Παρασκευή 10 Φεβρουαρίου 2017

Υπουργός Παιδείας: Τέλος οι απαράδεκτες Πανελλαδικές Εξετάσεις - Με το απολυτήριο η εισαγωγή στα ΑΕΙ

Αποτέλεσμα εικόνας για Υπουργός Παιδείας: Τέλος οι απαράδεκτες Πανελλαδικές ΕξετάσειςΣημαντική απορία - Οι εξετάσεις για την απόκτηση του Εθνικού Απολυτηρίου θα είναι πανελλαδικού χαρακτήρα; 

Μεγάλη έκταση πήραν και πάλι τα λεγόμενα του υπουργού Παιδείας κατά την ομιλία του χθες στη Βουλή, όπου και πάλι έκανε αναφορά στα προβλήματα που έχουν εντοπιστεί στις τελευταίες τάξεις του Λυκείου και το ''απαράδεκτο'' όπως είπε σύστημα των Πανελλαδικών Εξετάσεων για την εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. 

Μάλιστα, έθεσε και πάλι ως εφαρμογή των αλλαγών που επίκεινται την επόμενη τριετία.

Δείτε το χαρακτηριστικό απόσπασμα από την ομιλία του υπουργού

Εμείς ενισχύοντας, όπως είπαμε, όλες τις διαδικασίες μετά το άνοιγμα των σχολείων και τα προβλήματα που έχουμε εντοπίσει, προχωράμε σε ορισμένες πρωτοβουλίες:

Η πρώτη πρωτοβουλία είναι το λύκειο, οι εισαγωγικές εξετάσεις και τα πρώτα χρόνια στο πανεπιστήμιο. Είναι ένα μεγάλο εγχείρημα. Είναι ένα εγχείρημα στο οποίο καλούμε την Αντιπολίτευση να το συζητήσουμε. Οι ενδείξεις είναι με δυσκολίες μεν, αλλά το συζητάμε.

Όπως ξέρει όλη η κοινωνία, οι τελευταίες δύο τάξεις του λυκείου είναι ακυρωμένες. Δεν φταίνε οι εκπαιδευτικοί. Υπάρχει μια συλλογικότερη ευθύνη γι’ αυτό. Έχουμε έναν θεσμό εκτός σχολείων, ο οποίος κατάφερε να καταβροχθίσει το σχολείο και δεν έχει ξαναγίνει στην ιστορία. Καταβροχθίζει το σχολείο ένας άλλος θεσμός που παρέχει εκπαίδευση, ένας θεσμός που δεν είναι στον κορμό του σχολείου και πρέπει εμείς να επανιδρύσουμε ουσιαστικά το λύκειο.

Άρα, οι τελευταίες δύο τάξεις του λυκείου πρέπει να αναβαθμιστούν δραματικά. Πρέπει να οδηγηθούν τα παιδιά στο να αποκτήσουν ένα Εθνικό Απολυτήριο το οποίο να έχει μια σοβαρή υπόσταση στην κοινωνία.

Πρέπει να αποδραματοποιηθούν οι εξετάσεις, οι οποίες το μόνο χαρακτηριστικό που έχουν είναι ότι είναι λειτουργικές και αδιάβλητες. Παιδαγωγικά δεν παίζουν κανέναν ρόλο, το ξέρουμε όλοι. Τα παιδιά μαθαίνουν απ’ έξω τα μαθήματά τους και πάνε και τα γράφουν κι όποιο δεν τα έχει μάθει απ’ έξω, κόβεται. Αυτό, εν πάση περιπτώσει, είναι ένα παιδαγωγικά απαράδεκτο πράγμα και βεβαίως για τα παιδιά σε αυτήν την ηλικία, που τυραννιούνται με τον τρόπο που τυραννιούνται τα τελευταία δύο χρόνια πριν τελειώσουν το σχολείο. 

Είναι, λοιπόν, ένα παιδαγωγικά απαράδεκτο σύστημα. Να κρατήσουμε τα καλά του, που, όπως σας έχω πει, είναι τεχνικού χαρακτήρα, δεν είναι παιδαγωγικού, είναι το αδιάβλητο της διαδικασίας, και να προσπαθήσουμε σιγά σιγά να δούμε πώς τα παιδιά θα μπαίνουν στο πανεπιστήμιο με τον βαθμό του απολυτηρίου τους. Αυτό πρέπει να το συζητήσουμε στις λεπτομέρειές του. Θα το συζητήσουμε στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων και δεν είναι κάτι που μπορεί να ισχύσει από του χρόνου. Αυτό έχει έναν ορίζοντα μιας τριετίας τουλάχιστον. Βεβαίως, τίποτα δεν μπορεί να γίνει αν ταυτοχρόνως δεν υπάρχει ένα εθνικό σχέδιο επιμόρφωσης των καθηγητών και βεβαίως, ένα εθνικό σχέδιο αυτοαξιολόγησης των σχολικών μονάδων.

Δείτε επίσης:







Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


Σχετικά με τις προϋποθέσεις προαγωγής ή απόλυσης στο Γυμνάσιο

Αποτέλεσμα εικόνας για προαγωγής ή απόλυσης στο ΓυμνάσιοΑυτές τις μέρες όλα τα Γυμνάσια της χώρας επιδίδουν τους έλεγχους με τις επιδόσεις των μαθητών στα μαθήματα για το Α΄ τετράμηνο του σχολικού έτους 2016-2017.

Πότε ένας μαθητής κρίνεται άξιος προαγωγής ή απόλυσης

Ο μαθητής κρίνεται άξιος προαγωγής ή απόλυσης, 

i) όταν έχει σε κάθε μάθημα βαθμό ετήσιας επίδοσης τουλάχιστον δέκα (10) ή 

ii) όταν έχει γενικό μέσο όρο βαθμών ετήσιας επίδοσης τουλάχιστον δεκατρία (13).

Τι γίνεται αν δεν πληρούνται οι παραπάνω προϋποθέσεις

Αν δεν πληρούνται οι παραπάνω προϋποθέσεις προαγωγής ή απόλυσης, ο μαθητής παραπέμπεται σε επαναληπτική εξέταση στα μαθήματα στα οποία ο βαθμός ετήσιας επίδοσης είναι μικρότερος από δέκα (10). 

Οι επαναληπτικές εξετάσεις διεξάγονται κατά το τρίτο δεκαήμερο του Ιουνίου (δεύτερη εξεταστική περίοδος).

Δείτε περισσότερα: Το Προεδρικό Διάταγμα με τις αλλαγές στο Γυμνάσιο

panelladikes24 - panelladikes24 στο facebook


Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.



Δείτε το πολυνομοσχέδιο του ΥΠΠΕΘ όπως ψηφίστηκε

Αποτέλεσμα εικόνας για Δείτε το πολυνομοσχέδιο του ΥΠΠΕΘ όπως ψηφίστηκεΔείτε το σχέδιο νόμου του ΥΠΠΕΘ «Ρύθμιση θεμάτων του Κρατικού Πιστοποιητικού Γλωσσομάθειας, της Εθνικής Βιβλιοθήκης της Ελλάδας και άλλες διατάξεις» όπως ψηφίστηκε.

Πατήστε εδώ για δείτε όπως ψηφίστηκε. Πλέον αναμένεται να αριθμοδοτηθεί και στη συνέχεια να δημοσιευτεί σε ΦΕΚ.

Δείτε εδώ ανάρτηση του panelladikes24 για την ψήφιση του νομοσχεδίου με όλα τα θέματα που ρυθμίζονται για τις Πανελλαδικές Εξετάσεις.



Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


Αναφορά Γαβρόγλου στη Βουλή για τις Επαναληπτικές Πανελλαδικές Εξετάσεις - Ίσως να υπάρξει θετική λύση στο μέλλον

Αποτέλεσμα εικόνας για καταργηση επαναληπτικες πανελλαδικες εξετασεις υπουργος γαβρογλου βουλη αποφασηΣτη χθεσινή συνεδρίαση της Βουλής για τη συζήτηση και ψήφιση του σχεδίου νόμου του ΥΠΠΕΘ «Ρύθμιση θεμάτων του Κρατικού Πιστοποιητικού Γλωσσομάθειας, της Εθνικής Βιβλιοθήκης της Ελλάδας και άλλες διατάξεις», ο υπουργός Παιδείας έκανε αναφορά στο θέμα των Επαναληπτικών Πανελλαδικών Εξετάσεων και την απόφαση που υπάρχει για τη μη διεξαγωγή τους κατά τη φετινή χρονιά.

Αφορμή για την συζήτηση με το συγκεκριμένο θέμα ήταν η κατάθεση σχετικής τροπολογίας για τη συνέχιση των συγκεκριμένων εξετάσεων που τελικά δεν συμπεριλήφθηκε στο νομοσχέδιο.

Δείτε αποσπάσματα από τη συζήτηση

ΥΠΟΥΡΓΟΣ: Έχετε καταθέσει και μια άλλη τροπολογία και θέλω να είναι σαφές το πρόβλημα σχετικά με αυτήν. Αυτή, λοιπόν, έχει σχέση με τις επαναληπτικές εξετάσεις των παιδιών που αρρωσταίνουν στη διάρκεια των εξετάσεων. Εδώ υπάρχει ένα μικρό πρόβλημα. Όντως υπάρχουν παιδιά που αρρωσταίνουν. Όμως, υπάρχουν και παιδιά που εκμεταλλεύονται αυτήν τη δυνατότητα. Δεν είναι τόσο απλό το θέμα. Πέρυσι έγιναν επαναληπτικές εξετάσεις για όλα τα μαθήματα. Ο αριθμός ήταν τεράστιος! Και σε πολλά από αυτά τα μαθήματα δεν εμφανίστηκε κανένας! 

Τώρα θα μου πείτε «μαζί με τα ξερά καίγονται και τα χλωρά;». Έχετε απόλυτο δίκιο. Ξέρετε όμως, κάτι; Αυτό που λέτε εσείς εδώ, έχει και ένα άλλο μικρό παιδαγωγικό πρόβλημα, το οποίο είναι το εξής: Λέτε να εξεταστούν μόνο στα μαθήματα στα οποία αρρώστησαν. 

Καταλαβαίνετε πού αναφέρομαι, δεν αναφέρομαι στα παιδιά τα οποία εντίμως έχουν αρρωστήσει. Γιατί το λέω όλο αυτό; Γιατί υπάρχει και ένα θέμα νομικό, ισονομίας, πέρα από το τεχνικό, τον Ιούλιο κ.λπ. Λέω, λοιπόν, έτσι όπως είναι, κατά τη γνώμη μου, είναι διατυπωμένο πολύ αδύνατο. 

Να πούμε το εξής: Το θέμα των επαναληπτικών εξετάσεων αποτελεί ένα πρόβλημα που θέλει λύση, με τα πιστοποιητικά που λέτε από τα νοσοκομεία, γιατί προφανώς πρέπει να προστατευθούν αυτοί που πραγματικά το έχουν ανάγκη. Τεχνικά παρουσιάζει ένα πολύ σοβαρό πρόβλημα. Προτείνω, λοιπόν, να υπάρξει μια διακομματική επιτροπή που θα λύσει αυτό το πρόβλημα, γιατί έτσι όπως είναι επιμένω ότι είναι αδύνατο και παιδαγωγικά και νομικά. Αλλά με αφορμή τη δική σας πρόταση να προχωρήσουμε σε κάτι τέτοιο, αλλιώτικα θα την απορρίψω και είναι και κρίμα να την απορρίψω.

ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΚΕΓΚΕΡΟΓΛΟΥ: Με την άδεια του Υπουργού, αν προστεθεί στο τέλος το εξής: «με υπουργική απόφαση, με απόφαση του Υπουργού Παιδείας καθορίζονται οι όροι και οι προϋποθέσεις για την εφαρμογή του άρθρου αυτού» σβήνετε και από πάνω ό,τι θεωρείτε περιττό και προσθέτετε αυτό από κάτω και νομίζω ότι θα είναι πλήρες. «Με υπουργική απόφαση του Υπουργού Παιδείας καθορίζονται οι όροι, οι προϋποθέσεις και οι λεπτομέρειες για την εφαρμογή του άρθρου αυτού». 

ΥΠΟΥΡΓΟΣ: Θα σας πω ότι το να σβήσω και να βάλω είναι μια άλλη τροπολογία. 

ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΚΕΓΚΕΡΟΓΛΟΥ: Νομοτεχνική βελτίωση. 

ΥΠΟΥΡΓΟΣ: Ωραία, να τη δούμε μέχρι το τέλος της συνεδρίασης, αν θέλετε.  Άρα, απορρίπτεται τώρα ως έχει. Να την κάνουμε στο τέλος. 

ΠΡΟΕΔΡΕΥΩΝ (Δημήτριος Κρεμαστινός): Έχω την εντύπωση ότι όσον αφορά τους λόγους ασθενείας που αναφέρατε, δηλαδή εάν το παιδί νοσηλευθεί σε δημόσιο νοσοκομείο και έχει βεβαίωση περί του ότι δεν μπορούσε να έρθει στις εξετάσεις γιατί έπασχε από το τάδε νόσημα και δεν μπορούσε να έρθει, νομίζω ότι μπορείτε να το δεχτείτε. 

ΥΠΟΥΡΓΟΣ: Κύριε Πρόεδρε, έχετε δίκιο. Και μάλιστα για να είμαι και δίκαιος, οι όρους διαπίστωσης του νοσήματος που βάζει η τροπολογία, είναι σωστοί, δεν υπάρχει πρόβλημα σε αυτό. Το θέμα είναι το τεχνικό πρόβλημα, διότι, κοιτάξτε, πρέπει να γίνουν εξετάσεις για όλα τα μαθήματα. Άρα, ουσιαστικά όλος ο Ιούλιος. 

ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΘΕΟΧΑΡΟΠΟΥΛΟΣ: Με υπουργική απόφαση. 

ΥΠΟΥΡΓΟΣ: Η υπουργική απόφαση είναι το εύκολο, γιατί το πετάτε από πάνω σας, γι’ αυτό εγώ λέω μία διακομματική επιτροπή. Το κρατάμε και μέχρι το τέλος της συνεδρίασης να βρούμε μία... 

Ο κ. Γαβρόγλου σε άλλο τμήμα της ομιλίας του ανέφερε τα εξής:

ΥΠΟΥΡΓΟΣ: Όσον αφορά τις επαναληπτικές, δεν υπάρχει περίπτωση να δεχθούμε να γίνει υπουργική απόφαση, που να λέει ο Υπουργός θα αποφασίζει για τις επαναληπτικές. Είναι ένα κοινωνικό πρόβλημα, που καλούμαστε όλοι να πάρουμε κοινά την ευθύνη. Σας εξήγησα ποια είναι τα τεχνικά προβλήματα, ποια είναι τα ουσιαστικά προβλήματα, γιατί υπάρχουν και θέματα συνταγματικά, και με βάση αυτό να προχωρήσουμε, αν το θέλετε, αν όχι θα δούμε...

Επίσης, λίγο πριν τη ψήφιση του σχεδίου νόμου ο υπουργός αναφέρθηκε και πάλι στις επαναληπτικές εξετάσεις.

ΥΠΟΥΡΓΟΣ: Όσον αφορά τις επαναληπτικές εξετάσεις, το βασικό πρόβλημα είναι ότι κάτι που είναι δίκαιο και είναι για τα παιδιά που αρρωσταίνουν δεν πρέπει η όποια ρύθμιση να έχει αρνητικές επιπτώσεις στα υπόλοιπα παιδιά. Αυτό το προκαλεί ένας αριθμός παιδιών, δυστυχώς, αυξανόμενος -λίγο μεν, αλλά αυξανόμενος- που προσποιούνται ότι αρρωσταίνουν. Το λέω με κάθε ειλικρίνεια. 

Είπα ότι δεν πρέπει να αδικηθούν αυτά τα παιδιά. Λέω, λοιπόν, ότι είναι λάθος να είναι με υπουργική απόφαση. Εγώ λέω να το συζητήσουμε, αν θέλετε, όλα τα κόμματα και ομόφωνα να αποφασίσουμε όμως, ώστε μετά να μην παίζουμε παιχνίδι διαδηλώσεων, καταγγελιών κ.λπ. Εμείς προσπαθήσαμε να βρούμε μια λύση. Δυστυχώς, δεν βρίσκουμε λύση. Υπάρχουν και παιδαγωγικοί λόγοι γιατί, εν πάση περιπτώσει, αυτά τα παιδιά δεν πρέπει να κάνουν επαναληπτικές. Υπάρχουν πολλοί παιδαγωγικοί λόγοι και αν θέλετε, μπορώ να σας τους αναφέρω, αλλά νομίζω ότι δεν θέλω να το κάνω τώρα. Όμως, υπάρχουν και τέτοιοι λόγοι. Υπάρχουν και νομικοί λόγοι. Υπάρχει μια διεθνής εμπειρία, η οποία δεν είναι ευαίσθητη σ’ αυτό το πράγμα. Όμως, λέμε να εξαντλήσουμε τις δυνατότητες.

Δείτε σχετική ανάρτηση του panelladikes24Καταργούνται οι Επαναληπτικές Πανελλαδικές Εξετάσεις - Τι αναφέρει η ηγεσία του ΥΠΠΕΘ

panelladikes24 - panelladikes24 στο facebook


Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


Πέμπτη 9 Φεβρουαρίου 2017

Ψηφίστηκε το νομοσχέδιο του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων «Ρύθμιση θεμάτων του Κρατικού Πιστοποιητικού Γλωσσομάθειας, της Εθνικής Βιβλιοθήκης της Ελλάδας και άλλες διατάξεις»

2017 02 09 olomeleia 400pxΜε ευρύτερες συναινέσεις ψηφίστηκε απόψε στη Βουλή επί της αρχής και κατ΄ άρθρο το νομοσχέδιο του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων «Ρύθμιση θεμάτων του Κρατικού Πιστοποιητικού Γλωσσομάθειας, της Εθνικής Βιβλιοθήκης της Ελλάδας και άλλες διατάξεις».

Το νομοσχέδιο ψηφίστηκε επί της αρχής από τους βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ, των ΑΝΕΛ, της Ένωσης Κεντρώων και του Ποταμιού, παρόν ψήφισαν οι βουλευτές της Δημοκρατικής Συμπαράταξης, ενώ το καταψήφισαν οι βουλευτές της Ν.Δ., του ΚΚΕ και της Χρυσής Αυγής.

Στην κατ’ άρθρο ψηφοφορία η πλειονότητα των άρθρων του νομοσχεδίου ψηφίστηκε και πάλι από τα περισσότερα κόμματα της αντιπολίτευσης αφού ο Υπουργός Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων Κώστας Γαβρόγλου είχε ενσωματώσει πολλές από τις παρατηρήσεις των ομιλητών στα συζητούμενα άρθρα.

Όλες οι πτέρυγες της Βουλής εξέφρασαν την ικανοποίησή τους για το γεγονός ότι ο κ. Γαβρόγλου δεν έκανε δεκτή καμία άσχετη τροπολογία από όσες κατατέθηκαν κατά τη διαδικασία συζήτησης του νομοσχεδίου.

Αναμένουμε την τελική μορφή του νόμου όπως ψηφίστηκε.

Δείτε εδώ ανάρτηση του panelladikes24 για την ψήφιση του νομοσχεδίου με όλα τα θέματα που ρυθμίζονται για τις Πανελλαδικές Εξετάσεις.



Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


Καταργούνται οι Επαναληπτικές Πανελλαδικές Εξετάσεις - Τι αναφέρει η ηγεσία του ΥΠΠΕΘ

Έντονες αντιδράσεις προκαλεί σε μαθητές και γονείς η απόφαση του υπουργείου Παιδείας να μην οργανωθούν φέτος επαναληπτικές Πανελλαδικές Εξετάσεις για όσους υποψηφίους απουσιάσουν δικαιολογημένα από την εξέταση σε κάποιο ή κάποια από τα μαθήματα. Πρόκειται για μέτρο πρόνοιας προς τους υποψηφίους, που εφαρμόστηκε ανελλιπώς έως πέρυσι τα τελευταία χρόνια. 

Ο αρμόδιος γενικός γραμματέας του υπουργείου Παιδείας Ιωάννης Παντής, μιλώντας στην «ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ» για το θέμα, απέδωσε την απόφαση στο γεγονός ότι με το ισχύον σύστημα οι εξετάσεις για Πανεπιστήμια και ΤΕΙ είναι αποκλειστικά εισαγωγικές σε αντίθεση με το ενιαίο λύκειο που ίσχυσε από το 2000 έως το 2015. Αυτό σημαίνει ότι οι εισαγωγικές εξετάσεις δεν είναι απαραίτητες για τη λήψη απολυτηρίου και άρα δεν χρειάζεται να οργανωθούν επαναληπτικές, αφού όλοι οι υποψήφιοι πρέπει να έχουν λάβει το απολυτήριό τους για να συμμετάσχουν στις εισαγωγικές εξετάσεις. Ενδεικτικά, δεν υπήρχε η δυνατότητα παραπομπής σε επαναληπτικές εξετάσεις και κατά την περίοδο των Δεσμών, από το 1983 έως το 1999.

Κώστας Γαβρόγλου: Οι επαναληπτικές Πανελλαδικές εξετάσεις είναι μία από τις παθογένειες της κοινωνίας

Οι επαναληπτικές εξετάσεις που από φέτος καταργούνται, ήταν από τις ορισμένες παθογένειες της κοινωνίας μας που πρέπει τις βλέπουμε όλοι μαζί κατάματα, είπε ο υπουργός Παιδείας Κώστας Γαβρόγλου, στη συζήτηση στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής επί του πολυνομοσχεδίου “σκούπα” για την παιδεία, και σημείωσε:

- Οι επαναληπτικές εξετάσεις και δεν θα ήθελα να προκληθώ να τα δημοσιοποιήσω, μιας αυξημένης τάσης λιποθυμιών και αρρώστιας στην διάρκεια των εισαγωγικών εξετάσεων.

- Σημαίνει ότι όλα τα παιδιά είναι έτσι; Προφανέστατα και δεν σημαίνει αυτό. Προφανέστατα.

- Και πάλι όπως συνήθως γίνεται καίγονται τα χλωρά μαζί με τα ξερά.

- Θέλουμε να βρούμε μια λύση για τα παιδιά τα οποία ειλικρινώς αρρωσταίνουν εκείνες τις ημέρες, αλλά οι αριθμοί και οι μαρτυρίες γονιών και μαθητών που εν πάση περιπτώσει «αρρωσταίνουν» δεν τιμά κανέναν μας και κυρίως αδικεί τα παιδιά που έχουν ένα πρόβλημα.

Ποιοι συμμετείχαν στις Επαναληπτικές Πανελλαδικές Εξετάσεις

Στις επαναληπτικές πανελλαδικές εξετάσεις προσέρχονται μόνο όσοι υποψήφιοι ΓΕΛ και ΕΠΑΛ, αποδεδειγμένα λόγω ασθένειας ή σοβαρού κωλύματος που συνιστά ανωτέρα βία, δεν έλαβαν μέρος ή διέκοψαν την εξέτασή τους στις πανελλαδικές εξετάσεις του Μαΐου-Ιουνίου, αφού θα έχουν προσκομίσει τα απαραίτητα δικαιολογητικά στο Λύκειο φοίτησης τους εντός τριών ημερών από την ημέρα εξέτασης που απουσίασαν.

panelladikes24 - panelladikes24 στο facebook


Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.



Πιέσεις στο ΤΕΙ Αθηνών για να ολοκληρώσει τις μετεγγραφές φοιτητών - Τι είπε ο υπουργός στη Βουλή - ΒΙΝΤΕΟ

O υπουργός Παιδείας κ. Γαβρόγλου απάντησε στη Βουλή σε Επίκαιρη Ερώτηση του Βουλευτή Α΄ Θεσσαλονίκης του Κομμουνιστικού Κόμματος Ελλάδος κ. Ιωάννη Δελή σχετικά με τους μετεγγραφέντες σπουδαστές των τμημάτων του ΤΕΙ Αθήνας που δεν ολοκλρώνεται η μετεγγραφή τους.


Δείτε επίσης:






Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


Παρακολουθήστε τη συζήτηση και στη συνέχεια την ψήφιση του πολυνομοσχεδίου του ΥΠΠΕΘ


Δείτε εδώ όλο το νομοσχέδιο.

Κατάθεση Σ/Ν στη Βουλή από το ΥΠΠΕΘ (δείτε το σ/ν με όλα τα άρθρα και την αιτιολογική έκθεση)












Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.