Ιστολόγιο με πληροφορίες, θέματα και απαντήσεις, αποτελέσματα και άρθρα για τις Πανελλαδικές Εξετάσεις.
Τρίτη 24 Φεβρουαρίου 2015
Υποτροφίες της Λαϊκής Δημοκρατίας της Κίνας για προπτυχιακούς φοιτητές κλινικής ιατρικής για το ακαδημαϊκό έτος 2015-2016
Σάββατο 21 Φεβρουαρίου 2015
Τα Σχολεία πηγαίνουν Πανεπιστήμιο Πατρών από 9-22 Μαρτίου
Το Πανεπιστήμιο Πατρών, για έκτη συνεχή χρονιά, οργανώνει την ιδιαίτερα πετυχημένη και δημοφιλή δραστηριότητα «15νθήμερο γνωριμίας των Σχολείων της Περιφέρειας με το Πανεπιστήμιο Πατρών», με τον γενικό τίτλο: «Τα Σχολεία πηγαίνουν Πανεπιστήμιο».
Πρωταρχικός στόχος της δράσης αυτής είναι να δώσουμε την ευκαιρία στους μαθητές Δημοτικών, Γυμνασίων και Λυκείων, από όλη την Περιφέρεια της Δυτικής Ελλάδας, να γνωρίσουν από κοντά το Πανεπιστήμιο, να κεντρίσουν το ενδιαφέρον τους για τη διεύρυνση των γνώσεών τους και να ευαισθητοποιηθούν στον χώρο της έρευνας.
Ταυτόχρονα, μέσα από αυτή την εξωστρεφή ενέργεια, το Πανεπιστήμιο Πατρών επιθυμεί να γνωστοποιήσει ευρύτερα το έργο και τις δραστηριότητές του και να επικοινωνήσει με το κοινωνικό σύνολο.
Με ιδιαίτερη χαρά, λοιπόν, καλούμε τα Σχολεία της Περιφέρειάς μας να προγραμματίσουν τις επισκέψεις τους στις ακαδημαϊκές μονάδες του Πανεπιστημίου Πατρών το διάστημα 9-22 Μαρτίου 2015. Για περισσότερες πληροφορίες, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνούν με τη Δ/νση Εκπαίδευσης και Έρευνας (τηλ. 2610 996630, 2610 969043, φαξ: 2610 996665, email: dee@upatras.gr).
Πατήστε εδώ για να δείτε όλα τα τμήματα του Πανεπιστημίου Πατρών και πληροφορίες σχετικά με τις σπουδές σε κάθε τμήμα.
Πατήστε εδώ για να δείτε όλα τα τμήματα του Πανεπιστημίου Πατρών και πληροφορίες σχετικά με τις σπουδές σε κάθε τμήμα.
Παρασκευή 20 Φεβρουαρίου 2015
Κόντρα Μπαλτά - Λοβέρδου για τις μετεγγραφές φοιτητών
Ο κ. Μπαλτάς σε συνέντευξή του σήμερα, Παρασκευή, στο ραδιόφωνο του Alpha δήλωσε ότι ο κ. Λοβέρδος τα έκανε «μούσκεμα» στο θέμα των μετεγγραφών. Δήλωσε επίσης ότι ο προκάτοχός του «άνοιξε υπέρμετρα τις μετεγγραφές» με αποτέλεσμα να διαλυθούν και τα κεντρικά ΑΕΙ, αλλά και τα ιδρύματα της περιφέρειας.
Επίσης, ο νυν υπουργός Παιδείας δήλωσε ότι στο μέλλον οι οικογένειες των υποψηφίων πρέπει να έχουν υπόψη τους κατά τη συμπλήρωση του μηχανογραφικού τους δελτίου ότι πιθανότατα θα φοιτήσουν εκεί που εισήχθησαν αρχικά.
Απαντώντας στον κ. Μπαλτά, ο προκάτοχός του κ. Λοβέρδος τόνισε: «Ως φαίνεται ο υπουργός Πολιτισμού και Παιδείας ασχολείται μόνο με την κατάργηση και τη δυσφήμηση των πειραματικών σχολείων και δεν πρόλαβε να ενημερωθεί για τα θέματα των μετεγγραφών των φοιτητών. Έτσι δεν ξέρει ότι ο νόμος που έδωσε το δικαίωμα μετεγγραφής σε χιλιάδες φοιτητές ψηφίστηκε στις 4 Μαΐου του 2014 ενώ εγώ ανέλαβα τον Ιούνιο του 2014 και πως ο δικός μου νόμος για τις μετεγγραφές αφορούσε μόνο τους φτωχούς και είχε όριο 10%. Καλό θα είναι επίσης ο υπουργός να ενημερωθεί διαβάζοντας ποια ήταν η θέση του ΣΥΡΙΖΑ στη Βουλή όταν υποστήριζε με ένταση το νόμο του Μαΐου για τις μετεγγραφές» κατέληξε ο κ. Λοβέρδος.
Πρέπει να τονιστεί ιδιαίτερα ότι το υπουργείο Παιδείας πρέπει να αποφασίσει για το τι θα ισχύσει σχετικά με τις μετεγγραφές φοιτητών προτού οι υποψήφιοι των Πανελλαδικών Εξετάσεων 2015 συμπληρώσουν Μηχανογραφικό Δελτίο.
Πέμπτη 19 Φεβρουαρίου 2015
Δυνατότητα για 5ετή φοίτηση στο τμήμα Τμήμα Μηχανικών Πετρελαίου και Μηχανολόγων Μηχανικών
Δυνατότητα για 5ετή φοίτηση στο τμήμα Τμήμα Μηχανικών Πετρελαίου και Μηχανολόγων Μηχανικών του ΤΕΙ Ανατ. Μακεδονίας-Θράκης (Καβάλα) για όσους έχουν εισαχθεί έως το 2012-2013
Με απόφαση της Γενικής Συνέλευσης του Τμήματος Μηχανικών Τεχνολογίας Πετρελαίου και Φυσικού Αερίου Τ.Ε. και Μηχανολόγων Μηχανικών Τ.Ε. το πρόγραμμα σπουδών, κατ’ εφαρμογή του αρ. 77 παρ. 1 του ν. 4310/2014, επεκτείνεται σε πέντε (5) έτη προκειμένου οι απόφοιτοι να λάβουν τον ενιαίο τίτλο του Τμήματος.
Τι αναφέρεται στο άρθρο 77 παρ. 1 του ν. 4310/2014:
1. Προστίθεται παρ. 36 στο άρθρο 39 του ν. 4186/2013 (Α΄ 193) ως ακολούθως:
Με απόφαση της Γενικής Συνέλευσης του Τμήματος Μηχανικών Τεχνολογίας Πετρελαίου και Φυσικού Αερίου Τ.Ε. και Μηχανολόγων Μηχανικών Τ.Ε. το πρόγραμμα σπουδών, κατ’ εφαρμογή του αρ. 77 παρ. 1 του ν. 4310/2014, επεκτείνεται σε πέντε (5) έτη προκειμένου οι απόφοιτοι να λάβουν τον ενιαίο τίτλο του Τμήματος.
Τι αναφέρεται στο άρθρο 77 παρ. 1 του ν. 4310/2014:
1. Προστίθεται παρ. 36 στο άρθρο 39 του ν. 4186/2013 (Α΄ 193) ως ακολούθως:
«36. Κατά παρέκκλιση των διατάξεων της παρ. 4 του άρθρου 7 του ν. 4142/2013, «Αρχή Διασφάλισης της Ποιότητας στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση (Α.ΔΙ.Π.Π.Δ.Ε.)» (Α΄ 83), στους έως το ακαδημαϊκό έτος 2012-2013 εισαχθέντες φοιτητές των τμημάτων τεχνολογικής κατεύθυνσης που μετονομάζονται χωρίς μεταβολή του γνωστικού τους αντικειμένου, παρέχεται ο τίτλος σπουδών του τμήματος όπως προκύπτει από τη μετονομασία. Ειδικότερα, παρέχεται η δυνατότητα στους έως το ακαδημαϊκό έτος 2012-2013 εισαχθέντες φοιτητές των τμημάτων τεχνολογικής κατεύθυνσης, που μετονομάζονται με παράλληλη μεταβολή του γνωστικού τους αντικειμένου, η αύξηση του αριθμού των εξαμήνων φοίτησης να λάβουν τον τίτλο σπουδών του τμήματος, όπως προκύπτει από τη μετονομασία, ύστερα από την παρακολούθηση και επιτυχή ολοκλήρωση μαθημάτων, που θα καθοριστούν με απόφαση της οικείας Συνέλευσης και σύμφωνα με το νέο πρόγραμμα σπουδών του τμήματος.»
