Παρασκευή 3 Νοεμβρίου 2017

To ΥΠΠΕΘ έχει πρόθεση να κάνει αλλαγές στη Γ΄ Λυκείου που θα ισχύσουν από φέτος

Αποτέλεσμα εικόνας για To ΥΠΠΕΘ έχει πρόθεση να κάνει αλλαγές στη Γ΄ Λυκείου που θα ισχύσουν από φέτοςΤο ΥΠΠΕΘ έχει ξεκινήσει τις διαδικασίες για αλλαγές στο Λύκειο και μάλιστα με εφαρμογή από την τρέχουσα σχολική

Ήδη, συγκεκριμένο σχέδιο εξετάζεται από το νομικό συμβούλιο του υπουργείου ενώ σύμφωνα με πληροφορίες του panelladikes24 θα ξεκινήσουν άμεσα και συναντήσεις με φορείς της εκπαιδευτικής κοινότητας.

Ποια είναι τα βασικά σημεία του σχεδίου

- Αλλαγές στην αξιολόγηση των μαθητών Λυκείων,

- Μείωση των εξεταζόμενων μαθημάτων της εξεταστικής περιόδου Μαΐου για τους μαθητές της Γ΄ Λυκείου,

- Τα μαθήματα που θα εξεταστούν στις ενδοσχολικές εξετάσεις στη Γ΄ Λυκείου θα είναι τέσσερα (4) και πιθανότατα θα είναι τα ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ, τα ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ, η ΙΣΤΟΡΙΑ και η ΒΙΟΛΟΓΙΑ.

- Παράταση λήξης των μαθημάτων κατά δύο εβδομάδες περίπου (αφού θα εξετάζονται λιγότερα μαθήματα),

- Οι Πανελλαδικές Εξετάσεις θα διενεργηθούν αρχές Ιουνίου όπως και πέρσι.

Το panelladikes24 παρακολουθεί το θέμα και θα ενημερώσει για οποιαδήποτε εξέλιξη.

Μάλιστα, σήμερα η εφημερίδα Ελεύθερος Τύπους με αποκλειστικό θέμα παρουσίασε λεπτομέρειες από την πρόταση του ΙΕΠ προς το υπουργείο και το οποίο μπορείτε να διαβάσετε παρακάτω.

Τα μαθήματα «ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ» και «ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ» θα αποτελούν κλάδο του μαθήματος «ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ» στη Γ΄ Λυκείου από το τρέχον σχολικό έτος

Αποτέλεσμα εικόνας για Τα μαθήματα «ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ» και «ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ» θα αποτελούν κλάδο του μαθήματος «ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ» στη Γ΄ ΛυκείουΔημοσιεύτηκαν στο ΦΕΚ Β΄ 3768/2017 αποφάσεις σύμφωνα με τις οποίες τα μαθήματα Γενικής Παιδείας «ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ» και «ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ» της Γ΄ τάξης Ημερήσιου Γενικού Λυκείου και της Δ΄ τάξης Εσπερινού Γενικού Λυκείου αποτελούν κλάδους του μαθήματος «ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ». Η ισχύς των αποφάσεων αυτών αρχίζει από το σχολικό έτος 2017-2018.

Σημειώνεται ότι αντίστοιχη εξέλιξη ανακοινώθηκε πριν λίγες εβδομάδες και για τα αντίστοιχα μαθήματα των ΕΠΑΛ. Μάλιστα, στα ΕΠΑΛ θα ισχύσουν αλλαγές και στην εξέταση του μαθήματος της Νεοελληνκής Γλώσσας στις Πανελλαδικές Εξετάσεις 2018.

Δείτε επίσης: 








Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από ηλεκτρονικά ή έντυπα μέσα είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


Πίνακας εισακτέων του διαγωνισμού εισαγωγής πτυχιούχων ΑΕΙ, στην Σχολή Ανθυποπυραγών της Πυροσβεστικής Ακαδημίας, το ακαδημαϊκό έτος 2017-2018, με κατατακτήριες εξετάσεις

Αποτέλεσμα εικόνας για Πίνακας εισακτέων του διαγωνισμού εισαγωγής πτυχιούχων ΑΕΙ, στην Σχολή Ανθυποπυραγών της Πυροσβεστικής Ακαδημίας, το ακαδημαϊκό έτος 2017-2018, με κατατακτήριες εξετάσειςΚυρώθηκε ο πίνακας εισακτέων (επιτυχόντων) υποψηφίων ανά κατηγορία/πτυχίο που καταρτίστηκε από την Επιτροπή Διενέργειας Διαγωνισμού, για την εισαγωγή πτυχιούχων Ανώτατων Εκπαιδευτικών και Τεχνολογικών Ιδρυμάτων, στην Σχολή Ανθυποπυραγών της Πυροσβεστικής Ακαδημίας, το ακαδημαϊκό έτος 2017-2018, με κατατακτήριες εξετάσεις.

Αναλυτικά την απόφαση κύρωσης του πίνακα θα βρείτε εδώ.

Δείτε επίσης:



Δείτε εδώ όλα τα νέα για τις Πυροσβεστικές Σχολές.



Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


Σε ΦΕΚ ο νόμος με τη ρύθμιση για εισαγωγή των υποψηφίων έτους 2017 των νήσων Λέσβου, Χίου, Οινουσών και Ψαρών με ειδικό ποσοστό και στις Στρατιωτικές σχολές, τις σχολές των σωμάτων ασφαλείας και τις σχολές ΑΕΝ Πλοιάρχων - Μηχανικών

Αποτέλεσμα εικόνας για Σε ΦΕΚ ο νόμος με τη ρύθμιση για εισαγωγή των υποψηφίων έτους 2017 των νήσων Λέσβου, Χίου, Οινουσών και Ψαρών με ειδικό ποσοστό και στις Στρατιωτικές σχολές, τις σχολές των σωμάτων ασφαλείας και τις σχολές ΑΕΝ Πλοιάρχων - ΜηχανικώνΔημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ A΄ 165/2017 ο ν. 4494/2017 ''Ρυθμίσεις περί σταδιοδρομίας και εξέλιξης στελεχών και οικονομικής μέριμνας και λογιστικού των Ενόπλων Δυνάμεων, σύσταση Κοινού Σώματος Οικονομικών Επιθεωρητών και άλλες διατάξεις''.

Στο άρθρο 36 του συγκεκριμένου νόμου συμπεριλήφθηκε ρύθμιση για τους υποψήφιους των Πανελλαδικών Εξετάσεων 2017 των νήσων Λέσβου, Χίου, Οινουσών και Ψαρών σύμφωνα με την οποία προβλέπεται ειδικό ποσοστό επιπλέον του αριθμού εισακτέων για την εισαγωγή τους και στις Στρατιωτικές σχολές, τις σχολές των σωμάτων ασφαλείας και τις σχολές ΑΕΝ Πλοιάρχων - Μηχανικών.

Δείτε τι αναφέρει το άρθρο 36 του ν. 4494/2017

Στην παρ. 4 του άρθρου 74 του ν. 4485/2017 να προστεθεί: « των στρατιωτικών σχολών, των σχολών των σωμάτων ασφαλείας και των σχολών ΑΕΝ Πλοιάρχων - Μηχανικών.»

Τι ρυθμίζει η παράγραφος 4 του άρθρου 74 του ν. 4485/2017 

4. Ειδικά και μόνο για το ακαδημαϊκό έτος 2017-2018, για τους μαθητές και αποφοίτους που υπέβαλαν αίτηση - δήλωση στα Γενικά και Επαγγελματικά Λύκεια των νήσων Λέσβου, Χίου, Οινουσών και Ψαρών και οι οποίοι συμμετείχαν στις πανελλαδικές εξετάσεις σχολικού έτους 2016-2017 προβλέπεται ειδικό ποσοστό επιπλέον του αριθμού εισακτέων για την εισαγωγή τους, κατά το ανωτέρω ακαδημαϊκό έτος, σε Σχολές, Τμήματα και εισαγωγικές κατευθύνσεις των Πανεπιστημίων, των Ανώτατων Εκκλησιαστικών Ακαδημιών, των Τ.Ε.Ι. και της Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.

Με απόφαση του Υπουργού Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων καθορίζεται:
α) το ειδικό ποσοστό,
β) η κατηγοριοποίηση των ανωτέρω υποψηφίων στις πανελλαδικές εξετάσεις, καθώς και ο τρόπος επιλογής τους.


Πλέον, αναμένονται οι σχετικές ανακοινώσεις.




Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


Συγκριτικά στατιστικά στοιχεία για τις Μετεγγραφές Φοιτητών των ετών 2016 & 2017 - Πίνακας

To panelladikes24 μετά από επεξεργασία των στοιχείων σχετικά με τις αιτήσεις για τις Μετεγγραφές Φοιτητών των ετών 2016 και 2017 σας παρουσιάζει τον παρακάτω πίνακα.
Από τον πίνακα προκύπτουν τα εξής στοιχεία:

- Το έτος 2017 ο αριθμός των αιτήσεων ήταν μεγαλύτερος από τον αντίστοιχο της περσινής χρονιάς.

- Επίσης, το έτος 2017 και ο αριθμός των μετεγγραφόμενων φοιτητών είναι μεγαλύτερος.

- Όμως, το ποσοστό των αιτήσεων που εγκρίθηκαν το έτος 2016 είναι μεγαλύτερο.

Δείτε επίσης:






Πατήστε εδώ για να δείτε όλες τις εξελίξεις για τις Μετεγγραφές Φοιτητών.



Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


Πέμπτη 2 Νοεμβρίου 2017

Μόνο στο panelladikes24 - Δείτε τη ρύθμιση για την εισαγωγή σπουδαστών στις Σχολές του Λιμενικού Σώματος μέσω των Πανελλαδικών Εξετάσεων

Αποτέλεσμα εικόνας για ρύθμιση για την εισαγωγή σπουδαστών στις Σχολές του Λιμενικού Σώματος μέσω των Πανελλαδικών ΕξετάσεωνTo panelladikes24 σας παρουσιάζει τη ρύθμιση για την εισαγωγή σπουδαστών στις Σχολές του Λιμενικού Σώματος μέσω των Πανελλαδικών Εξετάσεων.

Η συγκεκριμένη ρύθμιση αναμένεται να κατατεθεί και στη συνέχεια να ψηφιστεί από τη Βουλή. 

Το panelladikes24 παρακολουθεί το θέμα και θα ενημερώσει για οποιαδήποτε εξέλιξη.

Επιπλέον, πατώντας εδώ μπορείτε να δείτε όλα τα νέα για την εισαγωγή σπουδαστών στο Λιμενικό Σώμα μέσω των Πανελλαδικών Εξετάσεων.









Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


Τετάρτη 1 Νοεμβρίου 2017

Νέα απόφαση για την εισαγωγή των υποψηφίων με σοβαρές παθήσεις χωρίς εξετάσεις με το 5% στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση - Πίνακας με τις 64 παθήσεις

Αποτέλεσμα εικόνας για Νέα απόφαση για τους υποψήφιους με σοβαρές παθήσεις (5%) - Ποιες είναι οι 64 παθήσεις που στέλνουν τους υποψήφιους χωρίς εξετάσεις στα ΑΕΙΔημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ B΄ 3822/2017 η ΚΥΑ με Αριθμ. Φ.151/180552/Α5 ''Τροποποίηση της αριθ. Φ151/17897/Β6 (Φ.Ε.Κ. 358/τ.Β΄/2014) κοινής υπουργικής απόφασης «Καθορισμός οργάνων, τρόπου και διαδικασίας διαπίστωσης σοβαρών παθήσεων υποψηφίων για εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση», όπως τροποποιήθηκε με την αριθ. Φ.151/35408/ Α5 (Φ.Ε.Κ. 683/τ.Β΄/2017) όμοια''. 

Σύμφωνα με τη συγκεκριμένη απόφαση τροποποιείται η αριθ. Φ151/17897/Β6 (Φ.Ε.Κ. 358/ τ.Β΄/2014) κοινή υπουργική απόφαση «Καθορισμός οργάνων, τρόπου και διαδικασίας διαπίστωσης σοβαρών παθήσεων υποψηφίων για εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση», όπως τροποποιήθηκε με την αριθ. Φ.151/35408/Α5 (Φ.Ε.Κ. 683/τ.Β΄/2017) όμοια και ισχύει, ως ακολούθως: 

Α. Στο άρθρο 3 της ανωτέρω απόφασης, προστίθενται παράγραφοι 4 και 5 ως εξής: 

«4. Ειδικά για όσες παθήσεις της παραγράφου 1 του άρθρου 13 του ν. 4452/2017 (ΦΕΚ 17/τ.Α΄) αναφέρεται στις ανωτέρω διατάξεις «με εξατομικευμένη κρίση της επιτροπής εξέτασης ενστάσεων υποψήφιων με σοβαρές παθήσεις για εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση σε ποσοστό 5%» οι αιτήσεις με τα δικαιολογητικά των υποψηφίων αυτών διαβιβάζονται από τις Ειδικές Επταμελείς Επιτροπές των Νοσοκομείων στην αρμόδια Επιτροπή Εξέτασης Ενστάσεων προκειμένου να τις εξετάσει και να εκδώσει το Πιστοποιητικό Διαπίστωσης Πάθησης. 

5. Πιστοποιητικά Διαπίστωσης Πάθησης που έχουν ήδη εκδοθεί από τις Επταμελείς Επιτροπές των Νοσοκομείων ή το ΚΕΣΥ πριν τη δημοσίευση σε ΦΕΚ της παρούσας κοινής υπουργικής απόφασης και προκειμένου για εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση από το ακαδημαϊκό έτος 2018-2019 και εφεξής, πρέπει να επικαιροποιηθούν με βάση τους νέους κωδικούς και τις παθήσεις του Παραρτήματος της παρούσας. Για το σκοπό αυτό, υποψήφιοι που έχουν αποκτήσει Πιστοποιητικό Διαπίστωσης Πάθησης από Ειδική Επταμελή Επιτροπή των συγκεκριμένων Νοσοκομείων ή το ΚΕΣΥ για εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση έως και το ακαδημαϊκό έτος 2017-2018, εφόσον επιθυμούν να είναι υποψήφιοι για εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση με την ειδική κατηγορία των πασχόντων από σοβαρές παθήσεις για το ακαδημαϊκό έτος 2018-2019 και εφεξής και εφόσον πάσχουν από κάποια από τις παθήσεις που αναφέρονται στην παράγραφο 1 του άρθρου 13 του ν. 4452/2017, υποβάλλουν εκ νέου αίτηση με τα προβλεπόμενα δικαιολογητικά σε μία από τις Ειδικές Επταμελείς Επιτροπές των Νοσοκομείων, προκειμένου να εκδοθεί νέο Πιστοποιητικό Διαπίστωσης Πάθησης βάσει της ισχύουσας νομοθεσίας.» 

Β. Μετά το άρθρο 4 και για εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση από το ακαδημαϊκό έτος 2018-2019 και εφεξής, αντικαθίσταται το Παράρτημα της ανωτέρω απόφασης, που περιλαμβάνει κωδικούς και παθήσεις.





Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για την εισαγωγή στα ΑΕΙ με κατατακτήριες εξετάσεις

Αποτέλεσμα εικόνας για Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για την εισαγωγή στα ΑΕΙ με κατατακτήριες εξετάσειςΚατατακτήριες εξετάσεις για εισαγωγή στα ΑΕΙ ακαδημαϊκού έτους 2017-2018

Υποβολή αιτήσεων Από 1 έως 15 Νοεμβρίου 2017 στις γραμματείες των Τμημάτων 

Διεξαγωγή εξετάσεων 1 - 20 Δεκεμβρίου

Αριθμός εξεταζόμενων μαθημάτων Τα εξεταζόμενα μαθήματα είναι είναι τρία. 

Επιτυχόντες Το ποσοστό κατατάξεων (επιτυχόντων) ανέρχεται στο 12% επί των εισακτέων σε κάθε Τμήμα. 

Μέχρι ποιο εξάμηνο μπορούν να καταταχθούν οι επιτυχόντες Σύμφωνα με τις τελευταίες ρυθμίσεις το εξάμηνο κατάταξης πτυχιούχων σε Τμήμα ορίζεται στον Εσωτερικό Κανονισμό του οικείου Α.Ε.Ι. και δεν μπορεί να είναι μεγαλύτερο του 7ου εξαμήνου για Τμήματα Σχολών εξαετούς φοίτησης ή του 5ου εξαμήνου για πενταετή ή τετραετή φοίτηση.

Απαλλαγή από εξετάσεις σε μαθήματα Με απόφαση της Συνέλευσης του Τμήματος υποδοχής οι κατατασσόμενοι απαλλάσσονται από την εξέταση μαθημάτων ή ασκήσεων του προγράμματος σπουδών του Τμήματος αυτού που διδάχθηκαν πλήρως στο Τμήμα ή τη Σχολή προέλευσης. Με την ίδια απόφαση, οι κατατασσόμενοι υποχρεώνονται να εξεταστούν σε μαθήματα ή ασκήσεις, τα οποία σύμφωνα με το πρόγραμμα σπουδών κρίνεται ότι δεν διδάχθηκαν πλήρως στο Τμήμα ή τη Σχολή προέλευσης. Σε κάθε περίπτωση οι κατατασσόμενοι απαλλάσσονται από την εξέταση των μαθημάτων στα οποία εξετάστηκαν για την κατάταξή τους, εφόσον τα μαθήματα αυτά αντιστοιχούν σε μαθήματα του προγράμματος σπουδών του Τμήματος υποδοχής. 

Τρίτη 31 Οκτωβρίου 2017

Ο υπουργός παρουσίασε σε συνέντευξη τύπου όλες τις εξελίξεις για τις συγχωνεύσεις, συνεργασίες μεταξύ Πανεπιστημίων και ΤΕΙ - Τι είπε για το νέο σύστημα εισαγωγής στα ΑΕΙ - Σημαντικές πληροφορίες

31 10 17syn gavr1Συνέντευξη τύπου του Υπουργού Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων K. Γαβρόγλου πραγματοποιήθηκε σήμερα με θέμα τις εξελίξεις στα Πανεπιστήμια και τα ΤΕΙ σχετικά με συγχωνεύσεις, συνέργειες, συνεργασίες κλπ.

Μερικά σημαντικά σημεία της συνέντευξης

- Το βασικό θέμα είναι ο Ενιαίος Χώρος Ανώτατης Εκπαίδευσης και Έρευνας.

- Η θέση μας δεν είναι να πανεπιστημιοποιηθεί κάθε ΤΕΙ. 

- Τίθεται θέμα συνεργειών, συγχωνεύσεων και συνεργασιών ανάμεσα στα ΤΕΙ και στα πανεπιστήμια.

- Τα πανεπιστήμια θα πρέπει να προτείνουν μια στρατηγική και σε αυτή τη στρατηγική μέσα θα πρέπει να δούμε και να μας προτείνουν και τα πανεπιστήμια και τη θέση των συνεργασιών, συνεργειών και συγχωνεύσεων με τα ΤΕΙ.

- Έχουμε συγκροτήσει πολύ συγκεκριμένες επιτροπές που θα αποφασίζουν τι θα προτείνουν στο Υπουργείο. Το Υπουργείο παίρνει τα πορίσματα αυτών και σχολιασμένα τα στέλνει στις Συγκλήτους του κάθε Πανεπιστημίου και του κάθε ΤΕΙ.

- Έχουμε αποφασίσει την ίδρυση του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής μέσα από τη συγχώνευση του ΤΕΙ Πειραιά και του ΤΕΙ Αθηνών. Ο στόχος εδώ είναι από 1η Ιανουαρίου ή τέλος πάντων αν όχι 1η Ιανουαρίου εντός του Ιανουαρίου, να αρχίσει να λειτουργεί η Διοικούσα Επιτροπή του Πανεπιστημίου. 

- Οι διετείς δομές θα είναι μέρος της δημόσιας δωρεάν εκπαίδευσης και θα είναι ανοιχτές για τα παιδιά που θα παίρνουν απολυτήριο από τα Επαγγελματικά Λύκεια. 

- Το ΤΕΙ Αθήνας και το ΤΕΙ Πειραιά δε θα υπάρχουν στα Μηχανογραφικά Δελτία 2018 καθώς θα υπάρχει το Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής.

- Τα πτυχία πχ. των Πολιτικών Μηχανικών του νέου Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής δεν θα είναι ισότιμα με τα αντίστοιχα του Πολυτεχνείου γιατί δε θα είναι τετραετή.

- Συγχωνεύσεις Τμημάτων δε σημαίνει μοιραία και μείωση αριθμού εισακτέων.




Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


Ευρεία σύσκεψη για το Ιόνιο Πανεπιστήμιο και ΤΕΙ Ιονίων Νήσων

30 ioniopanΣτο Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων πραγματοποιήθηκε ευρεία συνάντηση σχετικά με τις προοπτικές συνεργασιών και συγχωνεύσεων τμημάτων του Ιόνιου Πανεπιστημίου και ΤΕΙ Ιονίων Νήσων.

Στη συνεδρίαση συμμετείχαν:

- ο Υπουργός Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων καθηγητής Κ. Γαβρόγλου, ο Πρύτανης του Ιονίου Πανεπιστημίου καθηγητής κ. Βασίλειος Χρυσικόπουλος, ο Πρόεδρος της Διοικούσας Επιτροπής του Τ.Ε.Ι. Ιονίων Νήσων κ. Ιωάννης Δραγώνας, ο Περιφερειάρχης κ. Θεόδωρος Γαλιατσάτος.

- ο Δήμαρχος Κέρκυρας κ. Κωνσταντίνος Νικολούζος, ο Δήμαρχος Κεφαλλονιάς κ. Αλέξανδρος Παρίσης, ο Δήμαρχος Λευκάδας κ. Δρακονταειδής Κωνσταντίνος και ο Αντιδήμαρχος Ζακύνθου κ. Κωνσταντίνος Κόκλας.

- οι Βουλευτές κ. Σταύρος Κοντονής, Φωτεινή Βάκη, Κωνσταντίνος Παυλίδης, Αφροδίτη Θεοπεφτάτου, Αθανάσιος Καββαδάς.

Μετά τη συνάντηση ο Υπουργός Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων καθηγητής Κώστας Γαβρόγλου δήλωσε τα εξής:

Η πολύωρη συνάντηση ήταν ιδιαίτερα παραγωγική και, νομίζω ότι οι πλούσιοι προβληματισμοί για τους οποίους διαφαίνεται μία ευρεία συναίνεση, θα μπορούσαν να συνοψιστούν ως εξής:

1. Στα Ιόνια Νησιά αναγνωρίζεται η ανάγκη πολύπλευρων συνεργασιών συμπεριλαμβανομένης και της ένταξης Τμημάτων του Τ.Ε.Ι. Ιονίων Νήσων στο Ιόνιο Πανεπιστήμιο στο πλαίσιο του Ενιαίου Χώρου Έρευνας και Εκπαίδευσης.

2. Οι διαδικασίες αυτές θα πρέπει να προχωρήσουν και να ολοκληρωθούν με αποκλειστικό κριτήριο την ακαδημαϊκότητα.

3. Όπως και σε όλη την Ελλάδα, οι σχεδιασμοί θα πρέπει να πάρουν σοβαρά υπόψη το στοιχείο της τοπικότητας, χωρίς όμως αυτό να σημαίνει ότι θα παραδοθούμε άνευ όρων στην αδράνεια που έχουν δημιουργήσει παλιές παθογένειες και ο οποίες συχνά οδήγησαν σε αδιέξοδα την ακαδημαϊκή προοπτική πολλών εκπαιδευτικών μονάδων.

4. Οι προτάσεις θα πρέπει να συμπεριληφθούν στο πλαίσιο ενός στρατηγικού σχεδίου του Ιόνιου Πανεπιστημίου όπου και θα αναλύονται οι ανάγκες σε προσωπικό και υλικοτεχνικές υποδομές. Οι όποιες λύσεις πρέπει να είναι βιώσιμες σύμφωνα με διεθνή πρότυπα ακαδημαϊκότητας και να διακρίνονται από ένα στοιχείο ουσιαστικής συμβολής για το μέλλον των Ιονίων Νήσων.

5. Είναι προφανές ότι η όποια κατάληξη θα συνοδεύεται από την εξασφάλιση όλων των θέσεων εργασίας του προσωπικού και την διατήρηση των επαγγελματικών δικαιωμάτων των αποφοίτων.

6. Σήμερα και μετά την ψήφιση του νόμου για την Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, τα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα της χώρας μας έχουν πολλές δυνατότητες δημιουργίας νέων θεσμών και άσκησης μιας πολιτικής εξωστρέφειας: τα διετή προγράμματα σπουδών που θα παρέχουν επαγγελματικά πιστοποιητικά με ευρωπαϊκά προσόντα, μέσω ενός Κέντρου Επιμόρφωσης και Δια Βίου Μάθησης, η δυνατότητα ίδρυσης Ερευνητικού Κέντρου άμεσα συνδεδεμένου με θεσμούς όπως, π.χ., το Θαλάσσιο Πάρκο Ζακύνθου, τον φορέα διαχείρισης Εθνικού Δρυμού Αίνου, το Αστεροσκοπείο «Εύδοξος» στην Κεφαλονιά αλλά και πολλούς άλλους φορείς, διαγράφουν μία δυναμική Και πιο ελκυστική παρουσία του Ιονίου Πανεπιστημίου στην Περιφέρεια Ιονίων Νήσων.

Δείτε επίσης: 








Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.