Πέμπτη, 4 Ιουνίου 2015

Ερώτηση στη Βουλή για το θέμα Β3 στην Ηλεκτρολογία - Ποια η θέση της ΕΕΦ

Αποτέλεσμα εικόνας για υπουργειο παιδειας πανελλαδικες εξετασεις
Ο βουλευτής της Ν.Δ. κ. Θεόδωρος Φορτσάκης κατέθεσε ερώτηση στη Βουλή προς τον υπουργό Πολιτισμού, Παιδείας και Θρησκευμάτων κ. Αριστείδη Μπαλτά σχετικά με τα θέματα που εξετάστηκαν οι υποψήφιοι της τεχνολογικής κατεύθυνσης - κύκλου τεχνολογίας και παραγωγής στο μάθημα της Ηλεκτρολογίας. 

Πιο συγκεκριμένα, η ερώτηση αφορούσε το θέμα Β3 που θεωρήθηκε ότι είναι εκτός της εξεταστέας ύλης.

Δείτε εδώ την ερώτηση του βουλευτή.

Για το ίδιο θέμα, δελτίο τύπου εξέδωσε η Ένωση Ελλήνων Φυσικών (ΕΕΦ) όπου αναφέρει τα εξής:

Η Ένωση Ελλήνων Φυσικών κατόπιν ανοιχτού διαλόγου με τα μέλη της, σχετικά με τα θέματα της ηλεκτρολογίας κατεύθυνσης στις Πανελλαδικές εξετάσεις της Γ΄ Τάξης ημερησίων και Δ΄ Τάξης εσπερινών Γενικών Λυκείων που εξετάστηκαν οι υποψήφιοι στις 27/05/2015 έχει να δηλώσει τα κάτωθι:

1. Σύμφωνα με την ύλη του σχολικού βιβλίου “ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΑ” διδάσκονται τόσο σε επίπεδο θεωρίας όσο και ασκήσεων, τα κυκλώματα Ε.Ρ. με στοιχεία συνδεδεμένα σε σειρά (σελ. 27 & 31) και όχι τα στοιχεία με παράλληλη σύνδεση (για τα τελευταία υπάρχει στο βιβλίο στη σελ. 31 το σχήμα 1.21 με το σχόλιο “ να μελετηθεί από το μαθητή ….” χωρίς να υπάρχουν σχετικές αναφορές στο αντίστοιχο θεωρητικό πεδίο). Αναλύονται δηλαδή μόνο RLC κυκλώματα σειράς χωρίς να υπάρχει η παραμικρή αναφορά στα κυκλώματα παράλληλης συνδεσμολογίας, με αποτέλεσμα, το θέμα Β3 που τέθηκε, να είναι αδύνατο να αντιμετωπιστεί από τους μαθητές, αφού, λόγω της ύλης που έχει οριστεί από το Υπουργείο Παιδείας δεν περιλαμβάνεται σε αυτήν (ΦΕΚ αρ. φύλλου 1938/17-7-2014 σελ 24331, 24332).

2. Η επίλυση του θέματος Α4 απαιτούσε και την γνώση της παραγράφου 1 του 4.8 που σύμφωνα με το παραπάνω ΦΕΚ είναι εκτός ύλης.

3. Τα υπόλοιπα θέματα θεωρούμε ότι ανταποκρίνονται στην αντίληψη του σχολικού βιβλίου και του τρόπου που διδάσκεται το μάθημα στα σχολεία.

4. Θεωρούμε ότι για παιδαγωγικούς λόγους και εξαιτίας της ιδιαιτερότητας των συνθηκών εξέτασης των υποψηφίων, η παρουσία θεμάτων εκτός ύλης προκαλεί αίσθημα ανασφάλειας, αδυναμίας και αδικίας στην αξιολόγηση της προσπάθειας που κατέβαλαν όλο το προηγούμενο διάστημα της προετοιμασίας τους.

Αναμένεται η απάντηση του υπουργείου Παιδείας.

Πατήστε εδώ για να δείτε τα θέματα της Ηλεκτρολογίας, προτεινόμενες απαντήσεις και σχόλια.



Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου