Η αναστολή της λειτουργίας των εκπαιδευτικών δομών όλων των βαθμίδων συνεχίζεται, μια «υγειονομικής» φύσης επιλογή που επιβάλλεται στις συνθήκες των κινδύνων και αβεβαιοτήτων που ζούμε όλοι. Η εξ ανάγκης καταφυγή σε πρακτικές τηλεκπαίδευσης είναι αυτονόητη για να διατηρηθούν οι εκπαιδευτικοί θεσμοί κοινωνικά ενεργοί και χρήσιμοι. Η οργάνωση και διαχείριση της «εξ αποστάσεως Εκπαίδευσης», όπως πραγματοποιείται, δεν είναι αυτονόητα η μοναδική επιλογή τόσο μεθοδολογικά όσο και στην επιλογή τεχνολογικών εργαλείων.1. Η περικοπή της ύλης των Πανελλαδικών εξετάσεων, έχει ήδη ανακοινωθεί. Ολόκληρη η εκπαιδευτική κοινότητα διατύπωνε το αίτημα εδώ και καιρό, όχι μόνο ως επιλογή ορθολογισμού αλλά και ως μέτρο μερικής άρσης του ψυχοφθόρου άχθους των υποψηφίων μαθητριών και μαθητών στις τρέχουσες κρίσιμες συνθήκες.
Ας προχωρήσει η ηγεσία του ΥΠΑΙΘ στο επόμενο βήμα. Να ανακοινώσει ΤΩΡΑ την ακύρωση των ενδοσχολικών / προαγωγικών εξετάσεων, με αξιοποίηση του όποιου, κι αν υπάρξει, χρόνου παράτασης του έτους υπέρ του διδακτικού έργου. Η τυπική αξιολόγηση της αφομοίωσης γνώσεων εκ μέρους των διδασκομένων μπορεί να γίνει και με άλλους τρόπους. Όσοι έχουν διδάξει και διδαχθεί γνωρίζουν. Ήδη έχει εμπεδωθεί μια εν δυνάμει εναλλακτική προοπτική. Μετά τις παρεμβάσεις της Κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ έχει απομειωθεί σημαντικά το εξεταστικό φόρτο σε Γυμνάσια και Λύκεια.







