Τρίτη 14 Φεβρουαρίου 2017

Κατατακτήριες εξετάσεις για εισαγωγή αστυνομικών κατόχων πτυχίων ΑΕΙ στη Σχολή Αξιωματικών της ΕΛ.ΑΣ.

Αποτέλεσμα εικόνας για Κατατακτήριες εξετάσεις για εισαγωγή αστυνομικών κατόχων πτυχίων ΑΕΙ στη Σχολή Αξιωματικών της ΕΛ.ΑΣ.Προκήρυξη Κατατακτήριων εξετάσεων για την εισαγωγή, καθ' υπέρβαση, μέχρι δέκα (10) αστυνομικών γενικών καθηκόντων, οι οποίοι είναι κάτοχοι πτυχίων ΑΕΙ και ΤΕΙ, στη Σχολή Αξιωματικών Ελληνικής Αστυνομίας, κατά το εκπαιδευτικό έτος 2017-2018

Δείτε την προκήρυξη εδώ.



Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


Δευτέρα 13 Φεβρουαρίου 2017

Αύριο συνεχίζεται στην ΕΜΥ η συζήτηση για τις αλλαγές στο Λύκειο και τις Πανελλαδικές Εξετάσεις

Αποτέλεσμα εικόνας για αλλαγές στο Λύκειο και τις Πανελλαδικές ΕξετάσειςH Διαρκής Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής θα συνεδριάσει αύριο 14/02/2017 και ώρα 16:00, με θέμα ημερήσιας διάταξης: ''Αναβάθμιση του Λυκείου - Εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση''. 

Η συγκεκριμένη συνεδρίαση είναι η τρίτη για το συγκεκριμένο θέμα και στην οποία θα συνεχιστεί η ακρόαση φορέων. 

Δείτε επίσης:





Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


Οι αλλαγές στις Πανελλαδικές Εξετάσεις 2017

Αποτέλεσμα εικόνας για ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ 2017 ΕΝΑΡΞΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΞΕΚΙΝΟΥΝ ΒΑΣΕΙΣ ΜΗΧΑΝΟΓΡΑΦΙΚΟ ΔΕΛΤΙΟΟι αλλαγές που πρέπει να γνωρίζουν οι υποψήφιοι για την εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση σε μια ανάρτηση.

Σημειώνεται ότι αναμένεται η έκδοση της εγκυκλίου που θα ορίζει τη διαδικασία για την υποβολή αιτήσεων συμμετοχής στις Πανελλαδικές Εξετάσεις 2017.

1. Πρώτα οι ενδοσχολικές: Αν και ο Μάιος εθεωρείτο τα τελευταία χρόνια ο «μήνας των Πανελλαδικών», το υπουργείο Παιδείας, βάσει του νόμου για το Νέο Λύκειο που ψηφίστηκε το 2013, μεταθέτει για πρώτη χρονιά τη διενέργεια των ενδοσχολικών εξετάσεων της Γ’ Λυκείου πριν τις Πανελλαδικές. Η συγκεκριμένη ενέργεια έγκειται στη θεωρία περί αποδέσμευσης του Λυκείου από τις Πανελλαδικές, με τους αποφοίτους πρώτα να λαμβάνουν το απολυτήριό τους και στη συνέχεια όσοι ενδιαφέρονται να συμμετέχουν στις πανελλαδικές εξετάσεις. Δείτε εδώ σχετική ανάρτηση του panelladikes24.

2. Πανελλαδικές τον Ιούνιο: Ο προγραμματισμός των υποψηφίων στις Πανελλήνιες ανατρέπεται φέτος, καθώς οι εξετάσεις θα διενεργηθούν τη δεύτερη εβδομάδα του Ιουνίου. Οι υποψήφιοι θα έχουν γύρω στις 10 μέρες «διάλειμμα» μεταξύ των ενδοσχολικών και των Πανελλαδικών ώστε να προετοιμαστούν για τις εξετάσεις. Τις επόμενες εβδομάδες, σύμφωνα με πληροφορίες από το υπουργείο Παιδείας, αναμένεται να ανακοινωθεί (επίσημα) η ημερομηνία έναρξης των εξετάσεων. Δείτε εδώ σχετική ανάρτηση του panelladikes24.

3. Επαναληπτικές Πανελλαδικές: Κατάργηση των επαναληπτικών πανελλαδικών εξετάσεων από φέτος ορίζει το υπουργείο Παιδείας. Ρύθμιση που έχει ψηφιστεί από το 2013 και βρίσκει σύμφωνη την κυβέρνηση, με στελέχη του υπουργείου Παιδείας να σημειώνουν ότι εκτός από τον μικρό αριθμό μαθητών δεν εκλείπουν και τα φαινόμενα «τραβηγμένων από τα μαλλιά» περιπτώσεων που δηλώνουν ασθένεια, για να «κερδίσουν» οι μαθητές κάποιες επιπλέον μέρες διαβάσματος. Δείτε εδώ σχετική ανάρτηση του panelladikes24.

4. Επαναληπτικές ενδοσχολικές εξετάσεις: Μετάθεση των επαναληπτικών ενδοσχολικών εξετάσεων Γενικού Λυκείου τον Ιούνιο αντί του Σεπτέμβρη. Το σκεπτικό του υπουργείου είναι ότι βάσει εκπαιδευτικής εμπειρίας οι μαθητές δεν έρχονται καλύτερα προετοιμασμένοι στις εξετάσεις μετά το πέρας του καλοκαιριού. Η εν λόγω ρύθμιση βέβαια θα δίνει και καλύτερη εικόνα για τον αριθμό μαθητών της επόμενης χρονιάς σε κάθε τάξη, καθώς ήδη από τον Ιούνιο θα έχει ολοκληρωθεί το ζήτημα των μετεξεταστέων. Δείτε εδώ σχετική ανάρτηση του panelladikes24.

5. Τρεις περίοδοι εξετάσεων: Φέτος για πρώτη χρονιά δίνεται η ευκαιρία σε μαθητές τόσο της Γ’ Γυμνασίου όσο και της Γ’ Λυκείου σε τρεις εξεταστικές περιόδους (σ.σ. με δύο επαναληπτικές) για να λάβουν το απολυτήριό τους. Ειδικότερα, για τους μαθητές της Γ’ Γυμνασίου, οι εξεταστικές περίοδοι μοιράζονται σε Ιούνιο, Ιούλιο και Σεπτέμβρη για να λάβουν το απολυτήριό τους. Σημειώνεται ότι για το Γυμνάσιο προβλέπεται και εντατική ενισχυτική διδασκαλία πριν τις εξετάσεις του Ιουλίου. Για την Γ’ Λυκείου οι εξεταστικές περίοδοι χωρίζονται σε Μάιο, Ιούνιο και Σεπτέμβρη.

6. Κατηγορία 10%: Οριστική θεσμοθέτηση της κατηγορίας του 10% με δυνατότητα στους υποψηφίους να διατηρήσουν τον βαθμό τους από τη συμμετοχή στις πανελλήνιες και να τον χρησιμοποιήσουν τα επόμενα δύο χρόνια για τη συμμετοχή τους στη κατηγορία του 10% με εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση χωρίς εξετάσεις. Μέχρι πρότινος, η ρύθμιση ήταν μεταβατική και διάρκειας ενός έτους. Πάντως, η επιστημονική υπηρεσία της Βουλής στην έκθεση επί του νομοσχεδίου σημειώνει ότι πρόκειται για ρύθμιση που αποκλίνει από την αρχή της ίσης μεταχείρισης. Δείτε εδώ σχετική ανάρτηση του panelladikes24.

7. Κατηγορία 5%: Για την κατηγορία του 5% για υποψηφίους με σοβαρές παθήσεις, αν και έχουν υπάρξει μεταβολές στις παθήσεις από το Κεντρικό Συμβούλιο Υγείας, το υπουργείο Παιδείας ορίζει για φέτος να ενταχθούν όλοι όσοι περιλαμβάνονται τόσο στην προηγούμενη λίστα όσο και στην καινούργια με σκοπό να μην αιφνιδιαστούν οι οικογένειες και να μην προκύψουν προβλήματα στη διαδικασία. Η νέα λίστα με τις προσθήκες αλλά και τις αφαιρέσεις θα ισχύσει κανονικά από το ακαδημαϊκό έτος 2018-2019. Δείτε εδώ σχετική ανάρτηση του panelladikes24.

8. Μηχανογραφικό δελτίο: Διεύρυνση των επιλογών των υποψηφίων για την εισαγωγή τους στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση δίνεται μέσω του νέου Μηχανογραφικού. Ιδιαίτερα ευνοημένοι οι υποψήφιοι του 2ου, 3ου και 5ου επιστημονικού πεδίου που αφορούν Θετικές, Τεχνολογικές, Επιστήμες Υγείας, Πληροφορική και Οικονομικά. Πατήστε εδώ για να δείτε το Μηχανογραφικό Δελτίο 2017 και όλες τις αλλαγές που έχουν εφαρμογή για τους φετινούς υποψήφιους

9. ΕΠΑΛ: Για πρώτη χρονιά θεσμοθετείται η είσοδος των υποψηφίων από Επαγγελματικά Λύκεια που συμμετέχουν στις Πανελλαδικές σε Πανεπιστήμια με ποσοστό 1%. Μέχρι πρότινος, οι υποψήφιοι είχαν πρόσβαση μόνο σε ΤΕΙ. Τις επόμενες ημέρες αναμένεται υπουργική απόφαση για τις σχολές στις οποίες θα έχουν πρόσβαση, ενώ σε μία σειρά σχολών όπως Θεατρικών και Μουσικών Σπουδών, η πρόσβαση θα είναι ανοικτή ασχέτως της ειδικότητας που έχουν ακολουθήσει οι υποψήφιοι. Δείτε εδώ σχετική ανάρτηση του panelladikes24.

ΕΛΠΙΔΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΔΗ - ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΤΥΠΟΣ

panelladikes24 - panelladikes24 στο facebook


Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.



Παρασκευή 10 Φεβρουαρίου 2017

Προκήρυξη για κατατακτήριες εξετάσεις στην Πυροσβεστική 2017


Δείτε τη νομοθεσία για τις κατατακτήριες εξετάσεις στη Σχολή Ανθυποπυραγών της Πυροσβεστικής Ακαδημίας





Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


Ποια θέματα ρυθμίζει το νομοσχέδιο του ΥΠΠΕΘ που ψηφίστηκε χθες

2017 02 10 vouliΜε το νομοσχέδιο για το ''Κρατικό Πιστοποιητικό Γλωσσομάθειας, την Εθνική Βιβλιοθήκη της Ελλάδας και άλλες διατάξεις'', που ψηφίστηκε χθες στη Βουλή ρυθμίζονται επείγοντα θέματα που αφορούν και τις τρεις βαθμίδες της εκπαίδευσης:

Θέματα πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης

- Θεσμοθετούνται οι ηλεκτρονικές εξετάσεις για την απόκτηση του Κρατικού Πιστοποιητικού Γλωσσομάθειας και διευκολύνεται η διαδικασία πιστοποίησης του επιπέδου γλωσσομάθειας σε περιοχές της περιφέρειας. Ταυτόχρονα γίνεται προσπάθεια βελτίωσης των συνθηκών διενέργειας των υπαρχόντων εξετάσεων καθώς και αξιοποίηση του εξειδικευμένου ανθρώπινου δυναμικού και της τεχνογνωσίας που έχουν αναπτύξει φορείς του Δημοσίου.

- Καθιερώνεται ο Ενιαίος Αριθμός Μαθητή στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια δημόσια και ιδιωτική εκπαίδευση. Έτσι, καθίσταται δυνατόν να μελετηθεί αξιόπιστα το φαινόμενο της σχολικής διαρροής και να προκύψουν δράσεις, με στόχο τη δραστική της μείωση.

- Επανέρχονται στις υπηρεσίες του ΥΠΠΕΘ οι αρμοδιότητες έγκρισης και διενέργειας του συνόλου των σχολικών εκδρομών και των πάσης φύσεως μετακινήσεων των μαθητών και εκπαιδευτικών στο εσωτερικό και εξωτερικό.

- Μετατίθενται οι επαναληπτικές εξετάσεις των μαθητών/τριών (μετεξεταστέοι) από το Σεπτέμβριο στον Ιούνιο, μέτρο που τους διευκολύνει, καθώς έχουν πρόσφατη τη μελέτη για την εξεταστική περίοδο του Μαΐου. Επίσης προστίθεται μια τρίτη ευκαιρία απολυτηρίων εξετάσεων για τους μαθητές/τριες της Γ΄ τάξης τον Σεπτέμβριο, ώστε οι μετεξεταστέοι να μη χάσουν μια χρονιά αλλά να μπορέσουν να συνεχίσουν τις σπουδές τους σε δημόσια ή ιδιωτικά ΙΕΚ ή όπου αλλού επιθυμούν.

- Δεν υπολογίζονται οι απουσίες μαθητών/τριών που έχουν κληθεί να συμμετάσχουν σε καλλιτεχνικές εκδηλώσεις με πανελλήνια ή πανευρωπαϊκή ή παγκόσμια εμβέλεια.

- Ρυθμίζονται οι μετεγγραφές μαθητών/τριών εσπερινών λυκείων, έτσι ώστε να λαμβάνεται υπόψη η συνολική μαθητική πορεία τους και όχι μόνο η τελευταία εγγραφή τους.

- Ρυθμίζονται θέματα ελληνικής ιθαγένειας για τις περιπτώσεις ανηλίκων που έχουν παρακολουθήσει επιτυχώς εννέα τάξεις πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης ή έξι τάξεις δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, ανεξαρτήτως τύπου σχολείου.

- Ρυθμίζονται εκκρεμή ζητήματα, ώστε να καλύπτονται οι ανάγκες για την καθαριότητα των σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης για το σχολικό έτος 2017-2018 και παρατείνεται για ένα ακόμα διδακτικό έτος το μεταβατικό στάδιο που αφορά την απασχόληση του υφιστάμενου προσωπικού με συμβάσεις μίσθωσης έργου.

- Παρέχεται η δυνατότητα, να διατίθενται εκπαιδευτικοί Φυσικής Αγωγής, σε Εθνικά ή Δημοτικά Κολυμβητήρια που υλοποιούν αθλητικά εκπαιδευτικά προγράμματα υπό την εποπτεία του ΥΠΠΕΘ.

- Αναγνωρίζεται βαθμολογικά η προϋπηρεσία στον ιδιωτικό τομέα των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης καθώς και του ΕΕΠ και ΕΒΠ, κατ΄ αναλογία με ό,τι ισχύει στον υπόλοιπο δημόσιο τομέα.

- Ρυθμίζονται διαδικαστικά θέματα για τις μεταθέσεις εκπαιδευτικών που πλέον θα γίνονται ηλεκτρονικά.

- Η κοινή συνεδρίαση των ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ, για την συμπλήρωση του διδακτικού ωραρίου των κοινών ειδικοτήτων εκπαιδευτικών, μπορεί να πραγματοποιείται πλέον καθ’ όλη τη διάρκεια του διδακτικού έτους.

- Ρυθμίζονται θέματα ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης. Ορίζεται με ορθολογικό τρόπο η κατανομή των μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στα τμήματα γενικής εκπαίδευσης και προβλέπεται γι’ αυτούς η μη προσμέτρηση του βαθμού της διδασκόμενης δεύτερης ξένης γλώσσας. Καθορίζεται ο τρόπος πιστοποίησης της επάρκειας της γνώσης της γραφής Braille, προβλέπονται τα δικαιολογητικά που πρέπει να συνοδεύουν τις αιτήσεις των γονέων ή κηδεμόνων των μαθητών για υποστήριξη από ειδικό βοηθό ή από σχολικό νοσηλευτή. Καθορίζεται με σαφήνεια ο ελάχιστος και ο ανώτατος αριθμός μαθητών ανά τμήμα στις ΣΜΕΑΕ και ρυθμίζονται θέματα αποσπάσεων των τακτικών αιρετών του ΕΕΠ και ΕΒΠ. Αίρεται ο αποκλεισμός των ΑμεΑ από τις εισαγωγικές εξετάσεις στις ανώτερες δραματικές σχολές, καθώς καταργείται σχετική αναχρονιστική διάταξη του ΠΔ 370/1983.

- Ρυθμίζονται ζητήματα για την επαγγελματική εκπαίδευση, όπως θέματα μαθητών ναυτιλιακού τομέα και του μεταλυκειακού έτους-τάξης μαθητείας των ΕΠΑΛ (αναβολή στρατού μαθητών του μεταλυκειακού έτους μαθητείας, μη πραγματοποίηση μαθημάτων στη διάρκεια των σχολικών διακοπών για το έτος αυτό, συμπερίληψη όλου του δημόσιου τομέα στους φορείς που μπορούν να δεχτούν ως μαθητευόμενους απόφοιτους ΕΠΑΛ κ.ά.) Ρυθμίζονται επίσης θέματα για τη μαθητεία για τους σπουδαστές των ΙΕΚ. Ορίζεται ότι η διαχείριση του μεταλυκειακού έτους μαθητείας των ΕΠΑΛ γίνεται από τη διεύθυνση επαγγελματικής εκπαίδευσης του ΥΠΠΕΘ.

- Ρυθμίζονται θέματα εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση που αφορούν υποψηφίους με σοβαρές ασθένειες

- Ρυθμίζεται πλέον οριστικά το δικαίωμα διεκδίκησης νέας θέσης εισαγωγής σε ποσοστό 10% το επόμενο ή μεθεπόμενο έτος, μετά τη συμμετοχή στις πανελλαδικές εξετάσεις.

- Διευρύνεται η πρόσβαση των αποφοίτων ΕΠΑΛ στην τριτοβάθμια εκπαίδευση και σε άλλες σχολές, πέραν των συναφών, που θα είναι κοινές για όλους τους τομείς σε ΤΕΙ και Πανεπιστήμια (στο 1% των θέσεων). Επανέρχεται το 1% των επιπλέον θέσεων σε ΤΕΙ για αποφοίτους εσπερινών ΕΠΑΛ, με δυνατότητα μάλιστα επιλογής αν θα διαγωνιστούν με το σύστημα των ημερησίων ΕΠΑΛ, για ΤΕΙ και Πανεπιστήμια ή μόνο για το ειδικό ποσοστό των εσπερινών, για ΤΕΙ.

- Δημιουργείται διεύθυνση στο ΥΠΠΕΘ για την εποπτεία των ιδιωτικών σχολείων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, των ξένων σχολείων, των φροντιστηρίων και των κέντρων ξένων γλωσσών, με στόχο τη διασφάλιση της ποιότητας της παρεχόμενης εκπαίδευσης.

Θέματα τριτοβάθμιας εκπαίδευσης

- Επανιδρύονται δύο Πανεπιστημιακά Τμήματα Τουρισμού που με το σχέδιο «Αθηνά» είχαν κλείσει και μετασχηματιστεί σε κατευθύνσεις άλλων Τμημάτων. Το Τμήμα Τουριστικών Σπουδών στο Πανεπιστήμιο Πειραιώς και το Τμήμα Οικονομικής και Διοίκησης Τουρισμού στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου με έδρα τη Χίο.

- Ιδρύεται Πολυτεχνική Σχολή στο Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων, που θα περιλαμβάνει τα υπάρχοντα Τμήματα Μηχανικών Επιστήμης Υλικών, Μηχανικών Ηλεκτρονικών Υπολογιστών και Πληροφορικής και Αρχιτεκτόνων Μηχανικών, ώστε να κατοχυρωθούν τα επαγγελματικά Δικαιώματα των αποφοίτων των Τμημάτων αυτών.

- Ρυθμίζονται θέματα χρηματοδότησης του Ιδρύματος Ιατροβιολογικών Ερευνών της Ακαδημίας Αθηνών.

- Ως προς το Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο (Ε.Α.Π.) ρυθμίζονται θέματα προγραμμάτων σπουδών, διδακτικών συγγραμμάτων, φοιτητικών αδειών, εργασιακά θέματα διδασκόντων, και δίνεται η δυνατότητα δημιουργίας εκδοτικού οίκου.

- Ρυθμίζονται θέματα διοικήσεως του Ιδρύματος Κρατικών Υποτροφιών (Ι.Κ.Υ.) και αναγνώρισης τίτλων σπουδών Διεπιστημονικού Οργανισμού Αναγνώρισης Τίτλων Ακαδημαϊκών και Πληροφόρησης (Δ.Ο.Α.Τ.Α.Π.).

- Ρυθμίζεται το θέμα των εκπαιδευτικών αδειών των καθηγητών των ΑΕΙ που απέχουν τρία έτη από την αφυπηρέτηση.

- Εξορθολογίζεται το καθεστώς των διδασκόντων της Εθνικής Σχολής Δημόσιας Υγείας σε σχέση με το έργο που παρέχουν που εκκρεμούσε από το 1994.

- Ρυθμίζονται θέματα χορήγησης στεγαστικού επιδόματος, ιατροφαρμακευτικής περίθαλψης φοιτητών καθώς και θέματα εξεταστικής περιόδου για τους επί πτυχίω φοιτητές.

- Ρυθμίζεται, με ακαδημαϊκά κριτήρια, η δυνατότατα ένταξης εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στους κλάδους του Ειδικού Διδακτικού Προσωπικού (Ε.ΔΙ.Π.) και Ειδικού Επιστημονικού Προσωπικού (Ε.Ε.Π.) των Πανεπιστημίων, των Τ.Ε.Ι. και των Ανώτατων Εκκλησιαστικών Ακαδημιών.

- Δίνεται η δυνατότητα στα μέλη Τεχνικού Εργαστηριακού Προσωπικού (Ε.Τ.Ε.Π.), που είχαν εκλεγεί και καθυστέρησε ο διορισμός τους λόγω της δημοσιονομικής κατάστασης, να ενταχθούν στον κλάδο του Ειδικού Διδακτικού Προσωπικού (Ε.ΔΙ.Π.), εφόσον έχουν τα απαραίτητα προσόντα.

- Ρυθμίζονται θέματα ένταξης στον κλάδο Ειδικού Τεχνικού Εργαστηριακού Προσωπικού (Ε.Τ.Ε.Π.) μονίμων υπαλλήλων και Ιδιωτικού Δικαίου Αορίστου Χρόνου (Ι.Δ.Α.Χ.) και δίνεται η δυνατότητα στα Τμήματα ένταξης να αποφασίζουν με ακαδημαϊκά κριτήρια. Η πιστοποιημένη εκπαιδευτική επάρκεια αποτελεί προϋπόθεση εκπαιδευτών μη τυπικής εκπαίδευσης.

- Ρυθμίζονται θέματα συμβάσεων μίσθωσης έργου και εργασίας όπως η αναγνώριση προϋπηρεσίας σε αυτοχρηματοδοτούμενα αναπτυξιακά προγράμματα.

- Διευκρινίζεται το καθεστώς απασχόλησης των ακαδημαϊκών υποτρόφων.

- Ρυθμίζεται το πρόβλημα εκπαιδευτικών των Τ.Ε.Ι. που δικαιώθηκαν με τελεσίδικες δικαστικές αποφάσεις ως προς το πρόβλημα ένταξής τους στο Τ.Ε.Ι.

Δείτε το πολυνομοσχέδιο του ΥΠΠΕΘ όπως ψηφίστηκε

panelladikes24 - panelladikes24 στο facebook


Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


Υπουργός Παιδείας: Τέλος οι απαράδεκτες Πανελλαδικές Εξετάσεις - Με το απολυτήριο η εισαγωγή στα ΑΕΙ

Αποτέλεσμα εικόνας για Υπουργός Παιδείας: Τέλος οι απαράδεκτες Πανελλαδικές ΕξετάσειςΣημαντική απορία - Οι εξετάσεις για την απόκτηση του Εθνικού Απολυτηρίου θα είναι πανελλαδικού χαρακτήρα; 

Μεγάλη έκταση πήραν και πάλι τα λεγόμενα του υπουργού Παιδείας κατά την ομιλία του χθες στη Βουλή, όπου και πάλι έκανε αναφορά στα προβλήματα που έχουν εντοπιστεί στις τελευταίες τάξεις του Λυκείου και το ''απαράδεκτο'' όπως είπε σύστημα των Πανελλαδικών Εξετάσεων για την εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. 

Μάλιστα, έθεσε και πάλι ως εφαρμογή των αλλαγών που επίκεινται την επόμενη τριετία.

Δείτε το χαρακτηριστικό απόσπασμα από την ομιλία του υπουργού

Εμείς ενισχύοντας, όπως είπαμε, όλες τις διαδικασίες μετά το άνοιγμα των σχολείων και τα προβλήματα που έχουμε εντοπίσει, προχωράμε σε ορισμένες πρωτοβουλίες:

Η πρώτη πρωτοβουλία είναι το λύκειο, οι εισαγωγικές εξετάσεις και τα πρώτα χρόνια στο πανεπιστήμιο. Είναι ένα μεγάλο εγχείρημα. Είναι ένα εγχείρημα στο οποίο καλούμε την Αντιπολίτευση να το συζητήσουμε. Οι ενδείξεις είναι με δυσκολίες μεν, αλλά το συζητάμε.

Όπως ξέρει όλη η κοινωνία, οι τελευταίες δύο τάξεις του λυκείου είναι ακυρωμένες. Δεν φταίνε οι εκπαιδευτικοί. Υπάρχει μια συλλογικότερη ευθύνη γι’ αυτό. Έχουμε έναν θεσμό εκτός σχολείων, ο οποίος κατάφερε να καταβροχθίσει το σχολείο και δεν έχει ξαναγίνει στην ιστορία. Καταβροχθίζει το σχολείο ένας άλλος θεσμός που παρέχει εκπαίδευση, ένας θεσμός που δεν είναι στον κορμό του σχολείου και πρέπει εμείς να επανιδρύσουμε ουσιαστικά το λύκειο.

Άρα, οι τελευταίες δύο τάξεις του λυκείου πρέπει να αναβαθμιστούν δραματικά. Πρέπει να οδηγηθούν τα παιδιά στο να αποκτήσουν ένα Εθνικό Απολυτήριο το οποίο να έχει μια σοβαρή υπόσταση στην κοινωνία.

Πρέπει να αποδραματοποιηθούν οι εξετάσεις, οι οποίες το μόνο χαρακτηριστικό που έχουν είναι ότι είναι λειτουργικές και αδιάβλητες. Παιδαγωγικά δεν παίζουν κανέναν ρόλο, το ξέρουμε όλοι. Τα παιδιά μαθαίνουν απ’ έξω τα μαθήματά τους και πάνε και τα γράφουν κι όποιο δεν τα έχει μάθει απ’ έξω, κόβεται. Αυτό, εν πάση περιπτώσει, είναι ένα παιδαγωγικά απαράδεκτο πράγμα και βεβαίως για τα παιδιά σε αυτήν την ηλικία, που τυραννιούνται με τον τρόπο που τυραννιούνται τα τελευταία δύο χρόνια πριν τελειώσουν το σχολείο. 

Είναι, λοιπόν, ένα παιδαγωγικά απαράδεκτο σύστημα. Να κρατήσουμε τα καλά του, που, όπως σας έχω πει, είναι τεχνικού χαρακτήρα, δεν είναι παιδαγωγικού, είναι το αδιάβλητο της διαδικασίας, και να προσπαθήσουμε σιγά σιγά να δούμε πώς τα παιδιά θα μπαίνουν στο πανεπιστήμιο με τον βαθμό του απολυτηρίου τους. Αυτό πρέπει να το συζητήσουμε στις λεπτομέρειές του. Θα το συζητήσουμε στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων και δεν είναι κάτι που μπορεί να ισχύσει από του χρόνου. Αυτό έχει έναν ορίζοντα μιας τριετίας τουλάχιστον. Βεβαίως, τίποτα δεν μπορεί να γίνει αν ταυτοχρόνως δεν υπάρχει ένα εθνικό σχέδιο επιμόρφωσης των καθηγητών και βεβαίως, ένα εθνικό σχέδιο αυτοαξιολόγησης των σχολικών μονάδων.

Δείτε επίσης:







Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


Σχετικά με τις προϋποθέσεις προαγωγής ή απόλυσης στο Γυμνάσιο

Αποτέλεσμα εικόνας για προαγωγής ή απόλυσης στο ΓυμνάσιοΑυτές τις μέρες όλα τα Γυμνάσια της χώρας επιδίδουν τους έλεγχους με τις επιδόσεις των μαθητών στα μαθήματα για το Α΄ τετράμηνο του σχολικού έτους 2016-2017.

Πότε ένας μαθητής κρίνεται άξιος προαγωγής ή απόλυσης

Ο μαθητής κρίνεται άξιος προαγωγής ή απόλυσης, 

i) όταν έχει σε κάθε μάθημα βαθμό ετήσιας επίδοσης τουλάχιστον δέκα (10) ή 

ii) όταν έχει γενικό μέσο όρο βαθμών ετήσιας επίδοσης τουλάχιστον δεκατρία (13).

Τι γίνεται αν δεν πληρούνται οι παραπάνω προϋποθέσεις

Αν δεν πληρούνται οι παραπάνω προϋποθέσεις προαγωγής ή απόλυσης, ο μαθητής παραπέμπεται σε επαναληπτική εξέταση στα μαθήματα στα οποία ο βαθμός ετήσιας επίδοσης είναι μικρότερος από δέκα (10). 

Οι επαναληπτικές εξετάσεις διεξάγονται κατά το τρίτο δεκαήμερο του Ιουνίου (δεύτερη εξεταστική περίοδος).

Δείτε περισσότερα: Το Προεδρικό Διάταγμα με τις αλλαγές στο Γυμνάσιο

panelladikes24 - panelladikes24 στο facebook


Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.



Δείτε το πολυνομοσχέδιο του ΥΠΠΕΘ όπως ψηφίστηκε

Αποτέλεσμα εικόνας για Δείτε το πολυνομοσχέδιο του ΥΠΠΕΘ όπως ψηφίστηκεΔείτε το σχέδιο νόμου του ΥΠΠΕΘ «Ρύθμιση θεμάτων του Κρατικού Πιστοποιητικού Γλωσσομάθειας, της Εθνικής Βιβλιοθήκης της Ελλάδας και άλλες διατάξεις» όπως ψηφίστηκε.

Πατήστε εδώ για δείτε όπως ψηφίστηκε. Πλέον αναμένεται να αριθμοδοτηθεί και στη συνέχεια να δημοσιευτεί σε ΦΕΚ.

Δείτε εδώ ανάρτηση του panelladikes24 για την ψήφιση του νομοσχεδίου με όλα τα θέματα που ρυθμίζονται για τις Πανελλαδικές Εξετάσεις.



Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.