Δευτέρα 23 Οκτωβρίου 2017

Ενημέρωση μαθητών της τελευταίας τάξης ΓΕΛ σχολικού έτους 2017-2018 και των αποφοίτων - υποψηφίων για τις Πανελλαδικές Εξετάσεις ΓΕΛ 2018 σχετικά με τα εξεταζόμενα μαθήματα σε πανελλαδικό επίπεδο

Επιστημονικά Πεδία (αλλαγές σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά)

Οι Σχολές, τα Τμήματα και οι Εισαγωγικές Κατευθύνσεις Τμημάτων των Πανεπιστημίων, των Ανωτάτων Εκκλησιαστικών Ακαδημιών, των Τ.Ε.Ι., των Α.Σ.Τ.Ε., των Στρατιωτικών Σχολών, των Σχολών της Αστυνομικής και Πυροσβεστικής Ακαδημίας, καθώς και της Ακαδημίας Εμπορικού Ναυτικού κατατάσσονται σε τέσσερα (4) Επιστημονικά Πεδία, που ορίζονται ως εξής:

- 1ο Επιστημονικό Πεδίο: Ανθρωπιστικές, Νομικές και Κοινωνικές Επιστήμες
- 2ο Επιστημονικό Πεδίο: Θετικές και Τεχνολογικές Επιστήμες
- 3ο Επιστημονικό Πεδίο: Επιστήμες Υγείας και Ζωής
- 4ο Επιστημονικό Πεδίο: Επιστήμες Οικονομίας και Πληροφορική


Ομάδες Προσανατολισμού

Οι μαθητές της Γ΄ τάξης Ημερήσιου και Δ΄ τάξης Εσπερινού Γενικού Λυκείου έχουν ήδη επιλέξει και παρακολουθούν μία από τις παρακάτω Ομάδες Μαθημάτων Προσανατολισμού: 

- Ομάδα Προσανατολισμού ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ 
- Ομάδα Προσανατολισμού ΘΕΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ 
- Ομάδα Προσανατολισμού ΣΠΟΥΔΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ 

Ομάδες Προσανατολισμού, Μαθήματα και Επιστημονικά Πεδία 

Οι Ομάδες Προσανατολισμού επιτρέπουν την πρόσβαση σε συγκεκριμένα Επιστημονικά Πεδία κατόπιν συμμετοχής σε εξετάσεις που διεξάγονται σε πανελλαδικό επίπεδο με θέματα από την εξεταστέα ύλη της τάξης αυτής που προκύπτουν αποκλειστικά από Κεντρική Επιτροπή Εξετάσεων. 

Οι μαθητές της τελευταίας τάξης Γενικού Λυκείου και οι απόφοιτοι-υποψήφιοι, οι οποίοι θα συμμετάσχουν στις Πανελλαδικές Εξετάσεις, που επιθυμούν να είναι υποψήφιοι σε ένα (1) μόνο Επιστημονικό Πεδίο, εξετάζονται σε τέσσερα (4) μαθήματα, ενώ όσοι επιθυμούν να είναι υποψήφιοι σε δύο (2) Επιστημονικά Πεδία, εξετάζονται και σε ένα πέμπτο (5ο) μάθημα, το οποίο μπορεί να είναι Γενικής Παιδείας ή Ομάδας Προσανατολισμού. 

Οι μαθητές εξετάζονται υποχρεωτικά στα μαθήματα της Ομάδας Προσανατολισμού που ήδη έχουν επιλέξει και παρακολουθούν ενώ οι απόφοιτοι μπορούν να επιλέξουν να εξεταστούν στα μαθήματα οποιασδήποτε Ομάδας Προσανατολισμού. 

Όλοι οι υποψήφιοι μπορούν να επιλέξουν έναν ή δύο από τους παρακάτω εναλλακτικούς συνδυασμούς μαθημάτων ανά Ομάδα Προσανατολισμού, λαμβάνοντας υπόψη και τα μαθήματα στα οποία υπάρχουν αυξημένοι συντελεστές βαρύτητας, όπως αυτοί καθορίστηκαν με το άρθρο 2 της αριθμ. Φ.253/142542/Α5/2017 (ΦΕΚ 2995 B’) Υπουργικής Απόφασης. 

Για την εισαγωγή στα τμήματα κάθε Επιστημονικού Πεδίου, θα υπολογίζονται τα τέσσερα (4) μαθήματα και οι συντελεστές βαρύτητας τα οποία προβλέπονται στην Ομάδα Προσανατολισμού όπου ανήκει ο υποψήφιος για το συγκεκριμένο Επιστημονικό Πεδίο.

Συγκεκριμένα:

Ι. Ομάδα Προσανατολισμού ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ

Τα κοινά μαθήματα, στα οποία εξετάζονται υποχρεωτικά οι υποψήφιοι της Ομάδας Προσανατολισμού Ανθρωπιστικών Σπουδών, σε όποιο Επιστημονικό Πεδίο και αν κατευθύνονται, είναι τα εξής τρία (3):
- Αρχαία Ελληνικά Ομάδας Προσανατολισμού
- Ιστορία Ομάδας Προσανατολισμού
- Νεοελληνική Γλώσσα Γενικής Παιδείας

Οι υποψήφιοι εκτός από τα ανωτέρω τρία κοινά μαθήματα θα πρέπει να εξεταστούν:
α) στα Λατινικά Ομάδας Προσανατολισμού, για να έχουν πρόσβαση στο 1ο Επιστημονικό Πεδίο
β) στη Βιολογία Γενικής Παιδείας, για να έχουν πρόσβαση στο 3ο Επιστημονικό Πεδίο.

Οι υποψήφιοι μπορούν να επιλέξουν ένα (1) ή δύο (2) Επιστημονικά Πεδία.

Ειδικότερα, οι εναλλακτικοί συνδυασμοί πανελλαδικώς εξεταζομένων μαθημάτων της Ομάδας Προσανατολισμού Ανθρωπιστικών Σπουδών ανά Επιστημονικό Πεδίο και οι συντελεστές βαρύτητας των δύο μαθημάτων παρουσιάζονται στον παρακάτω πίνακα:

Ομάδα Προσανατολισμού ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
1ο ΕΠ: ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΕΣ, ΝΟΜΙΚΕΣ & ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ  ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ3ο ΕΠ: ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΥΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΖΩΗΣ
1. ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ (Ο.Π.) (1,3) 
2. ΙΣΤΟΡΙΑ (Ο.Π.) (0,7) 
3. ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ (Γ.Π.)
4. ΛΑΤΙΝΙΚΑ (Ο.Π.)
1. ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ (Ο.Π.)
2. ΙΣΤΟΡΙΑ (Ο.Π.) 
3. ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ (Γ.Π.) (0,4) 
4. ΒΙΟΛΟΓΙΑ (Γ.Π.) (0,9)

Όπου (Ο.Π.): Ομάδας Προσανατολισμού και (Γ.Π.): Γενικής Παιδείας

II. Ομάδα Προσανατολισμού ΘΕΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ

Τα κοινά μαθήματα, στα οποία εξετάζονται υποχρεωτικά οι υποψήφιοι της Ομάδας Προσανατολισμού Θετικών Σπουδών, σε όποιο Επιστημονικό Πεδίο και αν κατευθύνονται, είναι τα εξής τρία (3):
- Φυσική Ομάδας Προσανατολισμού
- Χημεία Ομάδας Προσανατολισμού
- Νεοελληνική Γλώσσα Γενικής Παιδείας

Οι υποψήφιοι εκτός από τα ανωτέρω τρία κοινά μαθήματα θα πρέπει να εξεταστούν:
α) στα Μαθηματικά Ομάδας Προσανατολισμού, για να έχουν πρόσβαση στο 2ο Επιστημονικό Πεδίο
β) στη Βιολογία Ομάδας Προσανατολισμού, για να έχουν πρόσβαση στο 3ο Επιστημονικό Πεδίο.

Οι υποψήφιοι μπορούν να επιλέξουν ένα (1) ή δύο (2) Επιστημονικά Πεδία.


