Τετάρτη, 6 Απριλίου 2016

Στατιστικά στοιχεία υποψηφίων Πανελλαδικών Εξετάσεων 2016 και θέσεων στα ΑΕΙ

- Οι υποψήφιοι ΓΕΛ και ΕΠΑΛ που θα συμμετέχουν στις Πανελλαδικές Εξετάσεις 2016 (και με το νέο και με το παλαιό σύστημα) ανέρχονται σε 103.366.

- Οι υποψήφιοι ΓΕΛ που επέλεξαν να εξεταστούν με το παλαιό σύστημα αποτελούν το 4% των υποψηφίων των ημερήσιων ΓΕΛ.

- Δεν έχουν ανακοινωθεί από το ΥΠΠΕΘ ο αριθμός των υποψηφίων ανά Ομάδα Προσανατολισμού ή κατεύθυνση.

- Οι υποψήφιοι ΕΠΑΛ που επέλεξαν να εξεταστούν με το παλαιό σύστημα αποτελούν το 13.8% συνολικά των συμμετεχόντων των Ημερησίων ΕΠΑΛ.

- Δεν έχουν ανακοινωθεί από το ΥΠΠΕΘ ο αριθμός των υποψηφίων ανά τομέα.

- Δείτε στον πίνακα που ακολουθεί αναλυτικά στοιχεία.
- Ο συνολικός αριθμός εισακτέων σε Πανεπιστήμια και ΤΕΙ για το ακαδημαϊκό έτος 2016-2017 είναι 69.985 και σε αυτόν τον αριθμό θα προστεθούν οι θέσεις για τις Στρατιωτικές Σχολές, Αστυνομικές Σχολές, Σχολές Πυροσβεστικής Ακαδημίας και των Ακαδημιών Εμπορικού Ναυτικού που ακόμα δεν έχουν ανακοινωθεί από τα αρμόδια υπουργεία.

- Ο αριθμός εισακτέων στα Πανεπιστήμια είναι 43.855 μειωμένος κατά 345 θέσεις σε σχέση με πέρσι.

- Ο αριθμός εισακτέων στα ΤΕΙ είναι 26.130 αυξημένος κατά 2.000 θέσεις σε σχέση με πέρσι.

- Σημειώνεται ότι τις θέσεις στα ιδρύματα της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης δεν θα τις διεκδικήσουν μόνο οι 103.366 υποψήφιοι που θα συμμετέχουν στις Πανελλαδικές Εξετάσεις αλλά και οι υποψήφιοι με το 10% χωρίς νέα εξέταση που δε γνωρίζουμε τον αριθμό τους αφού δεν έχουν κάνει κάποια ενέργεια μέχρι τώρα.

- Σχετικά με τα ποσοστά επιτυχίας που κυκλοφορούν στο διαδίκτυο τονίζεται ότι δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα καθώς έχουμε πολλές κατηγορίες υποψηφίων (ΓΕΛ νέο, ΓΕΛ παλαιό, ΓΕΛ 10% κ.ά.) και οι θέσεις κατανέμονται σε κάθε κατηγορία με συγκεκριμένα ποσοστά και όχι με βάση τον αριθμό υποψηφίων όπως αναμένεται να γίνει με τους υποψήφιους παλαιού συστήματος σε σχέση με το σύνολο των υποψηφίων ΓΕΛ ή ΕΠΑΛ.

Δείτε επίσης:





Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24


Τρίτη, 5 Απριλίου 2016

Γιατί τα μαθήματα στα Γυμνάσια τελειώνουν με την έναρξη των Πανελλαδικών Εξετάσεων

05 04 16gimnasioΔεδομένου ότι ένας μεγάλος αριθμός εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης συμμετέχει στη διεξαγωγή των Πανελλαδικών Εξετάσεων και επίσης, λαμβάνοντας υπόψη το γεγονός ότι πολλά Γυμνάσια και Λύκεια συστεγάζονται, κρίνεται αναγκαίο να καθορίζεται η λήξη των μαθημάτων των σχολείων Δ.Ε. με βάση την ημερομηνία έναρξης των Πανελλήνιων Εξετάσεων, έτσι ώστε να διασφαλίζεται η απρόσκοπτη λειτουργία των σχολικών μονάδων.

