Δευτέρα, 27 Μαΐου 2013

Σχόλια για τα θέματα των Πανελλαδικών Εξετάσεων 27/05/2013

Σήμερα συνεχίστηκαν οι Πανελλαδικές Εξετάσεις 2013 με τους υποψήφιους ΓΕΛ και ΕΠΑΛ (ΟΜΑΔΑ Β΄) να εξετάζονται στα Αρχαία θεωρητικής κατεύθυνσης και στα Μαθηματικά θετικής και τεχνολογικής κατεύθυνσης. Τα συγκεκριμένα μαθήματα αποτελούν μαθήματα αυξημένης βαρύτητας.

Δείτε εδώ τα θέματα και προτεινόμενες απαντήσεις ενώ παρακάτω υπάρχουν σχόλια για τα σημερινά μαθήματα.

- Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία (ΕΜΕ)
Η ΕΜΕ εξέδωσε δελτίο τύπου με σχολιασμό των θεμάτων που εξετάστηκαν σήμερα οι υποψήφιοι της θετικής και τεχνολογικής κατεύθυνσης.
Ειδικά Σχόλια:
Θέμα Α:  Θεωρία
Θέμα Β:  Τα ερωτήματα Β1, Β2 εξετάζουν βασικές γνώσεις. Το ερώτημα Β3 είναι, ίσως, το πιο δύσκολο από όλα τα θέματα, καθότι η επιτυχής αντιμετώπισή του απαιτεί λεπτούς αλγεβρικούς χειρισμούς.
Θέμα Γ:  Απευθύνεται σε καλά προετοιμασμένους υποψηφίους και κυρίως τα ερωτήματα Γ2 και Γ3.
Θέμα Δ:  Το θέμα αναφέρεται σε ένα μεγάλο μέρος της ύλης του Διαφορικού και Ολοκληρωτικού Λογισμού. Η επίλυση του θέματος αυτού απαιτεί πολύ καλή προετοιμασία και βαθιά κατανόηση των εννοιών.

Γενικά Σχόλια
- Καλύπτεται μεγάλο μέρος της ύλης.
- Υπάρχει κλιμάκωση των θεμάτων ως προς τη δυσκολία, με εξαίρεση το ερώτημα Β3.
- Η καλή γνώση της ύλης προηγουμένων τάξεων ήταν απαραίτητη.
- Τα θέματα ήταν εκτεταμένα και η σωστή διαχείριση του χρόνου από τους υποψηφίους ήταν σημαντικός παράγοντας για την επιτυχία, ειδικά με το ερώτημα Β3.
- Τα θέματα είναι τα δυσκολότερα των τελευταίων ετών και απαιτούν ειδικές τεχνικές, που ίσως δεν προωθούν την έλξη και την αγάπη των μαθητών στα Μαθηματικά.

Η Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία προτίθεται να ανοίξει ουσιαστικό διάλογο με μελέτη και διερεύνηση, για το περιεχόμενο και τον τρόπο εξέτασης των Μαθηματικών στις Πανελλήνιες Εξετάσεις για την εισαγωγή στην Τριτοβάθμια εκπαίδευση.

- Πανελλήνια Ένωση Φιλολόγων (ΠΕΦ)
Δείτε εδώ τις απόψεις της ΠΕΦ για τα θέματα των Αρχαίων Ελληνικών Θεωρητικής Κατεύθυνσης.

- ΟΕΦΕ - Δείτε εδώ σχόλιο επιτροπής απαντήσεων για τα θέματα Αρχαίων θεωρητικής κατεύθυνσης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου