Κυριακή 14 Απριλίου 2019

Η τριτοβάθμια εκπαίδευση στη Λακωνία - Αναβαθμισμένος ο ρόλος της, μεταφέρεται στην Τρίπολη η Νοσηλευτική

Σχετική εικόναΣυνάντηση με τους βουλευτές Λακωνίας όλων των κομμάτων και εκπροσώπους τοπικών φορέων είχε σήμερα ο Υπουργός Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων Κ. Γαβρόγλου παρουσία του Γ.Γ. του ΥΠΠΕΘ Ηλία Γεωργαντά, με θέμα τις συνέργειες του Πανεπιστημίου και του ΤΕΙ Πελοποννήσου.

Στη συνάντηση συμμετείχαν: ο υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Σταύρος Αραχωβίτης, οι βουλευτές της Νέας Δημοκρατίας Αθανάσιος Δαβάκης, του ΚΙΝΑΛ Λεωνίδας Γρηγοράκος, η Αντιπεριφερειάρχης Αδαμαντία Τζανετέα, ο Δήμαρχος Σπάρτης Ευάγγελος Βαλιώτης και ο Πρόεδρος του Επιμελητηρίου Λακωνίας Ιωάννης Παναρίτης.

Τόσο οι βουλευτές όσο και οι εκπρόσωποι των φορέων εξέφρασαν την ανησυχία τους για τη μεταφορά του τμήματος της Νοσηλευτικής από τη Σπάρτη στην Τρίπολη.

Ωστόσο, οι συμμετέχοντες στη σύσκεψη αναγνώρισαν τη θετική συμβολή που θα έχουν στην πόλη της Σπάρτης η αναβάθμιση σε πανεπιστημιακά των υφιστάμενων τμημάτων, καθώς και η ίδρυση του νέου Τμήματος Φυσικοθεραπείας. Επίσης, τονίστηκε η σημασία των διετών προγραμμάτων σπουδών που θα λειτουργήσουν στη Σπάρτη όπως και η αναβάθμιση του Ινστιτούτου Έρευνας Βυζαντινού Πολιτισμού σε Ινστιτούτο του Πανεπιστημιακού Ερευνητικού Κέντρου.

Ο κ. Γαβρόγλου εξήγησε ότι παρά τους αρχικούς σχεδιασμούς της επιτροπής που υποδείκνυε την παραμονή του τμήματος Νοσηλευτικής στη Σπάρτη, κρίθηκε επιβεβλημένη η μεταφορά της στην Τρίπολη, όπως αναφέρεται στην τελική πρόταση της Επιτροπής, καθαρά για λόγους ακαδημαϊκής αυτοτέλειας.

Δείτε επίσης: 





Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


1 σχόλιο:

  1. ΦΕΚ Α΄ 70/2019 - N. 4610/2019 ''Συνέργειες Πανεπιστημίων και Τ.Ε.Ι., πρόσβαση στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, πειραματικά σχολεία, Γενικά Αρχεία του Κράτους και λοιπές διατάξεις''

    https://panelladikes24.blogspot.com/2019/05/702019-n-46102019.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή