Τρίτη 24 Οκτωβρίου 2017

Διαγωνισμοί για την εισαγωγή στην ΕΛ.ΑΣ: Διάκριση εις βάρος των γυναικών η προϋπόθεση ελάχιστου αναστήματος

Αποτέλεσμα εικόνας για Διαγωνισμοί για την εισαγωγή στην ΕΛ.ΑΣ: Διάκριση εις βάρος των γυναικών η προϋπόθεση ελάχιστου αναστήματοςΝέα απόφαση του Δικαστηρίου της ΕΕ: Η προϋπόθεση ελάχιστου αναστήματος κοινού για άνδρες και γυναίκες υποψηφίους συνιστά έμμεση διάκριση

Το Δικαστήριο της Ευρωπαϊκής Ένωσης με απόφασή του (υπόθεση C-409/16) έκρινε ότι κανονιστική ρύθμιση που προβλέπει ορισμένο ελάχιστο ανάστημα, ανεξαρτήτως φύλου, ως προϋπόθεση για την κατάταξη σε σχολή της αστυνομίας μπορεί να συνιστά παράνομη διάκριση εις βάρος των γυναικών.

Όπως επισημαίνει το Δικαστήριο, το μέτρο αυτό ενδέχεται να μην είναι αναγκαίο για την εύρυθμη λειτουργία των αστυνομικών υπηρεσιών.

Ιστορικό

Με απόφαση του Αρχηγού της Ελληνικής Αστυνομίας προκηρύχθηκε διαγωνισμός για την κατάταξη σπουδαστών στις σχολές της Ελληνικής Αστυνομίας κατά το ακαδημαϊκό έτος 2007‑2008. Η προκήρυξη αυτή περιείχε όρο, ο οποίος επαναλάμβανε διάταξη ελληνικού νόμου που προβλέπει ότι όλοι οι υποψήφιοι, ανεξαρτήτως φύλου, πρέπει να έχουν ανάστημα τουλάχιστον 1,70 μ.

Η αίτηση της Μαρίας-Ελένης Καλλίρη για συμμετοχή στον ως άνω διαγωνισμό κατάταξης σπουδαστών απορρίφθηκε, επειδή δεν είχε το απαιτούμενο ελάχιστο ανάστημα.

Συνάντηση της Επιτροπής για τη συνεργασία των Ιδρυμάτων της Ηπείρου (Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων και ΤΕΙ Ηπείρου)

23 10 gavrΣε εξαιρετικά θετικό κλίμα πραγματοποιήθηκε η συνάντηση της Επιτροπής για τη συνεργασία των Πανεπιστημίου Ιωαννίνων και του ΤΕΙ Ηπείρου, παρουσία του Υπουργού Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, κ. Κ. Γαβρόγλου, στα Ιωάννινα.

Κατά τη διάρκεια της συζήτησης τέθηκαν τα θεμέλια και άρχισαν να μορφοποιούνται οι προτάσεις για την ακαδημαϊκή ολοκλήρωση των ΑΕΙ της Ηπείρου, που θα περιλαμβάνει συμπράξεις, συγχωνεύσεις και στρατηγικές συνεργασίες του ΤΕΙ Ηπείρου με το Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Βάση του διαλόγου αποτελεί η αναζήτηση βιώσιμων λύσεων ύστερα από διαβούλευση με τις Σχολές, τα Τμήματα και την τοπική κοινωνία, με απόλυτη προσήλωση στα ακαδημαϊκά κριτήρια και την αναβάθμιση του εκπαιδευτικού έργου. 

Ο Υπουργός Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων τόνισε πως σε καμία περίπτωση δεν απειλούνται οι θέσεις εργασίας και τα εργασιακά κεκτημένα των εργαζομένων στα Ιδρύματα. Επίσης εξήγησε ότι θα υπάρξει ιδιαίτερη μέριμνα για την εφαρμογή καινοτόμων προγραμμάτων σπουδών, συνδεδεμένων με τις ανάγκες της τοπικής κοινωνίας, στις διετείς δομές που πρόκειται να ιδρυθούν.

Στη σύσκεψη έλαβαν μέρος οι: Γιώργος Καψάλης (Πρύτανης Πανεπιστημίου Ιωαννίνων), Τριαντάφυλλος Αλμπάνης (Αντιπρύτανης Πανεπιστημίου Ιωαννίνων), Ανδρέας Φωτόπουλος (Αντιπρύτανης Πανεπιστημίου Ιωαννίνων), Αναστάσιος Τσίνας (Πρύτανης ΤΕΙ Ηπείρου), Ευριπίδης Γλαβάς (Αντιπρύτανης ΤΕΙ Ηπείρου), Ιωάννης Γκανάς (Αντιπρύτανης ΤΕΙ Ηπείρου), Σπύρος Γεωργάτος (Πρόεδρος Ε.Σ.Ε.Κ.Α.Α.Δ.). 




Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


Δευτέρα 23 Οκτωβρίου 2017

Πιστοποίηση αναπηρίας υποψηφίων για εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση από τα Κέντρα Πιστοποίησης Αναπηρίας (ΚΕ.Π.Α.)

Αποτέλεσμα εικόνας για Πιστοποίηση αναπηρίας υποψηφίων για εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση από τα Κέντρα Πιστοποίησης Αναπηρίας (ΚΕ.Π.Α.)Δημοσιεύτηκε από το ΥΠΠΕΘ, η εγκύκλιος που έχει σκοπό να ενημερώσει τους υποψηφίους για εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, σχετικά με την απόκτηση πιστοποιητικού αναπηρίας από τα ΚΕ.Π.Α. (Κέντρα Πιστοποίησης Αναπηρίας), για το ακαδημαϊκό έτος 2018-2019. 

Με το πιστοποιητικό αυτό και τα επιπλέον δικαιολογητικά οι υποψήφιοι θα μπορούν να υπαχθούν: 

α) σε κάποιες από τις υποκατηγορίες των ατόμων με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες για προφορική ή γραπτή εξέταση στις πανελλαδικές εξετάσεις (βλ. ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α΄) και 

β) ως πάσχοντες από κάποιες από τις ασθένειες της κατηγορίας των πασχόντων από σοβαρές παθήσεις για εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση σε ποσοστό 5% (βλ. ΚΕΦΑΛΑΙΟ Β΄). 




Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


Όλοι οι επιτυχόντες στη Σχολή Αστυφυλάκων ετών 2016 και 2017

Αποτέλεσμα εικόνας για Όλοι οι επιτυχόντες στη Σχολή Αστυφυλάκων ετών 2016 και 2017Κατάταξη τετρακοσίων ενενήντα δύο (492) ιδιωτών, ανδρών - γυναικών, στη Σχολή Αστυφυλάκων της Ελληνικής Αστυνομίας ως Δοκίμων Αστυφυλάκων

Δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ Γ΄ 1004/2017 η απόφαση για την κατάταξη των επιτυχόντων στη Σχολή Αστυφυλάκων της ΕΛ.ΑΣ. των ετών 2016 και 2017.


Δείτε εδώ όλα τα νέα για τις Αστυνομικές Σχολές.



Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


Ενημέρωση μαθητών της τελευταίας τάξης ΓΕΛ σχολικού έτους 2017-2018 και των αποφοίτων - υποψηφίων για τις Πανελλαδικές Εξετάσεις ΓΕΛ 2018 σχετικά με τα εξεταζόμενα μαθήματα σε πανελλαδικό επίπεδο

Επιστημονικά Πεδία (αλλαγές σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά)

Οι Σχολές, τα Τμήματα και οι Εισαγωγικές Κατευθύνσεις Τμημάτων των Πανεπιστημίων, των Ανωτάτων Εκκλησιαστικών Ακαδημιών, των Τ.Ε.Ι., των Α.Σ.Τ.Ε., των Στρατιωτικών Σχολών, των Σχολών της Αστυνομικής και Πυροσβεστικής Ακαδημίας, καθώς και της Ακαδημίας Εμπορικού Ναυτικού κατατάσσονται σε τέσσερα (4) Επιστημονικά Πεδία, που ορίζονται ως εξής:

- 1ο Επιστημονικό Πεδίο: Ανθρωπιστικές, Νομικές και Κοινωνικές Επιστήμες
- 2ο Επιστημονικό Πεδίο: Θετικές και Τεχνολογικές Επιστήμες
- 3ο Επιστημονικό Πεδίο: Επιστήμες Υγείας και Ζωής
- 4ο Επιστημονικό Πεδίο: Επιστήμες Οικονομίας και Πληροφορική


Ομάδες Προσανατολισμού

Οι μαθητές της Γ΄ τάξης Ημερήσιου και Δ΄ τάξης Εσπερινού Γενικού Λυκείου έχουν ήδη επιλέξει και παρακολουθούν μία από τις παρακάτω Ομάδες Μαθημάτων Προσανατολισμού: 

- Ομάδα Προσανατολισμού ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ 
- Ομάδα Προσανατολισμού ΘΕΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ 
- Ομάδα Προσανατολισμού ΣΠΟΥΔΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ 

Ομάδες Προσανατολισμού, Μαθήματα και Επιστημονικά Πεδία 

Οι Ομάδες Προσανατολισμού επιτρέπουν την πρόσβαση σε συγκεκριμένα Επιστημονικά Πεδία κατόπιν συμμετοχής σε εξετάσεις που διεξάγονται σε πανελλαδικό επίπεδο με θέματα από την εξεταστέα ύλη της τάξης αυτής που προκύπτουν αποκλειστικά από Κεντρική Επιτροπή Εξετάσεων. 

Οι μαθητές της τελευταίας τάξης Γενικού Λυκείου και οι απόφοιτοι-υποψήφιοι, οι οποίοι θα συμμετάσχουν στις Πανελλαδικές Εξετάσεις, που επιθυμούν να είναι υποψήφιοι σε ένα (1) μόνο Επιστημονικό Πεδίο, εξετάζονται σε τέσσερα (4) μαθήματα, ενώ όσοι επιθυμούν να είναι υποψήφιοι σε δύο (2) Επιστημονικά Πεδία, εξετάζονται και σε ένα πέμπτο (5ο) μάθημα, το οποίο μπορεί να είναι Γενικής Παιδείας ή Ομάδας Προσανατολισμού. 

Οι μαθητές εξετάζονται υποχρεωτικά στα μαθήματα της Ομάδας Προσανατολισμού που ήδη έχουν επιλέξει και παρακολουθούν ενώ οι απόφοιτοι μπορούν να επιλέξουν να εξεταστούν στα μαθήματα οποιασδήποτε Ομάδας Προσανατολισμού. 

Όλοι οι υποψήφιοι μπορούν να επιλέξουν έναν ή δύο από τους παρακάτω εναλλακτικούς συνδυασμούς μαθημάτων ανά Ομάδα Προσανατολισμού, λαμβάνοντας υπόψη και τα μαθήματα στα οποία υπάρχουν αυξημένοι συντελεστές βαρύτητας, όπως αυτοί καθορίστηκαν με το άρθρο 2 της αριθμ. Φ.253/142542/Α5/2017 (ΦΕΚ 2995 B’) Υπουργικής Απόφασης. 

Για την εισαγωγή στα τμήματα κάθε Επιστημονικού Πεδίου, θα υπολογίζονται τα τέσσερα (4) μαθήματα και οι συντελεστές βαρύτητας τα οποία προβλέπονται στην Ομάδα Προσανατολισμού όπου ανήκει ο υποψήφιος για το συγκεκριμένο Επιστημονικό Πεδίο.

Συγκεκριμένα:

Ι. Ομάδα Προσανατολισμού ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ

Τα κοινά μαθήματα, στα οποία εξετάζονται υποχρεωτικά οι υποψήφιοι της Ομάδας Προσανατολισμού Ανθρωπιστικών Σπουδών, σε όποιο Επιστημονικό Πεδίο και αν κατευθύνονται, είναι τα εξής τρία (3):
- Αρχαία Ελληνικά Ομάδας Προσανατολισμού
- Ιστορία Ομάδας Προσανατολισμού
- Νεοελληνική Γλώσσα Γενικής Παιδείας

Οι υποψήφιοι εκτός από τα ανωτέρω τρία κοινά μαθήματα θα πρέπει να εξεταστούν:
α) στα Λατινικά Ομάδας Προσανατολισμού, για να έχουν πρόσβαση στο 1ο Επιστημονικό Πεδίο
β) στη Βιολογία Γενικής Παιδείας, για να έχουν πρόσβαση στο 3ο Επιστημονικό Πεδίο.

Οι υποψήφιοι μπορούν να επιλέξουν ένα (1) ή δύο (2) Επιστημονικά Πεδία.

Ειδικότερα, οι εναλλακτικοί συνδυασμοί πανελλαδικώς εξεταζομένων μαθημάτων της Ομάδας Προσανατολισμού Ανθρωπιστικών Σπουδών ανά Επιστημονικό Πεδίο και οι συντελεστές βαρύτητας των δύο μαθημάτων παρουσιάζονται στον παρακάτω πίνακα:

Ομάδα Προσανατολισμού ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
1ο ΕΠ: ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΕΣ, ΝΟΜΙΚΕΣ & ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ  ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ3ο ΕΠ: ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΥΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΖΩΗΣ
1. ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ (Ο.Π.) (1,3) 
2. ΙΣΤΟΡΙΑ (Ο.Π.) (0,7) 
3. ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ (Γ.Π.)
4. ΛΑΤΙΝΙΚΑ (Ο.Π.)
1. ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ (Ο.Π.)
2. ΙΣΤΟΡΙΑ (Ο.Π.) 
3. ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ (Γ.Π.) (0,4) 
4. ΒΙΟΛΟΓΙΑ (Γ.Π.) (0,9)

Όπου (Ο.Π.): Ομάδας Προσανατολισμού και (Γ.Π.): Γενικής Παιδείας

II. Ομάδα Προσανατολισμού ΘΕΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ

Τα κοινά μαθήματα, στα οποία εξετάζονται υποχρεωτικά οι υποψήφιοι της Ομάδας Προσανατολισμού Θετικών Σπουδών, σε όποιο Επιστημονικό Πεδίο και αν κατευθύνονται, είναι τα εξής τρία (3):
- Φυσική Ομάδας Προσανατολισμού
- Χημεία Ομάδας Προσανατολισμού
- Νεοελληνική Γλώσσα Γενικής Παιδείας

Οι υποψήφιοι εκτός από τα ανωτέρω τρία κοινά μαθήματα θα πρέπει να εξεταστούν:
α) στα Μαθηματικά Ομάδας Προσανατολισμού, για να έχουν πρόσβαση στο 2ο Επιστημονικό Πεδίο
β) στη Βιολογία Ομάδας Προσανατολισμού, για να έχουν πρόσβαση στο 3ο Επιστημονικό Πεδίο.

Οι υποψήφιοι μπορούν να επιλέξουν ένα (1) ή δύο (2) Επιστημονικά Πεδία.


Ειδικότερα οι εναλλακτικοί συνδυασμοί πανελλαδικώς εξεταζομένων μαθημάτων της Ομάδας Προσανατολισμού Θετικών Σπουδών ανά Επιστημονικό Πεδίο και οι συντελεστές βαρύτητας των δύο μαθημάτων παρουσιάζονται στον παρακάτω πίνακα:

Ομάδα Προσανατολισμού Θετικών Σπουδών
2ο ΕΠ: ΘΕΤΙΚΕΣ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΕΣ  ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ3ο ΕΠ: ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΥΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΖΩΗΣ
1. ΦΥΣΙΚΗ (Ο.Π.) (0,7) 
2. ΧΗΜΕΙΑ (Ο.Π.) 
3. ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ (Γ.Π.)
4. ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ (Ο.Π.) (1,3)
1. ΦΥΣΙΚΗ (Ο.Π.) 
2. ΧΗΜΕΙΑ (Ο.Π.) (0,7)
3. ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ (Γ.Π.)
4. ΒΙΟΛΟΓΙΑ (Ο.Π.) (1,3)

Όπου (Ο.Π.): Ομάδας Προσανατολισμού και (Γ.Π.): Γενικής Παιδείας

III. Ομάδα Προσανατολισμού ΣΠΟΥΔΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ

Τα κοινά μαθήματα, στα οποία εξετάζονται υποχρεωτικά οι υποψήφιοι της Ομάδας Προσανατολισμού Σπουδών Οικονομίας και Πληροφορικής, σε όποιο Επιστημονικό Πεδίο και αν κατευθύνονται, είναι τα εξής τρία(3):
- Μαθηματικά Ομάδας Προσανατολισμού
- Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον (ΑΕΠΠ) Ομάδας Προσανατολισμού
- Νεοελληνική Γλώσσα Γενικής Παιδείας

Οι υποψήφιοι εκτός από τα ανωτέρω τρία κοινά μαθήματα θα πρέπει να εξεταστούν:
α) στη Βιολογία Γενικής Παιδείας, για να έχουν πρόσβαση στο 3ο Επιστημονικό Πεδίο
β) στις Αρχές Οικονομικής Θεωρίας (ΑΟΘ) Ομάδας Προσανατολισμού, για να έχουν πρόσβαση στο 4ο Επιστημονικό Πεδίο.

Οι υποψήφιοι μπορούν να επιλέξουν ένα (1) ή δύο (2) Επιστημονικά Πεδία.

Ειδικότερα οι εναλλακτικοί συνδυασμοί πανελλαδικώς εξεταζομένων μαθημάτων της Ομάδας Προσανατολισμού Σπουδών Οικονομίας και Πληροφορικής ανά Επιστημονικό Πεδίο και οι συντελεστές βαρύτητας των δύο μαθημάτων παρουσιάζονται στον παρακάτω πίνακα:

         Ομάδα Προσανατολισμού ΣΠΟΥΔΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
3ο ΕΠ: ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΥΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΖΩΗΣ4ο ΕΠ: ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ
1. ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ (Ο.Π.) 
2. Α.Ε.Π.Π. (Ο.Π.) 
3. ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ (Γ.Π.) (0,4)
4. ΒΙΟΛΟΓΙΑ (Γ.Π.) (0,9)
1. ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ (Ο.Π.) (1,3)
2. Α.Ε.Π.Π. (Ο.Π.) 
3. ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ (Γ.Π.) 
4. Α.Ο.Θ. (Ο.Π.) (0,7)

Όπου (Ο.Π.): Ομάδας Προσανατολισμού και (Γ.Π.): Γενικής Παιδείας

Υπολογισμός Μορίων

Ο τρόπος υπολογισμού των μορίων για εισαγωγή στις Σχολές και τα Τμήματα της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης βασίζεται μόνο στο γραπτό βαθμό των 4 ή 5 μαθημάτων. Τα μόρια για κάθε επιστημονικό πεδίο προκύπτουν από τα 4 μόνο μαθήματα του κάθε πεδίου.

Για τον υπολογισμό των μορίων εφαρμόζεται ο τύπος:

[ (Α+Β+Γ+Δ) x 2 + (Α x 1,3) + (Β x 0,7) ] x 100 = ΣΥΝΟΛΟ ΜΟΡΙΩΝ για συγκεκριμένο πεδίο,

όπου Α, Β, Γ, Δ είναι οι γραπτοί βαθμοί των 4 πανελλαδικών μαθημάτων του συγκεκριμένου πεδίου και Α,Β είναι οι γραπτοί βαθμοί των 2 μαθημάτων με συντελεστές βαρύτητας του συγκεκριμένου πεδίου.

Σε περίπτωση που ο υποψήφιος διεκδικεί την εισαγωγή του σε πεδίο με μειωμένους συντελεστές βαρύτητας, τότε για τον υπολογισμό των μορίων εφαρμόζεται ο τύπος:

[ (Α+Β+Γ+Δ) x 2 + (Α x 0,9) + (Β x 0,4) ] x 100 = ΣΥΝΟΛΟ ΜΟΡΙΩΝ για συγκεκριμένο πεδίο,

όπου Α, Β, Γ, Δ είναι οι γραπτοί βαθμοί των 4 πανελλαδικών μαθημάτων του συγκεκριμένου πεδίου και Α,Β είναι οι γραπτοί βαθμοί των 2 μαθημάτων με μειωμένους συντελεστές βαρύτητας του συγκεκριμένου πεδίου.

Και στις δύο ανωτέρω περιπτώσεις, στο ΣΥΝΟΛΟ ΜΟΡΙΩΝ θα προστεθούν και τα επιπλέον μόρια που θα συγκεντρώσει ο υποψήφιος από τυχόν εξέτασή του σε ειδικά μαθήματα ή πρακτικές δοκιμασίες με τους αντίστοιχους συντελεστές του αρ. 2 της αριθμ. Φ.253/193309/Α5/2015 (ΦΕΚ 2647/Β΄) Υ.Α., για να προκύψει ένα διαφορετικό σύνολο μορίων, που θα ισχύει μόνο για τμήματα που απαιτούν ειδικά μαθήματα ή πρακτικές δοκιμασίες.

Παράδειγμα υπολογισμού μορίων

Παράδειγμα υπολογισμού μορίων για υποψήφιο της Ο.Π. Θετικών Σπουδών που εξετάζεται στα μαθήματα: Νεοελληνική Γλώσσα, Φυσική, Χημεία και Βιολογία ως μάθημα επιλογής για να έχει τη δυνατότητα να επιλέξει σχολές του 3ου Ε.Π.

Με τον ίδιο τρόπο υπολογίζονται τα μόρια και στους υπόλοιπους συνδυασμούς.


Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


Σάββατο 21 Οκτωβρίου 2017

Αποτελέσματα ερωτηματολογίου της Νέας Δημοκρατίας για τους Νέους

Αποτέλεσμα εικόνας για Αποτελέσματα ερωτηματολογίου της Νέας Δημοκρατίας για τους ΝέουςΜε την έναρξη των εργασιών του Προσυνεδρίου της Νέας Δημεοκρατίας «Για τους Νέους» στη Πάτρα, παρουσιάστηκαν τα αποτελέσματα του ερωτηματολογίου για θέματα που απασχολούν τους νέους ανθρώπους. 

18.036 πολίτες ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα της Νέας Δημοκρατίας για μία ανοιχτή διαδικασία διαλόγου και εξέφρασαν τη γνώμη τους σε πραγματικά διλήμματα πολιτικής.

Με βάση τις απαντήσεις τους:

- Θεωρούν την αναξιοκρατία και την ανεργία ως τα μεγαλύτερα προβλήματα που βιώνουν οι νέοι λόγω του πολιτικού συστήματος.

- Εστιάζουν στην δημιουργία νέων θέσεων εργασίας μέσω επενδύσεων και στην εκπαίδευση ως τις πολιτικές εκείνες που θα πρέπει να δώσει βαρύτητα μια Κυβέρνηση και όχι σε διορισμούς στο δημόσιο.

- Αναδεικνύουν την ανάγκη της αξιολόγησης για την βελτίωση του δημόσιου σχολείου.

- Αναγνωρίζουν πόσο σημαντικό είναι να συνδεθεί επιτέλους η επαγγελματική εκπαίδευση με την αγορά εργασίας.

- Επισημαίνουν ως κύρια προβλήματα των Πανεπιστημίων την ανομία και τον χαμηλό βαθμό σύνδεσής τους με την αγορά εργασίας και τις επιχειρήσεις.

- Προτάσσουν την ανάγκη ίδρυσης ιδιωτικών Πανεπιστημίων.

- Απαιτούν να καταπολεμηθεί άμεσα η εγκληματικότητα στους χώρους των Πανεπιστημίων.

- Προσβλέπουν στην δημιουργία νέων θέσεων εργασίας στον ιδιωτικό τομέα και στη μείωση της φορολογίας για να αναστραφεί η τάση φυγής των νέων στο εξωτερικό.

Για άλλη μια φορά η ιδιαίτερα υψηλή συμμετοχή σε μία καινοτόμα διαδικασία, που σε καμία περίπτωση δεν αποτελεί δημοσκόπηση, αποδεικνύει το μεγάλο ενδιαφέρον της κοινωνίας και ειδικότερα των νέων για τη διαμόρφωση των προγραμματικών θέσεων της Νέας Δημοκρατίας.

Κατεβάστε την αναλυτική παρουσίαση των αποτελεσμάτων του ερωτηματολογίου εδώ.




Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από ηλεκτρονικά ή έντυπα μέσα είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


Παρασκευή 20 Οκτωβρίου 2017

Οδηγίες για τη διδασκαλία του Ελεύθερου Σχεδίου και του Γραμμικού Σχεδίου στη Γ΄ τάξη Ημερήσιου Γενικού Λυκείου για το σχολικό έτος 2017-2018




Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


Επικύρωση αποτελεσμάτων Β΄ κατανομής για την εισαγωγή καταρτιζόμενων Ι.Ε.Κ. για την εκπαιδευτική περίοδο 2017-2018



H προθεσμία εγγραφών των επιτυχόντων Β΄ κατανομής ορίζεται και 23 Οκτωβρίου 2017.




Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από ηλεκτρονικά ή έντυπα μέσα είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


Σχετικά με την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων για την εισαγωγή των αθλητών με διακρίσεις στην τριτοβάθμια εκπαίδευση έτους 2017

Αποτέλεσμα εικόνας για ανακοίνωση των αποτελεσμάτων για την εισαγωγή των αθλητών με διακρίσεις στην τριτοβάθμια εκπαίδευση έτους 2017Μετά από πολλά ερωτήματα αναγνωστών του panelladikes24 σχετικά με την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων για την εισαγωγή των αθλητών με διακρίσεις στην τριτοβάθμια εκπαίδευση έτους 2017, σας ενημερώνουμε για τα εξής:

- δεν υπάρχει επίσημη ενημέρωση από το υπουργείο για την ημερομηνία ανακοίνωσης των σχετικών αποτελεσμάτων,

- αναμένεται να δημοσιευτούν σύντομα και σε κάθε περίπτωση εντός του μήνα Οκτωβρίου (εκτός απροόπτου),

- το panelladikes24 παρακολουθεί το θέμα και θα ενημερώσει για οποιαδήποτε εξέλιξη.

Πατήστε εδώ για να έχετε ενημέρωση αποκλειστικά για την ειδική κατηγορία των αθλητών.



Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


Πέμπτη 19 Οκτωβρίου 2017

Ο υπουργός Παιδείας για τη συνεργασία και τις συνενώσεις Ιδρυμάτων

19 10 17gavr morf1Ο κ. Γαβρόγλου αναφέρθηκε στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής, στις διεργασίες που συντελούνται μεταξύ των Πανεπιστημίων και των ΤΕΙ λέγοντας:

«Να ξεκαθαρίσουμε ότι η πολιτική της κυβέρνησης δεν είναι η πανεπιστημιοποίηση των ΤΕΙ. Η λογική της κυβέρνησης είναι η αναβάθμιση των Ανωτάτων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων μέσα στον Ενιαίο Χώρο Έρευνας και Εκπαίδευσης. 

Αυτό που γίνεται σήμερα και το οποίο ελπίζω να χειροκροτήσει κάθε πτέρυγα, είναι ότι για πρώτη φορά υπάρχουν κοινές επιτροπές πανεπιστημίων και ΤΕΙ και οι οποίες συζητούν θεσμικά πια την προοπτική συνεργασίας και συνενώσεων των ιδρυμάτων. 

Δεν υπάρχει θέμα να κλείσει το ένα, να ανοίξει το άλλο κλπ., αλλά να αξιοποιήσουμε ό,τι είναι δυνατό για την αναβάθμιση των ιδρυμάτων, μέσα από απολύτως συναινετικές διαδικασίες, για το καλό και των φοιτητών μας και των τοπικών κοινωνιών και των ιδρυμάτων μας. 

Θα πρέπει να ενισχυθεί η κουλτούρα συνεννόησης, που γίνεται για πρώτη φορά. Θα δούμε ποιες προτάσεις θα προκύψουν, θα δούμε ποιες δυνατότητες έχει η κοινωνία, αλλά τουλάχιστον να ακούσουμε τα ιδρύματα αυτά, όπως έχει γίνει με τον διάλογο και τη συνεννόηση ανάμεσα στο Ιόνιο πανεπιστήμιο και τα ΤΕΙ Ιονίων Νήσων, όπως έχει γίνει ανάμεσα στο πανεπιστήμιο Ιωαννίνων και το ΤΕΙ Ηπείρου, όπως έχει γίνει ανάμεσα στο πανεπιστήμιο και στο ΤΕΙ Θεσσαλίας και το ΤΕΙ Στερεάς Ελλάδας, όπως έχει γίνει στην Κρήτη, όπου τα τέσσερα ιδρύματα συνδιοργανώνουν ημερίδα, το Νοέμβριο, για τα διετή προγράμματα σπουδών που θα ιδρυθούν. 

Και βεβαίως, υπάρχει το πολύ ενδιαφέρον εγχείρημα της ίδρυσης του πανεπιστημίου Δ. Αττικής, με τη συγχώνευση του ΤΕΙ Πειραιά και του ΤΕΙ Αθηνών. 

Αποκλειστικό ρόλο στην ίδρυση και συγχώνευση των ιδρυμάτων διαδραματίζουν τα ακαδημαϊκά κριτήρια. Θα δούμε ποιες είναι οι δυσκολίες, θα δούμε ποια ιδρύματα και ποια τμήματα θέλουν την έξτρα βοήθεια, για να έρθουν στο επίπεδο που πρέπει. 

Αυτό όμως που λέμε, είναι ότι ένα απίστευτο πολιτικό παιχνίδι παίχτηκε σε βάρος των ΤΕΙ και των τοπικών κοινωνιών, που πολλές τοπικές κοινωνίες είδαν την δημιουργία τμημάτων αποκλειστικά με την έννοια της οικονομικής αξιοποίησης, αυτό θα τελειώσει. 

Οι ακαδημαϊκές πρωτοβουλίες δεν μπορεί να είναι δέσμιες άλλων κανόνων πέραν των ακαδημαϊκών, και αυτό θα το προχωρήσουμε. Θα κάνουμε μια πρόταση και προς τα άλλα κόμματα και θα περιμένουμε συγκεκριμένες προτάσεις για να πάρουμε αποφάσεις με τα κριτήρια που είπα».



Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.