Σε μία πολύ σοβαρή καταγγελία προχώρησε το πρωί στο ραδιόφωνο του ΒΗΜΑ 99,5 ο α' αντιπρόεδρος της Ένωσης Ελλήνων Φυσικών, Παναγιώτης Φιλντίσης.
Σύμφωνα με τον κ. Φιλντίση, μέλος της Επιτροπής Εξετάσεων του υπουργείου πρότεινε θέμα το οποίο φέρεται ο ίδιος να είχε σχολιάσει σε ιστοσελίδα εκπαιδευτικών της Φυσικής, στην οποία μάλιστα φέρεται να είναι συνδιαχειριστής, πριν από δύο μήνες.
Σύμφωνα με τον κ. Φιλντίση, μέλος της Επιτροπής Εξετάσεων του υπουργείου πρότεινε θέμα το οποίο φέρεται ο ίδιος να είχε σχολιάσει σε ιστοσελίδα εκπαιδευτικών της Φυσικής, στην οποία μάλιστα φέρεται να είναι συνδιαχειριστής, πριν από δύο μήνες.
Ανακοίνωση της Ένωσης Ελλήνων Φυσικών για το θέμα
Μετά από ενδελεχή εξέταση των θεμάτων στο μάθημα της Φυσικής Κατεύθυνσης έχουμε να παρατηρήσουμε τα παρακάτω:
1. Ισχύουν απόλυτα τα όσα επεσήμανε η επιτροπή των συναδέλφων μας που έλυσε τα θέματα και εξέδωσε την ανακοίνωση της 22/5/2013.
2. Μεγάλο μέρος των θεμάτων είναι εκτός της φιλοσοφίας του Σχολικού βιβλίου και της διδασκαλίας του μαθήματος στο σχολείο.
3. Αρκετά ερωτήματα είναι εκτός του αναλυτικού προγράμματος που σήμερα ισχύει. Το γεγονός αυτό κάνει ακόμα πιο επίκαιρο το αίτημα της Ένωσης Ελλήνων Φυσικών για αλλαγή του αναλυτικού προγράμματος.
4. Τίθεται σοβαρό ζήτημα δεοντολογίας και τάξης σε σχέση με το 4ο θέμα διότι παραπλήσιο αυτού υπήρχε σε γνωστό ιστολόγιο συναδέλφου από τον Μάρτιο και μάλιστα έτυχε σχολιασμών μεταξύ άλλων συναδέλφων.
5. Δυστυχώς η άποψη των συναδέλφων για το τι Φυσική διδάσκουμε και τι ζητούμε από τους μαθητές μας, οδηγεί τα παιδιά μακριά από την Φυσική και τις επιστήμες που έχουν σχέση με αυτή.
1. Ισχύουν απόλυτα τα όσα επεσήμανε η επιτροπή των συναδέλφων μας που έλυσε τα θέματα και εξέδωσε την ανακοίνωση της 22/5/2013.
2. Μεγάλο μέρος των θεμάτων είναι εκτός της φιλοσοφίας του Σχολικού βιβλίου και της διδασκαλίας του μαθήματος στο σχολείο.
3. Αρκετά ερωτήματα είναι εκτός του αναλυτικού προγράμματος που σήμερα ισχύει. Το γεγονός αυτό κάνει ακόμα πιο επίκαιρο το αίτημα της Ένωσης Ελλήνων Φυσικών για αλλαγή του αναλυτικού προγράμματος.
4. Τίθεται σοβαρό ζήτημα δεοντολογίας και τάξης σε σχέση με το 4ο θέμα διότι παραπλήσιο αυτού υπήρχε σε γνωστό ιστολόγιο συναδέλφου από τον Μάρτιο και μάλιστα έτυχε σχολιασμών μεταξύ άλλων συναδέλφων.
5. Δυστυχώς η άποψη των συναδέλφων για το τι Φυσική διδάσκουμε και τι ζητούμε από τους μαθητές μας, οδηγεί τα παιδιά μακριά από την Φυσική και τις επιστήμες που έχουν σχέση με αυτή.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου