panelladikes24 - ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ

Ιστολόγιο με πληροφορίες, θέματα και απαντήσεις, αποτελέσματα και άρθρα για τις Πανελλαδικές Εξετάσεις.

Σελίδες

  • ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΑΝΩΤ. ΕΚΠΑΙΔΕΥΤ. ΙΔΡΥΜΑΤΑ
  • ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΙΕΣ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΑΕΙ
  • ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΘΕΜΑΤΩΝ Π.Ε.
  • ΕΞΕΤΑΣΤΕΑ ΥΛΗ
  • ΜΗΧΑΝΟΓΡΑΦΙΚΟ ΔΕΛΤΙΟ
  • ΒΑΣΕΙΣ 2024
  • ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΜΟΡΙΩΝ
  • ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ 2023
  • ΘΕΜΑΤΑ & ΑΠΑΝΤ. 2012
  • ΘΕΜΑΤΑ & ΑΠΑΝΤ. 2013
  • ΘΕΜΑΤΑ & ΑΠΑΝΤ. 2016
  • ΤΡΑΠΕΖΑ ΘΕΜΑΤΩΝ Α΄ & Β΄ ΛΥΚΕΙΟΥ

Τετάρτη 27 Δεκεμβρίου 2023

Ιδιωτικά πανεπιστήμια: Πώς θα λειτουργούν - 13 ερωτήσεις και απαντήσεις

Οι όροι και οι προϋποθέσεις για την αδειοδότησή τους στην Ελλάδα - Τι θα σημάνει αυτό για τα δημόσια ΑΕΙ της χώρας

Οι προηγούμενες ημέρες ήταν πλήρεις προβληματισμών και ερωτήσεων για τα θέματα που αφορούν τη λειτουργία της ανώτατης εκπαίδευσης στη χώρα. Θα ανοίξουν μη κρατικά μη κερδοσκοπικά Ιδρύματα στη χώρα μας; Πότε; Με τι όρους; Τι θα σημαίνει αυτό για τα δημόσια πανεπιστήμια της; «Το Βήμα» αναζήτησε τιςαπαντήσεις σε μια σειρά από κρίσιμα ερωτήματα:

1. Ποια είναι τα κριτήρια και οι προϋποθέσεις για την ίδρυση ενός μη κρατικού πανεπιστημίου με τη μορφή παραρτήματος;

Για την αδειοδότηση παραρτήματος ξένου πανεπιστημίου θα πρέπει αυτό να αποτελείται τουλάχιστον από τρεις πανεπιστημιακές σχολές. Επιπροσθέτως, το παράρτημα του ξένου πανεπιστημίου θα πρέπει μεταξύ άλλων:

Να είναι αναγνωρισμένο και πιστοποιημένο από τη χώρα από την οποία προέρχεται, για την παροχή προγραμμάτων ανώτατης εκπαίδευσης και τη χορήγηση τίτλων σπουδών.

​Τα επιμέρους προγράμματα σπουδών του που οδηγούν στην απονομή τίτλων σπουδών θα πρέπει επίσης να έχουν πιστοποιηθεί από τη διαπιστευμένη Αρχή του κράτους προέλευσης αλλά και την Εθνική Αρχή Ανώτατης Εκπαίδευσης (ΕΘΑΑΕ) στην Ελλάδα.

Οι τίτλοι σπουδών που θα εκδίδονται στην Ελλάδα θα είναι οι ίδιοι με τους τίτλους σπουδών που θα είχαν χορηγηθεί εάν η εκπαίδευση των φοιτητών είχε πραγματοποιηθεί εξ ολοκλήρου στο κράτος προέλευσης του πανεπιστημίου.

​Οι τίτλοι σπουδών που θα εκδίδονται στην Ελλάδα θα προσδίδουν τα ίδια ακαδημαϊκά και επαγγελματικά δικαιώματα με αυτά που ισχύουν στο κράτος προέλευσης.

​Τα μέλη του διδακτικού και εκπαιδευτικού προσωπικού του μη κρατικού πανεπιστημίου να έχουν διδακτορικό τίτλο σε ποσοστό άνω του 80% του συνόλου των διδασκόντων.

Σε περίπτωση ανάκλησης για οποιονδήποτε λόγο της άδειας του παραρτήματος το μητρικό Ιδρυμα θα είναι από κοινού υπεύθυνο με το παράρτημά του για την ολοκλήρωση των σπουδών των φοιτητών του τελευταίου και την απονομή σε αυτούς τίτλων σπουδών.

Να διαθέτει άδεια εκπαιδευτηρίου σύμφωνα με τον Κτιριοδομικό Κανονισμό που ισχύει σήμερα, οι δε κύριες κτιριακές υποδομές του θα πρέπει να είναι αυτοτελείς, δηλαδή να προβλέπεται ένα τουλάχιστον αυτοτελές κτίριο, να διαθέτει βιβλιοθήκη, χώρους εργαστηρίων, αίθουσες πολυμέσων, επαρκή υλικοτεχνικό εξοπλισμό κ.λπ.

Να διαθέτει οικονομική αξιοπιστία και ευρωστία, η οποία θα προκύπτει και από πενταετή οικονομοτεχνική μελέτη βιωσιμότητας, την οποία θα βεβαιώνει ελεγκτική-συμβουλευτική εταιρεία.

​Να προσκομίζει εγγυητική επιστολή καλής εκτέλεσης αξιόχρεης τράπεζας ύψους 500.000 ευρώ για κάθε σχολή και να πληρώνει παράβολο ύψους 500.000 ευρώ για τη χορήγηση της άδειας λειτουργίας και εγκατάστασης.

2. Από πού θα εγκρίνονται τα προγράμματα σπουδών τους;

Οπως προκύπτει από το ρεπορτάζ του «Βήματος», τα προγράμματα σπουδών τους θα έχουν διπλή πιστοποίηση. Αφενός από την ΕΘΑΑΕ, αλλά και από την αντίστοιχη αρχή πιστοποίησης της χώρας του «μητρικού» πανεπιστημίου με το οποίο θα συνεργάζονται στην Ελλάδα.

3. Ποιος μπορεί να ιδρύσει μη κρατικό πανεπιστήμιο (κερδοσκοπική εταιρεία, πανεπιστήμιο κ.λπ.);

Το παράρτημα θα πρέπει να έχει μη κερδοσκοπικό χαρακτήρα. Το ποια θα μπορεί να είναι η συγκεκριμένη νομική μορφή του και η νομική του οντότητα θα διευκρινιστεί στις διατάξεις του νόμου που αναμένουμε να δούμε τον πρώτο μήνα του 2024.

4. Μπορεί μια ιδιωτική επιχείρηση εάν έχει συνεργασία με ένα παράρτημα πανεπιστημίου της ΕΕ να ανοίξει ένα ιδιωτικό ΑΕΙ στη χώρα μας;

Η απάντηση εδώ έχει το ίδιο πνεύμα: Το παράρτημα που θα ιδρυθεί στην Ελλάδα θα πρέπει να είναι μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα και αυτό να αντανακλάται στη νομική μορφή του παραρτήματος αυτού.

5. Ποιος θα καθορίζει τα δίδακτρα; Θα υπάρχει έλεγχος από το κράτος;

Τα δίδακτρα θα καθορίζονται από το κάθε πανεπιστήμιο, και αυτό θα αποτελεί στοιχείο του φακέλου που θα κατατίθεται στην ΕΘΑΑΕ. Καθώς έχει ήδη εκφραστεί ενδιαφέρον από ξένα πανεπιστήμια, υπάρχει η ασφαλής εκτίμηση ότι τα δίδακτρα θα είναι συμβατά με τα χαρακτηριστικά της χώρας μας. Παράλληλα, υπάρχει πρόβλεψη το κάθε πανεπιστήμιο να έχει την υποχρέωση με μίνιμουμ ποσόστωση να δίνει υποτροφίες σε φοιτητές του.

6. Ποιος θα δίνει άδεια για την ίδρυσή τους;

Το κάθε πανεπιστήμιο θα απευθύνει αίτημα προς το υπουργείο Παιδείας για την ίδρυση μη κρατικού μη κερδοσκοπικού ιδρύματος. Στη συνέχεια θα υποβάλλει τον πλήρη φάκελο στην ΕΘΑΑΕ, η οποία είναι αρμόδια για τον έλεγχο του φακέλου και την έγκριση του αιτήματος.

7. Πώς θα εισάγονται οι φοιτητές;

Οπως ορίζει το κάθε πανεπιστήμιο, στο πλαίσιο επίσης του φακέλου έγκρισης που θα κατατίθεται στην ΕΘΑΑΕ και με δεδομένες και τις παραμέτρους κύρους και βιωσιμότητας που θα αξιολογούνται. Φυσικά, εδώ αναμένεται ότι πολλά Ιδρύματα θα κινηθούν στο πνεύμα της μεθόδου της εισόδου με βάση το Απολυτήριο των υποψηφίων, όπως γίνεται σε πολλές χώρες του εξωτερικού. Αλλες, δε, ζητούν μια μορφή εξετάσεων για την εισαγωγή των υποψηφίων φοιτητών και φοιτητριών στα προγράμματά τους.

8. Ποιος είναι υπεύθυνος για την οργάνωση και εσωτερική τους λειτουργία;

Η οργάνωση και η εσωτερική λειτουργία των μη κρατικών μη κερδοσκοπικών παραρτημάτων ορίζονται από το ίδιο το Ιδρυμα και το μητρικό αυτού, και πάλι εντός του πλαισίου της ΕΘΑΑΕ, με κάποιες αναγκαίες προϋποθέσεις που θα ορίζει ο νόμος.

9. Θα υπάρχουν προϋποθέσεις για το διδακτικό προσωπικό;

Ναι. Οπως αναφέρουν οι απαντήσεις των αρμοδίων για τη σύνταξη του νέου νόμου που συγκέντρωσε «Το Βήμα», τα μέλη του διδακτικού και εκπαιδευτικού προσωπικού πρέπει να έχουν διδακτορικό τίτλο για το 80% τουλάχιστον του συνόλου του προσωπικού τους. Το υπόλοιπο ποσοστό (20%), όπως γίνεται και σε ανώτατα Ιδρύματα του εξωτερικού, θα αφορά θέσεις διδασκόντων που μπορεί να επιλεγεί να δοθούν σε άτομα υψηλού κοινωνικού ή άλλου κύρους, τα οποία όμως δεν διαθέτουν διδακτορικούς τίτλους.

10. Τα πτυχία τους θα είναι ισότιμα με τα κρατικά;

Ναι, θα είναι απολύτως ισότιμα.

11. Χρειάζεται αναθεώρηση του άρθρου 16 του Συντάγματος τα επόμενα χρόνια;

Η απάντηση που πήρε «Το Βήμα» στο ερώτημα αυτό από νομικούς κύκλους είναι ότι «η σύγχρονη συνταγματική προσέγγιση υποδεικνύει ότι το Σύνταγμα δεν μπορεί να είναι ένα απολιθωμένο σύνολο διατάξεων που ερμηνεύονται στατικά μέσα στον χρόνο». Με βάση τα παραπάνω κάποιοι μιλούν για μια σύγχρονη και επίκαιρη ανάγνωση του άρθρου 16 του Συντάγματος, υπό το φως του ενωσιακού δικαίου, που επιτρέπει τη λειτουργία παραρτημάτων ξένων πανεπιστημίων με την εγγύηση και εποπτεία του κράτους. Κάποιοι άλλοι επιμένουν ότι το Σύνταγμα κάθε χώρας υπερισχύει σε θέματα εθνικής κυριαρχίας, όπως η Παιδεία. Και, τέλος, άλλοι συνταγματολόγοι κρίνουν ότι το ενωσιακό δίκαιο πρέπει να συνδέεται και να «συνομιλεί» με το εθνικό δίκαιο κάθε χώρας. Το επόμενο χρονικό διάστημα είναι βέβαιο ότι θα οδηγήσει σε αναλυτικές και πλούσιες προσεγγίσεις του θέματος από διαφορετικές πλευρές, έως ότου καταλήξουμε στο μοντέλο που ταιριάζει στη χώρα μας.

Πάντως, έχει ειπωθεί πολλές φορές από επίσημα χείλη ότι είναι στις προθέσεις της κυβέρνησης στην επόμενη συνταγματική μεταρρύθμιση να αναθεωρηθεί το άρθρο 16.

Δείτε επίσης:

Στο Υπουργικό Συμβούλιο το νομοσχέδιο για τα μη κρατικά, μη κερδοσκοπικά πανεπιστήμια - Μητσοτάκης: Ιστορική μεταρρύθμιση στην παιδεία και ειδικά στην ανώτατη εκπαίδευση

Παρουσιάστηκε το σχέδιο νόμου για το Ελεύθερο Πανεπιστήμιο στο Υπουργικό Συμβούλιο - Ερωταπαντήσεις από το ΥΠΑΙΘΑ για τις διατάξεις που προωθούνται

panelladikes24 - panelladikes24 στο facebook


Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


Αναρτήθηκε από panelladikes24 στις 6:45 μ.μ.
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest
Ετικέτες ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Νεότερη ανάρτηση Παλαιότερη Ανάρτηση Αρχική σελίδα
Εγγραφή σε: Σχόλια ανάρτησης (Atom)

Πανελλαδικές Εξετάσεις 2025 - Θέματα, ενδεικτικές απαντήσεις και σχόλια

Πανελλαδικές Εξετάσεις 2025 - Θέματα, ενδεικτικές απαντήσεις και σχόλια

To panelladikes24 στο facebook

To panelladikes24 στο facebook

ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑ ΝΕΑ ΠΑΙΔΕΙΑ - ΠΑΛΑΙΟ ΦΑΛΗΡΟ

ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑ ΝΕΑ ΠΑΙΔΕΙΑ -  ΠΑΛΑΙΟ ΦΑΛΗΡΟ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

  • Στρατιωτικές Σχολές - Αριθμός εισακτέων έτους 2025 - ΦΕΚ
    Όλη η ενημέρωση για τις Στρατιωτικές Σχολές έγκυρα και έγκαιρα και στη σελίδα Στρατιωτικές Σχολές - Ενημέρωση . ΦΕΚ Β΄ 3391/2025 - ΚΥΑ Αριθμ...
  • Αποτελέσματα προκαταρκτικών εξετάσεων (ΠΚΕ) για την εισαγωγή στις Στρατιωτικές - Αστυνομικές - Πυροσβεστικές - Λιμενικές Σχολές και Ακαδημίες Εμπορικού Ναυτικού (ΑΕΝ) έτους 2025
    Από το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού ανακοινώνεται ότι σήμερα, Δευτέρα 7 Ιουλίου 2025, αναρτώνται τα στοιχεία των υποψηφίω...
  • Βάσεις 2025 - Εκτίμηση βάσεων σε 260 τμήματα του Μηχανογραφικού Δελτίου ΓΕΛ - Πίνακες
    Το protothema.gr παρουσιάζει τη μελέτη του κ. Κωνσταντίνου Παπαγιαννούλη, στην οποία παρουσιάζονται οι αναμενόμενες βάσεις σε 260 από το 45...
  • Συμπληρωματική προκήρυξη για την εισαγωγή σπουδαστών-στριών στις Στρατιωτικές Σχολές έτους 2025 - Αναλυτική κατανομή εισακτέων ανά σχολή και κατηγορία
    Απαγορεύεται από το δίκαιο της Πνευματικής Ιδιοκτησίας η καθ΄ οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση/ιδιοποίηση του παρόντος, με βαρύτατες αστικές ...
  • Στρατιωτικές Σχολές - Κατάταξη επιλαχόντων σπουδαστών έτους 2024 - Συνεχής ενημέρωση
    Απαγορεύεται από το δίκαιο της Πνευματικής Ιδιοκτησίας η καθ΄ οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση/ιδιοποίηση του παρόντος, με βαρύτατες αστικές ...

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Ετικέτες

  • ΑΕΝ (584)
  • ΑΘΛΗΤΕΣ (157)
  • ΑΛΛΟΔΑΠΟΙ - ΑΛΛΟΓΕΝΕΙΣ (90)
  • ΑΡΘΡΑ ΑΝΑΓΝΩΣΤΩΝ (14)
  • ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΕΣ ΣΧΟΛΕΣ (519)
  • ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ (1814)
  • ΔΙΑΦΟΡΑ (702)
  • ΕΑΠ (216)
  • ΕΙΔΙΚΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ (133)
  • ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ (41)
  • ΕΛΛΗΝΕΣ ΤΟΥ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ (299)
  • ΕΠΑΣ ΟΑΕΔ (231)
  • ΕΣΚ (26)
  • ΘΕΜΑΤΑ (89)
  • ΙΕΚ (822)
  • ΛΙΜΕΝΙΚΟ ΣΩΜΑ (300)
  • ΜΕΤΕΓΓΡΑΦΕΣ ΦΟΙΤΗΤΩΝ (706)
  • ΞΕΝΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ (20)
  • ΟΤΕΚ (21)
  • ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ (439)
  • ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ 2012 (64)
  • ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ 2012 - ΘΕΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ (23)
  • ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ 2012 - ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΘΕΜΑΤΩΝ (13)
  • ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ 2013 (135)
  • ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ 2014 (132)
  • ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ 2014 - ΘΕΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ (16)
  • ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ 2015 (109)
  • ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ 2015 - ΘΕΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ (24)
  • ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ 2016 (254)
  • ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ 2016 - ΘΕΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ (23)
  • ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ 2017 (267)
  • ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ 2017 - ΘΕΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ (23)
  • ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ 2018 (248)
  • ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ 2018 - ΘΕΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ (22)
  • ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ 2019 (254)
  • ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ 2019 - ΘΕΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ (24)
  • ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ 2020 (446)
  • ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ 2020 - ΘΕΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ (24)
  • ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ 2021 (484)
  • ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ 2021 - ΘΕΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ (27)
  • ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ 2022 (325)
  • ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ 2022 - ΘΕΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ (54)
  • ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ 2023 (281)
  • ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ 2023 - ΘΕΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ (60)
  • ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ 2024 (256)
  • ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ 2024 - ΘΕΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ (63)
  • ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ 2025 (139)
  • ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ 2025 - ΘΕΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ (64)
  • ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ 2026 (2)
  • ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΕΠΑΛ 2012 (4)
  • ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΕΠΑΛ 2012 - ΘΕΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ (10)
  • ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ ΚΥΠΡΟΥ (161)
  • ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΗ ΑΚΑΔΗΜΙΑ (358)
  • ΣΕΠ (460)
  • ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΕΣ ΣΧΟΛΕΣ (799)
  • ΣΧΟΛΕΣ ΚΑΛΩΝ ΤΕΧΝΩΝ (174)
  • ΤΕΦΑΑ (159)
  • ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ (1434)
  • ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ ΜΕ ΣΟΒΑΡΕΣ ΠΑΘΗΣΕΙΣ (259)

ΨΗΦΙΑΚΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΒΟΗΘΗΜΑΤΑ

ΨΗΦΙΑΚΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΒΟΗΘΗΜΑΤΑ

Αρχειοθήκη ιστολογίου

  • ►  2025 (449)
    • ►  Ιουλίου (35)
    • ►  Ιουνίου (135)
    • ►  Μαΐου (77)
    • ►  Απριλίου (47)
    • ►  Μαρτίου (45)
    • ►  Φεβρουαρίου (50)
    • ►  Ιανουαρίου (60)
  • ►  2024 (1029)
    • ►  Δεκεμβρίου (55)
    • ►  Νοεμβρίου (52)
    • ►  Οκτωβρίου (78)
    • ►  Σεπτεμβρίου (97)
    • ►  Αυγούστου (83)
    • ►  Ιουλίου (147)
    • ►  Ιουνίου (159)
    • ►  Μαΐου (102)
    • ►  Απριλίου (78)
    • ►  Μαρτίου (64)
    • ►  Φεβρουαρίου (50)
    • ►  Ιανουαρίου (64)
  • ▼  2023 (942)
    • ▼  Δεκεμβρίου (64)
      • Πανελλαδικές Εξετάσεις 2024 - Μείωση εισακτέων στι...
      • Πανεπιστήμιο Πατρών - Ιδρύεται ελληνόφωνο & αγγλόφ...
      • Συνάντηση Κεφαλογιάννη - Πιερρακάκη για την αναβάθ...
      • Η αναμόρφωση της Ναυτικής Εκπαίδευσης: Οι πρώτες σ...
      • Στρατιωτική θητεία με απόκτηση πτυχίων επιπέδου ΙΕ...
      • Ιδιωτικά πανεπιστήμια: Πώς θα λειτουργούν - 13 ερω...
      • Η ίδρυση μη κρατικών, μη κερδοσκοπικών πανεπιστημί...
      • Σε δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση το σχέδιο νόμου...
      • Αναστάτωση προκαλούν οι συζητήσεις για τη Ναυτική ...
      • ΣΣΕ - Τελετή ορκωμοσίας πρωτοετών Ευελπίδων έτους ...
      • Κλείνουν σήμερα (22/12) τα σχολεία για τις διακοπέ...
      • Ενημέρωση Σακελλαροπούλου για το νομοσχέδιο που αφ...
      • Κυβερνητικός Εκπρόσωπος: Πώς θα παίρνουν άδεια τα ...
      • Υπουργός Παιδείας: Τα κριτήρια για τη λειτουργία τ...
      • Κ. Πιερρακάκης: Από το 2025 η λειτουργία των Μη Κρ...
      • Κάρτες μετακίνησης μειωμένου κομίστρου (50%) σε σπ...
      • Παρουσιάστηκε το σχέδιο νόμου για το Ελεύθερο Πανε...
      • Την Τρίτη 9 Ιανουαρίου η έναρξη της ενισχυτικής δι...
      • Υπουργός Ναυτιλίας: Η πρόταση του Ιδρύματος Ευγενί...
      • Οικονόμου: Εκσυγχρονίζεται η εκπαίδευση των αστυνο...
      • Στο Υπουργικό Συμβούλιο το νομοσχέδιο για τα μη κρ...
      • Επαγγελματική Εκπαίδευση και Κατάρτιση - Όλο το σχ...
      • Κατάταξη επιλαχόντων σπουδαστών στις Στρατιωτικές ...
      • Σε ΦΕΚ η απόφαση καθορισμού των συντελεστών Ελάχισ...
      • Ανακοίνωση αριθμού εισακτέων στις Πυροσβεστικές Σχ...
      • Αναβάθμιση της επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατά...
      • Πρώτη προτεραιότητα για το Υπουργείο Ναυτιλίας και...
      • Μητσοτάκης: Εντός Ιανουαρίου η ψήφιση του νόμου γι...
      • Ναυτική εκπαίδευση: Σε δημόσια διαβούλευση οι προτ...
      • Ανοιχτό Σχολείο, ελεύθερο πανεπιστήμιο αποδεσμευμέ...
      • ΠΡΟΣΟΧΗ - Λήγει η προθεσμία υποβολής Αίτησης - Δήλ...
      • Προβληματισμένος ο Πιερρακάκης με τα αποτελέσματα ...
      • Τα ΙΕΚ θα μετονομαστούν σε Σχολές Ανώτερης Επαγγελ...
      • COSMOTE - Υποτροφίες 2023: Υποτροφίες άνω των 500....
      • Πιερρακάκης: Ναυαρχίδα της πολιτικής μας το δημόσι...
      • Πανελλαδικές Εξετάσεις 2024 - Ποιοι μπορούν να είν...
      • Ενημέρωση για τους υποψήφιους με το 10% (χωρίς νέα...
      • Νέα χρηματοδότηση για το Πανεπιστήμιο Πατρών αναφο...
      • Σε ΦΕΚ ο νόμος για την αμοιβαία ακαδημαϊκή αναγνώρ...
      • Αύξηση εισακτέων στις Στρατιωτικές Σχολές και αναβ...
      • Έτος ναυτικής εκπαίδευσης το 2024 - Ανοίγει ο δρόμ...
      • Δημιουργία Σχολής Καραβομαραγκών επιπέδου 3 (μετά ...
      • Μετεγγραφές προπτυχιακών φοιτητών, αδελφών διακριθ...
      • Youth Pass: Λήγει σήμερα (12/12) η προθεσμία αιτήσ...
      • Υποψήφιοι με σοβαρές παθήσεις (5%) έτους 2024 - Ξε...
      • Τελετή ολοκλήρωσης στρατιωτικής εκπαίδευσης των πρ...
      • Κύρωση της συμφωνίας μεταξύ Ελλάδας και Κύπρου για...
      • Υποψήφιοι με σοβαρές παθήσεις (5%) - Έναρξη διαδι...
      • Κυρ. Πιερρακάκης: Συμφωνία για την Επαγγελματική Ε...
      • Πανεπιστήμιο Πατρών - Welcome to UP 2023 - Ο απολο...
      • Συγκριτικός πίνακας με τους συντελεστές ΕΒΕ για όλ...
      • Έλληνες μαθητές: Δυσκολεύονται σε βασικές πράξεις ...
      • Μετεγγραφές σπουδαστών Α.Ε.Ν. ακαδημαϊκού έτους 20...
      • Σχέδιο νόμου για την αναγνώριση των τίτλων σπουδών...
      • LIVE - Διαδικτυακή ημερίδα για τις Πανελλαδικές Εξ...
      • Πανελλαδικές Εξετάσεις 2024 - Συντελεστές Ελάχιστη...
      • GES2023 - Κυρ. Πιερρακάκης: Στο A΄ τρίμηνο του 202...
      • PISA: Απογοητευτικά τα αποτελέσματα των Ελλήνων μα...
      • Youth Pass: Παράταση στις αιτήσεις έως και 12/12 γ...
      • Ενημέρωση Ελληνικής Αστυνομίας για τις τελετές ορκ...
      • Διαδικτυακή ενημερωτική συνάντηση με τίτλο «Πανελλ...
      • Τελετές ορκωμοσίας των πρωτοετών σπουδαστών των Σχ...
      • Σύντομα θα λειτουργούν περίπου 60 campuses - Κέντρ...
      • Κατάταξη επιλαχόντων σπουδαστών στις Σχολές Λιμενι...
    • ►  Νοεμβρίου (47)
    • ►  Οκτωβρίου (70)
    • ►  Σεπτεμβρίου (131)
    • ►  Αυγούστου (87)
    • ►  Ιουλίου (89)
    • ►  Ιουνίου (142)
    • ►  Μαΐου (79)
    • ►  Απριλίου (67)
    • ►  Μαρτίου (67)
    • ►  Φεβρουαρίου (50)
    • ►  Ιανουαρίου (49)
  • ►  2022 (1009)
    • ►  Δεκεμβρίου (45)
    • ►  Νοεμβρίου (59)
    • ►  Οκτωβρίου (62)
    • ►  Σεπτεμβρίου (89)
    • ►  Αυγούστου (84)
    • ►  Ιουλίου (121)
    • ►  Ιουνίου (160)
    • ►  Μαΐου (92)
    • ►  Απριλίου (65)
    • ►  Μαρτίου (74)
    • ►  Φεβρουαρίου (58)
    • ►  Ιανουαρίου (100)
  • ►  2021 (1407)
    • ►  Δεκεμβρίου (82)
    • ►  Νοεμβρίου (85)
    • ►  Οκτωβρίου (92)
    • ►  Σεπτεμβρίου (142)
    • ►  Αυγούστου (73)
    • ►  Ιουλίου (139)
    • ►  Ιουνίου (162)
    • ►  Μαΐου (125)
    • ►  Απριλίου (132)
    • ►  Μαρτίου (137)
    • ►  Φεβρουαρίου (126)
    • ►  Ιανουαρίου (112)
  • ►  2020 (1323)
    • ►  Δεκεμβρίου (110)
    • ►  Νοεμβρίου (106)
    • ►  Οκτωβρίου (104)
    • ►  Σεπτεμβρίου (157)
    • ►  Αυγούστου (67)
    • ►  Ιουλίου (145)
    • ►  Ιουνίου (137)
    • ►  Μαΐου (143)
    • ►  Απριλίου (125)
    • ►  Μαρτίου (109)
    • ►  Φεβρουαρίου (64)
    • ►  Ιανουαρίου (56)
  • ►  2019 (929)
    • ►  Δεκεμβρίου (46)
    • ►  Νοεμβρίου (53)
    • ►  Οκτωβρίου (82)
    • ►  Σεπτεμβρίου (123)
    • ►  Αυγούστου (87)
    • ►  Ιουλίου (107)
    • ►  Ιουνίου (116)
    • ►  Μαΐου (91)
    • ►  Απριλίου (65)
    • ►  Μαρτίου (62)
    • ►  Φεβρουαρίου (60)
    • ►  Ιανουαρίου (37)
  • ►  2018 (790)
    • ►  Δεκεμβρίου (29)
    • ►  Νοεμβρίου (55)
    • ►  Οκτωβρίου (79)
    • ►  Σεπτεμβρίου (93)
    • ►  Αυγούστου (82)
    • ►  Ιουλίου (83)
    • ►  Ιουνίου (94)
    • ►  Μαΐου (72)
    • ►  Απριλίου (42)
    • ►  Μαρτίου (58)
    • ►  Φεβρουαρίου (60)
    • ►  Ιανουαρίου (43)
  • ►  2017 (894)
    • ►  Δεκεμβρίου (46)
    • ►  Νοεμβρίου (48)
    • ►  Οκτωβρίου (82)
    • ►  Σεπτεμβρίου (106)
    • ►  Αυγούστου (96)
    • ►  Ιουλίου (72)
    • ►  Ιουνίου (102)
    • ►  Μαΐου (77)
    • ►  Απριλίου (57)
    • ►  Μαρτίου (86)
    • ►  Φεβρουαρίου (79)
    • ►  Ιανουαρίου (43)
  • ►  2016 (623)
    • ►  Δεκεμβρίου (30)
    • ►  Νοεμβρίου (31)
    • ►  Οκτωβρίου (59)
    • ►  Σεπτεμβρίου (78)
    • ►  Αυγούστου (62)
    • ►  Ιουλίου (45)
    • ►  Ιουνίου (69)
    • ►  Μαΐου (59)
    • ►  Απριλίου (51)
    • ►  Μαρτίου (48)
    • ►  Φεβρουαρίου (52)
    • ►  Ιανουαρίου (39)
  • ►  2015 (536)
    • ►  Δεκεμβρίου (30)
    • ►  Νοεμβρίου (41)
    • ►  Οκτωβρίου (41)
    • ►  Σεπτεμβρίου (67)
    • ►  Αυγούστου (44)
    • ►  Ιουλίου (27)
    • ►  Ιουνίου (56)
    • ►  Μαΐου (72)
    • ►  Απριλίου (51)
    • ►  Μαρτίου (43)
    • ►  Φεβρουαρίου (37)
    • ►  Ιανουαρίου (27)
  • ►  2014 (597)
    • ►  Δεκεμβρίου (39)
    • ►  Νοεμβρίου (48)
    • ►  Οκτωβρίου (74)
    • ►  Σεπτεμβρίου (76)
    • ►  Αυγούστου (41)
    • ►  Ιουλίου (49)
    • ►  Ιουνίου (53)
    • ►  Μαΐου (57)
    • ►  Απριλίου (44)
    • ►  Μαρτίου (45)
    • ►  Φεβρουαρίου (35)
    • ►  Ιανουαρίου (36)
  • ►  2013 (542)
    • ►  Δεκεμβρίου (27)
    • ►  Νοεμβρίου (31)
    • ►  Οκτωβρίου (40)
    • ►  Σεπτεμβρίου (79)
    • ►  Αυγούστου (54)
    • ►  Ιουλίου (41)
    • ►  Ιουνίου (61)
    • ►  Μαΐου (63)
    • ►  Απριλίου (59)
    • ►  Μαρτίου (33)
    • ►  Φεβρουαρίου (24)
    • ►  Ιανουαρίου (30)
  • ►  2012 (297)
    • ►  Δεκεμβρίου (34)
    • ►  Νοεμβρίου (22)
    • ►  Οκτωβρίου (30)
    • ►  Σεπτεμβρίου (53)
    • ►  Αυγούστου (39)
    • ►  Ιουλίου (22)
    • ►  Ιουνίου (58)
    • ►  Μαΐου (39)
panelladikes24. Θέμα Φανταστικό Α.Ε.. Από το Blogger.