Δευτέρα 27 Αυγούστου 2018

Αύριο τα αποτελέσματα θα αναρτηθούν και στα Λύκεια - Μόνο με κωδικούς και όχι ονόματα θα είναι οι καταστάσεις - Δείτε τις ΒΑΣΕΙΣ 2018

Αποτέλεσμα εικόνας για αποτελέσματα και στα Λύκεια - Δείτε τις ΒΑΣΕΙΣ 2018Όλοι οι υποψήφιοι των Πανελλαδικών Εξετάσεων 2018 έμαθαν σήμερα τα αποτελέσματα εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση έτους 2018 και τις ΒΑΣΕΙΣ 2018 μέσω της επίσημης σελίδας του ΥΠΠΕΘ στο διαδίκτυο. Δείτε εδώ.

Επίσης, τα αποτελέσματα θα αναρτηθούν στα Λύκεια την Τρίτη 28-8-2018.


Διευκρινίζεται ότι οι καταστάσεις που θα αναρτηθούν στα Λύκεια θα περιέχουν μόνο τον κωδικό κάθε υποψηφίου και τα στοιχεία της επιτυχίας του και όχι τα ονομαστικά στοιχεία του.




Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από ηλεκτρονικά ή έντυπα μέσα είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


33 σχόλια:

  1. Πως τα πήγατε;
    Εγώ μπήκα ΕΛ.ΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δημόσιας Διοίκησης Πάντειο Πανεπιστήμιο. ΄Ήταν πρώτη επιλογή. Συγχαρητήρια σε όλους. Ευχαριστούμε το panelladikes24.

      Διαγραφή
    2. ΑΕΝ ΠΛΟΙΑΡΧΩΝ και ελπίζω για Ασπρόπυργο. Ευχαριστώ το panelladikes24 για την ενημέρωση της φετινής χρονιάς.

      Διαγραφή
    3. Συγχαρητήρια παιδιά καλη σταδιοδρομία.
      Φιλε εγω που ξερω μερικα ατομα που μπηκαν ΑΕΝ σου λεω φιλικά να μην πας (αν μπορεις) Ασπρόπυργο. Βάλε καμια Κεφαλονιά που ειναι καλύτερα.

      Διαγραφή
    4. Και εγω Αστυνομία !!!

      Διαγραφή
  2. ΣΜΥ από ΕΠΑΛ που ήταν όνειρο ζωής. Καλή τύχη σε όλους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγω ειχα περάσει σμυ αλλα έφυγα και τωρα μπηκα ΕΛ.ΑΣ.
      Κράτα μικρο καλάθι γτ και εγω έτσι έλεγα πριν μπω.

      Διαγραφή
  3. Θα πέσει η Ευελπίδων 200 μόρια είπαν και τους πίστευα. Άντε τώρα ΣΜΥ και περίμενε τους επιλαχόντες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Γεωγραφία Αθήνα και δεν ξέρω τι να κάνω! Να πάω ή να ξαναδώσω εξετάσεις?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πληροφορική στο Χαροκόπειο. Ελπίζω να εχουμε καλές σπουδές και να περάσουμε καλή φοιτητική ζωή.

      Διαγραφή
    2. Αναλογα και που μενεις...Αν δεν ειχες συγκεκριμενο στοχο και νειρο πηγαινε να τη δεις αλλιως δωσε :)
      Α.Μ

      Διαγραφή
  5. Πυροσβεστικη!!!!!! Επιτέλους!!! Μα 17.264 όμως.... ευτυχώς όμως όλα καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπράβο φίλε μου συγχαρητήρια.
      Καλή επιλογη!!!και απο τους τυχερούς ξεκινάς τήν βάση για φέτος στήν Σχολή Πυροσβεστών στήν Πτολεμαίδα.
      Αρχές Οκτωμβρίου καλό Στρατιωτικό στήν Αυλώνα.και αρχές Ιανουαρίου 2019 στήν σχολή πυροσβεστών πτολεμαίδα..

      Διαγραφή
  6. Από ΕΠΑΛ πέρασα στην ΑΣΠΑΙΤΕ Μηχανολόγος και ήταν πρώτη επιλογή με τη δεύτερη χρονιά. Καλή φοιτητική ζωή σε όλους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Φιλε εσυ με τα ~1853 απο επαλ περασες αστυνομία;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. αν καποιος περασει αστυφυλακων γινεται την επομενη χρονια να κανει 10% για καποιο αλλο σωμα ασφλαειας η απαγορευεται?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. όχι μπορείς με 10% του να λάνεις .απλός ξαναδίνεις αθλήματα..
    Σε συμβουλεύω Πυροσβεστική.
    Τώρα σου εύχομαι καλή χρονία φέτος στήν Αστυνομία....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. φιλε επειδη μου απαντησες θετικα το σε αυτο που ρωτησα το οχι που πηγαινε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. πάτισα κατα λάθος το (όχι) φίλε μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. εχω περιπου 80 με 70 μορια κατω απο την βαση της πυροσβεστικης αξιζει ο κοπος για του χρονου η οχι? εχω ελπιδες βασικα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπορει να μπεις και σαν επιλαχών φιλε

      Διαγραφή
    2. πολυ δυσκολο Υιατι υπαρχουv σιΥουρα 2 3 ατομα με μεΥαλυτερο βαθμο μπορει vα μου πει καποιος αv εχω πιθαvοτητες με 10%?

      Διαγραφή
    3. κανεις δε μπορει να στο πει αυτο..Απλα παρε τηλ και ρωτα τι επιλαχων εισαι και μετα βλεπεις...
      Α.Μ

      Διαγραφή
    4. Α.Μ πως τα πηγες; Εγω Αστυφυλάκων.
      K.S

      Διαγραφή
    5. Ο An ρε παιδιά έπεσε έξω φέτος. Δεν το περίμενα. Διαρροές δεν υπήρξαν φέτος καθόλου.!!! Του χρόνου η αστ/κων που θα πάει;;;17+.;;;;;

      Διαγραφή
  13. φιλε εσυ που ειπες να παρω τηλεφωνο μπορεις να με βοηθησεις λιγο? που και ποτε να τα κανω αυτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρε φίλε ακόμα δεν έγινε η κατάταξη. Έχε υπομονή (και καλη επιτυχία). Τωρα για την θεση που εισαι. Αν εχεις περάσει σε κάποια σχολή π.χ ΣΜΥ θα σε ρωτησουν εκεί εάν επιθυμείς να ενημερωθείς για την σειρα που είσαι ειδάλλως παρε τηλέφωνο στην γραμματεία της σχολής στην οποία θες να περάσεις ως επιλαχών.
      K.S

      Διαγραφή
    2. πιστευεις οτι εχω πιθανοτητα ως επιλαχων? 77 μορια κατω ειμαι

      Διαγραφή
    3. για πυροσβεστικη φιλε

      Διαγραφή
    4. Για πυροσβεστική δεν μπορω να σου πω με σιγουριά καθώς πρόκειται για μια σχολή όπου δεν παραιτούνται τόσο εύκολα όπως στην ΣΜΥ π.χ.
      Δες τους επιλαχόντες που πηρε πέρυσι: http://panelladikes24.blogspot.com/2017/11/2017-2018.html?m=1

      Ποτέ δεν ξέρεις όμως και ίσως περάσεις ως επιλαχών.
      Εάν τώρα μπήκες αστυνομία καλο είναι να πας και να δώσεις με 10% έτσι ώστε να κρατήσεις και την θέση σου.

      Διαγραφή
  14. πιστευεις οτι αν δωσω 10% εχω πιθανοτητα με τον βαθμο που εχω? και επισης πρεπει να ξανακανω ολη τη διαδικασια ξανα γιατρους και αθληματα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για το 10% δεν μπορει να σου πει κανεις με σιγουρια τιποτα καθως εξαρταται απο το εαν θα κανουν και αλλα ατομα.
      Λογικα θα πρεπει να ξανα δωσεις αθληματα γιατι εγω που εδωσα φετος στην ΣΜΥΑ ειδα και παιδια απο την σμυ που εδιναν για Ικαρων με 10%.

      Διαγραφή