Δευτέρα 27 Αυγούστου 2018

Επιτυχόντες στις ΑΕΝ έτους 2018 - Αναμονή σε ποια περιοχή θα φοιτήσουν - Δεν έχουν εκδοθεί τα αποτελέσματα για τους υποψήφιους της Δεύτερης Γενικής Κατηγορίας

Σχετική εικόναΑπαγορεύεται από το δίκαιο της Πνευματικής Ιδιοκτησίας η καθ΄ οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση/ιδιοποίηση του παρόντος, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη.

Με την ανακοίνωση των Βάσεων 2018 από το Υπουργείο Παιδείας, οι επιτυχόντες των ΑΕΝ (Πλοιάρχων ή Μηχανικών) έμαθαν τη σχολή επιτυχίας τους αλλά όχι την πόλη που θα φοιτούν.

Οι συγκεκριμένοι πλέον σπουδαστές των ΑΕΝ αναμένουν την ανακοίνωση του Υπουργείου Ναυτιλίας για τα αποτελέσματα σχετικά με τις ΑΕΝ που θα φοιτήσουν. Η κατανομή θα γίνει με κριτήρια τα μόρια από τις Πανελλαδικές Εξετάσεις και τις επιλογές που έχουν δηλώσει στο Υπουργείο Ναυτιλίας.

Ωστόσο, υπάρχει και ένας μεγάλος αριθμός υποψηφίων που αναμένει τον έλεγχο των δικαιολογητικών που έχουν καταθέσει στο υπουργείο Ναυτιλίας (απολυτήριο, ξένες γλώσσες, εμπειρία) μαζί με τη σχετική αίτηση, για να μπορέσουν να διεκδικήσουν την εισαγωγή τους στις ΑΕΝ με μοριοδότηση, χωρίς να συμμετέχουν στις Πανελλαδικές Εξετάσεις. Αυτοί θα πρέπει να περιμένουν μερικές μέρες ακόμα μέχρι τις ανακοινώσεις από το Υπουργείο Ναυτιλίας.

Σε κάθε περίπτωση οι ανακοινώσεις του Υπουργείου Ναυτιλίας με την κατανομή των επιτυχόντων στις ΑΕΝ της πρώτης κατηγορίας στις σχολές φοίτησης τους καθώς και τα αποτελέσματα της δεύτερης γενικής κατηγορίας θα δημοσιευτούν εντός Σεπτεμβρίου. 

Το panelladikes24 παρακολουθεί τις εξελίξεις και θα ενημερώσει οποιαδήποτε νέα πληροφορία

Η ενημέρωση θα είναι συνεχής και στη σελίδα του panelladikes24 στο facebook.

Σημειώνεται ότι οι υποψήφιοι που έχουν καταθέσει αίτηση προκειµένου να συµµετέχουν για την εισαγωγή τους στις ΑΕΝ και µε τις δύο διαδικασίες (µέσω Πανελλαδικών Εξετάσεων και µέσω απολυτηρίου λυκείου), εφόσον επιλέγονται ως επιτυχόντες, σε οποιαδήποτε ειδικότητα, από το υπουργείο Παιδείας με βάση τις επιδόσεις τους στις Πανελλαδικές Εξετάσεις, ΑΠΟΚΛΕΙΟΝΤΑΙ από τη διαδικασία επιλογής τους µέσω των κατηγοριών υποψηφίων µε απολυτήριο Λυκείου.

Για περισσότερες λεπτομέρειες δείτε την Προκήρυξη για την εισαγωγή σπουδαστών-σπουδαστριών στις Ακαδημίες Εμπορικού Ναυτικού (ΑΕΝ) Ακαδημαϊκού Έτους 2018-2019.

Πατήστε εδώ για να δείτε όλα τα νέα για την εισαγωγή σπουδαστών στις ΑΕΝ.

panelladikes24 - panelladikes24 στο facebook


Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.



516 σχόλια:

  1. Καλησπέρα σας με 19900 μορια συν τριτεκνους πιστεύετε εχω πιθανότητες για να μπω μηχανικών ή πλοίαρχος (Απο Γενικό)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πέρυσι ο τελευταίος τριτεκνος πέρασε στους επιλαχοντες με 19600 για πλοίαρχος. Αλλά να ξέρεις ότι πήραν πολλούς. Φέτος κάνεις ακόμα δε ξέρει τι θα γίνει. Αναμονή!!!!και μάλλον θα είναι μεγάλη......!'!!!!

      Διαγραφή
    2. Πέρυσι από ΓΕΛ είχαν πάρει 77 πλοιάρχους και 71 μηχανικούς και οι βάσεις ήταν 21300 για τους πλοιάρχους και 20540 για τους μηχανικούς.
      Φέτος όμως που οι εισακτέοι έχουν μειωθεί στους 57 πλοιάρχους και στους 43 μηχανικούς, οι βάσεις σύμφωνα με τους περυσινούς πίνακες επιτυχόντων θα ανέλθουν στα 21500 μόρια για τους πλοιάρχους και στα 20940 για τους μηχανικούς. (Συμβουλευθείτε τους περυσινούς πίνακες επιτυχόντων σε σχέση με τον φετινό αριθμό εισακτέων ανά κατηγορία).

      Διαγραφή
    3. Υπάρχει καμία πιθανότητα να πάρουν συμπληρωματικους όπως πέρυσι?

      Διαγραφή
    4. Καλησπερα
      Εβγαλα 21720
      Ειμαι απο γελ
      Δεν ειμαι ουτε πολυτεκνος ουτε τριτεκνος(γενικη κατηγορια)
      Εχω δηλωσει και πλοιαρχων και μηχανικων
      Αλλα προτιμω πλοιαρχων
      Περναω λετε;

      Διαγραφή
    5. Όλα τα σχόλιά μου γίνονται με βάση τα περυσινά δεδομένα. Φέτος στα ΓΕΛ Γενικής επιλογής οι βάσεις για τους πλοιάρχους θα φθάσουν στα 21500 μόρια και για τους μηχανικούς στα 20940. Εύχομαι καλή επιτυχία.

      Διαγραφή
  2. Η προθεσμιπ για την εγγραφή ξεκιναει όταν μάθουμε την πειοχηπη οχι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Απαντήσεις
    1. Η προθεσμία εγγραφών είναι 10 μέρες από την δημοσίευση των ονομάτων στους πίνακες επιτυχόντων. Τα τελευταία 5 χρόνια αυτοί οι πίνακες δημοσιεύθηκαν το τελευταίο δεκαήμερο Σεπτεμβρίου. Πιθανόν να συμβεί το ίδιο και φέτος.

      Διαγραφή
  4. Έχω 22700 και ειμαι από ναυτικό λύκειο (13%) έχω και την πολύτεκνοια είναι αρκετά τα μόρια για να μπω φέτος;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Για τι ειδικότητα αν επιτρέπεται;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με βάση τα περυσινά δεδομένα η πτώση των βάσεων που θα παρατηρηθεί στα Ναυτικά λύκεια, θα φθάσει στα 17000 μόρια για τους πολύτεκνους πλοιάρχους.
      Επομένως με τα μόρια που συγκεντρώνεις, όχι μόνο πλοίαρχος αλλά.... Ναύαρχος θα φθάσεις!!!!

      Διαγραφή
  6. Με τριτεκνια και 20500 μόρια,πιστευετε οτι εχω πιθανοτητες για μηχανικος;;
    Απο πανεληνιες δεν μπηκα για 58 μορια τετοια ατυχια

    Κι τωρα βρισκομαι σε διλημα να γραφτω η οχι στην επομενη σχολη στο μηχανογραφικο μου��

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όταν υποβάλετε ερωτήματα θα πρέπει να είναι πιο συγκεκριμένα. Πρώτα να αναφέρετε το σχολείο από το οποίο προέρχεσθε (ΓΕΛ,ΕΠΑΛ,κλπ),μετά την ειδικότητα για την οποία ενδιαφέρεσθε (πλοίαρχος, μηχανικός) και τέλος την υποκατηγορία στην οποία υπάγεσθε (Γενική, πολύτεκνοι,3τεκνοι κλπ).
      Φέτος οι βάσεις σε σχέση με πέρυσι στα Ναυτικά λύκεια θα σημειώσουν σημαντική πτώση λόγω αύξησης των θέσεων, ενώ σε όλα τα υπόλοιπα λύκεια που οι θέσεις μειώθηκαν, οι βάσεις θα ανέβουν σε σχέση με το 2017.
      Τώρα εσυ που ανήκεις στην ειδική κατηγορία των 3τέκνων, για την ειδικότητα των μηχανικών τα μόρια από ΓΕΛ θα ανέβουν περίπου στα 20600, από ΕΠΑΛ στα 19400, στα Ναυτικα λύκεια θα παραμείνουν στα 20000 που ήταν και πέρυσι, ενώ στα Λοιπά λύκεια για τους 3τεκνους δεν προκυρήχθηκε θέση.
      'Ολα τα παραπάνω σε σχέση με τις περυσινές βάσεις εισαγωγής.

      Διαγραφή
  7. Ειμαι απο γελ και συγκεντρωσα 21200 μορια περναω μηχανικων κυριε γιωργο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μετά από την αναγωγή των περυσινών βάσεων στα φετινά δεδομένα, οι βάσεις των μηχανικών από ΓΕΛ πιθανολογώ να φθάσουν στα 20940. Καλή επιτυχία.

      Διαγραφή
  8. Εγω παλι εχω μπερδευτει με το συστημα και δε μπορω να πιθανολογησω. Ειμαι ΔΕΥΤ ΓΚ: ΕΠΑΛ/ΤΕΕ ΛΟΙΠΑ (2%) Κοινωνικα κριτηρια και εχω μαζεψει 18.800(17.0 στα νεα ελληνικα), θα ηθελα να ακουσω καποια γνωμη αν αν εχετε. Ευχαριστω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάποιο λάθος θα κάνεις διότι φέτος δεν εχει προκηρυχθεί θέση για κοινωνικά κριτήρια στα Λοιπά λύκεια. Μήπως ανήκεις σε κάποια άλλη ειδική κατηγορία; Κοίταξε πιο προσεκτικά και επικοινώνησε ξανά.

      Διαγραφή
  9. Καλησπέρα κύριε Γιώργο,
    Απο ΕΠΑΛ ναυτικου τομέα και με μόρια 19300 , υπάρχει πιθανότητα για σχολή μηχανικών;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι βάσεις για τους μηχανικούς στη Γενική επιλογή φαίνεται να πέφτουν φέτος στα 19100. Εύχομαι καλή επιτυχία.

      Διαγραφή
  10. Ειμαι απο γελ εχω 21200 μορια και βαθμο στην νεοελληνικη γλωσσα 19,6 πιστευετε κυριε γιωργο οτι περαω μηχανικος?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πιθανολογώ ότι οι βάσεις στην κατηγορία σου θα κυμανθούν στα 20940. Εύχομαι και σε σένα καλά αποτελέσματα.

      Διαγραφή
  11. Επειδή οι περισσότερες ερωτήσεις που δέχομαι αφορούν τις φετινές βάσεις, θα μου επιτρέψετε να ξεκαθαρίσω ορισμένα πράγματα προς αποφυγή παρεξηγήσεων.
    Δεν είμαι ούτε μάγος ούτε προφήτης. Αν ήμουν θα κέρδιζα το Τζόκερ και θα είχα πάει διακοπές με την οικογένειά μου στη Χαβάη.
    Όλες μου οι προβλέψεις βασίζονται στην ιστορική εξέλιξη των βάσεων των τελευταίων ετων, καθώς και σε δεδομένα που να μπορούν να οδηγήσουν σε στατιστικό συμπέρασμα. Θεωρώ ότι εάν κάποιες προβλέψεις μου δεν επαληθευθούν, τότε αυτές θα βρίσκονται εκτος ορίων στατιστικού λάθους.
    Αντιλαμβάνομαι απόλυτα την αγωνία τόσο την δική σας, όσο και των οικογενειών σας που έχουν κοπιάσει για σας, διότι είμαι και εγώ πατέρας και καρδιοκτυπώ. Γι αυτό θα προσπαθήσω όσο μπορώ να βοηθήσω να ξεδιαλύνετε τις σκέψεις σας που αυτές τις μέρες δικαιολογημένα σας βασανίζουν.
    Να θυμάστε πως οι απόψεις μου αποτελούν προβλέψεις και ως προβλέψεις θα πρέπει να τις θεωρήτε ακόμα και αν δεν θα είναι αυτές που θα θέλατε.
    Θα φροντίζω να απαντώ σε όλους όσους με ρωτούν και όπως είχα κάνει και πέρυσι να σας λέω αυτά που βλέπω είτε είναι ευχάριστα, είτε όχι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Με 21.300 μόρια πιστεύετε ότι περνάω πλοίαρχος;Επιπλέον θα ήθελα και λεπτομέρειες για τα αθλήματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Παιδιά έχω 19300 από Γενικό . Λέτε να μπω πλοίαρχος???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν θέλω να σε απογοητεύσω,αλλά πέρυσι από ΓΕΛ που είχαν πάρει 77 πλοιάρχους οι βάσεις ήταν 21300. Φέτος που οι θέσεις των πλοιάρχων περιορίσθησαν στις 57 οι βάσεις προβλέπω πως δύσκολα θα πέσουν κάτω από 21500. Αυτά όμως όπως έχω προαναφέρει αποτελούν προβλέψεις.

      Διαγραφή
  14. Πανελλήνιες μόνο παίδες με το απολυτήριο δεν έχετε και μεγάλες ελπίδες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Εχω απολυτηριο απο γελ 19,2 νεοελληνικη γλωσσα 19,5 και μορια 21200 τι στο καλο δεν περναω μηχανικος εστω;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πέρυσι από ΓΕΛ είχαν πάρει 71 μηχανικούς και οι βάσεις ήταν 20540.Φέτος οι μηχανικοί θα μειωθούν στούς 43 και οι βάσεις δεν θα πέσουν κάτω απο τις 20940 απ' ότι βλέπω.

      Διαγραφή
  16. Ο γιος μου με 18600 απο γελ δευτερη γενικη κατηγορια για μηχανικων εχει ελπιδες; ευχαριστω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Δηλαδη εχω πιθανοτητες να περασω μηχανικοες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Εχω ελπιδες για μηχανικος με21200 μορια απο γενικο λυκειο; οποιος ξερει ας μου απαντησει ευχαριστω πολυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στο ίδιο ερώτημα έχω απαντήσει παραπάνω. Θα διευκόλυνε αν τα σχόλιά σας ήταν επώνυμα ώστε να μη μπερδεύονται οι ερωτήσεις και οι απαντήσεις.

      Διαγραφή
  19. Οι γυναικες μηχανικοι σε ποιες ακαδημιες μπορουν να φοιτησουν και να μενουν μεσα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στις ΑΕΝ Ηπείρου και Κρήτης σύμφωνα με την προκήρυξη της 11/6/2018 κεφ. Α' παράγ. 2.

      Διαγραφή
  20. Ο ΓΙΟΣ ΜΟΥ ΑΠΟ ΝΑΥΤΙΚΟ ΕΠΑΛ ΜΕ ΑΠΟΛΥΤΗΡΙΟ 18.000+2.000 ΜΟΡΙΑ ΤΑ ΑΓΓΛΙΚΑ ΓΙΑ ΠΛΟΙΑΡΧΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΦΥΚΤΟ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Απαντήσεις
    1. Κα Καίτη οι πλοίαρχοι στα Ναυτικά Λύκεια από 41 που ήταν πέρυσι με βάση 20500, φέτος έχουν αυξηθεί στους 82 (διπλάσιοι) και οι βάσεις για φέτος υπολογίζω να μειωθούν στα 18500 μόρια. Προβλέπω και το εύχομαι να τον καμαρώσετε καπετάνιο.

      Διαγραφή
  22. Γεια σας.Είμαι υποψήφιος Δεύτερης Γενικής Κατηγορίας,από ΕΠΑΛ (Τομέα Μηχανολογίας),Τρίτεκνος,μόρια 21300 και πρώτη επιλογή Πλοιάρχων. Θεωρείται πως είναι εφικτό να περάσω; Στις Πανελλήνιες δεν το είχα δηλώσει στο μηχανογραφικό λόγω "οικογενειακών αντιρρήσεων"... Πέρασα Πολυτεχνείο αλλά μου αρέσει και η σχολή Πλοιάρχων...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν θα πρέπει να σε στεναχωρούν οι "οικογενειακοί προβληματισμοί" αφού όλοι οι γονείς θέλουμε τα παιδιά κοντά μας. Προβλέπω να "στεναχωρείς" τους γονείς σου αφού τα μόρια που συγκεντρώνεις είναι αρκετά όχι μόνο για την ειδική κατηγορία των 3τέκνων στην οποία ανήκεις, αλλα και για την Γενική επιλογή που εκεί οι βάσεις θα φθάσουν στα 21100 μόρια. Καλή τύχη παιδί μου.

      Διαγραφή
  23. Καλημέρα..Για δεύτερη γενική κατηγορία από ναυτικό ΕΠΑΛ 17500 για πλοίαρχος έχω πιθανότατα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα μόριά σου δεν είναι πολλά. Το βλέπω δύσκολο.

      Διαγραφή
  24. Με λενε Νατασα εδωσα πανελληνιες αλλα απετυχα.εκανα τα χαρτια μου με τη δευτερη γενικη κατηγορια ειμαι απο γελ και συγκεντρωσα 21200 μορια.Ηθελα πλοιαρχων αλλα μαλλον δεν περναω.ελπιζω μα περασω τουλαχιστον μηχανικων.Εχω φοβερο αγχος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητή Νατάσσα πιστεύω ότι θα έχεις επιτυχία στον κλάδο μηχανικών στον οποίο οι βάσεις από αυτά που βλέπω θα κυμανθούν στο επίπεδο των 20940.

      Διαγραφή
  25. Καλησπέρα σας ήθελα να ρωτήσω τι επιτυχία θα μπορούσα να έχω στην σχολή...
    Είμαι από Επαλ με το 2% και έχω μόρια 17.800 δεν είμαι πολύτεκνοι Ούτε έχω τριτεκνια... Και ανήκω στην Δεύτερη γενική κατηγορία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το βλέπω πολύ δύσκολο γιατι τα μόριά σου δεν ειναι αρκετά.

      Διαγραφή
  26. Μια ερώτηση εχω περάσει σχολή πλοιαρχων αλλά δεν γνωριζω σε ποια ΑΕΝ. Αυτο θα ανακοινωθεί μαζί με την δεύτερη γενική κατηγορία;; και μετα πρέπει να παω να κανω εγγραφή ετσι;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Πολύ σωστά. Η ανακοίνωση των επιτυχόντων θα γίνει στο τελευταίο δεκαήμερο του Σεπτεμβρίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Καλησπέρα από γελ με 17900 συν τρίτεκνεια υπάρχουν πιθανότητες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το βλέπω δύσκολο στα ΓΕΛ να πέσουν οι βάσεις των 3τέκνων κάτω από 21000 στους πλοιάρχους και 20600 στους μηχανικούς.

      Διαγραφή
  29. Καλησπέρα από γελ με 20.340 με τριτεκνια και χαρτι ανάπηρου μέλους οικογένειας για πλοιάρχων και μετά μηχανικών επιλογή τι ελπίδες έχω ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Όταν λέτε συν τριτεκνια τι εννοείτε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Μέλος ενός εκ των τριών τέκνων δυο γονεων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Όχι εννοώ το 17900 πιο πάνω Που ρωτάει συν τριτεκνια τι ακριβώς γίνεται με αυτό?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν έχω καταλάβει απολύτως το ερώτημα διότι δεν μπορεί κάποιος να ανήκει ταυτόχρονα σε δύο ειδικές κατηγορίες (3τεκνος και κοινωνικά κριτήρια λόγω αναπηρίας). Η αίτησή σου γράφει την ειδική κατηγορία στην οποία ανήκεις και θα έπρεπε να το ξέρεις. Όμως αφού διάβασες το παραπάνω σχόλιό μου γνωρίζεις την απάντηση για τις βάσεις των 3τέκνων από ΓΕΛ.

      Διαγραφή
  33. καλησπερα κυριε γιωργο!θα ηθελα να ρωτησω κατι αν ειναι ευκολο..ειμαι απο ΓΕΛ και εχω συγκεντρώσει μαζι με απολυτηριο και αγγλικα 21.300(περσινές βασεις)και 18.6(νεοελληνικη γλωσσα).Δεν ανηκω σε κάποια ειδικη κατηγορια οποτε ειμαι απο γενικη καταταξη και ειμαι ακριβως πανω στις περσινές βασεις..στην γλωσσα συγκεκριμενα εχω 10 μόρια περισσοτερα απο οτι ηθελα περσυ..εχω δηλώσει μονο πλοίαρχος..λετε να εχω πιθανότητες?εστω ως επιλαχων?φετος θα υπάρξουν επιλαχοντες?ευχάριστω πολυ για τον χρονο σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παιδί μου πράγματι είσαι πάνω στα όρια και θα πρέπει να κάνεις υπομονή μέχρι να βγουν τα αποτελέσματα.
      Κάθε χρόνο υπάρχουν επιλαχόντες για να καλύψουν τις κενές θέσεις όλων των κατηγοριών. Αυτοί οι επιλαχόντες επιλέγονται μόνο από την Β'κατηγορία και πέρυσι ήταν από τα ΓΕΛ 27 άτομα. Αυτό σε ευνοεί και εύχομαι να είσαι τυχερός.

      Διαγραφή
  34. Παιδιά είμαι από εσπερινό γενικό λύκειο και έχω μαζέψει 19800 μόρια, έχω ελπίδες για πλοίαρχος ή μηχανικός? ξέρετε ποτέ και που βγαίνουν τα αποτελέσματα για το αν περάσαμε με το απολυτήριο λυκείου? ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αν διαβαζεσ παραπανω τα σχολια του κου γιωργου δεν θα ρωτουσεσ ποτε θα βγουν ταποτελεσματα ουτε για τισ βασεισ απο γελ

      Διαγραφή
  35. παιδια ειναι λιγο ασχετο αλλα επειδη δεν μου απανταει κανεις μπορει να μου πει καποιος αν εχω πιθανοτητες για επιλαχων πυροσβεστικη με 17187?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δυστυχώς δεν έχω στατιστικά στοιχεία για Πυροσβεστική για να μπορώ να δώσω υπεύθυνη απάντηση. Αν όμως μπεις στην ετικέτα "ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΗ ΑΚΑΔΗΜΙΑ" πιστεύω πως κάποιος θα βρεθεί να σε κατατοπίσει.

      Διαγραφή
  36. Καλησπέρα ο γιος μου είναι 77ος στη γενική κατηγορία από πανελλήνιες. Υπάρχει περίπτωση να μπει Ασπρόπυργο μηχανικών που είναι η πρώτη του επιλογή. Ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ κύριε δεν διευκρινίζετε από ποιό σχολείο προέρχεται ο γιός σας (ΓΕΛ, ΕΠΑΛ). Φέτος στον κλάδο των μηχανικών από την Α'κατηγορία, ο Ασπρόπυργος θα πάρει 69 μηχανικούς απο ΓΕΛ και 25 από ΕΠΑΛ. Η ΑΕΝ που θα περάσει ένας επιτυχών δεν εξαρτάται τόσο από τα μόρια, αλλά από τη σειρά προτίμησης που έχει δηλώσει. Αν λοιπόν αρκετοί από τους προηγούμενους στην κατάταξη έχουν δηλώσει ως πρώτη επιλογή άλλες ΑΕΝ, τότε ο γιος σας κατά πάσα πιθανότητα θα εισαχθεί στον Ασπρόπυργο.

      Διαγραφή
    2. Ευχαριστώ Ο γιος μου είναι από ΓΕΛ. Και ρωτάω από την εμπειρία σας μήπως μπορείτε να μου πείτε. Είναι 77ος στη βαθμολογία και μπαίνουν 69 στον Ασπρόπυργο

      Διαγραφή
    3. Τώρα ξεκαθαρίσατε τα πράγματα. Αφού ο γιός σας είναι από ΓΕΛ θεωρώ απίθανο το να μη περάσει στον Ασπρόπυργο. Διότι από τους 76 που προηγούνται στην κατάταξη πολλοί θα είναι από τη βόρειο Ελλάδα η από την Κρήτη οπότε θα έχουν προτιμήσει τις αντίστοιχες ΑΕΝ. Μην ανησυχήτε, ο γιός σας θα τα καταφέρει.

      Διαγραφή
    4. Σας ευχαριστώ πολύ για την άμεση απάντησή

      Διαγραφή
  37. Καλησπέρα μπορώ να μάθω τις φετινές βάσεις πλοιάρχων και μηχανικών ? Ευχαριστω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κανείς δεν γνωρίζει το μέλλον. Εγώ μόνο υποκειμενικές προβλέψεις μπορώ να κάνω. Εσύ για ποιά κατηγορία η ειδικότητα ενδιαφέρεσαι;

      Διαγραφή
  38. Γεια σας θα ήθελα να ρωτήσω και εγώ κάτι...έχω απολυτήριο 15.8 και 2000 από τα αγγλικά δηλ 17800 και 10 στη γλώσσα και ειμαι τριτεκνος..έχω ελπίδα? Τι λέτε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω ότι είναι δύσκολο με τα μόρια που διαθέτεις.

      Διαγραφή
  39. Επειδή υπάρχουν πολλά ερωτήματα σχετικά με τις φετινές βάσεις στην Β'κατηγορία, θεωρώ σκόπιμο να σας ενημερώσω για τα εξής: Αν λάβει κανείς υπόψη τις διαφοροποιήσεις στον αριθμό των φετινών εισακτέων στις διάφορες κατηγορίες, καθώς και τα δεδομένα των τελευταίων ετών, τότε θα πρέπει να διαφοροποιήσει ανάλογα τις περυσινές βάσεις και να τις προβάλει αναπροσαρμοσμένες στη φετινή χρονιά ώστε να μπορείτε να τις χρησιμοποιήσετε.
    Οι αναπροσαρμοσμένες βάσεις του 2017 έχουν ως ακολούθως.
    Α)ΠΛΟΙΑΡΧΟΙ
    α)ΓΕΛ γενικής επιλογής από 21300 σε 21500, πολύτεκνοι από 19500 σε 20100, τρίτεκνοι από 21300 σε 21300, κοινωνικά κριτήρια από 20600 σε 20940
    β)ΕΠΑΛ γενικής επιλογής από 20600 σε 21100, πολύτεκνοι από 18900 σε 19700, τρίτεκνοι από 20500 σε 20500, κοινωνικά κριτήρια δεν προκυρήχθηκε θέση.
    γ)ΝΑΥΤΙΚΑ ΛΥΚΕΙΑ γενικής επιλογής από 20500 σε 18500, πολύτεκνοι από 19000 σε 17000, τρίτεκνοι από 20300 σε 20000, κοινωνικά κριτήρια από 20500 σε 18700.
    δ)ΛΟΙΠΑ ΛΥΚΕΙΑ γενικής επιλογής από 19500 σε 20300, πολύτεκνοι από 13800 σε 13800,τρίτεκνοι απο 19100 σε 19100,κοινωνικά κριτήρια δεν προκυρήχθηκε θέση.
    Β) ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ
    α)ΓΕΛ γενικής επιλογής από 20540 σε 20940, πολύτεκνοι από 19400 σε 20100,τρίτεκνοι από 20500 σε 20600, κοινωνικά κριτήρια από 20400 σε 20400.
    β)ΕΠΑΛ γενικής επιλογής από 20300 σε 21000,πολύτεκνοι απ'ο 19100 σε 19800,τρίτεκνοι απο 19400 σε 19400,κοινωνικά κριτήρια δεν προκυρήχθηκε θέση.
    γ)ΝΑΥΤΙΚΑ ΛΥΚΕΙΑ γενικής επιλογής απο 20100 σε 19100, πολύτεκνοι από 17200 σε 16700, τρίτεκνοι από 20100 σε 20000, κοινωνικά κριτήρια από 19300 σε 18700.
    δ)ΛΟΙΠΑ ΛΥΚΕΙΑ γενικής επιλογής από 19400 σε 20900, πολύτεκνοι από 16100 σε 16100, τρίτεκνοι και κοινωνικά κριτήρια δεν προκυρήχθησαν θέσεις.
    Για οποιαδήποτε διευκρίνηση παραμένω στη διάθεσή σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. καλησπερα σας γνωριζει καποιος ποτε περιπου βγαινουν οι βασεις με το απολυτηριο? ευχαριστω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Ο ΓΙΟΣ ΜΟΥ ,ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΓΕΛ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΕΙ 18700 ΜΟΡΙΑ.ΕΧΕΙ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΕΣ;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Είμαι από ναυτικό επαλ με απολυτήριο λυκειου 18,8 και πλοιάρχου 18,4 είχα 20 Νεοελληνική γλώσσα και μάλιστα έγραψα 20 και στις εξετάσει, έχω πτυχίου αγγλικών (lower +2000).
    Συγκεντρώνω 20800, έχω πιθανότητες για Ασπροπυργο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ασφαλώς και έχεις πιθανότητες εισαγωγής στις ΑΕΝ (πλοίαρχος η μηχανικός). Όμως όπως έχω εξηγήσει παραπάνω, η ΑΕΝ που θα εισαχθεί ο υποψήφιος δεν εξαρτάται απο τα μόρια που έχει, αλλά από την επιλογή που έχει κάνει αυτός καθώς και οι υπόλοιποι υποψήφιοι. Δεν γνωριζουμε τι έχει δηλώσει ο καθένας και επομένως σ αυτή την ερώτηση κανείς δεν μπορεί να απαντήσε.

      Διαγραφή
  43. Μια αλλαη βασικη ερωτηση..οσες θεσεις δεν καληφθουν απο τους πρωτους που θα περασουν Α και Β κατηγοριας,απο ποια υποκατηγορια θα παρουν ευχαριστω!?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σύμφωνα με τις διατάξεις της προκύρηξης (κεφ.Γ' παραγ.3.2 και 3.3), οι κενές θέσεις που θα προκύψουν από τις υποκατηγορίες των εσπερινών και των παραμεθορίων νησιών (ΓΕΛ και ΕΠΑΛ) της Α'γενικής κατηγορίας, μεταφέρονται σε υποψηφίους της γενικής επιλογής της Α' γενικής κατηγορίας (ΓΕΛ και ΕΠΑΛ). Μετά την ηλεκτρονική επεξεργασία των ανωτέρω και εφόσον έχουν προκύψει κενές θέσεις από όλες τις υποκατηγορίες και των δύο γενικών κατηγοριών, τότε εκδίδεται πίνακας επιλαχόντων οι οποίοι θα προέρχονται από τις αντίστοιχες υποκατηγορίες τησ Β'γενικής κατηγορίας.
      Ελπιζω να σε βοήθησα.

      Διαγραφή
  44. Οι βασεις ποιες ήταν φέτος στις ΑΕΝ?
    ΓΙΑ πλοίαρχος και μηχανικούς με πανελληνιες?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Και αν ειχες και τριτεκνια ποσα ηταν?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Σύμφωνα με όσα ανακοινώθηκαν απο το Υπουργείο Παιδείας οι φετινές βάσεις με πανελληνιες ήταν για πλοιάρχους 9932 και για μηχανικούς 8466. Οι αντίστοιχες περυσινές βάσεις ήταν για πλοιάρχους 10549 και για μηχανικούς 8889. Περισσότερα δεν γνωρίζω διότι δεν έχει ανακοινωθή προς το παρόν κάτι ακόμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Καλησπέρα σας... Ο γιος μου είναι υποψήφιος της 2ης γενικής κατηγορίας με απολυτηρίου Επαλ.
    Συγκεντρώνει 18200 μόρια συνολικά και επιθυμεί να εισαχθεί για πλοίαρχος με πρώτη προτίμηση την ΑΕΝ Χανίων μετά την ΑΕΝ Σύρου, την ΑΕΝ Ύδρας κα.
    Εχει πιθανοτητες??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με τα μόρια που διαθέτει το βλέπω πολύ δύσκολο. Αρκεί να σκεφθείτε ότι πέρυσι οι πλοίαρχοι στην κατηγορία του που ήταν 26, οι βάσεις ήταν 20600. Φέτος πού εισακτέοι έχουν περιορισθεί στους 13 φαντασθείτε πόσο θα ανέβουν οι βάσεις.

      Διαγραφή
  48. Ξέρουμε πόσα άτομα παίρνει η κάθε σχολή μηχανικων από τις πανελλήνιες?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο αναλυτικός πίνακας των εισαγομένων περιλαμβάνεται στην προκήρυξη στην σελίδα 21 στο παράρτημα Γ'.

      Διαγραφή
  49. Τι κρίμα! Ο γιος μου έγραψε 8980 στις πανελλήνιες και δήλωσε μόνο πλοίαρχος και δεν έπιασε την σχολή την ΑΕΝ καθόλου. Αν δήλωνε και μηχανικος θα την έπιανε Ε? Έχουμε και τριτεκνια.
    Τι λέτε? Ευχαριστω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Συμφωνώ κι εγώ με το δικό σας συμπέρασμα. Κρίμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Παιδιά είμαι από εσπερινό γενικό λύκειο,έχω και την τριτεκνία σύνολο έχω μαζέψει 19800 μόρια, έχω ελπίδες για πλοίαρχος ή μηχανικός? ξέρετε ποτέ και που βγαίνουν τα αποτελέσματα για το αν περάσαμε με το απολυτήριο λυκείου? ~ευχαριστώ, Αλέξανδρος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Επειδή ζούμε στην Ελλάδα.....το "μεσον" δεν παρεμβαίνει στη δεύτερη γενική κατηγορία ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εξ όσων γνωρίζω τα στοιχεία που υποβάλουν οι υποψήφιοι της Β'γενικής κατηγορίας, ελέγχονται διαδοχικά από 3 επιτροπές (αυτό φαίνεται στο κάτω μέρος της αίτησής σας). Εφ όσον τα στοιχεία είναι εντάξει τότε γίνεται ηλεκτρονικά η διαλογή των υποψηφίων.
      Γιαυτό ας μη τα ισοπεδώνουμε όλα διότι ΕΛΛΑΔΑ είμαστε όλοι εμείς και για ότι δεν πάει καλά στον τόπο μας, είμαστε όλοι συνυπεύθυνοι.

      Διαγραφή
  53. Καλησπέρα κύριε Γιώργο.Απο Ναυτικό Λύκειο ΕΠΑΛ με 19700 μόρια ειδική κατηγορία έχει πιθανότητες να περάσει ο γιος μου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παρακαλώ να προσδιορίσετε την ειδική κατηγορία στην οποία υπάγεται ο γιός σας για να μπορέσω να σας ενημερώσω.

      Διαγραφή
    2. Κοινωνικά κριτήρια(ορφανός από πατέρα)

      Διαγραφή
    3. Θεωρώ ότι στην κατηγορία των κοινωνικών κριτηρίων επειδή οι βάσεις θα είναι χαμηλότερες από πέρυσι, ο γιός σας θα τα καταφέρει.

      Διαγραφή
  54. ο γιος μου απο γελ με 11984 μορια και 36 σειρα θα περασει στη μηχανιωνα που ειναι η πρωτη του επιλογη για μηχανικος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρωτάτε κάτι; Για να καταλάβουμε.

      Διαγραφή
    2. ναι ρωταω αν εχει πιθανοτητες να πεασει στη μηχανιωνα

      Διαγραφή
    3. Αφού η Μηχανιώνα παίρνει 116 μηχανικούς από ΓΕΛ και ο γιός σας είναι 36ος στην κατάταξη δεν καταλαβαίνω γιατί αγχώνεσθε.

      Διαγραφή
  55. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. 20900 Β κατηγορία γελ υπάρχει καμία ελπίδα για μηχανικός έστω και επιλαχον;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άμα είναι να κοιτάω για ιδιωτικές

      Διαγραφή
    2. Θεωρώ ότι σύμφωνα με τις περυσινές βάσεις και με τον φετινό αριθμό των εισακτέων, στους μηχανικούς από ΓΕΛ οι βάσεις θα φθάσουν στις 20940.
      Πέρυσι είχαν πάρει και 12 επιλαχόντες. Πιστεύω πως έχεις πολλές ελπίδες. Όμως η απόφαση πρέπει να είναι δική σου.

      Διαγραφή
  57. καλησπερα
    μια ερωτηση.Εχω 15.900 μορια και ειδικη κατηγορια τριτεκνων..εχω πιθανοτητες???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Καλησπερα.Περασα σχολη πλοιαρχον απο παννελινιες απο επαλ και μπηκα με θεση 80 εχω πιθανοτητες να μπω ΑΕΝ ηπειρου.Να τονισω πως στην αιτηση που εκανα στο υπουργειο ναυτιλιας την εχω πρωτη επιλογη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δύσκολο να το προβλέψει κανείς όταν δεν γνωρίζουμε και τις επιλογές των άλλων επιτυχόντων. Πάντως στην κατηγορία σου η Ήπειρος παίρνει 30 πλοιάρχους. Μπορεί να είσαι τυχερός.

      Διαγραφή
  60. Καλημέρα σας,
    ο γιος μου πέρασε στην ΑΕΝ μέσω πανελληνίων ως μηχανικός, από την ειδική κατηγορία πολύτεκνων, 3ος στην σειρά κατάταξης.
    Πιστεύεται ότι θα μπορέσει να φοιτήσει στην σχολή του Ασπροπύργου που έχει δηλώσει ως πρώτη επιλογή?
    Πότε εκτιμάτε ότι θα ξεκινήσουν οι εγγραφές στις σχολές?
    Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο Ασπρόπυργος από την υποκατηγορία των πολυτέκνων παίρνει 7 μηχανικούς από ΓΕΛ και 3 από ΕΠΑΛ. Δεν γράφετε από ποιό σχολείο προέρχεται ο γιός σας, αλλά αφού έρχεται τρίτος στην κατάταξη, θα εισαχθεί οπωσδήποτε στον Ασπρόπυργο.
      Οι εγγραφές θα πρέπει να διενεργηθούν εντός δεκαημέρου απο την ανακοίνωση του πίνακα εισαγομένων, ο οποίος κατά πάσα πιθανότητα θα δημοσιευθεί το τελευταίο δεκαήμερο Σεπτεμβρίου.

      Διαγραφή
  61. Καλημέρα σας κε Γιώργο,

    ο γιος μου συγκεντώνει από πέρσι 17700 με απολυτήριο από ναυτικό λύκειο και φέτος με ενα μπαρκάρισμα που έκανε πήγε στα 21060. Εχει δηλώσει και πλοίαρχος και μηχανικός, με πρώτη επιλογή του πλοιάρχου και όλες τις σχολές. Πιστεύετε πως έχει πιθανότητες φέτος?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. θεωρώ σχεδόν σίγουρο ότι θα γίνει πλοίαρχος.

      Διαγραφή
    2. ευχαριστώ πολύ, εύχομαι να βγείτε αληθινός γιατί το θέλει πάρα πολύ

      Διαγραφή
  62. Ο γιος μου ήρθε 156ος στην σχολημηχανικων...τις σχολές τις έχει δηλωσειως εξης: Ασπρόπυργος Κρήτη Μακεδονίας και Χιο...Ξερω ότι δεν κανετε προβλςψεις αλλά θα ήθελα λογο της εμπειρίας σας να μου λειςτ αν έχει καθολου πιθανότητα για Ασπρόπυργο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ξέρω αν μετράει αλλά ήταν από πανελλαδικές μέσω γελ

      Διαγραφή
    2. Ο Ασπρόπυργος θα πάρει 69 μηχανικούς και ο γιός σας έχει έρθει 156ος στην κατάταξη. Φυσικά δεν γνωρίζω τι έχουν επιλέξει οι υπόλοιποι που προηγούνται, αλλά πιθανότητες έχει για Ασπρόπυργο.

      Διαγραφή
  63. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Καλησπέρα σας κυριε Γιώργο το ξερω οτι κανετε προβλέψεις αρα μηπως μπορείτε να κανετε και μια για μένα ; Έγραψα 19900 ειμαι απο γενικο και τριτεκνος εγραψα και πανελλήνιες δεν ξερω αν μετράει πουθενά αυτό, λετε να εχω πιθανότητες για μηχανικός; ενα ναι ή οχι αρκεί .. Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν είμαι μέντιουμ για να κάνω προβλέψεις. Οι απόψεις που εκφράζω όπως έχω ξαναπεί, στηρίζονται στα στατιστικά στοιχεία των τελευταίων ετών, καθώς και στο πλήθος των φετεινών εισαγομένων όπως αυτό έχει διαμορφωθεί ανά κατηγορία. Σε κάθε περίπτωση οι απόψεις μου είναι υποκειμενικές.
      Τώρα στη δική σου περίπτωση τα πράγματα είναι αρκετά δύσκολα όχι μόνο από τα μόρια που διαθέτεις, αλλά πιο πολύ από τη μείωση των εισαγομένων στην κατηγορία σου.

      Διαγραφή
  65. Επαλ Τομεας Μηχανικων Εμπορικου Ναυτικου με 20800 μορια και τριτεκνος περναω σε μια σχολη ΑΕΝ ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Τι σημαίνει "Επαλ Τομεας Μηχανικων Εμπορικου Ναυτικου"; Οτι έχεις τελειώσει ΕΠΑΛ τομέα μηχανολογίας η ότι έχεις δηλώσει τον κλάδο μηχανικών;
    Γίνε πιο συγκεκριμένος για να μπορέσω να σου απαντήσω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να σας εξηγησω Αποφοιτησα απο το Επαλ καλυμνου φετος ... η ειδικοτητα μου εινια ΜΕΝ(Μηχ Εμπορ Ναυτ ) ετσι λεει και στο απολυτηριο μου...Πανελληνιεσ δεν καταφερα να περασω και εχω μαζεψει 20800 μορια για Β γεν κατηγορια συν ειμαι και τριτεκνος

      Διαγραφή
    2. Επειδή το ΕΠΑΛ Καλύμνου εκτός των άλλων ειδικοτήτων έχει και Ναυτικές ειδικότητες όπως η δική σου, κρίνω ότι θεωρήσαι απόφοιτος Ναυτικου λυκείου (αυτό φαίνεται στην αίτησή σου). Σ αυτή την περίπτωση θα επιτύχεις είτε ως τρίτεκνος είτε μέσω της γενικής επιλογής. Αν όμως το απολυτήριό σου χαρακτηρίζεται ως ΕΠΑΛ 2% τότε τα πράγματα θα είναι δύσκολα.
      Έλεγξε την αίτησή σου για να δης την κατηγορία λυκείου στην οποία συμμετέχεις και αν χρειασθείς μη διστάσεις να επικοινωνήσεις ξανά.

      Διαγραφή
    3. Ανηκω στο 13% Κ.Γιωργο. Εχω πιθανοτητες ?

      Διαγραφή
    4. Όχι απλώς πιθανότητες, αλλά βεβαιότητα για την επιτυχία σου θα έλεγα. Αν είχες γράψει από την αρχή ότι ανήκεις σ αυτή την κατηγορία, δεν θα αγωνιούσες τόση ώρα. Καλά να τα πάθεις όμως για να μάθεις στο μέλλον να γίνεσαι από την αρχή πιο συγκεκριμένος.
      Σου εύχομαι καλή πρόοδο και καλες θάλασσες παιδί μου.

      Διαγραφή
    5. Σας ευχαριστω παρα πολυ

      Διαγραφή
  67. 178ος από πανελλήνιες πέρασα αεν πλοιάρχος αλλα θέλω να περάσω μηχανιωνα είναι πρώτη σαν επιλογή και έχω αγχωθεί πέρσι είδα παιδιά με λιγότερα μόρια που είχαν περάσει μηχανιωνα λέτε να έχω ελπίδες ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Το έχω γράψει πολλές φορές ότι δεν είναι τα μόρια εκείνα που καθορίζουν σε ποιά ΑΕΝ θα περάσει κάποιος, αλλά η σειρά με την οποία έχει δηλώσει τις σχολές.
    Φέτος στη Μηχανιώνα θα πάρουν 67 πλοιάρχους από τα ΓΕΛ. Όμως στον Ασπρόπυργο και στην Ηπειρο θα μπουν συνολικά άλλοι 143 οι οποίοι θα έχουν δηλώσει ως πρώτη επιλογή αυτές τις ΑΕΝ. Διαισθάνομαι περισσότερο, χωρίς να μπορώ να το αιτιολογήσω ότι θα εκπληρωθεί η επιθυμία σου (θα με θυμηθείς όταν δημοσιευθούν τα ονόματα).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πότε βγαίνει η περιοχή που θα έχουμε περάσει; πέρσι βγήκε στις 22 και φέτος έτσι θα γίνει; και για εμάς που ήδη ξέρουμε ότι έχουμε περάσει στην Ακαδημία;

      Διαγραφή
  69. Καλησπέρα εγώ έχω 15.500 μόρια στα λοιπά λύκεια πολύτεκνος λέτε να έχω πιθανοτητες?από επαλ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Ειμαι τριτεκνος απο Ναυτικο Επαλ με 19300 μορια ανηκω στο 13% θα μπορω να εισακτω σε ΑΕΝ μηχανικων απο Β γενικη κατηγορια ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις πιθανότητες να πετύχεις όχι ως τρίτεκνος που οι θέσεις είναι μόνο 2, αλλά από τη γενική επιλογη πουοι θέσεις είναι 63

      Διαγραφή
  71. Καλησπερα ειμαι απο Ναυτικο Επαλ με 20700 μορια ανηκω στο 13% δεν δεν ειμαι ουτε τριτεκνος ουτε πολυτεκνος
    θα μπορω να εισακτω σε ΑΕΝ μηχανικων απο Β γενικη κατηγορια ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με βάση τα περυσινά δεδομένα οι βάσεις για τους μηχανικούς της κατηγορίας σου θα είναι περίπου 19100. Πιστεύω ότι θα τα καταφέρεις.

      Διαγραφή
  72. Κύριε Γιώργο για να γίνω πιο συγκεκριμένος η αίτηση λέει λοιπά λύκεια επαλ ΤΕΕ 1% συν πολυτεκνεια 15.500 μόρια ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όπως και πέρυσι έτσι και φέτος από τα Λοιπά ΕΠΑΛ θα πάρουν μόνο έναν πολύτεκνο μηχανικό. Πέρυσι η βάση ήταν 16100. Γι αυτό το βλέπω αρκετά δύσκολο.

      Διαγραφή
    2. Κ αυτό που γράφετε παραπάνω για πλοίαρχος πέρυσι 13.800?για φέτος ισχύει?

      Διαγραφή
    3. Πέρυσι ο μοναδικός πολυτεκνος πλοίαρχος που πέρασε, είχε 13800 μόρια. Και φέτος πάλι έχει προκηρυχθεί μόνο μια θέση. Τι πρόβλεψη να κάνει κάποιος όταν είναι μόνο μία θέση. Θεωρώ μάλλον απίθανο να βρεθεί και φέτος μόνο ένας υποψήφιος σ αυτή την υποκατηγορία που να συγκεντρώνει πάλι 13800 μόρια.Διότι έστω και ένα μόριο παραπάνω να έχει κάποιος άλλος, τότε τη μοναδική αυτή θέση θα την καταλάβει αυτός.

      Διαγραφή
    4. ΣΑΣ ευχαριστώ πολύ

      Διαγραφή
  73. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ Ο ΓΙΟΣ ΜΟΥ ΕΙΧΕ ΟΝΕΙΡΟ ΖΩΗΣ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΠΛΟΙΑΡΧΟΣ ΕΓΡΑΨΕ 8379 ΜΟΡΙΑ ΛΙΓΑ ΒΕΒΑΙΑ,ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΜΑΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΤΟΜΟ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ 88%ΚΑΙ ΑΝΩ ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗ ΜΑΣ ΜΕΡΙΔΑ ΛΟΓΩ ΤΟΥ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΜΕ ΜΑΚΡΟΧΡΟΝΙΑ ΑΝΑΔΟΧΗ ΚΑΙ ΠΛΕΟΝ ΕΙΜΑΙ ΔΙΚΑΣΤΙΚΟΣ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΤΗΣ ΤΟΥ ΛΟΓΩ ΕΝΗΛΙΚΩΣΗΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ Ο ΝΟΜΟΣ ΔΕΝ ΔΕΧΕΤΕ ΤΗΝ ΑΝΑΠΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΛΟΓΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗ ΜΑΣ ΜΕΡΙΔΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΚΟ ΑΥΤΟ?22 ΧΡΟΝΙΑ ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΑΥΤΟΥ?ΤΟ ΦΥΣΙΚΟ ΜΟΥ ΠΑΙΔΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΙΣ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΥΠΟΣΤΕΙ ΟΛΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΠΟΥ ΓΕΝΝΗΘΗΚΕ?ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΜΗΠΩΣ ΜΙΑ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ?ΑΔΙΚΟ ΜΑΣ ΡΩΤΗΣΕ ΚΑΝΕΙΣ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΗΣΕ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ ΑΥΤΟΣ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ ΤΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ?Ο ΝΟΜΟΣ ΑΥΤΟ ΛΕΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΔΕΧΟΝΤΑΙ ΚΑΝΕΝΑ ΕΓΓΡΑΦΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ Κ. ΓΙΩΡΓΟ ΚΑΙ ΣΥΓΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΗ ΜΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι εμφανής η δίκαιη αγανάκτησή σας. Δυστυχώς όμως ένας νόμος (που έχει ψηφισθεί στη Βουλή), δεν μπορεί να καταργηθεί με Υπουργική απόφαση, γι αυτό και τα χέρια του Υπουργού είναι δεμένα.

      Διαγραφή
  74. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. ΓΕΙΑ ΣΑΣ.ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ.
    Ο ΓΙΟΣ ΜΟΥ ΕΧΕΙ 22860 ΜΟΡΙΑ ΚΑΙ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΠΑΕΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ, ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΜΠΕΙ ΜΕ ΑΠΟΛΥΤΗΡΙΟ ΛΥΚΕΙΟΥ 9% ΕΧΕΙ ΚΑΠΟΙΕΣ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΕΣ; ΕΜΑΘΑ ΟΤΙ ΕΧΟΥΝ ΔΥΣΚΟΛΕΥΤΕΙ ΠΟΛΥ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΑΝΕΒΕΙ ΠΟΛΥ ΒΑΣΕΙΣ ΛΟΓΟ ΤΗΣ ΖΗΤΗΣΗΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. Κυρία μου με τα μόρια που διαθέτει ο γιός σας δεν υπάρχει περίπτωση να μη τα καταφέρει.
    Πέρυσι οι βάσεις για τους μηχανικούς των ΓΕΛ στην κατηγορία των οποίων υπάγεται, ήταν 20540 μόρια που λόγω της μείωσης των θέσεων από 71 σε 43, πιθανολογώ ότι θα ανέβουν στα 20940.
    Αντιλαμβάνεσθε λοιπόν πως δεν υφίσταται λόγος ανησυχίας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. Καλησπέρα,πέρασα 26ος μηχανικός απο πανελλήνιες ΕΠΑΛ κι έχω ως πρώτη επιλογή την ΑΕΝ Ασπροπύργου. Υπάρχει περίπτωση να εισαχθώ εκεί? Ευχαριστώ εκ των προτέρων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ίσως σου φανεί αστείο, αλλά ο Ασπρόπυργος θα πάρει 25 μηχανικούς από την κατηγορία σου κι εσύ έρχεσαι 26ος στην κατάταξη. Θεωρώ απίθανο βάσει του νόμου των πιθανοτήτων, να έχουν δηλώσει όλοι οι προηγούμενοι από σένα ως πρώτη επιλογή τους τον Ασπρόπυργο. Κάποιος θα θέλει να πάει σε άλλη ΑΕΝ.
      Οπότε κατά πάσα πιθανότητα θα βρεθείς στον Ασπρόπυργο.

      Διαγραφή
  79. Καλημέρα σας. 23.400 μόρια απόφοιτος Ναυτικού ΕΠΑΛ καιμε κοινωνικά κριτήρια δεν θα έχουμε θέμα σωστά? Ευχαριστούμε εκ των προτέρων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με τα μόρια που διαθέτεις θα περάσεις με την Γενική επιλογή και έτσι η θέση των κοινωνικών κριτηρίων θα μείνει ελεύθερη για κάποιον άλλον.
      Καλές θάλασσες παιδί μου.

      Διαγραφή
  80. Καλημερα και καλο μηνα ειμαι απο ναυτικο επαλ ΜΕ 20700 μορια.Με βαση τισ πιθανεσ βασεις που γραψατε κ .Γιωργο ισωσ το ονειρο μου γινει πραγματικοτητα (πλοιαρχος) .Αυτο που ηθελα να ρωτησω εαν ξερετε βεβαια ειναι εαν η σχολη καλυμνου που λενε οτι θα ανοιξει τωρα θα παρει παραπανω πλοιαρχους και εαν θα παρει παραταση ο τροπος εισαγωγησ στισ αεν για να το μεταφερω σε συμμαθητεσ μου που εχουν απογοητευτει γιατι ολοι τα χασαμε με αυτη την αποφαση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακόμα και αν αποφασισθεί να εισαχθούν στην Κάλυμνο υποψήφιοι, με ποιά κριτήρια θα επιλεγούν αφού κανείς δεν την έχει δηλώσει καθόσον δεν υπήρχε στη λίστα της αίτησης.
      Να ζητηθεί εκ των υστέρων από τους επιτυχόντες να δηλώσουν ποιοί θέλουν να μεταφερθούν στην Κάλυμνο και ύστερα τα κενά που θα προκύψουν να καλυφθουν από νέους επιλαχόντες; Όλα είναι πιθανά και θα πρέπει να περιμένουμε ανακοίνωση του Υπουργείου.
      Ως προς τον νέο τρόπο εισαγωγής δυστυχως το βλέπω πάρα πολυ δύσκολο να αλάξει χωρίς αυτό να σημαίνει πως δεν θα μπορούσε.

      Διαγραφή
  81. ΓΕΛ και 21900 μόρια.Έχω δηλώσει πλοιαρχων και μηχανικών.Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις σας μπορώ να αισιοδοξω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. Σημειώνεται ότι οι υποψήφιοι που έχουν καταθέσει αίτηση προκειµένου να συµµετέχουν για την εισαγωγή τους στις ΑΕΝ και µε τις δύο διαδικασίες (µέσω Πανελλαδικών Εξετάσεων και µέσω απολυτηρίου λυκείου), εφόσον επιλέγονται ως επιτυχόντες, σε οποιαδήποτε ειδικότητα, από το υπουργείο Παιδείας με βάση τις επιδόσεις τους στις Πανελλαδικές Εξετάσεις, ΑΠΟΚΛΕΙΟΝΤΑΙ από τη διαδικασία επιλογής τους µέσω των κατηγοριών υποψηφίων µε απολυτήριο Λυκείου. Τι εννοεί ακριβώς; αν κάποιος έχει περάσει σε ΤΕΙ (σε σχολή ασχετη με την Αεν) αποκλείεται από την διαδικασία; μπερδεύτηκα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στο κεφ. Θ'παρ.1.1 της Προκήρυξης, αυτό που αναφέρεται είναι ότι αν κάποιος υποψήφιος εισαχθεί από τις πανελλήνιες σε οποιαδήποτε ειδικότητα (πλοίαρχος η μηχανικός), δεν θα συμμετάσχει στη διαδικασία επιλογής μέσω της Β'γενικής κατηγορίας. Αυτά αποφασίσθηκαν μέσω της προκήρυξης του Υπ.Ναυτιλίας και επομένως αφορούν μόνο τις ΑΕΝ.

      Διαγραφή
  83. απο επαλ εχω 19300 και τριτεκνος εχω ελπιδες για μηχανικος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. απο επαλ εχω 19300 και τριτεκνος εχω ελπιδες για μηχανικος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι ελπίδες πάντα υπάρχουν αλλά το βλέπω δύσκολο.

      Διαγραφή
  85. Απο ναυτικό λύκειο έχω 18860 περνάω πλοίαρχος ή μηχανικός?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. Από ναυτικο λύκειο (13%) 18860 περνπε πλοίαρχος ή μηχανικός?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  87. Κύριε Γιώργο με 15000 μόρια είναι απίθανο για θεση με κοινωνικά κριτήρια Έτσι??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πέρυσι που τα πράγματα ήταν πιο εύκολα, η χαμηλότερη βάση στα κοινωνικά κριτήρια ήταν στα ΕΠΑΛ 19700. Οπότε μπορείς να καταλάβεις τι συμβαίνει.

      Διαγραφή
  88. Ξέρουμε πόσες αίτησης εγιναν φέτος για ΑΕΝ? Και ποσους θα πάρουν? Για να δούμε κι εμείς οι τελευταίοι αν έχουμε ελπιδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το πόσους θα πάρουν αναφέρεται αναλυτικα στη σελίδα 21 της προκήρυξης (Παράρτημα Γ'). Για το πλήθος των αιτήσεων δεν έχει βγή ακόμα κάποια ανακοίνωση.

      Διαγραφή
  89. Πότε βγαίνει η περιοχή που θα έχουμε περάσει; πέρσι βγήκε στις 22 και φέτος έτσι θα γίνει; και για εμάς που ήδη ξέρουμε ότι έχουμε περάσει στην Ακαδημία;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η ανακοίνωση κάθε χρόνο βγαίνει για όλους. Όλοι οι επιτυχόντες ανεξαρτήτως του τρόπου εισαγωγής τους στις ΑΕΝ έχουν μεταξύ τους τα ίδια δικαιώματα και απολαμβάνουν ίση μεταχείριση.

      Διαγραφή
  90. Καλησπέρα κ Γιώργο είμαι δευτ.κατ.επαλ λοιπά. Μόρια 20400 έχω πιθανοτητες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σύμφωνα με τα περυσινά δεδομένα οι βάσεις στην κατηγορία σου θα κινηθούν φέτος στα 20300 στούς πλοιάρχους και στα 20900 στους μηχανικούς. Εύχομαι να σταθείς τυχερός.

      Διαγραφή
  91. Γεια σας,ανηκω στη δευτερη γενικη κατηγορια.Εαν εγγραφω στη σχολη που περασα απο πανελληνιες και τελικα με δεχτουν στο εμπορικο ναυτικο γνωριζετε εαν μπορω να ξεγραφτω απο τη σχολη ετσι ωστε τελικα να μπω στην αεν;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σύμφωνα με την προκήρυξη (Κεφ.ΙΑ, αρθ. 5, εδάφιο α), οι επιτυχόντες πρέπει να καταθέσουν Υπεύθυνη δήλωση στην ΑΕΝ που εισήχθησαν, ότι δεν έχουν εγγραφεί σε άλλη σχολή τριτοβάθμιας εκπαίδευσης. Εάν λοιπόν εγγραφείς, δεν θα μπορέσεις ύστερα να διαγραφείς για να εγγραφείς στην ΑΕΝ.

      Διαγραφή
    2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
    3. Ενταξει,σας ευχαριστω πολυ.

      Διαγραφή
  92. Από ιδιωτικές σχολές εμποροπλοιαρχων τι γνώμη έχετε? Υπάρχει λύση αν δεν περάσω και με την 2 κατηγορία? Παρακαλω βοηθηστε μας..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για τις ιδιωτικές σχολές δυστυχώς δεν γνωρίζω πολλά πράγματα ώστε να εκφράσω υπεύθυνη άποψη. Όσα ξέρω προέρχονται από πληροφορίες στο διαδίκτυο που μπορείς κι εσύ να ανατρέξεις.

      Διαγραφή
  93. εχω 19500 κ ειμαι απο επαλ κ τριτεκνος κ αδερφο στην αεν εχω ελπιδες για μηχανικος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στην κατηγορία των τριτέκνων από ΕΠΑΛ, υπάρχει μόνο μια θέση για μηχανικούς. Πέρυσι η μοναδική αυτή θέση καλύφθηκε με 19400. Καταλαβαίνεις λοιπόν πως αν υπάρξει κάποιος που να έχει έστω και 1 μόριο περισσότερο από εσένα, τότε θα εισαχθεί αυτός στην ΑΕΝ.

      Διαγραφή
  94. Στέγαση στην εστία δικαιούνται όλοι οι φοιτητές της ΑΕΝ ή υπάρχουν κριτήρια;;
    Επίσης θα ήθελα να μάθω αν η στέγαση στην εστία ξεκινάει με την εγγραφή στην σχολη ή με την έναρξη των μαθημάτων.
    Είμαι λίγο μπερδεμένος με αυτό το θεμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  95. Στην πρώτη σελίδα της προκήρυξης (Κεφ.Α', παρ.2), αναφέρεται ότι εκτός από τις ΑΕΝ Ασπροπύργου και Μακεδονίας, παρέχεται η δυνατότητα ενδιαίτησης σε σπουδαστές, ενω για τις σπουδάστριες αυτή η δυνατότητα παρέχεται μόνο στις ΑΕΝ Κρήτης και Ηπείρου.
    Η προκήρυξη δεν αναφέρει πουθενά για κριτήρια η για έναρξη λειτουργίας.
    Γι αυτό θα πρέπει ο κάθε ενδιαφερόμενος να επικοινωνήσει με τη γραμματεία της ΑΕΝ για την οποία ενδιαφέρεται. Τα τηλέφωνα επικοινωνίας υπάρχουν στο παράρτημα Δ' στη σελίδα 22 της προκήρυξης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  96. απο τη γενικη κατηγορια ειναι λιγες οι πηθανοτητες πουεχω η δεν υπαρχουν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  97. Μπάμπη πέρυσι από από τη γενική επιλογή των ΕΠΑΛ, πήραν 24 μηχανικούς και η βάση ήταν 20300. Φέτος όμως που έχουν περιορισθεί οι θέσεις στις 10, καταλαβαίνεις ότι οι βάσεις θα φθάσουν φυσιολογικά στις 21000. Οι ελπίδες ποτέ δεν χάνονται, αλλά είναι λίγες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  98. ο γιος μου με 19900 μαζι με σγγλικα εχει και ειδικη κατηγορια απο επαλ με απολυτηριο περναει εμποροπλοιαρχων;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  99. Ο ΓΙΟΣ ΜΟΥ ΑΠΟ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΕΠΑΛ ΠΕΡΑΣΕ ΑΕΝ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΜΕ ΣΕΙΡΑ 63. ΠΡΩΤΗ ΠΕΡΙΟΧΗ ΠΡΟΤΙΜΗΣΗΣ ΚΡΗΤΗ. ΕΠΕΙΤΑ ΑΣΠΡΟΠΥΡΓΟ, ΜΗΧΑΝΙΩΝΑ, ΧΙΟ. ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΣΑΣ ΤΟ ΒΛΕΠΕΤΕ ΕΦΙΚΤΟ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΚΡΗΤΗ??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η Κρήτη θα πάρει 50 μηχανικούς και ο γιός σας έρχεται 63ος στην κατάταξη. Άρα προηγούνται 13 επιτυχόντες. Το πιθανότερο είναι να υπάρξουν 13 άτομα από τους 63, που να έχουν δηλώσει ως πρώτη επιλογή κάποια άλλη ΑΕΝ εκτός από την Κρήτη. Μην ανησυχείτε, πιστεύω πως όλα θα πάνε καλά.

      Διαγραφή
  100. Φετος τελειωσα και δεν τα πηγα οπως περιμενα στης πανελληνιες και περασα σε μια σχολη η οποια δεν μου αρεσει και δεν θα παω..Δεν ειχα σκεφτει καθολου το ενδεχομενο να κανω αιτηση για ΑΕΝ..ημουν μαθητρια ΓΕΛ και ειχα βαθμο απολυτηριου 18.2 και επειδη οπως παρατηρω στα σχόλια βοηθάει και το lower..εχω και lower..θα ενδιαφερομουν μονο για πλοιαρχος..αλλα δυστυχως δνε προλαβα να κανω αιτηση..σκεφτομαι να ξαναδωσω πανελληνιες αν και ειμαι ηδη πολυ κουρασμενη και δεν το θελω..αλλα δνε μπορω και να τα παρατησω τοσο ευκολα..αυτο που θελω να ρωτησω σε εσας και φλυαρω τοση ωρα ειναι αν και του χρονου τελικα θα ισχυει η εισαγωγη σε ΑΕΝ με το απολυτηριο?και αν ναι..αν εγω που ειμαι μεγαλυτερη μπορω να κανω αιτηση του χρονου ωστε να εχω ενα μαξιλαρακι αν δεν πανε τα πραγματα οπως τα περιμενω και του χρονου..σας ευχαριστω για το χρονο σας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν με κουράζει καθόλου η "φλυαρία" ενός νέου κοριτσιού που νοιάζεται για το μέλλον του. Το απολυτήριό σου μαζί με το lower, θα σου διασφάλιζαν 20200 μόρια. Πέρυσι η βάση για τους 77 πλοιάρχους που εισήχθησαν από ΓΕΛ ήταν 21300. Φέτος που οι εισακτέοι έχουν μειωθεί στους 57, δεν νομίζω να πέσουν οι βάσεις κάτω από τα 21500 μόρια. Επομένως και αν ακόμα είχες υποβάλλει αίτηση με την Β'κατηγορία, πάλι η εισαγωγή σου θα ήταν αμφίβολη.
      Από του χρόνου η εισαγωγή στις ΑΕΝ θα γίνεται μόνο μέσω πανελληνίων και το βλέπω τώρα πια πολύ δύσκολο να αλλάξει αυτός ο νόμος.
      Θέλω όμως να σου πω, πως για να ακολουθήσει κανείς τη θάλασσα, θα πρέπει να το θέλει πολύ, διότι έχει πολλές ιδιαιτερότητες και για μια γυναίκα ακόμα περισσότερες. Αν όμως το έχεις αποφασίσει, μη διστάσεις να ακολουθήσεις το όνειρό σου. Η ηλικία δεν θα σου σταθεί εμπόδιο αφού το όριο είναι τα 27 έτη. Μη παρατήσεις τη μελέτη και είμαι σίγουρος πως θα τα καταφέρεις.

      Διαγραφή
  101. μια απορια εχω και εγω.. περασα σε αεν πλοιαρχων με σειρα επιτυχιας 82 απο τη κατηγορια του επαλ... ειμαι στους 82 καλυτερους ολων των σχολων η μονο της κατηγοριας του επαλ?? θελω πολυ να περασω ασπροπυργο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάνο, δυστυχώς γι αυτό δεν έχω κάποια πληροφόρηση. Ίσως το panelladikes24 θα μπορούσε να απαντήσει.

      Διαγραφή