Πέμπτη 5 Ιουνίου 2014

Ενημέρωση των υποψηφίων για τις Επαναληπτικές Πανελλαδικές Εξετάσεις των Γενικών Λυκείων

Το Υπουργείο Παιδείας υπενθυμίζει ότι οι Επαναληπτικές Πανελλαδικές Εξετάσεις υποψηφίων Γενικών Λυκείων (ΓΕΛ), αρχίζουν την Πέμπτη 19-6-2014 και θα ολοκληρωθούν την Πέμπτη 26-6-2014. Στις επαναληπτικές εξετάσεις παραπέμπονται, όσοι υποψήφιοι των ΓΕΛ δικαιολογημένα απουσίασαν ή διέκοψαν την εξέτασή τους και προσκόμισαν εντός 3 ημερών στο Λύκειο προς έγκριση τα απαιτούμενα κατά τη νομοθεσία δικαιολογητικά, που μπορούν να πληροφορηθούν από τα Λύκειά τους.

Εξεταστικά Κέντρα (Ε.Κ.) ορίζονται ΜΟΝΟ σε Αττική και Θεσσαλονίκη. Ειδικότερα, στην Αττική, ως Εξεταστικό Κέντρο, ορίζεται το 3ο ΓΕΛ Πειραιά (Κ. Μαυρομιχάλη 14, Πειραιάς, τκ.18545, τηλ.2104122916 & 2104132494) και στη Θεσσαλονίκη το 27ο ΓΕΛ Ανατολικής Θεσσαλονίκης (Κλεάνθους-Παπαηλιάκη, τκ.54453, τηλ. 2310937402).

Η κατανομή των υποψηφίων στα δύο εξεταστικά κέντρα έχει ως ακολούθως:

Α) οι υποψήφιοι που κατέθεσαν Αίτηση-Δήλωση συμμετοχής στις Πανελλαδικές Εξετάσεις σε ΓΕΛ των Περιφερειακών Δ/νσεων Εκπαίδευσης Κρήτης, Νοτίου Αιγαίου, Βορείου Αιγαίου, Πελοποννήσου, Δυτικής Ελλάδας, Ιονίου, Στερεάς Ελλάδας και Αττικής θα εξεταστούν στο Ε.Κ. της Αττικής,

Β) οι υποψήφιοι, που κατέθεσαν Αίτηση-Δήλωση συμμετοχής στις Πανελλαδικές Εξετάσεις σε ΓΕΛ των Περιφερειακών Δ/νσεων Εκπαίδευσης Ηπείρου, Θεσσαλίας, Δυτικής Μακεδονίας, Κεντρικής Μακεδονίας και Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης θα εξεταστούν στο Ε.Κ. της Θεσσαλονίκης.

Αντίστοιχα, ως ανωτέρω, κατανέμονται και οι υποψήφιοι με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες (για προφορική εξέταση) στα δύο Βαθμολογικά Κέντρα: Το 40ο Βαθμολογικό Κέντρο στη Διεύθυνση Δ.Ε. Πειραιά με έδρα το Γυμνάσιο Ν. Φαλήρου, Δαβάκη Πίνδου & Διαμαντή 2, Ν. Φάληρο, ΤΚ. 18547, και το 52ο Βαθμολογικό Κέντρο στη Διεύθυνση Δ.Ε. Ανατολικής Θεσσαλονίκης με έδρα το 2ο Γυμνάσιο Τούμπας – Κλεάνθους 30, ΤΚ. 54453.

Οι υποψήφιοι πρέπει να προσέρχονται έγκαιρα στο Εξεταστικό ή Βαθμολογικό κέντρο (το αργότερο μέχρι τις 16:30 μ.μ.) την ημέρα της εξέτασης, έχοντας μαζί τους υποχρεωτικά το δελτίο εξεταζομένου και κατά προτίμηση και την αστυνομική ταυτότητα ή διαβατήριο.

Πατήστε εδώ για να δείτε το αναλυτικό πρόγραμμα των επαναληπτικών Πανελλαδικών Εξετάσεων ΓΕΛ 2014.

Δείτε εδώ την αναλυτική εγκύκλιο του υπουργείου Παιδείας για τις επαναληπτικές Πανελλαδικές Εξετάσεις 2014.


Τετάρτη 4 Ιουνίου 2014

Εισαγωγή σπουδαστών/στριών στις Ακαδημίες Εμπορικού Ναυτικού (Α.Ε.Ν.) για το εκπαιδευτικό έτος 2014-2015

Εντός των επόμενων ημερών η προκήρυξη

Δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ Β΄ 1420/2014 η υπουργική απόφαση Κύρωση Κανονισμού Εισαγωγής Σπουδαστών/Σπουδαστριών στις Ακαδημίες Εμπορικού Ναυτικού (Α.Ε.Ν.) για το εκπαιδευτικό έτος 2014-2015.

Από την απόφαση αυτή προκύπτουν τα εξής:

- Ο αριθμός των σπουδαστών που θα εισαχθούν στις ΑΕΝ Πλοιάρχων και Μηχανικών κατά το ακαδημαϊκό έτος 2014-2015 καθορίζεται σε 1030 (600 Πλοίαρχοι και 430 Μηχανικοί).

- Δεν είναι απαραίτητη προϋπόθεση εισαγωγής στις ΑΕΝ η κατοχή τίτλου σπουδών ή πιστοποιητικού γνώσης της Αγγλικής γλώσσας επιπέδου τουλάχιστον Β2 όπως είχε ανακοινώσει σε δελτίο τύπου το υπουργείο Ναυτιλίας. (Δείτε εδώ σχετική ανάρτηση).



Δείτε τα σημερινά θέματα στη Νεοελληνική Λογοτεχνία, στο ΑΟΔΕ, στη Βιολογία και στη Χημεία - Βιοχημεία - Προτεινόμενες απαντήσεις και σχόλια

Τρίτη 3 Ιουνίου 2014

Συγγνώμη από συγγραφέα για το βιβλίο του ΑΟΔΕ

Ο καθηγητής του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών κ. Μπουραντάς, ο οποίος ήταν και στη συγγραφική ομάδα που συνέγραψε το βιβλίο του μαθήματος «Αρχές Οργάνωσης & Διοίκησης Επιχειρήσεων» (ΑΟΔΕ) της τεχνολογικής κατεύθυνσης που εξετάζεται σε πανελλαδικό επίπεδο (σσ. αύριο γίνεται η εξέταση για φέτος) για την εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αναφέρει σε ανάρτηση στο προσωπικό του λογαριασμό στο facebook τα εξής:

«Αισθάνομαι έντονα απόψε την ανάγκη να ζητήσω δημοσίως συγγνώμη από χιλιάδες παιδιά και από το γιό μου που δίνουν αύριο εξετάσεις στο ΑΟΔΕ, βιβλίο που συνέγραψα μαζί με 3 καθηγητές του Λυκείου το 1998. Η ευθύνη είναι συνολικά δική μου. Τα λάθη που έκανα είναι: 1ο πίστεψα ότι το βιβλίο αυτό θα ήταν επιμορφωτικό και ότι ποτέ δεν θα έμπαινε στις πανελλήνιες, 2ο δεν δημοσιοποίησα ποτέ ότι ζήτησα να το ξαναγράψω χωρίς αμοιβή και οι αρμόδιοι αδιαφόρησαν 3ο δεν μπορούσα να φανταστώ ότι η ΠΟΛΙΤΕΙΑ θα διατηρούσε ένα βιβλίο που γράφτηκε πριν 16 χρόνια πριν καλά καλά εμφανισθεί το Internet. ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΔΕΝ ΜΕ ΑΠΑΛΛΑΣΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ ΜΟΥ. ΖΗΤΩ ΞΑΝΑ ΣΥΓΝΩΜΗ ΚΑΙ ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΖΗΣΕΤΕ ΠΑΙΔΙΑ ΟΠΩΣ ΘΕΛΕΤΕ ΚΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ»... 



Δείτε τις ειδικότητες που θα λειτουργήσουν στις ΣΕΚ ΟΑΕΔ (πρώην ΕΠΑΣ)

Δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ Β΄ 1386/2014 η απόφαση του Δ.Σ. του ΟΑΕΔ σχετικά με τον ορισμό των ειδικοτήτων που θα λειτουργήσουν στις ΣΕΚ ΟΑΕΔ σε όλη την Ελλάδα το επόμενο σχολικό έτος.

Δείτε τα σημερινά θέματα στα Μαθηματικά για τους υποψήφιους των ΕΠΑΛ - Προτεινόμενες απαντήσεις

Δευτέρα 2 Ιουνίου 2014

Πολεμική Αεροπορία - Συμπληρωματική Κατάσταση Υποψηφίων με Ελλιπή Δικαιολογητικά

Συμπληρωματική κατάσταση υποψηφίων διαγωνισμού θέματος για τις Σχολές της ΠΑ, στα δικαιολογητικά των οποίων διαπιστώθηκαν ελλείψεις ή τυπικές παραλείψεις.





Δείτε τα σημερινά θέματα στα Αρχαία και στα Μαθηματικά Κατεύθυνσης - Προτεινόμενες απαντήσεις και σχόλια

Σάββατο 31 Μαΐου 2014

Τροποποίηση της ΥΑ για την πρόσβαση αποφοίτων Λυκείου στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση

Απόφαση Φ.253/77727/Β6/19-5-2014 (ΑΔΑ: ΒΙΥΚ9-ΓΕΚ, ΦΕΚ 1376/Β/19-5-2014) του Υπουργείου Παιδείας

Τροποποιούμε την με αριθμό Φ.253/28934/Β6 (ΦΕΚ 391/Β/30-3-2006) Υπουργική Απόφαση «Πρόσβαση των κατόχων απολυτηρίου Ενιαίου Λυκείου ή άλλου τύπου Λυκείου στην τριτοβάθμια εκπαίδευση», ως ακολούθως:

Διαβάστε την τροποποιητική απόφαση

Διαβάστε την συνολική ΥΑ κωδικοποιημένη όπως ισχύει μετά από όλες τις τροποποιήσεις


Παρασκευή 30 Μαΐου 2014

Δείτε τα σημερινά θέματα στη Βιολογία, στην Ιστορία, στα Μαθηματικά και στη Φυσική Γενικής Παιδείας - Προτεινόμενες Απαντήσεις - Σχόλια



ΣΧΟΛΙΟ ΕΕΦ - Η επιτροπή λύσεων των θεμάτων της Ένωσης Ελλήνων Φυσικών για τα θέματα στο μάθημα της Φυσικής Γενικής παιδείας εκτιμά ότι:
1.Καλύπτουν το μεγαλύτερο μέρος της ύλης
2.Δεν έχουν επιστημονικά λάθη και είναι διατυπωμένα με σαφήνεια χωρίς να κρύβουν παγίδες για τους μαθητές
3.Έχουν την απαιτούμενη διαβάθμιση ως προς την επεξεργασία τους 
4.Ένας σωστά προετοιμασμένος μαθητής μπορεί να διεκδικήσει το άριστα.