Σημειώνεται ότι η πενταετής φοίτηση δεν είναι υποχρεωτική και αφορά μόνο αυτούς τους φοιτητές, οι οποίοι θα εκδηλώσουν σχετικό ενδιαφέρον. Για τους υπολοίπους ισχύει η σημερινή κατάσταση. Για τον λόγο αυτό καλούνται οι ενδιαφερόμενοι για την πενταετή φοίτηση να υποβάλλουν αίτηση στη γραμματεία.
Βασικά ερωτήματα που προκύπτουν από αυτή την απόφαση:
- Τι θα γίνει με τα επαγγελματικά δικαιώματα των πτυχιούχων πενταετούς φοίτησης;
- Θα υπάρξει δυνατότητα απόκτησης του ενιαίου τίτλου και από άλλους φοιτητές;
panelladikes24
Σημειώνεται ότι η πενταετής φοίτηση δεν είναι υποχρεωτική και αφορά μόνο αυτούς τους φοιτητές, οι οποίοι θα εκδηλώσουν σχετικό ενδιαφέρον. Για τους υπολοίπους ισχύει η σημερινή κατάσταση. Για τον λόγο αυτό καλούνται οι ενδιαφερόμενοι για την πενταετή φοίτηση να υποβάλλουν αίτηση στη γραμματεία.
Βασικά ερωτήματα που προκύπτουν από αυτή την απόφαση:
- Τι θα γίνει με τα επαγγελματικά δικαιώματα των πτυχιούχων πενταετούς φοίτησης;
- Θα υπάρξει δυνατότητα απόκτησης του ενιαίου τίτλου και από άλλους φοιτητές;
panelladikes24
Τετάρτη 18 Φεβρουαρίου 2015
"Ανοιχτές Θύρες" του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας για Μαθητές από 16-20/3/15
Το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας διοργανώνει τις «Ανοιχτές Θύρες» (Open Days), ένα πενθήμερο επισκέψεων μαθητών Λυκείων & Γυμνασίων με σκοπό την άμεση επαφή των μαθητών με το Ανώτατο Εκπαιδευτικό Ίδρυμα και τις σπουδές σε όλα τα Τμήματά του.
Οι «Ανοιχτές Θύρες» θα πραγματοποιηθούν από τη Δευτέρα 16/3 έως την Παρασκευή 20/3/15.
Περισσότερες πληροφορίες: Στόχος της διοργάνωσης είναι να δοθεί έμφαση (α) στην προβολή σύγχρονων επιστημονικών επιτευγμάτων, (β) στη διαφήμιση των ερευνητικών προσπαθειών του ΠΘ, και (γ) στη μεθοδολογία διδασκαλίας και έρευνας στον ακαδημαϊκό χώρο διαμέσου επιδείξεων εκλαϊκευμένων πειραμάτων και σύντομων ελκυστικών διαλέξεων ως προς τα ενδιαφέροντα των μαθητών.
Περισσότερες πληροφορίες: Στόχος της διοργάνωσης είναι να δοθεί έμφαση (α) στην προβολή σύγχρονων επιστημονικών επιτευγμάτων, (β) στη διαφήμιση των ερευνητικών προσπαθειών του ΠΘ, και (γ) στη μεθοδολογία διδασκαλίας και έρευνας στον ακαδημαϊκό χώρο διαμέσου επιδείξεων εκλαϊκευμένων πειραμάτων και σύντομων ελκυστικών διαλέξεων ως προς τα ενδιαφέροντα των μαθητών.
Οι ενδιαφερόμενοι παρακαλούνται να δηλώσουν την πρόθεση συμμετοχής τους στο Τμήμα Μορφωτικών Ανταλλαγών & Δημοσίων Σχέσεων του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, στην παρακάτω ηλεκτρονική διεύθυνση: pr@uth.gr
Τηλέφωνα επικοινωνίας: 2421074709 & 2421074604
Θα τηρηθεί σειρά χρονολογικής προτεραιότητας σύμφωνα με την ημερομηνία αποστολής του αιτήματος συμμετοχής και παράλληλα σειρά φθίνουσας προτεραιότητας σύμφωνα με την τάξη φοίτησης (προηγείται η Γ’ και Β’ Λυκείου).
