Τετάρτη 17 Οκτωβρίου 2018

Άμεση λειτουργία της Σχολής Πλοιάρχων της ΑΕΝ Καλύμνου - Σε εξέλιξη οι ενέργειες προς αυτή την κατεύθυνση

Αποτέλεσμα εικόνας για Άμεση λειτουργία της Σχολής Πλοιάρχων της ΑΕΝ ΚαλύμνουΑπαγορεύεται από το δίκαιο της Πνευματικής Ιδιοκτησίας η καθ΄ οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση/ιδιοποίηση του παρόντος, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη.

Στην Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για απόσπαση ενός μόνιμου εκπαιδευτικού της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στην ΑΕΝ Καλύμνου για την ανάθεση καθηκόντων αναπληρωτή Διευθυντή αναφέρεται το εξής:

''Το Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, με στόχο την άμεση λειτουργία της νεοϊδρυθείσας Σχολής Πλοιάρχων της Ακαδημίας Εμπορικού Ναυτικού Καλύμνου, με έδρα την Πόθια Καλύμνου''.

To panelladikes24 παρακολουθεί το θέμα και θα ενημερώσει για οποιαδήποτε εξέλιξη.

Δείτε επίσης: 




Δείτε εδώ όλα τα νέα για την εισαγωγή σπουδαστών στις ΑΕΝ.



Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


67 σχόλια:

  1. Το Υπουργείο ανακοίνωσε ότι ο στόχος είναι η άμεση λειτουργία της Καλύμνου.
    Όμως είναι γνωστή η "αστοχία" του Υπουργείου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. https://www.youtube.com/watch?v=DORcRXh1X6w

    Λίγο έμεινε υπομονή ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Οταν περιτριγυριζεσαι απο αρνητικους ανθρωπους διωχτους λενε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μου ειπαν απο ο υπουργειο να παρω σε δεκα μερες για να ενημερωθω εαν θα υπαρχει καποια ανακοινωση για συμπληρωμαρικους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλησπέρα, γνωρίζουμε επίσημα τον αριθμό σπουδαστών για την Κάλυμνο? Γιατί άκουσα για 40 άτομα αλλά μου φαίνονται λίγα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιατί σου φαίνονται λίγα; Μπορεί να είναι και πολλά. Αφού κανείς μας δεν γνωρίζει τη χωρητικότητα των κτιρίων και τον αριθμό των καθηγητών. Εκτός αν εσύ ξέρεις κάτι άλλο. Αν είναι έτσι πες το και σε μας αλλιώς μη βγάζεις δικά σου συμπεράσματα.

      Διαγραφή
    2. Δεν ξέρω κάτι απλός μου φαίνονται λίγα.

      Διαγραφή
  6. Καλησπέρα, επειδη δεν γνωρίζω
    μπορει καποιος να μου απαντησει σε κατι απο τα 3 παρακατω(οτι γνωριζει ο καθε ενας);
    1.σαν νεος επιτυχων στην αεν,αν θελω να μεινω εντος των εστιων της σχολης, α)τι πρεπει να εχω μαζι μου απο ρουχα β)απο εξοπλισμο π.χ. σεντονια κλπ γ)κατι αλλο συγκεκριμενο;
    2.τα λαπτοπ στις σχολες χρειαζονται; αν οχι, επιτρεπονται στις εστιες;
    3.πως ειναι η ΣΧΟΛΗ ΑΕΝ ΚΡΗΤΗΣ και κυριως ΟΙ ΕΣΤΙΕΣ της;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να ρωτήσεις τη γραμματεία της ΑΕΝ που έχεις περάσει.
      Από εκεί θα έχεις την πιο υπεύθυνη απάντηση διότι δεν ισχύουν σε όλες τις ΑΕΝ τα ίδια πράγματα

      Διαγραφή
    2. ρωτησα αλλα δεν... βρηκα την ανταποκριση που περιμενα χαχαχαχαχαχα
      μπορειτε να μου πειτε καποια βασικα-στανταρ;
      εστω και πιθανων λαθος;να χω μια ιδεα
      μπορειτε εσεις ή οποιοδηποτε παιδι που φοιτα(για αυτο το ξνα βαζω και εδω) να μου πει αν ξερει κατι;

      Διαγραφή
  7. Καλημέρα κύριε Γιώργο,
    Ειμαι Α/Α 15 σελ 61 Μηχανικους και Α/Α 10σελ 27 Πλοιάρχους, εχω ελπίδες και στους πόσους;
    Αν πάρουν συμπληρωματικοί μόνο για την σχολή Καλυμνου εχω ελπίδες αφού εχω δηλώσει πρώτη επιλογή μηχανικών και δεύτερη πλοιάρχων; Ευχαριστω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πέτρο είσαι 4ος στην κατάταξη των πλοιάρχων και 8ος στους μηχανικούς. Αυτό σημαίνει ότι αρκεί να πάρουν μόνο 7 πλοιάρχους για να γίνεις πλοίαρχος και μόνο 15 μηχανικούς για να γίνεις μηχανικός.
    Τώρα εσύ που η πρώτη σου επιλογή είναι στους μηχανικούς, θα πας για μηχανικός κατά πάσα πιθανότητα.
    Για να γίνης πλοίαρχος θα πρέπει να μη πάρουν καθόλου συμπληρωματικούς μηχανικούς, αλλά κάτι τέτοιο δεν πιστεύω να συμβεί.
    Σου εύχομαι από τώρα καλές θάλασσες ...μηχανικέ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Γεια σας κυριε γιωργο. Ειμαι 9ος στην πρωτη σελιδα των επιλαχοντων πλοιαρχων . Υπαρχουν πιθανοτητες εφοσον καποιοι πανω απο μενα μπηκαν ηδη, Να ειμαι στην επομενη φουρνια ? Ειτε της καλυμνου , ειτε οπουδηποτε αλλου .
    Ιακωβος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ιάκωβε δεν υπάρχει περίπτωση να μη περάσεις αφου είσαι 5ος στη σειρά και αρκούν 13 συμπληρωματικοί πλοίαρχοι για να εισαχθείς.
      Καλά ταξίδια

      Διαγραφή
    2. Να είστε καλά σας ευχαριστώ πολύ για την ανταπόκριση σας !!

      Διαγραφή
  10. Καλημέρα κύριε Γιώργο ... ο δικός μου γιος είναι ΑΑ39 στην κατηγορία τρίτεκνων από επαλ για μηχανικός ... ελπίδες μηδέν για εισαγωγή του σε ΑΕΝ αν καταλαβαίνω σωστά έτσι δεν είναι ;;;... νομίζω πως θα ήταν καλύτερα να ήταν γεν κατηγορία μιας και τα άτομα που εισάγονται είναι λίγα ... ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο Κώστας έρχεται 197ος στη σειρά. Δεν έχει σημασία που ανήκει στους τρίτεκνους. Αν έχει κάποιος πολλά μόρια κρίνεται με τη γενική κατάταξη.
      Το πρόβλημα είναι το είδος του σχολείου από το οποίο προέρχεται ο υποψήφιος. Διότι φέτος οι απόφοιτοι των ΕΠΑΛ έχουν μειωθεί.

      Διαγραφή
  11. Καλημέρα κύριε Γιώργο ... ο δικός μου γιος είναι ΑΑ39 στην κατηγορία τρίτεκνων από επαλ για μηχανικός ... ελπίδες μηδέν για εισαγωγή του σε ΑΕΝ αν καταλαβαίνω σωστά έτσι δεν είναι ;;;... νομίζω πως θα ήταν καλύτερα να ήταν γεν κατηγορία μιας και τα άτομα που εισάγονται είναι λίγα ... ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. κ. Γιωργο καλησπερα , βρισκομαι Α/Α 3 στη σελιδα 25 πλοιαρχων , ποσο δυσκολο το βλεπεται...?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιώργο είσαι 17ος στη γενική κατάταξη. Για να μπεις πρέπει να πάρουν συνολικά 207 συμπληρωματικούς πλοιάρχους. Θα δούμε.

      Διαγραφή
    2. ευχαριστουμε παρα πολυ γιατι ειναι πολυ σημαντικο πραγμα για εμας οι απαντησεις που μας δινετε. Καλη σταδιοδρομια στο παιδι σας.

      Διαγραφή
    3. το οτι ειμαι τριτεκνος δεν ανεβαζει καθολου τη σειρα, ετσι?(απο επαλ 2%)

      Διαγραφή
  13. Καλησπερα κ. Γιωργο θα ηθελα, αν μπορειτε να μου πειτε αν εχω πιθανοτητες να μπω σε καποια ΑΕΝ ως πλοιαρχος ή ως μηχανικος ειμαι:

    Α/Α:64 Σελ:2
    Α/Α:37 Σελ:36

    Ευχαριστω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιώργο στη γενική κατάταξη είσαι 63ος στους πλοιάρχους και πρέπει για να μπεις, να πάρουν 174.
      Στους μηχανικούς που έρχεσαι 30ος πρέπει για την εισαγωγή σου να πάρουν 82 μηχανικούς. Υπομονή

      Διαγραφή
  14. Πιστεύετε θα πάρουν 88 πλοιαρχους Κύριε Γιώργο; έχω ελπίδες; Σας ευχαριστώ πολύ που μας βοηθάτε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Συγγνώμη που σας ζαλίζουμε απλα έχουμε αρκετό άγχος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ελίνα το ξέρω ότι έχετε άγχος εσείς και οι οικογένειές σας, γι αυτό προσπαθώ κι εγώ να βοηθήσω όσο μπορώ.
    Μην ανησυχείς δεν με ζαλίζετε. Ελπίζω να πάρουν αρκετούς πλοιάρχους (περισσότερους από 88) ώστε να μπορέσεις κι εσύ να τα καταφέρεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σας ευχαριστώ πάρα πολύ Κύριε Γιώργο μακάρι να είναι όπως τα λέτε!

      Διαγραφή
  17. Καλησπέρα κ.Γιώργο. Θα ήθελα και Εγώ νε την σειρά μου να νε βοηθήσετε. Είμαι
    Α/Α 34 σελίδα 16 πλοίαρχος
    Α/Α 30 σελίδα 49 μηχανικός.
    Έχω ελπίδα για κάτι από τα δυο???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βαγγέλη είναι δύσκολη η κατάσταση. Είσαι 190ος στην κατάταξη των πλοιάρχων και 130ος στους μηχανικούς.
      Θα πρέπει να πάρουν 527 πλοιάρχους η 360 μηχανικούς για να μπορέσεις να μπεις σε μια από τις δύο ειδικότητες.

      Διαγραφή
  18. Καλησπέρα, με 20600 90ος στην κατάταξη μετά τους επιλαχόντες που πήραν και 18ος τριτεκνος, υπάρχουν ελπίδες?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γράψε τον Α/Α και τον αριθμό σελίδας που βρίσκεται το όνομά σου.

      Διαγραφή
  19. Θέλω να σας ενημερώσω για το εξής: Μπορεί να αποφασίσουν να πάρουν συμπληρωματικούς σε ορισμένες ΑΕΝ και όχι σε όλες.
    Τότε θα πρέπει να είχατε δηλώσει στην αίτησή σας και αυτές τις ΑΕΝ ώστε να μπορέσετε να εισαχθείτε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κ.Γιωργο αν τις εχουμε βαλει ολες εχουμε θεμα ? με οποια σειρα και αν ειναι ? αλλα ολες!

      Διαγραφή
    2. Αν τις έχετε δηλώσει όλες δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα. Η σειρά δεν έχει σημασία.

      Διαγραφή
  20. Καλησπέρα Ο γιος μου είναι ΑΑ96 σελίδα δυο για πλοίαρχος και ΑΑ57 σελίδα ένα για μηχανικούς έχει ελπίδες για τους συμπληρωματικους?...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο Γιώργος στη γενική κατάταξη έρχεται 105ος στους πλοιάρχους και 65ος στους μηχανικούς.
      Είναι δύσκολα τα πράγματα διότι για να εισαχθεί θα πρέπει να πάρουν 291 πλοιάρχους η 180 μηχανικούς.

      Διαγραφή
    2. Ευχαριστώ για την απάντηση θα ήταν εύκολο να μου εξηγήσετε πως προκύπτει αυτή η κατάταξη ?πάει βάση μορίων από όλες τις κατηγορίες υποψηφίων?

      Διαγραφή
    3. Πράγματι έτσι υπολογίζεται. Θα πάρετε τις καταστάσεις της ειδικότητας στην οποία ανήκει ο υποψήφιος (πλοίαρχος η μηχανικός). Στη συνέχεια θα αφαιρέσετε τους επιλαχόντες. Ακολούθως θα επιλέξετε τις καταστάσεις όλων των υποκατηγοριών (γενική κατηγορία ,πολύτεκνοι, τρίτεκνοι και κοινωνικά κριτήρια) που ανήκουν στο Λύκειο που τελείωσε ο υποψήφιος (ΓΕΛ, ΕΠΑΛ, Ναυτικά η Λοιπά).
      Το τελευταίο στάδιο είναι να υπολογίσετε από αυτές τις καταστάσεις, την σειρά του υποψηφίου με βάση τα μόρια μου διαθέτει.
      Ελπίζω να έγινα κατανοητός.

      Διαγραφή
  21. Κυριε Γιώργο εγώ που είμαι Α/Α 2 στην σελίδα 29 έχω ελπίδες για συμπληρωματικούς;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αμαλία έρχεσαι 86η στη γενική κατάταξη και θα πρέπει για να μπεις να πάρουν 165 πλοιάρχους.

      Διαγραφή
    2. Σας ευχαριστώ πολύ Κύριε Γιώργο ελπίζω να είμαι τυχερή!!

      Διαγραφή
    3. Δεν παίζει ρόλο που είμαι πολύτεκνη ετσι;

      Διαγραφή
    4. Αμαλία ευτυχώς που το πρόσεξες διότι αυτό αλλάζει τα πάντα. Ως πολύτεκνη από Ναυτικό Λύκειο αρκεί να πάρουν 28 πλοιάρχους για να εισαχθείς κι εσύ.
      Συγνώμη αλλά στη βιασύνη μου να απαντώ σε όλους εσάς, μου διέφυγε αυτή η καθοριστική λεπτομέρεια.

      Διαγραφή
    5. Αχ σας ευχαριστώ πάρα πολύ οι ελπίδες μου δεν χάνονται!!

      Διαγραφή
  22. Κύριε Γιώργο , κατά την γνώμη σας πόσους συμπληρωματικους θα πάρουν?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό προς το παρόν ούτε στο Υπουργείο δεν το έχουν αποφασίσει.

      Διαγραφή
  23. Καλημέρα είμαι ΑΑ42 σελίδα 27 τι πιθανότητες έχω να μπω για τους συμπληρωματικούς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αντώνη έρχεσαι 42ος στη σειρά και θα πρέπει για να τα καταφέρεις, να πάρουν 80 πλοιάρχους.

      Διαγραφή
  24. Καλησπέρα κύριε Γιώργο και εγώ με την σειρά μου θέλω να μάθω αν έχω ελπίδες

    Α/Α 26 σελ 16 πλοιάρχων
    Α/Α 24 σελ 49 μηχανικών

    Έχω ελπίδες ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κώστα έρχεσαι 149ος στους πλοιάρχους και 100ος στους μηχανικούς. Το βλέπω δύσκολο να πάρουν 413 πλοιάρχους η 277 μηχανικούς ώστε να πάρουν κι εσένα.

      Διαγραφή
  25. Κύριε Γιώργο τι ελπίδες εχω πιστεύετε;
    Α/Α 47 σελ.16 πλοίαρχων
    Α/Α 39 σελ 49 μηχανικών

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρήστο δυστυχώς από εσένα προηγούνται 223 πλοίαρχοι και 156 μηχανικοί.
      Αυτό σημαίνει ότι για να περάσεις θα πρέπει να πάρουν 621 πλοιάρχους η 435 μηχανικούς.

      Διαγραφή
  26. Είμαι α/α 115 σελίδα 55 .....έχω καμία ελπίδα??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεωργία αφού στην κατάταξη έρχεσαι 171η, θα πρέπει να πάρουν 2132 μηχανικούς.

      Διαγραφή
  27. Καλημέρα κύριε Γιώργο, θα ήθελα να μάθω και εγώ τι ελπίδες έχω να περάσω (είμαι στην κατηγορία πολυτεκνων)

    Α/Α 11 σελ.14 πλοίαρχων
    Α/Α 5 σελ.47 μηχανικών

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Απόστολε στην υποκατηγορία των πολυτέκνων έρχεσαι 9ος στους πλοιάρχους και 4ος στους μηχανικούς.
      Θα πρέπει να πάρουν 235 πλοιάρχους η 96 μηχανικούς για να περάσεις.

      Διαγραφή
    2. Μικρή η πιθανότητα. Σας ευχαριστώ!!

      Διαγραφή
  28. Γεια σας Κύριε Γιώργο σας είχα ξαναγράψει τα νούμερα για την θέση μ αν πάρουν συμπληρωματικους είναι σελίδα 16 Α/Α 3 Από ΓΕΛ μ είπατε ότι είναι 32η στη σειρά και θα πρέπει να πάρουν 88 πλοιαρχους για να περάσω δεν σας είχα γράψει ότι είμαι στην κατηγορία των τριτεκνων μήπως αλλάζει κάτι αυτο; Σας ευχαριστώ πολύ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελίνα πρέπει να πάρουν 88 πλοιάρχους για να μπεις κι εσύ που έρχεσαι 32η στη γενική κατάταξη.
      Στους τρίτεκνους που έρχεσαι 2η, για να εισαχθούν 2 θα πρέπει να πάρουν 138 συμπληρωματικούς.
      Επομένως ισχύει το ότι θα πρέπει να περιμένεις για να εισαχθείς από τη γενική επιλογή και όχι από τις ειδικές κατηγορίες.

      Διαγραφή
    2. Σας ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  29. 25/10/2018 - Όλες οι τελευταίες πληροφορίες για την ΑΕΝ Καλύμνου (εκπαιδευτικοί, αριθμός σπουδαστών, έναρξη λειτουργίας, εγκαίνια)

    https://panelladikes24.blogspot.com/2018/10/25102018.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Είμαι 1η από ΕΠΑΛ 1% και ως πλοίαρχος και ως μηχανικός έχω ελπίδες ως συμπληρωματική?? Μαρία Εμμανουέλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία Εμμανουέλα έρχεσαι 5η στη συνολική σειρά κατάταξης των πλοιάρχων και 2η στους μηχανικούς.
      Για να εισαχθείς πρέπει να πάρουν 113 πλοιάρχους η 38 μηχανικούς.

      Διαγραφή
  31. Γεια σας θα ηθελα να ρωτησω αν γνωριζει καποιος για την εστια στην αεν καλυμνου εχουν ληξει οι αιτησης αν οχι μεχρι ποτε ειναι ευχαριστω

    ΑπάντησηΔιαγραφή