Ειδικότερα οι εναλλακτικοί συνδυασμοί πανελλαδικώς εξεταζομένων μαθημάτων της Ομάδας Προσανατολισμού Θετικών Σπουδών ανά Επιστημονικό Πεδίο και οι συντελεστές βαρύτητας των δύο μαθημάτων παρουσιάζονται στον παρακάτω πίνακα:

Ομάδα Προσανατολισμού Θετικών Σπουδών
2ο ΕΠ: ΘΕΤΙΚΕΣ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΕΣ  ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ3ο ΕΠ: ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΥΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΖΩΗΣ
1. ΦΥΣΙΚΗ (Ο.Π.) (0,7) 
2. ΧΗΜΕΙΑ (Ο.Π.) 
3. ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ (Γ.Π.)
4. ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ (Ο.Π.) (1,3)
1. ΦΥΣΙΚΗ (Ο.Π.) 
2. ΧΗΜΕΙΑ (Ο.Π.) (0,7)
3. ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ (Γ.Π.)
4. ΒΙΟΛΟΓΙΑ (Ο.Π.) (1,3)

Όπου (Ο.Π.): Ομάδας Προσανατολισμού και (Γ.Π.): Γενικής Παιδείας

III. Ομάδα Προσανατολισμού ΣΠΟΥΔΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ

Τα κοινά μαθήματα, στα οποία εξετάζονται υποχρεωτικά οι υποψήφιοι της Ομάδας Προσανατολισμού Σπουδών Οικονομίας και Πληροφορικής, σε όποιο Επιστημονικό Πεδίο και αν κατευθύνονται, είναι τα εξής τρία(3):
- Μαθηματικά Ομάδας Προσανατολισμού
- Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον (ΑΕΠΠ) Ομάδας Προσανατολισμού
- Νεοελληνική Γλώσσα Γενικής Παιδείας

Οι υποψήφιοι εκτός από τα ανωτέρω τρία κοινά μαθήματα θα πρέπει να εξεταστούν:
α) στη Βιολογία Γενικής Παιδείας, για να έχουν πρόσβαση στο 3ο Επιστημονικό Πεδίο
β) στις Αρχές Οικονομικής Θεωρίας (ΑΟΘ) Ομάδας Προσανατολισμού, για να έχουν πρόσβαση στο 4ο Επιστημονικό Πεδίο.

Οι υποψήφιοι μπορούν να επιλέξουν ένα (1) ή δύο (2) Επιστημονικά Πεδία.

Ειδικότερα οι εναλλακτικοί συνδυασμοί πανελλαδικώς εξεταζομένων μαθημάτων της Ομάδας Προσανατολισμού Σπουδών Οικονομίας και Πληροφορικής ανά Επιστημονικό Πεδίο και οι συντελεστές βαρύτητας των δύο μαθημάτων παρουσιάζονται στον παρακάτω πίνακα:

         Ομάδα Προσανατολισμού ΣΠΟΥΔΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
3ο ΕΠ: ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΥΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΖΩΗΣ4ο ΕΠ: ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ
1. ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ (Ο.Π.) 
2. Α.Ε.Π.Π. (Ο.Π.) 
3. ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ (Γ.Π.) (0,4)
4. ΒΙΟΛΟΓΙΑ (Γ.Π.) (0,9)
1. ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ (Ο.Π.) (1,3)
2. Α.Ε.Π.Π. (Ο.Π.) 
3. ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ (Γ.Π.) 
4. Α.Ο.Θ. (Ο.Π.) (0,7)

Όπου (Ο.Π.): Ομάδας Προσανατολισμού και (Γ.Π.): Γενικής Παιδείας

Υπολογισμός Μορίων

Ο τρόπος υπολογισμού των μορίων για εισαγωγή στις Σχολές και τα Τμήματα της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης βασίζεται μόνο στο γραπτό βαθμό των 4 ή 5 μαθημάτων. Τα μόρια για κάθε επιστημονικό πεδίο προκύπτουν από τα 4 μόνο μαθήματα του κάθε πεδίου.

Για τον υπολογισμό των μορίων εφαρμόζεται ο τύπος:

[ (Α+Β+Γ+Δ) x 2 + (Α x 1,3) + (Β x 0,7) ] x 100 = ΣΥΝΟΛΟ ΜΟΡΙΩΝ για συγκεκριμένο πεδίο,

όπου Α, Β, Γ, Δ είναι οι γραπτοί βαθμοί των 4 πανελλαδικών μαθημάτων του συγκεκριμένου πεδίου και Α,Β είναι οι γραπτοί βαθμοί των 2 μαθημάτων με συντελεστές βαρύτητας του συγκεκριμένου πεδίου.

Σε περίπτωση που ο υποψήφιος διεκδικεί την εισαγωγή του σε πεδίο με μειωμένους συντελεστές βαρύτητας, τότε για τον υπολογισμό των μορίων εφαρμόζεται ο τύπος:

[ (Α+Β+Γ+Δ) x 2 + (Α x 0,9) + (Β x 0,4) ] x 100 = ΣΥΝΟΛΟ ΜΟΡΙΩΝ για συγκεκριμένο πεδίο,

όπου Α, Β, Γ, Δ είναι οι γραπτοί βαθμοί των 4 πανελλαδικών μαθημάτων του συγκεκριμένου πεδίου και Α,Β είναι οι γραπτοί βαθμοί των 2 μαθημάτων με μειωμένους συντελεστές βαρύτητας του συγκεκριμένου πεδίου.

Και στις δύο ανωτέρω περιπτώσεις, στο ΣΥΝΟΛΟ ΜΟΡΙΩΝ θα προστεθούν και τα επιπλέον μόρια που θα συγκεντρώσει ο υποψήφιος από τυχόν εξέτασή του σε ειδικά μαθήματα ή πρακτικές δοκιμασίες με τους αντίστοιχους συντελεστές του αρ. 2 της αριθμ. Φ.253/193309/Α5/2015 (ΦΕΚ 2647/Β΄) Υ.Α., για να προκύψει ένα διαφορετικό σύνολο μορίων, που θα ισχύει μόνο για τμήματα που απαιτούν ειδικά μαθήματα ή πρακτικές δοκιμασίες.

Παράδειγμα υπολογισμού μορίων

Παράδειγμα υπολογισμού μορίων για υποψήφιο της Ο.Π. Θετικών Σπουδών που εξετάζεται στα μαθήματα: Νεοελληνική Γλώσσα, Φυσική, Χημεία και Βιολογία ως μάθημα επιλογής για να έχει τη δυνατότητα να επιλέξει σχολές του 3ου Ε.Π.

Με τον ίδιο τρόπο υπολογίζονται τα μόρια και στους υπόλοιπους συνδυασμούς.


Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


Σάββατο 21 Οκτωβρίου 2017

Αποτελέσματα ερωτηματολογίου της Νέας Δημοκρατίας για τους Νέους

Αποτέλεσμα εικόνας για Αποτελέσματα ερωτηματολογίου της Νέας Δημοκρατίας για τους ΝέουςΜε την έναρξη των εργασιών του Προσυνεδρίου της Νέας Δημεοκρατίας «Για τους Νέους» στη Πάτρα, παρουσιάστηκαν τα αποτελέσματα του ερωτηματολογίου για θέματα που απασχολούν τους νέους ανθρώπους. 

18.036 πολίτες ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα της Νέας Δημοκρατίας για μία ανοιχτή διαδικασία διαλόγου και εξέφρασαν τη γνώμη τους σε πραγματικά διλήμματα πολιτικής.

Με βάση τις απαντήσεις τους:

- Θεωρούν την αναξιοκρατία και την ανεργία ως τα μεγαλύτερα προβλήματα που βιώνουν οι νέοι λόγω του πολιτικού συστήματος.

- Εστιάζουν στην δημιουργία νέων θέσεων εργασίας μέσω επενδύσεων και στην εκπαίδευση ως τις πολιτικές εκείνες που θα πρέπει να δώσει βαρύτητα μια Κυβέρνηση και όχι σε διορισμούς στο δημόσιο.

- Αναδεικνύουν την ανάγκη της αξιολόγησης για την βελτίωση του δημόσιου σχολείου.

- Αναγνωρίζουν πόσο σημαντικό είναι να συνδεθεί επιτέλους η επαγγελματική εκπαίδευση με την αγορά εργασίας.

- Επισημαίνουν ως κύρια προβλήματα των Πανεπιστημίων την ανομία και τον χαμηλό βαθμό σύνδεσής τους με την αγορά εργασίας και τις επιχειρήσεις.

- Προτάσσουν την ανάγκη ίδρυσης ιδιωτικών Πανεπιστημίων.

- Απαιτούν να καταπολεμηθεί άμεσα η εγκληματικότητα στους χώρους των Πανεπιστημίων.

- Προσβλέπουν στην δημιουργία νέων θέσεων εργασίας στον ιδιωτικό τομέα και στη μείωση της φορολογίας για να αναστραφεί η τάση φυγής των νέων στο εξωτερικό.

Για άλλη μια φορά η ιδιαίτερα υψηλή συμμετοχή σε μία καινοτόμα διαδικασία, που σε καμία περίπτωση δεν αποτελεί δημοσκόπηση, αποδεικνύει το μεγάλο ενδιαφέρον της κοινωνίας και ειδικότερα των νέων για τη διαμόρφωση των προγραμματικών θέσεων της Νέας Δημοκρατίας.

Κατεβάστε την αναλυτική παρουσίαση των αποτελεσμάτων του ερωτηματολογίου εδώ.




Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από ηλεκτρονικά ή έντυπα μέσα είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


Παρασκευή 20 Οκτωβρίου 2017

Οδηγίες για τη διδασκαλία του Ελεύθερου Σχεδίου και του Γραμμικού Σχεδίου στη Γ΄ τάξη Ημερήσιου Γενικού Λυκείου για το σχολικό έτος 2017-2018




Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


Επικύρωση αποτελεσμάτων Β΄ κατανομής για την εισαγωγή καταρτιζόμενων Ι.Ε.Κ. για την εκπαιδευτική περίοδο 2017-2018



H προθεσμία εγγραφών των επιτυχόντων Β΄ κατανομής ορίζεται και 23 Οκτωβρίου 2017.




Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από ηλεκτρονικά ή έντυπα μέσα είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


Σχετικά με την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων για την εισαγωγή των αθλητών με διακρίσεις στην τριτοβάθμια εκπαίδευση έτους 2017

Αποτέλεσμα εικόνας για ανακοίνωση των αποτελεσμάτων για την εισαγωγή των αθλητών με διακρίσεις στην τριτοβάθμια εκπαίδευση έτους 2017Μετά από πολλά ερωτήματα αναγνωστών του panelladikes24 σχετικά με την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων για την εισαγωγή των αθλητών με διακρίσεις στην τριτοβάθμια εκπαίδευση έτους 2017, σας ενημερώνουμε για τα εξής:

- δεν υπάρχει επίσημη ενημέρωση από το υπουργείο για την ημερομηνία ανακοίνωσης των σχετικών αποτελεσμάτων,

- αναμένεται να δημοσιευτούν σύντομα και σε κάθε περίπτωση εντός του μήνα Οκτωβρίου (εκτός απροόπτου),

- το panelladikes24 παρακολουθεί το θέμα και θα ενημερώσει για οποιαδήποτε εξέλιξη.

Πατήστε εδώ για να έχετε ενημέρωση αποκλειστικά για την ειδική κατηγορία των αθλητών.



Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


Πέμπτη 19 Οκτωβρίου 2017

Ο υπουργός Παιδείας για τη συνεργασία και τις συνενώσεις Ιδρυμάτων

19 10 17gavr morf1Ο κ. Γαβρόγλου αναφέρθηκε στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής, στις διεργασίες που συντελούνται μεταξύ των Πανεπιστημίων και των ΤΕΙ λέγοντας:

«Να ξεκαθαρίσουμε ότι η πολιτική της κυβέρνησης δεν είναι η πανεπιστημιοποίηση των ΤΕΙ. Η λογική της κυβέρνησης είναι η αναβάθμιση των Ανωτάτων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων μέσα στον Ενιαίο Χώρο Έρευνας και Εκπαίδευσης. 

Αυτό που γίνεται σήμερα και το οποίο ελπίζω να χειροκροτήσει κάθε πτέρυγα, είναι ότι για πρώτη φορά υπάρχουν κοινές επιτροπές πανεπιστημίων και ΤΕΙ και οι οποίες συζητούν θεσμικά πια την προοπτική συνεργασίας και συνενώσεων των ιδρυμάτων. 

Δεν υπάρχει θέμα να κλείσει το ένα, να ανοίξει το άλλο κλπ., αλλά να αξιοποιήσουμε ό,τι είναι δυνατό για την αναβάθμιση των ιδρυμάτων, μέσα από απολύτως συναινετικές διαδικασίες, για το καλό και των φοιτητών μας και των τοπικών κοινωνιών και των ιδρυμάτων μας. 

Θα πρέπει να ενισχυθεί η κουλτούρα συνεννόησης, που γίνεται για πρώτη φορά. Θα δούμε ποιες προτάσεις θα προκύψουν, θα δούμε ποιες δυνατότητες έχει η κοινωνία, αλλά τουλάχιστον να ακούσουμε τα ιδρύματα αυτά, όπως έχει γίνει με τον διάλογο και τη συνεννόηση ανάμεσα στο Ιόνιο πανεπιστήμιο και τα ΤΕΙ Ιονίων Νήσων, όπως έχει γίνει ανάμεσα στο πανεπιστήμιο Ιωαννίνων και το ΤΕΙ Ηπείρου, όπως έχει γίνει ανάμεσα στο πανεπιστήμιο και στο ΤΕΙ Θεσσαλίας και το ΤΕΙ Στερεάς Ελλάδας, όπως έχει γίνει στην Κρήτη, όπου τα τέσσερα ιδρύματα συνδιοργανώνουν ημερίδα, το Νοέμβριο, για τα διετή προγράμματα σπουδών που θα ιδρυθούν. 

Και βεβαίως, υπάρχει το πολύ ενδιαφέρον εγχείρημα της ίδρυσης του πανεπιστημίου Δ. Αττικής, με τη συγχώνευση του ΤΕΙ Πειραιά και του ΤΕΙ Αθηνών. 

Αποκλειστικό ρόλο στην ίδρυση και συγχώνευση των ιδρυμάτων διαδραματίζουν τα ακαδημαϊκά κριτήρια. Θα δούμε ποιες είναι οι δυσκολίες, θα δούμε ποια ιδρύματα και ποια τμήματα θέλουν την έξτρα βοήθεια, για να έρθουν στο επίπεδο που πρέπει. 

Αυτό όμως που λέμε, είναι ότι ένα απίστευτο πολιτικό παιχνίδι παίχτηκε σε βάρος των ΤΕΙ και των τοπικών κοινωνιών, που πολλές τοπικές κοινωνίες είδαν την δημιουργία τμημάτων αποκλειστικά με την έννοια της οικονομικής αξιοποίησης, αυτό θα τελειώσει. 

Οι ακαδημαϊκές πρωτοβουλίες δεν μπορεί να είναι δέσμιες άλλων κανόνων πέραν των ακαδημαϊκών, και αυτό θα το προχωρήσουμε. Θα κάνουμε μια πρόταση και προς τα άλλα κόμματα και θα περιμένουμε συγκεκριμένες προτάσεις για να πάρουμε αποφάσεις με τα κριτήρια που είπα».



Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


Παρατείνεται έως τις 25 Οκτωβρίου η προθεσμία υποβολής των αιτήσεων χορήγησης του στεγαστικού επιδόματος

19 stegastikoΤο Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων ενημερώνει τους ενδιαφερόμενους, ότι η προθεσμία υποβολής των αιτήσεων χορήγησης του στεγαστικού επιδόματος για το ακαδημαϊκό έτος 2016-17, η οποία έληγε την 20η Οκτωβρίου 2017, παρατείνεται έως και την Τετάρτη 25 Οκτωβρίου 2017.

Δεδομένου ότι δεν προβλέπεται να δοθεί άλλη παράταση, ενημερώνονται οι αιτούντες οι οποίοι δεν έχουν υποβάλλει οριστικά την αίτησή τους, ότι μπορούν να το κάνουν έως την ανωτέρω ημερομηνία στην ηλεκτρονική διεύθυνση https://stegastiko.minedu.gov.gr.

Δείτε αναλυτικές πληροφορίες στο σύνδεσμο που ακολουθεί.




Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


Μέχρι αύριο οι αιτήσεις για το φοιτητικό στεγαστικό επίδομα ακαδημαϊκού έτους 2016-2017

Αποτέλεσμα εικόνας για Μέχρι αύριο οι αιτήσεις για το φοιτητικό στεγαστικό επίδομα ακαδημαϊκού έτους 2016-2017Υπενθυμίζεται ότι μέχρι αύριο Παρασκευή 20 Οκτωβρίου 2017 μπορούν οι φοιτητές να υποβάλλουν ηλεκτρονική αίτηση για το στεγαστικό επίδομα ακαδημαϊκού έτους 2016-2017.

Δείτε αναλυτικές πληροφορίες στο σύνδεσμο που ακολουθεί.




Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


Τετάρτη 18 Οκτωβρίου 2017

Συζητήσεις για τους απόφοιτους ΕΠΑΛ Ναυτικού Τομέα ώστε να έχουν δυνατότητα εξέλιξης σε Αξιωματικούς Εμπορικού Ναυτικού Α΄ Τάξεως (βαθμοί Α΄ Πλοιάρχου και A΄ Μηχανικού Εμπορικού Ναυτικού)

Την προοπτική της εξέλιξης των αποφοίτων ΕΠΑΛ Ναυτικού Τομέα ώστε να φθάνουν μέχρι του βαθμού του Α΄ Πλοιάρχου και A΄ Μηχανικού Εμπορικού Ναυτικού, συζήτησε ο Υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Παναγιώτης Κουρουμπλής με τον Υφυπουργό Παιδείας Δημήτρη Μπαξεβανάκη, σε σύσκεψη που συγκλήθηκε στο ΥΝΑΝΠ.

Στη σύσκεψη συμμετείχαν ο ΓΓ Ναυτιλίας Διονύσης Χαράλαμπος Καλαματιανός, ο πρόεδρος του Ναυτικού Επιμελητηρίου Γιώργος Πατέρας, ο διευθυντής του ΚΕΣΕΝ Πλοιάρχων Στέφανος Αμαριώτης, ο πρόεδρος της ΠΕΠΕΝ Μανώλης Τσικαλάκης και υπηρεσιακοί παράγοντες.

Κατά τη σύσκεψη διαπιστώθηκε η ανάγκη να αυξηθεί ο αριθμός των νέων που στρέφονται στο ναυτικό επάγγελμα, αλλά και οι πραγματικές ανάγκες για τη θεωρητική εκπαίδευση των αξιωματικών του Εμπορικού Ναυτικού. Διαπιστώθηκε η ανάγκη, οι αξιωματικοί του Εμπορικού Ναυτικού, Πλοίαρχοι και Μηχανικοί, να μπορούν να ανταποκρίνονται στις σύγχρονες υψηλές προδιαγραφές των πλοίων, που είναι πλέον ηλεκτρονικά. Συμφωνήθηκε κατά ακολούθως, να γίνει επόμενη συνάντηση για να συζητηθούν οι ουσιαστικές προϋποθέσεις, υπό τις οποίες θα μπορούσαν να εξελιχθούν οι απόφοιτοι των ΕΠΑΛ Ναυτικού Τομέα σε Αξιωματικούς Εμπορικού Ναυτικού Α΄ Τάξεως.



Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


Σχετικά με τα αποτελέσματα των Μετεγγραφών Φοιτητών έτους 2017

Αποτέλεσμα εικόνας για αποτελεσματα βασεις υπουργειο παιδειας δικαιολογητικα μετεγγραφες φοιτητων 2017-2018Μετά από πολλά ερωτήματα αναγνωστών του panelladikes24 σχετικά με τα αποτελέσματα των Μετεγγραφών Φοιτητών έτους 2017, σας ενημερώνουμε για τα εξής:

- δεν υπάρχει επίσημη ενημέρωση από το ΥΠΠΕΘ για την ημερομηνία ανακοίνωσης των αποτελεσμάτων.

- τα αποτελέσματα των ηλεκτρονικών αιτήσεων θα ανακοινωθούν σύντομα. Μάλιστα, το υπουργείο είχε ανακοινώσει ότι θα ανακοινωθούν λίγες μέρες μετά την λήξη της προθεσμίας υποβολής των αιτήσεων. 

- τo panelladikes24 θα ενημερώνει για κάθε εξέλιξη στο θέμα των Μετεγγραφών Φοιτητών.

Συνεχής ενημέρωση θα υπάρχει και στη σελίδα facebook.com/panelladikes24.

Πατήστε εδώ για να δείτε όλες τις εξελίξεις για τις Μετεγγραφές Φοιτητών.



Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.