Τετάρτη 7 Φεβρουαρίου 2018

Ενδεικτικό Τυπολόγιο για το πανελλαδικώς εξεταζόμενο μάθημα «Μηχανές Πλοίου ΙΙ» της Γ΄ τάξης Ημερήσιων και Δ΄ τάξης Εσπερινών ΕΠΑ.Λ. για το σχολικό έτος 2017-2018

Στο τέλος της εβδομάδας αναμένεται η κατάθεση του νομοσχεδίου για την ίδρυση του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής - Πώς επηρεάζει τις Πανελλαδικές Εξετάσεις - Αναμένεται στο συγκεκριμένο ν/σ και η τροπολογία για τις Μετεγγραφές Φοιτητών

550x400 foitites amfitheatroΗ ίδρυση του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής αποτελεί, όπως έχει κατ’ επανάληψη τονιστεί, ένα εμβληματικό και πρωτοπόρο εγχείρημα για την προώθηση του Ενιαίου Χώρου Εκπαίδευσης και Έρευνας στην χώρα μας.

Πατήστε εδώ για να δείτε το νομοσχέδιο.

Έχει ήδη ολοκληρωθεί πολύμηνη περίοδος διεξοδικού διαλόγου, στον οποίο συμμετείχαν όλοι οι φορείς που εμπλέκονται, καθώς και η δημόσια διαβούλευση που απευθύνεται σε όλους τους πολίτες.

Εδώ και αρκετές ημέρες έχουν ξεκινήσει οι προβλεπόμενες διαδικασίες για την κατάθεση του νομοσχεδίου στη Βουλή, οι οποίες προχωρούν χωρίς καθυστερήσεις και με τη δέουσα προσοχή. Αυτές περιλαμβάνουν επεξεργασία του νομοσχεδίου από την Κεντρική Νομοπαρασκευαστική Επιτροπή, τη Γενική Γραμματεία της Κυβέρνησης και το Γενικό Λογιστήριο του Κράτους.

Τα περισσότερα στάδια έχουν ήδη ολοκληρωθεί και αναμένεται η οριστική κατάθεση του νομοσχεδίου στο τέλος της εβδομάδας ώστε να ξεκινήσουν οι διαδικασίες των συνεδριάσεων στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής.

Από το panelladikes24 σημειώνεται ότι το συγκεκριμένο νομοσχέδιο επηρεάζει και τις Πανελλαδικές Εξετάσεις 2018 και τις Μετεγγραφές ΦοιτητώνΔείτε παρακάτω τη σχετική ανάρτηση του panelladikes24.

Καθυστέρηση στην ψήφιση του νομοσχεδίου για το Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής - Πώς επηρεάζει τις Πανελλαδικές Εξετάσεις 2018 και τις Μετεγγραφές Φοιτητών

panelladikes24 - panelladikes24 στο facebook


Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


Τρίτη 6 Φεβρουαρίου 2018

Ποιες Σχολές και Τμήματα προτείνονται στο πόρισμα για τη συνέργεια μεταξύ Πανεπιστημίου Ιωαννίνων και ΤΕΙ Ηπείρου

Δημοσιεύτηκε το πόρισμα της Επιτροπής του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων με αντικείμενο τη διερεύνηση μορφών συνεργασίας ανάμεσα στο Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων και το ΤΕΙ Ηπείρου.

Σύμφωνα με αυτό προτείνεται η νέα ακαδημαϊκή οργάνωση του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων περιλαμβάνει εννέα (9) Σχολές και είκοσι πέντε (25) Τμήματα, αποκτώντας την εξής δομή:

(Α) Φιλοσοφική Σχολή: • Τμήμα Φιλολογίας • Τμήμα Ιστορίας και Αρχαιολογίας • Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας 

(Β) Σχολή Θετικών Επιστημών: • Τμήμα Μαθηματικών • Τμήμα Φυσικής • Τμήμα Χημείας 

(Γ) Σχολή Επιστημών Υγείας: • Τμήμα Ιατρικής • Τμήμα Βιολογικών Εφαρμογών και Τεχνολογιών • Τμήμα Νοσηλευτικής • Τμήμα Λογοθεραπείας 

(Δ) Σχολή Επιστημών Αγωγής: • Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης • Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών • Τμήμα Ειδικής Αγωγής 

(Ε) Σχολή Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών: • Τμήμα Οικονομικών Επιστημών • Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής • Τμήμα Διαπολιτισμικής Επικοινωνίας 

(ΣΤ) Σχολή Καλών Τεχνών: • Τμήμα Εικαστικών Τεχνών & Επιστημών της Τέχνης • Τμήμα Μουσικών Σπουδών 

Σχετικά με τις προϋποθέσεις προαγωγής ή απόλυσης στο Γυμνάσιο - Επιδίδονται οι βαθμολογίες Α΄ τετραμήνου

Αποτέλεσμα εικόνας για Σχετικά με τις προϋποθέσεις προαγωγής ή απόλυσης στο Γυμνάσιο - Επιδίδονται οι βαθμολογίες Α΄ τετραμήνουΑυτές τις μέρες όλα τα Γυμνάσια της χώρας επιδίδουν τους έλεγχους με τις επιδόσεις των μαθητών στα μαθήματα για το Α΄ τετράμηνο του σχολικού έτους 2017-2018.

Πότε ένας μαθητής κρίνεται άξιος προαγωγής ή απόλυσης

Ο μαθητής κρίνεται άξιος προαγωγής ή απόλυσης, 

i) όταν έχει σε κάθε μάθημα βαθμό ετήσιας επίδοσης τουλάχιστον δέκα (10) ή 

ii) όταν έχει γενικό μέσο όρο βαθμών ετήσιας επίδοσης τουλάχιστον δεκατρία (13).

Τι γίνεται αν δεν πληρούνται οι παραπάνω προϋποθέσεις

Αν δεν πληρούνται οι παραπάνω προϋποθέσεις προαγωγής ή απόλυσης, ο μαθητής παραπέμπεται σε επαναληπτική εξέταση στα μαθήματα στα οποία ο βαθμός ετήσιας επίδοσης είναι μικρότερος από δέκα (10). 

Οι επαναληπτικές εξετάσεις διεξάγονται κατά το τρίτο δεκαήμερο του Ιουνίου (δεύτερη εξεταστική περίοδος).




Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


Παράταση έως τις 12/2 για υποβολή αιτήσεων για τα προγράμματα σπουδών του ΕΑΠ

Αποτέλεσμα εικόνας για Παράταση έως τις 12/2 για υποβολή αιτήσεων για τα προγράμματα σπουδών του ΕΑΠTο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο (ΕΑΠ) παρατείνει την προθεσμία υποβολής αίτησης έως τις 12 Φεβρουαρίου και ώρα 15.00 (έληγε χθες η σχετική προθεσμία) στα Προπτυχιακά Προγράμματα Σπουδών με ετήσιες Θεματικές Ενότητες.

Η έναρξη των σπουδών στα παρακάτω προσφερόμενα Προγράμματα Σπουδών αφορά το ακαδημαϊκό έτος 2018-2019.

1. Σπουδές στις Φυσικές Επιστήμες (ΦΥΕ)
2. Πληροφορική (ΠΛΗ)
3. Διοίκηση Επιχειρήσεων και Οργανισμών (ΔΕΟ)
4. Σπουδές στον Ελληνικό Πολιτισμό (ΕΛΠ)
5. Σπουδές στον Ευρωπαϊκό Πολιτισμό (ΕΠΟ)
6. Ισπανική Γλώσσα και Πολιτισμός ΙΣΠ

Τα Προπτυχιακά Προγράμματα Σπουδών είναι οργανωμένα σε ετήσιες Θεματικές Ενότητες και η προσφορά των σπουδών γίνεται με τη μεθοδολογία της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης.

Οι υποψήφιοι θα πρέπει να κατέχουν τα απαραίτητα προσόντα/ιδιότητες (π.χ. απολυτήριο λυκείου), όπως και τα απαιτούμενα δικαιολογητικά μέχρι την ημερομηνία λήξης της προθεσμίας υποβολής της ηλεκτρονικής αιτήσεως.

Για να δείτε την πρόσκληση πατήστε εδώ.

Για να υποβάλλετε ηλεκτρονική αίτηση πατήστε εδώ.

Δείτε επίσης: Αιτήσεις για τα προγράμματα σπουδών του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου (ΕΑΠ) - Αναλυτικές πληροφορίες

Δείτε εδώ όλες τις ειδήσεις για την εισαγωγή φοιτητών στο ΕΑΠ.

panelladikes24 - panelladikes24 στο facebook


Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


Δευτέρα 5 Φεβρουαρίου 2018

Ο υπουργός Παιδείας για την αναμόρφωση του Λυκείου, την εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση και την αναβάθμιση της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης

5 ditattΣημεία της ομιλίας του Υπουργού Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων Κ. Γαβρόγλου στο Αναπτυξιακό Συνέδριο Δυτικής Ελλάδας

Τους κεντρικούς άξονες της εκπαιδευτικής μεταρρύθμισης της κυβέρνησης, σε όλες τις βαθμίδες, ανέπτυξε ο Υπουργός Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, Κώστας Γαβρόγλου, από το βήμα του Αναπτυξιακού Συνεδρίου για την Ανασυγκρότηση της Δυτικής Ελλάδας που πραγματοποιείται στην Πάτρα.

Αναφερόμενος στην αναμόρφωση του Λυκείου και στην εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση ο κ. Γαβρόγλου ανέφερε:

«Έχουμε συναινέσει ως κοινωνία σε μια παθογένεια. Κάθε φουρνιά όσων δίνουν εξετάσεις κοστίζει στην ελληνική οικογένεια 2 δισ ευρώ και μόνο το 30%, δηλαδή 1 στους 3, σπουδάζει αυτό που έχει βάλει στις 10 πρώτες επιλογές του. Καταφέραμε ως κοινωνία να κάνουμε έναν κερδοσκοπικό οργανισμό - που είναι τα φροντιστήρια και η παραπαιδεία- μέρος της δημόσιας παιδείας. Και αυτά είναι προβλήματα που θα πρέπει να αντιμετωπιστούν ως σύνολο. Ή θα αποκτήσουμε εμπιστοσύνη στη δημόσια εκπαίδευση - με τα πολλά καλά και τα αρνητικά - ή θα πούμε ότι άλλοι θεσμοί σιωπηλά θα αντικαταστήσουν τη δημόσια εκπαίδευση. Σίγουρα, χρειάζεται κυρίως μια αλλαγή νοοτροπιών στην κοινωνία και αυτό είναι το πιο δύσκολο. Η κοινωνία έχει μετατρέψει τις όντως αδιάβλητες πανελλαδικές εξετάσεις σε παιδαγωγικά αξιόπιστες. Κι όμως, έχει χαθεί πλήρως η αξιοπιστία, όταν είναι υπαρκτό το φαινόμενο των αιώνιων φοιτητών και όταν υπάρχει σημαντικός αριθμός φοιτητών που κόβονται στο 1οεξάμηνο. Τι προτείνουμε, λοιπόν, για το Λύκειο: Στην Γ’ Λυκείου βάζουμε λιγότερα μαθήματα και περισσότερες ώρες για να εμβαθύνουν οι μαθητές και για να μπορούν και οι εκπαιδευτικοί να ανοίγουν «παρενθέσεις» γνώσης και επικοινωνίας με τους μαθητές. Αυτό, μαζί με τις 2ετείς δομές μέσα στα πανεπιστήμια και τα ΤΕΙ - στις οποίες θα φοιτούν κατά προτεραιότητα οι μαθητές των ΕΠΑΛ - θα αποτελέσει ένα σύστημα που θα αποδραματοποιήσει τις εξετάσεις.»

Ως προς την αναβάθμιση της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, ο Υπουργός είπε:

Καθυστέρηση στην ψήφιση του νομοσχεδίου για το Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής - Πώς επηρεάζει τις Πανελλαδικές Εξετάσεις 2018 και τις Μετεγγραφές Φοιτητών

Αποτέλεσμα εικόνας για Καθυστέρηση στην ψήφιση του νομοσχεδίου για το Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής - Πώς επηρεάζει τις Πανελλαδικές Εξετάσεις 2018 και τις Μετεγγραφές ΦοιτητώνΟ προγραμματισμός του ΥΠΠΕΘ για την ψήφιση του σ/ν με την ίδρυση του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής έχει παρεκκλίνει από όσα είχαν αναφέρει κυβερνητικά στελέχη και πλέον και αυτή την εβδομάδα δεν θα υπάρξουν εξελίξεις.

Ποιο το πρόβλημα με τις Πανελλαδικές Εξετάσεις 2018

Ο μήνας Φεβρουάριος είναι πολύ σημαντικός για τις Πανελλαδικές Εξετάσεις. Κάθε χρόνο κατά τον συγκεκριμένο μήνα δημοσιεύεται η εγκύκλιος που ορίζει τις προθεσμίες για την υποβολή των αιτήσεων συμμετοχής και τη δήλωση των εξεταζόμενων μαθημάτων από τους υποψήφιους. Από αυτό συνεπάγεται ότι θα πρέπει να έχουν ολοκληρωθεί και τα Μηχανογραφικά Δελτία για να μπορούν οι υποψήφιοι να δηλώσουν τα απαιτούμενα μαθήματα για κάθε επιστημονικό πεδίο καθώς και τυχόν απαιτούμενα ειδικά μαθήματα για κάποιες σχολές. Επομένως, αν τα τμήματα του νέου Πανεπιστημίου Δυτικής ενταχθούν στα Μ.Δ. 2018 (όπως είναι και ο στόχος του ΥΠΠΕΘ) τότε τα χρονικά περιθώρια για την ψήφιση του νομοσχεδίου στενεύουν και οι επόμενες ενέργειες θα πρέπει να γίνουν άμεσα.


Τι γίνεται με τις Μετεγγραφές Φοιτητών

Αιτήσεις στα Δ.ΙΕΚ Υπουργείου Υγείας έως 15 Φεβρουαρίου - Δείτε τις ειδικότητες

Αιτήσεις για επιλογή υποψηφίων καταρτιζομένων σε Τμήματα Α΄ και Γ΄ εαρινού εξαμήνου εκπαιδευτικού έτους 2017-2018 στα Δημόσια Ινστιτούτα Επαγγελματικής Κατάρτισης (Δ.Ι.Ε.Κ) του Ν. 4186/2013, αρμοδιότητας Υπουργείου Υγείας, στις ειδικότητες Βοηθός Νοσηλευτικής (Γενικής Νοσηλείας, Τραυματολογίας, Χειρουργείου, ΜΕΘ, Ατόμων με Ειδικές Παθήσεις), υποβάλλονται, σύμφωνα με την αριθμ. 5954/2014 Απόφαση του Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων (ΦΕΚ 1807 Β΄), την αριθμ. Γ4α/Γ.Π.55004/15/2016 ΚΥΑ (ΦΕΚ 2049 Β΄) και την αριθμ. Γ4α/Γ.Π.οικ.62149/2016 Απόφαση του Αναπληρωτή Υπουργού Υγείας (ΦΕΚ 2742 Β΄), από 5 έως 15 Φεβρουαρίου 2018 (κατά τις πρωινές ώρες λειτουργίας) στα κατωτέρω Δ.Ι.Ε.Κ:


Δείτε εδώ όλα τα νέα για την εισαγωγή σπουδαστών στα ΙΕΚ.



Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από ηλεκτρονικά ή έντυπα μέσα είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


Παρασκευή 2 Φεβρουαρίου 2018

Ερώτηση στη Βουλή για τις Μετεγγραφές Φοιτητών σχετικά με την μη εγγραφή φοιτητών στις Σχολές παρόλο που έχει εγκριθεί η μετεγγραφή τους

Αποτέλεσμα εικόνας για Ερώτηση στη Βουλή για τις Μετεγγραφές Φοιτητών σχετικά με την μη εγγραφή φοιτητών στις Σχολές παρόλο που έχει εγκριθεί η μετεγγραφή τουςO βουλευτής Θεσσαλονίκης Θ. Καράογλου κατέθεσε στη βουλή την παρακάτω ερώτηση για τις Μετεγγραφές Φοιτητών.

Προς:

-Υπουργό Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων

ΕΡΩΤΗΣΗ

«Τελικά τι ισχύει για τις μετεγγραφές των ενισταμένων φοιτητών;»

Η οικονομική κρίση που μαστίζει τα τελευταία χρόνια την πλειοψηφία των Ελλήνων έχει πολλές επιπτώσεις σε όλα τα επίπεδα αλλά και σε όλους τους τομείς, τόσο της κοινωνικής, όσο και οικονομικής ζωής των Ελλήνων.

Η ελληνική πολιτεία παρέχει τη δυνατότητα της δωρεάν τριτοβάθμιας εκπαίδευσης σε όλους τους επιτυχόντες στις πανελλήνιες εξετάσεις, το όνειρο όμως των οικογενειών να σπουδάσουν τα παιδιά τους βρίσκει εμπόδιο στο υψηλό κόστος διαβίωσης όταν πρόκειται να φοιτήσουν σε διαφορετική πόλη από αυτή που κατοικούν.

Η εγκύκλιος 164061/Ζ1/02-10-2017 του υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων δίνει τη δυνατότητα να πραγματοποιηθούν μετεγγραφές φοιτητών, όταν πληρούνται κάποια κριτήρια. Έχει παρουσιαστεί όμως το φαινόμενο, ενώ το υπουργείο κάνει δεκτή την ένσταση κάποιου φοιτητή και στην ουσία του ανοίγει το δρόμο για τη μετεγγραφή, στη συνέχεια το πανεπιστήμιο αρνείται να κάνει δεκτή την ένσταση αυτού, ακυρώνοντας το ίδιο το υπουργείο. Η αναφορά αυτή αφορά το Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών του Α.Π.Θ., το οποίο στην υπ' αριθμ. 9/16-01-2018 συνεδρία του δεν έκανε δεκτή τουλάχιστον μια ένσταση μετεγγραφόμενου, η οποία όμως προγενέστερα είχε εγκριθεί από το υπουργείο.

Κατόπιν τούτων, ερωτάται ο αρμόδιος Υπουργός:

Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο - Νέο τμήμα για προπτυχιακές σπουδές στη «Δημόσια Διοίκηση»

Αποτέλεσμα εικόνας για Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο - Νέο τμήμα για σπουδές στη «Δημόσια Διοίκηση»ΦΕΚ Β΄ 201/2018 - Υ.Α. Αριθμ. 4220/Ζ1 - Έγκριση προπτυχιακού προγράμματος σπουδών της Σχολής Κοινωνικών Επιστημών του Ε.Α.Π., με τίτλο «Δημόσια Διοίκηση»

Με την Υ.Α. Αριθμ. 4220/Ζ1 που δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ Β΄ 201/2018 εγκρίνεται το προπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών της Σχολής Κοινωνικών Επιστημών του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου (Ε.Α.Π.), με τίτλο «Δημόσια Διοίκηση» (ΔΗΔ), που καθόρισε η Διοικούσα Επιτροπή του Ε.Α.Π. στην 356η/09.10.2017 συνεδρίασή της.

Στόχος του προγράμματος, το οποίο περιλαμβάνει μαθήματα που αφορούν τόσο τη θεωρία της δημόσιας διοίκησης και πολιτικής, όσο και τη πρακτική εφαρμογή μεθόδων οργάνωσης και λειτουργίας του δημοσίου τομέα, είναι η παροχή υψηλού επιπέδου εξειδικευμένων σπουδών στη «Δημόσια Διοίκηση». 

Η φοίτηση στο Πρόγραμμα είναι τετραετής, δικαίωμα δε συμμετοχής σ' αυτό έχουν όλοι όσοι εμπίπτουν στα γενικά κριτήρια υποψηφιότητας για σπουδές στο Ε.Α.Π. 

Για την απόκτηση πτυχίου απαιτείται η επιτυχής ολοκλήρωση των είκοσι τεσσάρων(24) Θεματικών Ενοτήτων του Προγράμματος.


Δείτε εδώ όλες τις ειδήσεις για την εισαγωγή φοιτητών στο ΕΑΠ.



Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.