Τρίτη 17 Οκτωβρίου 2017

Ενδεικτικά κριτήρια στο μάθημα των Νέων Ελληνικών της Γ΄ ημερησίου ΕΠΑΛ σύμφωνα με το νέο τρόπο αξιολόγησης των μαθητών/τριών στις Πανελλαδικές Εξετάσεις 2018





Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από ηλεκτρονικά ή έντυπα μέσα είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


Κατατακτήριες εξετάσεις για την εισαγωγή στην Σχολή Ανθυποπυραγών της Πυροσβεστικής Ακαδημίας - Θέματα και απαντήσεις έτους 2017-2018

Αποτέλεσμα εικόνας για Κατατακτήριες εξετάσεις για την την εισαγωγή στην Σχολή Ανθυποπυραγών της Πυροσβεστικής Ακαδημίας - Θέματα και απαντήσεις έτους 2017-2018Δείτε τα ερωτήματα και τις σωστές απαντήσεις στα θέματα που εξετάστηκαν οι πτυχιούχοι ΑΕΙ στις κατατακτήριες εξετάσεις για την εισαγωγή στην Σχολή Ανθυποπυραγών της Πυροσβεστικής Ακαδημίας 








Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από ηλεκτρονικά ή έντυπα μέσα είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


Νέα Δημοκρατία - Προσυνέδριο για τους νέους - Ερωτηματολόγιο

Το Σάββατο 21/10/2017 η Νέα Δημοκρατία διοργανώνει το 2ο προσυνέδριο στην Πάτρα με θέμα τους νέους.
Θεματικές Ενότητες Προσυνεδρίου:

- Προσχολική Αγωγή. Σύγχρονα, ευρωπαϊκά δημοτικά, γυμνάσια και λύκεια.

- Επαγγελματική εκπαίδευση, Επαγγελματική Κατάρτιση και Δια Βίου Μάθηση: Όλα από την αρχή

- Τα Πανεπιστήμια πόλοι έρευνας, καινοτομίας και αριστείας: "Η Ελλάδα διεθνές κέντρο εκπαίδευσης"

- Αναστρέφοντας τη «Φυγή»: Πολιτικές για να γίνει η Ελλάδα ξανά ελκυστική για τους νέους

Δείτε και απαντήστε στο Ερωτηματολόγιο του 2ου Προσυνεδρίου πατώντας εδώ.



Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από ηλεκτρονικά ή έντυπα μέσα είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


Αποτελέσματα διαγωνισμού εισαγωγής πτυχιούχων Ανώτατων Εκπαιδευτικών και Τεχνολογικών Ιδρυμάτων, στην Σχολή Ανθυποπυραγών της Πυροσβεστικής Ακαδημίας, το ακαδημαϊκό έτος 2017-2018, με κατατακτήριες εξετάσεις


Δείτε επίσης:






Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από ηλεκτρονικά ή έντυπα μέσα είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


Το ΙΕΠ για τα αντικείμενα των Φυσικών Επιστημών στο Νέο Λύκειο - Θα υπάρχουν εξάωρα μαθήματα στη Γ΄ Λυκείου

Αποτέλεσμα εικόνας για Το ΙΕΠ για τα αντικείμενα των Φυσικών Επιστημών στο Νέο Λύκειο - Θα υπάρχουν εξάωρα μαθήματα στη Γ΄ ΛυκείουΣχετικά με τα αντικείμενα των Φυσικών Επιστημών το Δ.Σ. του Ι.Ε.Π. θα ήθελε να διευκρινίσει

α) Θα πρέπει καταρχάς να επισημανθεί ότι η μέριμνα για την επαρκή κάλυψη των αντικειμένων των Φυσικών Επιστημών αποτελεί βασική προτεραιότητα του ΙΕΠ. Με αυτή την έγνοια και με την ευκαιρία της ανανέωσης των προγραμμάτων του Λυκείου, το ΙΕΠ αναλαμβάνει να βελτιώσει τη διδασκαλία αυτών των αντικειμένων στο Δημοτικό και το Γυμνάσιο και, μεταξύ άλλων, να καλύψει το κενό που δημιουργήθηκε με την περσινή μείωση των διδακτικών ωρών των Φυσικών Επιστημών στο Γυμνάσιο. 

β) Στο Πρόγραμμα Σπουδών της νέας Β’ Λυκείου, η οποία θα ισχύσει από την επόμενη σχολική χρονιά, έχει προβλεφθεί ένα μάθημα κορμού για τα αντικείμενα των Φυσικών Επιστημών το οποίο θα αφορά στην παραδειγματική και στην εργαστηριακή διάσταση των Φυσικών Επιστημών στη σύγχρονη εποχή. 

Στο Πρόγραμμα Σπουδών της Β’ και Γ’ Λυκείου έχουν προβλεφθεί τετράωρα (Β’ Λυκείου) και εξάωρα (Γ’ Λυκείου) μαθήματα εμβάθυνσης στα αντικείμενα των Φυσικών Επιστημών. Για καθαρά πρακτικούς λόγους (αδυναμία συγκρότησης τμημάτων στις εν λόγω τάξεις) τα αντικείμενα της Χημείας και της Βιολογίας, που είναι σαφώς διακριτά μεταξύ τους αντικείμενα, θα είναι δίωρα και, αντιστοίχως, τρίωρα (όπως ανάλογα θα ισχύσει και για τα αντικείμενα Οικονομία και Κοινωνία). 

Για τους μαθητές και τις μαθήτριες που επιθυμούν να ασχοληθούν με τα αντικείμενα των Φυσικών Επιστημών οι ώρες των μαθημάτων είναι επαρκείς (περισσότερες από τις προσφερόμενες σήμερα) και συνολικά αξίζει να επισημανθεί ότι δίνεται έμφαση στα μαθήματα της περιοχής STEM, δηλαδή στα αντικείμενα των μαθηματικών, των φυσικών επιστημών και των νέων τεχνολογιών.



Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από ηλεκτρονικά ή έντυπα μέσα είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


Αποτελέσματα Εισιτηρίων Εξετάσεων, για την εισαγωγή σπουδαστών στο Α’ εξάμηνο σπουδών, του ακαδημαϊκού έτους 2017-2018, του Τμήματος Εικαστικών και Εφαρμοσμένων Τεχνών, της Σχολής Καλών Τεχνών, του ΑΠΘ

Αποτέλεσμα εικόνας για Αποτελέσματα Εισιτηρίων Εξετάσεων, για την εισαγωγή σπουδαστών στο Α’ εξάμηνο σπουδών, του ακαδημαϊκού έτους 2017-2018, του Τμήματος Εικαστικών και Εφαρμοσμένων Τεχνών, της Σχολής Καλών Τεχνών, του ΑΠΘΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΕΙΚΑΣΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΩΝ ΤΕΧΝΩΝ, ΤΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΚΑΛΩΝ ΤΕΧΝΩΝ, ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ 2017-2018

Η Επιτροπή Εισιτηρίων Εξετάσεων, για την εισαγωγή σπουδαστών στο Α’ εξάμηνο σπουδών, του ακαδημαϊκού έτους 2017-2018, του Τμήματος Εικαστικών και Εφαρμοσμένων Τεχνών, της Σχολής Καλών Τεχνών, του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, συνήλθε σήμερα 17 Οκτωβρίου 2017 και εξέδωσε τα αποτελέσματα εισαγωγής: σύμφωνα με την Υπουργική Απόφαση αρ. Φ. 151/116946/Β6/2-11-2-2011 (ΦΕΚ 2438/2011 τεύχος Β’).

Οι πίνακες βαθμολογίας βρίσκονται εδώ:


ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗΣ ΔΙΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΤΗΣ ΕΚΘΕΣΗΣ ΤΩΝ ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΩΝ ΤΩΝ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ, ΤΟΥ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΟΥ ΕΤΟΥΣ 2017-2018, ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΕΙΚΑΣΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΩΝ ΤΕΧΝΩΝ, ΤΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΚΑΛΩΝ ΤΕΧΝΩΝ, ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

Η Επιτροπή Εισιτηρίων Εξετάσεων, για την εισαγωγή σπουδαστών στο Α΄ εξάμηνο σπουδών, του πανεπιστημιακού έτους 2017-2018, του Τμήματος Εικαστικών και Εφαρμοσμένων Τεχνών, της Σχολής Καλών Τεχνών, του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, αποφάσισε να εκθέσει τα έργα των επιτυχόντων, στο χώρο διενέργειας των εξετάσεων, κτίριο Τμήματος Εικαστικών και Εφαρμοσμένων Τεχνών, της Σχολής Καλών Τεχνών, οδός Ικονίου 1 Σταυρούπολη, σύμφωνα την παρ. 2 του άρθρου 11 της Υπουργικής Απόφασης Φ.151/116946/Β6/11-10-2011 (ΦΕΚ 2438 τ. Β΄/2-11-2011), από 18 έως και 20 Οκτωβρίου 2017 και ώρες 10.00 π.μ. έως 13.00 μ.μ.

Δείτε εδώ όλα τα νέα για τις Σχολές Καλών Τεχνών.



Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


Δευτέρα 16 Οκτωβρίου 2017

Τον Νοέμβριο οι αιτήσεις για μετεγγραφή για τους εισαχθέντες του 5% και του Κυπρίους φοιτητές

16 metpentΕνημερώνουμε τους φοιτητές που ανήκουν στις κάτωθι κατηγορίες: α. εισαχθέντες με την κατηγορία των παθήσεων της υπ’ αρ. Φ.151/17897/Β6/2014 (ΦΕΚ 358Β΄) Κ.Υ.Α. σε ποσοστό θέσεων 5% και β. κυπριακής καταγωγής, εισαχθέντες σύμφωνα με τα οριζόμενα στην αριθ. Φ.151/20049/Β6/2007 (ΦΕΚ 272Β΄) Υ.Α., και δεν έχουν ολοκληρώσει την εγγραφή τους, ότι θα υποβάλουν ηλεκτρονικές αιτήσεις για μετεγγραφή εντός του Νοεμβρίου, σε προθεσμία η οποία θα ανακοινωθεί με νεότερο δελτίο τύπου.



Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


Πώς θα είναι τα θέματα και η βαθμολόγηση στο μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας για τους υποψήφιους ΕΠΑΛ έτους 2018

Αποτέλεσμα εικόνας για Πώς θα είναι τα θέματα και η βαθμολόγηση στο μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας για τους υποψήφιους ΕΠΑΛ έτους 2018Οδηγίες για την πανελλαδική εξέταση του μαθήματος Νέων Ελληνικών υποψηφίων ημερησίων ΕΠΑΛ για το έτος 2018

Ενόψει της έκδοσης της Υπουργικής Απόφασης σχετικά με τον τρόπο εξέτασης των πανελλαδικώς εξεταζόμενων μαθημάτων της Γ΄ ημερησίων ΕΠΑ.Λ. και για την έγκαιρη ενημέρωσή σας αποστέλλονται οδηγίες οι οποίες στηρίζονται στην εισήγηση του Ι.Ε.Π. και αφορούν το μάθημα Νέων Ελληνικών ως ακολούθως:

«Για την εξέταση στο μάθημα των Νέων Ελληνικών, δίνονται στους μαθητές δύο (2) μη διδαγμένα κείμενα (ένα λογοτεχνικό και ένα μη λογοτεχνικό), τα οποία ανταποκρίνονται στην αντιληπτική ικανότητά τους και σχετίζονται με θεματικό κύκλο οικείο από τη σχολική διδασκαλία στις A΄, Β΄ και Γ΄ τάξεις ημερήσιου ΕΠΑΛ. Το λογοτεχνικό κείμενο μπορεί να είναι ένα ποίημα ή διήγημα ή απόσπασμα από μυθιστόρημα ή θεατρικό έργο. Το μη λογοτεχνικό κείμενο μπορεί να είναι δημοσιογραφικό κείμενο ή επιστημονικό ή πληροφοριακό άρθρο, συνέντευξη, κριτική, ομιλία, επιστολή, επιφυλλίδα ή δοκίμιο. Τα δύο κείμενα έχουν θεματική συνάφεια και συνοδεύονται από σύντομο εισαγωγικό σημείωμα χωρίς ερμηνευτικά σχόλια. Το μη λογοτεχνικό κείμενο μπορεί να είναι διασκευασμένο για τις ανάγκες της αξιολόγησης. 

Οι μαθητές/μαθήτριες καλούνται να απαντήσουν σε τρεις (3) δραστηριότητες, που συνοδεύουν κάθε κείμενο, από τις οποίες:

α) μία (1) αφορά στην κατανόηση του κειμένου, μπορεί να διαιρείται σε δύο ερωτήματα (βλ. παρακάτω) ίδιας περίπου βαρύτητας και βαθμολογείται με 15 μονάδες,

β) μία (1) αφορά στην προσέγγιση της δομής και της γλώσσας του κειμένου, μπορεί να διαιρείται σε έως και τρία (3) ερωτήματα και βαθμολογείται με 15 μονάδες,

γ) μία (1) αφορά στην ερμηνεία - παραγωγή λόγου και βαθμολογείται με 20 μονάδες.

Συνολικά, οι δραστηριότητες κατανόησης και προσέγγισης της γλώσσας των δύο κειμένων βαθμολογούνται με 60 (4x15) μονάδες και οι δραστηριότητες παραγωγής λόγου με 40 (2Χ20) μονάδες.

Ι. Όσον αφορά στο μη λογοτεχνικό κείμενο, οι μαθητές/τριες καλούνται να απαντήσουν σε τρεις (3) δραστηριότητες που το συνοδεύουν:

Από σήμερα οι αιτήσεις για την επιδότηση internet σε πρωτοετείς φοιτητές

Αποτέλεσμα εικόνας για Από σήμερα οι αιτήσεις για την επιδότηση internet σε πρωτοετείς φοιτητέςΞεκινά σήμερα 16 Οκτωβρίου 2017 η δράση «εύρυ-where» που αφορά στην παροχή ψηφιακών υπηρεσιών στους δικαιούχους προπτυχιακούς πρωτοετείς φοιτητές των Πανεπιστημίων, ΤΕΙ και ΑΕΑ της χώρας, που εγγράφονται για πρώτη φορά σε Εκπαιδευτικό Ίδρυμα της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης κατά το ακαδημαϊκό έτος 2017 - 2018.

Περισσότερες πληροφορίες στο σύνδεσμο που ακολουθεί.




Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


Ενοποίηση Ιονίου Πανεπιστημίου και ΑΤΕΙ Ιονίων Νήσων – Συναντήσεις του Υπουργού Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων Κ. Γαβρόγλου στην Κέρκυρα

Αποτέλεσμα εικόνας για Ενοποίηση Ιονίου Πανεπιστημίου και ΤΕΙ Ιονίων Νήσων – Συναντήσεις του Υπουργού Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων Κ. Γαβρόγλου στην ΚέρκυραΣε προχωρημένο στάδιο βρίσκονται οι συζητήσεις της επιτροπής που έχει συσταθεί για τη συγχώνευση του Ιονίου Πανεπιστημίου και του ΑΤΕΙ Ιονίων Νήσων.

Η συναίνεση μεταξύ των δύο Ιδρυμάτων επιβεβαιώθηκε στη συνάντηση που είχε ο Υπουργός Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων Κώστας Γαβρόγλου με τον Πρύτανη του Ιονίου Πανεπιστημίου Βασίλη Χρυσικόπουλο και τον Πρόεδρο της Διοικούσας Επιτροπής του ΑΤΕΙ Ιονίων Νήσων Γιάννη Δραγώνα.

«Η σημερινή συνάντηση έχει και ένα συμβολικό χαρακτήρα. Γίνεται στο πρώτο Ανώτατο Εκπαιδευτικό Ίδρυμα που η διδασκαλία του ήταν στα ελληνικά, της Ιονίου Ακαδημίας. Σήμερα, σε αυτή τη συνάντηση, θελήσαμε να κάνουμε το τολμηρό βήμα, που είναι το βήμα της ενοποίησης των δύο Ανωτάτων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων μας», ανέφερε κατά τη διάρκεια της Συνέντευξης Τύπου που δόθηκε σε αίθουσα της Ιονίου Ακαδημίας, παρόντων του Πρύτανη του Ιονίου Πανεπιστημίου και του Προέδρου της Διοικούσας Επιτροπής του ΑΤΕΙ Ιονίων Νήσων.

«Δεν μπορούν να υπάρχουν ενιαίες λύσεις για όλα τα Πανεπιστήμια και τα ΤΕΙ της χώρας μας, άρα επιδιώκουμε συνεννοήσεις μεταξύ των Ιδρυμάτων. Η Πολιτεία δεν πρόκειται να φέρει δικές της λύσεις αν δεν υπάρχει εξαντλητική συζήτηση με τα ΑΕΙ» είπε χαρακτηριστικά ο κ. Γαβρόγλου.

Ο Υπουργός διευκρίνισε ότι δεν θα υπάρξουν απολύσεις του εκπαιδευτικού προσωπικού αλλά ούτε και επιπτώσεις στα επαγγελματικά δικαιώματα των αποφοίτων φοιτητών.

«Αυτό που θέλουμε είναι η καλύτερη αξιοποίηση του υπάρχοντος προσωπικού και η ενίσχυσή του, γιατί δεν μπορεί να γίνεται μία εκπαιδευτική μεταρρύθμιση αν η Πολιτεία δε μπορεί να ενισχύσει με πόρους αυτή την πρωτοβουλία» ανέφερε ο κ. Γαβρόγλου.

Επιπλέον ο Υπουργός ανακοίνωσε ότι από τη συνένωση θα προκύψουν και νέα τμήματα. Μεταξύ αυτών θα είναι και τμήμα Τουριστικών Σπουδών με έδρα την Κέρκυρα.

Ο Υπουργός συναντήθηκε, επίσης, στην Κέρκυρα με τα στελέχη της Εκπαίδευσης, τον Περιφερειακό Δ/ντη, τους Δ/ντες Εκπαίδευσης, καθηγητές και δασκάλους, παρουσία του Δημάρχου Κέρκυρας. Τέθηκαν τα θέματα των ολιγομελών τμημάτων Γενικής και Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και κυρίως το κτηριακό πρόβλημα που αντιμετωπίζουν τα σχολεία της Κέρκυρας.

Ο κ. Γαβρόγλου υποσχέθηκε ότι θα υπάρξει άμεση λύση για τους Παξούς ενώ υπογράμμισε την σημασία αλλά και την ευθύνη της τοπικής αυτοδιοίκησης στο θέμα της συντήρησης των σχολικών κτιρίων.

Ο Υπουργός Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων παρέστη εκπροσωπώντας την κυβέρνηση στα εγκαίνια του Μουσείου Καποδίστρια και Καποδιστριακών Μελετών. 






Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.