Τετάρτη 11 Δεκεμβρίου 2013

Η περίοδος υποβολής αιτήσεων (01/11/2013 έως 10/12/2013) έληξε - Δείτε τον αριθμό αιτήσεων ανά πρόγραμμα σπουδών

Η περίοδος υποβολής αιτήσεων (01/11/2013 έως 10/12/2013) έληξε

Το Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο ευχαριστεί τους 42.379 υποψήφιους που υπέβαλαν αίτηση συμμετοχής στα προγράμματα που θα προσφέρει το ακαδημαϊκό έτος 2014-2015. 

Τη Δευτέρα 16/12/2013, ώρα 10:00 π.μ. θα διεξαχθεί η δημόσια ηλεκτρονική κλήρωση, στα γραφεία του Ε.Α.Π. στην Πάροδο της οδού Αριστοτέλους 18. 

Οι ενδιαφερόμενοι θα μπορούν να αναζητήσουν, αμέσως μετά από την κλήρωση, τα αποτελέσματα και από το panelladikes24.

Δείτε εδώ τον αριθμό αιτήσεων καθώς και τον αριθμό των προσφερόμενων θέσεων ανά πρόγραμμα σπουδών.


Τρίτη 10 Δεκεμβρίου 2013

Δημοσιεύτηκε σε ΦΕΚ νόμος του υπουργείου Οικονομικών με τον οποίο ρυθμίζονται και θέματα του υπουργείου Παιδείας

Δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ Α 268/2013 ο νόμος 4218 Κύρωση της Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου «Επείγουσες ρυθμίσεις εφαρμογής Κώδικα Είσπραξης Δημοσίων Εσόδων» (Α΄ 176) και άλλες διατάξεις του υπουργείου Οικονομικών. Στον συγκεκριμένο νόμο ρυθμίζονται και θέματα αρμοδιότητας του υπουργείου Παιδείας (υποψήφιοι πάσχοντες από σοβαρές παθήσεις, μετεγγραφές φοιτητών που είναι δημόσιοι υπάλληλοι, μετεγγραφές φοιτητών, κατατακτήριες εξετάσεις κ.ά.) ύστερα από σχετική τροπολογία.

Κυριακή 8 Δεκεμβρίου 2013

Και νέα ερώτηση για τις αστυνομικές σχολές κατατέθηκε στη Βουλή

Έπειτα από τη δημοσίευση της φετινής εγκυκλίου του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων που αφορά την ενημέρωση των μαθητών της Γ΄ Λυκείου σχετικά με τις Πανελλαδικές Εξετάσεις 2014, υπάρχει μια έντονη δραστηριότητα των ενδιαφερομένων για τις αστυνομικές σχολές αφού δε θα εισαχθούν ιδιώτες στη Σχολή Αστυφυλάκων και στη Σχολή Αξιωματικών της Ελληνικής Αστυνομίας κατά το επόμενο ακαδημαϊκό έτος.

Όπως και πέρσι, υποψήφιοι προσπαθούν να αναδείξουν το θέμα ενημερώνοντας βουλευτές, M.M.E., συλλόγους γονέων και κηδεμόνων κ.ά. και να φτάσει ακόμα και στη Βουλή και στην κυβέρνηση με σκοπό να υπάρξει μια αλλαγή της απόφασης. 

Τι έχει γίνει μέχρι τώρα σε πολιτικό επίπεδο;
Μετά την ερώτηση που κατατέθηκε από τους βουλευτές της Νέας Δημοκρατίας πριν λίγες μέρες (δείτε εδώ) ακολούθησε και ο βουλευτής Μ. Ουζουνίδης από το κόμμα των Ανεξαρτήτων Ελλήνων με νέα ερώτηση προς τον υπουργό Παιδείας για τις προθέσεις του. Δείτε εδώ.

Δείτε επίσης: Δεν θα υπάρχουν στο Μηχανογραφικό Δελτίο 2014 οι Αστυνομικές Σχολές


Παρασκευή 6 Δεκεμβρίου 2013

Δείτε τη θέση του υπουργείου Παιδείας σχετικά με τα αιτήματα επέκτασης του 10% για τους αποφοίτους του 2012

Μετά την απόφαση του υπουργείου Παιδείας (δείτε εδώ) να μπορούν να συμμετέχουν οι υποψήφιοι των Πανελλαδικών Εξετάσεων στη δυνατότητα εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση με το 10% (χωρίς νέα εξέταση) μόνο ένα έτος μετά το μετά το έτος εξέτασης, πολλοί υποψήφιοι του 2012 που επιθυμούσαν να διεκδικήσουν μια θέση στα ΑΕΙ πλέον δεν μπορούν. 

Μέχρι τις προηγούμενες εξετάσεις δικαίωμα με το 10% είχαν οι υποψήφιοι των δύο προηγούμενων ετών. Δηλαδή, οι υποψήφιοι του 2012 μπορούσαν να συμπληρώσουν μηχανογραφικό δελτίο με τα μόρια που είχαν συγκεντρώσει το 2012 τα έτη 2013 (όπως και έγινε) και το 2014.

Ποια είναι η απάντηση του υπουργείου στις αντιδράσεις και στα ερωτήματα υποψηφίων του 2012;

Δείτε εδώ το έγγραφο του υπουργείου Παιδείας.



Ηλικιακά όρια για τους υποψήφιους των Πανελλαδικών Εξετάσεων 2014 που επιθυμούν να εισαχθούν στις στρατιωτικές σχολές

Οι υποψήφιοι των Πανελλαδικών Εξετάσεων 2014 που επιθυμούν την εισαγωγή τους στις στρατιωτικές σχολές για το ακαδημαϊκό έτος 2014-2015 θα πρέπει να γνωρίζουν τα παρακάτω σε σχέση με τα όρια ηλικίας. 

1. Οι υποψήφιοι -ες των ΑΣΕΙ πρέπει να πληρούν τις παρακάτω προϋποθέσεις:

α. Για τις ΣΣΕ, ΣΝΔ, ΣΙ και ΣΑΝ να έχουν γεννηθεί από την 1η Ιανουαρίου 1993 και μεταγενέστερα. 
Κατ΄ εξαίρεση μπορούν να συμμετάσχουν:
(1) Στη ΣΣΕ και οι υπηρετούντες στις Ένοπλες Δυνάμεις Εθελοντές μόνιμοι Οπλίτες που γεννήθηκαν από την 1η Ιανουαρίου 1991 και μεταγενέστερα.
(2) Στη ΣΙ και οι υπηρετούντες στις ΕΔ Εθελοντές, Κληρωτοί, Κληρωτοί πρότακτοι, Κληρωτοί παρατεταμένης θητείας και Μαθητές-Απόφοιτοι ΑΣΣΥ που γεννήθηκαν από την 1η Ιανουαρίου 1992 και μεταγενέστερα.

β. Στη ΣΣΑΣ όσοι γεννήθηκαν από την 1η Ιανουαρίου 1994 και μεταγενέστερα.

2. Οι υποψήφιοι -ες των ΑΣΣΥ πρέπει να μην έχουν υπερβεί το 21ο έτος της ηλικίας τους κατά την 31 Δεκεμβρίου του έτους συμμετοχής τους στις εξετάσεις. Διόρθωση ηλικίας με δικαστική απόφαση λαμβάνεται υπόψη, εφόσον προκύπτει ότι η απόφαση αυτή έχει καταστεί αμετάκλητη.
Οι υποψήφιοι-ες θα πρέπει να έχουν γεννηθεί την 31η Δεκεμβρίου 1993 και μεταγενέστερα.

ΑΣΕΙ – Ανώτατα Στρατιωτικά Εκπαιδευτικά Ιδρύματα
  • ΣΣΕ – Στρατιωτική Σχολή Ευελπίδων
  • ΣΝΔ – Σχολή Ναυτικών Δοκίμων
  • ΣΙ – Σχολή Ικάρων
  • ΣΣΑΣ – Στρατιωτική Σχολή Αξιωματικών Σωμάτων
  • ΣΑΝ – Σχολή Αξιωματικών Νοσηλευτικής

ΑΣΣΥ – Ανώτερες Στρατιωτικές Σχολές Υπαξιωματικών
  • ΣΜΥ – Σχολή Μονίμων Υπαξιωματικών (Στρατού Ξηράς)
  • ΣΜΥΝ – Σχολή Μονίμων Υπαξιωματικών Ναυτικού
  • ΣΤΥΑ – Σχολή Τεχνικών Υπαξιωματικών Αεροπορίας
  • ΣΥΔ – Σχολή Υπαξιωματικών Διοικητικών (Πολεμικής Αεροπορίας)

Εισαγωγή στην Τριτοβάθµια Εκπαίδευση τέκνων στρατιωτικών ή στελεχών των σωµάτων ασφαλείας πεσόντων κατά την ώρα του καθήκοντος

Σύμφωνα με εγκύκλιο του υπουργείου Παιδείας (δείτε εδώ) όλα τα υιοθετηθέντα από την Βουλή των Ελλήνων ανήλικα τέκνα στρατιωτικών ή στελεχών των σωµάτων ασφαλείας πεσόντων κατά την ώρα του καθήκοντος, εισάγονται σε Σχολή ή Τµήµα προτίµησής τους των Ανώτατων Εκπαιδευτικών Ιδρυµάτων καθ’ υπέρβαση του αριθµού των εισακτέων.

Όσοι επιθυµούν την εισαγωγή τους στην τριτοβάθµια εκπαίδευση µε τη συγκεκριµένη διαδικασία, µπορούν να προσέλθουν την περίοδο εγγραφών στη Γραµµατεία της Σχολής ή του Τµήµατος που επιθυµούν να εγγραφούν υποβάλλοντας τα εξής δικαιολογητικά:

1) Αίτηση-Δήλωση επιθυµίας εγγραφής 

2) Επικυρωµένο αντίγραφο απολυτηρίου 

3) Επικυρωµένο αντίγραφο ταυτότητας 

4) Αποδεικτικό από τη Βουλή των Ελλήνων που να πιστοποιεί ότι ο ενδιαφερόµενος ανήκει στα υιοθετηθέντα από τη Βουλή των Ελλήνων ανήλικα τέκνα στρατιωτικών ή στελεχών των σωµάτων ασφαλείας πεσόντων κατά την ώρα του καθήκοντος και 

5) Υπεύθυνη Δήλωση στην οποία δηλώνεται ότι α) δεν είναι εγγεγραµµένος σε άλλη σχολή ή τµήµα της Τριτοβάθµιας εκπαίδευσης στην Ελλάδα ή β) είναι εγγεγραµµένος σε άλλη σχολή ή τµήµα της Τριτοβάθµιας εκπαίδευσης στην Ελλάδα και θα προσκοµίσει τη βεβαίωση διαγραφής από την εν λόγω σχολή προκειµένου να ολοκληρωθεί η διαδικασία εγγραφής.



Πέμπτη 5 Δεκεμβρίου 2013

Άνοιξε το Πληροφοριακό Σύστημα Μεταφοράς Θέσεων - Έως 18/12 οι αιτήσεις

Πατήστε εδώ για να μπείτε στην εφαρμογή

ΠΟΙΟΥΣ ΑΦΟΡΑ
Το παρόν σύστημα αφορά επιτυχόντες που έχουν εισαχθεί είτε με τη συμμετοχή τους στις εξετάσεις πανελλαδικού επιπέδου Γενικού (ΓΕΛ) ή Επαγγελματικού Λυκείου (ΕΠΑΛ) Ομάδας Α’ και Ομάδας Β’, Μαΐου – Ιουνίου των σχολικών ετών 2009-2010, 2010-2011, 2011-2012 και 2012-2013, είτε με τη χρήση της βεβαίωσης πρόσβασης των δύο προηγούμενων της εισαγωγής τους ετών, κατά τα σχολικά έτη 2009-2010, 2010-2011, 2011-2012 και 2012-2013.

Οι επιτυχόντες των σχολικών ετών 2009-2010 και 2010-2011 δύνανται να μεταφέρουν τη θέση εισαγωγής της Σχολής ή του Τμήματος που είναι ήδη εγγεγραμμένοι. Οι επιτυχόντες των σχολικών ετών 2011-2012 και 2012-2013 δύνανται να μεταφέρουν τη θέση εισαγωγής τους ανεξάρτητα εάν έχουν πραγματοποιήσει την εγγραφή τους στη Σχολή ή το Τμήμα που εισήχθησαν.

ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ
Οι δικαιούχοι, προκειμένου να προβούν στην ανωτέρω ηλεκτρονική υποβολή, πρέπει να ταυτοποιηθούν σε μία από τις Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της χώρας προσκομίζοντας το δελτίο της Αστυνομικής τους ταυτότητας ή το διαβατήριό τους ώστε να δημιουργήσουν, μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας τον προσωπικό τους κωδικό ασφαλείας με τον οποίο θα υποβάλουν την ηλεκτρονική αίτηση μεταφοράς της θέσης τους.

Για την ηλεκτρονική υποβολή της αίτησης, οι αιτούντες συνδέονται, μέσω του παρόντος πληροφοριακού συστήματος χρησιμοποιώντας τον 8-ψήφιο κωδικό εξετάσεων και τον προσωπικό κωδικό ασφαλείας που έλαβε ο κάθε δικαιούχος σύμφωνα με την προηγούμενη παράγραφο. Ο αιτών υποβάλει ηλεκτρονική αίτηση μεταφοράς της θέσης επιτυχίας του η οποία επέχει και θέση υπεύθυνης δήλωσης κατά την έννοια και με τις συνέπειες του ν. 1599/1986 (Α΄ 75).

Δείτε εδώ οδηγίες χρήσης.




Τετάρτη 4 Δεκεμβρίου 2013

Από αύριο οι αιτήσεις για τις μετεγγραφές φοιτητών

Νομοθετική Ρύθμιση Υ.ΠΑΙ.Θ. για τη μεταφορά θέσεων επιτυχόντων των σχολικών ετών 2009-2010, 2010-2011, 2011-2012 και 2012-2013 στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση

Το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων δίνει τη δυνατότητα μεταφοράς θέσης στους επιτυχόντες των σχολικών ετών 2009-2010, 2010-2011, 2011-2012 και 2012-2013 σύμφωνα με το άρθρο 34 του Ν. 4186/2013 (ΦΕΚ 193/τεύχος Α΄/2013) και την Υπουργική Απόφαση Φ.1/182016/Β3/28-11-2013 (ΦΕΚ 3030/τεύχος Β΄/2013).

Η μεταφορά της θέσης πραγματοποιείται μόνο από Πανεπιστήμιο σε Πανεπιστήμιο ή από ΤΕΙ σε ΤΕΙ διαφορετικής πόλης, αντίστοιχης Σχολής ή Τμήματος.

Ο αριθμός των μεταφερόμενων θέσεων φθάνει έως το 15% επί του συνολικού αριθμού εισακτέων ανά Σχολή ή Τμήμα, Πανεπιστημίου ή Τ.Ε.Ι.
Από τις διατιθέμενες θέσεις θα δοθούν:
α) το 10% στους εισακτέους της σχολικής χρονιάς 2009-2010,
β) το 30% στους εισακτέους της σχολικής χρονιάς 2010-2011,
γ) το 30% στους εισακτέους της σχολικής χρονιάς 2011-2012 και
δ) το 30% στους εισακτέους της σχολικής χρονιάς 2012-2013

Δικαίωμα υποβολής αίτησης:
Δικαίωμα υποβολής αίτησης έχουν οι επιτυχόντες που είχαν εισαχθεί στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, είτε:
α) με τη συμμετοχή τους στις εξετάσεις πανελλαδικού επιπέδου Γενικού (ΓΕΛ) ή Επαγγελματικού Λυκείου (ΕΠΑΛ) Ομάδας Α΄ και Ομάδας Β, Μαΐου-Ιουνίου των σχολικών ετών 2009-2010, 2010-2011, 2011-2012 και 2012-2013,
β) με τη χρήση της βεβαίωσης πρόσβασης των δύο προηγούμενων της εισαγωγής τους ετών, κατά τα σχολικά έτη 2009-2010, 2010-2011, 2011-2012 και 2012-2013
και των οποίων το κατά κεφαλήν οικογενειακό εισόδημα, δεν υπερβαίνει τις 9.000 ευρώ ή τις 18.000 ευρώ για Ειδικές κατηγορίες που προβλέπονται στο άρθρο 34 παρ. 1 του Ν. 4186/2013 (μονογονεϊκές οικογένειες, επιτυχόντες με σοβαρές παθήσεις ή δωρητές οργάνων ή μυελού των οστών σε συγγενείς α΄ ή β΄ βαθμού, επιτυχόντες με γονείς ή κηδεμόνες που ο ένας εκ των δύο ή και οι δύο αθροιστικά έχουν αποδεδειγμένα συμπληρώσει οκτώ (8) μήνες ανεργίας εντός του 2013)

Η Διαδικασία υποβολής της αίτησης μεταφοράς έχει ως εξής:

Η αίτηση υποβάλλεται ηλεκτρονικά.

Για την ηλεκτρονική αίτηση, ο υποψήφιος που επιθυμεί τη μεταφορά της θέσης εισαγωγής του, προσέρχεται σε οποιαδήποτε Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, επιδεικνύοντας το Δελτίο Αστυνομικής του Ταυτότητας/Διαβατήριο (ταυτοποίηση), προκειμένου να δημιουργήσει Προσωπικό Κωδικό Ασφαλείας.

Με τον Προσωπικό Κωδικό Ασφαλείας και τον 8-ψηφίο Κωδικό Πανελληνίων Εξετάσεων υποβάλλεται η αίτηση ηλεκτρονικά μέσω της ιστοσελίδας του Υ.ΠΑΙ.Θ. http://solon.it.minedu.gov.gr.

Η προθεσμία υποβολής των αιτήσεων ξεκινά την Πέμπτη 5 Δεκεμβρίου 2013 και λήγει την Τετάρτη 18 Δεκεμβρίου 2013.

Οι ενδιαφερόμενοι, έχουν δικαίωμα υποβολής μιας και μόνο αίτησης για τη μεταφορά θέσης, όπως δηλώνουν υπεύθυνα σε αυτή.

Για το Ν. 4186/2013 «Αναδιάρθρωση της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και λοιπές διατάξεις» πατήστε εδώ.

Για την Υπουργική απόφαση «Ρύθμιση θεμάτων για τη μεταφορά θέσεων επιτυχόντων των σχολικών ετών 2009-2010, 2010-2011,2011-2012 και 2012-2013 στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση» πατήστε εδώ.

Για την Υπουργική Απόφαση «Αντιστοιχίες Πανεπιστημιακών Τμημάτων» πατήστε εδώ.

Για την Υπουργική Απόφαση «Αντιστοιχίσεις Τμημάτων Τ.Ε.Ι.» πατήστε εδώ.

Για τον κατάλογο των Διευθύνσεων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης πατήστε εδώ.


Δείτε την εγκύκλιο που αφορά την ταυτοποίηση υποψηφίων για μεταφορά θέσης επιτυχίας (μετεγγραφές φοιτητών)

Πατήστε εδώ για να δείτε την εγκύκλιο που απέστειλε το υπουργείο Παιδείας προς τις Διευθύνσεις Δευτεροβάθµιας Εκπαίδευσης και αφορά την ταυτοποίηση υποψηφίων για μεταφορά θέσης επιτυχίας (μετεγγραφές φοιτητών).

Για την ηλεκτρονική υποβολή της αίτησής του ο υποψήφιος θα πρέπει να ακολουθήσει το σύνδεσμο:
http://solon.it.minedu.gov.gr και χρησιμοποιώντας τα προτεινόμενα βήματα μπορεί να υποβάλει την αίτησή του.

Δείτε επίσης: Δημοσιεύτηκε σε ΦΕΚ η υπουργική απόφαση για τις μετεγγραφές φοιτητών