Δευτέρα 20 Φεβρουαρίου 2017

Μέχρι τις 2 Μαρτίου η υποβολή αίτησης για τις Πανελλαδικές Εξετάσεις 2017

27 theksΌπως προβλέπεται από τη νομοθεσία, όλοι οι υποψήφιοι για συμμετοχή στις Πανελλαδικές εξετάσεις του 2017 των Γενικών Λυκείων (ΓΕΛ) και των Επαγγελματικών Λυκείων (ΕΠΑΛ), για εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, πρέπει να υποβάλουν στο Λύκειό τους Αίτηση-Δήλωση υποψηφιότητας συμμετοχής στις εξετάσεις αυτές.

Η προθεσμία ορίζεται από την Τρίτη 21 Φεβρουαρίου ως και την Πέμπτη 2 Μαρτίου για όλους τους υποψηφίους που επιθυμούν να συμμετάσχουν στις Πανελλαδικές εξετάσεις των Γενικών Λυκείων (ΓΕΛ) και των Επαγγελματικών Λυκείων (ΕΠΑΛ). Επισημαίνεται ότι η ανωτέρω προθεσμία είναι αποκλειστική και μετά την παρέλευσή της δεν γίνεται δεκτή καμία Αίτηση-Δήλωση.

Ο υποψήφιος μπορεί να προμηθεύεται την Αίτηση-Δήλωση που αναλογεί στην περίπτωσή του είτε από το διαδίκτυο, είτε από το Λύκειό του. Στη συνέχεια θα συμπληρώνει την Αίτηση-Δήλωση σύμφωνα με τις οδηγίες που αναγράφονται στο έντυπο και θα προσέρχεται στο Λύκειό του, για την οριστική ηλεκτρονική υποβολή της. Στην επίσημη ιστοσελίδα του Υπουργείου Παιδείας www.minedu.gov.gr, στο σύνδεσμο ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ, αναρτώνται τα κατά περίπτωση υποδείγματα της Αίτησης-Δήλωσης και οι σχετικές εγκύκλιοι που περιγράφουν πλήρως τη διαδικασία και τα αναλυτικά δικαιολογητικά για κάθε κατηγορία υποψηφίου (ΓΕΛ ή ΕΠΑΛ, μαθητής ή απόφοιτος). Επίσης, αποστέλλονται ήδη στα Λύκεια οι σχετικές εγκύκλιοι με τα αντίστοιχα υποδείγματα της Αίτησης-Δήλωσης.

''Το panelladikes24 θα δημοσιεύσει τις εγκυκλίους και τα υποδείγματα των αιτήσεων όταν δημοσιευτούν από το ΥΠΠΕΘ. Η ενημέρωση θα υπάρξει και στη σελίδα του panelladikes24 στο facebook''.

Υπενθυμίζεται ότι όλοι οι ως άνω μαθητές και απόφοιτοι (υποψήφιοι των Πανελλαδικών εξετάσεων ΓΕΛ και ΕΠΑΛ) με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες που εξετάζονται σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία προφορικά ή γραπτά κατά περίπτωση, πρέπει ως τις 2 Μαρτίου να υποβάλουν και σχετική αίτηση με τα απαιτούμενα δικαιολογητικά στο Λύκειό τους.

Με την ευκαιρία ενημερώνουμε τους υποψηφίους:

1. Με τις πρόσφατες νομοθετικές ρυθμίσεις, από το 2017 κι εφεξής, υποψήφιοι από ημερήσια και εσπερινά ΕΠΑΛ συμμετέχοντας στις πανελλαδικές εξετάσεις τεσσάρων μαθημάτων (δύο μαθήματα γενικής παιδείας και δύο μαθήματα ειδικότητας) σε κοινή ύλη και κοινά θέματα μπορούν να διεκδικήσουν κοινό ειδικό ποσοστό θέσεων στα Πανεπιστήμια, ΤΕΙ, ΑΣΠΑΙΤΕ, ΑΣΤΕ, Ανώτερες Στρατιωτικές Σχολές Υπαξιωματικών (ΑΣΣΥ), Σχολή Αστυφυλάκων, Σχολή Πυροσβεστών, Σχολές Ακαδημιών Εμπορικού Ναυτικού. 

Ειδικά, οι υποψήφιοι με τις πανελλαδικές εξετάσεις των εσπερινών ΕΠΑΛ διεκδικούν εναλλακτικά α) είτε το ανωτέρω κοινό ειδικό ποσοστό σε Πανεπιστήμια, ΤΕΙ ΑΣΠΑΙΤΕ, ΑΣΤΕ, Ανώτερες Στρατιωτικές Σχολές Υπαξιωματικών (ΑΣΣΥ), Σχολή Αστυφυλάκων, Σχολή Πυροσβεστών, Σχολές Ακαδημιών Εμπορικού Ναυτικού. β) είτε ξεχωριστό ποσοστό θέσεων των εσπερινών ΕΠΑΛ ΜΟΝΟ σε ΤΕΙ, ΑΣΠΑΙΤΕ, ΑΣΤΕ, ΑΕΝ.

2. Κατά την υποβολή της Αίτησης-Δήλωσης, οι υποψήφιοι των ΕΠΑΛ θα πρέπει να λάβουν υπόψη ότι στο μηχανογραφικό δελτίο του Ιουνίου θα έχουν τη δυνατότητα να δηλώσουν εκτός από τις Σχολές και Τμήματα που αντιστοιχούν στον τομέα εξέτασής τους, επιπλέον και μία Κοινή Ομάδα Σχολών.

3. Από το ακαδημαϊκό έτος 2017-8 θα λειτουργήσουν δύο νέα τμήματα Πανεπιστημίων και συγκεκριμένα το Τμήμα Τουριστικών Σπουδών στο Πανεπιστήμιο Πειραιώς και το Τμήμα Οικονομικής και Διοίκησης Τουρισμού στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου. Τα δύο νέα Τμήματα θα ενταχθούν στο 5ο επιστημονικό πεδίο (Επιστήμες Οικονομίας και Πληροφορική) για τους υποψηφίους των ΓΕΛ, και στον Τομέα Διοίκησης και Οικονομίας για τους υποψηφίους των ΕΠΑΛ. Για την εισαγωγή στα δύο νέα Τμήματα, δεν θα απαιτηθεί φέτος εξέταση σε ειδικό μάθημα ξένης γλώσσας, για να μην προκληθεί αναστάτωση στους υποψηφίους, καθώς η σχετική ρύθμιση νομοθετήθηκε στο μέσο της σχολικής χρονιάς.

4. Όσοι υποψήφιοι ενδιαφέρονται για τα ΤΕΦΑΑ και θα συμμετάσχουν φέτος στις πανελλαδικές εξετάσεις, υποχρεωτικά θα συμμετάσχουν και στις πρακτικές δοκιμασίες (υγειονομική εξέταση και αγωνίσματα).

5. Όσοι υποψήφιοι ενδιαφέρονται για τις Στρατιωτικές Σχολές, τις Αστυνομικές Σχολές, τις Σχολές της Πυροσβεστικής Ακαδημίας και τις Σχολές της Ακαδημίας του Εμπορικού Ναυτικού πρέπει να υποβάλουν αίτηση απευθείας στο Στρατό, στην Αστυνομία, στην Πυροσβεστική ή στο Εμπορικό Ναυτικό σε χρονικό διάστημα που θα ορίζεται στις προκηρύξεις που θα εκδώσουν τα αρμόδια Υπουργεία και να κριθούν ικανοί στις προκαταρκτικές εξετάσεις. Οι παραπάνω προκηρύξεις θα διατίθενται από τα Στρατολογικά Γραφεία, τα Αστυνομικά Τμήματα, την Πυροσβεστική και τις κατά τόπους Λιμενικές Αρχές αντίστοιχα. Θα υπάρξει σχετική ενημέρωση από το panelladikes24 για κάθε εξέλιξη για τις συγκεκριμένες σχολές.

6. Υποψήφιοι για το 10% (χωρίς νέα εξέταση) μπορούν να είναι μόνο όσοι εξετάστηκαν πανελλαδικά το 2015 ή το 2016 (με τα ημερήσια ΓΕΛ ή με τα ημερήσια ΕΠΑΛ). Όσοι επιθυμούν να είναι υποψήφιοι για το 10% των θέσεων, δεν θα υποβάλουν Αίτηση-Δήλωση το Φεβρουάριο, αλλά απευθείας μηχανογραφικό δελτίο.

7. Όσοι από τους μαθητές της τελευταίας τάξης των ΓΕΛ εμπίπτουν στην ειδική κατηγορία των υποψηφίων-πασχόντων από σοβαρές παθήσεις (για εισαγωγή στο 5% των θέσεων εισακτέων χωρίς εξετάσεις), έχουν ήδη αποκτήσει το πιστοποιητικό της πάθησής τους από τις αρμόδιες επταμελείς επιτροπές των νοσοκομείων. Αυτοί οι μαθητές, εφόσον δεν επιθυμούν να συμμετάσχουν στις πανελλαδικές εξετάσεις, θα καταθέσουν μηχανογραφικό σε ημερομηνίες που θα ανακοινωθούν αργότερα.

Τις σχετικές εγκυκλίους και τα αντίστοιχα υποδείγματα, από αύριο Τρίτη 21-2-2017, οι υποψήφιοι μπορούν να τα αναζητούν στην επίσημη ιστοσελίδα του Υπουργείου Παιδείας.

panelladikes24 - panelladikes24 στο facebook


Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.



Τι είπε σήμερα ο υπουργός για Λύκειο και Πανελλαδικές Εξετάσεις

Συνέντευξη του Υπουργού Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων Κώστα Γαβρόγλου στην εκπομπή "Γιάφκα" με τον Σπύρο Χαριτάτο στον ρ/σ "ALPHA 989"

Πατήστε πάνω στην εικόνα για να δείτε το βίντεο της συνέντευξης.





Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


Προέδρος Εθνικού Οργανισμού Εξετάσεων: Το Λύκειο χρειάζεται ριζική αναμόρφωση - Να καταργήσουμε την παπαγαλία

dasiosΣυνέντευξη του Γ. Δάσιου προέδρου του Εθνικού Οργανισμού Εξετάσεων (ΕΟΕ) στην Μίνα Κωστοπούλου για την εφημερίδα Αυγή

«Είναι το ‘Άλφα και το Ωμέγα’ να καταργήσουμε την παπαγαλία» υποστηρίζει ο Γιώργος Δάσιος, πρόεδρος του Εθνικού Οργανισμού Εξετάσεων (ΕΟΕ) και ομότιμος καθηγητής Εφαρμοσμένων Μαθηματικών στο Πανεπιστήμιο Πατρών. Ο Γ. Δάσιος θα κληθεί να τοποθετηθεί τις επόμενες ημέρες στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής για τις αλλαγές στο Λύκειο. Μιλώντας στην «Αυγή» τάσσεται κατά των συνεχών μεταρρυθμίσεων και υποστηρίζει μια αλλαγή προσανατολισμένη στην «εστίαση των δύο τελευταίων τάξεων του Λυκείου στα μελλοντικά επαγγελματικά ενδιαφέροντα των μαθητών».

Έχετε κληθεί να διατυπώσετε άποψη για τη μεταρρύθμιση στο Λύκειο στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων. Ποια είναι η θέση σας;

Το Λύκειο χρειάζεται ριζική αναμόρφωση. Θα πρέπει να θεσμοθετηθεί ένα λυκειακό πρόγραμμα εκπαίδευσης με μακροχρόνια προοπτική. Οι μαθητές πρέπει να γνωρίζουν τι θα αντιμετωπίσουν από την αρχή του μαθητικού τους βίου και να μην αιφνιδιάζονται με συνεχείς μεταβολές. Έτσι θα μπορούν να προγραμματίσουν τη μελέτη τους για την επίτευξη των στόχων τους. Συνεχείς μεταρρυθμίσεις επαυξάνουν την ήδη υπάρχουσα ανησυχία και ανασφάλεια των μαθητών σχετικά με τις επιδιώξεις τους.

Επίσης, το Λύκειο πρέπει να αυτονομηθεί ως ανώτερη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση και να μην είναι ένα απλό προστάδιο του πανεπιστημίου.

Από τις προτάσεις που έχουν ακουστεί, σας βρίσκουν σύμφωνο αυτές του τετραετούς Γυμνασίου και διετούς Λυκείου, ή της υποχρεωτικής Α΄ Λυκείου;

Σημασία δεν έχει πώς χαρακτηρίζονται οι τάξεις, αλλά ποιο είναι το περιεχόμενο της προσφερόμενης γνώσης. Αν η υποχρεωτική εκπαίδευση θεσμοθετηθεί ως δεκαετής, ίσως είναι καλύτερο το τετραετές Γυμνάσιο, για να μπορεί ένα παιδί να έχει ένα ολοκληρωμένο απολυτήριο της υποχρεωτικής εκπαίδευσης. Αλλά και πάλι αυτό είναι δευτερεύον.

Η σταδιακή εστίαση των δύο τελευταίων τάξεων του Λυκείου στα μελλοντικά επαγγελματικά ενδιαφέροντα των μαθητών θεωρώ πως θα αναβαθμίσει τον ρόλο του σχολείου. Σε κάθε περίπτωση θεωρώ πως η Α΄ Λυκείου οφείλει να είναι μια τάξη γενικής Παιδείας, η Β΄ Λυκείου να επικεντρώνεται σε γνωστικά αντικείμενα και η Γ΄ Λυκείου να εξειδικεύεται σε συγκεκριμένα μαθήματα.

Θα εισηγηθείτε αλλαγές στον τρόπο εξέτασης στις Πανελλαδικές;

Η σημαντικότερη αλλαγή θα ήταν η περιγραφή της εξεταστέας ύλης με επιστημονικούς όρους και όχι με συγκεκριμένες σελίδες από ένα βιβλίο. Δηλαδή, οι ερωτήσεις να προσεγγίζουν κατά βάση το ερμηνευτικό περιεχόμενο. Η αλλαγή αυτή είναι κατά τη γνώμη μου ο μόνος τρόπος που εξασφαλίζει την ουσιαστική γνώση στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, σε αντίθεση με τη στείρα αποστήθιση που εκφυλίζει τη μαθησιακή διαδικασία. Θα μπορούσα να αναφέρω ακόμη πολλές αλλαγές αλλά θέλω να παραμείνω μόνο σε αυτή για να τονίσω τη σημασία της. Είναι το “Άλφα και το Ωμέγα” να καταργήσουμε την παπαγαλία.

Από το 1964 που καθιερώθηκαν οι Εθνικές Εξετάσεις, η εισαγωγή στην Τριτοβάθμια δεν έχει καταφέρει να αποδεσμευτεί από το Λύκειο αν και υπήρξε διαχρονικός στόχος. Γιατί δεν έγινε ποτέ;

Δεν είναι ακριβές αυτό. Μόνο κατά το χρονικό διάστημα 2000-2015 η αποφοίτηση από το ενιαίο Λύκειο ήταν συνδεδεμένη με τις Πανελλαδικές εξετάσεις, με την έννοια ότι ο γραπτός βαθμός των Πανελλαδικών εξετάσεων συνυπολογιζόταν στο απολυτήριο του Λυκείου. Υπενθυμίζω ότι και στα περισσότερα χρόνια του συστήματος των δεσμών, το απολυτήριο του Λυκείου ήταν ανεξάρτητο από τις Πανελλαδικές εξετάσεις. Συνεπώς, αυτό που πραγματικά ισχύει είναι ότι οι Πανελλαδικές εξετάσεις τα περισσότερα χρόνια ήταν αποδεσμευμένες από το Λύκειο.

Και σήμερα ακόμα με το νέο σύστημα είναι αποδεσμευμένες από το Λύκειο, αφού διεξάγονται μετά από τη λήξη της λυκειακής εκπαίδευσης. Θεωρώ σωστό η διαδικασία πρόσβασης στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση να διεξάγεται μετά την αποφοίτηση από το Λύκειο, με σεβασμό προς την αυτονομία της διδακτικής και παιδαγωγικής λειτουργίας του Λυκείου. Έτσι, κάποιο παιδί που δεν ενδιαφέρεται να συνεχίσει την εκπαίδευσή του δεν χρειάζεται να συμμετάσχει στις Πανελλαδικές εξετάσεις, αλλά θα έχει αποκτήσει μια ολοκληρωμένη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.

Γνωρίζουμε από τις σχετικές μελέτες ότι 8 στους 10 μαθητές δεν μπαίνουν στο τμήμα της πρώτης τους επιλογής. Γιατί συμβαίνει αυτό;

Οι εξετάσεις με οποιαδήποτε μορφή είναι μια διαδικασία επιλογής. Η επιθυμία των διαγωνιζόμενων να εισαχθούν σε κάποιο πανεπιστημιακό τμήμα εξαρτάται αποκλειστικά και μόνο από την επίδοσή τους στη διαδικασία επιλογής. Οι υποψήφιοι διαγωνίζονται για τις προκαθορισμένες θέσεις στα πανεπιστημιακά τμήματα, πράγμα που σημαίνει ότι οι επιδόσεις τους έχουν καθαρά συγκριτική αξία. Συνεπώς, παρόλο που αναφερόμαστε σε εξέταση, στην πραγματικότητα είναι διαγωνισμός.

Εξέταση θα ήταν αν δεν υπήρχε προκαθορισμένος αριθμός εισακτέων και κάθε υποψήφιος που θα επεδείκνυε ένα συγκεκριμένο επίπεδο γνώσεων θα έμπαινε στο πανεπιστήμιο. Στην Ελλάδα αλλά και οπουδήποτε αλλού στον κόσμο, όπου οι υποψήφιοι διαγωνίζονται, τα ποσοστά επιτυχίας στην πρώτη επιλογή είναι μικρά. Σε όλες τις χώρες υπάρχουν σχολές υψηλής ζήτησης, στις οποίες θα επιτύχουν μόνο οι αριστούχοι μέσα από κάποια εξεταστική διαδικασία.

Πώς γίνεται η εισαγωγή στην Τριτοβάθμια στην Ευρώπη "κατά κανόνα"; Προϋποθέτει εξετάσεις ενδοσχολικά ή σε εθνικό επίπεδο;

Σε όλα τα ευρωπαϊκά κράτη διεξάγονται εξετάσεις που κατά κανόνα αφορούν λίγα βασικά μαθήματα. Σε ορισμένα κράτη λαμβάνεται μερικώς υπόψη και η επίδοση των υποψηφίων στο Λύκειο. Μια βασική διαφορά του δικού μας συστήματος σε σχέση με τα ευρωπαϊκά είναι ότι οι υποψήφιοι στην Ευρώπη εξετάζονται σε σημαντικά εκτενέστερη ύλη, η οποία περιγράφεται με επιστημονικούς όρους και όχι με οριοθέτηση σελίδων από το σχολικό εγχειρίδιο. Η εκτενέστερη ύλη συνεπάγεται ότι τα θέματα των εξετάσεων είναι λιγότερο απαιτητικά, καλύπτουν όμως ευρύ φάσμα.

Θα μπορούσε να εφαρμοστεί στην Ελλάδα ένα σύστημα τύπου μπακαλορεά;

Το Ακαδημαϊκό Απολυτήριο των ετών 1965 και 1966 είχε τα χαρακτηριστικά του μπακαλορεά και σε κάποιο βαθμό όλες οι μορφές των Πανελλαδικών εξετάσεων έχουν μια τέτοια διάσταση. Το μπακαλορεά στη Γαλλία έχει συγκεκριμένη φιλοσοφία, η οποία παραμένει αναλλοίωτη για δεκαετίες, όπως και η όλη διαδικασία των εξετάσεων. Για παράδειγμα, τα μόνα σχολικά μαθήματα τα οποία συνυπολογίζονται στο βαθμό του μπακαλορεά είναι οι ξένες γλώσσες και η αθλητική επίδοση, ενώ τα υπόλοιπα μαθήματα εξετάζονται σε εθνικό επίπεδο. Επιπλέον, ειδικά στη Γαλλία οι «μεγάλες σχολές» διεξάγουν τις δικές τους εξετάσεις, οι οποίες είναι εξαιρετικά απαιτητικές, και το ποσοστό επιτυχίας είναι 2 στα 1.000.



Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


Δεν έχουν ανακοινωθεί ακόμα οι ημερομηνίες για τις αιτήσεις συμμετοχής στις Πανελλαδικές Εξετάσεις 2017

Αποτέλεσμα εικόνας για ημερομηνίες για τις αιτήσεις συμμετοχής στις Πανελλαδικές Εξετάσεις 2017Μετά από πολλά ερωτήματα αναγνωστών του panelladikes24 σχετικά με την υποβολή των αιτήσεων - δηλώσεων συμμετοχής στις Πανελλαδικές Εξετάσεις 2017, σας ενημερώνουμε ότι:

- δεν έχει ανακοινωθεί ακόμα από το ΥΠΠΕΘ η προθεσμία και η διαδικασία για την υποβολή των αιτήσεων - δηλώσεων συμμετοχής στις Πανελλαδικές Εξετάσεις 2017,

- αναμένονται άμεσα ανακοινώσεις από το ΥΠΠΕΘ για το θέμα,

- το panelladikes24 παρακολουθεί το θέμα και θα ενημερώσει άμεσα για οποιαδήποτε εξέλιξη.

Δείτε περισσότερες πληροφορίες στο σύνδεσμο που ακολουθεί.




Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


Την Τετάρτη 22/2 θα συνεχιστεί η συζήτηση στη Βουλή για τις αλλαγές στο Λύκειο και τις Πανελλαδικές Εξετάσεις

Αποτέλεσμα εικόνας για αλλαγές στο Λύκειο και τις Πανελλαδικές ΕξετάσειςΗ Διαρκής Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής θα συνεδριάσει την Τετάρτη 22/02/2017 και ώρα 10:00 με θέμα ημερήσιας διάταξης: ''Αναβάθμιση του Λυκείου - Εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση'' όπου θα συνεχιστεί η ακρόαση φορέων.

Δείτε εδώ σε βίντεο την προηγούμενη συνεδρίαση.



Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


Παρασκευή 17 Φεβρουαρίου 2017

Από φέτος με εισαγωγικές εξετάσεις στο Τμήμα Εικαστικών Τεχνών και Επιστημών της Τέχνης του πανεπιστημίου Ιωαννίνων - Επαγγελματικά Δικαιώματα

brushes new 550 400Αλλάζει με υπουργική απόφαση από φέτος ο τρόπος εισαγωγής στο Τμήμα Εικαστικών Τεχνών και Επιστημών της Τέχνης της Σχολής Καλών Τεχνών του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων

Οι εισαγωγικές εξετάσεις θα διενεργούνται πλέον τον Σεπτέμβριο, οι υποψήφιοι θα διαγωνίζονται εκτελώντας εικαστικά έργα από τουλάχιστον δύο πρότυπα, έμψυχα ή άψυχα ή και τα δύο. Τα δικαιολογητικά των υποψηφίων θα υποβάλλονται στη Γραμματεία του Τμήματος από 25 μέχρι και 31 Αυγούστου.


Ας σημειωθεί ότι το Τμήμα Εικαστικών Τεχνών και Επιστημών λειτουργούσε από το 2000 ως Τμήμα Πλαστικών Tεχνών και Επιστημών της Τέχνης. Τον Μάρτιο του 2016, με το Άρθρο 63 του ν. 4386/2016 ''Ρυθμίσεις για την έρευνα και άλλες διατάξεις'' (ΦΕΚ Αρ. Φύλλου 83, τεύχος Α΄, 11 Μαΐου 2016), έλαβε τη σημερινή του ονομασία.

Η αλλαγή στις εισιτήριες εξετάσεις απορρέει από τον νόμο και λαμβάνει υπόψη τον ιδιαίτερο χαρακτήρα και τη φύση του γνωστικού αντικειμένου του Τμήματος Εικαστικών Τεχνών και Επιστημών της Τέχνης, τη σύμφωνη γνώμη της Γενικής Συνέλευσης της Σχολής Καλών Τεχνών του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων και τη σχετική απόφαση της Συγκλήτου του Πανεπιστημίου.

Η απόφοιτοι της Σχολής Καλών Τεχνών θα έχουν τα ίδια επαγγελματικά δικαιώματα με τις αντίστοιχες σχολές της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης. Θα μπορούν δηλαδή να διδάσκουν στην Δημόσια και Ιδιωτική Εκπαίδευση ή να εργάζονται σε Δημόσια και Ιδιωτικά Μουσεία και αλλού.

Δείτε επίσης: 






Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


Αλλαγές στην Υ.Α. για την πρόσβαση στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Δ.Ε. που υπάγονται στις ειδικές κατηγορίες

Αποτέλεσμα εικόνας για πρόσβαση στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων ΔΕ που υπάγονται στις ειδικές κατηγορίεςΑπόφαση Φ.151/220830/Α5/23-12-2016 (ΦΕΚ 4515/Β/30-12-2016, ΑΔΑ:ΨΚΘΓ4653ΠΣ-2ΟΡ) του Υπουργείου Παιδείας

Τροποποιούμε την αριθμ. πρωτ. Φ.151/20049/2007/Β6 (ΦΕΚ 272/Β΄) «Πρόσβαση στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης που υπάγονται στις ειδικές κατηγορίες του εδαφίου α της παραγράφου 4 του άρθρου 2 του ν. 2525/1997, όπως αντικαταστάθηκε με τις διατάξεις της παραγράφου 2 του άρθρου 1 του ν. 2909/2001 (ΦΕΚ 90/Α΄) και των παραγρ. 1, 2 και 3 του άρθρου 13 του ν. 3404/2005 (ΦΕΚ 260/Α΄)» υπουργική απόφαση ως ακολούθως:




Δείτε εδώ τη σχετική ανάρτηση του panelladikes24 της 23ης Δεκεμβρίου 2016.

panelladikes24 - panelladikes24 στο facebook


Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


Από φέτος η εισαγωγή στις Σχολές του Λιμενικού Σώματος

Αποτέλεσμα εικόνας για εισαγωγή στις Σχολές του Λιμενικού Σώματος 2017 προκηρυξηΣτη διαβούλευση το σχέδιο νόμου για θέματα αρμοδιότητας του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής

Ο Υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Παναγιώτης Κουρουμπλής, έθεσε από την Πέμπτη 16 Φεβρουαρίου 2017 και ώρα 17:00 σε δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση το σχέδιο νόμου του ΥΝΑΝΠ ''Ενδυνάμωση της διαφάνειας και της αξιοκρατίας σε θέματα αρμοδιότητας Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, ενίσχυση της κοινωνικής συμμετοχής στην ακτοπλοΐα, θέματα πολιτικού προσωπικού, συμπλήρωση διατάξεων για τα λιμενικά έργα και άλλες διατάξεις'', το οποίο ρυθμίζει σειρά θεμάτων γύρω από τη Ναυτιλία, το προσωπικό του Υπουργείου & του Λιμενικού Σώματος και την προστασία των εργαζομένων στη Ναυτιλία.

Σύμφωνα με αυτό:

Για πρώτη φορά, καθιερώνεται η εισαγωγή στις Σχολές του ΛΣ-ΕΛΑΚΤ με πανελλήνιες εξετάσεις από το ακαδημαϊκό έτος 2017-2018. Πρόκειται για ουσιαστικό βήμα καθιέρωσης της αξιοκρατίας στο σύστημα εισαγωγής στο ΛΣ-ΕΛ.ΑΚΤ.

- Επιδιώκεται η παροχή σίτισης σε σπουδαστές των Ακαδημιών Εμπορικού Ναυτικού (ΑΕΝ) κυρίως της περιφέρειας, για να υπάρχει κίνητρο φοίτησης στις Σχολές αυτές και για να στηριχθούν οικονομικά οι σπουδαστές τους, κατ΄ αναλογία των αντίστοιχων σπουδαστών ΤΕΙ. Επιπλέον, προς αναβάθμιση των παρεχόμενων εκπαιδευτικών υπηρεσιών και βελτίωση των διοικητικών λειτουργιών των Σχολών Εμπορικού Ναυτικού, ο τακτικός προϋπολογισμός του ΥΝΑΝΠ αναλαμβάνει τις δαπάνες τηλεπικοινωνιών και παροχής πρόσβασης στο διαδίκτυο των Σχολών Εμπορικού Ναυτικού.

Ο Υπουργός καλεί όλους τους κοινωνικούς εταίρους και κάθε ενδιαφερόμενο να συμμετάσχουν στη διαβούλευση, καταθέτοντας προτάσεις, προκειμένου να βελτιωθούν οι διατάξεις του νομοσχεδίου. 

Η διαβούλευση θα διαρκέσει μέχρι την Τρίτη 28 Φεβρουαρίου και ώρα 14:00. 

Το πλήρες κείμενο του Σχεδίου Νόμου και της αιτιολογικής έκθεσης αυτού έχει αναρτηθεί στον διαδικτυακό τόπο διαβουλεύσεων και συγκεκριμένα στον σύνδεσμο http://www.opengov.gr/ythynal/?p=882.

Δείτε επίσης:

Έρχεται νομοσχέδιο για εισαγωγή στις Σχολές Λιμενικού Σώματος με Πανελλήνιες Εξετάσεις

Δείτε τις περσινές προκηρύξεις για Στρατιωτικές, Αστυνομικές, Πυροσβεστικές Σχολές και ΑΕΝ - Τι γίνεται με τις αντίστοιχες Λιμενικές

panelladikes24 - panelladikes24 στο facebook


Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


Έκδοση Πιστοποιητικού ισοτιμίας διπλώματος Ε.Μ.Π. με το Master Ομοταγών Ευρωπαϊκών Πανεπιστημίων






Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.