Τετάρτη 29 Απριλίου 2015

Το νέο εξεταστικό σύστημα δε θα συμπεριληφθεί ως τροπολογία στο σ/ν για τη βία στον αθλητισμό

Αποτέλεσμα εικόνας για υπουργείο παιδείαςΤο ΥΠΟΠΑΙΘ απέσυρε τις παρακάτω τροπολογίες από το σχέδιο νόμου ''Επείγοντα μέτρα για την αντιμετώπιση της βίας στον αθλητισμό και άλλες διατάξεις'', οι οποίες θα επανακατατεθούν με τη διαδικασία του κατ' επείγοντος ως ξεχωριστό νομοσχέδιο.

Το νομοσχέδιο αυτό υπολογίζεται να υπερψηφιστεί μέχρι την ερχόμενη Παρασκευή.

Ποιες είναι αυτές οι τροπολογίες

Αρ. Τροπολογίας: 93/2 28.4.2015

Αρ. Τροπολογίας: 94/3 28.4.2015

Αρ. Τροπολογίας: 95/4 28.4.2015

Αρ. Τροπολογίας: 96/5 28.4.2015



Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


Όσα πρέπει να γνωρίζουν οι υποψήφιοι για το Δελτίο Εξεταζομένου - Μέχρι 13/5 η διανομή τους




Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


Τρίτη 28 Απριλίου 2015

Δείτε την τροπολογία για το νέο εξεταστικό σύστημα

Αποτέλεσμα εικόνας για υπουργείο παιδείας
Το υπουργείο Παιδείας συμπεριέλαβε την τροπολογία με αριθμό 96/5 28.4.2015 και τίτλο ''Τροποποίηση διατάξεων του ν. 4186/2013 - Θέματα Γενικού και Επαγγελματικού Λυκείου'' στο σχέδιο νόμου του Υπουργείου Πολιτισμού, Παιδείας και Θρησκευμάτων με τίτλο ''Επείγοντα μέτρα για την αντιμετώπιση της βίας στον αθλητισμό και άλλες διατάξεις''.

Πατήστε εδώ για να δείτε την τροπολογία.






Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


Τι αναφέρει η τροπολογία για το εξεταστικό σύστημα

Αποτέλεσμα εικόνας για υπουργείο παιδείας
Το Υπουργείο Πολιτισμού, Παιδείας και Θρησκευμάτων κατέθεσε στην Μόνιμη Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής τις τροπολογίες που περιλαμβάνονται στο νομοσχέδιο «Για την αντιμετώπιση της βίας στα γήπεδα» του Υφυπουργού Αθλητισμού κ. Σταύρου Κοντονή και αφορούν τη ρύθμιση επειγόντων ζητημάτων για την εξασφάλιση της ομαλής λειτουργίας της εκπαιδευτικής διαδικασίας και την απρόσκοπτη λειτουργία των σχολικών μονάδων.

Τι αναφέρει η τροπολογία για το εξεταστικό σύστημα:

Επειδή α) δεν είχε γίνει καμία προετοιμασία από τις ηγεσίες του Υπουργείου για την εφαρμογή του «Νέου Λυκείου» (δεν υπήρχαν ούτε αναλυτικά, ούτε ωρολόγια προγράμματα) ώστε να λειτουργήσουν τα σχολεία από την επόμενη σχολική χρονιά και β) επειδή το σύστημα με το οποίο οι μαθήτριες/ τες είχαν περιορισμένες δυνατότητες επιλογής σχολών και πολλά παιδιά με υψηλή βαθμολογία έμειναν εκτός Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης, το Υπουργείο Πολιτισμού, Παιδείας και Θρησκευμάτων προχώρησε στις παρακάτω παρεμβάσεις του συστήματος εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, το οποίο θα ισχύσει από την επόμενη σχολική χρονιά:

- Διαμορφώνονται τρεις ομάδες προσανατολισμού: Ανθρωπιστικών Σπουδών, Θετικών Σπουδών και Σπουδών Οικονομίας και Πληροφορικής),

- Ορίζονται πέντε Επιστημονικά πεδία: Ανθρωπιστικές, Νομικές και Κοινωνικές Επιστήμες, Θετικές Επιστήμες, Επιστήμες Ζωής και Υγείας, Επιστήμες της Εκπαίδευσης, Επιστήμες Οικονομίας και Πληροφορική.

- Στις Εξετάσεις Εισαγωγής του σχολικού έτους 2015-16 δίνονται στους μαθητές και στις μαθήτριες οι εξής δυνατότητες: α) Να δώσουν εξετάσεις σε τέσσερα (4) μαθήματα και να είναι υποψήφιοι/ες σε ένα μόνο Επιστημονικό Πεδίο, όπως προβλεπόταν από το πρόσφατα νομοθετημένο σύστημα εισαγωγής και β) Να έχουν τη δυνατότητα πρόσβασης σε ένα δεύτερο Επιστημονικό Πεδίο, αν επιλέξουν και ένα 5ο πανελλαδικώς εξεταζόμενο μάθημα.

- Όλοι οι υποψήφιοι, ανεξάρτητα από την ομάδα προσανατολισμού, έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν από τρία επιστημονικά πεδία το ένα ή τα δύο επιστημονικά πεδία στα οποία θα έχουν πρόσβαση.

- Κάθε ομάδα Προσανατολισμού έχει τρία κοινά μαθήματα που απαιτούνται σε όλα τα επιστημονικά πεδία όπου έχει πρόσβαση η Ομάδα Προσανατολισμού. Το τέταρτο μάθημα αντιστοιχεί σε συγκεκριμένο επιστημονικό πεδίο. Με ένα διαφορετικό τέταρτο μάθημα ανοίγεται η δυνατότητα πρόσβασης σε δεύτερο επιστημονικό πεδίο.

- Για όλα τα γνωστικά αντικείμενα (Μαθήματα Γενικής Παιδείας, Μαθήματα Προσανατολισμού και Μαθήματα Επιλογής) θα ακολουθηθούν προγράμματα σπουδών ήδη εγκεκριμένα από το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο ή το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής.

Παράλληλα:

- H επιλογή των θεμάτων των προαγωγικών εξετάσεων για τις Α΄ και Β΄ τάξεις Ημερησίου Γενικού Λυκείου και Α΄, Β΄ και Γ΄ τάξεις Εσπερινού Γενικού Λυκείου κατά 50% από την Τράπεζα Θεμάτων παύει να ισχύει. Για τις Α΄ και Β΄ τάξεις Ημερήσιου Γενικού Λυκείου και Α΄, Β΄ και Γ΄ τάξεις Εσπερινού Γενικού Λυκείου τα θέματα των προαγωγικών εξετάσεων ορίζονται αποκλειστικά από τους διδάσκοντες το μάθημα

- Προβλέπεται ότι για την απόλυση των μαθητών απαιτείται γενικός μέσος όρος τουλάχιστον εννέα και πέντε δέκατα (9,5), ο οποίος προκύπτει από τον Μ.Ο. των βαθμών ετήσιας επίδοσης του μαθητή όλων των γραπτώς εξεταζόμενων μαθημάτων.

-  Επαναφέρονται οι εκπαιδευτικοί που είχαν τεθεί σε καθεστώς διαθεσιμότητας - απόλυσης, στα σχολεία και τις οργανικές θέσεις που υπηρετούσαν: το ΥΠΟΠΑΙΘ προχωρεί στην επανασύσταση των τομέων και ειδικοτήτων που είχαν καταργηθεί και είχαν δοθεί αποκλειστικά ως δώρο στα ιδιωτικά σχολεία, προκαλώντας αποκλεισμό των φτωχότερων στρωμάτων από την επαγγελματική εκπαίδευση, καθώς οι μνημονιακοί νόμοι κατάργησαν βίαια το συνταγματικά κατοχυρωμένο δικαίωμα στην εργασία από 2500 περίπου εκπαιδευτικούς, που ανήκαν σε 50 διαφορετικές ειδικότητες και ασκούσαν το λειτούργημά τους στη δημόσια Επαγγελματική Εκπαίδευση.

Οι άλλες τροπολογίες αφορούν την επιλογή στελεχών εκπαίδευσης και τα πρότυπα και πειραματικά σχολεία.

Δείτε επίσης:





Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


Τι πρέπει να τρώει ένα παιδί όταν διαβάζει

Οι πανελλήνιες εξετάσεις βρίσκονται προ των πυλών, προκαλώντας ιδιαίτερο άγχος σε μαθητές και γονείς. 

Βασική επιδίωξη είναι η καλύτερη δυνατή απόδοση, που θα οδηγήσει σε επίτευξη των στόχων και επιβράβευση των προσπαθειών μιας ολόκληρης χρονιάς. Η «σωστή» διατροφή των μαθητών κατά τη διάρκεια αυτής της απαιτητικής περιόδου παίζει σημαντικό ρόλο, καθώς μπορεί να προσφέρει όλα τα απαραίτητα συστατικά που θα συμβάλλουν στην ενίσχυση της πνευματικής τους απόδοσης.

Παρακάτω θα βρείτε χρήσιμες συμβουλές για τη διατροφή των παιδιών στην περίοδο των εξετάσεων:

Ξεκινήστε τη μέρα με ένα πλήρες και ισορροπημένο πρωινό. Η κατανάλωση πρωινού συμβάλλει στην ενίσχυση της πνευματικής απόδοσης, ενώ έχει συσχετιστεί από μελέτες με βελτίωση της μνήμης, της συγκέντρωσης, καθώς και των σχολικών επιδόσεων. Ένα ισορροπημένο πρωινό θα πρέπει ιδανικά να περιλαμβάνει συνδυασμό γάλακτος ή γαλακτοκομικού προϊόντος, δημητριακών ολικής άλεσης ή προϊόντων τους και φρούτων.

Καταναλώνετε μικρά και συχνά γεύματα. Αυτό θα βοηθήσει στην καλύτερη ρύθμιση των επιπέδων γλυκόζης μέσα στη μέρα, αποτρέποντας απότομες αυξομειώσεις, που μπορεί να επηρεάσουν αρνητικά τη συγκέντρωση και την πνευματική απόδοση. Αντίθετα, τα μεγάλα και «βαριά» γεύματα μπορεί να προκαλέσουν δυσφορία, υπνηλία και αδυναμία συγκέντρωσης.

Εξασφαλίστε πολύτιμα θρεπτικά συστατικά. Οι βιταμίνες του συμπλέγματος Β συμμετέχουν στη ρύθμιση των μεταβολικών διεργασιών του οργανισμού, παρέχοντας την απαραίτητη ενέργεια, ενώ τα ω-3 λιπαρά οξέα συμβάλλουν στην καλή λειτουργία του εγκεφάλου και σχετίζονται με ενίσχυση της μνήμης. Από την άλλη, πολύ σημαντική είναι και η επαρκής πρόσληψη σιδήρου, καθώς η έλλειψή του μπορεί να οδηγήσει στην εμφάνιση συμπτωμάτων όπως κόπωση και αδυναμία συγκέντρωσης.

Φροντίστε για την επαρκή ενυδάτωση του οργανισμού. Η σωστή ενυδάτωση είναι απαραίτητη, ώστε να διατηρηθεί η καλή λειτουργία και απόδοση του σώματος. Γενικά, ακόμη και μικρή απώλεια υγρών μπορεί να προκαλέσει αδυναμία συγκέντρωσης και απόδοσης. Επομένως, θα πρέπει να εξασφαλίζεται επαρκής πρόσληψη υγρών, δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στην κατανάλωση νερού, φρούτων και λαχανικών.

Δώστε προσοχή στην κατανάλωση καφέ. Πολλοί μαθητές καταναλώνουν αυξημένες ποσότητες καφέ ή καφεϊνούχων ροφημάτων κατά τη διάρκεια των εξετάσεων, θεωρώντας πως αυτό θα ενισχύσει την απόδοσή τους, κρατώντας τους σε εγρήγορση. Ωστόσο, η υπερκατανάλωση καφέ, και ειδικότερα τις απογευματινές-βραδινές ώρες, μπορεί να προκαλέσει εκνευρισμό και αϋπνία, και συνεπώς θα πρέπει να αποφεύγεται.

Καταναλώστε ποικιλία φρούτων και λαχανικών. Τα εν λόγω τρόφιμα προσφέρουν πλήθος πολύτιμων θρεπτικών συστατικών τα οποία είναι απαραίτητα για τη διατήρηση της υγείας και ευεξίας του οργανισμού. Παράλληλα, αποτελούν πηγή υδατανθράκων που είναι το «καύσιμο» του εγκεφάλου. Δώστε έμφαση στην ποικιλία και τα έντονα χρώματα.

«Όχι» στις αυστηρές δίαιτες. Οι περιοριστικές δίαιτες δεν αποτελούν κατάλληλη μέθοδο ελέγχου του σωματικού βάρους κατά την παιδική και εφηβική ηλικία και θα πρέπει να αποφεύγονται ούτως ή άλλως. Ειδικότερα, κατά την περίοδο των εξετάσεων μπορεί να οδηγήσουν στην εμφάνιση διατροφικών ελλείψεων, επιδρώντας αρνητικά στη νοητική λειτουργία.

