Πέμπτη 4 Ιανουαρίου 2018

Πρόεδρος ΙΕΠ - Ποια η πρόταση για τις αλλαγές το Λύκειο και τις διαδικασίες εισαγωγής στα ΑΕΙ - Να υπάρχουν εξετάσεις τύπου ''Πανελλαδικών Εξετάσεων''

Αποτέλεσμα εικόνας για Κουζέλης Πρόεδρος του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής ΙΕΠ νεο λυκειο πανελλαδικες εξετασειςΑπόσπασμα από τη συνέντευξη του Προέδρου του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής κ. Κουζέλη στην Εποχή

Τον Ιανουάριο, όπως ανακοίνωσε ο αρμόδιος υπουργός Κώστας Γαβρόγλου, θα παρουσιαστεί η πρόταση για το Λύκειο. Ποια ήταν η εισήγησή του ΙΕΠ;

Η πρότασή μας έχει δύο βασικά χαρακτηριστικά. Το ένα θέτει ως μακροπρόθεσμο στόχο τη δημιουργία ενός Λυκείου ενιαίου και πολυκλαδικού. Η λογική μας είναι να υπάρξει ένα ενιαίο Λύκειο, «φέρνοντας κοντά» τα Επαγγελματικά Λύκεια (ΕΠΑΛ) με τα Γενικά Λύκεια (ΓΕΛ), έτσι ώστε οι μαθητές να επιλέγουν που θέλουν να δώσουν έμφαση. Σε αυτή την κατεύθυνση κινούνται οι αλλαγές στην Α΄ Λυκείου και όπως θα δείτε, οι διαφορές μεταξύ ΕΠΑΛ και ΓΕΛ είναι πλέον μικρές, κυρίως περιεχομενικές και όχι δομικές. Επιπλέον, στην Α΄ Λυκείου κατοχυρώνεται η πιστοποίηση στην ξένη γλώσσα και στις τεχνολογίες. Έτσι, στη Β΄ Λυκείου στόχος μας είναι να παραμείνει ένας μικρός αριθμός μαθημάτων, πέρα από τα Θρησκευτικά, τη Γυμναστική και τις πρωτοβουλίες που θα μπορούν να παίρνουν οι μαθητές για την κοινοτική και κοινωνική τους δραστηριοποίηση, ένα θεσμό που τώρα εισάγουμε. Φανταζόμαστε, λοιπόν, ένα κορμό με τέσσερα μαθήματα, που αντιστοιχούν στις βασικές γνώσεις του σχολείου και αυτά είναι η Γλώσσα, τα Μαθηματικά, οι Φυσικές Επιστήμες και οι Κοινωνικές Επιστήμες. Επομένως, όλα τα παιδιά που θα τελειώνουν το Λύκειο θα έχουν κοινές γενικές γνώσεις σε όλα τα αντικείμενα που χρειάζονται ως εφόδια και θα γνωρίζουν τι συμβαίνει στον κόσμο σήμερα, αφού θα εκσυγχρονιστεί το περιεχόμενο όλων των μαθημάτων. Με αυτό τον τρόπο θα μπορούν τα παιδιά να καταλάβουν για παράδειγμα γιατί γίνεται πόλεμος στη Συρία σήμερα και έρχονται στη χώρα μας τόσοι πρόσφυγες ή πώς δουλεύει το κινητό τους. Στη Β΄ Λυκείου, ταυτόχρονα, κατά την πρότασή μας, θα αρχίσει η εμβάθυνση στα πεδία όπου ενδιαφέρουν τον κάθε μαθητή. Και εδώ έρχεται το δεύτερο χαρακτηριστικό της πρότασή μας, που είναι η επιμονή να γίνει το σχολείο ενδιαφέρον. Και αυτό το σημείο δεν συζητείται από κανέναν, πώς δηλαδή θα αλλάξει το περιεχόμενο των μαθημάτων, ώστε να είναι ελκτικό για τα παιδιά.

Το να επιλέξει ο κάθε μαθητής ανάλογα με τα ενδιαφέροντά του προϋποθέτει ότι ξέρει «τι θέλει να γίνει όταν μεγαλώσει». Μπορεί όμως να μην έχει καταλήξει από τη Β΄ Λυκείου ή να αλλάξει γνώμη…

Πώς αναβαθμίζεται η Ναυτική Εκπαίδευση στην Ελλάδα

Σχετική εικόναΕπίσημη θέση του υπουργείου Ναυτιλίας

Στόχος του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής είναι η αναβάθμιση και η αναδιοργάνωση των προγραμμάτων ναυτικής εκπαίδευσης, στόχος που πραγματοποιείται, σε συνεργασία με το ίδρυμα Ευγενίδη, υπό την αιγίδα του οποίου έχουν συγκροτηθεί δύο Επιτροπές, προκειμένου να επικαιροποιηθούν τα προγράμματα Σπουδών των Ακαδημιών Εμπορικού Ναυτικού τόσο των Πλοιάρχων όσο και των Μηχανικών

Επίσης, σημειώνεται η συγκρότηση Νομοπαρασκευαστικής Επιτροπής για την τροποποίηση του ισχύοντος νομοθετικού πλαισίου που διέπει τη λειτουργία των Δημόσιων Σχολών Εμπορικού Ναυτικού. 

Τέλος, συζητείται συνεργασία των Α.Ε.Ν. με Πανεπιστημιακά και Τεχνολογικά Ιδρύματα τόσο του εσωτερικού όσο και του εξωτερικού, με ανταλλαγές σπουδαστών και καθηγητών. 




Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


Τετάρτη 3 Ιανουαρίου 2018

Επαναληπτικά Θέματα ΟΕΦΕ - Δείτε τα θέματα και τις απαντήσεις όλων των ετών


Πατήστε εδώ για να δείτε προτεινόμενα θέματα και επαναληπτικά διαγωνίσματα.



Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


Ο Υπουργός Παιδείας για τις αλλαγές στο Λύκειο και τις διαδικασίες εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, τις Μετεγγραφές Φοιτητών, την ίδρυση του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής, τις συνεργασίες μεταξύ Πανεπιστημίων και ΤΕΙ, τις διετείς δομές εκπαίδευσης εντός ΑΕΙ κ.ά.

gavr5Ο υπουργός Παιδείας κ. Γαβρόγλου με άρθρο του στην εφημερίδα ΝΕΑ ΣΕΛΙΔΑ αναφέρθηκε στο μεταρρυθμιστικό έργο της κυβέρνησης σε όλες τς βαθμίδες της εκπαίδευσης.




Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.




Ολοκληρώνεται αύριο η δημόσια διαβούλευση για το Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής

Αποτέλεσμα εικόνας για δημόσια διαβούλευση για το Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΟλοκληρώνεται αύριο Πέμπτη 4 Ιανουαρίου 2018 και ώρα 09:00 η δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για τη νομοθετική πρωτοβουλία του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων για την ίδρυση του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής.

Στη συνέχεια αναμένεται να προωθηθεί στη Βουλή προς συζήτηση και ψήφιση.

Σημειώνεται ότι μέχρι στιγμής (Τετάρτη 3/1/2018 και ώρα 13.00) έχουν υποβληθεί 1.102 σχόλια.

Πατήστε εδώ για να συνδεθείτε με την σελίδα όπου διεξάγεται η δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το σχέδιο νόμου για την ίδρυση του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής.

Δείτε επίσης:








Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


Το panelladikes24 σας εύχεται ΚΑΛΗ και ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ

Το panelladikes24 σας εύχεται ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ και ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ

To panelladikes24 εύχεται σε όλους ΚΑΛΗ και ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ.

Επίσης, σε όλους τους υποψήφιους των Πανελλαδικών Εξετάσεων ευχόμαστε κάθε επιτυχία στη μεγάλη δοκιμασία για την εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση και να εισαχθούν σε μια σχολή που θα ικανοποιεί τις επιθυμίες και τα ενδιαφέροντά τους. Το panelladikes24 θα συνεχίσει να βρίσκεται δίπλα τους με τη δημοσίευση έγκαιρων, έγκυρων ειδήσεων και υπεύθυνων σχολίων.

Τέλος, θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε τους χιλιάδες αναγνώστες που μας προτιμούν για την ενημέρωσή τους και υποσχόμαστε ότι θα συνεχίσουμε για ακόμα καλύτερες υπηρεσίες ενημέρωσης γύρω από τις Πανελλαδικές Εξετάσεις και τις επιλογές των μαθητών - υποψηφίων ακόμα και μετά από την ολοκλήρωσή τους.



Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


Πέμπτη 28 Δεκεμβρίου 2017

Πρόβλημα με τις Μετεγγραφές Φοιτητών στο Πανεπιστήμιο Αθηνών






































Δείτε επίσης:



Δείτε εδώ όλα τα νέα για τις Μετεγγραφές Φοιτητών.



Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


Δεν υπάρχει θέμα αλλαγής πτυχίων των αποφοίτων των ΤΕΙ Αθήνας και Πειραιά - Δήλωση του Υπουργού Παιδείας

rsz university 2540628 960 720Με αφορμή δημοσιεύματα σε ιστοσελίδες (όχι στο panelladikes24), σχετικά με το σχέδιο νόμου για το Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής και τη δήθεν μετατροπή των πτυχίων των αποφοίτων των ΤΕΙ Αθήνας και Πειραιά σε πανεπιστημιακoύ επιπέδου, το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας & Θρησκευμάτων ανακοινώνει:

Το σχέδιο νόμου για την ίδρυση του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής είναι σαφές και δεν επιδέχεται παρερμηνείες. Η δημιουργία θεμάτων εκεί που δεν υπάρχουν με δήθεν πληροφορίες, δεν πρόκειται να διαταράξει τη σύμπνοια και το θετικό κλίμα που υπάρχει ανάμεσα σε καθηγητές, φοιτητές και τις διοικήσεις των δύο ΤΕΙ.

Υπενθυμίζεται και η πρόσφατη δήλωση του Υπουργού Παιδείας, Έρευνας & Θρησκευμάτων, Κώστα Γαβρόγλου:

«Όσοι εισαχθούν από το 2018-2019 στο νέο ΑΕΙ, θα αποκτήσουν σαφώς πανεπιστημιακό πτυχίο. Όσοι φοιτητές σπουδάζουν ήδη, θα έχουν τη δυνατότητα είτε να λάβουν πτυχίο ΤΕΙ, είτε λαμβάνοντας επιπλέον μαθήματα, να αποκτήσουν πτυχίο ΑΕΙ (σ.σ. panelladikes24 - εννοεί Πανεπιστημίου γιατί στα ΑΕΙ συμπεριλαμβάνονται και τα ΤΕΙ). Αυτό είναι κάτι που θα αποφασίζει κάθε τμήμα ξεχωριστά. Ωστόσο, για όσους αποφοίτησαν πριν χρόνια από τα δύο Τεχνολογικά Ιδρύματα, δεν μπορούμε να πλέον να ρυθμίσουμε με σχετική διάταξη τα πτυχία τους. Είναι κάτι που το σκεφτήκαμε, αλλά δεν υπάρχει δυνατότητα πλέον. Θα παραμείνουν λοιπόν, ως έχουν. Και ουσιαστικά, η ειδοποιός διαφορά ανάμεσα σε απόφοιτο για παράδειγμα, του τμήματος Ηλεκτρολογίας του ΤΕΙ Αθήνας από εκείνον του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής, θα είναι το κύρος του πτυχίου. Γιατί κατά τα άλλα, τα επαγγελματικά δικαιώματα είναι τα ίδια (επιπέδου 6) και σαφώς, η αντίστοιχη ζήτηση στην αγορά εργασίας». 

Επίσης, σημειώνεται από το panelladikes24, ότι στις 04/01/2018 ολοκληρώνεται η δημόσια ηλεκτρονική διαβούλεση για το σχέδιο νόμου με την ίδρυση του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής. Δείτε εδώ το σχέδιο νόμου και τα υποβληθέντα σχόλια.

Δείτε επίσης:







Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


Ενημέρωση για την αξιολόγηση των μαθητών του Επαγγελματικού Λυκείου (ΕΠΑ.Λ.)

550x400 epal txiΕνόψει της έκδοσης νέου Π.Δ. με το οποίο ρυθμίζονται θέματα αξιολόγησης:

(α) των μαθητών/-τριών των ΕΠΑ.Λ. του ν. 4386/2016, 

(β) των μαθητών/-τριών των Αυτοτελών Ειδικών Τμημάτων και των Τμημάτων Συνδιδασκαλίας του ν. 4473/2017 για τη Γ΄ τάξη Ημερήσιων ΕΠΑ.Λ. του ν. 4186/2013 σχ. έτους 2017-2018 και

(γ) των μαθητών/-τριών της Δ΄ τάξης εσπερινού ΕΠΑ.Λ. του ν. 4186/2013, στάλθηκε ήδη στις ΔΔΕ, στους σχολικούς συμβούλους και στα ΕΠΑ.Λ. σχετική εγκύκλιος η οποία ενημερώνει για τις προωθούμενες διατάξεις του προωθούμενου Π.Δ.

Όπως ήδη ανακοινωθεί στις 14-11-17 από το ΥΠΠΕΘ, με τις προωθούμενες αλλαγές μειώνεται σημαντικά ο εξεταστικός φόρτος των μαθητών/-τριών όλων των τάξεων των Επαγγελματικών Λυκείων, σε όφελος της εκπαιδευτικής διαδικασίας.

Το έγγραφο σε μορφή pdf

panelladikes24 - panelladikes24 στο facebook


Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από ηλεκτρονικά ή έντυπα μέσα είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


Τετάρτη 27 Δεκεμβρίου 2017

Ικανοποιήθηκαν όλες οι αιτήσεις για τις Μετεγγραφές Σπουδαστών ΑΕΝ - Πίνακες

Αποτέλεσμα εικόνας για μετεγγραφες σπουδαστών/στριών ΑΕΝ (Πλοιάρχων & Μηχανικών) Ακαδημαϊκού έτους 2017-2018Το Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, κατέβαλε κάθε δυνατή προσπάθεια και ικανοποίησε φέτος όλα τα αιτήματα μετεγγραφών που είχαν υποβάλει οι νεοεισαχθέντες και οι επαναφοιτούντες Α’ εξαμήνου σπουδαστές και σπουδάστριες των Ακαδημιών Εμπορικού Ναυτικού, για το εκπαιδευτικό έτος 2017-2018. Η πλειοψηφία των αιτημάτων αφορούσε οικογενειακούς, οικονομικούς και κοινωνικούς λόγους. 

Ο Υπουργός Παναγιώτης Κουρουμπλής έλαβε υπ’ όψη τη δύσκολη οικονομική συγκυρία που διέρχεται η χώρα, την οικονομία πόρων του Κεφαλαίου Ναυτικής Εκπαίδευσης, λόγω μεταφοράς σπουδαστών στην εξωτερική φοίτηση, αλλά και την ανάγκη να παραμείνουν όλοι οι σπουδαστές στη Ναυτική Εκπαίδευση. 

Κατόπιν αυτών, το Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής ανακοινώνει ότι υλοποιήθηκαν συνολικά 314 μετεγγραφές σπουδαστών (169 πλοίαρχοι - 145 μηχανικοί).




Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.