Πέμπτη 6 Φεβρουαρίου 2014

Νέες ερωτήσεις στη Βουλή για τις Αστυνομικές Σχολές

Συνεχίζονται οι αντιδράσεις

Δύο νέες ερωτήσεις κατατέθηκαν στον υπουργό Δημόσιας Τάξης και Προστασίας του Πολίτη κ. Δένδια σχετικά με τις Αστυνομικές Σχολές

Η πρώτη ερώτηση προέρχεται από τον βουλευτή της ΔΗΜΑΡ Γιάννη Πανούση (δείτε εδώ) ενώ η δεύτερη από τους βουλευτές των ΑΝΕΛ Γαβριήλ Αβραμίδη και Γιάννη Δημαρά (δείτε εδώ).

Τα θέματα που σχετίζονται οι παραπάνω ερωτήσεις αφορούν την έλλειψη προσωπικού της ΕΛΑΣ, τον αποκλεισμό των Αστυνομικών Σχολών από το Μηχανογραφικό Δελτίο 2014 και την πρόσληψη 500 Ειδικών Φρουρών με μοριοδότηση ενώ δεν έχουν ακόμα απορροφηθεί οι επιτυχόντες των σχολών από τις Πανελλαδικές Εξετάσεις 2013.

Δείτε εδώ όλα τα νέα για τις Αστυνομικές Σχολές.


Πότε θα υποβληθούν οι αιτήσεις για συμμετοχή στις Πανελλαδικές Εξετάσεις 2014

Οι υποψήφιοι ΓΕΛ - ΕΠΑΛ που επιθυμούν να λάβουν μέρος στις Πανελλαδικές Εξετάσεις 2014 θα κληθούν να υποβάλλουν αίτηση - δήλωση συμμετοχής σ΄ αυτές έως τις 25 Φεβρουαρίου 2014. Η συγκεκριμένη ημερομηνία προκύπτει από την χθεσινή εγκύκλιο του υπουργείου Παιδείας σχετικά με την υποβολή δικαιολογητικών υποψηφίων με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.

Επίσης, εντός αυτής της προθεσμίας, όσοι μαθητές της Γ΄ τάξης ημερήσιου ΓΕΛ αποφασίσουν να μη συμμετάσχουν στις Πανελλαδικές Εξετάσεις 2014 για εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αλλά να αποκτήσουν το απολυτήριό τους μόνο με ενδοσχολικές εξετάσεις θα πρέπει και αυτοί να υποβάλλουν σχετική αίτηση.

Η σχετική εγκύκλιος με τις προθεσμίες και τις διαδικασίες θα εκδοθεί τις επόμενες ημέρες από το υπουργείο Παιδείας.

Τετάρτη 5 Φεβρουαρίου 2014

Υποβολή δικαιολογητικών υποψηφίων με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες για συμμετοχή στις πανελλαδικές εξετάσεις 2014

04-02-14 Μετατάξεις πλεοναζόντων εκπαιδευτικών Δ/θμιας Εκπαίδευσης στην Π/θμια ΕκπαίδευσηΤο υπουργείο Παιδείας εξέδωσε εγκύκλιο για την υποβολή δικαιολογητικών για προφορική ή γραπτή εξέταση μαθητών και αποφοίτων με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή ειδικές μαθησιακές δυσκολίες, βάσει του Ν.3699/2008, στις πανελλαδικές εξετάσεις έτους 2014, για εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Δείτε εδώ την εγκύκλιο.

Τρίτη 4 Φεβρουαρίου 2014

Μπορεί να κριθεί η εισαγωγή στη σχολή που επιθυμώ από τους προφορικούς βαθμούς;

Ναι, αν είσαι υποψήφιος ΓΕΛ

Οι μαθητές των Λυκείων έμαθαν ή θα μάθουν αυτές τις μέρες τους βαθμούς του Α΄ τετραμήνου. Αυτοί έχουν ιδιαίτερη σημασία για τους μαθητές της Γ΄ τάξης του Γενικού Λυκείου καθώς προσμετρώνται για τον καθορισμό των μορίων που θα συγκεντρώσουν για να διεκδικήσουν την εισαγωγή τους σε κάποια σχολή της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης.

Αυτό συμβαίνει γιατί ο βαθμός πρόσβασης για κάθε μάθημα που εξετάζεται ο υποψήφιος σε πανελλαδικό επίπεδο προκύπτει κατά 70% από τη γραπτή επίδοση και κατά 30% από τον προφορικό βαθμό

Θα πρέπει να σημειωθεί ότι η διαφορά μεταξύ γραπτού βαθμού και Μ.Ο. των τετραμήνων σε κάθε μάθημα δεν πρέπει να είναι πάνω από δύο μονάδες. Αν δεν συμβαίνει αυτό, τότε αναπροσαρμόζεται ο προφορικός βαθμός κατά τρόπο που να διαφέρει μόνο δύο μονάδες.

Παράδειγμα 1
Α΄ τετράμηνο 15
Β΄ τετράμηνο 17
Μ.Ο. προφορικών βαθμών 16
γραπτός βαθμός 15
Βαθμός πρόσβασης μαθήματος 15,3 (16x0,3 + 15x0,7 = 4,8 + 10,5 = 15,3)

Παράδειγμα 2
Α΄ τετράμηνο 15
Β΄ τετράμηνο 17
Μ.Ο. προφορικών βαθμών 16
γραπτός βαθμός 12
νέος προφορικός βαθμός 14 ( 12 + 2 = 14)
Βαθμός πρόσβασης μαθήματος 12,6 (14x0,3 + 12x0,7 = 4,2 + 8,4 = 12,6)

Παράδειγμα 3
Α΄ τετράμηνο 15
Β΄ τετράμηνο 17
Μ.Ο. προφορικών βαθμών 16
γραπτός βαθμός 19
νέος προφορικός βαθμός 17 ( 19 - 2 = 17)
Βαθμός πρόσβασης μαθήματος 18,4 (17x0,3 + 19x0,7 = 5,1 + 13,3 = 18,4)

Από τα παραπάνω διαπιστώνεται ότι ο προφορικός βαθμός παίζει σπουδαίο ρόλο στη διαμόρφωση του βαθμού πρόσβασης που θα προκύψει σε κάθε μάθημα και στον γενικό βαθμό πρόσβασης αν συνειδητοποιήσουμε μεταξύ πόσο λίγων μορίων διαφέρουν οι βάσεις των σχολών.

Είναι σημαντικό οι υποψήφιοι να έχουν την μέγιστη διαφορά μεταξύ προφορικού και γραπτού βαθμού όπως στο παράδειγμα 2, για να μπορούν να εκμεταλλεύονται στο έπακρο την μεγιστοποίηση του βαθμού πρόσβασης με βάση την γραπτή επίδοσή τους.

Τέλος, στο παράδειγμα 3 φαίνεται πόσο αρνητικά μπορεί να επηρεάσει ο προφορικός βαθμός το βαθμό πρόσβασης σε κάποιο μάθημα, ειδικά αν σκεφτούμε ότι ένας άλλος υποψήφιος με την ίδια γραπτή επίδοση και Μ.Ο. προφορικών βαθμών 20 θα έχει βαθμό πρόσβασης 19,3.

Δείτε επίσης: Πώς γίνεται ο υπολογισμός των μορίων - Δείτε παράδειγμα


Αίτημα για άμεση απορρόφηση των ήδη επιτυχόντων στις αστυνομικές σχολές, μέσω της διαδικασίας των πανελληνίων εξετάσεων έτους 2013

Εκ μέρους μιας αντιπροσωπείας, της τάξης των 220 ατόμων, των φετινών επιτυχόντων στις αστυνομικές σχολές (σειρά του 2013) σας γνωστοποιούμε τα παρακάτω: Πριν από μία εβδομάδα περίπου πληροφορηθήκαμε τα περί πρόσληψης 500 Ειδικών Φρουρών που ο κ. Υπουργός προωθεί για την στοιχειώδη κάλυψη των αναμφίβολα τεράστιων ελλείψεων αστυνομικού προσωπικού.

Εκ μέρους τόσο της ΠΟΑΣΥ όσο και άλλων πρωτοβάθμιων συνδικαλιστικών ενώσεων έγιναν ουκ ολίγες προσπάθειες με σειρά επιστολών,αναφορών και ερωτήσεων, ήδη από το μήνα Νοέμβριο, αναφορικά με την εκ νέου ενίσχυση της υπηρεσίας με προσωπικό, και κατά συνέπεια την άμεση κατάταξη των δοκίμων της σειράς μου στην ακαδημία για την έναρξη της εκπαίδευσής μας.

Ωστόσο, η απάντηση από μέρους των ιθυνόντων ήταν κατηγορηματικά αρνητική, προβάλλοντας σαν κώλυμα το νόμο ''1/5'' που διέπει τις προσλήψεις στο δημόσιο τομέα, την έλλειψη ικανών κονδυλίων για να υλοποιηθεί η απαίτηση αυτή, και φυσικά τη μνημονιακή δέσμευση περί διετούς παγώματος προσλήψεων στο αρμόδιο Υπουργείο.


Τώρα όμως, με την ανακοίνωση της ένταξης των 500 Ε.Φ. φαίνεται ότι οι παραπάνω δυσχέρειες άρθηκαν, μιας και αναφερόμαστε για πρόσληψη στην Ελληνική Αστυνομία ίδιας δύναμης, με αυτή των επιτυχόντων μέσω πανελληνίων. Άμεσο και επακόλουθο λοιπόν αίτημα της συντριπτικής (αν όχι της απόλυτης) πλειοψηφίας των συναδέλφων μου, είναι και η δική μας απορρόφηση και
κατάταξη, δεδομένου ότι με βάση τα παραπάνω δεν υπάρχει πλέον κανένας λόγος που να καθυστερεί την ένταξή μας στο Σώμα.

Για το σκοπό αυτό, παρακαλούνται οι αποδέκτες της εν λόγω επιστολής όπως ενεργήσουν άμεσα προκειμένου να αρθεί η εν λόγω αδικία που στρέφεται αναμφισβήτητα εις βάρος μας, εφόσον μετά τα τελευταία φαίνεται να καταργείται αυτοδίκαια το διετές πάγωμα προσλήψεων.

Με ιδιαίτερη εκτίμηση,
Εκ μέρους των φετινών επιτυχόντων.




Δευτέρα 3 Φεβρουαρίου 2014

Απάντησε το υπουργείο Δημόσιας Τάξης στις αναφορές των βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ και του Ν. Νικολόπουλου για τις Αστυνομικές Σχολές

Ρίχνει το μπαλάκι στο υπουργείο Παιδείας

Το υπουργείο Δημόσιας Τάξης και Προστασίας του Πολίτη απάντησε στις αναφορές των βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ, κ. Τσούκαλη και κ. Βαρεμένου, αλλά και του κ. Νικολόπουλου σχετικά με την εισαγωγή σπουδαστών στις Αστυνομικές Σχολές μέσω των Πανελλαδικών Εξετάσεων 2014

Η απάντηση που περίμεναν με αγωνία πολλοί υποψήφιοι δεν ήρθε.

Δείτε εδώ την απάντηση.




Εισαγωγή στο ΤΕΙ Φωτογραφίας χωρίς ειδικά μαθήματα

Στο ΦΕΚ 172/τ.Β΄/30-01-2014 δημοσιεύτηκε η Υπουργική Απόφαση Φ.253/10590/Β6/2014 (AΔΑ: ΒΙΡΥ9-3ΧΠ), η οποία αφορά τα ειδικά μαθήματα και τροποποιεί την Υπουργική Απόφαση Φ.253/128314/Β6/2002 (ΦΕΚ 1538/ τ. Β'/ 10.12.2002).

Σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου ΜΟΝΟ της ανωτέρω Απόφασης, οι υποψήφιοι που ενδιαφέρονται να συμπεριλάβουν στο μηχανογραφικό τους δελτίο το τμήμα Φωτογραφίας και Οπτικοακουστικών, της Σχολής Καλλιτεχνικών Σπουδών του ΤΕΙ Αθήνας, από το έτος 2014 και εφεξής, δεν χρειάζεται να εξεταστούν στα ειδικά μαθήματα «Ελεύθερο Σχέδιο» και «Γραμμικό Σχέδιο».

Το συγκεκριμένο τμήμα εντάσσεται στο 4ο επιστημονικό πεδίο του Μηχανογραφικού Δελτίου.

Δείτε εδώ τον οδηγό σπουδών της σχολής.

Πατήστε εδώ για να συνδεθείτε με την ιστοσελίδα της σχολής.


Σάββατο 1 Φεβρουαρίου 2014

Τι θα γίνει τελικά με τις Αστυνομικές Σχολές; Θα αλλάξει η απόφαση; - Νέα αναφορά στη Βουλή

Η Πανελλήνια Ομοσπονδία Αστυνομικών Υπαλλήλων (ΠΟΑΣΥ) ζητάει με επιστολή της προς υπουργό Δημόσιας Τάξης και Προστασίας του Πολίτη κ. Δένδια, την άμεση εισδοχή και εκπαίδευση των 580 επιτυχόντων των Πανελλαδικών Εξετάσεων 2013 στις Αστυνομικές Σχολές (και όχι το 2015 όπως προβλέπεται) αλλά και τη δυνατότητα οι φετινοί υποψήφιοι να μπορούν να δηλώσουν τις σχολές αυτές στα μηχανογραφικά τους δελτία.

Ο βουλευτής της Ν.Δ. κ. Κακλαμάνης, κατέθεσε αναφορά στη Βουλή την συγκεκριμένη επιστολή. Δείτε εδώ.

Οι υποψήφιοι των Πανελλαδικών Εξετάσεων 2012 συνεχίζουν τις προσπάθειες για να μπορέσουν και φέτος να είναι υποψήφιοι με το 10%

Οι βουλευτές των Ανεξαρτήτων Ελλήνων Αβραμίδης Γαβριήλ και Δημαράς Ιωάννης κατέθεσαν στη Βουλή αναφορά προς τον υπουργό Παιδείας κ. Αρβανιτόπουλο που περιέχει επιστολή μιας ομάδας υποψηφίων του 2012. 

Στην επιστολή τους αυτή, αιτούνται την τροποποίηση της νομοθετικής ρύθμισης που καταργεί το 10% των θέσεων των εισακτέων στις Πανελλαδικές Εξετάσεις του 2014 για όσους εξετάστηκαν το 2012.

Δείτε εδώ την αναφορά που κατέθεσαν οι βουλευτές.

Δείτε εδώ πληροφορίες για τις Πανελλαδικές Εξετάσεις 2014 και όσα έχουν γίνει μετά τις αλλαγές στο 10%.


Παρασκευή 31 Ιανουαρίου 2014

Πρόγραμμα υποτροφιών 2014-2015 από το Πανεπιστήμιο Lingnan του Χονγκ Κονγκ Κίνας σε Έλληνες σπουδαστές

Τo Πανεπιστήμιο Lingnan του Χονγκ Κονγκ στην Κίνα ανακοίνωσε την χορήγηση υποτροφιών σε Έλληνες σπουδαστές για το ακαδημαϊκό έτος 2014-2015 για προπτυχιακές, μεταπτυχιακές και διδακτορικές σπουδές στις Καλές Τέχνες, τη Διοίκηση Επιχειρήσεων και τις Κοινωνικές Επιστήμες.

Πατήστε εδώ για περισσότερες πληροφορίες.