Παρασκευή 29 Μαΐου 2020

Προκήρυξη για την εισαγωγή σπουδαστών στις Αστυνομικές Σχολές έτους 2020

Ημέρα ακρόασης των πολιτών από την Ελληνική Αστυνομία | Κοινή ΓνώμηΑπαγορεύεται από το δίκαιο της Πνευματικής Ιδιοκτησίας η καθ΄ οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση/ιδιοποίηση του παρόντος, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη.

sos - Όλη η ενημέρωση έγκυρα και έγκαιρα και στη σελίδα Αστυνομικές Σχολές - Ενημέρωση.

Δημοσιεύτηκε σήμερα (29/5) η Προκήρυξη διαγωνισμού για την εισαγωγή ιδιωτών στις Σχολές Αξιωματικών και Αστυφυλάκων με το σύστημα των Πανελλαδικών Εξετάσεων του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων έτους 2020.

Σημειώνεται ότι ο συνολικός αριθμός των ιδιωτών υποψηφίων που θα εισαχθούν στις Αστυνομικές Σχολές καθορίζεται ...

σε οχτακόσιους (800) καθώς 

- στη Σχολή Αστυφυλάκων θα εισαχθούν επτακόσιοι τριάντα (730) και 

- στη Σχολή Αξιωματικών θα εισαχθούν εβδομήντα (70). 

Το panelladikes24 είχε ενημερώσει για τη συγκεκριμένη εξέλιξη με συνεχείς αναρτήσεις. Δείτε εδώ και εδώ.


Δείτε επίσης: 

Αναμένεται αύξηση του αριθμού εισακτέων για τις Αστυνομικές Σχολές έτους 2020

Οριστικό - Μεγάλη αύξηση στον αριθμό εισακτέων για τις Αστυνομικές Σχολές έτους 2020 - Όλες οι εξελίξεις στο panelladikes24

Σχετικά με την υποβολή της αίτησης και δικαιολογητικών για την προκήρυξη εισαγωγής σπουδαστών στις Αστυνομικές Σχολές έτους 2020 - Σημαντικές πληροφορίες

Τι ισχύει για την υγεία και τη σωματική διάπλαση των υποψηφίων για τις Στρατιωτικές Σχολές, τις Σχολές Αστυνομικής και Πυροσβεστικής Ακαδημίας και τις Σχολές Λιμενικού Σώματος

Εισαγωγή σπουδαστών στις Στρατιωτικές - Αστυνομικές - Πυροσβεστικές - Λιμενικές Σχολές με μαθησιακές δυσκολίες (δυσλεξία κτλ) - Τι πρέπει να γνωρίζετε

ΒΑΣΕΙΣ ΓΕΛ 2019 - Στρατιωτικές Σχολές - Αστυνομικές Σχολές - Πυροσβεστικές Σχολές - Λιμενικές Σχολές & ΑΕΝ

ΒΑΣΕΙΣ ΕΠΑΛ 2019 - Στρατιωτικές Σχολές - Αστυνομικές Σχολές - Πυροσβεστικές Σχολές - Λιμενικές Σχολές & ΑΕΝ

Δείτε εδώ όλα τα νέα για τις Αστυνομικές Σχολές καθώς και στη σελίδα Αστυνομικές Σχολές - Ενημέρωση.

panelladikes24 - panelladikes24 στο facebook


Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


107 σχόλια:

  1. Καλημέρα Αύριο Σάββατο γίνεται να την κάνουμε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τα ΜΑΤ σας περιμένουν με αγάπη <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. επαλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλ 28

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ρε παιδιά όσοι είναι με 10% το καρτελάκι που το βρίσκουν;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Παιδιά απλά χρεαζεται να πάμε από εκει; δεν συμπληρώνουμε κάποια αιτηση;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, απλά πας στο τμήμα με τα δικαιολογητικά

      Διαγραφή
  6. έλεος ρε φίλε όχι, δίνω πέντε φορές πανελλαδικές εξετάσεις για αστυνομια τις περισσότερες την έχασα για λίγο και τώρα μου παίρνουν και τόσα άτομα; Άιντε πια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Παιδια μια ερώτηση από την παραπανω προκήρυξη πρεπει να κάνω εκτύπωση και τις 45 σελίδες που έχει? Αφου το κάνω αυτό θα πρεπει να τις καταθεσω μαζί με τα δικαιολογητικά στο αστυνομικό τμήμα της περιοχης μου;ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Με 16450 και 10% πιστεύετε έχω πιθανότητες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. πηγα σημερα στο Α.Τ του τοπου μου και μου παν ελα απο τεταρτη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ας τα να πανε.. και σε μενα σημερα που πηγα ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ και δεν ειχαν διαβασει τη προκηρυξη φαντασου .Ειπαν ελα δευτερα .

      Διαγραφή
  10. καλημερα την αιτηση την εκτυπωνουμε απο το σπιτι η μας δινουν εκει?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Από ότι έχω καταλάβει μας δίνουν εκεί αλλά πάρε ένα τηλεφωνο στο αστυνομικό τμήμα της περιοχης σου να είσαι σιγιυρος. Αυτό θα κανω και εγώ

      Διαγραφή
  11. Συνήθως την αίτηση την εχουν στο τμημα δεν χρειάζεται να την εκτυπώσεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. πάρτε μαζι σας φωτοτυπια την ταυτότητα σας και φτιαξτε μια δηωση οτι δεν διωκεστε ποινικά σε πλημμέλημα...κτλ όπως ακριβως το γραφει η προκήρυξη! 2 φωτογραφιες με το ονοματεπώνυμο σας απο πίσω απο καθε φωτογραφία και τα υπόλοιπα θα τα φτιαξετε στο τμημα.. οποιος δεν μπορει να τα κάνει αυτά ας φτιαξει τουλάχιστον τις φωτογραφιες και θα τον καθοδηγησουν καλυτερα στο τμημα να τα φτιαξει εκει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Εμεισ που δινουμε με το παλιό πόσες θέσεις δικαιούμαστε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μια ερώτηση.

    Επειδή είμαι υποψήφιος και για ΤΕΦΑΑ, χρειάζεται να πάρω 2 ακτινογραφίες θώρακα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μια φορα χρειάζεται να περασεις τις δοκιμασιες. και μετα παίρνεις βεβαιωση απο το σωμα που περασες και την προσκομεις στα αλλα σωματα. επομενως μια φορα θα σου ζητηθει. θα την παραδωσεις την ημερα των υγειονομικών εξετασεων.. (μην αγχωνεστε γενικα! τα πράγματα ειναι χαλαρά αν δεν εχετε καποιο σοβαρό θέμα!)

      Διαγραφή
  15. Στο λιμενικό λετε να υπαρξει αυξηση των θεσεων;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Oxι Ρε, δεν πρόλαβε να μπει στις πανελλαδικες

      Διαγραφή
    2. ΣΚΣ δεν ξέρουμε ακόμη. Μην λες καλαμιές .

      Διαγραφή
  16. Στους αποφοίτους το 10% θα δώσουν;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. εξαρτάται με ποια κατηγορια δινεις. και εγω αποφοιτος ειμαι απο το 2013 αλλα δινω με το 90% γενικη σειρα. το 10% ειναι ποσοστό που ανηκει σε μια απο τις κατηγοριες. θα ανηκεις σε καποια κατηγορία ανάλογα με το τι δηλωσες στην αιτηση που έκανες στο σχολείο σου πριν καποιο διάστημα..
    (οι κατηγοριες ειναι:
    Γενικη σειρα
    με βαθμο προηγουμενης χρονιας
    με βαθμο προ προηγουμενης χρονιας
    πολύτεκνοι
    τριτεκνοι
    παιδια στο εξωτερικο
    κτλ,κτλ.)

    εφοσον γνωρίζεις λοιπον ,σε ποια κατηγορια ανηκεις, θα πας στην προκήρυξη της αστυνομιας πχ. και θα δεις αναλυτικα το ποσοστο των θεσεων που δίνουν στη κατηγορια σου και σε ποσες θεσεις αντιστοιχεί αυτο το ποσοτστο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αν εννοεις αποφοιτους αυτους που συμμετέχουν με τομ βαθμό περσινού ετους, ναι είναι 10%

      Διαγραφή
    2. Γενικη κατηγορία σλλα δν ειδα να λεει κατι

      Διαγραφή
    3. Το γραφει ξεκαθαρα στην προκηρυξη οι θεσεις της γενικης σειρας θα καθοριστουν αναλογως απο το υπουργειο παιδειας και θα αναρτηθει σχετικη ανακοινωση ,οποτε δεν ξερουμε ακομα

      Διαγραφή
  18. Καλησπερα... Θελω να ρωτησω δυο πραγματα... Επρεπε να ειχαμε δηλωσει και σε Α.Τ. οτι θα συμμετασχουμε στις εξετασεις την αστυνομιας μεσω πανελληνιων απο 11/5-15/5; Επισης την αιτηση που μπορω να την βρω για να την υποβαλλω ηλεκρτονικα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Διαβάστε την προκήρυξη. Δεν ισχύει τίποτα από αυτά.

      Διαγραφή
    2. Την εχω δει... Διαβαστε 5η και την 8η σελιδα απο εδω https://diavgeia.gov.gr/doc/%CE%A9%CE%9B%CE%94%CE%A746%CE%9C%CE%A4%CE%9B%CE%92-%CE%A302?inline=true και αυτο που λεω για ηλεκτρονικα εννοω δεν χρειαζεται καμια ενεργεια απο ηλεκτρονικη μορφη ολα αυτοπροσωπως και θα μας τα δωσουν οταν παρεβρεθουμε σε αστυνομικο τμημα;

      Διαγραφή
  19. Αν πάρουμε δεδομένη την επίδοση των μαθητών πως θα είναι ίδια με πέρυσι,τι βάσεις αναμένουμε σε Αστυφυλάκων και αξιωματικών για Γενική σειρά; θεωρώ Αστυφυλάκων 16_000 αξιωματικών 17800

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι βάσεις που είπες πιστεύω θα ναι για κατηγορίες, όχι γενική σειρά

      Διαγραφή
    2. γενικη παραπανω?

      Διαγραφή
    3. Εγω προσωπικα πιστεύω στους αποφοίτους θα ειναι αρκετά πιο κατω

      Διαγραφή
  20. τις ιδιες απορίες έχουμε ολοι αλλα δεν υπάρχει τρόπος να υπολογιστεί αυτο..εγω πιστεύω οτι θα ναι κάπου εκει παντως όπως το είπες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. 1.70 το ύψος. Δηλαδή εσείς που είστε 1.70 υπερεχετε σε σχέση με εμάς που είμαστε 1.68 -_-

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν είναι δυνατόν. Απλά είναι κάποιες προϋποθέσεις. Όπως και αν οι θέσεις είναι 500 και ο 501 την χάσει για σένα μόριο, σε τι υπερέχουν οι υπόλοιποι? Σοβαρευτείτε και συγκεντρωθειτε! Σταματήστε τους υπολογισμούς με τις βάσεις ενώ δεν έχετε καν γράψει.

      Διαγραφή
    2. ενταξει δεν θα το ξανακάνουμε

      Διαγραφή
  22. εκανε κανεις αιτηση; να παμε σιγα σιγα η θα μας πουν απο τεταρτη Πέμπτη;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αύριο έκλεισα ραντεβού Εγώ

      Διαγραφή
    2. αντε αντε πλησιάζει κ ο καιρος για τις εξετάσεις! λιγο εμεινε αδερφιαααα κουράγιο :p δωστε τα ολα τωρα!!

      Διαγραφή
    3. Καλή επιτυχία συνάδελφοι!

      Διαγραφή
  23. Γιατι για να παμε στο τμημα πρεπει να κλείσουμε ραντεβου;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Καλά που εκτελείται η απόφαση του ΣΤΕ για το ύψος γυναικών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ποσο υψος έχεις; κανε μονόζυγο αν ειναι για κανα δυο ποντους

      Διαγραφή
    2. Ε τώρα τι θες να κάνουμε δηλαδη ...κ 1.65 να έβαζαν όριο θα έβγαιναν μετά όλοι οι 1.64 κ θα έλεγαν ακριβώς τα ίδια

      Διαγραφή
    3. μονοζυγο και πανε στο τμημα πρωινες ωρες

      Διαγραφή
  25. μάγκες βλέπω περισσοτερα ατομα απο περυσι να δηλώνουν! αμα βαλεις κ τη μείωση της υλης μας βλέπω να μη πεφει η βαση! επισης,ε λαλήσει απο το διάβασμα ρεεε πως δινετε 4-5 φορες καποιοι;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η δύναμη της θέλησης.. Έτσι νομίζω (έδωσα δύο φορές)


      Πιθανολογεις να είναι περισσότεροι υποψήφιοι φέτος ε?

      Διαγραφή
    2. Εγώ έδωσα 3 φορές κ φέτος είναι το 3ο 10% που κάνω (το 2ο του 2018)

      Διαγραφή
    3. Χαρά στο κουραγιο σας!! με το 10% οκ αλλα να ξανά διαβαζει κανεις τα ιδια ιιδια πραγματα μου φαίνεται δύσκολο γιατι ειναι βαρετο... για μενα τουλάχιστον ήταν πολύ βαρετό.. εχουμε σημαντική αυξηση των θεσεων.. κατι που εχει πολλα χρόνια να συμβεί!! ας ελπίσουμε να μπουν ολοι οσοι το προσπαθούν χρόνια!

      Διαγραφή
  26. το παθαίνει κανεις αυτο; να εχει ψυχολογια για 20ρια και την αλλη μερα για 15ρια? :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Παιδιά πήγα στο τμήμα για την αίτηση ....Είναι πολύ αυστηροί έκοβαν κάργα για το ύψος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. χαχα καλο αυτο :p εγώ ειμαι 1.87 και με εβγαλαν 1.84... και δεν το ειχα υπολογίσει με παπούτσια.. δεν ξερω πως μου εκοψαν τρεις ποντους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχα δεν ξέρω πάντως γενικά κόβουν επίτηδες 2 πόντους.... Βέβαια εγώ είμαι 1.86 τόσο με έβγαλαν κ 1.87 στην Πυροσβεστικη

      Διαγραφή
  29. posa moria exeis me 10 tis 100 2018 giati kai ego to idio

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Εγώ 15021 μαζίθα μπούμε χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ πάντως φίλε μου δεν έχω βρει κανέναν ακόμα με 10% της χρονιάς μας...Να σε ρωτήσω δήλωσες κ λιμενικό?

      Διαγραφή
    2. 15.603 από ΓΕΛ 2018,πόσο πιστεύετε θα κυμανθεί η βάση μας;

      Διαγραφή
    3. Εγώ πιστεύω ότι με το ζόρι να φτάσει κ 15000... πιο με την καμία. Δεν το βασιζω κάπου είναι καθαρά άποψη δική μου με 3 φορές πανελλήνιες κ 3 10%

      Διαγραφή
    4. astynomia monaxa exo dilosi

      Διαγραφή
  31. Πόσοι είναι με το 10%2018

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 15679 από ΓΕΛ του 2018 αλλά βλέπω βάση πανω απο 16.000 για πυροσβεστικη σίγουρα πιστευω και για αστυνομία.. Πολλοί είναι αυτοί που θα δώσουν είμαι σίγουρος γτ η βάση με το 6% είχε 16 700 για Λιμενικό φανταστείτε

      Διαγραφή
    2. Εσυ φίλε θα δώσεις και για λιμενικό;και με τι σειρά θα τα βάλεις στο μηχανογραφικό;

      Διαγραφή
    3. Ναι φίλε θα δώσω για Λιμενικό αλλά θα το βάλω τελευταίο μετά την αστυνομία γτ παρολο που είμαι νησιώτης οι γονείς μου είναι αστυνομικοί, ποσο λες να πάει η βάση για αστυνομία?

      Διαγραφή
    4. Φίλε κι εγώ με 15.600 είμαι αλλά έχω αρκετές αμφιβολίες,θεωρώ πως είμαι στο όριο,λιμενικό πάντως πιστεύω πως έχεις αρκετές πιθανότητες

      Διαγραφή
    5. Εσυ φίλε τώρα σε ποια σχολή σπουδάζεις αν επιτρέπεται

      Διαγραφή
  32. Πόσοι είστε με 10% του 19;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Οι θεσεις του λιμενικού ποτε θα ανακοινωθούν;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Να δινουν πολλοι απόφοιτοι με το παλιο συστημα για αστυνομια;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Αστυνομία πυροσβεστικη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. ρε μαγκες μόνο εγω ειμαι απο επαλ; τι φαση! οποιον ρωταω γελ μου λεει.. τοσο γτπ ειναι τα επαλ; επρεπε να παω γενικό..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Εαν δε δηλωσες στην αιτηση για στρατιωτικες και πυροσβεστικη την αστυνομια μπορεις τωρα να κανεις αιτησ για αστυνομια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Με 18155 εχω ελπιδες για αξιωματικων με 10% του 2017 γελ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. πως παμε μαγκες;; γαψατε καλα στα πρώτα δυο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Καλά. Μαθηματικά πώς τα πήγατε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή