Η Νέα Δημοκρατία με αφορμή τα δημοσιεύματα και τις αναρτήσεις στο διαδίκτυο σχετικά με αρνητικές συνέπειες των αλλαγών που εφαρμόστηκαν για πρώτη φορά στις Πανελλαδικές Εξετάσεις 2021 εξέδωσε δελτίο τύπου που σχολιάζει και αντικρούει τα συγκεκριμένα περιστατικά με συγκεκριμένη επιχειρηματολογία.
Όλες οι εξελίξεις για τις Πανελλαδικές Εξετάσεις 2021 έγκυρα και έγκαιρα και στη σελίδα Πανελλαδικές Εξετάσεις 2021 - Ενημέρωση.
Αριστούχος των Πανελλαδικών μένει εκτός Αρχιτεκτονικής Σχολής
ΑΛΗΘΕΙΑ: Ο συγκεκριμένος υποψήφιος μπορεί, βάσει της βαθμολογίας του, να εισαχθεί στις Αρχιτεκτονικές Σχολές Πατρών, Ιωαννίνων, Χανίων. Έλαβε βαθμολογία 13,6 στο σχέδιο, βασικό μάθημα για την εισαγωγή του σε Τμήμα Αρχιτεκτονικής (όπως είναι π.χ., τα αγγλικά για την αγγλική φιλολογία ή τα μουσικά μαθήματα για τις μουσικές σπουδές) και δεν κατάφερε να πιάσει τη βάση του 14,03 της Αρχιτεκτονικής του Εθνικού Μετσοβίου Πολυτεχνείου, τον συντελεστή της οποίας η ίδια η Σχολή έχει ορίσει. Με το παλιό σύστημα, εφόσον υποψήφιος δεν έπιανε την απαιτούμενη ελάχιστη βάση του ειδικού μαθήματος (10) αποκλειόταν από ολόκληρη την επιστήμη, εν προκειμένω της Αρχιτεκτονικής, ενώ το νέο σύστημα εξασφαλίζει μία ποικιλομορφία στις βάσεις, επομένως και περισσότερες εναλλακτικές. Είναι συνεπώς επιτυχών σε Σχολή Αρχιτεκτονικής, ενώ προφανώς υπήρξαν συνυποψήφιοί του που πέτυχαν υψηλότερη βαθμολογία στο βασικό για την Αρχιτεκτονική Σχολή μάθημα του σχεδίου. Στην πλειονότητα των περιπτώσεων που βλέπουν τη δημοσιότητα τις τελευταίες ώρες, οι υποψήφιοι δεν εισάγονται στην πρώτη Σχολή προτίμησής τους λόγω βαθμολογίας, αλλά δεν αποκλείονται από άλλες αντίστοιχες Σχολές και το Πανεπιστήμιο ευρύτερα.
20.000 - 25.000 - 30.000 - 40.000 περισσότεροι υποψήφιοι από πέρυσι μένουν εκτός Πανεπιστημίων λόγω Ελάχιστης Βάσης Εισαγωγής
ΑΛΗΘΕΙΑ: Τα ως τώρα στοιχεία καταδεικνύουν ότι η ΕΒΕ περιορίζει την εισαγωγή στα ΑΕΙ σε περίπου 9.400 περισσότερους υποψηφίους σε σχέση με πέρυσι και ότι όλοι τους, είτε μέσω του παράλληλου μηχανογραφικού είτε μέσω της κανονικής διαδικασίας αίτησης εγγραφής, έχουν την εναλλακτική του Δημοσίου ΙΕΚ σε ειδικότητες με άμεση πρόσβαση στην αγορά εργασίας. Πάνω από το 40% των φοιτητών μας δεν αποφοιτούν από τα Πανεπιστήμιά μας, ενώ 1 στους 4 καταρτιζόμενους των ΔΙΕΚ είναι απόφοιτος Πανεπιστημίου. Θέλουμε φοιτητές που γίνονται πτυχιούχοι, όχι «αιώνιους» φοιτητές που εγκλωβίζονται σε ένα δρόμο χωρίς διέξοδο, που χάνουν άσκοπα τα χρόνια τους. Θέλουμε νέους ανθρώπους να επιλέγουν δρόμους με προοπτική.
Το Υπουργείο Παιδείας οδηγεί τους υποψηφίους στα ιδιωτικά κολέγια
ΑΛΗΘΕΙΑ: Φέτος είναι η πρώτη φορά που παρουσιάζονται στους υποψηφίους 2 ισοβαρείς επιλογές:
- κατάθεση τυπικού μηχανογραφικού δελτίου για την εισαγωγή σε ΑΕΙ ή/και
- κατάθεση παράλληλου μηχανογραφικού δελτίου για εισαγωγή σε Δημόσια ΙΕΚ.
Αναδεικνύεται, έτσι, η επιλογή ανάμεσα σε περισσότερες από 50 επιλεγμένες ειδικότητες υψηλής ζήτησης από τους απόφοιτους της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, σε ειδικότητες που ζητούνται από αγορά εργασίας και σε νέες σύγχρονες ειδικότητες, όπως τεχνικού εφαρμογών πληροφορικής (πολυμέσα/web designer – developer/video games), τεχνικού τουριστικών μονάδων & επιχειρήσεων φιλοξενίας, βοηθού φαρμακείου, βοηθού νοσηλευτικής γενικής νοσηλείας. Οι παρεχόμενες ειδικότητες όχι μόνο έχουν μεγάλη ζήτηση στη σημερινή αγορά εργασίας, αλλά ανταποκρίνονται και στις απαιτήσεις των επαγγελμάτων που προβλέπονται να έχουν εκθετική ανάπτυξη στο προσεχές μέλλον. Η Αξιωματική Αντιπολίτευση αγνοεί συστηματικά και απαξιωτικά το δίκτυο των δημοσίων ΙΕΚ, καταλήγοντας να γίνεται ο καλύτερος διαφημιστής των ιδιωτικών κολεγίων.
Σύσσωμη η κοινωνία ζητά την κατάργηση της Ελάχιστης Βάσης Εισαγωγής
ΑΛΗΘΕΙΑ: Έρευνα που δημοσιεύθηκε στον κυριακάτικο τύπο (Marc για το Πρώτο Θέμα, 18/7/2021) αποτυπώνει ξεκάθαρα και πέρα από κάθε αμφιβολία ότι οι συνθήκες έχουν ωριμάσει για αιτήματα δεκαετιών και η αλλαγή δεν μπορεί να περιμένει. 7 στους 10 ερωτηθέντες κρίνουν θετικά την καθιέρωση Ελάχιστης Βάσης Εισαγωγής στα Πανεπιστήμια, η οποία δίνει τη δυνατότητα στα ΑΕΙ μας να διαμορφώσουν την ακαδημαϊκή φυσιογνωμία και το επίπεδο σπουδών που επιθυμούν. Πάνω από τους μισούς ψηφοφόρους του ΣΥΡΙΖΑ, το 55,7%, όπως και το 79,2% των ψηφοφόρων του ΚΙΝΑΛ και 63,5% του ΚΚΕ τάσσονται υπέρ της ΕΒΕ! Επιπλέον, 7 στους 10 ερωτηθέντες κρίνουν θετικά την αξιολόγηση εκπαιδευτικών, περισσότεροι από 9 στους 10 συμφωνούν με την εισαγωγή νέων θεματικών στα σχολεία μέσω των εργαστηρίων δεξιοτήτων και περισσότεροι από 3 στους 4 με την αύξηση του αριθμού των Πρότυπων και Πειραματικών Σχολείων. 3 στους 4 συμφωνούν με την ελεγχόμενη είσοδο στα ΑΕΙ κατά μέσο όρο, όταν οι ψηφοφόροι του ΣΥΡΙΖΑ τάσσονται υπέρ σε ποσοστό 62,6%! Η Αξιωματική Αντιπολίτευση, επιδιδόμενη για άλλη μία φορά στον ταυτόσημό της πια λαϊκισμό, αποπειράται αναίσχυντα να εκμεταλλευτεί την απογοήτευση κάποιων υποψηφίων που απέτυχαν να εισαχθούν στις Σχολές των πρώτων τους προτιμήσεων, διευρύνοντας το χάσμα τους από την κοινωνία και την πραγματικότητα.
Το σχέδιο, όπως και τα άλλα ειδικά πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα, δεν διδάσκονται στο δημόσιο σχολείο.
ΑΛΗΘΕΙΑ: Από τον Ιούλιο του 2020 το Υπουργείο Παιδείας έχει θεσμοθετήσει, για πρώτη φορά στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα, πρόγραμμα ενισχυτικής διδασκαλίας όλων των ειδικών πανελλαδικώς εξεταζόμενων μαθημάτων στο δημόσιο σχολείο, για μαθητές της Γ’ τάξης Γενικών και Επαγγελματικών Λυκείων. Τα μαθήματα αυτά είναι: έλεγχος μουσικών ακουστικών ικανοτήτων, μουσική αντίληψη και γνώση, μουσική εκτέλεση και ερμηνεία, αρμονία, ιταλικά, ισπανικά, γαλλικά, γερμανικά, ελεύθερο και γραμμικό σχέδιο. Το Πρόγραμμα Ενισχυτικής Διδασκαλίας Ειδικών Μαθημάτων (ΕΔΕΜ) δρομολογήθηκε ήδη από το σχολικό έτος 2020-2021 ανά ομάδες όμορων σχολικών μονάδων Λυκείου ή/και σε μεμονωμένα Λύκεια ανάλογα και με τις δηλώσεις επιλογής των μαθητών, ύστερα από εισήγηση για την κατάρτιση ειδικού ετήσιου προγράμματος υποστήριξης ανά ειδικό μάθημα από το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής.
Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.
Δεν ψηφίζω ΝΔ αλλά έτσι είναι τα πράγματα. Η ΕΒΕ έπρεπε να εφαρμοστεί πολλά χρόνια πριν. Είναι σωστό να εισάγονται φοιτητές σε ΑΕΙ με 6000 μόρια; Σε όλα τα μαθήματα κάτω από τη βάση;!!!!!.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο ποιο είναι σωστό δεν μπορούμε να το κρίνουμε εμείς. Υπάρχουν παιδιά που μπήκαν με 6,7,8,και αποφοίτησαν, και υπάρχουν και παιδιά που μπήκαν με 15,16 και τα παράτησαν. Οι πανελλήνιες προσφέρουν θέσεις για τα ΑΕΙ που κατά την γνώμη μου πρεπει όλες να καλυφθούν. Όταν δηλαδή γίνεται ένας διαγωνισμός για προσλήψεις 1000 ατόμων παίρνουν με βάση κάποια ΕΒΕ π.χ απολυτήριο πάνω απο16 και έτσι παίρνουν μόνο αυτούς; Και αν αυτοί είναι μόνο 500 οι άλλες θέσεις μένουν κενές; Δεν το νομίζω.
ΔιαγραφήΣίγουρα δεν κρίνω εγώ ποιο είναι το σωστό. Απλώς έγραψα τη γνώμη μου. Το παιδί που γράφει σε όλα τα μαθήματα κάτω από τη βάση δε σημαίνει ότι είναι κακός άνθρωπος. Πρέπει όμως να ασχοληθεί στη ζωή του με κάτι άλλο. Άλλωστε όλοι μας γνωρίζουμε παιδιά που τα παρατούν. Αυτά για το καλό τους θα ήταν καλύτερα να μην είχαν εισαχθεί. Όπως και άλλα παιδιά που εισάγονται στην τρίτη, τέταρτη ή πέμπτη επιλογή. Την επιστήμη που θα σπουδάσεις πρέπει να την αγαπήσεις για να έχεις κάποιες ελπίδες αποκατάστασης. Όλα αυτά είναι γνώμη μου χωρίς να θέλω να προσβάλλω κανένα. Έχω παιδιά και γνωρίζω την αγωνία που περνούν κάθε τέτοια εποχή χιλιάδες οικογένειες. Την έχω και των περάσει πέντε φορές...
ΔιαγραφήΑπό που και ως που κομματική ανακοίνωση;
ΑπάντησηΔιαγραφήΈλεγα στους μαθητές μου να ενημερώνονται από εσάς. Λάθος! Σταματάει η ενημέρωση από το blog σας!
Καλημέρα. Αρχικά ευχαριστούμε για την εμπιστοσύνη. Ως προς τα υπόλοιπα είναι σίγουρο ότι μας αδικείται καθώς παρουσιάζουμε όλα τα θέματα που σχετίζονται με τις εξετάσεις χωρίς κομματικά γυαλιά.
ΔιαγραφήΩς προς τη συγκεκριμένη ανάρτηση, καταλαβαίνουμε ότι η θέση σας είναι ότι δεν έπρεπε να γίνει γνωστή. Δεν τη συμμεριζόμαστε και δεν τη θεωρούμε και δημοκρατική.
Και για να δείτε ότι δεν λειτουργούμε με μικροπολιτική διάθεση μπορείτε να δείτε στους συνδέσμους που ακολουθούν δύο χθεσινές (20/7) αναρτήσεις για το συγκεκριμένο θέμα από την αξιωματική αντιπολίτευση.
https://panelladikes24.blogspot.com/2021/07/blog-post_73.html
https://panelladikes24.blogspot.com/2021/07/30000.html
Καλή συνέχεια.
Panelladikes24 εγώ πάντως σα γονέας σας είμαι ευγνώμων. Σας παρακολουθώ χρόνια. Η ενημέρωση σας είναι άψογη. Καλή δύναμη και υγεία σε όλους σας.
ΔιαγραφήΕυχαριστούμε για την ενημέρωση. Δεν θέλουμε κομματική προπαγάνδα. Όσοι θέλουν θα πρέπει να ενημερώνονται και από τις αντίστοιχες πηγές ενημέρωσης. Μη βάζετε τα πάντα στο πολιτικό παιχνίδι.
ΔιαγραφήΟ/Η κ. εκπαιδευτικός θα έπρεπε μην ενημερώνεται από τη σελίδα από την Τρίτη που δημοσιεύτηκαν και οι αναρτήσεις του ΣΥΡΙΖΑ σύμφωνα με το σκεπτικό του. Μήπως δεν τις είδε; Χαχα. Ντροπή κ. δημοκράτη εκπαιδευτικέ.
ΔιαγραφήΒάστα γερά δάσκαλε. Πείσε έστω και ένα μαθητή να κάνει εμβόλιο και άσε τις αρλούμπες.
ΔιαγραφήΗ ανακοίνωση είναι κομματική αφού είναι της ΝΔ. Άλλο δήλωση της Υπουργού για θέματα Παιδείας ή του πρωθυπουργού ή της αξιωματικής αντιπολίτευσης και αλλο κομματική ανακοίνωση (ΝΔ, ΣΥΡΙΖΑ, ΚΚΕ, κτλ.) Γνώμη μου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυχαριστώ.