Ιστολόγιο με πληροφορίες, θέματα και απαντήσεις, αποτελέσματα και άρθρα για τις Πανελλαδικές Εξετάσεις.
Τετάρτη 5 Φεβρουαρίου 2014
Υποβολή δικαιολογητικών υποψηφίων με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες για συμμετοχή στις πανελλαδικές εξετάσεις 2014
Ετικέτες
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ 2014
Τρίτη 4 Φεβρουαρίου 2014
Μπορεί να κριθεί η εισαγωγή στη σχολή που επιθυμώ από τους προφορικούς βαθμούς;
Οι μαθητές των Λυκείων έμαθαν ή θα μάθουν αυτές τις μέρες τους βαθμούς του Α΄ τετραμήνου. Αυτοί έχουν ιδιαίτερη σημασία για τους μαθητές της Γ΄ τάξης του Γενικού Λυκείου καθώς προσμετρώνται για τον καθορισμό των μορίων που θα συγκεντρώσουν για να διεκδικήσουν την εισαγωγή τους σε κάποια σχολή της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης.
Αυτό συμβαίνει γιατί ο βαθμός πρόσβασης για κάθε μάθημα που εξετάζεται ο υποψήφιος σε πανελλαδικό επίπεδο προκύπτει κατά 70% από τη γραπτή επίδοση και κατά 30% από τον προφορικό βαθμό.
Θα πρέπει να σημειωθεί ότι η διαφορά μεταξύ γραπτού βαθμού και Μ.Ο. των τετραμήνων σε κάθε μάθημα δεν πρέπει να είναι πάνω από δύο μονάδες. Αν δεν συμβαίνει αυτό, τότε αναπροσαρμόζεται ο προφορικός βαθμός κατά τρόπο που να διαφέρει μόνο δύο μονάδες.
Παράδειγμα 1
Α΄ τετράμηνο 15
Β΄ τετράμηνο 17
Μ.Ο. προφορικών βαθμών 16
γραπτός βαθμός 15
Βαθμός πρόσβασης μαθήματος 15,3 (16x0,3 + 15x0,7 = 4,8 + 10,5 = 15,3)
Παράδειγμα 2
Α΄ τετράμηνο 15
Β΄ τετράμηνο 17
Μ.Ο. προφορικών βαθμών 16
γραπτός βαθμός 12
νέος προφορικός βαθμός 14 ( 12 + 2 = 14)
Βαθμός πρόσβασης μαθήματος 12,6 (14x0,3 + 12x0,7 = 4,2 + 8,4 = 12,6)
Παράδειγμα 3
Α΄ τετράμηνο 15
Β΄ τετράμηνο 17
Μ.Ο. προφορικών βαθμών 16
γραπτός βαθμός 19
νέος προφορικός βαθμός 17 ( 19 - 2 = 17)
Βαθμός πρόσβασης μαθήματος 18,4 (17x0,3 + 19x0,7 = 5,1 + 13,3 = 18,4)
Από τα παραπάνω διαπιστώνεται ότι ο προφορικός βαθμός παίζει σπουδαίο ρόλο στη διαμόρφωση του βαθμού πρόσβασης που θα προκύψει σε κάθε μάθημα και στον γενικό βαθμό πρόσβασης αν συνειδητοποιήσουμε μεταξύ πόσο λίγων μορίων διαφέρουν οι βάσεις των σχολών.
Είναι σημαντικό οι υποψήφιοι να έχουν την μέγιστη διαφορά μεταξύ προφορικού και γραπτού βαθμού όπως στο παράδειγμα 2, για να μπορούν να εκμεταλλεύονται στο έπακρο την μεγιστοποίηση του βαθμού πρόσβασης με βάση την γραπτή επίδοσή τους.
Τέλος, στο παράδειγμα 3 φαίνεται πόσο αρνητικά μπορεί να επηρεάσει ο προφορικός βαθμός το βαθμό πρόσβασης σε κάποιο μάθημα, ειδικά αν σκεφτούμε ότι ένας άλλος υποψήφιος με την ίδια γραπτή επίδοση και Μ.Ο. προφορικών βαθμών 20 θα έχει βαθμό πρόσβασης 19,3.
Δείτε επίσης: Πώς γίνεται ο υπολογισμός των μορίων - Δείτε παράδειγμα
Αίτημα για άμεση απορρόφηση των ήδη επιτυχόντων στις αστυνομικές σχολές, μέσω της διαδικασίας των πανελληνίων εξετάσεων έτους 2013
Εκ μέρους τόσο της ΠΟΑΣΥ όσο και άλλων πρωτοβάθμιων συνδικαλιστικών ενώσεων έγιναν ουκ ολίγες προσπάθειες με σειρά επιστολών,αναφορών και ερωτήσεων, ήδη από το μήνα Νοέμβριο, αναφορικά με την εκ νέου ενίσχυση της υπηρεσίας με προσωπικό, και κατά συνέπεια την άμεση κατάταξη των δοκίμων της σειράς μου στην ακαδημία για την έναρξη της εκπαίδευσής μας.
Ωστόσο, η απάντηση από μέρους των ιθυνόντων ήταν κατηγορηματικά αρνητική, προβάλλοντας σαν κώλυμα το νόμο ''1/5'' που διέπει τις προσλήψεις στο δημόσιο τομέα, την έλλειψη ικανών κονδυλίων για να υλοποιηθεί η απαίτηση αυτή, και φυσικά τη μνημονιακή δέσμευση περί διετούς παγώματος προσλήψεων στο αρμόδιο Υπουργείο.
Τώρα όμως, με την ανακοίνωση της ένταξης των 500 Ε.Φ. φαίνεται ότι οι παραπάνω δυσχέρειες άρθηκαν, μιας και αναφερόμαστε για πρόσληψη στην Ελληνική Αστυνομία ίδιας δύναμης, με αυτή των επιτυχόντων μέσω πανελληνίων. Άμεσο και επακόλουθο λοιπόν αίτημα της συντριπτικής (αν όχι της απόλυτης) πλειοψηφίας των συναδέλφων μου, είναι και η δική μας απορρόφηση και
κατάταξη, δεδομένου ότι με βάση τα παραπάνω δεν υπάρχει πλέον κανένας λόγος που να καθυστερεί την ένταξή μας στο Σώμα.
Για το σκοπό αυτό, παρακαλούνται οι αποδέκτες της εν λόγω επιστολής όπως ενεργήσουν άμεσα προκειμένου να αρθεί η εν λόγω αδικία που στρέφεται αναμφισβήτητα εις βάρος μας, εφόσον μετά τα τελευταία φαίνεται να καταργείται αυτοδίκαια το διετές πάγωμα προσλήψεων.
Με ιδιαίτερη εκτίμηση,
Εκ μέρους των φετινών επιτυχόντων.
Ετικέτες
ΑΡΘΡΑ ΑΝΑΓΝΩΣΤΩΝ,
ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΕΣ ΣΧΟΛΕΣ
Δευτέρα 3 Φεβρουαρίου 2014
Απάντησε το υπουργείο Δημόσιας Τάξης στις αναφορές των βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ και του Ν. Νικολόπουλου για τις Αστυνομικές Σχολές
Το υπουργείο Δημόσιας Τάξης και Προστασίας του Πολίτη απάντησε στις αναφορές των βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ, κ. Τσούκαλη και κ. Βαρεμένου, αλλά και του κ. Νικολόπουλου σχετικά με την εισαγωγή σπουδαστών στις Αστυνομικές Σχολές μέσω των Πανελλαδικών Εξετάσεων 2014.
Η απάντηση που περίμεναν με αγωνία πολλοί υποψήφιοι δεν ήρθε.
Δείτε εδώ την απάντηση.
Δείτε επίσης: Αναφορά βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ για τις Αστυνομικές Σχολές
Εισαγωγή στο ΤΕΙ Φωτογραφίας χωρίς ειδικά μαθήματα
Σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου ΜΟΝΟ της ανωτέρω Απόφασης, οι υποψήφιοι που ενδιαφέρονται να συμπεριλάβουν στο μηχανογραφικό τους δελτίο το τμήμα Φωτογραφίας και Οπτικοακουστικών, της Σχολής Καλλιτεχνικών Σπουδών του ΤΕΙ Αθήνας, από το έτος 2014 και εφεξής, δεν χρειάζεται να εξεταστούν στα ειδικά μαθήματα «Ελεύθερο Σχέδιο» και «Γραμμικό Σχέδιο».
Το συγκεκριμένο τμήμα εντάσσεται στο 4ο επιστημονικό πεδίο του Μηχανογραφικού Δελτίου.
Ετικέτες
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ,
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ 2014,
ΣΕΠ
Σάββατο 1 Φεβρουαρίου 2014
Τι θα γίνει τελικά με τις Αστυνομικές Σχολές; Θα αλλάξει η απόφαση; - Νέα αναφορά στη Βουλή
Ο βουλευτής της Ν.Δ. κ. Κακλαμάνης, κατέθεσε αναφορά στη Βουλή την συγκεκριμένη επιστολή. Δείτε εδώ.
Οι υποψήφιοι των Πανελλαδικών Εξετάσεων 2012 συνεχίζουν τις προσπάθειες για να μπορέσουν και φέτος να είναι υποψήφιοι με το 10%
Στην επιστολή τους αυτή, αιτούνται την τροποποίηση της νομοθετικής ρύθμισης που καταργεί το 10% των θέσεων των εισακτέων στις Πανελλαδικές Εξετάσεις του 2014 για όσους εξετάστηκαν το 2012.
Δείτε εδώ την αναφορά που κατέθεσαν οι βουλευτές.
Δείτε εδώ πληροφορίες για τις Πανελλαδικές Εξετάσεις 2014 και όσα έχουν γίνει μετά τις αλλαγές στο 10%.
Ετικέτες
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ 2014
Παρασκευή 31 Ιανουαρίου 2014
Πρόγραμμα υποτροφιών 2014-2015 από το Πανεπιστήμιο Lingnan του Χονγκ Κονγκ Κίνας σε Έλληνες σπουδαστές
Τo Πανεπιστήμιο Lingnan του Χονγκ Κονγκ στην Κίνα ανακοίνωσε την χορήγηση υποτροφιών σε Έλληνες σπουδαστές για το ακαδημαϊκό έτος 2014-2015 για προπτυχιακές, μεταπτυχιακές και διδακτορικές σπουδές στις Καλές Τέχνες, τη Διοίκηση Επιχειρήσεων και τις Κοινωνικές Επιστήμες.
Πατήστε εδώ για περισσότερες πληροφορίες.
Καθορισμός αριθμού εισακτέων για τη Σχολή Ανθυποπυραγών της Πυροσβεστικής Ακαδημίας για το έτος 2014
Με Κοινή Υπουργική Απόφαση (ΚΥΑ) των υπουργών Παιδείας και Δημόσιας Τάξης καθορίστηκε ο αριθμός εισακτέων στη Σχολή Ανθυποπυραγών της Πυροσβεστικής Ακαδημίας για το έτος 2014. Σύμφωνα με την απόφαση (δείτε εδώ), φέτος θα εισαχθούν 30 άτομα.
Έγκριση νέων μετεγγραφών σπουδαστών ΑΕΝ
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)