Παρασκευή 16 Φεβρουαρίου 2018

Ποιες τροποποιήσεις προωθούνται στη Βουλή για τις Πανελλαδικές Εξετάσεις ΕΠΑΛ

Αποτέλεσμα εικόνας για Ποιες τροποποιήσεις προωθούνται στη Βουλή για τις Πανελλαδικές Εξετάσεις ΕΠΑΛΣτην παρ. 1 του άρθρου 28 του ν/σ του ΥΠΠΕΘ για την ίδρυση του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής που είναι στη φάση της επεξεργασίας στην ΕΜΥ της Βουλής καθορίζονται ζητήματα των υποψηφίων ΕΠΑΛ για τις Πανελλαδικές Εξετάσεις.

Πιο συγκεκριμένα:

α) διευκρινίζεται ότι οι κάτοχοι πτυχίου επαγγελματικού λυκείου που αποκτήθηκε σύμφωνα με τις διατάξεις του ν. 3475/2006 υπάγονται και αυτοί στην υποπερίπτ. αα΄ της περίπτ. Α΄ της παρ. 1 του άρθρου 13 του ν. 4186/2013, προκειμένου να αρθούν αμφισημίες σχετικά με το ποιοι κάτοχοι πτυχίου ΕΠΑ.Λ. μπορούν να συμμετέχουν στις ειδικές Πανελλαδικές Εξετάσεις της υποπερίπτ. αα΄, 

β) αυξάνεται το ειδικό ποσοστό θέσεων της υποπερίπτ. ββ΄ της περίπτ. Α΄ της παρ. 1 του άρθρου 13 του ν. 4186/2013 από 1% σε 5%. Η αύξηση του ποσοστού κρίνεται αναγκαία ενόψει της απορρόφησης του Τ.Ε.Ι. Αθήνας και του Τ.Ε.Ι. Πειραιά, και εν συνεχεία της ίδρυσης του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής, 

γ) καθορίζονται με απόφαση του Υπουργού Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων τα εξεταστέα μαθήματα και οι συντελεστές βαρύτητάς τους για την ορθολογικότερη πρόσβαση των αποφοίτων ΕΠΑ.Λ. στις σχολές και τα τμήματα της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης ανάλογα με το αντικείμενο των σχολών και των τμημάτων και 

Προς ψήφιση από τη Βουλή η ρύθμιση για τα 4 μαθήματα στις απολυτήριες εξετάσεις ΓΕΛ

Αποτέλεσμα εικόνας για Προς ψήφιση από τη Βουλή η ρύθμιση για τα 4 μαθήματα στις απολυτήριες εξετάσεις ΓΕΛΣτο άρθρο 34 του νομοσχεδίου του ΥΠΠΕΘ για την ίδρυση του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής που έχει κατατεθεί στη Βουλή αναφέρεται σε ζητήματα αξιολόγησης μαθητών Γενικού Λυκείου και κυρίως στον αριθμό των εξεταζόμενων μαθημάτων για τις απολυτήριες εξετάσεις.

Έτσι λοιπόν:

- Κρίνεται αναγκαίος ο περιορισμός του χρόνου που αφιερώνεται στις εξεταστικές διαδικασίες και η αύξηση του χρόνου που αφιερώνεται στη διδασκαλία. 

- Μεγάλη επιβάρυνση προκαλεί το γεγονός ότι στην τελευταία τάξη ΓΕΛ οι μαθητές/τριες έχουν διπλές εξετάσεις (απολυτήριες και εισαγωγικές).

- Για αυτόν τον λόγο μειώνονται σε τέσσερα τα μαθήματα που συμμετέχουν στις απολυτήριες εξετάσεις του ΓΕΛ: Νέα Ελληνικά, Μαθηματικά, Ιστορία, Βιολογία

- Για τα υπόλοιπα μαθήματα που εξετάζονταν στις απολυτήριες προβλέπεται δεύτερο ωριαίο υποχρεωτικό διαγώνισμα στο Β΄ τετράμηνο.


Δείτε περισσότερες και πιο αναλυτικές πληροφορίες στους συνδέσμους που ακολουθούν.







Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από ηλεκτρονικά ή έντυπα μέσα είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


Πέμπτη 15 Φεβρουαρίου 2018

Μετεγγραφές Φοιτητών - Υπόσχεση Γαβρόγλου για νέα νομοθετική ρύθμιση που θα αφορά τους φοιτητές με χαμηλά εισοδήματα - Από το Σεπτέμβριο η ισχύς της

Αποτέλεσμα εικόνας για Μετεγγραφές Φοιτητών -  νέα νομοθετική ρύθμιση στους φοιτητές με χαμηλά εισοδήματα - Από το Σεπτέμβριο η ισχύς τηςΟ υπουργός Παιδείας κατά τη δευτερολογία του στη σημερινή συνεδρίαση της ΕΜΥ της Βουλής για το σ/ν ''Ίδρυση Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής και λοιπές διατάξεις'', αναφέρθηκε στο θέμα των Μετεγγραφών Φοιτητών.

Ο κ. Γαβρόγλου υποσχέθηκε ότι άμεσα θα προωθήσει διάταξη για τους φοιτητές με χαμηλό οικογενειακό εισόδημα με ισχύ από τον επόμενο Σεπτέμβριο.

Σημειώνεται ότι με σημερινή ανάρτηση το panelladikes24 επεσήμανε τη μη τήρηση των δεσμεύσεων από το υπουργό προς τους συγκεκριμένους φοιτητές. Δείτε εδώ τη συγκεκριμένη ανάρτηση.

Δείτε μερικά σημαντικά σημεία της δευτερολογίας του υπουργού με την αναφορά στις Μετεγγραφές Φοιτητών

- Πολλές οικογένειες δε μπορούν να σπουδάσουν τα παιδιά τους λόγω δυσχερειών.


- Γνωρίζουμε το πρόβλημα οικογενειών με σοβαρό οικονομικό πρόβλημα που δεν μπορούν να σπουδάσουν τα παιδιά τους αλλά ακόμα δεν μπορούμε να το λύσουμε.

- Αισθάνομαι ένοχος και υποσχόμαστε ότι θα φέρουμε νομοθετική ρύθμιση που θα ισχύσει από το Σεπτέμβριο.

Συζητήθηκε για πρώτη φορά στη Βουλή το σ/ν για το Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής - Τι είπε ο υπουργός Παιδείας

15 02 18morf gavrΠραγματοποιήθηκε σήμερα η πρώτη συνεδρίαση της Επιτροπής Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής για το σχέδιο νόμου του ΥΠΠΕΘ ''Ίδρυση Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής και λοιπές διατάξεις''.

Η επόμενη συνεδρίαση της επιτροπής είναι προγραμματισμένη για αύριο Παρασκευή 16/2/2018 και ώρα 09.30. 


Διαβάστε όσα είπε ο Υπουργός κ. Γαβρόγλου κατά την ομιλία του στην ΕΜΥ

Η ίδρυση του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής, μια εμβληματική πρωτοβουλία της κυβέρνησης, είναι αντικείμενο μιας πολύ συστηματικής μελέτης για πολλούς μήνες. Επίσης, είναι αντικείμενο πολύ συστηματικής μελέτης για πολλούς μήνες από μία Επιτροπή, η οποία πραγματικά μόχθησε πάρα πολύ. Ευχαριστώ ιδιαιτέρως τα μέλη της Επιτροπής η οποία ήταν και σε συνεχή αλληλεπίδραση κι αλληλοενημέρωση με τις Διοικήσεις των δυο ΤΕΙ. Εδώ έχουμε και ομόφωνες αποφάσεις των δύο Συγκλήτων. Επίσης, στο διά ταύτα, βασιστήκαμε και στις αξιολογήσεις που έχει κάνει η ΑΔΙΠ, σε έκθεση βιωσιμότητας και στην εξαιρετικά πλατιά διαβούλευση που έχει γίνει και για πρώτη φορά για τόσον καιρό επί αυτών των θεμάτων.

Σε αυτό θέλω να ξεχωρίσω την πρωτοφανώς θετική συμμετοχή της Τοπικής Αυτοδιοίκησης. Η Τοπική Αυτοδιοίκηση, πάρα πολλοί Δήμοι της περιοχής, συνέβαλαν στη βελτίωση όχι μόνο πτυχών του εγχειρήματος αλλά προσφέροντας και υλικές υποδομές για το μέλλον. Και αυτό ας το πιστωθούμε συνολικά ως κοινωνία και ας αποτελέσει συνολικά μία απάντηση και ως προς την αγωνία που έχει η κοινωνία μας για την αναβάθμιση της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης.

Πανελλαδικές Εξετάσεις 2018 - Σημαντική ενημέρωση για τις Αιτήσεις - Δηλώσεις, υποψήφιους ΤΕΦΑΑ, Μηχανογραφικά Δελτία και υποψήφιους χωρίς νέα εξέταση (10%)

Αποτέλεσμα εικόνας για Πανελλαδικές Εξετάσεις 2018 - Σημαντική ενημέρωση για τις Αιτήσεις, υποψήφιους ΤΕΦΑΑ, ΜΤο ΥΠΠΕΘ ενημερώνει για τις τροποποιήσεις στις διαδικασίες των Πανελλαδικών Εξετάσεων των Γενικών Λυκείων, σχετικά με την Αίτηση - Δήλωση και με το Μηχανογραφικό Δελτίο μετά την δημοσίευση της Φ. 253/16678/Α5/31-1-2018 (ΑΔΑ:6ΒΩ44653ΠΣ-ΣΘΦ) Υπουργική Απόφαση (συνημμένο ΦΕΚ 353 Β΄/2018).

Α) Για την Αίτηση - Δήλωση

1. Όσοι (μαθητές και απόφοιτοι) επιθυμούν να συμμετάσχουν στις Πανελλαδικές Εξετάσεις υποβάλλουν τη σχετική Αίτηση - Δήλωση εντός Μαρτίου, σύμφωνα και με σχετική εγκύκλιο που θα ακολουθήσει στα τέλη Φεβρουαρίου

2. Στην Αίτηση - Δήλωση, όσοι επιθυμούν να είναι υποψήφιοι για τα Τμήματα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού (Τ.Ε.Φ.Α.Α.), πρέπει υποχρεωτικά (αλλαγή σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια) να δηλώσουν αυτή την επιθυμία τους, για να συμμετάσχουν στις σχετικές πρακτικές δοκιμασίες (αγωνίσματα) που απαιτούνται. 

Δηλαδή, υποψήφιος που στην Αίτηση - Δήλωση δεν δήλωσε τα ΤΕΦΑΑ, δεν θα μπορέσει να συμμετάσχει στα αγωνίσματα τον Ιούνιο και άρα δεν θα μπορέσει να συμπεριλάβει τα ΤΕΦΑΑ στο Μηχανογραφικό του Δελτίο. 

Β) Για το Μηχανογραφικό Δελτίο (Μ.Δ.)

1. Κατά την υποβολή του Μ.Δ., διασαφηνίζεται ότι ο υποψήφιος δεν μπορεί να δηλώσει Σχολή/Τμήμα/Εισαγωγική κατεύθυνση, όπου ήδη φοιτά. 

Για παράδειγμα, εάν κάποιος ήδη φοιτά στη Νομική Αθήνας, δεν θα μπορεί να δηλώσει το ίδιο Τμήμα (Νομική Αθήνας), αλλά εννοείται ότι μπορεί να δηλώσει τη Νομική Θεσσαλονίκης ή τη Νομική Κομοτηνής. 

2. Όσοι ενδιαφέρονται να υποβάλουν Μ.Δ. για το 10% των θέσεων (χωρίς νέα εξέταση), θα υποβάλουν το Μ.Δ. που αναλογεί στο τελευταίο έτος συμμετοχής τους στις πανελλαδικές εξετάσεις.

11 Ερωτήσεις - Απαντήσεις για την ίδρυση του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής

yp 16b 400Γιατί το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων προχωρά στο συγκεκριμένο εγχείρημα;

Η πολιτική που εφαρμόζει το ΥΠΠΕΘ ως προς τη διαμόρφωση του Ενιαίου Χώρου Ανώτατης Εκπαίδευσης και Έρευνας και τον ρόλο των ΤΕΙ σε αυτόν δεν αποτελεί μία καινοφανή πρωτοβουλία. Εδράζεται στα πορίσματα του Εθνικού και Κοινωνικού Διαλόγου για την Παιδεία και στις διεθνείς εξελίξεις στον τομέα της Ανώτατης Εκπαίδευσης. Παραδείγματα αναβαθμίσεων Ιδρυμάτων που είχαν παρόμοιο χαρακτήρα με αυτό των ΤΕΙ σε Πανεπιστήμια, το λεγόμενο και status upgrade, έχει προηγηθεί σε χώρες όπως η Αγγλία, η Νορβηγία, πρόσφατα στην Αυστρία και Δανία και γενικά σε χώρες όπου η ακαδημαϊκή κατάσταση των εν λόγω Ιδρυμάτων επέβαλε την αναβάθμισή τους.

Στην ίδια ακριβώς φιλοσοφία, η ίδρυση του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής (ΠΔΑ) αποτελεί μία εμβληματική πρωτοβουλία του ΥΠΠΕΘ και προκύπτει από την ανάγκη αποκατάστασης της ακαδημαϊκής κανονικότητας στο χώρο των ΑΕΙ. Τα δύο ΤΕΙ της Αττικής έχουν από καιρό υπερβεί την «κλασσική» και νομοθετικά οριοθετημένη αποστολή των ΤΕΙ. Η αναγνώριση αυτής της πραγματικότητας αντανακλάται στις εξωτερικές αξιολογήσεις των δύο Ιδρυμάτων από την ΑΔΙΠ που είχε ως αποτέλεσμα τη θετική βαθμολόγηση στη συμμετοχή τους στη Γενική Συνέλευση του ΕΛΙΔΕΚ, στη συμμετοχή τους σε πληθώρα ερευνητικών προγραμμάτων, στη διεθνή εμπέδωση του ακαδημαϊκού τους κύρους αλλά και στην υποδοχή των αποφοίτων τους στην αγορά εργασίας και σε προγράμματα μεταπτυχιακών και διδακτορικών σπουδών ελληνικών και ξένων Πανεπιστημίων. Θα πρέπει να σημειωθεί ότι η συντριπτική πλειοψηφία των διδασκόντων έχει διδακτορικό και εξελίσσεται με βάση την ερευνητική δραστηριότητα, σε αντίθεση με ό,τι ισχύει για τα αντίστοιχα ΤΕΙ (Πανεπιστήμια Εφαρμοσμένων Επιστημών) της Ευρώπης. Τέλος θα πρέπει επίσης να τονισθεί ότι σε ορισμένα Τμήματα των δύο Ιδρυμάτων η βάση εισαγωγής είναι μεγαλύτερη από αυτή αντίστοιχων Πανεπιστημιακών Τμημάτων της περιφέρειας. Η ίδρυση του ΠΔΑ έρχεται να θεραπεύσει την αναντιστοιχία ανάμεσα στην ακαδημαϊκή πραγματικότητα των δύο Ιδρυμάτων και το θεσμικό πλαίσιο λειτουργίας τους.

Πρόκειται για απλή μετονομασία; Τι καινούργιο εισάγεται με την ίδρυση του νέου Πανεπιστημίου;

Δεν πρόκειται για μία απλή μετονομασία. Στη διαδικασία ίδρυσης του νέου Πανεπιστημίου υιοθετήθηκε η προώθηση συνεργειών και η αποφυγή επικαλύψεων γνωστικών πεδίων. Μέσα από αυτή τη διαδικασία, από τα 42 Τμήματα και εισαγωγικές κατευθύνσεις των δύο Ιδρυμάτων οδηγούμαστε σε ένα νέο Πανεπιστήμιο με 26 Τμήματα, με ισχυροποίηση των ακαδημαϊκών μονάδων και δημιουργία προοπτικών ισχυρής παρουσίας στον ελληνικό και διεθνή χώρο. Οκταμελής επιτροπή Πανεπιστημιακών και εκπροσώπων των ΤΕΙ μελέτησε το ζήτημα επί επτά μήνες και κατέληξε σε συμπεράσματα, την πλειοψηφία των οποίων υιοθέτησε το Υπουργείο στη διαμόρφωση του σχετικού νομοσχεδίου. Τα νέα Τμήματα θα έχουν νέο πρόγραμμα σπουδών και κάποια από αυτά θα θεραπεύουν νέα γνωστικά πεδία, που δεν υπάρχουν ακόμη στον χάρτη της Ανώτατης Εκπαίδευσης στην Ελλάδα, αλλά έχουν αποδείξει τη μεγάλη δυναμική και την προοπτική τους στις εμπειρίες άλλων χωρών.

Υπάρχουν κονδύλια και θέσεις προσωπικού για την υποστήριξη της λειτουργίας του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής;

Μετεγγραφές Φοιτητών - Δεν τήρησε ο υπουργός τη δέσμευσή του για τους φοιτητές με χαμηλό οικογενειακό εισόδημα

Αποτέλεσμα εικόνας για Μετεγγραφές Φοιτητών - Δεν τήρησε ο υπουργός τη δέσμευσή του για τους φοιτητές με χαμηλό οικογενειακό εισόδημαΣτο νομοσχέδιο του ΥΠΠΕΘ για την ίδρυση του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής που κατατέθηκε στη Βουλή και αρχίζει σήμερα η συζήτησή του στην ΕΜΥ, συμπεριλήφθηκε στο άρθρο 17 ρύθμιση για τις Μετεγγραφές Φοιτητών.

Η συγκεκριμένη ρύθμιση αφορά τους φοιτητές που έχουν αδέρφια επίσης φοιτητές με στόχο του υπουργείου, καμία οικογένεια (με την εφαρμογή κάποιων εισοδηματικών κριτηρίων) να μη συντηρεί τρία ή και περισσότερα σπίτια για τις ανάγκες της.

Όμως, ο υπουργός Παιδείας αλλά και κυβερνητικοί βουλευτές είχαν εκφράσει κατά διαστήματα με δημόσιο λόγο (εφημερίδες, κανάλια, μέσα κοινωνικής δικτύωσης) τη δέσμευσή τους ότι στη ρύθμιση θα ενταχθούν και φοιτητές με πολύ χαμηλά οικογενειακά εισοδήματα που δε μπόρεσαν στην α΄ φάση των μετεγγραφών να ικανοποιηθεί η αίτησή τους

Το panelladikes24 παρουσιάζει παρακάτω μερικές τοποθετήσεις που αποδεικνύουν την παραπάνω δέσμευση.


Θα θέλαμε να τονίσουμε ότι:

- δεν εκφράζουμε την προσωπική μας άποψη αλλά αναδεικνύουμε τη μη τήρηση δεσμεύσεων από το υπουργείο Παιδείας προς μια μερίδα φοιτητών με μεγάλες ανάγκες.

- στο τέλος της ανάρτησης θα μπορείτε να αφήνετε τα σχόλιά σας ελεύθερα εφόσον δεν έχουν υβριστικό ή προσβλητικό περιεχόμενο.

* Παρασκευή, 5 Ιανουαρίου 2018 - Κυβερνητικοί βουλευτές 
(το panelladikes24 δεν αναφέρει τα ονόματά τους αλλά υπάρχουν τα σχετικά στοιχεία)


Χαρακτηριστικό απόσπασμα

Τετάρτη 14 Φεβρουαρίου 2018

Στη Βουλή η νέα ρύθμιση για την εισαγωγή στις Στρατιωτικές Σχολές, Αστυνομικές και Πυροσβεστικές Σχολές, ΑΕΝ των υποψηφίων έτους 2017 από τα σεισμόπληκτα νησιά του Β. Αιγαίου

Σχετική εικόναΚατατέθηκε στη Βουλή το σχέδιο νόμου του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων με τίτλο ''Ίδρυση Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής και λοιπές διατάξεις''.

Στο άρθρο 32 και παρ. 1 προβλέπεται για τους υποψηφίους των νήσων Λέσβου, Χίου, Οινουσών και Ψαρών που συμμετείχαν στις Πανελλαδικές Εξετάσεις σχολικού έτους 2016- 2017 ειδικό ποσοστό επιπλέον του αριθμού εισακτέων για την εισαγωγή τους σε Ανώτατα Στρατιωτικά Εκπαιδευτικά Ιδρύματα (Α.Σ.Ε.Ι.), Ανώτερες Στρατιωτικές Σχολές Υπαξιωματικών (Α.Σ.Σ.Υ.), Σχολές της Αστυνομικής και Πυροσβεστικής Ακαδημίας, καθώς και της Ακαδημίας Εμπορικού Ναυτικού, για το επόμενο ακαδημαϊκό έτος 2018-2019

Με το ν. 4485/2017 προβλέφθηκε για τους υποψηφίους αυτούς των σεισμόπληκτων περιοχών ειδικό ποσοστό επιπλέον του αριθμού εισακτέων για εισαγωγή τους σε Σχολές, Τμήματα και εισαγωγικές κατευθύνσεις των Πανεπιστημίων, των Ανώτατων Εκκλησιαστικών Ακαδημιών, των Τ.Ε.Ι. και της Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. για το ακαδημαϊκό έτος 2017-2018. 

Με το ν. 4494/2017 τροποποιήθηκε το συγκεκριμένο άρθρο, ώστε να προβλέπεται επιπλέον ποσοστό και για τις Στρατιωτικές, Αστυνομικές κλπ. Σχολές. 

Όμως, όταν ψηφίστηκε η τροποποίηση (Νοέμβρης 2017) είχαν ήδη εκδοθεί οι πίνακες εισακτέων και είχε αρχίσει το ακαδημαϊκό έτος, με αποτέλεσμα να είναι αδύνατο να αναμορφωθούν εκ των υστέρων οι πίνακες. Επιπλέον, για να εφαρμοστεί η διάταξη για τις σχολές αυτές και να καθοριστεί το ειδικό ποσοστό, η κατηγοριοποίηση των υποψηφίων στις πανελλαδικές εξετάσεις, καθώς και ο τρόπος επιλογής τους απαιτείται κοινή απόφαση των συναρμόδιων Υπουργών κι όχι μόνο του Υπουργού Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων.

Έως τέλος Μαρτίου θα ανακοινωθεί ο αριθμός των εισακτέων στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση για το ακαδημαϊκό έτος 2018-2019 - Σημαντικές παρατηρήσεις

Αποτέλεσμα εικόνας για τέλος Μαρτίου θα ανακοινωθεί ο αριθμός των εισακτέων στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση για το ακαδημαϊκό έτος 2018-2019 - Σημαντικές παρατηρήσειςΟ αριθμός των εισακτέων ανά Σχολή, Τμήμα ή Εισαγωγική Κατεύθυνση της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης καθορίζεται με απόφαση του Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων, η οποία εκδίδεται εντός του μηνός Μαρτίου εκάστου έτους, δημοσιεύεται στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως και ισχύει για τις Πανελλαδικές Εξετάσεις του ίδιου έτους.

Σημαντικά στοιχεία για τον καθορισμό του αριθμού εισακτέων

- Με την ίδρυση του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής και την ένταξη στα Μηχανογραφικά Δελτία ΓΕΛ και ΕΠΑΛ έτους 2018 των 26 τμημάτων του αναμένουμε πώς θα διαμορφωθεί ο αριθμός εισακτέων στα τμήματα αυτά σε σχέση με τα καταργούμενα τμήματα των ΤΕΙ Αθήνας και Πειραιά.

- Τα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα πιέζουν κάθε χρόνο για δραστική μείωση του αριθμού εισακτέων καθώς θεωρούν ότι δε μπορούν να δεχτούν πολλούς φοιτητές λόγω υποχρηματοδότησης, έλλειψη υποδομών, ανεπάρκεια προσωπικού κτλ.

- Το ΥΠΠΕΘ όπως και τα προηγούμενα χρόνια, δεν αναμένεται να κάνει δεκτές τις θέσεις των ΑΕΙ και λογικά θα διατηρήσει τις θέσεις των εισακτέων σε υψηλά επίπεδα σε κάθε τμήμα.

Υπουργός Άμυνας: Να δημιουργηθεί κλάδος στο Λύκειο μόνο για τους υποψήφιους των Στρατιωτικών Σχολών

Εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στις εγκαταστάσεις της Στρατιωτικής Σχολής Ευελπίδων, στη Βάρη Αττικής, για τα 190 χρόνια λειτουργίας της Σχολής.

Ο Υπουργός Εθνικής Άμυνας Πάνος Καμμένος παραβρέθηκε στην εκδήλωση και στο χαιρετισμό που απηύθυνε, αναφέρθηκε και στο θέμα εισαγωγής σπουδαστών στις Στρατιωτικές Σχολές. 

Δείτε το χαρακτηριστικό απόσπασμα

Στο σημείο αυτό θέλω να σας ανακοινώσω ότι με τον Αναπληρωτή Υπουργό Εθνικής Άμυνας κ. Βίτσα κάνουμε μία προσπάθεια και ελπίζουμε ότι θα επιτύχουμε να αλλάξει ο τρόπος εισόδου στη Σχολή Ευελπίδων και στις στρατιωτικές σχολές. Έχουμε ήδη καταθέσει πρόταση προς το Υπουργείο Παιδείας να υπάρξει πέμπτος κλάδος κατά τη διάρκεια των σπουδών στο Λύκειο όπου όποιος τον επιλέγει θα πρέπει να έχει ως μόνη επιδίωξη την είσοδό του στις στρατιωτικές σχολές. Δηλαδή, να είναι αποκλειστική του επιλογή η στρατιωτική του θητεία και εξέλιξη μέσα από τις σχολές των αξιωματικών και των υπαξιωματικών.

Σημειώνεται ότι και στο παρελθόν έχουν υπάρξει ανάλογες προτάσεις και πλέον αναμένουμε αν αυτή τη φορά αλλάξει κάτι στη διαδικασία εισαγωγής σπουδαστών στις Στρατιωτικές Σχολές.

Δείτε εδώ όλα τα νέα για τις Στρατιωτικές Σχολές.



Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.