Αποφύγετε την κατανάλωση αλκοόλ. Αν και μια βόλτα με φίλους μπορεί να είναι χαλαρωτική και να βοηθήσει στη διαχείριση του άγχους, η κατανάλωση αλκοόλ δεν είναι και πολύ καλή ιδέα, αφού μπορεί να έχει αρνητική επίπτωση στην πνευματική απόδοση.

Συμπληρώματα διατροφής. Η λήψη πολύ-βιταμινούχων συμπληρωμάτων αποτελεί συνήθη πρακτική σε περιόδους εξετάσεων. Ωστόσο, θα πρέπει να λάβετε υπόψιν πως τα συμπληρώματα διατροφής δε μπορούν να υποκαταστήσουν ένα ισορροπημένο διατροφικό πρότυπο. Σε κάθε περίπτωση, η γνώμη ενός επαγγελματία υγείας μπορεί να είναι από χρήσιμη έως και απαραίτητη.

http://www.neadiatrofis.gr/



Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


O Mπαλτάς για τα θέματα παιδείας στο STAR

Ο υπουργός Πολιτισμού, Παιδείας και Θρησκευμάτων παραχώρησε συνέντευξη στην δημοσιογράφο Πόπη Τσαπανίδου σε εκπομπή του STAR CHANNEL και αναφέρθηκε στα θέματα παιδείας που άπτονται των καθηκόντων του.

Μεταξύ άλλων αναφέρθηκε στα εξής θέματα:

- φετινές Πανελλαδικές Εξετάσεις

- νέο σύστημα εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση

- προαγωγικές εξετάσεις

- τράπεζα θεμάτων

- μετεγγραφές φοιτητών

- απόφαση ΣτΕ για μετεγγραφές φοιτητών.

Πατήστε πάνω στην εικόνα για να δείτε το βίντεο της εκπομπής με τη συνέντευξη του κ. Μπαλτά.


panelladikes24


Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


Δευτέρα 27 Απριλίου 2015

Τριετής η φοίτηση στις ΑΣΣΥ - Δείτε τις αποφάσεις

Αποτέλεσμα εικόνας για ασσυΠοιες σχολές ανήκουν στις Ανώτερες Στρατιωτικές Σχολές Υπαξιωματικών (ΑΣΣΥ)

- Σχολή Μονίμων Υπαξιωματικών (ΣΜΥ) (Στρατός Ξηράς)

- Σχολή Μομίμων Υπαξιωματικών Ναυτικού (ΣΜΥΝ)

- Σχολή Τεχνικών Υπαξιωματικών Πολεμικής Αεροπορίας (ΣΤΥΑ)

- Σχολή Υπαξιωματικών Διοικητικών (ΣΥΔ) (Πολεμική Αεροπορία)

- Σχολή Ιπτάμενων Ραδιοναυτίλων (ΣΙΡ) (Πολεμική Αεροπορία)

Τι έχει ανακοινωθεί σχετικά με τη φοίτηση στα ΑΣΣΥ
Σε παλιότερη ανάρτηση είχαμε δημοσιεύσει ότι είναι σε είναι σε εξέλιξη νοµοθετικές ρυθµίσεις αρµοδιότητας των Γενικών Επιτελείων (ΓΕΣ, ΓΕΝ, ΓΕΑ) µε σκοπό να αυξηθεί ο χρόνος φοίτησης στα ΑΣΣΥ από τα δύο έτη που είναι σήμερα στα τρία έτη, χωρίς να είναι δυνατόν την παρούσα χρονική στιγµή (σσ. την ημερομηνία της τότε ανάρτησης) να αναφερθεί ρητά ότι θα έχουν ολοκληρωθεί οι απαραίτητες διαδικασίες, προκειµένου να ισχύσει από το ακαδηµαϊκό έτος 2015-2016.

Τι εξέλιξη υπάρχει στο θέμα
Δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ B΄ 699/24-4-2015 η υπουργική απόφαση ''Τροποποίηση του Κανονισμού Οργάνωσης και Λειτουργίας ΣΤΥΑ (ΚΠΑ Β−21/90/ΓΕΑ)'' και η ισχύς της άρχεται από τη δημοσίευση της στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, για τους εισακτέους στην ΣΤΥΑ από το Ακαδημαϊκό Έτος που έπεται της δημοσίευσης.



Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.