Ιστολόγιο με πληροφορίες, θέματα και απαντήσεις, αποτελέσματα και άρθρα για τις Πανελλαδικές Εξετάσεις.
Τρίτη 23 Σεπτεμβρίου 2014
Συνολικοί Πίνακες Εισαγομένων (Πλοιάρχων & Μηχανικών) στις Ακαδημίες Εμπορικού Ναυτικού (Α.Ε.Ν.) εκπαιδευτικού έτους 2014-2015
Τοποθέτηση υπουργού Παιδείας Ανδρέα Λοβέρδου στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής
Δείτε την τοποθέτηση του υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων, Ανδρέα Λοβέρδου στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής για τα παρακάτω θέματα:
Για την επιστροφή της Πληροφορικής ως εξεταζόμενο μάθημα στις Πανελλήνιες εξετάσεις για όσους έχουν κατεύθυνση Πληροφορικής: «Έχουμε δηλώσει πάρα πολλές φορές πως όπου ο νομοθέτης πρόσφατα έκανε αλλαγές δεν πρόκειται να επανέλθουμε. Πρέπει να συσσωρεύει εμπειρία για να προκύψει ανάγκη αλλαγών για αργότερα. Η δυνατότητα θα ανήκει σε επόμενους Υπουργούς της ίδιας Κυβέρνησης η μίας επόμενης. Οι αλλαγές στο παρελθόν ήταν τόσες πολλές που δεν καταλάβαινες αν υπήρχε επιτυχία ή αποτυχία. Η καλή πρακτική είναι να συσσωρεύσεις εμπειρία. Έχουμε πρόσφατες αλλαγές που ακόμα δεν έχουν αξιολογηθεί. Θα αφήσουμε τη ζωή να τις δικαιώσει ή να τις επιδοκιμάσει. Κάναμε μία εξαίρεση, την εξαίρεση του μαθήματος της πληροφορικής. Θεωρήσαμε ότι είναι απαράδεκτο να έχει απαληφθεί από τις Πανελλήνιες εξετάσεις για όσους θέλουν να σπουδάσουν Πληροφορική. Δεν υποτιμούμε τη Χημεία, αλλά η επιστημολογική μας προσέγγιση κατέληξε στο συμπέρασμα ότι πρέπει να εξετάζεται το μάθημα αυτό. Υπήρξε μία συζήτηση ανάμεσα στους δύο κλάδους και σύντομα θα κάνουμε την σχετική διαρρύθμιση. Για να φτάσουμε σήμερα να χρησιμοποιούμε τους υπολογιστές κάποιοι ασχολούνται με την επιστήμη της Πληροφορικής. Με φειδώ και στάθμιση κάνουμε αυτή την επιλογή. Καταλήγει ο σχετικός διάλογος για να το εφαρμόσουμε».
Για τα 49 τμήματα Πανεπιστημίων και ΤΕΙ, τα οποία η ΑΔΙΠ τα κρίνει ανεπαρκή σε ότι αφορά το Διδακτικό Επιστημονικό Προσωπικό: «Η ΑΔΙΠ είχε ενημερώσει τη Βουλή για την αξιολόγηση που συνέταξε μέχρι τον Φεβρουάριο του 2014. Τα 49 τμήματα έχουν από 9 έως και 0 μέλη ΔΕΠ. Είχαμε δύο δρόμους, να ρωτήσουμε την ΑΔΙΠ αν πρέπει να καταργηθούν τα εν λόγω τμήματα. Τον αποφύγαμε τον δρόμο αυτό, διότι έχουμε και εμείς εμπειρία και είναι γνωστό ότι υπάρχουν τμήματα με λίγα μέλη ΔΕΠ και μπορούν να συμπληρώσουν τα προγράμματα διδασκαλίας. Επειδή έχουμε την εμπειρία, σκεφτήκαμε προκειμένου να καταγραφούν τα τμήματα που θα μπουν στο μηχανογραφικό, να στραφούμε στα ίδια τα Ιδρύματα. Ρωτήσαμε λοιπόν, αν σε αυτά που υπάρχουν μηδέν ΔΕΠ αν μπορούν να λειτουργήσουν. Έρχονται πρυτάνεις και μας δηλώνουν αδυναμία λειτουργίας. Εμείς απαντάμε ότι θα πρέπει να μας τα φέρουν γραπτώς ως αποφάσεις των οργάνων που ηγούνται. Εμείς λοιπόν συνάδελφοι του ΣΥΡΙΖΑ κάνουμε διάλογο, δεν έχουμε τις απαντήσεις, αλλά θεωρούμε ότι πολύ σύντομα θα τις έχουμε. Να έχετε στο μυαλό σας ότι χωρίς εισήγηση από τα Ιδρύματα κανένα τμήματα δεν θα κλείσει, διότι θα είναι ελλιπής η απόφαση».
Για τις μετεγγραφές φοιτητών: «Στις 4 Μαΐου η Βουλή με μεγάλη πλειοψηφία ψήφισε την τροπολογία του κ. Αρβανιτόπουλου με ένα άρθρο να παρέχει δικαίωμα μετεγγραφής και όχι δυνατότητα. Η πλειοψηφία στη συζήτηση που είχε γίνει στο πρώτο θερινό τμήματα άγγιζε όλους πλην της Χρυσής Αυγής που δεν είχε τοποθετηθεί. Δεν μπορεί η Βουλή να ψηφίζει κάτι στις 4 Μάιου και ως Μαυρογυαλούρος να το αλλάξει μετά την Βουλή. Αλλά και να υπήρχε κάποιος για να το κάνει, η Βουλή δεν είχε διάθεση να το αλλάξει. Εμείς κάναμε δύο παρεμβάσεις, να απαιτείται βεβαίωση από το ΚΕΠΑ για τους αναπήρους φοιτητές ή τους γονείς τους και όχι απλή βεβαίωση γιατρού. Και δεύτερον, επειδή η διάταξη έδινε δικαίωμα σχεδόν σε όλους, αλλά όχι σε όλους τους φτωχούς κάναμε παρέμβαση. Για παράδειγμα ένας αυτοκινητιστής με τα σημερινά εισοδήματα δε θα μπορούσε να σπουδάσει το παιδί, διότι δεν είχε δικαίωμα μετεγγραφής. Με αυτή την διάταξη είχαν ζητήσει πέρσι 10.483 φοιτητές μετεγγραφή και πήραν 3.782. Με την προσθήκη της δική μας ρύθμισης υπολογίζαμε ότι θα γίνουν 350 ή το πολύ 500 μετεγγραφές ανθρώπων που έχουν πραγματικό πρόβλημα». Το δικαίωμα δώθηκε σε: α. Πολύτεκνοι ,β. τρίτεκνοι, γ. με αδελφό ή αδελφή ενεργό φοιτητή πρώτου κύκλου σπουδών, δ. ορφανοί , ε. με γονείς, τέκνα, αδέλφια, συζύγους που είναι τυφλοί κωφάλαλοι ή ανήκουν στην κατηγορία ειδικών αναγκών με αναπηρία άνω του 67%, στ. πολύδυμα τέκνα, ζ. τέκνα θυμάτων τρομοκρατίας. Που πάνε όλοι αυτοί; Εκεί που είναι ο πατέρας, η μητέρα, ο αδελφός; Όχι πάνε όπου θέλουν. Μπαίνει ο φοιτητής από την Λάρισα να περνάει στην Ηγουμενίτσα και να λέει θέλω Αθήνα. Δεν είναι αυτό που θέλει η Βουλή να κάνει. Η Βουλή θέλει να προστατέψει τον φτωχό. Τα μεσαία στρώματα δεν είναι όπως ήταν. Έχουν αδυναμία να συντηρήσουν δύο ή τρία σπίτια. Άλλο προστατεύσω αυτόν και άλλον να δίνω δικαίωμα σε κάποιον να πάει όπου θέλει.
Ρυθμίζει ο νόμος ότι οι φοιτητές που θα εισαχθούν διατηρώντας την βαθμολογία τους από την προηγούμενη χρονιά, δεν καλύπτονται από την ρύθμιση. Ο νόμος λέει για όσους έδωσαν εξετάσεις το 2014.
Μία ακόμα παρέμβασή μας είναι ότι η μετεγγραφή γίνεται σε όμοιο τμήμα και όχι σε συγγενές. Αυτό το διαπιστώνει η ΑΔΙΠ και την εισήγηση της έκανα δεκτή. Δεν υπάρχει περίπτωση να επιτρέψουμε να γίνει το δικαίωμα μετεγγραφής να γίνει δικαίωμα να πάει όπου θέλει. Σκοπός του νομοθέτη να πάει εκεί που είναι οι γονείς ή ο αδελφός και όχι εκεί που θα διασκεδάζει.
Θα βγουν δύο υπουργικές αποφάσεις μία κοινή με το Υπουργείο Οικονομικών. Που αφορά την παρέμβασή μας για τους φτωχούς. Θα εκδώσουμε και μία απόφαση που θα αφορά τις λεπτομέρειες. Πότε θα γίνουν οι μετεγγραφές; Είχαμε την ιδέα να ρωτούν τα Ιδρύματα να ρωτούν τους νέους εισακτέους αν προτίθενται να ζητήσουν μετεγγραφή. Σε κάποια τμήματα τα αποτελέσματα είναι απογοητευτικά και σε κάποια όχι. Θα αντιμετωπίσουμε τα προβλήματα με τους Πρυτάνεις και Προέδρους των ΤΕΙ στις εβδομαδιαίες συναντήσεις που κάνουμε μαζί τους. Τα στοιχεία δεν τα έχουμε, έχουμε ενδείξεις, οι οποίες είναι απειλητικές. Η Υπουργική απόφαση θα περιλαμβάνει θέματα πρακτικά. Η προθεσμία για τις μετεγγραφές θα είναι πενθήμερη και θα ξεκινήσει μία εβδομάδα μετά την λήξη των εγγραφών. Θα δώσει χρόνο για την απάντηση των αιτημάτων. Την απόφαση θα παίρνει το οικείο τμήμα, αλλά έτσι όπως είναι η διάταξη ο φοιτητής δικαιούνται και το τμήμα διαπιστώνει. Θέμα θα έχουμε σε πληθώρα αιτημάτων που δεν θα μπορούμε να ικανοποιήσουμε.
Θυμίζουμε ότι στην Επιτροπή, στο πρώτο θερινό τμήμα, οι βουλευτές ζητούσαν να έχει αναδρομική ισχύ ο νόμος και ζητούσαν να ισχύσει και για το 10%, δηλαδή, όσους κράτησαν βαθμολογία από πέρσι. Ο κόσμος μας λέει μην χαϊδεύετε τους Πρυτάνεις και η φτώχεια είναι το πρώτο μέλημα για να σπουδάσουν τα παιδιά. Μας απειλούν ακόμα και με αγωγές αν δεν δώσουμε αναδρομικότητα.
Με συναίσθηση ευθύνης σας αφηγήθηκα ποιο είναι το πρόβλημα. Υπάρχουν στιγμές που φαίνεται ότι το πρόβλημα θα αντιμετωπισθεί. Ο κ. Φορτσάκης ο νέος Πρύτανης, είπε ότι αν ισχύσει για ένα χρόνο, δηλαδή, για τη φετινή φουρνιά και καταργηθεί, εμείς θα κάνουμε ότι μπορούμε να τον εφαρμόσουμε. Την Παρασκευή ή τη Δευτέρα θα εκδοθούν οι υπουργικές αποφάσεις.
Δικαιολογητικά και διαδικασία εγγραφής επιτυχόντων στην ΑΣΤΕΚ 2014
Η Ανώτερη Σχολή Τουριστικής Εκπαίδευσης Ρόδου (ΑΣΤΕΡ) ενημερώνει τους επιτυχόντες σχετικά με την εγγραφή τους στη σχολή.
Αγαπητέ σπουδαστή /στρια, καλώς όρισες στην ΑΣΤΕΚ. Κατά την έναρξη των μαθημάτων στη Σχολή (η ημερομηνία έναρξης θα ανακοινωθεί προσεχώς) οφείλεις να έχεις μαζί σου το πιστοποιητικό υγείας αλλά και τα είδη ένδυσης, (χρησιμοποιούνται στις επίσημες εκδηλώσεις της Σχολής, εκπαιδευτικές επισκέψεις, κλπ.) όπως περιγράφονται παρακάτω. Η παρακολούθηση μαθημάτων στην ΑΣΤΕΚ είναι υποχρεωτική και επιτρέπεται μόνο πολύ μικρός αριθμός απουσιών.
Α. Ημερομηνίες Εγγραφών: Από Δευτέρα 6 Οκτωβρίου έως και Τρίτη 14 Οκτωβρίου 2014.
Β. Δικαιολογητικά Εγγραφής:
1. Αίτηση Εγγραφής
2. Τίτλος απόλυσης: απολυτήριο ή πτυχίο ή αποδεικτικό του σχολείου αποφοίτησης ή νομίμως κυρωμένο αντίγραφο ή φωτοαντίγραφο των τίτλων αυτών.
3. Υπεύθυνη δήλωση στην οποία δηλώνεται ότι δεν είναι εγγεγραμμένοι σε άλλη σχολή ή τμήμα της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης στην Ελλάδα.
4. Τέσσερις (4) φωτογραφίες τύπου αστυνομικής ταυτότητας.
Εκτός των παραπάνω, και μόνο όσοι πέτυχαν από το Γενικό Λύκειο και ΕΠΑΛ – ΟΜΑΔΑ Β΄ (90% και 10%) υποβάλλουν και νομίμως κυρωμένο αντίγραφο ή φωτοαντίγραφο της βεβαίωσης πρόσβασης (ΔΕΝ ΚΑΤΑΤΙΘΕΤΑΙ ΠΟΤΕ Η ΠΡΩΤΟΤΥΠΗ ΒΕΒΑΙΩΣΗ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ).
- Εκτός από τα παραπάνω , οι σπουδαστές απαιτείται να προσκομίσουν και Πιστοποιητικό υγείας εργαζομένων σε επιχειρήσεις υγειονομικού ενδιαφέροντος το οποίο θα χρειαστούν στην πρακτική τους άσκηση. Για την έκδοσή του θα χρειαστούν ιατρικές εξετάσεις καθ΄ υπόδειξη του Υγειονομικού κέντρου στο οποίο θα απευθυνθούν.
- Κατά την προσέλευσή τους για εγγραφή, οι εισαχθέντες πρέπει να έχουν μαζί τους την αστυνομική ταυτότητα/ διαβατήριο ή άλλο δημόσιο έγγραφο, από το οποίο να αποδεικνύονται τα ονομαστικά τους στοιχεία και η ακριβής ημερομηνία γέννησης.
Γ. Είδη Ένδυσης:
ΑΓΟΡΙΑ
Κουστούμι χρώματος σκούρο μπλε, κατά προτίμηση υφάσματος τεριλέν.
Πουκάμισο λευκό με μακρύ μανίκι και κλασσικό γιακά
ΚΟΡΙΤΣΙΑ
Ταγιέρ χρώματος σκούρο μπλε, κατά προτίμηση υφάσματος τεριλέν
Πουκάμισο λευκό με μακρύ μανίκι και κλασσικό γιακά
Για οποιαδήποτε διευκρίνιση οι εισαχθέντες μπορούν να απευθύνονται στη γραμματεία της Σχολής (τηλ. 2841028565, 28828).
Έναρξη Μαθημάτων Χειμερινού Εξαμήνου 2014-15: Τετάρτη 15 Οκτωβρίου 2014.
Ετικέτες
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ 2014
Δικαιολογητικά και διαδικασία εγγραφής επιτυχόντων στην ΑΣΤΕΡ 2014
Η Ανώτερη Σχολή Τουριστικής Εκπαίδευσης Ρόδου (ΑΣΤΕΡ) ενημερώνει τους επιτυχόντες σχετικά με την εγγραφή τους στη σχολή.
Αγαπητέ σπουδαστή,
κατά την εγγραφή σου, είναι απαραίτητα να κατατεθούν από εσένα αυτοπροσώπως ή μέσω εξουσιοδοτημένου προσώπου με θεώρηση του γνήσιου της υπογραφής από αρμόδια αρχή, τα απαραίτητα ακόλουθα δικαιολογητικά:
Α. Δικαιολογητικά
1. Αίτηση Εγγραφή
2. Ατομικό Στατιστικό Δελτίο Σπουδαστή (θα σας χορηγηθεί προς συμπλήρωση κατά την άφιξη σας στη Σχολή)
3. Απολυτήριο Λυκείου (ευκρινές φωτοαντίγραφο)
4. Υπεύθυνη Δήλωση (άρθρου 8 του Ν.1599/86, ότι δεν έχετε εγγραφεί σε άλλη Σχολή του εσωτερικού ή του εξωτερικού
5. Δελτίο αστυνομικής ταυτότητας (φωτοτυπία)
6. Πιστοποιητικό γέννησης
7. (4) φωτογραφίες
8. Ευκρινές φωτοαντίγραφο Βεβαίωσης πρόσβασης που θα σας χορηγηθεί από το Λύκειο αποφοίτησής σας.
Β. Πιστοποιητικό υγείας από το Υγειονομείο της περιοχής σας. (Απαραίτητο για όσους εργάζονται ή κάνουν πρακτική άσκηση σε ξενοδοχειακές επιχειρήσεις). Για την έκδοσή του θα χρειαστούν ιατρικές εξετάσεις καθ΄υπόδειξη του Υγειονομικού κέντρου.
Οι εγγραφές για το εκπαιδευτικό έτος 2014-2015 θα πραγματοποιηθούν από 6 έως 14 Οκτωβρίου 2014.
Έναρξη μαθημάτων 15 Οκτωβρίου 2014.
Αγαπητέ σπουδαστή,
κατά την εγγραφή σου, είναι απαραίτητα να κατατεθούν από εσένα αυτοπροσώπως ή μέσω εξουσιοδοτημένου προσώπου με θεώρηση του γνήσιου της υπογραφής από αρμόδια αρχή, τα απαραίτητα ακόλουθα δικαιολογητικά:
Α. Δικαιολογητικά
1. Αίτηση Εγγραφή
2. Ατομικό Στατιστικό Δελτίο Σπουδαστή (θα σας χορηγηθεί προς συμπλήρωση κατά την άφιξη σας στη Σχολή)
3. Απολυτήριο Λυκείου (ευκρινές φωτοαντίγραφο)
4. Υπεύθυνη Δήλωση (άρθρου 8 του Ν.1599/86, ότι δεν έχετε εγγραφεί σε άλλη Σχολή του εσωτερικού ή του εξωτερικού
5. Δελτίο αστυνομικής ταυτότητας (φωτοτυπία)
6. Πιστοποιητικό γέννησης
7. (4) φωτογραφίες
8. Ευκρινές φωτοαντίγραφο Βεβαίωσης πρόσβασης που θα σας χορηγηθεί από το Λύκειο αποφοίτησής σας.
Β. Πιστοποιητικό υγείας από το Υγειονομείο της περιοχής σας. (Απαραίτητο για όσους εργάζονται ή κάνουν πρακτική άσκηση σε ξενοδοχειακές επιχειρήσεις). Για την έκδοσή του θα χρειαστούν ιατρικές εξετάσεις καθ΄υπόδειξη του Υγειονομικού κέντρου.
Οι εγγραφές για το εκπαιδευτικό έτος 2014-2015 θα πραγματοποιηθούν από 6 έως 14 Οκτωβρίου 2014.
Έναρξη μαθημάτων 15 Οκτωβρίου 2014.
Ετικέτες
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ 2014
Έναρξη µαθηµάτων σχολικού έτους 2014-15 για ΕΠΑΣ, ΣΕΚ, ΙΕΚ του ΟΑΕΔ
Λοβέρδος για την επαναφορά της Πληροφορικής στις Πανελλαδικές Εξετάσεις και για την εισαγωγή στις Στρατιωτικές Σχολές
Σε συνέντευξη του στην τηλεοπτική εκπομπή του ΣΚΑΪ, «ΠΡΩΤΗ ΓΡΑΜΜΗ», ο υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων Ανδρέας Λοβέρδος μίλησε για:
Για την επιστροφή της Πληροφορικής ως εξεταζόμενο μάθημα στις Πανελλήνιες εξετάσεις για όσους έχουν κατεύθυνση πληροφορικής και αν σχεδιάζονται άλλες αλλαγές
Δεν πάμε σε αλλαγές. Υπάρχει συνεχής παραπληροφόρηση με πολιτικά κίνητρα. Η παραπληροφόρηση αυτή θέλει τα καθημερινά θέματα της παιδείας με διάσταση από αναλήθεια μέχρι ψεύδους.
Κάνατε αναφορά σε αλλαγές. Εγώ σας λέω ότι επανειλημμένα έχουμε πει ότι το νέο Λύκειο το οποίο κατέστη νέο με πρόσφατες σχετικά αλλαγές και το νόμο περί Πανεπιστημίων, δεν πρόκειται να τα πειράξουμε. Εμείς θ’ ασχοληθούμε με την Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση, το έχουμε πει αυτό εκατό φορές. Επιμένει μια φωνούλα να λέει ότι οργανώνουμε αλλαγές στο Λύκειο. Μια αλλαγή θα κάνουμε, την οποία όποιος λέει ότι δεν τη θέλει, πρέπει λιγάκι να κοιταχτεί. Αφαιρέθηκαν από τα Πανεπιστήμια Πληροφορικής οι εξετάσεις στο μάθημα της Πληροφορικής. Το θεωρώ όχι απαράδεκτο, αλλά μη υποστηρίξιμο διεθνώς σε καμία περίπτωση. Και τι λέμε: Η Χημεία στους χημικούς, σ’ αυτούς που έχουν αυτό τον προσανατολισμό σπουδών και η Πληροφορική σ’ αυτούς που έχουν προσανατολισμό σπουδών στην Πληροφορική.
Το να θεωρεί κανείς την Πληροφορική ως μέσο και όχι ως επιστήμη, είναι ανόητο. Μπορεί εσείς κι εγώ κύριοι να χρησιμοποιούμε τον υπολογιστή για να κάνουμε τη δουλειά μας. Για να μπορέσω εγώ κι εσείς να κάνουμε αυτό, κάποιοι άνθρωποι ασχολούνται με την επιστήμη της Πληροφορικής. Αυτή την πορεία, που είναι παγκόσμια, η Ελλάδα αποφάσισε, κακώς, ότι δεν την θέλει. Εδώ θα επιμείνουμε, είναι η μόνη αλλαγή που θα κάνουμε, θα επιμείνουμε σ’ αυτό, ότι όσοι δίνουν Πληροφορική θα εξεταστούν στα εισαγωγικά στο μάθημα της Πληροφορικής. Μόνο αυτοί. Κι έχουμε κάνει μια πολύ ισορροπημένη, απέναντι στη Χημεία και στην Πληροφορική, ταξινόμηση και δεν την ανακοινώνουμε ακόμη διότι συνεχίζουμε το διάλογο, είναι θέμα ολίγων ημερών. Είναι η μόνη αλλαγή που θα κάνουμε. Η λύση δεν έχει ανακοινωθεί. Οι χημικοί έχουν τις απόψεις ή και τις αιτιάσεις τους. Γίνονται απόλυτα σεβαστές, εκτιμούμε και σεβόμαστε πάρα πολύ και αυτό τον κλάδο της επιστήμης. Και θα τον σεβαστούμε διατηρώντας τη δυνατότητά τους να είναι παρόντες και η επιστήμη τους να είναι παρούσα εκεί όπου επιστημολογικά, όχι απλώς επιστημονικά αλλά επιστημολογικά, πρέπει έτσι να είναι. Δε μπορεί αυτό όμως να γίνει σε βάρος της Πληροφορικής.
Ευρύτατη παρέμβαση στον τρόπο εισαγωγής στα ΑΕΙ και στα ΤΕΙ δεν θα γίνει. Αυτά τα λένε κερδοσκόποι του χώρου. Έλεγαν στην αρχή ότι «θέλω να καταργήσω τις καμπάνες», τώρα λένε ότι «θέλω να καταργήσω το σταυρό στη σημαία». Δηλαδή λένε διάφορα. Τους λέω ότι μπορείς ν’ απασχολήσεις την επικαιρότητα και με άλλους τρόπους. Κάνε τζόκινγκ γυμνός και θα σε δείξουν όλα τα κανάλια. Δεν είναι ανάγκη να ταλαιπωρείς τον κόσμο. Ταλαιπωρούν τον κόσμο με παραπληροφόρηση.
Για τα θέματα των εισαγωγικών στις στρατιωτικές σχολές
Δεν έχουμε πάρει πρωτοβουλία εμείς. Μας ζήτησαν από το Υπουργείο Εθνικής Άμυνας να ξαναδούμε κάπως το θέμα. Η δική τους αντίληψη είναι και εν μέρει έχουν δίκιο, ότι σήμερα ένα παιδί που θέλει να μπει στις στρατιωτικές σχολές, συναγωνίζεται μ’ ένα παιδί που λέει «να μπω κάπου και ας είναι κι εκεί». Με αποτέλεσμα να έχουμε ορισμένα θέματα πολύ σοβαρά στην εξέλιξη αυτών που γίνονται Αξιωματικοί δι’ αυτού του τρόπου χωρίς να το θέλουν. Κάναμε αυτή τη συζήτηση. Είπαμε ότι οι εξετάσεις δε φεύγουν από το Υπουργείο Παιδείας γιατί καλές ή κακές είναι αδιάβλητες.
Ετικέτες
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ,
ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΕΣ ΣΧΟΛΕΣ
Περιορισμοί στις μετεγγραφές φοιτητών για τα ΑΕΙ της Αθήνας, του Πειραιά και της Θεσσαλονίκης - Έρχεται η υπουργική απόφαση που θα ρυθμίζει όλες τις λεπτομέρεις
Για τις μετεγγραφές των φοιτητών μίλησε στην πρωινή εκπομπή του ΣΚΑΪ ο υπουργός Παιδείας, Ανδρέας Λοβέρδος, ξεκαθαρίζοντας πως μετεγγραφή θα μπορεί να πάρει ο πρωτοετής φοιτητής σε πόλη όπου έχουν σπίτι οι γονείς του ή τα αδέρφια του ή αλλιώς σε πόλη εκτός Αθήνας, Θεσσαλονίκης, Πειραιά.
Επίσης επανέλαβε ότι οι μετεγγραφές φοιτητών δεν θα έχουν αναδρομική ισχύ παρά τις πιέσεις που υπάρχουν προς το υπουργείο Παιδείας και ότι οι επιτυχόντες με το 10% δεν έχουν δικαίωμα για αίτηση μετεγγραφής.
Μια σημαντική λεπτομέρεια που θα καθορίζεται με την υπουργική απόφαση είναι όταν σε μία πόλη (προφανώς αφορά κυρίως την Αθήνα) που θα έχει συναφή τμήματα πως θα κατανεμηθούν οι φοιτητές για να αποφευχθεί συμφόρηση σε κάποιο τμήμα μεμονωμένα.
Τέλος, τόνισε ότι η υπουργική απόφαση θα βγει ή αυτή την Παρασκευή ή τη Δευτέρα και θα καθορίζει πότε θα γίνουν οι αιτήσεις περί μετεγγραφών (η προθεσμία αυτή θα είναι πενθήμερη και θ’ αρχίσει τη μεθεπόμενη εβδομάδα) και οι οποίες θα κατατεθούν στο υπουργείο που με τη σειρά του θα τις προωθήσει στα αντίστοιχα τμήματα.
Δείτε εδώ το δελτίο τύπου του υπουργείου Παιδείας με τη συνέντευξη του κ. Λοβέρδου.
Δευτέρα 22 Σεπτεμβρίου 2014
Ποια η θέση του ΣΥΡΙΖΑ για την πρόθεση του υπουργείου Παιδείας να επαναφέρει την Πληροφορική στις Πανελλαδικές Εξετάσεις
Δήλωση του Τάσου Κουράκη Συντονιστή της Επιτροπής Ελέγχου Κυβερνητικού Έργου Παιδείας και Θρησκευμάτων του ΣΥΡΙΖΑ:
«Πρέπει επιτέλους το υπουργείο Παιδείας να σταματήσει να διορθώνει με μπαλώματα και χωρίς καμία διαβούλευση τις στρεβλώσεις που το ίδιο δημιούργησε»
Με κατάπληξη πληροφορούμεθα, την πρόθεση του υπουργού Παιδείας, να αλλάξει για νιοστή φορά το «Νέο Λύκειο» και μάλιστα με τροπολογία, η οποία θα κατατεθεί, για πολλοστή φορά, σε άσχετο νομοσχέδιο. Η αλλαγή, αυτή τη φορά, αφορά τα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα, στα οποία φαίνεται ότι το υπουργείο «αποφάσισε» να προσθέσει και το μάθημα της Πληροφορικής για το πεδίο της Θετικής και Τεχνολογικής κατεύθυνσης.
Θεωρούμε απαράδεκτη την τακτική του υπουργείου Παιδείας, να αποφασίζει για τόσο σημαντικά εκπαιδευτικά ζητήματα, χωρίς να έχει προηγουμένως διαβουλευθεί με τις αρμόδιες επιστημονικές ενώσεις - οι οποίες εναγωνίως ζητούν συνάντηση με τον υπουργό - χωρίς να έχει πραγματοποιήσει καμία διαβούλευση με τους αρμόδιους φορείς, φέρνοντας προ τετελεσμένου την ελληνική Βουλή, η οποία θα κληθεί να ψηφίσει μία τροπολογία, χωρίς να έχει όχι απλώς επαρκή αλλά την ελάχιστη ενημέρωση.
Παρακολουθούμε το θέμα στενά και καλούμε τον υπουργό Παιδείας να μην προβεί σε καμία ενέργεια η οποία θα προκαλέσει τεράστια αναστάτωση και αμηχανία σε ολόκληρη την εκπαιδευτική κοινότητα, εάν προηγουμένως δεν προβεί στον αναγκαίο διάλογο. Θεωρούμε επίσης, ότι για μία ακόμα φορά αναδεικνύεται η προχειρότητα με την οποία σχεδιάστηκε το πολυδιαφημιζόμενο «Νέο Λύκειο», το οποίο τόσο σθεναρά υπερασπίζεται η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας και ζητάμε από τον υπουργό να διαβουλευθεί, επιτέλους, επί της ουσίας, για το σύνολο της εκπαιδευτικής πολιτικής, η οποία αφορά το πρόγραμμα του Λυκείου, και την εισαγωγή στην Τριτοβάθμια εκπαίδευση.
Σύσκεψη εργασίας του ΥΕΘΑ με τους Υπουργούς Παιδείας & Δημοσίας Τάξεως στο ΥΠΕΘΑ
Πραγματοποιήθηκε σήμερα στο υπουργείο Εθνικής Άμυνας σύσκεψη των υπουργών Εθνικής Άμυνας Δημήτρη Αβραμόπουλου, Παιδείας και Θρησκευμάτων Ανδρέα Λοβέρδου και Δημοσίας Τάξεως & Προστασίας του Πολίτη Βασίλη Κικίλια.
Αντικείμενο της συνάντησης ήταν το σύστημα εισαγωγής και εκπαίδευσης των παραγωγικών σχολών των Ενόπλων Δυνάμεων και των Σωμάτων Ασφαλείας.
Οι όποιες αποφάσεις θα αφορούν τους μαθητές της φετινής Β΄ Λυκείου που θα λάβουν μέρος στις Πανελλαδικές Εξετάσεις 2016 με το νέο σύστημα.
Δείτε επίσης: Αύριο θα γίνει η συνάντηση Λοβέρδου, Αβραμόπουλου και Κικίλια
Οι όποιες αποφάσεις θα αφορούν τους μαθητές της φετινής Β΄ Λυκείου που θα λάβουν μέρος στις Πανελλαδικές Εξετάσεις 2016 με το νέο σύστημα.
Δείτε επίσης: Αύριο θα γίνει η συνάντηση Λοβέρδου, Αβραμόπουλου και Κικίλια
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)