίνουν ΣΚ κάτι θά ξέρουν καί οι ψυχολόγοι αλλιώς καί εσείς όταν πάτε στην δουλειά σας να μήν ξαναγειρνατε σπίτι καθίστε στα γραφεία σάς η στην δουλειά πού κάνετε και σταματήστε να κινήσετε άσκοπα καθίστε μέσα εγώ μια για τό ένα έξω μία για το άλλο.Οποιος θέλει συμμετάσχει στην προσπάθεια οποίος δεν θέλει κάθεται στα αυγά τού.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑκριβώς!!
ΔιαγραφήΜπράβο σας, πολύ σωστά!!
ΔιαγραφήΑυτά που γράφεται, με εκφράζουν και με αντιπροσωπεύουν απόλυτα...και εμένα και το παιδί μου!!!
Αυτοί που δεν καταλαβαίνουν τη σοβαρότητα της κατάστασης, σίγουρα έχουν παιδιά στη ΣΜΥΑ
Στη ΣΜΥ ειναι Τραγικά τα πράγματα...
Όσοι το αμφισβητούν ας ρωτήσουν σπουδαστές της ΣΜΥ..
Από τους πρώτους και το παιδί μου, με δική του θέληση και δική μας άρνηση αλλά δεν μας άκουσε και μπήκε και από επαρχία και με καθόλου τάσης αυτοκτονίας, με όνειρα και πολλές τιμητικές έως τώρα μέσα στη σχολή, αλλά είναι άνθρωπος με προσωπικές ανάγκες...ΗΛΙΘΙΟΙ!
Εμείς λοιπόν συνεχίζουμε τη διαμαρτυρία μας με κάθε μέσο...οι υπόλοιποι να κάτσουν στις σχολές και οι γονείς τους στις δουλειές τους για να σκληραγωγηθούν!!
ΕΛΕΟΣ!!
Οσοι θέλουν και μπορούν ας καλέσουν και στην ψυχοκοινωνική υποστήριξη. Τηλέφωνο 10306 και email info@kodep.gr Ας κάνουμε ότι μπορούμε ο καθένας ...άλλα σε καμία περίπτωση να μην μείνουμε άπραγοι σε αυτή την κατάσταση..
ΑπάντησηΔιαγραφή10:17 τα είπες όλα: Ηλίθιοι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι άνθρωποι είναι τόσο πρόβατα,που δεν έχουν καταλάβει ότι πρόκειται για Έλληνες πολίτες με δικαιώματα κ ελευθερίες.Θεωρουν τον εγκλεισμό κανονικότητα.
Σε όσους είναι υπέρ του εγκλεισμού στις στρατιωτικές σχολές θα ήθελα να τους υπενθυμίσω ότι με τον εγκλεισμό δε σκληραγωγείται κάποιος αλλά σωφρονίζεται.Όποιου το παιδί έχει ανάγκη σωφρονισμού βρίσκεται λάθος ίδρυμα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Διαγραφή10:37 Respect!!!
ΔιαγραφήΕσείς που πιστεύετε ότι σκληραγωγουνται και προστατεύονται τα παιδιά εκεί μέσα με τη στέρηση εξόδων,μην σας πουν ότι το φέσι προστατεύει από τον κορωνοιο (οι εθνοπατερες)..θα βάλετε και φέσι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΌσον αφορά την ψυχολογική υποστήριξη θέλουν να τους καλέσουν από την σχολή.
Οι σχολές όμως υποστηρίζουν ότι έχουν ψυχολόγους.
Στη δική μας ας πούμε,χρέη ψυχολόγου εκτελεί ο παπάς.
Αυτά!
Τηλέφωνα Ερτ 2106066167
ΑπάντησηΔιαγραφήΑντέννα 2106886340- 341
Ελληνική Ραδιοφωνία και τηλεόραση (ΕΡΤ)email: info@ert.gr
Γενική Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας email:
info@gscp.gr
Πιστεύω πως θα βοηθήσουν τα email στην ΓΓΠΠ ...βοηθήστε όλοι μπορείτε
Οσοι*
ΔιαγραφήΕσείς που συμφωνείτε με τόν εγκλεισμό να απαντήσετε να μένουν μέσα καί οι αξιωματικοί και υπαξιωματικοί και το πολιτικό προσωπικό καί οι φαντάροι ξέρετε καί αυτοί μπορεί να κολλήσουν και νά τό μεταφέρουν γιατί φεύγουν κάθε μεσημέρι να καθίσουν μέσα και εσείς όταν πάτε στην δουλειά σας να μήν γυρνάτε σπίτι μπορεί να κολλήσετε τούς υπόλοιπους καθίστε στην δουλειά έλεος θεωρείται τα παιδιά σάς τόσο ανεύθυνα που εάν βγουν δεν θα τηρήσουν τα μέτρα να καθίσουν όλοι μέσα θα μας τρελάνετε αφήστε εμάς να προσπαθούμε αλλά εάν βγουν πείτε στα παιδιά σας να μήν βγαίνουν δεν νομίζω να συμφωνήσουν υπάρχει και αυτή η επιλογή καί μην πείτε ότι θα φέρουν τον ιό οι υπόλοιποι γιατί το ίδιο κάνουν καί τά στελέχη αφήστε τα παιδιά σάς μέσα μην προσπαθήσετε σίγουρα δεν θα είναι για δύο εβδομάδες εμείς θα προσπαθούμε για τά παιδιά μας έχουν δικαίωμα όπως όλοι οι πολίτες αλλιώς μέσα καί εσείς μέχρι να τελειώσει η καραντίνα καλό Πάσχα.Καθιστε στα αυγά σάς
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλημέρα σας είμαι σπουδαστής στρατιωτικής σχολής και συγκεκριμένα στο πρώτο έτος που ως γνωστόν είναι πιο απαιτητικό και δύσκολο από θέμα υποχρεώσεων και τρεξίματος. Σε καμία περίπτωση η κατάσταση αυτήν δεν αρέσει σε κανέναν μας η ψυχολογία μας δεν είναι και στα καλύτερα της το Σαββατοκύριακο για κάθε σπουδαστή είναι ένας τρόπος διαφυγής από την δύσκολη καθημερινότητα και χαλαρώση. Από τον Σεπτέμβριο που καταταχθηκαμε στις σχολές έχουμε βγει ελάχιστες φορές και ακόμη λιγότερες φορές έχουμε δει τους δικούς μας ανθρώπους για να τους προστατέψουμε και να μας προστατέψουμε από τον ιό. Βέβαια και στις εξόδους μας προσπαθούμε να είμαστε όσο πιο σωστοί με τα μέτρα προστασίας για αυτό και οι συναναστροφές μας είναι με άτομα της σχολής μας που έχουμε και γενικά καθημερινη επαφή μαζί τους ώστε να μην μεγαλώνει ο κύκλος των επαφων. Σε αυτό που θέλω να καταλήξω είναι ότι θέλουμε κανονικά τις εξόδους μας οπως το υπόλοιπο στράτευμα ένστολο και πολιτικό προσωπικό μακάρι να αλλάξεις η απόφαση γιατί και στις προηγούμενες καραντίνες οι 2 βδομάδες δεν ήταν μόνο 2 βδομάδες
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυνεχίζουμε την προσπάθεια λοιπόν!!! Οι κανονισμοί πρέπει να τηρούνται απ' όλους (αξιωματικοί, πολιτικό προσωπικό, σπουδαστές). Και στη ΣΜΥΑ όλα τα παιδιά θέλουν να βγουν. Αυτό ισχύει για όλες τις σχολές. Συνεχίζουμε όλοι μαζί την προσπάθεια..
ΑπάντησηΔιαγραφήΑκούστε τον σπουδαστή τα λέει όλα μπράβο εμείς θά προσπαθούμε οποίος δεν θέλει ας μην το κάνει κουράγιο προσπαθούμε να βοηθήσουμε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠολύ σωστά!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΈχει πάρει κάποιος τηλέφωνα σήμερα Ή έχει στείλει email?Κι αν ναι,που?
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλημέρα σας είμαι και εγω σπουδαστης σε στρατιωτικη σχολη και θα ηθελα να πω καποια πράγματα. Θεωρω πως ολοι οι συναδελφοι μου και οσοι βρισκονται στην ιδια θεση θα ενστερνιστουν την αποψη μου. Οταν δηλωσαμε τις σχολες αυτες γνωριζαμε για τις δυσκολιες, τα καψονια τον αποχωρισμο απο τις ανεσεις του σπιτιου αλλα λεγαμε δεν πειράζει ειναι μερος της σχολης. Ομως απο οταν ξεκινησαμε εχουμε βρεθει κλεισμενοι σε ενα χωρο που μονο σχολη δεν θυμιζει, πιο πολυ σαν αγγαρεία μοιάζει. Το ζητημα μας δεν ειναι οι δυσκολιες αλλα τα ποσα πράγματα χανουμε σε σχεση με το τι κερδιζουμε οσο εγωιστικο και να ακουγεται. Χανουμε χρονο και στιγμες με φιλους και οικογενεια, χάνουμε τα σαββατοκύριακα μας τα οποια αποτελούν ενα τροπο για να χαλαρώνουμε, να αλλαζουμε παραστάσεις οπως επισης και να "γεμιζουμε μπαταρίες" για την επομενη εβδομαδα. Επισης όσον αφορά τους γονεις με τα σκληραγωγημενα παιδια ρωτηστε και τους ιδιους αν θα ηθελαν να βγουν δεν νομιζω να υπαρχει ατομο στην θεση μας που να μην ηθελε να βγει, ολοι θελουν να αλλαξουν παραστάσεις και να περασουν ευχάριστα. Ευχαριστώ για το χρονο σας και για τη προσπαθεια σας, συνεχιστε ετσι
ΑπάντησηΔιαγραφήΜου ζητησε ο γιος μου να το ανεβάσω καθως ο ιδιος δεν δύναται απο το κινητό του
ΔιαγραφήΕμείς θά προσπαθούμε καθημερινά οποίος δεν θέλει καλή καρδιά θα προσπαθούμε για όλα τα παιδιά και για τά δικά τούς αυτοί ας τούς συμβουλεύουν να μήν βγούνε να δούμε εάν συμφωνούν καί τά παιδιά τούς εμείς συνεχίζουμε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι εγω να σας ευχαριστησω για τον συνεχη κοπο σας, ως δοκιμος που προσφατα εχει διαγνωστει με καταθλιψη... Συνεχιστε τη προσπαθεια γιατι μας δεινετε κουραγιο :)
ΑπάντησηΔιαγραφήΔΥΝΑΜΗ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΣΑΣ!!!
ΔιαγραφήΕΜΕΙΣ ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΗΘΟΣ ΣΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΠΟΜΟΝΗ ΣΑΣ!!
ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΑΖΙ ΣΑΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΔΙΚΙΟ ΣΑΣ!!
Μας συγκινούν και μας δίνουν κουράγιο να συνεχίσουμε , οι αναρτήσεις των σπουδαστών!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν θα σας αφήσουμε παιδιά, θα παλέψουμε μέχρι εκεί που δεν πάει!
Ή ΟΛΟΙ ΜΕΣΑ..ΜΟΝΙΜΟΙ, ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ, ΔΙΟΙΚΗΣΗ Κ.Τ.Λ. Ή ΟΛΟΙ ΕΞΩ!!
ΤΕΛΟΣ...
Έστειλα ξανά email σε πολιτική προστασία, ΚΙΝΑΛ, ΥΠΕΘΑ, ΕΝΩΣΗ ΨΥΧΟΛΟΓΩΝ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΖΩ
Έστειλα στον Αnt1
ΑπάντησηΔιαγραφήΠρέπει να τους ενεργοποιήσουμε και να καταλάβουν πόσο επηρεάζονται τα παιδιά απ αυτή την κατάσταση...Δεν αποδίδουν σωστά χωρίς γεμάτες μπαταρίες..στεναχωριουνται καξ απογοητεύονται...2πλο σκέφτονται την παραμονη τους στην σχολή .Μίλησα με 1ετη και όλη την βδομάδα ήταν αναστατωμένος και εκείνος Και όλος του ο λόχος σχεδόν, λόγο του οτι πίστευαν πως θα κάνουν καιρό πάλι να βγουν..έχουν άγχοι,δνε κοιμούνται σωστα λόγο σκεψεων και ανησυχιών ,τους κόβεται η όρεξη..τα οποία (ύπνος και τροφή) είναι σημαντικά και απαραίτητα για την απόδοση τους στις σχολές καθώς και η ψυχολογία τους!! Δεν πάει άλλο έτσι..ειναι κρίμα...
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυαισθητοποιησουμε *
ΔιαγραφήΔεν τους έχουν πει τίποτα για έξοδο Ε...?
ΑπάντησηΔιαγραφήΈχει κανείς ενημερώση για το εάν θα βγούνε τελικά;
ΑπάντησηΔιαγραφήΠρος το παρον δεν εχουν καμια ενημερωση, επομενως θα παραμεινουν μεσα
ΔιαγραφήΔεν εχει εξοδο
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπισης το προγραμμα της "νεας" καραντινας ειναι πολυ πιο πιεστικο απο των προηγουμενων
ΔιαγραφήΈχουμε κανένα νέο;
ΑπάντησηΔιαγραφήΜόλις πληροφορήθηκα πως η ΣΜΥ βγαίνει!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕιστε σιγουρος?
ΔιαγραφήΣτη ΣΜΥΑ δεν είπαν κάτι.. Είναι σίγουρο ότι βγαίνουν;
ΑπάντησηΔιαγραφήΜπορει καποιος να επαληθευσει για ΣΜΥ?
ΑπάντησηΔιαγραφήΝαι σίγουρα για ΣΜΥ!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ ΣΜΥ ΒΓΑΙΝΕΙ ΟΚ!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΔΕΝ ΕΠΑΝΑΠΑΥΟΜΑΣΤΕ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΕΞΟΔΟΥΣ ΤΩΝ ΣΠΟΥΔΑΣΤΩΝ ΜΑΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΩΣ ΑΝΑΓΚΑΙΕΣ ΚΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΝΟΗΜΑ Η ΣΤΕΡΗΣΗ ΤΟΥΣ . ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΑΞΙΑ ΤΟΥΣ ΑΞΙΖΟΥΝ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΓΙΑΥΤΟ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ...........
Συμφωνώ και προτείνω να οργανωθούμε ξανά και από Δευτέρα κάνουμε προσπάθεια μεγαλύτερη!!
ΔιαγραφήΕκτυπώνω τις διευθύνσεις των παραληπτών και τις κολλάω έξω από τους φακελους, έτσι ώστε να στείλω ταχυδρομικά το κείμενό μας, όπου μπορείτε να φανταστείτε ..ακόμη και στις στρατιωτικές σχολες...
Να τους ευαισθητοποιήσουμε όλους!!!
Θα πρότεινα εφόσον θα σταλούν ταχυδρομικά, να γράψουμε περισσότερα όσο αφορά την ψυχολογία τους.. να βασιστούμε σε αυτό, και να τονίσουμε ότι θέλουμε να λήξει όλο αυτό και να μην έχουμε κάθε εβδομάδα τα ίδια...Ίσως θα ήταν καλύτερα να συντάξουμε ένα πιο ισχυρό κείμενο
ΔιαγραφήΣυμφωνώ....όποιος μπορεί ας συντάξει ένα πιο ισχυρό κείμενο και να το στείλουμε ακόμη και μεσα στο ΣΚ.
ΔιαγραφήΔεν υπαρχει χρονος για καθυστέρηση
Οι αλλες σχολες ομως δεν βγαινουν απο οτι φαινεται
ΑπάντησηΔιαγραφήΠώς γίνεται αυτό??
