Δευτέρα 18 Σεπτεμβρίου 2017

Συνέντευξη Γαβρόγλου στην εφημερίδα ΕΠΟΧΗ - Τι είπε για τις αλλαγές σε Λύκειο και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση

Ετοιμάζεται μια πλήρης μεταρρύθμιση του Λυκείου. Ποια είναι η φιλοσοφία αυτής;

Για να κατανοήσουμε τον χαρακτήρα της μεταρρύθμισης πρέπει να συμφωνήσουμε στα προβλήματα που θέλουμε να λυθούν. Πρώτον, δεν υφίσταται Γ Λυκείου, παρά μόνο στα χαρτιά. Η καθημερινότητα στην Γ Λυκείου είναι παιδιά κουρασμένα και βαριεστημένα και εκπαιδευτικοί που προσπαθούν να τραβήξουν την προσοχή των παιδιών για να τα διδάξουν. Μάλιστα, ο θεσμός αυτός κάθε Μάρτιο καταργείται και τυπικά, αφού τα παιδιά σταματούν να πηγαίνουν σχολείο για να διαβάσουν για τις εξετάσεις. Δεύτερον, το σύστημα των πανελληνίων εξετάσεων δεν χωρά καμία απολύτως βελτίωση. Κάθε φουρνιά υποψηφίων κοστίζει στις οικογένειες 2 δισ. ευρώ. Υπάρχει ένα μεγάλο ποσοστό που με υψηλούς βαθμούς μένει εκτός πανεπιστημίων, επειδή υπάρχει κλειστός αριθμός θέσεων σε κάθε ΑΕΙ και ΤΕΙ. Μάλιστα, το 75% των υποψηφίων δεν περνά στη σχολή της προτίμησής του. Συγκλονιστικός αριθμός. Τρίτον, έχει εδραιωθεί ο κερδοσκοπικός θεσμός της παραπαιδείας ως οργανικό μέρος της δημόσιας εκπαίδευσης. Τέταρτον, όπως φαίνεται από τα αποτελέσματα του πρώτου εξαμήνου των φοιτητών ειδικά στις φυσικομαθηματικές και πολυτεχνικές σχολές, που είθισται η ύλη να είναι επανάληψη του Λυκείου, αλλά απαιτεί μια πιο συνθετική προσέγγιση, ότι τα παιδιά δεν μπορούν να ανταπεξέλθουν. Αυτό αποδεικνύει ότι οι υποψήφιοι μαθαίνουν τεχνικές για να περάσουν τις εξετάσεις και όχι γνώσεις που καλλιεργούν την κριτική σκέψη. Πέμπτον, με το απίστευτο άγχος που εμποτίζουμε στα παιδιά από την Α’ Λυκείου πολλές φορές, ισοπεδώνουμε τους χαρακτήρες νεολαίων. Με αποτέλεσμα να τους στερούμε τα χρόνια ξεγνοιασιάς που δικαιούνται και αυτό να έχει αντίκτυπο στην ενήλικη ζωή τους. Επομένως, αυτό το σύστημα που έχουμε δεν μεταρρυθμίζεται. Χρειάζεται άλλη φιλοσοφία, που να αποτρέπει αυτά τα προβλήματα. Προτείνουμε, επομένως, τη μετατροπή της Γ Λυκείου σε χρονιά-γέφυρα ανάμεσα στο σχολείο και το πανεπιστήμιο. Αυτή είναι και η δομή σε όλες τις ευρωπαϊκές χώρες. Αυτό το κάνουμε στο πλαίσιο της 14χρονης υποχρεωτικής εκπαίδευσης. Σχεδιάζουμε πολύ λιγότερα μαθήματα με περισσότερες ώρες, όχι όμως για να αυξηθεί η ύλη, αλλά το αντίθετο για να υπάρχει χρόνος στην τάξη να γίνονται παρενθέσεις, να ανοίγουν συζητήσεις. Αναβαθμίζεται το απολυτήριο και το οποίο θα παίζει ρόλο για την εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Εισάγουμε διαφορετικούς και συμπληρωματικούς τρόπους εκπαιδευτικής πράξης όπως είναι οι εργασίες. Προτείνουμε επίσης να έχουμε το σχολείο ανοιχτό, με την ευθύνη των μαθητικών κοινοτήτων, για άλλες τρεις ώρες αφού τελειώσουν τα μαθήματα. Τότε τα παιδιά και οι εκπαιδευτικοί θα οικειοποιηθούν το φυσικό χώρο, ώστε το σχολείο να μην είναι αποκρουστικό. Η οικειοποίηση ενός φυσικού χώρου είναι και οικειοποίηση των δραστηριοτήτων του χώρου.

Το σχέδιο για το νέο Λύκειο έχει δεχτεί κριτική, και σε ορισμένα σημεία της έντονη. Τι έχεις αποκομίσει από αυτή τη διαβούλευση;

Παρασκευή 15 Σεπτεμβρίου 2017

Ενημέρωση από το ΥΠΠΕΘ για τη διαδικασία της ίδρυσης του νέου Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής

15 pandytΗ διαδικασία της ίδρυσης του νέου Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής αποτελεί ένα πρωτοποριακό εγχείρημα το οποίο αναμένεται να συμβάλλει καθοριστικά στην προώθηση του ενιαίου χώρου ανώτατης εκπαίδευσης και έρευνας.

Το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων έχει λάβει προτάσεις από τις διοικήσεις των δύο Ιδρυμάτων, ΤΕΙ Αθήνας και ΑΕΙ ΤΤ Πειραιά, σχετικά με τα Τμήματα και τις Σχολές του υπό ίδρυση Πανεπιστημίου, οι οποίες θα ληφθούν υπόψη από την οκταμελή επιτροπή που έχει συστήσει το ΥΠΠΕΘ για να τις μελετήσει και να εισηγηθεί σχετικά.

Η διαδικασία είναι υπό εξέλιξη, αποφάσεις δεν έχουν παρθεί ακόμη και οι προτάσεις των Ιδρυμάτων θα κριθούν από την επιτροπή, θέτοντας ως κύριες προϋποθέσεις τα νέα Τμήματα να αντιστοιχούν σε διεθνώς αναγνωρισμένα επιστημονικά πεδία, να έχουν αυτοδυναμία προσωπικού και να ανταποκρίνονται στις ανάγκες της οικονομίας και της κοινωνίας.

Μετά το πέρας της διαδικασίας, εφόσον κριθεί ότι κάποια Τμήματα δεν πληρούν τις προϋποθέσεις να αποτελέσουν Τμήματα του νέου Πανεπιστημίου, παραμένει ανοικτό το ενδεχόμενο να παραμείνουν ως τμήματα ΤΕΙ. Σε αυτή την περίπτωση το ΤΕΙ Αθήνας θα παραμείνει σε λειτουργία ώστε να συνεχίσουν τα εν λόγω τμήματα απρόσκοπτα να παρέχουν το έργο τους. 


Επισημάνσεις panelladikes24

1. Υπάρχουν ήδη αντιδράσεις από τμήματα των συγκεκριμένων ΤΕΙ για τη θέση τους στο νέο Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής.

2. Η συγκεκριμένη διαδικασία πανεπιστημιοποίησης των ΤΕΙ Αθήνας και Πειραιά θα ανοίξει το δρόμο και για άλλα ΤΕΙ. Ήδη, κάποια ετοιμάζουν σχετικές προτάσεις.

3. Οι πρυτάνεις έχουν ήδη εκφράσει την ανησυχία για τη διαδικασία που ακολουθείται στην ίδρυση του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής χωρίς τη συμμετοχή της Πανεπιστημιακής κοινότητας.

4. Απαίτηση της κοινωνίας και της εποχής είναι ο χάρτης της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης να αποκτήσει ενιαίο χαρακτήρα. Με το στόχο αυτό και με αφορμή την προσπάθεια που εξελίσσεται με το Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής θα πρέπει οι όποιες ενέργειες που θα ακολουθηθούν στη συνέχεια να είναι προσεκτικές, με ακαδημαϊκά κριτήρια και χωρίς βιασύνη.



Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από ηλεκτρονικά ή έντυπα μέσα είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


Επιλαχόντες στις Στρατιωτικές Σχολές - Τι ισχύει - Δείτε ενημέρωση από την ΣΣΕ

Αποτέλεσμα εικόνας για Επιλαχόντες στις Στρατιωτικές Σχολές - Τι ισχύει - Δείτε ενημέρωση από την ΣΣΕΣτις Στρατιωτικές Σχολές (ΑΣΕΙ - ΑΣΣΥ) από το ακαδηµαϊκό έτος 2016-201717, βάσει του Ν. 3648/2008 (ΦΕΚ 38/Α΄), όπως τροποποιήθηκε και ισχύει µε το Ν. 4361/2016 (ΦΕΚ 10/Α΄), (Άρθρο 23), είναι πλέον δυνατή η εισαγωγή υποψηφίων ως επιλαχόντες για πλήρωση τυχόν κενών θέσεων, οι οποίες δηµιουργούνται λόγω µη παρουσίασης, παραίτησης, αποµάκρυνσης ή αποχώρησης των υποψηφίων που έχουν κριθεί εισακτέοι στις Σχολές αυτές, βάσει των αποτελεσµάτων που κυρώθηκαν από το ΥΠΠΕΘ.


Δείτε την ενημέρωση της ΣΣΕ προς τους επιλαχόντες υποψήφιους

Ενημερώνουμε τους Επιλαχόντες της Σχολής ότι, κατόπιν αιτήσεώς τους, έχουν τη δυνατότητα να ενημερωθούν για την σειρά τους στις λίστες επιλαχόντων του ΥΠΠΕΘ. Στην αίτησή τους θα αναγράφουν τον κωδικό υποψηφίου τους όπως και τη Γενική Σειρά (Ο-Σ) ή Ειδική Κατηγορία (Ο-Σ) στην οποία ανήκουν και στη συνέχεια αυτή θα υποβάλλεται με τη μορφή υπεύθυνης δήλωσης θεωρημένης για το γνήσιο της υπογραφής είτε ταχυδρομικώς προς τη Σχολή, είτε μέσω τηλεομοιοτυπίας (fax) στον αριθμό 210-8970232.

Πατήστε εδώ για να γνωρίζετε όλες τις εξελίξεις σχετικά με την εισαγωγή σπουδαστών στις Στρατιωτικές Σχολές.



Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από ηλεκτρονικά ή έντυπα μέσα είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


Γαβρόγλου: Διάλογος με τους καθηγητές για τις αλλαγές στο Λύκειο και τις Πανελλαδικές Εξετάσεις

14-09-17 Tα θέματα των Επαναληπτικών Πανελλαδικών και Εξετάσεων τέκνων Ελλήνων του εξωτερικού       Συνάντηση του Υπουργού Παιδείας, Έρευνας & Θρησκευμάτων Κώστα Γαβρόγλου με τα μέλη του Δ.Σ της ΟΛΜΕ

Με αφορμή τη χθεσινή συνάντηση με τα μέλη του Δ.Σ της ΟΛΜΕ ο Υπουργός Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων Κώστας Γαβρόγλου δήλωσε: Συναντήθηκα με το ΔΣ της ΟΛΜΕ και συζητήσαμε αναλυτικά το σχέδιο που έχουμε καταρτίσει για την αναβάθμιση του Λυκείου και τον τρόπο εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση. 

Η φιλοσοφία και οι αρχές του σχεδίου είναι δεδομένες, όπως τις περιέγραψε και ο πρωθυπουργός στη ΔΕΘ, και βάση αυτών κάλεσα την ΟΛΜΕ, μέσω μιας Ομάδας Εργασίας που θα συστήσουμε, να καταθέσει τις δικές της προτάσεις. Οι συναντήσεις αυτές εντάσσονται στο πλαίσιο του διαλόγου που έχουμε ξεκινήσει με τα κόμματα και τους φορείς. 

Οποιαδήποτε πρόταση βελτιώνει το σχέδιο που έχουμε καταθέσει είμαστε έτοιμοι να την αποδεχθούμε αρκεί να μην αλλοιώνει τη βασική φιλοσοφία του σχεδίου μας. Αυτή άλλωστε είναι και η πεμπτουσία του διαλόγου. Για αυτό και δεν γίνεται κατανοητή η εμμονή ορισμένων Μέσων Ενημέρωσης να μιλάνε για υποχωρήσεις, αθέτηση δεσμεύσεων, κτλ.

Η πρόταση που έχει κατατεθεί για την αναβάθμιση του Λυκείου είναι σαφής και διαμορφώνει, επιτέλους, τους όρους για μία ουσιαστική δευτεροβάθμια εκπαίδευση.

Δείτε επίσης:






Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


Λεπτομέρειες για τις Επαναληπτικές Πανελλαδικές Εξετάσεις ΕΠΑΛ 2017


Δείτε επίσης:





Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από ηλεκτρονικά ή έντυπα μέσα είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


Διόρθωση στην απόφαση με την εξεταστέα ύλη για τις Πανελλαδικές Εξετάσεις Ημερησίων ΓΕΛ έτους 2018

Αποτέλεσμα εικόνας για Διόρθωση της απόφασης με την εξεταστέα ύλη για τις Πανελλαδικές Εξετάσεις Ημερησίων ΓΕΛ έτους 2018Σας γνωρίζουμε ότι στο ΦΕΚ Β΄ 3110/08-09-2017 δημοσιεύτηκε διόρθωση σφάλματος στην αριθμ. 134932/Δ2/09-8-2017 απόφαση του Υπουργού Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, που δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ Β΄ 2893/21-08-2017 με την εξεταστέα ύλη για τις Πανελλαδικές Εξετάσεις Ημερησίων ΓΕΛ έτους 2018.






Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από ηλεκτρονικά ή έντυπα μέσα είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


Πρόγραμμα εξετάσεων και πρακτικών δοκιμασιών για τους υποψήφιους των ΤΕΦΑΑ που συμμετέχουν στις Επαναληπτικές Πανελλαδικές Εξετάσεις ΓΕΛ και στις Εξετάσεις Ελλήνων του εξωτερικού έτους 2017

Αποτέλεσμα εικόνας για Πρόγραμμα εξετάσεων και πρακτικών δοκιμασιών για τους υποψήφιους των ΤΕΦΑΑ που συμμετέχουν στις Επαναληπτικές Πανελλαδικές Εξετάσεις ΓΕΛ και στις Εξετάσεις Ελλήνων του εξωτερικού έτους 2017Επαναληπτικές Πανελλαδικές Εξετάσεις έτους 2017 - Εισαγωγικές εξετάσεις Ελλήνων του εξωτερικού έτους 2017

Υπενθυμίζεται ότι οι επιτροπές υγειονομικής εξέτασης και πρακτικής δοκιμασίας για τα ΤΕΦΑΑ θα λειτουργήσουν στις έδρες των Διευθύνσεων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Πειραιά και Δυτικής Θεσσαλονίκης.

Δείτε παρακάτω αναλυτικές οδηγίες για κάθε επιτροπή.

- Διεύθυνση Πειραιά


- Διεύθυνση Δυτικής Θεσσαλονίκης





Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από ηλεκτρονικά ή έντυπα μέσα είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


Πέμπτη 14 Σεπτεμβρίου 2017

Ο θεσμός της Μαθητείας αλλάζει - Συνεργασία ΥΠΠΕΘ και ΟΑΕΔ στη διαχείριση της Μαθητείας

11 mathΓια πρώτη φορά μετά από δεκαετίες, η επαγγελματική εκπαίδευση και κατάρτιση μπαίνει σε σύγχρονη τροχιά ανάπτυξης στην Ελλάδα, καθώς ο θεσμός της Μαθητείας εισέρχεται σε μια νέα εποχή.

Το Υπουργείο Παιδείας Έρευνας και Θρησκευμάτων αφενός και αφετέρου το Υπουργείο Εργασίας Κοινωνικής Ασφάλισης και Αλληλεγγύης, οι πολιτειακοί φορείς που εποπτεύουν τη λειτουργία των δύο πυλώνων της Μαθητείας -δηλαδή του εκπαιδευτικού συστήματος και της αγοράς εργασίας- συνδέουν με ένα ενιαίο δίκτυο συνεργαζόμενων εργοδοτών το σύνολο των εκπαιδευτικών δομών επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης. Δηλαδή τις Επαγγελματικές Σχολές (ΕΠΑΣ) Μαθητείας του ΟΑΕΔ, το Μεταλυκειακό έτος - τάξη Μαθητείας των Επαγγελματικών Λυκείων (ΕΠΑΛ) και τα Δημόσια Ινστιτούτα Επαγγελματικής Κατάρτισης (ΙΕΚ) του ΥΠΠΕΘ.

Η επέκταση του θεσμού της μαθητείας σε ευρύ πεδίο εφαρμογής είναι βασική στρατηγική του ΥΠΠΕΘ και αποτελεί μια μεταρρύθμιση που αναβαθμίζει σημαντικά τον τρόπο εφαρμογής της μάθησης με βάση την εργασία. Ειδικότερα, η μαθητεία διεξάγεται με βάση συγκεκριμένο Πρόγραμμα Σπουδών, ώστε να επιτυγχάνονται συγκεκριμένα μαθησιακά αποτελέσματα και να διασφαλίζεται η συνεργασία εκπαιδευτικής δομής και επιχείρησης. Σημειώνεται ότι προβλέπεται ημερήσια αποζημίωση και ασφάλιση των μαθητευόμενων, με στόχο την εμπέδωση των εργασιακών τους δικαιωμάτων και την αφομοίωση μιας κουλτούρας επένδυσης από τις επιχειρήσεις.

Με τα παραπάνω διασφαλίζεται η ποιοτική υλοποίηση του θεσμού, με στόχο την αμφίδρομη διαδικασία διασύνδεσης και ταυτόχρονης βελτίωσης των πόλων της εκπαίδευσης και της εργασίας.

Με το νέο Πλαίσιο Ποιότητας Μαθητείας (ΚΥΑ 26385/2017) ο σχεδια-σμός, η υλοποίηση και η αξιολόγηση των προγραμμάτων Μαθητείας περνά στην ευ-θύνη ενός Εθνικού Συντονιστικού Οργάνου με τη συμμετοχή των συναρμόδιων Υπουργείων, φορέων και του ΟΑΕΔ και θεμελιώνεται ένα νέο σύστημα ενιαίας διαχείρισης της Μαθητείας από το ΥΠΠΕΘ και τον ΟΑΕΔ για το σύνολο των των σπουδαστών επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης (ΕΠΑΛ, ΕΠΑΣ, ΙΕΚ).

Στο νέο αυτό πλαίσιο διαχείρισης, αξιοποιείται η μακρόχρονη εμπειρία του ΟΑΕΔ στην οργάνωση της Μαθητείας μέσω των ΕΠΑΣ και η σταθερή συνεργασία του με τους εργοδότες, όπως και ο ρόλος των Κέντρων Προώθησης Απασχόλησης (ΚΠΑ) του Οργανισμού στη σύζευξη προσφοράς και ζήτησης εργασίας.

Σε κάθε ΚΠΑ του ΟΑΕΔ δημιουργούνται Ομάδες Υποστήριξης Μαθητείας (ΟΥΜ), που έχουν ως αποστολή τον συντονισμό των ενεργειών για την προσέλκυση θέσεων Μαθητείας και για την τοποθέτηση σε αυτές των μαθητευομένων, από κοινού με τις εκπαιδευτικές δομές.

Τις ΟΥΜ, που για το έτος 2017-2018 θα λειτουργήσουν σε 16 ΚΠΑ του ΟΑΕΔ, συγκροτούν ο Εργασιακός Σύμβουλος Εργοδοτών του ΟΑΕΔ, που έχει και το ρόλο του συντονιστή, ένας εκπαιδευτικός των ΕΠΑΣ Μαθητείας ΟΑΕΔ και ένας εκπαιδευτικός του ΥΠΠΕΘ.

Κάθε ΟΥΜ έχει την ευθύνη διαχείρισης των θέσεων Μαθητείας που θα καταχωρούνται στο Portal του ΟΑΕΔ (www.oaed.gr) από τα μέλη της και από τους εργοδότες καθώς και για την τήρηση και επικαιροποίηση του Μητρώου των επιχειρήσεων που συμμετέχουν στα προγράμματα Μαθητείας. Τις επόμενες ημέρες θα ενεργοποιηθεί ειδική εφαρμογή στο Portal του ΟΑΕΔ για τη δήλωση των προσφερόμενων θέσεων μαθητείας απευθείας από τους εργοδότες. Σημειώνεται ότι στρατηγικός στόχος είναι η δημιουργία ενός Μητρώου πιστοποιημένων για Μαθητεία εργοδοτών.

Η ΟΥΜ έχει, επίσης, την ευθύνη για την κατανομή των θέσεων Μαθητείας στις εκπαιδευτικές δομές, ανάλογα με τη ζήτηση ειδικοτήτων από τις επιχειρήσεις και τους φορείς και με τον αριθμό των μαθητευόμενων ανά εκπαιδευτική δομή, καθώς και για την υποστήριξη της τοποθέτησης των μαθητευόμενων σε συνεργασία και συμφωνία με τους εργοδότες. Τέλος, ελέγχει την ορθή εκτέλεση της Σύμβασης Μαθητείας, που συνάπτεται μεταξύ μαθητευόμενου και εργοδότη και συνυπογράφεται από τον διευθυντή της οικείας εκπαιδευτικής δομής, ενώ μεριμνά για την επίλυση τυχόν διαφορών μεταξύ εργοδότη και μαθητευόμενου.

Τέλος, η κάθε ΟΥΜ υλοποιεί δράσεις ενημέρωσης και ενεργοποίησης των φο-ρέων του Ιδιωτικού και του Δημοσίου Τομέα και των φορέων Κοινωνικής και Αλληλέγγυας Οικονομίας για την προσέλκυση θέσεων μαθητείας. Για τον σκοπό αυτόν συνεργάζεται με επιμελητήρια και κλαδικές οργανώσεις εργοδοτών και συνδιοργανώνει εκδηλώσεις ευαισθητοποίησης και ενημέρωσης.

Το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων σε συνεργασία με το Υ-πουργείο Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης έχουν την ευθύνη για τον καθορισμό των ειδικοτήτων στις οποίες αναπτύσσονται τα προγράμματα Μαθητείας, λαμβάνοντας υπόψη και τις εισηγήσεις του Εθνικού Συντονιστικού Οργάνου Μαθητείας. Παράλληλα, το ΥΠΠΕΘ μέσω του ΙΕΠ και της ΓΓΔΒΜΝΓ, έχει την ευθύνη ανάπτυξης των προγραμμάτων σπουδών για κάθε ειδικότητα, καθορίζει τα απαραίτητα προσόντα των μαθητευομένων για εγγραφή στο πρόγραμμα μαθητείας, ενώ έχει και την ευθύνη της δημιουργίας εργαλείων αξιολό-γησης των προγραμμάτων Μαθητείας, ως προς το παιδαγωγικό και επιμορφωτικό μέρος και τον βαθμό επίτευξης του κοινωνικού ρόλου της Μαθητείας.

Με το νέο αυτό πλαίσιο, η πολιτεία χαράσσει ενιαία στρατηγική για σύγχρονη επαγγελματική εκπαίδευση και κατάρτιση, προσαρμοσμένη στις ανάγκες των μαθητών για επαγγελματική αποκατάσταση και εξέλιξη και των επιχειρήσεων για εξειδικευμένο προσωπικό που μπορεί να ενταχθεί άμεσα στην παραγωγική διαδικασία και να συντελέσει στην αναγκαία αύξηση της παραγωγικότητας. 



Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


20 Νέοι φοιτητές - κρατούμενοι στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο

Αποτέλεσμα εικόνας για εισαγωγή φοιτητών στο ΕΑΠΓια δεύτερη ακαδημαϊκή χρονιά, 20 επιπλέον κρατούμενοι από 10 φυλακές της χώρας, έλαβαν υποτροφία και θα ξεκινήσουν και φέτος τις σπουδές τους στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο (ΕΑΠ). Η δημόσια κλήρωση των υποψηφίων έλαβε χώρα στις 8 Σεπτεμβρίου και τα αποτελέσματα έχουν κοινοποιηθεί στους ενδιαφερόμενους. Η δράση αυτή υλοποιείται στο πλαίσιο συμφωνίας συνεργασίας που υπέγραψαν, τον Σεπτέμβρη του 2016, ο Γενικός Γραμματέας Αντεγκληματικής Πολιτικής Ευτύχης Φυτράκης και ο πρόεδρος της Διοικούσας Επιτροπής του ΕΑΠ καθηγητής Βασίλης Καρδάσης.

Η συμφωνία προβλέπει την προσφορά, ετησίως, 20 υποτροφιών από το ΕΑΠ για την φοίτηση των κρατουμένων σε προπτυχιακά προγράμματα. Ήδη το πανεπιστημιακό έτος 2016-2017 οι πρώτοι 20 κρατούμενοι-φοιτητές ξεκίνησαν τις σπουδές τους και έδωσαν εξετάσεις στο τέλος. Για την υλοποίηση αυτής της συμφωνίας καταβλήθηκαν μεγάλες προσπάθειες και από τις δύο πλευρές, προκειμένου να ξεπεραστούν πολλά τεχνικά και διοικητικά εμπόδια και να γίνει εφικτή η πρόσβαση των κρατουμένων - φοιτητών στη γνώση και την εκπαίδευση. Με τον τρόπο αυτό υλοποιείται η δέσμευση της Πολιτείας για ίσες ευκαιρίες στην εκπαίδευση και υποστήριξη της επανένταξης των κρατουμένων. 

Δείτε εδώ όλες τις ειδήσεις για την εισαγωγή φοιτητών στο ΕΑΠ.



Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


Ελάχιστος αριθμός μαθητών για τη δημιουργία τμήματος Γενικής Παιδείας της Α΄ Τάξης, τμήματος Τομέα της Β΄ Τάξης και τμήματος Ειδικότητας της Γ΄ Τάξης Επαγγελματικού Λυκείου (ΕΠΑ.Λ.)




Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.