Παρασκευή, 21 Απριλίου 2017

Ο υπουργός για την τροπολογία που ρυθμίζει τη διενέργεια Επαναληπτικών Πανελλαδικών Εξετάσεων

gavr07 400Ο υπουργός Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, Κώστας Γαβρόγλου, παραχώρησε συνέντευξη στον ραδιοφωνικό σταθμό του ΑΠΕ-ΜΠΕ «Πρακτορείο 104,9 FM».

Αναφερόμενος στην τροπολογία που θα δίνει τη δυνατότητα σε μαθητές που ασθένησαν κατά την εξεταστική περίοδο των Πανελληνίων εξετάσεων του Ιουνίου ή υπέστησαν κάποιο ψυχολογικό σοκ λόγω απώλειας στενού συγγενικού τους προσώπου, να δώσουν εξετάσεις τον Σεπτέμβριο, τη χαρακτήρισε «κοινωνικά δίκαιη» και «ορθολογική»

Συγκεκριμένα, είπε:

«Αυτή είναι μία και κοινωνικά δίκαιη και παιδαγωγικά ορθή λογική και αυτός πρέπει να είναι ο βασικός μας στόχος. Η ακαδημαϊκότητα. Πως αυτά τα πράγματα δεν θα είναι πάντα αποτέλεσμα των πιέσεων, των αγχών, των παθογενειών κλπ», ανέφερε χαρακτηριστικά ο υπουργός.

Σημείωσε ότι «η φροντίδα μας είναι μόνο για τα παιδιά που έχουν ανάγκη» και «όχι για τους επιτήδειους» και ξεκαθάρισε πως «έχουμε βάλει εξαιρετικά αυστηρούς κανόνες για το πώς πιστοποιείται αυτό, μέσα από ιατρικές εξετάσεις, νοσοκομεία κλπ».

«Η φροντίδα μας, η βασική, θα πρέπει να είναι για τα παιδιά που αρρωσταίνουν λίγο πριν ή κατά τη διάρκεια των εξετάσεων. Η αρρώστια μπορεί να είναι σε πολλά επίπεδα, π.χ. μία κρίση επιληψίας ή να έχει υποστεί μια απαραίτητη φαρμακευτική αγωγή, από την οποία βγαίνει το παιδί πάρα πολύ κουρασμένο, ή να έχει πάθει ένα ψυχολογικό σοκ λόγω της απώλειας ενός πολύ κοντινού προσώπου», επισήμανε ο υπουργός.

Υπογράμμισε, δε, πως τα παιδιά αυτά χρειάζονται χρόνο για να σταθούν στα πόδια τους: «Αυτά τα παιδιά που το έχουν ανάγκη, μας έχουν πει παιδαγωγοί και ψυχολόγοι, πως αν το πάθεις τον Ιούνιο ή λίγο πριν από τις εξετάσεις θέλει 1-1,5 μήνα για να σταθείς στα πόδια σου [...] τους δίνουμε λοιπόν το περιθώριο του καλοκαιριού και τον Σεπτέμβριο εξετάζονται σε όλα τα μαθήματα».

Εξηγώντας γιατί οι μαθητές αυτοί πρέπει να εξετάζονται σε όλα τα μαθήματα τον Σεπτέμβριο, σημείωσε πως «υπάρχει ένας νομικός λόγος κι ένας κοινωνικός» και διευκρίνισε: «Αν εξεταστείς π.χ. σε δύο μαθήματα και πάθεις κάτι μετά το δεύτερο μάθημα και εξεταστείς στα άλλα δύο μαθήματα που σου μένουν, τότε εγείρονται θέματα ισονομίας. Και αυτά μπορούν να έχουν σοβαρές επιπτώσεις και ως προς τα παιδιά που εξετάστηκαν τον Ιούνιο [...] Αυτά τα παιδιά δίνουν όλα τα μαθήματα και μπαίνουν με την ίδια λογική που μπαίνουν ή δεν μπαίνουν τα παιδιά τον Ιούνιο».

Δείτε επίσης:

Κατατέθηκε στη Βουλή η τροπολογία για τις Επαναληπτικές Πανελλαδικές Εξετάσεις - Τι θα ισχύει

panelladikes24 - panelladikes24 στο facebook


Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από ηλεκτρονικά ή έντυπα μέσα είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου