Σάββατο 24 Ιουλίου 2021

Εφαρμογή Ηλεκτρονικού Μηχανογραφικού έτους 2021 - Συχνές ερωτήσεις για τις ΕΒΕ Τμημάτων και Ειδικού μαθήματος

























1. Πώς υπολογίζεται ο μέσος όρος των βαθμολογικών μου επιδόσεων; 

Αν η σχολή δεν απαιτεί ειδικό μάθημα ή πρακτική δοκιμασία, ο μέσος όρος των βαθμολογικών μου επιδόσεων είναι ίσος με το άθροισμα των βαθμολογιών μου στα μαθήματα του Επιστημονικού Πεδίου (ΕΠ)/Τομέα που ανήκω, διά τέσσερα (4). Αν η σχολή απαιτεί ειδικό μάθημα ή πρακτική δοκιμασία, ο μέσος όρος των βαθμολογικών μου επιδόσεων είναι ίσος με το άθροισμα των βαθμολογιών μου στα μαθήματα του ΕΠ/Τομέα που ανήκω συν την βαθμολογία του ειδικού ή των ειδικών που απαιτούνται, δια του αριθμού των μαθημάτων μου. Δηλαδή για την Αγγλική Φιλολογία θα είναι το άθροισμα των βαθμολογιών μου στα 4 μαθήματα του ΕΠ και στα Αγγλικά, διά πέντε (5). Αν η σχολή απαιτεί δύο ειδικά μαθήματα, ο μέσος όρος μου θα είναι το άθροισμα των μαθημάτων μου διά έξι (6).

Όλες οι εξελίξεις για τις Πανελλαδικές Εξετάσεις 2021 έγκυρα και έγκαιρα και στη σελίδα Πανελλαδικές Εξετάσεις 2021 - Ενημέρωση.

2. Ο μέσος όρος των βαθμολογιών μου διαφέρει από τον υπολογισμό των μορίων; 

Ναι, ο ΜΟ των βαθμολογιών είναι διαφορετικός από τον υπολογισμό των μορίων και δεν συνυπολογίζει τους συντελεστές βαρύτητας. Για το ΜΟ, μπορείς να δεις την απάντηση στην ερώτηση 1. Για τα μόρια, μπορείς να τα υπολογίσεις στο σύνδεσμο markcalc.it.minedu.gov.gr (όπου συνυπολογίζονται οι συντελεστές βαρύτητας).

3. Γιατί βλέπω λιγότερες σχολές στο μηχανογραφικό μου από όσες προσφέρονται από το ΕΠ/Τομέα μου; 

Αν η σχολή δεν απαιτεί ειδικό μάθημα ή πρακτική δοκιμασία, θα πρέπει να περνάω με το μέσο όρο των μαθημάτων μου την ΕΒΕ Τμήματος, όπως έχει διαμορφωθεί. Αν η σχολή απαιτεί ειδικό μάθημα ή πρακτική δοκιμασία, η βαθμολογία μου στο ειδικό μάθημα/πρακτική δοκιμασία θα πρέπει να είναι μεγαλύτερη ή ίση της ΕΒΕ Ειδικού για την σχολή αυτή και στη συνέχεια να περνάω και την ΕΒΕ του τμήματος (βλέπε ερώτηση 1). Εάν δεν βλέπω μια συγκεκριμένη ή καμία σχολή στο μηχανογραφικό είναι επειδή δεν πληρούνται κάποιες από τις παραπάνω προϋποθέσεις.

4. Γιατί διαφέρουν οι ΕΒΕ των ίδιων Τμημάτων σε ΓΕΛ και ΕΠΑΛ; 

Ο υπολογισμός των ΕΒΕ Τμημάτων προκύπτει από τον ΜΟ των βαθμολογικών επιδόσεων των υποψηφίων ανά ΕΠ για τα ΓΕΛ ή των βαθμολογικών επιδόσεων των υποψηφίων ανά Τομέα για τα ΕΠΑΛ, πολλαπλασιασμένο με τον συντελεστή ΕΒΕ της σχολής. Συνεπώς, οι ΕΒΕ διαφέρουν καθώς, οι ΜΟ βαθμολογίων είναι διαφορετικοί ανά Σύστημα Εξέτασης (ΓΕΛ και ΕΠΑΛ).

5. Τι γίνεται στην περίπτωση που έχω ΜΟ μεγαλύτερο ή ίσο με την ΕΒΕ Τμήματος, αλλά η σχολή απαιτεί ειδικό μάθημα στο οποίο έχω βαθμολογηθεί με βαθμό μικρότερο της ΕΒΕ Ειδικού; 

Στην περίπτωση αυτή η εν λόγω σχολή δεν εμφανίζεται ως πιθανή προτίμηση στο μηχανογραφικό μου δελτίο. Προκειμένου να εμφανίζεται μια σχολή ως πιθανή προτίμηση στο Μηχανογραφικό μου Δελτίο θα πρέπει ο ΜΟ της βαθμολογίας μου να είναι ίσος ή μεγαλύτερος από την ΕΒΕ Τμήματος και επιπλέον αν η σχολή απαιτεί ειδικό μάθημα/πρακτική δοκιμασία ο βαθμός σε αυτό να είναι ίσος ή μεγαλύτερος από την ΕΒΕ Ειδικού.

6. Πώς καθορίζεται η ΕΒΕ της κάθε σχολής/τμήματος; 

Οι Ε.Β.Ε. προκύπτουν από τις μέσες επιδόσεις των υποψηφίων ανά ΕΠ/Τομέα σε συνδυασμό με τους συντελεστές που όρισαν οι ίδιες οι Σχολές/Τμήματα των Πανεπιστημίων. Δηλαδή μια Σχολή/Τμήμα μπορεί να έχει επιλέξει ως Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής το 80% ή το 120% της μέσης επίδοσης των υποψηφίων ή οποιαδήποτε από τις ενδιάμεσες τιμές. Όπως, επίσης, μπορεί να έχει επιλέξει και για το/τα εμπλεκόμενο/-α Ειδικό/-ά Μάθημα/-τα ως Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής Ειδικού Μαθήματος ή Ειδικών Μαθημάτων το 70% ή το 110% της μέσης επίδοσης των υποψηφίων ή οποιαδήποτε από τις ενδιάμεσες τιμές μεταξύ αυτού του διαστήματος.

Δείτε επίσης:










Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου