Κυριακή 9 Αυγούστου 2020

9/8/2020 - ΣΤΡΑΤΗΓΑΚΗΣ - ΒΑΣΕΙΣ 2020 - Νέες Εκτιμήσεις - Πίνακες

Δείτε στο panelladikes24 νέες εκτιμήσεις για τις ΒΑΣΕΙΣ 2020 για όλα τα τμήματα ΑΕΙ.

Πατήστε πάνω στις εικόνες για μεγέθυνση.

Όλες οι εξελίξεις για τις Πανελλαδικές Εξετάσεις 2020 έγκυρα και έγκαιρα και στη σελίδα Πανελλαδικές Εξετάσεις 2020 - Ενημέρωση.













Πατήστε εδώ για να δείτε και άλλες αναρτήσεις με εκτιμήσεις για τις ΒΑΣΕΙΣ 2020.

Δείτε επίσης:






Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από ηλεκτρονικά ή έντυπα μέσα είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


109 σχόλια:

  1. Καλα ρε Μαθηματικο Θεσσαλονικης 13.550 και Σχολη Πυροσβεστων 17.350; Δε ντρεπομαστε λιγο λεω εγω;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι εννοείς ? Προφανώς θα υπάρχει τέτοια διαφορά . Έχουμε γεμίσει παιδιά με πτυχία που δουλεύουν σε μπαράκια και ντελιβερι. Έχεις δει εσύ κανέναν πυροσβέστη να ψάχνεται για δουλειά ?

      Διαγραφή
    2. μια πολυ αξια και δυσκολη σχολη οχι σαν καποιες αλλες και ας εφτασε σε αυτη τη βαθμολογια οποιος τελειωσε τη συγκεκριμενη σχολη το γνωριζει και ας μην εχει επαγγελματικη αποκατασταση στο δημοσιο σας αλλες σχολες

      Διαγραφή
  2. Έχει κάποια νέα εκτίμηση όσον αφορά τις στρατιωτικές; Τα ίδια βλέπω εγώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλησπέρα μπορείτε να μου πείτε πόσο τη βάση ιατρικής Αλεξάνδρουοολης για το 10% του 2019;ευχαριστώ πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Με 16.450 και πολύτεκνος παιρνάω ιπτάμενος Ικάρων;
    Έχω πιθανότητες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αστυφυλάκων στα ίδια 15600 Καλή μας κατάταξή Εμείς με 16300+..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. 16457 10% 2019 τι πιστεύετε;
    1η επιλογή αστυφυλάκων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ρε φίλε το χεις ρωτήσει 100 φορές. Περνάς 100%. 41 θέσεις παίρνει με το 6%. Λες να μη περνάς;

      Διαγραφή
  7. Για τα ΤΕΦΑ γιατί δεν υπάρχει εκτίμηση?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. 16012 σμυν η σμυ η λιμενικό με 10% λέτε να περνάω ??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Με τις βάσεις στα ΕΠΑΛ τι γίνεται;;; Θα μάθουμε ποτέ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πιστεύω ότι η διόρθωση που έγινε στις ΑΕΝ είναι προς την ορθή κατεύθυνση.
    κ. Στρατηγάκη συγχαρητήρια για το έργο σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Από ΕΠΑΛ με το 10% για ΣΜΥΝ ΣΜΥ με 15890εχω ελπίδες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Απο τις συγκεκριμενες προβλεψεις ποσο εξω μπορει να πεσει ο κ.Στρατηγακης?? Χανω την σχολη για 50 μορια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό είναι ένα καλό ερώτημα. Εγώ την πιάνω για 125 μόρια, αλλά και πάλι δύσκολο το βλέπω...

      Διαγραφή
    2. Εσυ δηλ που εισαι μεσα στις εκτιμησεις ,δεν το πιστευεις οτι θα πιασεις την σχολη σου...αρα εγω θα πρεπει να το ξεχασω με - μορια!!

      Διαγραφή
    3. Μην αποθαρρύνεσαι! Απλά η εκτίμηση είναι πάντα εκτίμηση. Η πραγματική βάση μπορεί να είναι ή μεγαλύτερη ή μικρότερη απ'την εκτίμηση. Εύχομαι να περάσουμε και οι δύο εκεί που θέλουμε.

      Διαγραφή
    4. Καλη επιτυχια ευχομαι.Ραντεβου στις 28 Αυγουστου!!

      Διαγραφή
    5. Από αυτά που δίνει ο Στρατηγακης θα κάνεις - 200.

      Διαγραφή
    6. Μείον 200 ή συν 200;

      Διαγραφή
  13. καλησπερα, μπορειτε να μου πειτε η ΑΕΝ μηχανικων με 10% που περιπου θα ειναι η βαση της ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ενδιαφερομαι να μαθω και εγω αφηνω ενα σχολιο γιατι ανηκω στο 10%

      Διαγραφή
    2. Παιδιά πέρυσι για την Σχολή Μηχανικών της Α.Ε.Ν. η βάση με το 10% ήταν 8.413 μόρια. Κάπου εκεί να υπολογίζετε και φέτος.

