Τρίτη 4 Ιανουαρίου 2022

Συνεδριάζει η επιτροπή των ειδικών για το άνοιγμα των σχολείων - Βασική προτεραιότητα της κυβέρνησης είναι να επαναλειτουργήσουν στις 10 Ιανουαρίου























Συνεδριάζει στις 2 το μεσημέρι η επιτροπή των εμπειρογνωμόνων του Υπουργείου Υγείας, προκειμένου να αποτιμήσει την επιδημιολογική κατάσταση και να εισηγηθεί για το άνοιγμα των σχολείων.

Αμέσως μετά την ολοκλήρωση της συνεδρίασης οι υπουργοί Υγείας Θάνος Πλεύρης και Παιδείας Νίκη Κεραμέως θα κάνουν δηλώσεις.

Τι είπε για το άνοιγμα των σχολείων ο κυβερνητικός εκπρόσωπος κατά την καθιερωμένη ενημέρωση στους πολιτικούς συντάκτες

Ο κυβερνητικός εκπρόσωπος δέχτηκε αρκετές ερωτήσεις από τους δημοσιογράφους για το άνοιγμα των σχολείων και για τη διενέργεια τεστ.

Για το άνοιγμα των σχολείων επεσήμανε ότι βασική προτεραιότητα για την κυβέρνηση είναι να επαναλειτουργήσουν στις 10 Ιανουαρίου με όλα τα μέτρα που θα εισηγηθούν οι ειδικοί οι οποίοι θα συμπεριλάβουν στην εισήγησή τους όλα τα επιδημιολογικά δεδομένα. Σε σχέση με αντιρρήσεις επιστημόνων για το άνοιγμα της 10ης Ιανουαρίου, ο κ. Οικονόμου ανέφερε ότι η κυβέρνηση λαμβάνει πάντα υπόψιν της την εισήγηση των ειδικών και παρέπεμψε στις επίσημες ανακοινώσεις το μεσημέρι.

Σε σχέση με τη λειτουργία των φροντιστηρίων από τη Δευτέρα 3 Ιανουαρίου, πριν υπάρξει εισήγηση τω ειδικών ο κ. Οικονόμου σημείωσε πως πρόκειται για ιδιωτικές επιχειρήσεις και θα πρέπει να τηρούνται όλα τα μέτρα τόσο των τεστ όσο και των αποστάσεων. Για την εκπαιδευτική κοινότητα είπε πως θα υπάρξει παροχή δωρεάν self test.

Το panelladikes24 παρακολουθεί το θέμα και θα ενημερώσει για οποιαδήποτε εξέλιξη.

Δείτε επίσης:








Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


1 σχόλιο:

  1. Ανακοινώσεις Κεραμέως για τις κυβερνητικές αποφάσεις σχετικά με τα σχολεία - Τι θα γίνει με τις άλλες δομές εκπαίδευσης (Πανεπιστήμια, ΙΕΚ, φροντιστήρια κ.ά.)

    https://panelladikes24.blogspot.com/2022/01/blog-post_4.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή