- Είναι λάθος να ιεραρχούµε τις σχολές κατά φθίνουσα σειρά µορίων και όχι σύµφωνα µε τα ιδιαίτερα ενδιαφέροντα, τις κλίσεις και τις προτιµήσεις µας.
- Η σειρά προτίµησης µιας σχολής δεν αποτελεί κριτήριο για την εισαγωγή µας. Εφόσον συγκεντρώνουµε τον απαραίτητο αριθµό µορίων, επιτυγχάνουµε στη σχολή ή στο τµήµα ανεξάρτητα από τη σειρά προτίµησης. Πολλοί έχουν λαθεμένα την εντύπωση ότι η σειρά επιλογής διευκολύνει ή δυσκολεύει την εισαγωγή µας σε κάποιο τµήµα.
- Στο µηχανογραφικό αποτυπώνουµε τις δικές µας επιθυµίες και όχι των άλλων. Τα στερεότυπα των γονέων είναι πάντοτε σεβαστά αλλά αρκετές φορές απέχουν από την κοινωνική δυναµική και τη σύγχρονη ζήτηση των επαγγελµάτων καθώς και τις δικές µας επιθυµίες.
- Μια περιζήτητη και µε καλή φήµη σχολή µπορεί να είναι καλή για τους άλλους αλλά όχι για µας. ∆εν µπορεί επί παραδείγµατι να κατευθυνθώ σε πολυτεχνική σχολή χωρίς να έχω «πρακτικές» κλίσεις και δεξιότητες ή να προτιµήσω λογιστικές σχολές χωρίς να είµαι «οργανωτικός - συµβατικός» τύπος και µε άνεση στις εργασίες µε αριθµούς.
- Σίγουρα δεν µπορούµε να ασκήσουµε όλα τα επαγγέλµατα, γι' αυτό θα πρέπει να είµαστε επιλεκτικοί στην προτίµησή µας, από τις υψηλόβαθµες ως τις χαµηλόβαθµες σχολές.
- Μια σχολή µε υψηλή ζήτηση σήµερα µπορεί να είναι... στα αζήτητα σε έξι-επτά χρόνια που θα βγούµε στην αγορά εργασίας.
- Η σωστή συµπλήρωση του µηχανογραφικού δελτίου αφορά όλους τους υποψηφίους, ακόµη και εκείνους που δεν τα πήγαν όπως περίµεναν. Η λήψη απόφασης στη ζωή µας πρέπει να γίνεται µε βάση τα δεδοµένα που κάθε φορά υπάρχουν.
Ιστολόγιο με πληροφορίες, θέματα και απαντήσεις, αποτελέσματα και άρθρα για τις Πανελλαδικές Εξετάσεις.