Οι ανακοινώσεις της Υπουργού Παιδείας Νίκης Κεραμέως για παράταση του σχολικού έτους και αναστολή, για φέτος, των προαγωγικών και απολυτήριων εξετάσεων -και συνακόλουθα και της Τράπεζας Θεμάτων- αποτελούν μια αυτονόητη απόφαση που, έστω και καθυστερημένα, θέτει τέλος στην αγωνία εκατοντάδων χιλιάδων μαθητών, εκπαιδευτικών και οικογενειών.
Η απόφαση ωστόσο, συνιστά ομολογία αποτυχίας της κυβέρνησης και του υπουργείου Παιδείας να εξασφαλίσουν τόσο την υγειονομικά ασφαλή λειτουργία των σχολείων, όσο και την απρόσκοπτη συμμετοχή στην παιδαγωγική διαδικασία μέσω τηλεκπαίδευσης για δύο συνεχή σχολικά έτη.
Η ίδια παιδαγωγική αναγκαιότητα που οδηγεί στην παράταση του σχολικού έτους και την ακύρωση των εξετάσεων, υποχρεώνει σε αναστολή του νέου συστήματος εισαγωγής στα Πανεπιστήμια, δηλαδή του «κυμαινόμενου κόφτη» της Ελάχιστης Βάσης Εισαγωγής. Είναι το εξεταστικό σύστημα που η εκπαιδευτική κοινότητα χαρακτηρίζει δικαίως «σφαγείο Κεραμέως», αφού σχεδιάστηκε για να αποτρέψει τουλάχιστον 20.000 υποψήφιους από το να συνεχίσουν στη δημόσια Τριτοβάθμια Εκπαίδευση και να τους μετατρέψει σε «πελατεία» των ιδιωτικών κολεγίων.
Υπενθυμίζεται πως το Υπουργείο Παιδείας «ανέδειξε» την Ελλάδα ως αρνητική πρωταθλήτρια Ευρώπης, όσον αφορά το διάστημα που τα σχολεία έχουν παραμείνει κλειστά, 24 σχολικές εβδομάδες σε σύνολο 39! Παράλληλα, με το σκάνδαλο της Cisco έθεσε σε κίνδυνο τα προσωπικά δεδομένα μαθητών και εκπαιδευτικών, απέτυχε να εξοπλίσει τους μαθητές με τεχνολογικά μέσα. Η εξαγγελία για τα voucher των 200€, τελικά από μήνα σε μήνα, έφτασε ως υπόσχεση για το τέλος της χρονιάς και για ένα περιορισμένο αριθμό δικαιούχων.
Καλούμε για μια ακόμη φορά την κυβέρνηση να λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα για την υγειονομική θωράκιση των σχολείων, η οποία όπως έχει καταστεί σαφές δεν εξασφαλίζεται από τα μειωμένης αξιοπιστίας self-tests, την επίκληση στην ατομική ευθύνη και τον «καλό καιρό».
Επίσης, καλούμε το Υπουργείο Παιδείας να αναστείλει κάθε αντιπαιδαγωγικό μέτρο που σε συνδυασμό με την πανδημία, γιγαντώνει τα μαθησιακά κενά και τις εκπαιδευτικές ανισότητες, με πρώτη και κύρια την αναστολή της Ελάχιστης Βάσης Εισαγωγής για την πρόσβαση στα πανεπιστήμια.
Δείτε επίσης:
Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου