Δευτέρα 13 Αυγούστου 2018

13/8/2018 - ΕΘΝΟΣ - Εκτιμήσεις για τις Βάσεις 2018



Δείτε επίσης:






Σημείωση panelladikes24

Το panelladikes24 δεν υιοθετεί τις παραπάνω εκτιμήσεις, κατανοεί την αγωνία των υποψηφίων και των οικογενειών τους για τη διακύμανση των φετινών βάσεων και συνιστά σε όλους τους ενδιαφερόμενους να μην επηρεάζονται θετικά ή αρνητικά από τέτοιου είδους δημοσιεύματα.

Εφόσον, οι περισσότεροι υποψήφιοι κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού και μέχρι την ανακοίνωση των Βάσεων 2018 (τέλη Αυγούστου) είναι διατεθειμένοι να διαβάζουν τέτοιου είδους αναλύσεις θα σας παρουσιάζουμε κατά διαστήματα ορισμένες μελέτες. 

Τέλος, εκ του αποτελέσματος αποδεικνύεται ότι τις περισσότερες φορές οι εκτιμήσεις των βάσεων διαφέρουν από τις πραγματικές και μάλιστα ορισμένες φορές για αρκετά μόρια.

Δείτε επίσης: 







Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από ηλεκτρονικά ή έντυπα μέσα είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


58 σχόλια:

  1. Ποιος να εχει άραγε δίκιο ο An για τις σχολες αστυνομίας και πυροσβεστικης η οι εκτιμήσεις του έθνους???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Νομιζω οτι ο Αn , κάπου εκανε λαθος φετος.
    Γι αυτο εχει εξαφανιστει .....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγώ έτσι σκέφτηκα αρχικά αλλά δεν πιστεύω διότι αν ξέρεις και έχεις κατάλαβει την διαδικασία που κάνει και βγάζει τις σειρές θα καταλάβεις πως έχει δικιο ο an διότι είναι απλό μπορει να το κάνει ο καθένας με έναν απλό πρόγραμματισμο και αν δει την σειρά του αυτό που δεν ξέρει ο an είναι τι διαρροές θα υπάρχουν διότι δεν ξέρει τα μηχανογραφικά του καθενός πως είναι δηλωμένα

      Διαγραφή
  3. Για επαλ υπάρχει τίποτα ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φίλε και συ μπορείς μόνος σου να βγάλεις πολλές ή και όλες τις βαθμολογιες των ΕΠΑΛ απο τον πίνακα ικανων. Θα βγάλεις κάποια συμπεράσματα σχετικά που βαδίζεις.,

      Διαγραφή
    2. Είσαι για αστυνομία απο επαλ? Πόσο έγραψες?

      Διαγραφή
  4. Όσο περνάει ο καιρός οι εκτιμητές ανεβάζουν τον πήχυ των βασεων. Δεν ξέρω αν έχουν πληροφορίες από μέσα από το υπουργείο ή έκαναν λάθος αρχικά μιλώντας για μεγάλη πτώση. Μάλλον πρέπει να ανησυχούμε ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τώρα εδώ λέει η αστυνομία 16400 +- 50 μόρια και από κάτω γράφουν πως θα υπάρχει άνοδο στην αστυνομία και Πυροσβεστική 200 μόρια τι εννοούν 200 μαζί και οι δύο σχολές ή καθεμία ξεχωριστά,μπερδεμενα μας τα λένε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ποιος το υπογράφει αυτό .........εκτός του ότι έδωσε απόκλιση 140 μόρια βλέπε Ιατρική Αλεξανδρούπολης απο 18430 έως 18570 (185000) ....Κάτσικας 18250 -18450 (18350), Στρατηγάκης 18400 και Χρήστος Πάτσης 18455 -18515 (18485)......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τι να πω δεν ξερω πάντως για τον An πιστευω πως θα πέσει μέσα γιατί τα βλέπει όλα εκτός από τα μηχανογραφικά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μάγκες ο An θα πέσει μέσα σίγουρα. Τρίτη χρονιά φέτος. Τις δύο προηγούμενες δεν είχε εξαφανιστεί έτσι. Μου φαίνεται παράξενο!! Στη βάση Αστυφυλάκων πάντως ήταν κατηγορηματικος. Εγραψε οτι δεν θα πάει με τίποτα κάτω από 16480, ΔΥΣΤΗΧΩΣ ....

      Διαγραφή
    2. Ο an είπε φίλε μου πως θα είναι 16550 +-50 δεν είπε 16480

      Διαγραφή
    3. Δεν εχεις δικιο.
      Ανέφερε ΑΚΡΙΒΩΣ τα 16480'

      Διάβασε:
      http://www.edu4u.gr/Comments.aspx?qId=115121

      Διαγραφή
    4. Pantos ένας που ρωτησε είπε ακριβώς το γράφει αν δεις 16550 +-50 για να δω

      Διαγραφή
    5. Εγραψε για τη βαση οτι θα ειναι 16550+-50 οταν ρωτηθηκε. Σε ενα άλλο σχόλιο εγραψε στην τελικη με τίποτα κάτω από 16480. Αυτα υπάρχουν γραμμένα. Διαβάστε τα.

      Διαγραφή
    6. Τελικά τι υσχυει άραγε ? Το διάβασα τώρα αυτό που λέει και αναφέρει ακριβώς πώς κάτω από 16480 αποκλειετε τελικά λες να είναι εκεί η αυτό που είπε 16550 +-50

      Διαγραφή
    7. Τι να σου πω ρε φίλε. Υπάρχει το προηγούμενο των δύο χρόνων. Είχε πέσει ακριβώς στην πρόβλεψη. Ειδομεν.... Οι αποστάσεις δεν είναι μεγάλες. 16480-16550. Εκεί θα παίξει.

      Διαγραφή
  8. Δηλαδη παιδια μετραει πιο πολυ εαν εχεις βαλει πχ πυρ/κη πρώτη.Θελω να πω πχ 2 ατομα βγαζει ο ενας 16900 ο αλλος 16950 και αυτος με τα 16950 το εχει 2η επιλογη.Αυτος με τα 16900 εχει μεγαλυτερες πιθανότητες που την εβαλε πρωτη επιλογη ή να μπει η ο αλλος με τα 50 παραπανω ως 2η επιλογη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η βάση φίλε καθορίζεται από πολλούς όχι από δύο. Η βαθμολογία καθορίζει το που θα μπεις. Δεν υπάρχει περίπτωση να σε περάσει κάποιος με χαμηλότερη βαθμολογία στην ίδια σχολή ας είναι και τρίτη επιλογή σου η σχολή αυτή.

      Διαγραφή
  9. Περιμένω τον Αn για να πάω να νοικιάσω ή όχι σπίτι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Που κολαει αυτό φίλε μου που θες να περάσεις???

      Διαγραφή
    2. Μάγκες ο Αn έγραψε βάσεις στο edu4u. Πηγαίνετε να τις δείτε. Είναι κατηγορηματικός......

      Διαγραφή
    3. Τις είδα εάν υπάρξει διαρροή τότε θα πέσουν για λίγο οι βάσεις δεν υπάρχει αμφισβήτηση είναι απλό το έχω ξανά πει βλέπει τα πάντα ξεκάθαρα με έναν απλό προγραμματισμό όποιος ξέρει θα καταλαβει αν θα πέσει έξω είναι λίγα μόρια και πάντα για ποιο κάτω γιατί ο αn den γνωριζει τα μηχανογραφικά συμφωνείς silvestros?

      Διαγραφή
    4. Να επισημαίνουμε πως ο an βγάζει βάσεις με δεδομένο ότι έχουν όλοι πρώτη επιλογή αστυνομία,πυροσβεστική και στρατιωτικες

      Διαγραφή
    5. Ο An τα 2 προηγούμενα φίλε ήταν περισσότερο αναλυτικός. Βγάζει ασφαλή συμπεράσματα. Τον παρακολουθώ τρίτη χρονιά φέτος. Ξέρει τι κάνει. Να θυμάστε ότι οι βάσεις θα είναι εκεί με απειροελάχιστες αποκλείσεις. Είμαι σίγουρος..

      Διαγραφή
    6. εμενα μου ειπε οτι θα περαασω με την τριτεκνια στην αστυφηλακων 16421 και θα μπω σιγουρα με σειρα 6-8 δηλαδη τελευταιος μακαρι να πεσει μεσα και ασ μπω τελευταιος

      Διαγραφή
    7. Αν σου είπε ότι είσαι στους 8 πρώτους τριτεκνους και παίρνει 8 ε δε γίνεται να μείνεις έξω και χωρίς καθόλου διαρροή, έτσι δεν είναι;;; Βλέποντας τη σειρά όλων στον πίνακα μιλάει ακριβώς...... Καλή σταδιοδρομία φίλε στην ΕΛΑΣ.

      Διαγραφή
    8. Και εγώ αυτό πιστεύω φίλε μου μακάρι ναιι χωρίς διαρροη ότι θα περάσω 6-8 δηλαδή τελευταίος 8 περνει τριτεκνους μακάρι να ειναι έτσι μακάρι να βοηθήσει η Παναγία φιλαρακι πολύ αγώνα για να τα κατάφερω 23 χρόνων με.δουλεια διάβασμα και τα λοιπά άσε

      Διαγραφή
    9. Είπε πως άμα κάτσει η βάση 16553 είμαι 7ος τριτεκνος και αν πάει 16567 είμαι 8 τριτεκνος αν ανέβει στα 16570 είμαι 9ος τριτεκνος πρέπει να γίνει μια διαρροή από τους τριτεκνους για να μπω αλλά μου είπε ότι είμαι σίγουρα μέσα γιατί θα κατσει στα 16563 η βάση τι να πω μακάρι

      Διαγραφή
  10. Υποθέτω θέλει πυροσβεστικη...Καλή επιτυχία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μαγκες τι λετε για Αεροπορια θα πεσει?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μάγκες για Ευελπίδων ποσο λέτε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μαγκες Για ικαρων Ποσο λετε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μου άρεσει που όλοι εκτιμητες έχουν πει την αστυφυλάκων ότι θα πάει 16400 είναι για γέλια οι ανθρωποι.Αερολογιες ότι να ναι απλά να πούνε καατι.Μονο ο Αn θα πέσει μέσα με - κάποια μόρια πιστεύω από.τις διαρροές που θα υπάρχουν γιατί ο an ,δεν ξέρει τα μηχανογραφικά (δηλαδη την σειρά προτίμησης). Αν και εγώ στην αρχή ήμουν κατά του αn διότι δεν καταλαβαινα πως το κάνει αλλά μετά αλλαξα γνώμη γιατί είναι απλό το πως το κάνει με.εννα απλό δημιουργημένο προγραμματισμο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσύ ήσουν που εβριζες κιόλας όταν δεν έπαιρνες πρέφα πως το έκανε;

      Διαγραφή
    2. Όχι.Εσύ ήσουν αυτός που μίλαγες άσχημα με αυτόν που δεν επερνε πρέφα ??

      Διαγραφή
    3. Xaxa κουφάλα ;) Αστυνομία θες ρε??

      Διαγραφή
    4. Έχω 17,5.... Έχω βάλει πυροσβεστική πρώτα κ μετά αστυνομία... Εσύ μικρέ;

      Διαγραφή
  15. Μη μαλώνετε ρε μάγκες. Αύριο μπορεί να είστε συνάδελφοι. Σας το εύχομαι ολόψυχα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Εγώ και τον βαθμό σου να είχα φίλε μου αστυνομία θα δηλωνα.16421 τριτεκνος και όπως φαινεται θα περάσω στα όρια! Πάω να σκάσω από το ανχος. SILVESTROS εσυ είσαι σε κάποιο σώμα η εδωσες φέτος ??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Είμαι παλιός ΕΛΑΣ φίλε. Παρακολουθώ γιατί καταλαβαίνω την αγωνία σας. Να ξέρετε θα γίνει ότι σας έχει πει ο An.
    Εσύ είσαι ο Γ Παπ.;;; Τελειόφοιτος 16;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Εγώ είμαι 23 χρόνων φίλε μου τελειόφοιτος το 2013.Μακαρι να γίνει ότι έχει πει το εύχομαι γιατί έδωσα μεγάλο αγωνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι φίλε σε είδα. Παν.........ος Μ. Μεγάλη προσπάθεια. Αλλά τα κατάφερες. Μπράβο. Καλή σταδιοδρομία...

      Διαγραφή
    2. Ναι φίλε μου ! Σε ευχαριστώ μακάρι να περασω!!!

      Διαγραφή
  19. Φίλε κ γω με τα 17.5 είμαι 24 κ με τη 3η φορά θα μπω... Είναι πολύ δύσκολο θέλει ψυχική αντοχή.. Εχω και στρατό παει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αδερφέ μπράβο σου σε νιωθω απόλυτα και εγώ έχω πάει στρατό Ε.Δ. κιόλας!! Και φέτος δουλειά ταξί και διάβασμα αλλιώς δεν υπήρχαν λεφτά για να διαβάσω πρώτη φορά έδωσα τώρα μακάρι να περάσω καλή σταδιοδρομία φιλαράκι στην πυροσβεστική μπράβο σου και πάλι !!!

      Διαγραφή
    2. Σ ευχαριστώ πολύ φίλε μου... Εύχομαι να μπεις... Κ γω 14 μήνες Δεα ήμουν...

      Διαγραφή
    3. Σε ευχαριστώ φιλαράκι μου να σε καλα!!Ωραίος πάντως παιχνιδάκι θα είναι εκεί μέσα αυτούς τους 9 μήνες μπροστά σε αυτά που έχουμε κάνει αλλιώς μπαίνει ένας 18χρονος και αλλιώς εμείς τεσπά μακάρι να πάνε όλα καλά από πού εισαι

      Διαγραφή
    4. Βαριέμαι πολύ η αλήθεια είναι τη σχολή γιατί εγώ τα έχω κάνει όλα και σε "τέντα" κατάσταση στη σεαπ.
      Στη πυροσβεστική κιόλας είναι 2 χρόνια η σχολή να είσαι μέσα... Από Πάτρα είμαι

      Διαγραφή
    5. Και εγώ την βαριεμαι να σου πω την αλήθεια μου αλλα τι να κανουμε.αστυνομ είναι 9 μήνες μέσα μετά δοκιμος πρακτική 1 χρόνο και μετά σχολή για να γράψεις και τέλος.και εγώ από Πάτρα είμαι

      Διαγραφή
  20. ξερει κανεις περιπου ποτε μπαινουμε στις σχολες αστυνομια και πυρο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Οκτωβρη από το ξέρω φιλαρακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή