Δευτέρα 28 Ιανουαρίου 2019

Εγκρίθηκαν νέες μετεγγραφές σπουδαστών Α.Ε.Ν. (ΠΛΟΙΑΡΧΩΝ-ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ) Α΄ εξαμήνου για το ακαδημαϊκό έτος 2018-2019

Αποτέλεσμα εικόνας για Έγκριση νέων μετεγγραφών σπουδαστών Α.Ε.Ν. (ΠΛΟΙΑΡΧΩΝ-ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ) Α΄ εξαμήνου για το ακαδημαϊκό έτος 2018-2019Με απόφαση του υπουργού Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής κ. Κουβέλη, εγκρίθηκαν κατ΄εξαίρεση, νέες μετεγγραφές σπουδαστών Α.Ε.Ν. (ΠΛΟΙΑΡΧΩΝ-ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ) Α΄ εξαμήνου για το ακαδημαϊκό έτος 2018-2019.


Δείτε επίσης: 




Δείτε εδώ όλα τα νέα για τους υποψήφιους σπουδαστές των ΑΕΝ.



Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


5 σχόλια:

  1. Γράφω φέτος πανελλήνιες και έχω κάποιες σημαντικές απορίες. Έχω ψάξει το θέμα αλλά και πάλι δεν μου έχουν λυθεί. Είναι ασχετες με το σηγκεκριμενο άρθρο αλλά ελπίζω να μην πειράζει.
    Διάβασα ότι αν είσαι από κάποια μέρη όπως η Μυτιλήνη που είμαι εγώ ευνοϊσε όπως επίσης αν είσαι παιδί πολύτεκνης οικογένειας όπως είμαι εγώ. Θα ήθελα να ρωτήσω αν ισχύουν αυτά και αν ναι σε τι βαθμό. Επίσης πως πιστεύετε διακυμανθουν οι βάσεις φέτος για τις αεν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για τα δύο πρώτα ερωτήματα δεν ισχύουν όσα γράφετε ενώ για το τρίτο δεν μπορεί να σας απαντήσει κάποιος αφού οι βάσεις εξαρτώνται από διάφορους παράγοντες που αυτή τη στιγμή δεν είναι γνωστοί.

      Διαγραφή
  2. Στο προκυρηξη που βγήκε γίνεται αναφορά για τους κατοίκους (Μυτιλήνης Χίου Ψαρών και οινουσδων)... Αλλά και αναφορά σε ειδικές κατηγορίες όπως των πολυτεκνων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν επιθυμείτε την εισαγωγή σας στις ΑΕΝ υπάρχει ειδική κατηγορία πολυτέκνων. Όχι όμως για τα Πανεπιστήμια και τα ΤΕΙ. Για τα νησιά που αναφέρεστε υπήρχε ειδικό ποσοστό λόγω σεισμών.

      Διαγραφή
  3. Η βάση πέρυσι ηταν λιγο κάτω απο 10.000 μόρια. Και αφού ειχε πάρει και 25% περίπου απο μοριοδότηση απολυτηρίου. Φέτος υπολόγισε οπως ισχύει αυτή τη στιγμή. Εχουμε + μια καινούργια σχολή στην Καλύμνιο όποτε αύξηση εισερχομένων , + όλοι θα μπουν με πανελλαδικές ,+ γύρω στα 300 άτομα που θα πάνε στο λιμενικό με πανελλαδικές όποτε την βάση την βλεπω - 1800 μόρια μέχρι 0 μόρια βαρια

    ΑπάντησηΔιαγραφή