      Διαγραφή
  14. 6.985 με 10% επιστήμης ζωικής παραγωγης Λάρισα η δοσολογία και διαχείριση φυσικου περιβαλλοντος περναω πιστευετε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ποιός μπορεί να βοηθήσει σχετικά με τις βάσεις από ΕΠΑΛ τριτεκνος για ΣΜΥΝ ΣΜΥ ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. με 15.325 νεο χωρίς ειδική κατηγορία περνάω σμυα τεχνολογικής?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δύσκολα.
      Ως επιλαχών όμως έχεις πιθανότητες.

      Διαγραφή
    2. Επειδή την δίνει ο Στρατηγάκης 15.150 γι'αυτό έχω ελπίδες λες να πέσει έξω;

      Διαγραφή
  17. Μακάρι να περάσω γεωπονία θεσσαλονικης με 10.052 μόρια ����

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Οι βάσεις για ΕΠΑΛ ειδική κατηγορία για ΣΜΥ ΣΜΥΝ ξέρει κάποιος περίπου που θα είναι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Γιατι τις σχολες πληροφορικης που ειναι κοινες στο 2 & 4 πεδιο ειναι ανεβασμενες; Με τις νεες ρυθμισεις αλλα και το γεγονος οτι ειναι χαμηλα οι βαθμοι στο 2ο δεν αναμενεται να πεσουν;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Βάσεις με όσους έγραφαν με το παλιό δεν έχουν εμφανιστεί πουθενά. Όταν στα μαθηματικά από τους 1400+ περίπου που εμφανίστηκαν οι 1000 έγραψαν κάτω από 10....πόσο κάτω θα είναι άραγε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσυ ρε φιλε ποσο πιστευεις οτι θα παει η αστυνομία με το παλιο με βαση τα Στατιστικά και τν πίνακα ικανωμ;;

      Διαγραφή
  21. Έχω γράψει 17720 και για στρατιωτικές 16680 στο ΕΠΑΛ πιστεύετε θα πιάσω αστυφυλάκων;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ εκτιμήσεις για επαλ περιμένω αλλά τίποτα. 17695 έγραψα και κοινή ομάδα 16695.ενδιαφέρομαι για αεροπορία τεχνολογικό

      Διαγραφή
  22. τι έχεις πρωτη επιλογή;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Από επαλ 16695 περνάω ΣΤΥΑ? Με τριτεκνια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. 17695 έπιασα αλλά κοινή ομάδα 16695 αλλά πρώτη επιλογή ΣΤΥΑ και δεύτερη Μηχ. Μηχανικών

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιατι δε εβαλες ΣΜΥ θα ησουν μεσα!

      Διαγραφή
    2. Το ξέρω αλλά έβαλα μόνο αεροπορία τεχνολογική που το θέλω πολύ. Από στρατιωτικές τίποτα άλλο. Η δεύτερη επιλογή είναι μηχ. Μηχανικών. Γιώργος...

      Διαγραφή
    3. Συγγνώμη 16995 είναι κοινή ομάδα

      Διαγραφή
    4. εσεις ολοι.. που δώσατε αθληματα; πήρατε βεβαιώσεις για αστυνομια πυροσβεστική; πως βγήκαν 300+ ατομα απο επαλ;

      Διαγραφή
    5. Πιστευω αεροπορία 18+ εινσι και πολυ λιγες θέσεις...πιστεύω και αστυνομία θα ήσουν μέσα αν έβαζες..

      Διαγραφή
  25. Ο Στρατηγακησ δίνει τη σμυ όπλων 13.600 (προσωπικά μου φαίνεται λίγο χαμηλά). Με 13.275 με το νέο σύστημα, γενική σειρά, έχω καμιά ελπίδα για επιλαχών ή όχι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Έχω 16375 με το νέο, από 3ο πεδίο, κτηνιατρική Καρδίτσας έχω ελπίδα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Γράψτε μόρια για ΣΜΥ,ΣΜΥΑ από γελ νεο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. 13750 για ΣΜΥ όπλα από νέο ΓΕΛ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Με το παλιο ξερετε καμια εκτίμηση για αστυφυλακων;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Για ΕΠΑΛ οι βάσεις θα ανέβουν φέτος με τα δεδομένα που έχουμε; Συγκεκριμένα για στρατιωτικές σχολές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. paidia gia AEN apo epal exo 13.725 pernao ploiarxon?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Με 15.600 πιανω Χημικων Μηχανικων Πατρα??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Να ρωτήσω αν κάποιος γνωρίζει!!!
    Με 17525 ΓΕΛ νέο και με 19.2 μαθηματικά σε περίπτωση ισοβαθμίας έχω τύχη να περάσω αξιωματικός στο Λιμενικό???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις περάσει ήδη καλή σου σταδιοδρομία.επόμενη επιλογή τι έχεις;

      Διαγραφή
  34. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Με 17.465 έχω ελπίδες για ιατρική Αλεξάνδρουπολης με το 10% η δεν έχω καμία ελπίδα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσείς του 10% έχετε δικές σας βάσεις σε σχέση με αυτούς που διαγωνίστηκαν περισυ και όχι φέτος

      Διαγραφή
  36. Το παιδί που έχει τη θεία του στη μηχανογράφηση, γνωρίζει βάσεις και για τα 3 τμήματα της ΣΜΥΑ; (ΓΕΛ - νέο σύστημα 90%)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χααχχα φίλε τώρα σώθηκες

      Διαγραφή
    2. xxaxxaxaxacac ρε παιδιά σας δουλευει ο τυπος και ρωτατε σοβαρά;;;

      Διαγραφή
  37. με 16350 και ειδικη κατηγορια (πολυτεκνη) εχω ελπιδες για ΣΜΥΑ διοικητικης και εφοδιαστικης κατευθυνσης?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Παιδια καλησπερα; Ως αποφοιτη του παλαιού συστήματος ηθελα να ρωτησω ποισ η γνωμη σας για την βαση της Αστυνομίας;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γνώμη μου 15000-15500 κάπου.

      Διαγραφή
    2. Μου φαίνεται πολυ χαμηλή η βαση για το παλαιο δεδομένου οτι δίνονται μονο 57 θεσεις

      Διαγραφή
  39. Έχω 16225 με το νέο σύστημα λέτε να περνάω στο εκπαιδευτικής και κοινωνικής πολιτικής Θεσσαλονίκης;Πέρσι είχε 15816

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Είμαι στο 4 πεδίο με το νέο σύστημα!
    Έχω συγκέντρωση 13250 και το οικονομικό απθ περσυ ήταν 12987 η διαφορά είναι 263 μόρια. Πιστεύεται περνάω;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Με 17.400 (25 μόρια πάνω από την εκτίμηση) τι πιθανότητες έχω για ιατρική Αλεξανδρούπολη;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Περνάς, συγχαρητήρια!

      Διαγραφή
    2. Μακάρι... Μόνο οι εκτιμήσεις του Στρατηγάκη με τοποθετούν στην ιατρική και αγχώνομαι

      Διαγραφή
  42. Έχω 16225 με το νέο σύστημα λέτε να περνάω στο εκπαιδευτικής και κοινωνικής πολιτικής Θεσσαλονίκης;Πέρσι είχε 15816

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. 16.700 με το παλιο λετε να πιανω Αστυφυλάκων;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. ΠΟΥ ΒΛΕΠΕΤΕ ΤΗΝ ΒΑΣΗ ΓΙΑ ΦΥΣΙΚΟΘΕΡΑΠΕΙΑ ΑΙΓΙΟ ΚΑΙ ΣΠΑΡΤΗ ΜΕ ΤΟ ΝΕΟ 90% ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Έχω 16225 με το νέο σύστημα λέτε να περνάω στο εκπαιδευτικής και κοινωνικής πολιτικής Θεσσαλονίκης;Πέρσι είχε 15816.Πιστευετε περνάω ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε λογικά περνάς . Στο μηχανογραφικό έχεις βάλει ειδικής αγωγής στον Βόλο ? Νομίζω είναι καλύτερο τμήμα από αυτό.της Θεσσαλονίκης και με λιγότερα μόρια .

      Διαγραφή
    2. Το έχω βάλει μετά του Βόλου εγώ θέλω το τμήμα της Θεσσαλονίκης είμαι πάνω 409 μόρια και από τον Βόλο 540!Εσυ τι λες περνάω Θεσσαλονίκη;

      Διαγραφή
  46. Καλησπέρα!Ως απόφοιτη, με 10%, με μόρια 17.880, πιστεύετε περνάω ιατρική Αλεξανδρούπολης;
    Ευχαριστώ εκ των προταίρων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Καλησπέρα πόσο πιστεύετε ότι θα είναι η βάση για μοριακή βιολογία Αλεξανδρούπολη και πόσο η κτηνιατρική Καρδίτσας? Ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Απαντήσεις
    1. Με 16050 Μοριακή Βιολογία θα είσαι μέσα. Για Κτηνιατρική δύσκολα, αλλά φέτος όλα είναι πιθανά. Μετά τι έχεις δηλώσει;

      Διαγραφή
    2. Χημικό αλλά προτιμώ της Πάτρας

      Διαγραφή
    3. Ο Στρατηγακης έχει παραπάνω την βάση στην Μοριακή από ότι στην Κτηνιατρική Θεσσαλίας εσείς τι λέτε?

      Διαγραφή
  49. Είμαι στο 4 πεδίο με το νέο σύστημα!
    Έχω συγκέντρωση 13250 και το οικονομικό απθ περσυ ήταν 12987 η διαφορά είναι 263 μόρια. Πιστεύεται περνάω;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Ποσο βλεπετε την βαση στην φυσικοθεραπεια Σπαρτης με το νεο 90%?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Με 16225 περνάω στο Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής Θεσσαλονίκη;πέρσι είχε 1581

    ΑπάντησηΔιαγραφή