Στη συγκεκριμένη επιτροπή όπως και σε αυτή της ΔΙΔΕ Ανατολικής Αττικής προτείνετε να συμμετέχουν και οι υποψήφιοι των Κυκλάδων.
Δείτε εδώ οδηγίες για τους υποψήφιους.
Ιστολόγιο με πληροφορίες, θέματα και απαντήσεις, αποτελέσματα και άρθρα για τις Πανελλαδικές Εξετάσεις.
Η Ε.Ε.Χ., ανταποκρινόμενη στο θεσμικό της ρόλο, παρακολούθησε τη σημερινή διεξαγωγή των πανελλαδικών εξετάσεων που αφορούσαν στο μάθημα Χημεία-Βιοχημεία Τεχνολογικής κατεύθυνσης και κατέληξε στις ακόλουθες παρατηρήσεις:
Τα θέματα των πανελλαδικών εξετάσεων 2013 στο μάθημα Χημεία - Βιοχημεία είναι διατυπωμένα με ακρίβεια και σαφήνεια, κλιμακούμενης δυσκολίας και με σημαντική διακριτική ικανότητα.
Στο τμήμα που αφορά στη Χημεία, τα θέματα καλύπτουν σχεδόν το σύνολο της εξεταστέας ύλης, είναι σωστά διαβαθμισμένα και προαπαιτούν την κατανόηση των εννοιών από τους μαθητές.
Στο τμήμα που αφορά στη Βιοχημεία τα θέματα, συγκρινόμενα με τα αντίστοιχα παρελθόντων ετών, στηρίζονται λιγότερο στην απομνημόνευση και περισσότερο στην κριτική σκέψη του μαθητή.
Συνολικά, εκτιμούμε ότι τα θέματα κινούνται στη σωστή κατεύθυνση για την επιλογή των μαθητών που είναι αρτιότερα προετοιμασμένοι και ικανότεροι στην εφαρμογή και αξιοποίηση των γνώσεων που έχουν αποκτήσει.
- Σχολιασμός θεμάτων από τις Επιστημονικές Επιτροπές του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Φροντιστών Αττικής και της Ομοσπονδίας Εκπαιδευτικών Φροντιστών Ελλάδας
ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
Τα θέματα χαρακτηρίζονται ως αναμενόμενα, μέτριας δυσκολίας με περισσότερο απαιτητικό το Β3 του θέματος Β της Δεύτερης Ομάδας. Γενικά οι καλά προετοιμασμένοι μαθητές δεν αντιμετώπισαν πρόβλημα.
ΙΣΤΟΡΙΑ ΘΕΩΡΗΤΙΚΗΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ
|