Στο Γενικό Λύκειο, σύμφωνα με άρθρο 103, παρ.1 του Ν. 4610/2019, για την αξιολόγηση του/της μαθητή/τριας κατά τετράμηνο ο/η διδάσκων/ουσα συνεκτιμά τη συμμετοχή του/της στη διδακτική μαθησιακή διαδικασία, την επιμέλεια και το ενδιαφέρον του/της για το συγκεκριμένο μάθημα, την επίδοσή του/της στις γραπτές δοκιμασίες, τις εργασίες που εκτελεί στο σχολείο ή στο σπίτι. Αν λείπει κάποιο από τα προαναφερθέντα στοιχεία, ο προφορικός βαθμός του τετραμήνου διαμορφώνεται ύστερα από τη συνεκτίμηση των υπαρχόντων στοιχείων, σύμφωνα με το άρθρο 103, παρ. 3 του Ν. 4610/2019.
Ιστολόγιο με πληροφορίες, θέματα και απαντήσεις, αποτελέσματα και άρθρα για τις Πανελλαδικές Εξετάσεις.
Τετάρτη 9 Δεκεμβρίου 2020
Αξιολόγηση των μαθητών/τριών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για το Α΄ Τετράμηνο του σχολικού έτους 2020-2021 - Εγκύκλιος
Πανελλαδικές Εξετάσεις ΓΕΛ 2021 - Διευκρίνιση για την διδακτέα - εξεταστέα ύλη της Βιολογίας
Όλες οι εξελίξεις για τις Πανελλαδικές Εξετάσεις 2021 έγκυρα και έγκαιρα και στη σελίδα Πανελλαδικές Εξετάσεις 2021 - Ενημέρωση.
Δείτε επίσης:
Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.
Όλα τα ονόματα των 2.945 μαθητευόμενων ΕΠΑΛ και ΙΕΚ που είναι δικαιούχοι της έκτακτης οικονομικής ενίσχυσης 700 ευρώ
Σήμερα (9/12) ανακοινώθηκε από το ΥΠΑΙΘ η καταβολή έκτακτης οικονομικής ενίσχυσης 700 ευρώ σε 2.945 μαθητευόμενους του Μεταλυκειακού έτους - Τάξη Μαθητείας Επαγγελματικών Λυκείων (ΕΠΑ.Λ.) και των Δημοσίων Ινστιτούτων Επαγγελματικής Κατάρτισης (Δ.Ι.Ε.Κ.) που ήταν ενεργοί κατά την έναρξη ισχύος των έκτακτων μέτρων για την αντιμετώπιση του COVID-19.
Όλη η ενημέρωση για τα ΙΕΚ έγκυρα και έγκαιρα και στη σελίδα ΙΕΚ - Ενημέρωση.
Καταβολή έκτακτης οικονομικής ενίσχυσης 700 ευρώ σε 2.945 μαθητευόμενους ΕΠΑΛ και ΙΕΚ του Υ.ΠΑΙ.Θ.
Έκτακτη οικονομική ενίσχυση 700 ευρώ καταβάλλεται σε 2.945 μαθητευόμενους του Υ.ΠΑΙ.Θ. του Μεταλυκειακού έτους - Τάξη Μαθητείας Επαγγελματικών Λυκείων (ΕΠΑ.Λ.) και των Δημοσίων Ινστιτούτων Επαγγελματικής Κατάρτισης (Δ.Ι.Ε.Κ.) που ήταν ενεργοί κατά την έναρξη ισχύος των έκτακτων μέτρων για την αντιμετώπιση του COVID-19, με απόφαση της Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων Νίκης Κεραμέως.
Όλη η ενημέρωση για τα ΙΕΚ έγκυρα και έγκαιρα και στη σελίδα ΙΕΚ - Ενημέρωση.
Στη Βουλή το νέο νομοσχέδιο Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, Κατάρτισης και Δια Βίου Μάθησης - Το ΥΠΑΙΘ παρουσιάζει τις βασικές αλλαγές
5 Ερωτήσεις & Απαντήσεις για το νέο νομοσχέδιο Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, Κατάρτισης και Δια Βίου Μάθησης
1. Τι αλλάζει με το νέο νομοσχέδιο για την επαγγελματική εκπαίδευση;
Στόχος του νομοσχεδίου είναι να καταστήσει την επαγγελματική εκπαίδευση και κατάρτιση μια συνειδητή, ποιοτική επιλογή για τους πολλούς, για όσους επιθυμούν να εισέλθουν νωρίς στην αγορά εργασίας με αυξημένα επαγγελματικά προσόντα.
4 ενδεικτικές αλλαγές που επέρχονται με το νομοσχέδιο - Προβλέπεται:
Σχετικά με τα αποτελέσματα για τις μετεγγραφές πρωτοετών σπουδαστών Ακαδημιών Εμπορικού Ναυτικού (ΑΕΝ) έτους 2020 - Ενημέρωση από το panelladikes24
Μετά από πολλά ερωτήματα αναγνωστών του panelladikes24 σχετικά με την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων για τις μετεγγραφές πρωτοετών σπουδαστών Α΄ εξαμήνου Ακαδημιών Εμπορικού Ναυτικού (ΑΕΝ) έτους 2020 σας ενημερώνουμε για τα εξής:
Όλη η ενημέρωση για τις Ακαδημίες Εμπορικού Ναυτικού (ΑΕΝ) έγκυρα και έγκαιρα και στη σελίδα Α.Ε.Ν. - Ενημέρωση.
Τρίτη 8 Δεκεμβρίου 2020
Ασφάλεια των Πανεπιστημίων - Ποιοι οι βασικοί άξονες του σχεδίου της κυβέρνησης
Κεραμέως - Χρυσοχοΐδης: «Προτεραιότητα η ασφάλεια των πανεπιστημίων και η διαφύλαξη της ακαδημαϊκής ελευθερίας, μέσα από ένα ρεαλιστικό, επιχειρησιακό σχεδιασμό»
Το σχέδιο της κυβέρνησης για την ενίσχυση της ασφάλειας των Πανεπιστημίων και της ακαδημαϊκής ελευθερίας παρουσίασαν στις Πρυτανικές Αρχές Πανεπιστημίων και στην Πανελλήνια Ομοσπονδία Συλλόγων Διδακτικού και Ερευνητικού Προσωπικού (Π.Ο.Σ.Δ.Ε.Π.) η Υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων Νίκη Κεραμέως, ο Υπουργός Προστασίας του Πολίτη Μιχάλης Χρυσοχοΐδης και ο Υφυπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων αρμόδιος για την Ανώτατη Εκπαίδευση Βασίλης Διγαλάκης.
Μητσοτάκης: Είμαι σίγουρος ότι θα μπορέσουμε να ανοίξουμε τα σχολεία στις 7 Ιανουαρίου
Ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης σε συνέντευξη που παραχώρησε στον τηλεοπτικό σταθμό Alpha ανέφερε για τα σχολεία τα εξής:
- Και τα βασικά μέτρα, τα βασικά μέτρα ατομικής προστασίας θα πρέπει να τα τηρούμε με θρησκευτική ευλάβεια για να μπορέσουμε να λειτουργήσουμε πάλι με κάποια κανονικότητα. για να μπορέσουν να ξανανοίξουν τα σχολεία μας, τα οποία είμαι σίγουρος ότι θα μπορέσουμε να τα ανοίξουμε στις 7 Ιανουαρίου.
- Θέλω να πω ένα ξεχωριστό και μεγάλο ευχαριστώ αν μου επιτρέπετε, 30 δευτερόλεπτα, στους εκπαιδευτικούς μας αλλά και σε όλα τα παιδιά τα οποία περνάνε μέσα από τη διαδικασία της τηλεκπαίδευσης. Δεν ήταν προφανές ότι η Ελλάδα με αυτό το ψηφιακό υπόβαθρο, θα μπορούσε κάθε μέρα να έχει σχεδόν 100.000 ψηφιακές τάξεις. Ξέρω ότι δεν είναι υποκατάστατο για τη φυσική παρουσία στην τάξη.
Ανωτατοποίηση Σχολής Αστυφυλάκων - Ποιο το όφελος για τους αστυνομικούς σύμφωνα με τους συνδικαλιστές
Η αναβάθμιση της ποιότητας της εκπαίδευσης των αστυνομικών είναι διαχρονικό ζήτημα που απασχολούσε το συνδικαλιστικό μας κίνημα.
Όλη η ενημέρωση για τις Αστυνομικές Σχολές έγκυρα και έγκαιρα και στη σελίδα Αστυνομικές Σχολές - Ενημέρωση.
Με το άρθρο 36 στο υπό ψήφιση Νομοσχέδιο «Ρυθμίσεις σωφρονιστικής νομοθεσίας, διατάξεις για το Ταμείο Προνοίας Απασχολουμένων στα Σώματα Ασφαλείας και λοιπές διατάξεις αρμοδιότητας Υπουργείου Προστασίας του Πολίτη», ικανοποιείται ένα διαχρονικό αίτημα της Ομοσπονδίας μας αφού ανωτατοποιείται η Σχολή Αστυφυλάκων, κάτι που πρέπει να πιστωθεί στην παρούσα Διοίκηση της Π.Ο.ΑΣ.Υ., η οποία με ζέση το διεκδίκησε, προς όφελος των Αστυνομικών των Πανελληνίων Εξετάσεων.
ΥΠΑΙΘ - Συνεχίζονται τα τηλεμαθήματα - Πόσο θα διαρκέσουν οι διακοπές των Χριστουγέννων
- παρατείνεται η αναστολή της δια ζώσης λειτουργίας των σχολείων έως την 7η Ιανουαρίου 2021,
- οι σχολικές μονάδες ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης συνεχίζουν να λειτουργούν κανονικά έως τις 23 Δεκεμβρίου 2020.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)