ΔιαγραφήΝα βγαίνει μόνο η ΣΜΥ??
Αυτή η έξοδος των παιδιών είναι το αποτέλεσμα της προσπάθειας μας. Γνωρίζω ότι από την Τετάρτη το απόγευμα η απόφαση ήταν να μη βγουν. Όλοι μαζί μπορούμε να καταφέρουμε τα πάντα, με ψυχραιμία, λογική και προσπάθεια
ΑπάντησηΔιαγραφήΦαντάζομαι η απόφαση θα αφορά όλες τις σχολές
ΑπάντησηΔιαγραφήΕ συνηθως ειτε βγαίνουν όλες ,ειτε καμία
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο παιδί μου ειναι στη ΣΜΥ, βγαινει!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜακάρι να βγουν όλοι, τότε θα είναι επιτυχής η προσπάθειά μου..μας!!!!
Μακάρι..το δικό μου είναι στη ΣΜΥΑ.. αλλά δεν ξέρουν τίποτε ακόμη
ΑπάντησηΔιαγραφήΜακάρι να βγούνε όλες οι σχολές είναι σίγουρο για την ΣΜΥ; Πάντως εμείς δεν πρέπει να σταματήσουμε συνεχίζουμε πάντα μέχρι να το καταλάβουν ότι είναι λάθος.
ΑπάντησηΔιαγραφήΝαι μην επαναπαυόμαστε σε καμία περίπτωση, από Δευτέρα πάλι όλοι εδώ να συγκροτηθούμε .
ΑπάντησηΔιαγραφήΌλοι οι υπόλοιοι, εκτος ΣΜΥ, συνεχίστε, ακομη και τωρα ανώνυμα τηλεφωνα στις ιδιες τις σχολές , πιέστε όσο μπορείτε....υπάρχει ελπίδα και για σήμερα...
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο μότο μας ειναι:
Ή όλοι έξω ή κανείς!! Οι σπουδαστές έχουν τα ίδια δικαιώματα όπως οι υπόλοιποι ελεύθεροι Έλληνες!!
Μπράβο σε όλους μας!! Να βγουνε έξω όλες οι σχολές ΤΩΡΑ!! ΦΤΑΝΕΙ πια η κοροϊδία!
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτείλτε σε Ευελπίδων, δοκιμών, αεροπορία κτλ το κείμενο σε μειλ. Είναι παραπάνω το κείμενο, εγώ στέλνω σε όλες τώρα, συνέχισε κι εσείς!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν γνωρίζετε κάτι άλλο...ενημερώστε μας!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ ΣΣΕ μέσα μέχρι 28 Φλεβάρη
ΑπάντησηΔιαγραφήΣίγουρο..?
ΔιαγραφήΤι άλλο να κάνουμε....Δεν γίνετε να βγει μόνο η ΣΜΥ..
ΑπάντησηΔιαγραφήΟύτε η ΣΜΥΑ βγαίνει... Ίσως λόγω διαβίωσης να βγαινει η ΣΜΥ
ΑπάντησηΔιαγραφήΤι εννοείται λόγο διαβίωσης? Και οι 2ετης με τους 3ετης στην ΣΣΕ ειναι σε διαβίωση
ΑπάντησηΔιαγραφήΤότε ίσως να είναι με πρωτοβουλία του Διοικητή της σχολής. Πραγματικά δεν μπορώ να εξηγήσω γιατί οι άλλες σχολές δεν βγαίνουν
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο ανακοίνωσαν επίσημα στα παιδιά ότι δνε θα βγουν? Αποκλείεται δηλαδή να μην τους έχουν ενημερώσει ακόμα?
ΑπάντησηΔιαγραφήΜάλλον επειδή είναι εκτός Αττικής που είναι σε lockdown, ίσως είναι ένας λόγος που βγήκε η ΣΜΥ
ΑπάντησηΔιαγραφήΣας χαιρετώ σίγουρα η ΣΜΥ αυτό το σαββατοκυριακο θα βγουν. Ενημέρωσαν τα παιδιά!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφή