Δευτέρα 6 Νοεμβρίου 2017

Αποτελέσματα για την εισαγωγή αθλητών με διακρίσεις στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση έτους 2017 - Δείτε τις Βάσεις 2017

Αποτέλεσμα εικόνας για Αποτελέσματα για την εισαγωγή αθλητών με διακρίσεις στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση έτους 2017 - Δείτε τις Βάσεις 2017Ανακοινώθηκαν τα αποτελέσματα για την εισαγωγή αθλητών με διακρίσεις στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση για το ακαδημαϊκό έτος 2017-2018.


Για Βάσεις πατήστε εδώ.



Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από ηλεκτρονικά ή έντυπα μέσα είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


28 σχόλια:

  1. αφου υπαρχουν θεσειες κενες γιατι δεν μας πηρανε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτή την απορία την έχω κι εγώ....Δηλαδή άλλους πέρσυ γιατί τους πήραν χωρίς να καλύπτουν το 90% της βασης;Ξέρουμε αν μπορούν να γίνουν ενστάσεις;

      Διαγραφή
    2. ναι ρε φιλε μολις μιλησα με ενα παιδι και μου λεει ο τελευταιος περσι μπηκε με 4.000 μορια διαφορα

      Διαγραφή
    3. Παιδιά κι εγώ αντί να μπω ψυχολογία που είχε κενές θέσεις,μπήκα φιλολογία....τι στο καλό γίνεται?Γίνονται ενστάσεις?

      Διαγραφή
    4. εσυ ομως μπηκες καπου εμεις τι να πουμε ;;

      Διαγραφή
    5. Τα εχουν κάνει σαν τα μούτρα τους.Οι υποψήφιοι 10% με παλαιό σύστημα δεν υπάρχουν πουθενά.Εχουν βγάλει κοινή βάση με τους υποψήφιους του νέου συστήματος.Εγώ θα κάνω ένσταση.Οποιος θέλει να κάνει εδώ : protocol@minedu.gov.gr

      Διαγραφή
    6. Τι ακριβώς κάνουμε για την ένσταση;Μπήκα αλλά δε μου βγάζει κάτι ώστε να καταλάβω.

      Διαγραφή
  2. Μπορεί κάποιος να μου στείλε το site που μπορω να δω τα αποτελέσματα ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πρέπει με τη προσαύξηση να πιάνεις το 90% για να μπεις στη διαδικασία της επιλογής

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. γινεται να εχουν κανει λαθος? η σχολή που θελω εχει βαση 9279 αρα το 90% της βασης ειναι 8.351 και τα μορια που εχω συγκεντρώσει ειναι 9.029,9 και μου δείχνει οτι δεν μπηκα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ το ίδιο έπαθα,μπορεί κάποιος να μας απαντησει;

      Διαγραφή
    2. Μήπως υπήρχε κάποιο πρόβλημα με τα χαρτιά, σε τέτοια περίπτωση δεν σε ειδοποιούν απλά βλέπεις την ίδια σχολή που είχες περάσει τον Αύγουστο

      Διαγραφή
    3. Εγω έλαβα τον φάκελο με την επιβεβαίωση για τα χαρτιά των αθλητών και δεν μου εμφανίζει καν την αρχική σχολή μου γράφει : "δεν βρέθηκε σχολή επιτυχίας"

      Διαγραφή
    4. Εγω έλαβα τον φάκελο με την επιβεβαίωση για τα χαρτιά των αθλητών και δεν μου εμφανίζει καν την αρχική σχολή μου γράφει : "δεν βρέθηκε σχολή επιτυχίας"

      Διαγραφή
    5. Σου γράφει ότι δεν βρέθηκε σχολή και δίπλα ότι ανήκεις σε κατηγορία αθλητών ή δεν βγάζει καν κάτι;

      Διαγραφή
    6. Όλα τα υπόλοιπα κενά...Αύριο θα πάω από το υπουργείο

      Διαγραφή
  5. Ευχαριστουμε πολύ την σελίδα για την εξυπηρέτηση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Διαγραφη μπορουμε ν κανουμε πιο νωρις; απο αλλη σχολη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μπορούμε να κάνουμε ένσταση;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. οι αθλητες που θα εγγραφουν μεχρι 20/11 ποτε ξεκινουν μαθηματα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ποιος ειναι αυτος που μπηκε ποτελευταιος χημικος αθηνας ??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αθλητές με διακρίσεις - Ξεκίνησαν οι εγγραφές των επιτυχόντων στα ΑΕΙ - Δείτε τα δικαιολογητικά και όλες τις απαραίτητες πληροφορίες - Δεν έχουν δικαίωμα για μετεγγραφή

    https://panelladikes24.blogspot.gr/2017/11/blog-post_8.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αιτηση εγγραφης που την βρισκουμε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μαθητης στην Α΄Β΄Γ΄ ΛΥΚΕΙΟΥ επερνε αναβολικα με αποτελεσμα να πετυχει στους πανελληνιους αθλητικους αγωνες, και να παρει πρωτια . Το ετος 2017 με τις πανελληνιες μαθητικες εξετασεις καταφερε να συγκεντρωσει 18000 μορια και 1000 που του χαρισαν για τις αθλητικες του <> επιδωσεις =19000 μορια ......ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ αυτος ο μαγκας εχει φαει στη στροφη αλλα παιδια που αξιζαν πραγματικα να περασουν ιατρικη............πριν μπαινουν σε τετοιου ειδους σχολες καλο θα ηταν να τους γινονται βιοχημικες εξετασεις!!! το υπουργειο παιδειας τι κανει??????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Τι γινεται με τους αθλητες? Έχουν τα μόρια την προσαυξηση από την διάκριση και το σύνολο των μορίων θα ισχύει στο 90% της βάσης της σχολής?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. μηπως ξερει κανεις γιατι οι αθλητες δεν δικαιουνται μεταγραφης??

    ΑπάντησηΔιαγραφή