Απαγορεύεται από το δίκαιο της Πνευματικής Ιδιοκτησίας η καθ΄ οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση/ιδιοποίηση του παρόντος, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη.
Η διαδικασία εισαγωγής σπουδαστών στην ΑΕΝ/Πλοιάρχων ΚΑΛΥΜΝΟΥ θα πραγματοποιηθεί μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας εισαγωγής σπουδαστών που θα εισαχθούν συμπληρωματικά στις Ακαδημίες Εμπορικού Ναυτικού (Α.Ε.Ν.) Ασπροπύργου, Κρήτης, Κύμης, Μακεδονίας, Οινουσσών και Χίου, από τις καταστάσεις υποψηφίων ειδικότητας Πλοίαρχου.
Σύμφωνα με ΚΥΑ που έχει δημοσιευτεί στο ΦΕΚ B΄ 5133/2018 στην ΑΕΝ/Πλοιάρχων ΚΑΛΥΜΝΟΥ εισάγονται για το ακαδημαϊκό έτος 2018-2019 εξήντα ένα (61) σπουδαστές.
ΦΕΚ B΄ 5133/2018 - Αύξηση του αριθμού εισαγομένων στις Ακαδημίες Εμπορικού Ναυτικού (Α.Ε.Ν.) ακαδημαϊκού έτους 2018-2019
Δείτε επίσης: Καθορισμός αριθμού σπουδαστών συμπληρωματικά εισαγομένων στις ΑΕΝ 2018-2019
Δείτε εδώ όλα τα νέα για τους υποψήφιους σπουδαστές των ΑΕΝ.
Η διαδικασία εισαγωγής σπουδαστών στην ΑΕΝ/Πλοιάρχων ΚΑΛΥΜΝΟΥ θα πραγματοποιηθεί μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας εισαγωγής σπουδαστών που θα εισαχθούν συμπληρωματικά στις Ακαδημίες Εμπορικού Ναυτικού (Α.Ε.Ν.) Ασπροπύργου, Κρήτης, Κύμης, Μακεδονίας, Οινουσσών και Χίου, από τις καταστάσεις υποψηφίων ειδικότητας Πλοίαρχου.
Σύμφωνα με ΚΥΑ που έχει δημοσιευτεί στο ΦΕΚ B΄ 5133/2018 στην ΑΕΝ/Πλοιάρχων ΚΑΛΥΜΝΟΥ εισάγονται για το ακαδημαϊκό έτος 2018-2019 εξήντα ένα (61) σπουδαστές.
ΦΕΚ B΄ 5133/2018 - Αύξηση του αριθμού εισαγομένων στις Ακαδημίες Εμπορικού Ναυτικού (Α.Ε.Ν.) ακαδημαϊκού έτους 2018-2019
Δείτε επίσης: Καθορισμός αριθμού σπουδαστών συμπληρωματικά εισαγομένων στις ΑΕΝ 2018-2019
Δείτε εδώ όλα τα νέα για τους υποψήφιους σπουδαστές των ΑΕΝ.
Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.
Κυριε γιωργο με βαση το φεκ που βγηκε,οι συμπληρωματικοι των αλλλων σχολων εκτος της Καλύμνου που θα παρθούν,αμα δεν πανε ατομα θα βγουν επιλαχοντες?
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλησπέρα σας κ. Γιώργο, είμαι ο Σπύρος Μοστράτος. Είμαι στην σελίδα 16 κατηγορια Τριτέκνων Α/Α 2 (ΓΕ.Λ) Έχω χαθεί στους υπολογισμούς αυτή τι στιγμή γιατί γνωρίζω ότι δεν θα πάρουν τρίτεκνο από ΓΕ.Λ στους συμπληρωματικούς για τις ΑΕΝ Ασπροπυργου, Μακεδονιας κλπ. Στην επομενη φαση όμως στην ΑΕΝ Καλυμνου λογικα με τα ατομα που ηταν επιλαχόντες και με τους συμπληρωματικούς που είναι 14 ατομα από γενικα λυκεια στην γενικη κατηγορια για τις ΑΕΝ Ασπροπυργου κλπ αυτό με ανεβαζει αυτόματα θεση στην γενικη κατηγορια για τα ατομα που δεν περνανε. Εχω ελπιδες για την ΑΕΝ Καλυμνου; ξερω ότι μπορει να σας εχω μπερδεψει αλλα ειμαστε οικογενειακως σε ενταση μετα την σημερινη ανακοινωση. Αν μπορειτε εξηγηστε μου σας παρακαλω πολύ και σας ευχαριστω πολύ για την υποστηριξη που μας προσφερεται ολο αυτόν τον καιρο και ειδικα για την υπομονή σας σε διαφορα που ακούγατε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣπύρο θέλω να δω πιο προσεκτικά την περίπτωσή σου και θα σου απαντήσω σε λίγο.
ΔιαγραφήΣπύρο βλέπω ότι η Κάλυμνος θα πάρει 1 τρίτεκνο από ΓΕΛ. Εσύ τώρα έρχεσαι 1ος στους τρίτεκνους και πρέπει να είσαι ο τυχερός.
ΔιαγραφήΨάξτε τα άτομα που πήραν Κ Ασπρόπυργο έχουν μπει στον με μέσον και όχι με κριτήριο τα νόμιμα μόρια ψάξτε Κ κάντε ενστάσεις αλλάξτε τους τα φώτα
ΑπάντησηΔιαγραφήΜπορείς να γίνεις πιο σαφής και συγκεκριμένος; Διότι εγώ που τα ψάχνω δεν έχω αντιληφθεί κάτι τέτοιο.
Διαγραφήκοιταξτε κ πολυτεκνους ασπροπυργο
ΔιαγραφήΚυριε γιωργο απαντήστε μου για τους επιλαχοντες..ο δημητρης ειμαι απο ΓΕΛ ΑΑ2 ΣΕΛ 20 απο τα κοινωνικα..εγω τωρα ειμαι για Κάλυμνο?
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλησπερα κ.Γιωργο. απ οτι ειδα πηραν ενα άτομο απο ΕΠΑΛ γενική κατηγορια .τομεας πληροφορικής. Αν καταλαβα καλα βασει των μορίων 21800 πρεπει να ειναι ο γιος μου. Ειναι πρώτος στη σειρα και εχει δηλωσει Ασπροπυργο πρωτη επιλογή στο μηχανογραφικό. Ειναι ετσι η κανω λαθος? Μπορείτε να το κοιταξετε. Ευχαριστω πολυ. Καλη επιτυχία στα παιδια.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣωστά το είδατε
ΔιαγραφήΕυχαριστω πολυ!
ΔιαγραφήΚυριε γιωργο η αναστασια ειμαι δεν περναω με τους πλοιαρψους γιατιηθελα 77 αλλα περναω με τους μηχανικουςπου ηθελα 13 πρωτη μου επιλογη όμως. Ειναι πλοιαρχων τι νομιζετε; υπαρχει περιπτωση να περασω πλοιαρχων στην καλυμνο;
ΑπάντησηΔιαγραφήΚύριε Γιώργο είμαιη Ελίνα μ είχατε πει ότι είναι 32η στην κατάταξη και ότι για να μπω χρειάζεται να πάρουν 88 πλοιαρχους αρα έχω περάσει;
ΑπάντησηΔιαγραφήΕγω αλήθεια δν μπορω να καταλάβω τπτ .. ειμαι στην σελίδα 4 Α/Α 218 δλδ πρέπει να μπουν 217 ατομα κ μετα μπαινω εγω η οτι να ναι λέω;;;
ΑπάντησηΔιαγραφήΣήμερα βγήκε η Υπουργική απόφαση. Θα επακολουθήσει ονομαστικός πίνακας ανακοινώσεως των αποτελεσμάτων.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν υπάρξουν κενά στις εγγραφές των συμπληρωματικών, τότε θα δημοσιευθεί και πίνακας επιλαχόντων.
Όταν με το καλό ολοκληρωθούν αυτές οι διαδικασίες, τότε θα πάρουν και τους συμπληρωματικούς για την Κάλυμνο. Αυτοί θα είναι 61 από τη γενική επιλογή και 9 ακόμη από ειδικές κατηγορίες δηλαδή 70 συνολικά
Κυριε γιωργο η αμαλια ειμαι που μου ειχατε πει οτι χρειαζονται να μπουν 28 πλοιαρχοι για να εισαχθω και εγω..αυτο σημαινει οτι λογικα εχω μπει ετσι;
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπό ότι μπορώ να υπολογίσω οι 70 πλοίαρχοι που θα πάνε στην Κάλυμνο αναλύονται ως εξής:
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπό ΓΕΛ α)Γενικής επιλογής 22, β)Πολύτεκνοι 2, γ)Τρίτεκνοι 1
Από ΕΠΑΛ α)Γενικής επιλογής 5, β)Πολύτεκνοι 1,
Από Ναυτικά α)Γενικής επιλογής 32, β)Πολύτεκνοι 3, γ)Τρίτεκνοι 1, Κοινων.κριτ. 1
Από Λοιπά Λύκεια α)Γενικής επιλογής 2
Κύριε Γιώργο ο νικολας είμαι πω βλέπετε θα μπω μου είχατε πει 26 ότι είμαι στους πλοιαρχους και 4 μηχανικων
ΔιαγραφήΚυριε γιωργο η αναστασια ειμαι που σας εγραψα ποιο πανω εχω περδευτει που πιστευετε οτι θα εισαχθω; σαε ευχαρισω
ΑπάντησηΔιαγραφήΑναστασία όπως είδες χώρισαν τους συμπληρωματικούς σε δύο φάσεις και αυτό ήταν απρόβλεπτο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤώρα εσύ θα γίνεις μηχανικός και κάποιοι άλλοι με λιγότερα μόρια από εσένα θα πάνε πλοίαρχοι στην Κάλυμνο.
Δυστυχώς έτσι το σκέφθηκαν οι Υπουργοί.
Κύριε Γιώργο ο Νικόλας είμαι και εγώ μηχανικων λετε να μπω όπως Αναστασια είναι σίγουρο ότι θα χωριστούν .
ΔιαγραφήΔεν πειραζει κυριε γιωργιο ευχαριστω πολυ
ΔιαγραφήΑντε και του χρονου μαγκες..Κοιταξτε για τιποτα αλλο οσο προλαβαινετε
ΑπάντησηΔιαγραφήΚύριε Γιώργο είμαι Α/Α 27 σελίδα 1 και Α/Α 9 σελίδα 36 με πρώτη επιλογή μηχανικος στη Μηχανιώνα να ετοιμάσω βαλίτσες για θεσσαλονικη
ΑπάντησηΔιαγραφήΠράγματι Λευτέρη να ετοιμάζεσαι.
ΔιαγραφήΣας ευχαριστω πολύ κύριε Γιώργο για ολον αυτό τον καιρό που ήσασταν δίπλα μας και ότι θελοαμτο μαθαίναμε από εσάς να σας έχει ο Θεός καλα και αν τυχόν είναι ο δρόμος σας από Θεσσαλονίκη ξέρετε που θα με βρείτε θα χαρώ πολύ να σας γνωρίσω και να σας ευχαριστήσω από κοντά
ΔιαγραφήΠόσα άτομα θα παρουν από ΕΠΑΛ?
ΑπάντησηΔιαγραφήΤελικά του χρονου θα ισχύει το απολυτήριο?
ΑπάντησηΔιαγραφήΠρος το παρόν όχι αλλά αυτό μπορεί να αλλάξει μέχρι τον Μάϊο του 2019......
ΔιαγραφήΚαλησπέρα σας. Θα ήθελα να ρωτήσω αν ξέρετε πότε θα βγουν τα αποτελέσματα σχετικά με τις μεταγρες του Β έτους.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚύριε Γιώργο ο Νικόλας είμαι αν μπορείτε να μου πείτε και εμένα
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαιδιά βρίσκομαι εκτός Αθηνών και δεν έχω μαζί μου τα στοιχεία σας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα πρέπει να γράψετε ξανά αρ. σελίδας και Α/Α για να δω τι μπορώ να κάνω.
Είμαι ο Νικόλας Α/Α35 ΣΕΛ 1 πλοιάρχων καί Α/Α12 36 μηχανικών από ότι βλέπω μπερδευτικαν τα πραγματα μου ειχατε πει 26 για πλοιαρχων καί 4 για μηχανικων δεν μπορώ να καταλάβω πως θά μας πάρουν , δεν ειναι λογικο να χωριστούν οι πλοίαρχοι,αν μπορείτε να μου απαντησεται ευχαριστώ πολύ!!
ΔιαγραφήΝικόλα αντιμετωπίζεις το ίδιο πρόβλημα με την Αναστασία. Δεν πήραν όλους μαζί τους συμπληρωματικούς. Με την πρώτη δόση πήραν 45 πλοιάρχους και γι αυτό δεν είσαι μέσα σε αυτούς. Επειδή όμως είχες δηλώσει και μηχανικός γι αυτό είσαι στους 38 μηχανικούς.
ΔιαγραφήΑν δεν είχες δηλώσει μηχανικός, θα έμπαινες με τη δεύτερη δόση στην Κάλυμνο ως πλοίαρχος.
Κανείς δεν μπορούσε να προβλέψει ότι θα έπαιρναν σε δύο δόσεις τους συμπληρωματικούς.
Ευχαριστώ πολύ κύριε γιωργο, δεν μπορεί να αλλάξει η σειρά λετε που θα πάρει πλοιάρχους ειναι σίγουρο ότι θα υπαρχε η διαδικασία αυτή.
ΔιαγραφήΕίμαι μηχανικών ΕΠΑΛ 1% τριτεκνη έχω πιθανότητες ως μηχανικός??
ΑπάντησηΔιαγραφήΑ/Α 2 σελ.29
ΑπάντησηΔιαγραφήΑμαλία θα εισαχθείς
ΔιαγραφήΚυριε γιωργο καλησπερα!Α/Α 2,ΣΕΛ 20(ΓΕΛ)ο δημητρης ειμαι!λογικα ειμαι μεσα σε καποια ΑΕΝ..το θεμα ειναι εσεις τι λετε? Θα παω για καλυμνο?η θα μπω σαν επιλαχων σε καποια απο τις σχολες που έχουν για τους συμπληρωματικους? Εσεις τι λετε? Ποσοι πρεπει ν μν πανε απο γελ για να γινει κατι τετοιο..σας ευχαριστώ παρα πολυ εκ των προτέρων για ολη την στήριξη,επιμονή και βοήθεια που προσφέρετε!
ΑπάντησηΔιαγραφήΔημήτρη αυτό που βλέπω είναι ότι θα πας στην Κάλυμνο
ΔιαγραφήΚαλησπέρα σας συγνωμη ολοι έχουμε την αγωνία και σας ενοχλούμε συνέχεια με τα ερωτήματα μας σας ευχαριστούμε πολύ για τη συμπαράσταση που μας δείχνετε να είστε καλά με την οικογενεια σας μου είχατε πει ότι για να περάσει στη σχολή πρέπει 80 πλοίαρχος ξερω ότι τωρα με τους 45 Δεν περνάει με τους 61 στη Κάλυμνο θα προστεθούν με τους 45 δηλαδή 106 θα περάσει η θα πρέπει να πάρουν μονομιάς 80 πλοιαρχουςειναι στη σελ 27 αα42 ευχαριστω πολυ καλο σας βραδυ
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Αντώνης θα περάσει στην Κάλυμνο.
ΔιαγραφήΚαλησπέρα κ Γιώργο για άλλη μια φορά. Έχω πιθανότητες να μπω με συμπληρωματικους ? Είμαι πρώτος τριτεκνος στους μηχανικούς από ΓΕΛ;
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα εισαχθείς τώρα με τους συμπληρωματικούς.
ΔιαγραφήΕυχαριστώ πολύ Κ. Γιώργο για όσα κάνατε για εμάς και μας σταθήκατε όλο αυτόν τον καιρό και μας βοηθήσατε με τις πληροφορίες σας. το εκτιμώ πολύ εύχομαι ότι καλύτερο για εσάς. Ευχαριστώ πολύ και παλι
ΔιαγραφήΠαίδες του χρόνο με πανελλήνιες όλοι να καταλάβετε τι είναι διάβασμα :')
ΑπάντησηΔιαγραφήΚύριε Γιώργο είμαι η Ελίνα μ είχατε πει ότι είμαι 32η στην κατάταξη και ότι για να μπω χρειάζεται να πάρουν 88 πλοιαρχους αρα έχω περάσει;
ΑπάντησηΔιαγραφήΕλίνα γράψε αρ.σελίδας και Α/Α για να το ελέγξω.
ΔιαγραφήΑ/Α σελ 16 3
ΔιαγραφήΕλίνα βλέπω ότι περνάς στην Κάλυμνο.
ΔιαγραφήΣας ευχαριστώ πολύ Κύριε Γιώργο Να είστε καλά
ΔιαγραφήΚύριε Γιώργο καλησπέρα είμαι σελίδα 27 Α/Α 31 ΕΠΑΛ/ΤΕΕ(Ναυτικού Τομέα),πλοιάρχων.Επειδη έχω μπερδευτεί,τι θέση είμαι τώρα με τους συμπληρωματικούς;Και τι πιθανότητες έχω,για να περάσω,δηλαδή πόσους πλοιαρχους πρέπει να πάρουν,για να περασω;
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιάννη θα περάσεις στην Κάλυμνο.
ΔιαγραφήΩραία
ΔιαγραφήΣας ευχαριστώ πολύ!!!
Λενε οτι εχουμε περιθοριο 5 μερες για την εγγραφη πρωτα θα ανακοινωθουν τα ονοματα και μετα θα ισχυει η προθεσμια των 5 ημερων;
ΑπάντησηΔιαγραφήΠολύ σωστά.
ΔιαγραφήΚυριε γιωργο συγνωμη η αναστασια ειμαι παλι εβαλα λρωρη ελιλογη μακεδονια και τελευταια κρητη που νομιζετε οτι περναω; και κατι αλλο μαζι με την εγκραφη ξεκινανε αμεσως τα μαθηματα;
ΑπάντησηΔιαγραφήΑναστασία η ΑΕΝ που θα πας εξαρτάται και από τις επιλογές που έχουν κάνει και οι υπόλοιποι εισαχθέντες που δεν τις ξέρουμε.
ΔιαγραφήΤα μαθήματα έχουν ήδη ξεκινήσει.
Κυριε γιωργο γεια σας!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ κορη μου που ειναι σελ 30 α/α 2 ειναι μεσα???
Και αν ναι σε ποια επιλογη της???
1η ασπροπυργο , 2η μακεδονια.
Η Θεοδώρα είναι μέσα αλλά δεν ξέρουμε την ΑΕΝ διότι δεν γνωρίζουμε τι έχουν επιλέξει και οι άλλοι
ΔιαγραφήΚυριε γιωργο ποτε περιπου θα ανακοινωθουν τα ονοματα;
ΔιαγραφήΚυριε γιωργο ειμαι ο ιακωβος μου χατε πει για να μ9ω αρκουν 13 ατομα . Πρωρη σελιδα νουμερο 5 γενικο λυκειο γενικη κατηγορια . Εχω πρωτη επιλογη την κυμη πιστευεται πως τα καταφερνω ?
ΑπάντησηΔιαγραφήΙάκωβε θα εισαχθείς τώρα αλλά δεν ξέρω σε ποια ΑΕΝ διότι δεν ξέρουμε τις επιλογές των υπολοίπων.
ΔιαγραφήΚαλησπέρα κύριε Γιώργο είμαι σελιδα 27 Α/Α 25 ΕΠΑΛ/ΤΕΕ ναυτικού τομέα πλοιάρχων γενική κατηγορια.Επειδή εδώ μπερδευτεί πιστεύετε οτι περναω;
ΑπάντησηΔιαγραφήΆνθιμε θα εισαχθείς τώρα με τους συμπληρωματικούς
ΔιαγραφήΣας ευχαριστώ πολύ!!!
ΔιαγραφήΚαλησπέρα σας, μήπως γνωρίζετε πότε θα βγουν και οι μετεγγραφές ?
ΑπάντησηΔιαγραφήΚύριε Γιώργο είμαι σελιδα 27 α/α 51 εχω πρωτη επιλογη ασπροπυργο.Τι πιθανότητες έχω?
ΑπάντησηΔιαγραφήΆννα βλέπω ότι θα περάσεις στην Κάλυμνο.
ΔιαγραφήΈχουν ανακοινώσει πόσα άτομα θα πάρουν με τριτεκνια και ποσα από πολύτεκνους? Όχι μόνο για Κάλυμνο αλλά συμπληρωματικά για όλες της ΑΕΝ πλοιαρχων ?
ΑπάντησηΔιαγραφήΥπσρχει πινακας αν δεις εκει που λεει καθοριζμος αριθμος σπουδαστων.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΑ62σελ2
ΑπάντησηΔιαγραφήΚωνσταντίνε το βλέπω δύσκολο
ΔιαγραφήΚύριε Γιώργο καλημέρα, αναφέρει ότι η διαδικασία εισαγωγής σπουδαστών για την ΑΕΝ/πλοιαρχων Καλύμνου θα πραγματοποιηθει μετα την κάλυψη θέσεων στις ΑΕΝ και αναφέρει τίς ΑΕΝ πλοιαρχων απο τίς καταστάσεις υποψηφίων ειδικότητας πλοιάρχων δεν αναφερει ότι μετα τη διαδικασια εισαγωγείς και τών σχολών Μηχανικών, μήπως η διαδικασία παρόλο που είναι σε δύο μέρη γίνει ενιαια για τους πλοιάρχους , δεν είναι λογικο, γιατι δεν αναφέρει και τις σχολες Μηχανικων, ενοειτε ότι η διαδικασία γίνεται όπως γινόταν αν δε μπεις πας στην δεύτερη επιλογή? η εδώ λογο της περίπτωσης εδω έχουμε κάτι άλλο,
ΑπάντησηΔιαγραφήΠροσπαθώ αλλά δυσκολεύομαι να κατανοήσω το ερώτημά σου διότι δεν είναι σαφές.
ΔιαγραφήΓιατί ανακατεύεις τους μηχανικούς αφού στην Κάλυμνο θα πάνε μόνο πλοίαρχοι;
Την διαδικασία που θα ακολουθηθεί την έχω περιγράψει πιο πάνω στο σχόλιό μου της 16 Νοεμβρίου 2018 - 5:39 μ.μ. Διάβασέ το.
Καλημέρα κ.γιωργο αρχικά ένα από τα ερωτήματα που ειχα , περιμένω να απαντήσετε στον προλαλήσαντα , γτ με αφορα και εμένα. Έπειτα θα σας κάνω την κλασσική ερώτηση...ειμαι ο Βασίλης από ΓΕΛ στους πολύτεκνους σελ 47 α/Α 2 (πλέον) για μηχανικών...
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ ερώτηση του προλαλήσαντος δεν ήταν και τόσο σαφής γι αυτό δεν ξέρω αν η απάντηση που έδωσα καλύπτει το ερώτημά του.
ΔιαγραφήΗ δική σου περίπτωση είναι λίγο ιδιάζουσα.
Έρχεσαι 2ος στην κατάταξη των πολυτέκνων μηχανικών και η θέση ειναι μόνο μία. Αυτή τη θέση θα την καταλάβει η υποψήφια που προηγήται από εσένα.
Εάν δεν παρουσιασθεί για εγγραφή, τότε θα κληθείς εσύ ως επιλαχών.
Οπότε λίγες οι πιθανότητες.μαλιστα Όπως και να έχει, σας ευχαριστούμε για όλα κ.γιωργο να είστε πάντα καλά !
ΔιαγραφήΚάτι ακόμα , πιστεύετε θα μας ταλαιπωρησουν με τους νέους επιλαχόντες οπως και πριν ..??
ΔιαγραφήΤώρα πια δεν θα χρειασθεί να εκδοθεί κάποια άλλη απόφαση ώστε να δημιουργηθούν καθυστερήσεις.
ΔιαγραφήΑπό τώρα και στο εξής θα εφαρμόζονται μόνο οι προβλεπόμενες προθεσμίες.
Και εγω περναω με τους πλοιαρχους εαν τους συμπεριλαβουν ολους κααι τους 100 αλιως παω στους μηχανικους ομως η πρωτη μου επιλογη ειναι πλοιαρχων ειναι απαραδεκτο αυτο που κανουν και αδικο!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ πιο χειρότερη κυβέρνηση που πέρασε στα χρονικά. Δεν υφίσταται αυτό που κάνουν στο εξωτερικό βέβαια εκεί Είναι πραγματική παιδεία τι λέω .Όχι επιδερμική που το μόνο που κάνει δεν μορφώνει Αλλά υποβιβάζει το μυαλο και όχι μόνο
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυμφωνω απολυτα αν κανουν κατι τετοιο ειναι απαραδεκτοι ας το αλαξουν ΤΩΡΑ
ΑπάντησηΔιαγραφήΚ.Γιωργο τι πιθανότητες έχω Α/Α 58 σελιδα 1 γενικό Λυκείο και Α/Α 31 σελίδα 36. Ευχαριστώ πολύ
ΑπάντησηΔιαγραφήΧριστίνα τα μόρια που διαθέτεις δεν είναι αρκετά.
ΔιαγραφήΕίναι αδικία και ίσως κάτι παραπάνω που ξεφτίλισαν τόσο πολύ το απολυτηριο τις γενικής κατηγοριας
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο ξερω φίλε, για αυτό από του χρόνου όλοι με πανελλήνιες
ΔιαγραφήΣχετικα με αυτό που ξεχώρισαν τους συμπληρωματικους από την Κάλυμνο, κάντε ενστάσεις αλλάξτε τους τα φώτα, είναι τεράστια αδικία, μην το αφησετε να περάσει έτσι, αυτοί μια χαρά είναι βολεμενοι
ΑπάντησηΔιαγραφήΌταν λες ενστασεις ως προς ποιους
ΑπάντησηΔιαγραφήΕφ´ όσον δρομολογείται η αναβάθμιση των αεν, είναι επόμενο να αλλάξει και το σύστημα εισαγωγής ούτως ώστε οι σπουδαστές που θα κληθούν να ανταποκριθούν σε άλλο επίπεδο σπουδών να έχουν αυτή την ικανότητα. Δεν θα γίνει αύριο, όμως καλό είναι να σκεφτούμε τι αεν θέλουμε. Και αυτό το ξέρουν πολύ καλά όσοι σπουδάζουν σε αυτές. Η γκρίνια και ο θυμός είναι κακοί σύμβουλοι. Μελετήστε και δώστε την ευκαιρία στον εαυτό σας να γίνει το όνειρό σας πραγματικότητα. Καλή επιτυχία.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν ειναιγκρινια ουτε θυμος ειναι αδικια και σε κανεναν δεν αρεσει να τον αδικουν!
ΔιαγραφήΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΑΣ.(ΠΟΛΥΤΕΚΝΟΣ) ΜΗΧ ΣΕΛ 47 ΑΑ34 ΚΑΙ ΠΛΟΙΑΡΧ ΣΕΛ 14 ΑΑ43.ΡΩΤΑΩ ΓΙΑ ΤΟ ΓΙΟ ΜΟΥ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤΗ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΜΟΥ.ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ.
Ο Ανάργυρος έρχεται 33ος στη σειρά και δυστυχώς υπάρχει μόνο μία θέση μηχανικών στην κατηγορία του.
ΔιαγραφήΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ.
ΔιαγραφήΚύριε Γιώργο έχω σειρά στους επιλαχόντες 100 στους πλοιάρχους και 60 στους μηχανικούς. Είμαι από ΓΕΛ. Έχω πιθανότητες? Και για ΑΕΝ Καλύμνου. 1η επιλογή μου ήταν οι σχολές πλοιάρχων και δεύτερη οι σχολές μηχανικών.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓράψε αρ.σελίδας και Α/Α
ΔιαγραφήΠοτε περιπου θα βγου τα ονιματα;
ΑπάντησηΔιαγραφήΥποθέτω εντός της εβδομάδας.
ΔιαγραφήΚυριε γιωργιο δεν υπαρχει περιπτωση να βγαλουν συνοληκα πρωτα τους 100 πλοιαρχους και να μπουν και αυτοι που βαλανε πρωτη επιλογη πλοιαρχων και να μην τους βαλουνε μηχανικων που ητανε η δευτεεη επιλογη οπως στην περιπτωση του νικολα;δηλαδη οσοιειχανε πρωτη επιλογη πλοιαρχων και περνανε μεσα στους 100 να πανε πλοιαρχοι;
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό θα ήταν το λογικό και εγώ αυτό περίμενα.
ΔιαγραφήΔυστυχώς όμως ανακοίνωσαν ότι πρώτα θα πάρουν τους συμπληρωματικούς και από τις δύο ειδικότητες και ύστερα από τις καταστάσεις των αποτυχόντων (όπως θα έχουν διαμορφωθεί), θα πάρουν και τους πλοιάρχους της Καλύμνου.
Κυριε Γιωργο εγω που ειμαι στην γενικη καταταξη 53ος στους πλοιαρχους και 23ος στους μηχανικους δεν εχω καμια ελπιδα ετσι?
ΑπάντησηΔιαγραφήΕάν είσαι από Ναυτικό Λύκειο (διότι δεν γράφεις τα στοιχεία σου όπως έχω ζητήσει), έχεις ελπίδες. Διαφορετικά μάλλον όχι.
ΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλησπέρα κ. Γιώργο!Σας είχα ξανά ρωτήσει πριν 1 μηνά περίπου εάν έχω κάποιες πιθανότητες να εισαχθώ σε κάποια ΑΕΝ πλοιάρχων,υπάρχει κάποια πιθανότητα τώρα με τους συμπληρωματικούς να γίνει αυτό;; Είμαι Α/Α: 64 Σελ: 2
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυχαριστώ πολύ εκ των προτέρων!
Γιώργο δυστυχώς δεν το βλέπω εφικτό.
ΔιαγραφήΗ εστία της Καλύμνου ξέρουμε είναι και για γυναίκες;
ΑπάντησηΔιαγραφήΚυριε Γιωργο καλησπερα σας.Εχει πιθανοτητες ο γιος μου;
ΑπάντησηΔιαγραφήΑ/Α 72 σελ.22 γεν.κατηγορια
Α/Α 79 σελ.55
Ευχαριστω πολυ.
Κυριε Γιωργο καλησπερα σας.Εχει πιθανοτητες ο γιος μου;
ΑπάντησηΔιαγραφήΑ/Α72 σελ22
Α/Α 79σελ.55 απο ΕΠΑΛ.γενικη κατηγορια
Σας ευχαριστω πολυ.
Από την κατηγορία του παίρνουν μόνο 3 πλοιάρχους και 3 μηχανικούς και ύστερα άλλους 5 πλοιάρχους για την Κάλυμνο. Καταλαβαίνετε ότι η εισαγωγή του δεν είναι εφικτή.
ΔιαγραφήΚΥΡΙΕ ΓΙΩΡΓΟ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΟΓΙΟΣ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ Α/Α 53 ΣΕΛ.1 ΓΕΛ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ ΤΙ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΕΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΜΕ ΤΟΥΣ ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΟΥΣ Η ΣΤΗΝ ΚΑΛΥΜΝΟ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτην κατηγορία του θα εισαχθούν οι υποψήφιοι μέχρι και τον Α/Α 46
ΔιαγραφήΚύριε Γιωργο εγώ δεν έχω καταλάβει οι εισαγωγές αυξήθηκαν φέτος όπως έλεγαν από το υπουργείο η μειοθηκαν για να καταλάβω αν θέλετε απαντήστε μου σας παρακαλω
ΑπάντησηΔιαγραφήΠοιοί το έλεγαν; Διότι εγώ δεν είδα πουθενά κάποια σχετική ανακοίνωση.
ΔιαγραφήΣας έχω πει πολλές φορές να μην ακούτε το ράδιο αρβύλα.
A/A σελ.16 αρ.5 έχω ελπίδες;
ΑπάντησηΔιαγραφήΑδαμαντία είσαι στα όρια για την Κάλυμνο. Μακάρι να σταθείς τυχερή.
ΔιαγραφήΕυχαριστώ πολύ!
Διαγραφήμεταγραφή θα μπορούμε να κάνουμε; όταν πάμε για εγγραφή;
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα κάνεις αίτηση και θα περιμένεις να γίνουν οι μεταγραφές.
ΔιαγραφήΕκτός από τα παιδιά αυτά θα πάρειαλλους;
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα πάρει επιλαχόντες αν προκύψουν και μετά θα πάρει τους πλοιάρχους της Καλύμνου.
ΔιαγραφήΔηλ θα πάρει περίπου ακόμα 50ατομα πςριπου
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπιλαχόντες θα πάρει όσους προκύψουν αν προκύψουν. Στην Κάλυμνο θα πάρει 70 άτομα ως ακολούθως:
ΔιαγραφήΑπό ΓΕΛ α)Γενικής επιλογής 22, β)Πολύτεκνοι 2, γ)Τρίτεκνοι 1
Από ΕΠΑΛ α)Γενικής επιλογής 5, β)Πολύτεκνοι 1,
Από Ναυτικά α)Γενικής επιλογής 32, β)Πολύτεκνοι 3, γ)Τρίτεκνοι 1, Κοινων.κριτ. 1
Από Λοιπά Λύκεια α)Γενικής επιλογής 2
Ν
ΑπάντησηΔιαγραφήΚ.Γιώργο αν κάποιος έχει γραφτεί σε ιεκ και τον πάρουν τώρα στην Κάλυμνο με τους συμπληρωματικους υπάρχει πρόβλημα? Πρέπει να ξεγραφτει?
ΑπάντησηΔιαγραφήΌταν θα τον πάρουν, τότε θα ξεγραφτεί
ΔιαγραφήΚαλησπέρα κύριε Γιώργο, είμαι από ΕΠΑΛ σελίδα 22 Α/Α 88 έχω πιθανότητες;
ΑπάντησηΔιαγραφήΔυστυχώς από την κατηγορία σου θα εισαχθούν μέχρι και Α/Α 10.
ΔιαγραφήΣτόχος να λειτουργειση από φέτος η αεν Καλύμνου και να αυξήθουν οι εισαγωγές οι στις αεν
ΑπάντησηΔιαγραφήΦέτος θα λειτουργήσει η Κάλυμνος και οι εισακτέοι μαζί με τους συμπληρωματικούς και τους πλοιάρχους της Καλύμνου θα φθάσουν τους 1462.
ΔιαγραφήΠέρυσι ο αντίστοιχος αριθμός ήταν 1348. Δηλαδή φέτος αυξήθηκαν κατά 114 σπουδαστές.
Τι δεν κατάλαβες;
Καλημέρα σας κυρικ Γιώργο! Από δελισε 16 Α/Α 4 Γενικο Λύκειο τριτεκνος έχω δηλώσει πρώτη επιλογή πλοιαρχος σε όλες τις ΑΕΝ και δεύτερη επιλογή μηχανικός. Τι πιθανότητες έχω και για Κάλυμνο?
ΑπάντησηΔιαγραφήΑλέξανδρε από αυτό που βλέπω θα περάσεις με την γενική επιλογή στην Κάλυμνο.
ΔιαγραφήΣας ευχαριστώ πολύ και να είστε πάντα καλά εσείς και η οικογένεια σας!!!
ΔιαγραφήΚύριε Γιώργο καλημέρα . Μπορείτε να πείτε και σε εμένα για τον γιό μου αν έχει πιθανότητες σελ.36 Α/Α22 Ευχαριστώ
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Νίκος έχει αρκετές πιθανότητες εισαγωγής. Μπορεί να εισαχθεί είτε ως επιλαχών, είτε διότι κάποιοι μηχανικοί που έχουν δηλώσει και τις δύο ειδικότητες, μπορεί να εισαχθούν ως πλοίαρχοι ελευθερώνοντας μία θέση για τον Νίκο.
ΔιαγραφήΚύριε Γιώργο καλημέρα σας θα ήθελα να ρωτήσω όσοι έκαναν αίτηση μετεγγραφής στην ΑΕΝ Καλύμνου πως θα μπουν στην σχολη??
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι μεταγραφές θα βγουν στο τέλος για όλους μαζί τους αιτούντες. Θα πρέπει πρώτα να ολοκληρωθούν όλες οι υπόλοιπες διαδικασίες.
ΔιαγραφήΔηλαδή κύριε Γιώργο πότε θα λειτουργήσει η ΑΕΝ Καλύμνου?
ΔιαγραφήΑυτό μόνο ο Θεός το ξέρει. Αν συνεχίσουν με αυτούς τους ρυθμούς, προβλέπω στα εγκαίνια να είναι μόνο ο Υπουργός και ο Δήμαρχος.
ΔιαγραφήΦυσικά και ο απαραίτητος Ιερέας για να τελέσει τον Αγιασμό.
Αν αργήσουν όμως πως θα γίνει το πρώτο εξάμηνο?
ΔιαγραφήΚυριε γιωργο μεχρι να βγου για ρην καλυμνο τα αποτελεσματα θα λαει δεκεμβριος μηπως βγαλουν τωρα τους πλοιαρχους ολους και οταν προκειψουν κενες θεσεις ισως και στην καλυμνο βγαλουν τους επιλαχοντες; μπορει να γινει κατι τετοιο;
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν τους ενδιαφέρει αν φθάσει ο Δεκέμβριος, διαφορετικά θα είχαν πάρει απόφαση νωρίτερα.
ΔιαγραφήΤώρα θα πρέπει να ακολουθηθούν όλες οι προβλεπόμενες διαδικασίες με τη σειρά τους.
Γεια σας κύριε Γιώργο είμαι η Κατερίνα Α/Α 12 σελ 1,μου είχατε πει ότι χρειάζονται 21 για να μπω,μπήκα και είδα ότι στον Ασπρόπυργο είναι 5 θέσεις και αν κατάλαβα καλά είμαι 4η για Ασπρόπυργο,το είδα σωστα;μπαίνω τελικα;Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων
ΑπάντησηΔιαγραφήΚατερίνα ασφαλώς περνάς διότι είσαι 8η στην κατάταξη. Από που είδες ότι είσαι 4η για Ασπρόπυργο αφού δεν ξέρουμε τις επιλογές των υπολοίπων;
ΔιαγραφήΕυχαριστώ πολυυ
ΔιαγραφήΚ Γιώργο είπαμε ότι ο νόμος είναι νόμος και θα πρέπει να τηρείται, αλλά βλέπω ότι στην περίπτωση του χωρισμού της απόφασης δεν τηρείται ο νόμος, αλλά μια εφεύρεση του Υπουργείου και δεν κατανοώ το λόγο που γίνεται, είναι κατάφωρη αδικία για τα παιδιά που δήλωσαν ως πρώτη επιλογή τους Πλοιάρχους, από τα ίδια άτομα θα στελεχωθεί η σχολή που είναι επιλαχόντες δεν έρχονται από άλλο διαγωνισμό για να τους χωρίσεις.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίπαν ίσως πάρουν ακόμα περίπου 100 άτομα αλλά να δούμε ίσως πρέπει να πιέσουμε την κυβερνηση
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό που είπαν είναι εκείνο που περιλαμβάνεται στην απόφαση και τίποτα περισσότερο.
ΔιαγραφήΠουθενά δεν είπαν για 100 άτομα επιπλέον. Εσύ που το διάβασες;
Με βρίσκετε απόλυτα σύμφωνο με όσα λέτε. Δυστυχώς το Υπουργείο έχει την νόμιμη εξουσία (που η Δημοκρατία του παρέχει), ώστε να νομοθετεί τις εφευρέσεις του.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕμείς είμαστε υποχρεωμένοι ως νομοταγείς να υποταχθούμε στον νόμο.
Και για να μη παρεξηγηθώ, είμαι υποχρεωμένος εκ του νόμου να είμαι νομοταγής, αλλά κανείς δεν θα μπορέσει να με υποχρεώσει να είμαι και νομιμόφρων.
Προφανώς αντιλαμβάνεσθε ότι δεν συμφωνώ καθόλου με τα όσα αποφασίσθηκαν.
Εγω ενα εχω να πω.εστω καιτωρα ας καταλαβουν το λαθος τους και ας κανουν το αυτονοητο.να αφησουνρα παιδια να περασουν με τηνπρωτη τους επιλογη γιατι αυτοειναι το σωστο καιτο νομιμο αλλιως ας μην ειχαν πρωτη καιδευτεργ επιλογη γιατι αυτο θεωρειται κοροιδεια
ΔιαγραφήΑπό στόμα πολιτικου
ΑπάντησηΔιαγραφήΚ Γιώργο αα53 σελ 27 πλοιαρχων Μανώλης υπάρχει περίπτωση ?
ΑπάντησηΔιαγραφήΜανώλη σε βλέπω στην Κάλυμνο.
ΔιαγραφήΣ.ευχαριστώ πολλή κ Γιώργο.ΚΑΙ για την συμπαράσταση που ΜΑΣ δίνεις όλες αυτές τους δύσκολες ΜΕΡΕΣ που περνά και.να εισται πάντα καλλα
ΔιαγραφήΣ.ευχαριστώ πολλή κ Γιώργο.ΚΑΙ για την συμπαράσταση που ΜΑΣ δίνεις όλες αυτές τους δύσκολες ΜΕΡΕΣ που περνά και.να εισται πάντα καλλα
ΔιαγραφήΚ Γιώργο αα53 σελ 27 πλοιαρχων Μανώλης υπάρχει περίπτωση ?
ΑπάντησηΔιαγραφήΚύριε Γιώργο ότι αφορά την ΑΕΝ καλυμνου θα πρέπει πρώτα να έρθουν οι 61 Συμπληρωματικοι και μετά οι σπουδαστές που έκαναν μεταγραφη; αν αργήσει Η σχολή να ανοίξει τα παιδια αφτα θα έχουν πρόβλημα με το εξάμηνο τους;
ΑπάντησηΔιαγραφήΥπάρχει περίπτωση στην Κάλυμνο να παραταθεί το εξάμηνο. Κάτι τέτοιο το προβλέπει και ο νόμος, αλλά και αν δεν το προέβλεπε, αυτοί ψηφίζουν ότι νόμο θέλουν. Μήπως έχουν ανάγκη κανέναν;
Διαγραφήκαλημέρα κύριε Γιώργο στην ΑΕΝ Καλύμνου γιατί δεν μπαίνουν και από την πρώτη γενική κατηγορία πανελληνίων?
ΑπάντησηΔιαγραφήΔιότι αν διαβάσεις την προκήρυξη, θα δεις ότι αυτό προβλέπεται.
ΔιαγραφήΜεγάλη αδικία εφόσον μιλάμε για πρώτη εισαγωγή σε ΑΕΝ (αν λειτουργούσε από την αρχή η Κάλυμνος θα μπαίναμε παιδιά από πανελλήνιες).
ΑπάντησηΔιαγραφήΥπαρχει περιπτωσει να ανακοινωθαυν ρα ονοματα αυριο;
ΑπάντησηΔιαγραφήΠολύ πιθανό αν θέλουν να επισπεύσουν τις διαδικασίες.
Διαγραφήκ. Γιωργο καλησπέρα. εχω Α/Α 100 σελ. 32 στους πλοιαρχους και Α/Α 60 σελ. 37 στους μηχανικούς είμαι στη δευτ. ΓΚ Γενικό Λύκειο (9%) Εχω ελπίδα έστω και για την Κάλυμνο
ΑπάντησηΔιαγραφήΜάριε δυστυχώς τα μόριά σου δεν είναι αρκετά.
Διαγραφήκ. Γιώργο σας ευχαριστώ πολύ
ΑπάντησηΔιαγραφήΚύριε Γιώργο καλησπέρα διάβασα στην σελίδα esos.gr ότι για το ακαδημαϊκό έτος 2018-2019 θα αυξηθούν ο αριθμός από την δεύτερη γενική κατηγορία 39 πλοίαρχος και 33 μηχανικους...Τι έγινε Αφού λέγανε ότι δν θα ισχύουν το απολυτήριο από του χρονου
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο ακαδημαϊκό έτος 2018-2019 είναι η φετινή χρονιά. Αυτό που διάβασες είναι ο αριθμός των φετινών συμπληρωματικών ο οποίος αυξήθηκε από τους συμπληρωματικούς των ειδικών κατηγοριών και έφθασε τους 83.
ΔιαγραφήΚύριε Γιώργο καλησπέρα διάβασα στην σελίδα esos.gr ότι για το ακαδημαϊκό έτος 2018-2019 θα αυξηθούν ο αριθμός από την δεύτερη γενική κατηγορία 39 πλοίαρχος και 33 μηχανικους...Τι έγινε Αφού λέγανε ότι δν θα ισχύουν το απολυτήριο από του χρονου
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλησπέρα σας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔιαβάζω καιρό τα σχόλια,γράφετε για αδικίες,την αδικία είς βάρος των παιδιών των ΕΠΑΛ που λίγες μέρες πριν τις πανελλαδικές εξετάσεις μειώθηκε το ποσοστό εισακτέων με απολυτήριο Λυκείου δεν την αναφέρει κανεις.
Γιατί αφαιρούν το δικαίωμα εισαγωγής αυτών των παιδιών;
Δεν υπάρχουν Ναυτικά ΕΠΑΛ σε όλες τις περιοχές της χώρας ούτε Ναυτικοί Τομείς οπότε τα παιδιά επιλέγουν αναγκαστικά κάτι άλλο.
Θα εισαχθούν στις ΑΕΝ παιδιά με πολύ χαμηλότερα μόρια λόγω του υψηλού ποσοστού ενώ παιδιά με 20000 μόρια και πάνω είναι εκτός.
Να θυμίσουμε στους κυβερνώντες ότι εδώ και δυο χρόνια προωθούν τα ΕΠΑΛ μέσω διαφήμισης.......δεν ταιριάζει λοιπόν την τελευταία χρονιά εισαγωγής με μοριοδότηση να συμβαίνει αυτό!!!
Συμφωνώ απολύτως με το σχόλιό σας διότι και εγώ από την πρώτη στιγμή είχα τοποθετηθεί ανάλογα. Στη συνέχεια σε διάφορα σχόλιά μου είχα αναφερθεί εκτενώς επί του θέματος τα οποία προφανώς δεν θα έτυχε να τα διαβάσετε.
ΔιαγραφήΊσως από του χρόνου που όλοι θα εισάγονται με πανελλαδικές, δεν θα υφίσταται πλέον το αίσθημα της αδικίας.
Μπράβο σας
ΑπάντησηΔιαγραφήΓειας κυριε γιωργο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ γιος μου ειναι σελ 27 α/α 21.....εχουμε ελπιδες???
Ο Γιώργος θα περάσει τώρα με τους συμπληρωματικούς.
ΔιαγραφήΣυμφωνώ και λυπάμαι διότι έχω 20000 μόρια και δεν μπορώ να εισαχθώ λόγο ποσοστού και κάποια παιδιά από ναυτικά λύκεια με 17000 μόρια θα εισαχθούν,δεν υπάρχει ο ναυτικός τομέας σε όλες τις περιοχές στα ΕΠΑΛ.Καλή επιτυχία σε όλα τα παιδιά!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλησπέρα . Παρακαλώ μήπως ξέρετε ποτε θα βγουν οι μεταγραφές των πρωτοετών ;
ΑπάντησηΔιαγραφήΛενε 30 νοεμβριου
ΑπάντησηΔιαγραφήΠοιοί το λένε αυτό; Δεν ξέρουν πως πρέπει πρώτα να ολοκληρωθούν όλες οι διαδικασίες (συμπληρωματικοί, επιλαχόντες, Κάλυμνος) και ύστερα να γίνουν οι μεταγραφές;
ΑπάντησηΔιαγραφήΜακάρι να διαψευσθώ αλλά δεν το βλέπω πριν τα Χριστούγεννα.
Για 2ο ετης Κ.Γιωργο ποτε λέτε να βγουν;;
ΔιαγραφήΤην προηγούμενη χρονιά οι μεταγραφές ανακοινώθηκαν ανά εξάμηνο στις παρακάτω ημερομηνίες:
ΔιαγραφήΒ' και Ε' εξάμηνα στις 30/11/2017
Α'εξάμηνο στις 22/12/2017
Δ'εξάμηνο στις 21/2/2018
Γ' και ΣΤ' εξάμηνα στις 6/3/2018
Αυτά έγιναν πέρυσι, αλλά το τι θα γίνει φέτος δεν μπορώ να το μαντέψω με αυτούς που έχουμε να κάνουμε.
Καλημερα πηρα τηλ το υπουργειο και τους ρωτησα ποτε θα ανακοινωθουν τα ονοματα και ειπαν πως σημερα θα τα δωσουν για υπογραφη και μπορει να ανακοινωθουν και σημερα καλη ελιτυχια σε ολους
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλημέρα καλή εβδομάδα σε ολους μακάρι να ανακοινωθούν.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλημέρα κύριε Γιώργο είμαι η Μαρια Εμμανουέλα είμαι 1η για μηχανικός και πλοιαρχος από ΕΠΑΛ 1% τριτεκνων έχω καμία πιθανότητα ??
ΑπάντησηΔιαγραφήΜαρία Εμμανουέλα από την κατηγορία των τριτέκνων στην οποία ανήκεις δεν προβλέπονται θέσεις συμπληρωματικών, ούτε θέσεις για την Κάλυμνο.
ΔιαγραφήΚαι δυστυχώς στην γενική κατηγορία υπάρχουν αρκετά άτομα με περισσότερα μόρια από εσένα.
Από γνωστό στο υπουργείο έμαθα ότι οι μεταγραφές έχουν ανακοινωθεί.Απλα πρέπει να περιμένουμε επίσημη ανακοίνωση για να πάμε στην άλλη σχολή.
ΑπάντησηΔιαγραφή1ο η 2ο έτος γνωριζεις;
Διαγραφή1ο αλλά δεν βάζω και το χέρι μου στη φωτιά
ΔιαγραφήΟι μεταγραφές δεν γίνονται κατά έτος αλλά κατά εξάμηνα. Εσύ για ποιό εξάμηνο ρωτάς;
Διαγραφήβ εξάμηνο...
Διαγραφήβ εξάμηνο...
ΑπάντησηΔιαγραφήΚάντε κάτι και για τα παιδιά γεν κατηγ με μόρια μέχρι 20000 μόρια είναι κρίμα να μηνουμε από έξω. ΕΛΕΟΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτοί που έχουν μόρια μέχρι 20000 είναι πάρα πολλοί και δεν θα έχουν χώρο να τους βάλουν.
Διαγραφή20500 αδερφέ κ εγω από γενικο Λύκειο έμεινα εξω
ΔιαγραφήΚαι εγώ μάγκες 20600 την πατήσαμε γιατί πέρυσι πήραν μέχρι 20100 ατυχία μεγαλη
Διαγραφήκαλησπέρα σας κύριε Γιώργο θα μπορούσατε να μου πειτε και εμενα τι ελπίδες εχω; Ειμαι σελ 16 Α/Α 47
ΑπάντησηΔιαγραφήκαι στους μηχανικούς ειμαι σελ 49 Α/Α 39...
τι πιθανότητες έχω ;;
Θα δώσετε παννελινιες;
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίναι αδικία γιατί εμείς θέλουμε πραγματικά να μπούμε και να σταδιωδρομισουμε αντίθετος με άλλους που θα πάνε για διακοπες
ΑπάντησηΔιαγραφήΈλεος..Γιατί τα περισσότερα παιδεία στην επαρχία κ στις πολλοίς δν έχουν ναυτικά λύκεια.. .οι περισσότεροι είναι από γενικο Λύκειο δηλαδή γι'αυτά τα παιδεία τους κλείνετε την πόρτα..αφου σγρ είχαν πρόβλεψη ότι τα παιδεία θα εμπεναν μόνο με ταξίδι ας το λέγανε ότι τα παιδεία από το Γενικό Λύκειο θα έδιναν μόνο με παννελαδικες Αλλά δεν υπολογίζουν τπτ αυτοί τον κόπο και τα εξοδα που κάνει το παιδί.. Δν υπάρχουν λόγια..
ΔιαγραφήΠαιδιά δεν ειπαν θα πάρουν μέχρι κάπια μόρια είναι πόσα άτομα περνουν αν ηταν περισσότερα τα άτομα θα έμπαιναν ατομα με λιγότερα μόρια,εγω με 21.300 μπαίνω μαλλον μηχανικών σα δεύτερη επιλογή.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαιδια πηρε αλλος στο υπουργειο να ρωτησει ποτε θα ανακοινωθουν τα; ονομτα
ΑπάντησηΔιαγραφή