Σάββατο 2 Ιουνίου 2012

Θέματα και Προτεινόμενες απαντήσεις Πανελλαδικών Εξετάσεων ΕΠΑΛ 02/06/12


Δείτε τα θέματα και προτεινόμενες απαντήσεις στα μαθήματα ειδικότητας που οι υποψήφιοι των ΕΠΑΛ διαγωνίστηκαν σήμερα.
ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ
ΘΕΜΑΤΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΜΗΧΑΝΩΝ
ΘΕΜΑΤΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ
ΔΙΚΤΥΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΙΙ
ΘΕΜΑΤΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ
ΝΑΥΣΙΠΛΟ'Ι'Α ΙΙ
ΘΕΜΑΤΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ
ΒΟΗΘΗΤΙΚΑ ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΑ ΙΙ
ΘΕΜΑΤΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ

Παρασκευή 1 Ιουνίου 2012

Ανακοίνωση για τα Ειδικά Μαθήματα

Δείτε εδώ την ανακοίνωση του υπουργείου παιδείας που αφορά την εξέταση των ειδικών μαθημάτων.

Θέματα και Προτεινόμενες απαντήσεις Πανελλαδικών Εξετάσεων 01/06/12

Δείτε τα θέματα και τις προτεινόμενες λύσεις των μαθημάτων που εξετάστηκαν οι υποψήφιοι σήμερα. 
ΛΑΤΙΝΙΚΑ
ΧΗΜΕΙΑ
ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΑ
ΑΕΠΠ

Πέμπτη 31 Μαΐου 2012

Βατερλώ στη Φυσική Κατεύθυνσης


Κάτω από τη βάση έχει γράψει το 70 με 80% των υποψήφιων που εξετάστηκαν στο μάθημα της Φυσικής, δήλωσε στο ΣΚΑΪ, ο αντιπρόεδρος της Ένωσης Ελλήνων Φυσικών Παναγιώτης Φυλντήσης.
Σημείωσε ότι ο μέσος όρος των γραπτών είναι κάτω από τη βάση μεταξύ 6 ή 7 με άριστα το 20.
Υπενθυμίζεται ότι η Κεντρική Επιτροπή Εξετάσεων μετά τις αντιδράσεις που προκλήθηκαν- αποφάσισε να βαθμολογηθεί κανονικά το ερώτημα Γ4 καθώς έκρινε ότι η ελλιπής διατύπωση του ερωτήματος (Γ4) δεν επηρέασε την απόδοση των υποψηφίων.
Σύμφωνα με την πρώτη πειραματική βαθμολόγηση γραπτών Φυσικής κατέδειξε ότι το 12% των υποψηφίων είχαν λύσει το επίμαχο ερώτημα Γ4.

Δελτίο Τύπου Ένωσης Ελλήνων Χημικών


Τα θέματα των γενικών εξετάσεων στο μάθημα "ΧΗΜΕΙΑ - ΒΙΟΧΗΜΕΙΑ" Τεχνολογικής Κατεύθυνσης του Κύκλου Τεχνολογίας και Παραγωγής είναι σαφή ως προς τη διατύπωσή τους, εντός των ορίων της εξεταστέας ύλης και εξετάζουν μεγάλο τμήμα της ύλης.
Ως προς το βαθμό δυσκολίας, τα θέματα απευθύνονται σε διαβασμένους μαθητές που διαθέτουν κριτική ικανότητα.

Δελτίο Τύπου της ΠΕΒ για τα θέματα Βιολογίας Θετικής Κατεύθυνσης


ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Τα θέματα των Πανελληνίων Εξετάσεων 2012 στο μάθημα της Βιολογίας Θετικής Κατεύθυνσης των Ημερησίων Λυκείων χαρακτηρίζονται από σαφήνεια και διαβαθμισμένη δυσκολία. Οι απαντήσεις απαιτούσαν κρίση και σε βάθος κατανόηση της σχετικής θεωρίας, ενώ στηρίζονται σε μεγάλο βαθμό σε τεχνικές επίλυσης προβλημάτων. 
Τα ζητούμενα ήταν πολλά και η έκταση των απαντήσεων ενδεχομένως να πίεσε χρονικά τους υποψηφίους. Γι’ αυτό θεωρούμε ότι οι τυχόν συνοπτικότερες αιτιολογήσεις που συνεπικουρούνται επαρκώς από τα σχήματα, πρέπει να αξιολογηθούν θετικά. 
Οι συνάδελφοι βαθμολογητές καλούνται –όπως πάντα- να εκτιμήσουν τη γνώση και τη σωστή εφαρμογή νόμων ή φαινομένων αντί για τη λεπτομερή και σχολαστική περιγραφή τους. Αυτό εξάλλου αναδεικνύει και την ουσία των θεμάτων.

Ευχόμαστε καλή επιτυχία για τη συνέχεια

Η ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΤΗΣ ΠΕΒ (ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΒΙΟΕΠΙΣΤΗΜΟΝΩΝ)

Οι θέσεις της Πανελλήνιας Ένωσης Φιλολόγων για τα θέματα της Ιστορίας Θεωρητικής Κατεύθυνσης


Δείτε εδώ την ανακοίνωση.