Δευτέρα 18 Μαΐου 2015

Πανελλαδικές Εξετάσεις 2015 - Νεοελληνική Γλώσσα - Θέματα, προτεινόμενες απαντήσεις και σχόλια

Αποτέλεσμα εικόνας για νεοελληνικη γλωσσα γ λυκειουΘΕΜΑΤΑ 

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ

ΣΧΟΛΙΑ

Οι υποψήφιοι κλήθηκαν να αναλύσουν ένα κείμενο του Καθηγητή Κλασικής Αρχαιολογίας του Πανεπιστημίου Αθηνών, Βασίλη Λαμπρινουδάκη.

Ποιος είναι ο Βασίλης Λαμπρινουδάκης

O Bασίλης Λαμπρινουδάκης είναι ομότιμος Καθηγητής Κλασικής Αρχαιολογίας του Πανεπιστημίου Αθηνών και αντεπιστέλλον μέλος της Ακαδημίας Επιγραφών και Γραμμάτων των Παρισίων και της Ακαδημίας Επιστημών της Βιέννης. Γεννήθηκε στη Χίο το 1939 και σπούδασε στα Πανεπιστήμια της Αθήνας, του Μονάχου και της Βόννης. 

Διετέλεσε Πρόεδρος του Τμήματος Ιστορίας και Αρχαιολογίας του Πανεπιστημίου Αθηνών και μέλος του Κεντρικού Αρχαιολογικού Συμβουλίου. Είναι μέλος του Δ.Σ. του Ελληνικού Ιδρύματος Πολιτισμού. Διευθύνει ανασκαφές και εργασίες ανάδειξης μνημείων στη Νάξο, την Επίδαυρο και την Παλαιομάνινα. 

Έχει δημοσιεύσει 11 βιβλία και μονογραφίες, 142 επιστημονικά άρθρα με θέμα την αρχαία ελληνική τέχνη, την αρχαία αρχιτεκτονική, την τοπογραφία της αρχαίας Ελλάδας, την επιγραφική, την αρχαία θρησκεία και λατρεία, τη θεωρία της Αρχαιολογίας, τη Διαχείριση και Ανάδειξη Μνημείων, Οδηγούς αρχαιολογικών χώρων και πολλά άρθρα σε εγκυκλοπαίδειες. Είναι συνεκδότης των διεθνών έργων αναφοράς Lexikon Iconographicum Mythologiae Classicae [LIMC] και Thesaurus Cultus et Rituum Antiquorum [ThesCRA]. Τιμήθηκε με τον Ταξιάρχη του Τάγματος του Φοίνικος από τον Πρόεδρο της Ελληνικής Δημοκρατίας (2003) για την προβολή της Ελληνικής Ιστορίας και Αρχαιολογίας διεθνώς.

Τι δήλωσε ο Βασίλης Λαμπρινουδάκης για το κείμενό του που επελέγη για τα θέματα της Νεοελληνικής Γλώσσας

Για το κείμενό του με τίτλο "Εμείς και οι αρχαίοι χώροι θέασης και ακρόασης", το οποίο επελέγη ως θέμα στο μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας στην πρεμιέρα των Πανελλαδικών Εξετάσεων,μίλησε στο news.gr, ο ομότιμος καθηγητής Κλασσικής Αρχαιολογίας του Πανεπιστημίου Αθηνών, Βασίλειος Λαμπρινουδάκης.

"Το κείμενο αναφέρεται στην ανάδειξη των αρχαίων θεάτρων της χώρας και είναι ένα κείμενο, το οποίο με αφορμή τα θέατρα μιλάει γενικότερα για τη διαχείριση της πολιτιστικής μας κληρονομιάς, την προστασία της και κυρίως για την ένταξή της μέσα στη σημερινή ζωή", λέει ο Βασίλειος Λαμπρινουδάκης.

Μεταξύ άλλων αναφέρει ότι "τα θέατρα είναι ένας βασικός τύπος μνημείου, ο οποίος εξυπηρετεί περισσότερο από όλους τους άλλους αυτή ακριβώς την ανάγκη, δηλαδή τη λειτουργία, την οποία είχε κατά την αρχαιότητα. Επίσης δημιουργεί έννοιες δημοκρατίας γιατί και στην αρχαιότητα εξυπηρετούσε ακριβώς αυτό το σκοπό. Όχι μόνο γιατί τα γράμματα έχουν μία πανανθρώπινη διάσταση, αναδεικνύοντας προβλήματα και δίνοντας λύσεις, αλλά και διότι πολλές φορές το θέατρο χρησιμοποιούταν για τη συνέλευση των πολιτών και τη λήψη αποφάσεων που αφορούσαν τα κοινά. Τη Δημοκρατία δηλαδή".

Σύμφωνα με τον κύριο Λαμπρινουδάκη ο βασικός συσχετισμός του θεάτρου γίνεται με την ίδια την έννοια της Δημοκρατίας, για το συγκεκριμένο κείμενο των εξετάσεων της Νεοελληνικής Γλώσσας, το οποίο εκδόθηκε πριν από τρία χρόνια.

Σχολιασμός θεμάτων από την Ομοσπονδία Εκπαιδευτικών Φροντιστών Ελλάδας (ΟΕΦΕ)

Σχολιασμός θεμάτων από την Πανελλήνια Ένωση Φιλολόγων (ΠΕΦ)

http://panelladikes24.blogspot.gr

Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.



Κυριακή 17 Μαΐου 2015

Τελευταίες επισημάνσεις προς τους υποψήφιους των Πανελλαδικών Εξετάσεων 2015

Αποτέλεσμα εικόνας για panelladikes24- Οι υποψήφιοι απαντούν όλα τα θέματα στα τετράδιά τους μόνο με μπλε ή μόνο με μαύρο στυλό με μελάνι που δεν σβήνει.

- Κάθε απάντηση τεκμηριωμένη είναι αποδεκτή.

- Aν ο υποψήφιος δεν πάρει μέρος στην εξέταση μαθήματος που επέλεξε να εξετασθεί σε πανελλήνιο επίπεδο, τότε θεωρείται ότι εξετάσθηκε στο συγκεκριμένο μάθημα και πήρε γραπτό βαθμό μηδέν (0).

- Οι επιτηρητές απαγορεύεται να παρέχουν οποιαδήποτε διευκρίνιση, πληροφορία ή επεξήγηση στους εξεταζόμενους εκτός των οδηγιών, διευκρινίσεων ή πληροφοριών που διαβιβάζονται σε αυτούς από την Κεντρική Επιτροπή Εξετάσεων δια των Λυκειακών Επιτροπών, τις οποίες διανέμουν ή ανακοινώνουν στους εξεταζόμενους, χωρίς να προβαίνουν σε δικές τους διευκρινίσεις.

- Kατά την είσοδο στις αίθουσες οι εξεταζόμενοι δεν πρέπει να παίρνουν μαζί τους σημειώσεις ή κινητά τηλέφωνα ή άλλα αντικείμενα (βιβλία, τετράδια, blanco, υπολογιστικές μηχανές, ηλεκτρονικά μέσα μετάδοσης πληροφοριών) που δεν επιτρέπονται και τα οποία πρέπει να παραμένουν εκτός αίθουσας. Δεν επιτρέπεται η είσοδος σε όποιον δεν συμμορφώνεται με τις οδηγίες αυτές.

- Αν ο υποψήφιος φέρει μαζί του στην αίθουσα στην οποία εξετάζεται αντικείμενο ή μέσο από τα ως άνω αναφερόμενα ή αντιγράφει κατά τη διάρκεια της εξέτασης από βιβλίο ή οποιουδήποτε είδους σημειώσεις ή από γραπτό δοκίμιο άλλου εξεταζόμενου, ή θορυβεί και δεν συμμορφώνεται με τις υποδείξεις των επιτηρητών επιχειρώντας να αντιγράψει ή εμποδίζοντας την εξέταση άλλων εξεταζόμενων ή δολιεύεται με οποιοδήποτε τρόπο την εξέταση του, απομακρύνεται από την αίθουσα εξέτασης με αιτιολογημένη απόφαση της επιτροπής του Εξεταστικού Κέντρου και το γραπτό δοκίμιο βαθμολογείται από την επιτροπή του Εξεταστικού Κέντρου με τον κατώτερο βαθμό μηδέν (0).

- Κατά τη διάρκεια της εξέτασης δεν επιτρέπεται στους εξεταζόμενους να βγουν από την αίθουσα εκτός από εξαιρετικές περιπτώσεις. Στην περίπτωση αυτή καλείται ο εφεδρικός/αναπληρωματικός επιτηρητής, ο οποίος συνοδεύει τον εξεταζόμενο έξω από την αίθουσα, ελέγχοντας τους χώρους που αυτός επισκέπτεται για την αποφυγή περίπτωσης δολίευσης των εξετάσεων.

- (μόνο για υποψήφιους ΓΕΛ) Αν κατά τη διάρκεια της εξέτασης λόγω ξαφνικής ασθένειας υποψήφιος ΓΕΛ αναγκαστεί να διακόψει την εξέτασή του, η Λυκειακή Επιτροπή αφού συντάξει σχετικό πρακτικό, φυλάσσει το γραπτό δοκίμιο στο εξεταστικό κέντρο ή στην οικεία ΕΕΔΔΕ και αποστέλλει αντίγραφο του πρακτικού στο Βαθμολογικό Κέντρο ενημερώνοντας για την απουσία του υποψηφίου. Ο υποψήφιος θα λάβει μέρος στις επαναληπτικές εξετάσεις στο μάθημα που διέκοψε την εξέτασή του, εφόσον ακολουθήσει τη νόμιμη διαδικασία (περιγράφεται στο άρθρο 25 του ΠΔ 60/2006, όπως τροποποιήθηκε με το ΠΔ 41/2011). Σε διαφορετική περίπτωση το γραπτό δοκίμιο αποστέλλεται τελικά στο ΒΚ για βαθμολόγηση με σχετικό πρακτικό της Λυκειακής Επιτροπής. Αν βέβαια ο υποψήφιος δηλώσει με υπεύθυνη δήλωση ότι ολοκλήρωσε τελικά την εξέτασή του, τότε το γραπτό του αποστέλλεται και βαθμολογείται κανονικά.

Πανελλαδικές Εξετάσεις 2015 - Θέματα, προτεινόμενες απαντήσεις και σχόλια από το panelladikes24

http://panelladikes24.blogspot.com


Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.



Σάββατο 16 Μαΐου 2015

Πανελλαδικές Εξετάσεις 2015 - Θέματα, προτεινόμενες απαντήσεις και σχόλια από το panelladikes24

Αποτέλεσμα εικόνας για καλη επιτυχια στις πανελληνιες
Το panelladikes24 κοντά στους υποψήφιους των Πανελλαδικών Εξετάσεων 2015

Κάθε μέρα από τη Δευτέρα 18/5/2015 και μέχρι τη λήξη των Πανελλαδικών Εξετάσεων 2015, το panelladikes24 θα ενημερώνει με αναρτήσεις για τα θέματα που θα εξετάζονται οι υποψήφιοι αμέσως μόλις δημοσιεύονται, προτεινόμενες απαντήσεις λίγο μετά τη δημοσίευση των θεμάτων, σχόλια από επιστημονικές ενώσεις και καθηγητές καθώς και ειδήσεις που θα αφορούν τις διαδικασίες που θα πρέπει να ακολουθήσουν οι υποψήφιοι.

Το panelladikes24 εύχεται σε όλους τους υποψήφιους ΓΕΛ και ΕΠΑΛ καλή επιτυχία.




Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


Μηχανογραφικά Δελτία ΓΕΛ και ΕΠΑΛ 2015 - Τι πρέπει να γνωρίζουν οι υποψήφιοι

Αποτέλεσμα εικόνας για μηχανογραφικο 2015Μηχανογραφικό δελτίο ΓΕΛ και ΕΠΑΛ-Β΄ 2015

Μηχανογραφικό δελτίο ΕΠΑΛ Α΄ 2015

Χρονοδιάγραμμα υποψηφίων για το Μηχανογραφικό Δελτίο 2015

- Μετά τις 15 Ιουνίου και κατόπιν νέας ενημέρωσης, όλοι οι υποψήφιοι θα προσέλθουν στα Λύκειά τους για να αποκτήσουν προσωπικό κωδικό ασφαλείας (password), ώστε να υποβάλλουν ηλεκτρονικά το μηχανογραφικό τους δελτίο.

- Η υποβολή των μηχανογραφικών δελτίων θα γίνει και φέτος ηλεκτρονικά, μέσω διαδικτύου, από τα μέσα Ιουνίου ως τις αρχές Ιουλίου.

Σημειώνεται ότι τα ίδια ισχύουν και για τους υποψήφιους του 10%.

http://panelladikes24.blogspot.com


Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


Τι ισχύει για την προαγωγή των μαθητών Α΄ και Β΄ ΓΕΛ και ΕΠΑΛ για το σχολικό έτος 2014-2015

Αποτέλεσμα εικόνας για προαγωγη μαθητων β λυκειουΤι ισχύει για τις προαγωγικές εξετάσεις Α' και Β' ΓΕΛ και τον τρόπο προαγωγής των μαθητών για το 2014-2015

Μετά την ψήφιση των νομοσχεδίων «Επείγοντα μέτρα για την αντιμετώπιση της βίας στον αθλητισμό και άλλες διατάξεις» και «Επείγοντα μέτρα για την Πρωτοβάθμια, Δευτεροβάθμια και Τριτοβάθμια Εκπαίδευση» ισχύουν τα εξής: 

- H επιλογή των θεμάτων των προαγωγικών εξετάσεων για τις Α΄ και Β΄ τάξεις Ημερησίου Γενικού Λυκείου και Α΄, Β΄ και Γ΄ τάξεις Εσπερινού Γενικού Λυκείου κατά 50% από την Τράπεζα Θεμάτων παύει να ισχύει από την εξεταστική περίοδο Μαΐου-Ιουνίου 2015. Για τις Α΄ και Β΄ τάξεις Ημερήσιου Γενικού Λυκείου και Α΄, Β΄ και Γ΄ τάξεις Εσπερινού Γενικού Λυκείου τα θέματα των προαγωγικών εξετάσεων ορίζονται αποκλειστικά από τους διδάσκοντες το μάθημα και είναι κοινά για όλα τα τμήματα της τάξης. Κατ’ εξαίρεση, είναι δυνατόν να δοθούν χωριστά θέματα, εάν συντρέχει αποχρών λόγος, ο οποίος αναγράφεται σε σημείωση στο έγγραφο που περιέχει τα θέματα και παράλληλα συντάσσεται και σχετική πράξη στο βιβλίο πράξεων του Διευθυντή του σχολείου. 

- Για την προαγωγή των μαθητών στις Α΄ και Β΄ τάξεις Ημερήσιου Γενικού Λυκείου και Α΄, Β΄ και Γ΄ τάξεις Εσπερινού Γενικού Λυκείου απαιτείται γενικός μέσος όρος τουλάχιστον εννέα και πέντε δέκατα (9,5), ο οποίος προκύπτει από τον Μ.Ο. των βαθμών ετήσιας επίδοσης του μαθητή όλων των γραπτώς εξεταζόμενων μαθημάτων συμπεριλαμβανομένου και του μαθήματος της Ερευνητικής Εργασίας όπου αυτό διδάσκεται

- Για τους μαθητές που φοίτησαν το σχ. έτος 2013-14 στην Α΄ τάξη Ημερήσιου Γενικού Λυκείου και στις Α΄ και Β΄ Τάξεις Εσπερινού Γενικού Λυκείου και το σχ. έτος 2014-15 φοιτούν στη Β΄ τάξη ημερήσιου Γενικού Λυκείου και στη Γ΄ τάξη Εσπερινού Γενικού Λυκείου, ο γενικός βαθμός προαγωγής από τις τάξεις αυτές δεν θα προσμετράται στον υπολογισμό των μορίων εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση. 

Τι ισχύει για τις προαγωγικές εξετάσεις Α' και Β' ΕΠΑΛ και τον τρόπο προαγωγής των μαθητών για το 2014-2015

Με την ψήφιση των σχεδίων νόμου «Επείγοντα μέτρα για την αντιμετώπιση της βίας στον αθλητισμό και άλλες διατάξεις» και «Επείγοντα μέτρα για την Πρωτοβάθμια, Δευτεροβάθμια και Τριτοβάθμιας Εκπαίδευση» στα οποία περιλαμβάνονται και διατάξεις με τις οποίες ρυθμίζονται ζητήματα σχετικά με την αξιολόγηση και τον τρόπο προαγωγής των μαθητών των Α΄ και Β΄ τάξεων Ημερήσιου και Α΄ και Β΄ τάξεων Εσπερινού Επαγγελματικού Λυκείου.

Σύμφωνα με τις διατάξεις των ψηφισθέντων σχεδίων νόμων, ισχύουν τα ακόλουθα:

- Η επιλογή των θεμάτων των προαγωγικών εξετάσεων (για τα μαθήματα Γενικής Παιδείας) για τις Α΄ και Β΄ τάξεις Ημερήσιου και Α΄ και Β΄ τάξεις Εσπερινού ΕΠΑ.Λ., κατά 50% από την Τράπεζα Θεμάτων παύει να ισχύει από την εξεταστική περίοδο Μαΐου - Ιουνίου 2015. Για τις Α΄ και Β΄ τάξεις τα θέματα ορίζονται αποκλειστικά από το διδάσκοντα ή τους διδάσκοντες το μάθημα και είναι κοινά για όλα τα τμήματα της τάξης. Κατ’ εξαίρεση, είναι δυνατόν να δοθούν χωριστά θέματα, εάν συντρέχει αποχρών λόγος, ο οποίος αναγράφεται σε σημείωση στο έγγραφο που περιέχει τα θέματα και παράλληλα συντάσσεται και σχετική πράξη στο βιβλίο πράξεων του Διευθυντή του σχολείου. Η Τράπεζα Θεμάτων δύναται να λειτουργήσει ως προαιρετικό συμβουλευτικό εργαλείο για μαθητές και εκπαιδευτικούς.

- Για την προαγωγή των μαθητών από την Α΄ και Β΄ τάξη Ημερήσιου και από την Α΄ και Β΄ τάξη Εσπερινού ΕΠΑ.Λ. απαιτείται γενικός μέσος όρος τουλάχιστον εννέα και πέντε δέκατα (9,5), ο οποίος προκύπτει από τον Μ.Ο. των βαθμών της ετήσιας επίδοσης του μαθητή όλων των γραπτώς εξεταζομένων μαθημάτων συμπεριλαμβανομένου του μαθήματος «Ερευνητική Εργασία» και του μαθήματος «Σχολικός Επαγγελματικός Προσανατολισμός - Περιβάλλον Εργασίας - Ασφάλεια και Υγιεινή», όπου αυτά διδάσκονται.

- Για τους μαθητές που φοίτησαν το σχολ. έτος 2013-2014 στην Α΄ τάξη Ημερήσιου και Εσπερινού ΕΠΑ.Λ. και το σχολ. έτος 2014-2015 φοιτούν στη Β΄ τάξη Ημερήσιου και Εσπερινού ΕΠΑ.Λ., ο γενικός βαθμός προαγωγής από τις τάξεις αυτές δε θα προσμετράται στον υπολογισμό των μορίων εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση.

http://panelladikes24.blogspot.com


Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


Μέχρι πότε μπορούν να αλλάξουν Ομάδα Προσανατολισμού οι υποψήφιοι με το νέο σύστημα - Δείτε όλες τις εξελίξεις

Πριν λίγες μέρες ψηφίστηκε από τη Βουλή και δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ A΄ 50/2015 ο ν. 4327/2015 με το νέο σύστημα πρόσβασης στα Πανεπιστήμια και στα ΤΕΙ μέσω των Πανελλαδικών Εξετάσεων. Δείτε εδώ.

Οι μαθητές της σημερινής B' Λυκείου θα είναι οι πρώτοι που θα εξεταστούν σε πανελλαδικό επίπεδο για την εισαγωγή τους στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση με το νέο σύστημα.

Μάλιστα έχουν δηλώσει ήδη στο Λύκειό τους και την Ομάδα Προσανατολισμού (Ο.Π.) που επιθυμούν να παρακολουθήσουν την επόμενη χρονιά. Ωστόσο, πολλοί μαθητές δεν είναι σίγουροι για την επιλογή τους. Αυτό φαίνεται λογικό αφού δεν έχουν την πλήρη εικόνα για το νέο σύστημα.

Μέχρι στιγμής έχουν δημοσιοποιηθεί οι τρεις Ο.Π., τα πέντε επιστημονικά πεδία (Ε.Π.) που θα είναι κατανεμημένες οι σχολές στο Μηχανογραφικό Δελτίο, τα τρία κοινά εξεταζόμενα μαθήματα της κάθε Ο.Π. ενώ σε κάθε Ο.Π. υπάρχουν τρία μαθήματα (από τα οποία ο κάθε υποψήφιος μπορεί να επιλέξει ένα ή δύο) που οδηγούν σε αντίστοιχα Ε.Π. Δηλαδή, ο κάθε υποψήφιος μπορεί να εξεταστεί σε τέσσερα μαθήματα και να έχει πρόσβαση μόνο σε ένα Ε.Π. ή μπορεί να εξεταστεί σε πέντε μαθήματα και να έχει πρόσβαση σε δύο Ε.Π.

Δείτε όλα τα παραπάνω σε ένα πίνακα.

SOS - ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ - ΝΕΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Προσοχή: Στο νέο σύστημα δεν υπάρχει ο κατάλληλος συνδυασμός μαθημάτων ώστε ο υποψήφιος να μπορεί να δηλώσει οποιοδήποτε Ε.Π. όπως υπάρχει στο ισχύον μέχρι φέτος σύστημα.

Τι πρέπει να ρυθμιστεί άμεσα με απόφαση του υπουργού Πολιτισμού, Παιδείας και Θρησκευμάτων;
Η ακριβής κατάταξη των Τμημάτων στα Ε.Π. και οι συντελεστές βαρύτητας σε δύο (2) μαθήματα ανά Σχολή ή Τμήμα ή εισαγωγική κατεύθυνση. 

Μέχρι πότε μπορούν να εκδοθούν οι παραπάνω αποφάσεις;
Το αργότερο μέχρι τη λήξη του φετινού σχολικού έτους και θα ισχύουν για τις Πανελλαδικές Εξετάσεις του επόμενου σχολικού έτους.

Μπορεί κάποιος μαθητής να αλλάξει Ο.Π.;
Οι μαθητές με την έναρξη του σχολικού έτους και όχι αργότερα της 20ής Σεπτεμβρίου επιβεβαιώνουν οριστικά την Αρχική Δήλωση Ομάδας Μαθημάτων Προσανατολισμού, που έχουν υποβάλει στη σχολική τους μονάδα, προ της λήξης του προηγούμενου διδακτικού έτους.

Υπάρχει κάτι άλλο που πρέπει να ρυθμιστεί;
Ο τρόπος υπολογισμού των μορίων που θα συγκεντρώνει ο κάθε υποψήφιος και η εξεταστέα ύλη σε κάθε εξεταζόμενο μάθημα.

http://panelladikes24.blogspot.com


Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


Παρατείνεται η λειτουργία των ΕΠΑ.Σ. Μαθητείας του Ο.Α.Ε.Δ.

Αποτέλεσμα εικόνας για επασ οαεδΣτο άρθρο 37 του Ν. 4327/2015 ''Επείγοντα μέτρα για την Πρωτοβάθμια, Δευτεροβάθμια και Τριτοβάθμια Εκπαίδευση και άλλες διατάξεις'' που δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ Α΄ 50/14.05.2015 αναφέρονται τα εξής:

''Παρατείνεται η λειτουργία των ΕΠΑ.Σ. Μαθητείας του Ο.Α.Ε.Δ. του ν. 3475/2006 (Α΄ 146), όπως τροποποιήθηκε με το άρθρο 46 παρ. 3 του ν. 4186/2013 και το άρθρο 51 του ν. 4262/2014 (Α΄ 114), για τα σχολικά έτη 2015-2016 και 2016-2017 και η λειτουργία τους παύει τη 15η Σεπτεμβρίου 2017.

Κάθε άλλη γενική ή ειδική διάταξη που ρυθμίζει διαφορετικά τα θέματα του παρόντος καταργείται''.



Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.