Τετάρτη 23 Αυγούστου 2023

Διαδικασία Ενημέρωσης Επιλαχόντων Σχολής Μονίμων Υπαξιωματικών (ΣΜΥ) έτους 2023
























Σας ενημερώνουμε πως εκδόθηκαν από το Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. οι πίνακες με τους επιλαχόντες της Σχολής Μονίμων Υπαξιωματικών (ΣΜΥ) έτους 2023.

Όλη η ενημέρωση για τις Στρατιωτικές Σχολές έγκυρα και έγκαιρα και στη σελίδα Στρατιωτικές Σχολές - Ενημέρωση.

Όλοι οι επιλαχόντες, κατόπιν αίτησής τους, έχουν την δυνατότητα να ενημερωθούν για την σειρά τους στους πίνακες επιλαχόντων.

Στην αίτησή του ο ενδιαφερόμενος θα αναγράφει τον Κωδικό Υποψηφίου καθώς και μια ευδιάκριτη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail).

Η αίτηση θα υποβάλλεται με την μορφή Υπεύθυνης Δήλωσης θεωρημένη για το γνήσιο της υπογραφής ή μέσω gov.gr στην ηλεκτρονική διεύθυνση smy.teem@gmail.com, προκειμένου να δοθεί απάντηση από την Σχολή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail).

Δείτε εδώ όλα τα νέα για τις Στρατιωτικές Σχολές καθώς και στη σελίδα Στρατιωτικές Σχολές - Ενημέρωση.



Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


53 σχόλια:

  1. θα ήθελα να σας κανω μια ερώτηση για αν γνωρίζετε κατι. Είμαι από γενική σειρά επαλ και ήμουν κάτω από την φετινή βάση για 300 μόρια. Με ενημέρωσαν ότι είμαι 17η επιλαχων. Και έχω την εξής απορία: οι 16 που είναι πιο μπροστά από μενα είναι οι 4 επιτυχόντες τις ειδικης κατηγοριας? και οι άλλοι 7 είναι οι επιτυχόντες της Σμυν?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μέχρι το Δεκέμβρη είσαι μέσα, το 2022 έφυγαν 80 παιδιά. Να ετοιμάζεσαι σιγά σιγά, θα το δεις. Υπομονή μόνο.

      Διαγραφή
    2. 17η στην κατηγορία ΕΠΑΛ δηλ. Αν φύγει κάποιος από την κατηγορία αυτή και μόνο αυτή των ΕΠΑΛ. Καλή επιτυχία.

      Διαγραφή
    3. Ναι θεωρείς πως εχω πιθανότητες?

      Διαγραφή
  2. Η ΣΜΥ ειναι μονο για στρατο ξηρας οπλα και σωματα Ποτε θα δοθουν οι επιλαχοντες για ΣΜΥΑ και σε ποιο μειλ .Μπορειτε να με ενημερωσετε σχετικα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Για τους επιλαχόντες της ΣΜΥΑ στέλνεις mail-αίτηση στο b13.dae@haf.gr και σου απαντούν για την δική σου σειρά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑΠΟ ΓΕΛ 4ο πεδιο εχω 15 200 μορια - επιλαχων 22 θεση - τι ελπιδες εχω?? 2 η επιλογη εχω πληροφορικη Καστορια- να παω να νοικιασω σπιτι η να περιμενω? ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ-

      Διαγραφή
  4. Οι επιλαχόντες πως ενημερώνονται ;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΕΙΜΑΙ 22 οςΕΠΙΛΑΧΩΝ ΤΙ ΕΛΠΙΔΕΣ ΕΧΩ? ΣΜΥ ΣΩΜΑΤΑ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για όπλα μάλλον θα σε καλέσουν, στα σώματα δεν φεύγουν εύκολα, όπως Σμυα.

      Διαγραφή
    2. ΓΕΛ 4 ο πεδιο δεν εχει οπλα-

      Διαγραφή
    3. Γράψτε σας παρακαλώ τα μόρια για 22ος επιλαχών ΣΜΥ - ΣΩΜΑΤΑ πόσο έχετε? σας ευχαριστώ και καλή επιτυχία.

      Διαγραφή
    4. 15.200 μορια - ευχαριστω-

      Διαγραφή
    5. 2 η ΕΠΙΛΟΓΗ ΕΧΩ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΚΑΣΤΟΡΙΑ- ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΝΑ ΝΟΙΚΙΑΣΩ ΣΠΙΤΙ Η ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΓΙΑ ΣΜΥ?

      Διαγραφή
  6. ΞΕΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΝ ΕΧΩ ΕΛΠΙΔΕΣ ΓΙΑ ΣΜΥ ΣΩΜΑΤΑ ΜΕ15200 ΜΟΡΙΑ ΑΠΟ ΓΕΛ - 22ος ΕΠΙΛΑΧΩΝ ΠΗΡΑΝ ΑΠ ΟΤΙ ΕΙΔΑ ΜΟΝΟ 39-ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλημέρα είμαι 12ος επιλαχών με την κατηγορία 10 τις εκατό από ΓΕΛ 2022 στην ΣΜΥΑ τεχνολογική . Έχω ελπίδες;
    Και 15ος ΣΜΥΑ επιχειρησιακή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Να σε ρωτήσω φίλε μου πόσα μόρια έχεις 10τις εκατό σμυα τεχνολογικής γενική σειρά ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. γενικη η ειδικη κατηγορια είσαι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΕΧΩ 12 200 ΜΟΡΙΑ ΑΠΟ ΓΕΛ - ΕΧΩ ΕΛΠΙΔΕΣ ΓΙΑ ΣΩΜΑΤΑ - 22 ος ΕΠΙΛΑΧΩΝ?? Η ΝΑ ΠΑΩ ΚΑΣΤΟΡΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ? ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. 15200 ΜΟΡΙΑ ΟΧΙ 12200!!! Η ΒΑΣΗ ΗΤΑΝ 15 830

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Λάζος καλησπέρα!Είσαι γενική σειρά ;Με τα στατιστικά που είδα πέρσυ πήραν 26 επιλαχόντες για σώματα ΓΕΛ γενική σειρά οπότε άμα συνεχιστεί το ίδιο μοτίβο και φέτος είσαι μέσα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΦΙΛΕ ,ΘΑ ΔΟΥΜΕ!!! ΝΑΙ ΓΕΝΙΚΗ ΣΕΙΡΑ-

      Διαγραφή
  13. Δεν έχω παρει ακόμα απάντηση από την σχολη ξέρουμε πόσες μέρες κάνουν να απαντήσουν ;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μήπως ξέρει κανείς για σχολή αστυφυλάκων είμαι τέταρτος επιλαχών λέτε να μπω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η σειρά σου είναι πολύ καλή σίγουρα! Απλα φεύγουν δύσκολα από αστυφυλακων....εύχομαι να είσαι τυχερός και να μπεις

      Διαγραφή
  15. ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΣΜΥ ΣΩΜΑΤΑ ΑΠΟ ΓΕΛ ΓΕΝΙΚΗ ΣΕΙΡΑ ΜΕ 15. 200 ΜΟΡΙΑ 22ος ΕΠΙΛΑΧΩΝ Η ΝΑ ΠΑΩ ΒΡΕ ΠΑΙΔΙΑ 2η ΕΠΙΛΟΓΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ? ΕΧΩ ΕΛΠΙΔΕΣ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να κάνεις εγγραφή στη σχολή πληροφορικής και αν σε πάρουν τηλέφωνο κάνεις διαγραφή. Από τους 21 που έχεις μπροστά σου μπορεί να μη δεχτούν όλοι.

      Διαγραφή
    2. ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΝΟΙΚΙΑΣΩ ΣΠΙΤΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ -ΚΑΣΤΟΡΙΑ-Η ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΜΕΧΡΙ ΤΗΣ 31 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ -ΣΜΥ- ΣΩΜΑΤΑ-

      Διαγραφή
  16. ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Η ΣΜΥ ΣΩΜΑΤΑ???ΤΙ ΛΕΤΕ??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Σκέψου εσυ τι πραγματικά θέλεις! Τον στρατό πρέπει να τον θέλεις πραγματικά για να μπορείς να τον υπηρετήσεις! Πάντως η Καστοριά είναι πανέμορφη, αν και έχει κρύο τον Χειμώνα. Κάνε την εγγραφή στην πληροφορική και περίμενε αν θα σε καλέσουν από ΣΜΥ. Καμία φορά η ζωη αποφασίζει για εμάς !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Μια ερώτηση θελω να κάνω . Πώς μπορώ να δω την θέση μου στους επιλαχόντες της σμυν;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τηλ στην σχολή και θα σου πουν πως

      Διαγραφή
    2. Ρε φίλε άλλη μια ερώτηση. Έχω διαφορα από την βάση της σμυν 240 μόρια. Η βάση της σχολής ειναι 13700, και εγώ γράψεο 13460. Θεωρείς ότι έχω πιθανότητες να με καλέσουν για επιλαχών;

      Διαγραφή
    3. Αν είσαι Γενική σειρά να ετοιμάζεσαι είσαι μέσα με τους πρώτους επιλαχόντες

      Διαγραφή
    4. Γνωρίζετε αν έχουμε αποχωρήσεις από την σμυν; Εάν ναι ξέρετε πότε περιπου κατατάσσονται οι επιλαχόντες;

      Διαγραφή
    5. Είχα διαβάσει σε άρθρο ότι έφυγαν 24 άτομα τα οποία είχαν γυρίσει από ταξίδι, αλλά να θες έχεις πολλές πιθανότητες

      Διαγραφή
  19. Έχουν βγει οι πίνακες με τη σειρά επιλαχοντων της ΣΑΝ? Αν είναι να πάρω τηλ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν έχω δει κάποια δημοσίευση, αλλά πάρε τηλέφωνο και θα σε ενημερώσουν

      Διαγραφή
    2. Έχουν ήδη καλέσει επιλαχόντες στη ΣΑΝ

      Διαγραφή
  20. Εχω πιθανότητες να μπω ΣΜΥ εφόσον εχω γραψει 12.380 μόρια ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Είμαι πρώτος επιλαχών ΣΜΥ σώματα, από ΕΠΑΛ, έχω πιθανότητες και εάν ποτέ καλούμε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ΣΜΥ ΓΕΛ ΕΠΙΛΑΧΟΝΤΕΣ- ΚΑΠΟΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ-ΣΩΜΑΤΑ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ΚΑΠΟΙΟ ΝΕΟ ΓΙΑ ΣΜΥ- ΣΩΜΑΤΑ- ΓΕΛ- ΕΠΙΛΑΧΟΝΤΕΣ??

    ΑπάντησηΔιαγραφή