Παρασκευή 9 Αυγούστου 2024

Πρόσκληση Επιτυχόντων στη Σχολή Μονίμων Υπαξιωματικών (ΣΜΥ) έτους 2024 - Όλα τα ονόματα


Όλη η ενημέρωση για τις Στρατιωτικές Σχολές έγκυρα και έγκαιρα και στη σελίδα Στρατιωτικές Σχολές - Ενημέρωση.


Δείτε επίσης:




Δείτε εδώ όλα τα νέα για τις Στρατιωτικές Σχολές καθώς και στη σελίδα Στρατιωτικές Σχολές - Ενημέρωση.



Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


17 σχόλια:

  1. Οποίος είναι επιλαχών τουλάχιστον ως το 10 νούμερο να ετοιμάζεται

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μόνο; Στα όπλα θα φεύγουν πάνω από 20ατομα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Από τους περσινούς εννοώ .Εχουν κάνει το 10% και έχουν περάσει σε άλλες σχολρς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Είμαι 12ος επιλαχών στα ΣΜΥ ΟΠΛΑ απο ΕΠΑΛ έχω ελπίδες λέτε γιατί εγώ το έχω σχεδόν ξεγράψει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν πήραν 12 άτομα από ΕΠΑΛ, πρέπει να φύγουν όλοι...

      Διαγραφή
  5. Αν παρουσιαστούν όλοι για αρχή.... ναι μετά πρέπει να φύγουν ...περύσι πάντως πήραν έναν φίλο μου 17ος επιλαχών απο ΕΠΑΛ.
    Έχε πίστη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πώς πήραν τον φίλο σου 17ο επιλαχών από ΕΠΑΛ ενώ φαίνεται ότι καλέστηκαν έως τέλος Δεκεμβρίου 7 άτομα?

      Διαγραφή
    2. Εσύ βλέπεις τα ονόματα που δέχθηκαν τη θέση αυτοί που ενημερώθηκαν και απάντησαν αρνητικά δεν ξέρεις πόσοι ήταν... Αν δεις και τα μνμ τα περσινα θα δεις ότι πηραν και τον 18ο...

      Διαγραφή
  6. Είμαι μέσα στους 40 επιλαχώντες για σμυ σώματα, λέτε να υπάρχει ελπίδα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Απο ΓΕΛ ίσως ...από ΕΠΑΛ σίγουρα όχι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Είμαι 18ος επιλαχών για αστυφυλακων ως ειδική κατηγορία και 68ος γενική σειρά , έχω ελπίδες?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Για φέτος λίγο δύσκολο αλλά αν κανείς το 10% του χρόνου έχεις πιθανότητες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Η ειδική κατηγορία του 2% για τους πλημμυροπαθείς θα ισχύει για τις στρατιωτικές φέτος;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλησπέρα.Γνωριζει κάποιος ποια είναι η αποζημίωση που πρέπει να καταβάλει ο σπουδαστής που θα αποχωρήσει στον πρώτο μήνα του δεύτερου έτους από σχολή υπαξιωματικών;

    ΑπάντησηΔιαγραφή