Δείτε ποιες σχολές και τμήματα εντάσσονται στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας.
Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών
Σχολή Επιστημών Υγείας
Σχολή Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού
Τρίτη 17 Φεβρουαρίου 2015
Από το 2016 οι Πυροσβεστικές Σχολές στο Μηχανογραφικό Δελτίο;
Σε συνάντηση που έγινε μεταξύ του νέου Αναπληρωτή υπουργού Προστασίας του Πολίτη κ. Πανούση και του Δ.Σ. της Ένωσης Αξιωματικών Πυροσβεστικού Σώματος τέθηκαν όλα τα θέματα που ταλανίζουν το πυροσβεστικό προσωπικό και το Πυροσβεστικό Σώμα.
Στον κ. Πανούση κατατέθηκε υπόμνημα στο οποίο αναφέρεται το εξής:
''με το Ν. 4249/2014 η εισαγωγή Πυροσβεστών στο Π.Σ. θα γίνεται μέσω των Πανελληνίων και ότι σύμφωνα με τις προβλέψεις οι πρώτοι Δόκιμοι θα εισαχθούν το 2016 και θα αποφοιτήσουν το 2018''.
Δείτε εδώ το υπόμνημα της ΕΑΠΣ.
Με βάση τα παραπάνω οι Πυροσβεστικές Σχολές δε θα περιλαμβάνονται στο Μηχανογραφικό Δελτίο 2015.
Πάντως, πρέπει να ανακοινωθεί ποια είναι η επίσημη θέση του υπουργείου Προστασίας του Πολίτη για το θέμα και μάλιστα σύντομα, για την πληρέστερη ενημέρωση των υποψηφίων των Πανελλαδικών Εξετάσεων 2015.
Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.
Δευτέρα 16 Φεβρουαρίου 2015
Κουράκης για Πανελλαδικές Εξετάσεις 2016 και τα βιβλία της επόμενης χρονιάς
Σε ένα - δύο μήνες θα υπάρχουν περισσότερα στοιχεία για το θέμα
Ο Αν. υπουργός Παιδείας Τάσος Κουράκης, σε συνέντευξη που παραχώρησε στην Εφημερίδα των Συντακτών ανέφερε ότι ''σε σχέση με την εισαγωγή στα ΑΕΙ από το 2015-2016 διατηρούμε τη φυσιογνωμία των Επιστημονικών Πεδίων Εξειδίκευσης, στα οποία η πλειονότητα των μαθητών είναι προσανατολισμένη, και μελετάμε τη δυνατότητα σύνδεσης των επιστημονικών πεδίων, ώστε οι μαθητές να έχουν περισσότερες επιλογές στο Μηχανογραφικό τους''.
Επίσης, δήλωσε ότι ''θα πάμε υποχρεωτικά με τα βιβλία της φετινής Γ΄ Λυκείου και στη σχολική χρονιά 2015-2016'' και ''θα επανεξετάσουμε το σύνολο του αναλυτικού προγράμματος του Λυκείου''.
Πατήστε εδώ για να δείτε όλα όσα ανέφερε ο κ. Κουράκης στη συνέντευξη που παραχώρησε.
Με εισοδηματικά κριτήρια θα γίνουν οι μετεγγραφές φοιτητών την επόμενη χρονιά;
Ο υπουργός Παιδείας κ. Μπαλτάς σε συνέντευξη που παραχώρησε σε κυριακάτικη εφημερίδα, απάντησε σε ερώτηση σχετικά με τις μετεγγραφές φοιτητών ξεκαθαρίζοντας ότι θα εξεταστεί το συγκεκριμένο θέμα από την αρχή ενώ τόνισε ότι οι υποψήφιοι θα πρέπει να δηλώνουν σχολές στις οποίες θα μπορούν να φοιτήσουν.
Δείτε αναλυτικά:
ΕΡΩΤΗΣΗ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥ: Δηλώσατε ότι θα μελετήσετε από την αρχή το θέμα των μετεγγραφών. Σκέφτεστε να θέσετε εισοδηματικά κριτήρια;
ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΥΠΟΥΡΓΟΥ: Τα εισοδηματικά κριτήρια σε αντιδιαστολή με τις οριζόντιες ρυθμίσεις είναι μέτρο που μπορεί να μελετηθεί. Όμως ζητώ και από τους γονείς και τους μαθητές, όταν βάζουν στις επιλογές τους πανεπιστήμια που είναι μακριά από τον τόπο κατοικίας τους, να φροντίσουν να έχουν κατ' αρχήν τη δυνατότητα να φοιτήσουν τα παιδιά τους εκεί. Βεβαίως, με τη μεγαλύτερη δυνατή βοήθεια από την πολιτεία, την οποία θα δούμε πώς θα προσφέρουμε. Το σημερινό σύστημα, έτσι όπως το άνοιξε η προηγούμενη κυβέρνηση, τείνει να καταστρέψει και τα περιφερειακά πανεπιστήμια και τα κεντρικά.
Δείτε επίσης:
Τι δήλωσε ο υπουργός Παιδείας για τις μετεγγραφές φοιτητών στο ΣΚΑΙ
Δεν θα αλλάξει φέτος κάτι στις Πανελλαδικές Εξετάσεις - Τι θα γίνει όμως με τις μετεγγραφές φοιτητών;
Σημειώνεται ότι οι όποιες αποφάσεις ληφθούν (μετά από διάλογο και με τα ΑΕΙ) θα πρέπει να ανακοινωθούν άμεσα για να μπορέσουν οι υποψήφιοι των Πανελλαδικών Εξετάσεων 2015 να συμπληρώσουν μηχανογραφικό δελτίο γνωρίζοντας τι θα ισχύει με τις μετεγγραφές φοιτητών, για να μην εμφανιστούν φαινόμενα της περυσινής χρονιάς με νόμους της τελευταίας στιγμής και διαδικασίες που ακόμα δεν έχουν ολοκληρωθεί (όπως στις Σχολές Αρχιτεκτονικής ΕΜΠ και ΑΠΘ που εκκρεμεί απόφαση του ΣτΕ).
panelladikes24
Δείτε αναλυτικά:
ΕΡΩΤΗΣΗ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥ: Δηλώσατε ότι θα μελετήσετε από την αρχή το θέμα των μετεγγραφών. Σκέφτεστε να θέσετε εισοδηματικά κριτήρια;
ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΥΠΟΥΡΓΟΥ: Τα εισοδηματικά κριτήρια σε αντιδιαστολή με τις οριζόντιες ρυθμίσεις είναι μέτρο που μπορεί να μελετηθεί. Όμως ζητώ και από τους γονείς και τους μαθητές, όταν βάζουν στις επιλογές τους πανεπιστήμια που είναι μακριά από τον τόπο κατοικίας τους, να φροντίσουν να έχουν κατ' αρχήν τη δυνατότητα να φοιτήσουν τα παιδιά τους εκεί. Βεβαίως, με τη μεγαλύτερη δυνατή βοήθεια από την πολιτεία, την οποία θα δούμε πώς θα προσφέρουμε. Το σημερινό σύστημα, έτσι όπως το άνοιξε η προηγούμενη κυβέρνηση, τείνει να καταστρέψει και τα περιφερειακά πανεπιστήμια και τα κεντρικά.
Δείτε επίσης:
Τι δήλωσε ο υπουργός Παιδείας για τις μετεγγραφές φοιτητών στο ΣΚΑΙ
Δεν θα αλλάξει φέτος κάτι στις Πανελλαδικές Εξετάσεις - Τι θα γίνει όμως με τις μετεγγραφές φοιτητών;
Σημειώνεται ότι οι όποιες αποφάσεις ληφθούν (μετά από διάλογο και με τα ΑΕΙ) θα πρέπει να ανακοινωθούν άμεσα για να μπορέσουν οι υποψήφιοι των Πανελλαδικών Εξετάσεων 2015 να συμπληρώσουν μηχανογραφικό δελτίο γνωρίζοντας τι θα ισχύει με τις μετεγγραφές φοιτητών, για να μην εμφανιστούν φαινόμενα της περυσινής χρονιάς με νόμους της τελευταίας στιγμής και διαδικασίες που ακόμα δεν έχουν ολοκληρωθεί (όπως στις Σχολές Αρχιτεκτονικής ΕΜΠ και ΑΠΘ που εκκρεμεί απόφαση του ΣτΕ).
panelladikes24
Κυριακή 15 Φεβρουαρίου 2015
Χημεία ή Πληροφορική; - Δείτε ποια είναι η απάντηση κάθε τμήματος
Ο αναπληρωτής Παιδείας κ. Κουράκης έχει αναφέρει ότι οι Πανελλαδικές Εξετάσεις 2016 και 2017 θα γίνουν σύμφωνα με όσα ισχύουν για να μην διαταραχθούν οι εκπαιδευτικές λειτουργίες, αλλά θα ρυθμιστούν κάποια επείγοντα ζητήματα που τις διευκολύνουν. Σύμφωνα με το υπουργό, μελετάτε η δυνατότητα επικοινωνίας -θα ανακοινωθεί σύντομα- των επιστημονικών πεδίων εξειδίκευσης, ώστε οι υποψήφιοι να μπορούν να επιλέξουν περισσότερα του ενός επιστημονικά πεδία.
Απάντηση τμημάτων σχετικά με την επιλογή εξεταζόμενου μαθήματος ανάμεσα στη Χημεία και την Πληροφορική
Έπειτα από τη σχετική κατάθεση των απαντήσεων των τμημάτων αναφορικά με το δίλημμα επιλογής για το εξεταζόμενο μάθημα που έθεσε το υπουργείο Παιδείας, η ΑΔΙΠ ενημέρωσε αναφορικά το υπουργείο με το ποιο από τα δυο μαθήματα (Πληροφορική ή Χημεία) επιλέγει το κάθε τμήμα. Ωστόσο, εάν το σύστημα παραμένει ως έχει (επιλογή ενός επιστημονικού πεδίου) τα πράγματα μάλλον περιπλέκονται περισσότερο για τους μαθητές καθώς περιορίζονται σημαντικά οι επιλογές τους και παράλληλα η επιλογή είτε του ενός είτε του άλλου μαθήματος δε δείχνει να επιφέρει κάποιο συγκριτικό πλεονέκτημα.
Αυτό συμβαίνει διότι ουσιαστικά ίσος αριθμός τμημάτων επιλέγει τα δυο μαθήματα ενώ περισσότερα από δέκα τμήματα ουσιαστικά δεν επέλεξαν αλλά δηλώσαν ότι επιλέγουν και τα δυο μαθήματα, δημιουργώντας πρακτικά νέα ερωτήματα για το πώς θα λειτουργήσει η διαδικασία.
Ξεκάθαρα όλα τα τμήματα της Πληροφορικής επέλεξαν την Πληροφορική ως εξεταζόμενο μάθημα όπως αντίστοιχα και τη Χημεία τα γεωπονικά όμως τα τμήματα των Πολυτεχνείων ουσιαστικά αμφιταλαντεύονται με συνέπεια οι μαθητές πρακτικά μα μην έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν ούτε καν ενός επιστημονικού κλάδου όλες τις σχολές (Μηχανική) εν αντιθέσει με το εύρος που υπήρχε με το υπάρχον σύστημα. Αναλυτικά:
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
ΓΕΩΠΟΝΙΑΣ | Χημεία
ΑΓΡΟΝΟΜΩΝ ΚΑΙ ΤΟΠΟΓΡΑΦΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ | Πληροφορική
ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ | Πληροφορική
ΓΕΩΛΟΓΙΑΣ | Χημεία
ΔΑΣΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ| Χημεία
ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ | Πληροφορική
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ | Πληροφορική
ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΧΩΡΟΤΑΞΙΑΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ | Πληροφορική
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ | Πληροφορική
ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ | Χημεία
ΦΥΣΙΚΗΣ | Χημεία
ΧΗΜΕΙΑΣ| Χημεία
ΧΗΜΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ | Χημεία
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ
ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ | Χημεία
ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ | Πληροφορική
ΔΑΣΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΩΝ ΠΟΡΩΝ | Χημεία
ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ | Πληροφορική
ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ | Πληροφορική
ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ | Χημεία
ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ | Χημεία
ΓΕΩΠΟΝΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗΣ ΦΥΣΙΚΩΝ ΠΟΡΩΝ ΚΑΙ ΓΕΩΡΓΙΚΗΣ ΜΗΧΑΝΙΚΗΣ | Χημεία
ΒΙΟΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ| Χημεία
ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΖΩΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΥΔΑΤΟΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΩΝ| Χημεία
ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΚΑΙ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ | Χημεία
ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ | Χημεία
ΕΘΝΙΚΟ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
ΓΕΩΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΓΕΩΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ | Χημεία
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ | Και τα δύο
ΤΜΗΜΑ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΡΕΥΝΑΣ | Και τα δύο
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ | Πληροφορική
ΦΥΣΙΚΗΣ | Χημεία
ΧΗΜΕΙΑΣ |Χημεία
ΕΘΝΙΚΟ ΜΕΤΣΟΒΙΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ
Τα ακόλουθα τμήματα δήλωσαν ότι επιθυμούν και τα δυο μαθήματα
ΑΓΡΟΝΟΜΩΝ ΚΑΙ ΤΟΠΟΓΡΑΦΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ
ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ
ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ
ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΜΕΤΑΛΛΕΙΩΝ ΜΕΤΑΛΛΟΥΡΓΩΝ
ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ
ΝΑΥΠΗΓΩΝ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ
ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ
ΧΗΜΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ
ΓΕΩΓΡΑΦΙΑΣ | Πληροφορική
ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΘΑΛΑΣΣΑΣ | Χημεία
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ – ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ | Πληροφορική
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ - ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΑΝΑΛΟΓΙΣΤΙΚΩΝ-ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ | Πληροφορική
ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ | Πληροφορική
ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ | Πληροφορική
ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΣΧΕΔΙΑΣΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΚΑΙ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ | Πληροφορική
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ | Χημεία
ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ | Πληροφορική
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ | Πληροφορική
ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ | Χημεία
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
ΓΕΩΠΟΝΙΑΣ, ΙΧΘΥΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΥΔΑΤΙΝΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ | Χημεία
ΓΕΩΠΟΝΙΑΣ, ΦΥΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΓΡΟΤΙΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ | Χημεία
ΒΙΟΧΗΜΕΙΑΣ ΚΑΙ ΒΙΟΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ | Χημεία
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ | Πληροφορική
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΜΕ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΣΤΗ ΒΙΟΙΑΤΡΙΚΗ | Πληροφορική
ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ | Πληροφορική
ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ | Πληροφορική
ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΧΩΡΟΤΑΞΙΑΣ, ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ | Πληροφορική
ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ | Χημεία
ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ | Πληροφορική
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ | Πληροφορική
ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΥΛΙΚΩΝ | Χημεία
ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ | Πληροφορική
ΦΥΣΙΚΗΣ | Χημεία
ΧΗΜΕΙΑΣ | Χημεία
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΡΗΤΗΣ
ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΥΛΙΚΩΝ | Χημεία
ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ | Πληροφορική
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ KAI ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ – ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ | Πληροφορική
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ KAI ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ – ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ | Πληροφορική
ΦΥΣΙΚΗΣ | Χημεία
ΧΗΜΕΙΑΣ | Χημεία
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ | Πληροφορική
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΑΣ
ΓΕΩΛΟΓΙΑΣ | Χημεία
ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ | Πληροφορική
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΩΝ ΠΟΡΩΝ | Χημεία
ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΤΩΝ ΥΛΙΚΩΝ | Χημεία
ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ | Πληροφορική
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ | Πληροφορική
ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ | Πληροφορική
ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ | Χημεία
ΦΥΣΙΚΗΣ | Χημεία
ΧΗΜΕΙΑΣ | Χημεία
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΕΙΡΑΙΑ
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ | Πληροφορική
ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ | Πληροφορική
ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ | Πληροφορική
ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ | Πληροφορική
ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΟΡΥΚΤΩΝ ΠΟΡΩΝ | Χημεία
ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ | Πληροφορική
ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ | Χημεία
ΧΗΜΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ | Και τα δύο
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΕΛ/ΝΗΣΟΥ
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ | Πληροφορική
Σε κάθε περίπτωση, όπως θεωρητικά έχει ήδη δηλώσει, το Υπουργείο Παιδείας θα πρέπει να εξετάσει σοβαρά αυτόν τον ασφυκτικό περιορισμό που δημιουργεί το νέο σύστημα στις επιλογές των υποψηφίων και να διευρύνει, δίχως δεύτερη σκέψη, την επιλογή και ενός ακόμη πεδίου ειδικά την παρούσα περίοδο όπου η οικονομική ρευστότητα και η μεταβαλλόμενη αγορά εργασίας δυσχεραίνει ακόμη περισσότερο τις στοχευμένες επιλογές των μαθητών.
Σύνταξη: Κότιος Κωνσταντίνος
Πατήστε εδώ για να δείτε σχετικό δημοσίευμα της εφημερίδας ΕΘΝΟΣ.
Ετικέτες
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ 2016
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)