Αυτό σημειώνει ο Υπουργός Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων σε γραπτή του δήλωση στη Βουλή μετά από ερώτηση την οποία κατέθεσε η Βουλευτής κ. Θεοδώρα Μεγαλοοικονόμου σχετικά με την έναρξη των Πανελλαδικών Εξετάσεων και τη λήξη των μαθημάτων Γυμνασίου.

Επίσης, αναφέρει ότι για τη διεξαγωγή των Πανελλαδικών Εξετάσεων είναι αναγκαία η απασχόληση εκπαιδευτικών Γυμνασίων, με δεδομένο ότι για προφανείς λόγους διασφάλισης του κύρους και του αδιάβλητου χαρακτήρα των εξετάσεων: οι καθηγητές Λυκείων δεν μπορούν να ορίζονται ως επιτηρητές σε Γενικά Λύκεια όπου εξετάζονται μαθητές τους, στα ιδιωτικά Γενικά Λύκεια ως επιτηρητές ορίζονται υποχρεωτικά μόνο καθηγητές της δημόσιας εκπαίδευσης.

Επιπρόσθετα, οι ανάγκες σε επιτηρητές είναι μεγάλες εφόσον, σύμφωνα με τον κανονισμό διεξαγωγής των Πανελλαδικών Εξετάσεων, λαμβάνεται μέριμνα, ώστε σε κάθε αίθουσα εξετάσεων να υπάρχουν δύο επιτηρητές και ανά πέντε αίθουσες, επιπλέον να ορίζεται και ένας αναπληρωματικός και πολλοί καθηγητές Λυκείων είναι μέλη των Επιτροπών Εξετάσεων και ως εκ τούτου δεν μπορούν να είναι επιτηρητές.

Σημειώνεται ότι οι καθηγητές των Γυμνασίων, που ορίζονται ως επιτηρητές, δεν απαλλάσσονται από τις υποχρεώσεις τους στο Γυμνάσιο.

Ακόμα, για τις εξετάσεις των ημερήσιων και εσπερινών Γενικών Λυκείων χρησιμοποιούνται και σχολικά συγκροτήματα στα οποία στεγάζονται ημερήσια Γενικά Λύκεια δημόσια, ιδιωτικά, εκκλησιαστικά και διαπολιτισμικά που έχουν μαθητές στη Γ΄ τάξη και ημερήσιες Λυκειακές Τάξεις που έχουν μαθητές στην τελευταία τάξη. Ως εκ τούτου, εφόσον πρόκειται για συγκροτήματα στα οποία συστεγάζονται Γενικά Λύκεια με Γυμνάσια, είναι προφανές ότι θα πρέπει να διασφαλίζονται αφενός, ο αναγκαίος χώρος για την εύρυθμη διεξαγωγή των εξετάσεων και, αφετέρου, οι προσήκουσες, σε μια τόσο σημαντική διαδικασία, όπως είναι οι Πανελλαδικές Εξετάσεις, συνθήκες (π.χ. ησυχίας ή αποφυγής αναστάτωσης).

Επίσης, η ανάγκη απασχόλησης καθηγητών Γυμνασίων σε καθήκοντα που σχετίζονται με τις Πανελλαδικές Εξετάσεις αλλά και η πιθανή χρήση χώρων των συγκροτημάτων όπου στεγάζονται Γυμνάσια για τις Πανελλαδικές Εξετάσεις, δημιουργούν ζητήματα εύρυθμης λειτουργίας των σχολείων και η συνέχιση των μαθημάτων θα δημιουργούσε ζητήματα ανισότητας.

"Λαμβάνοντας υπόψη όλους τους παραπάνω λόγους, καθίσταται σαφές ότι η ανάγκη διεξαγωγής των Πανελλαδικών Εξετάσεων υπό τις καλύτερες δυνατές συνθήκες, επιβάλλει τη διακοπή των μαθημάτων και στα Γυμνάσια και τη διεξαγωγή των προαγωγικών και απολυτηρίων εξετάσεων κατά την ίδια χρονική περίοδο, κατά τις ημέρες που δεν διεξάγονται εξετάσεις σε πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα" υπογραμμίζει ο Νίκος Φίλης, προσθέτοντας ότι η διεξαγωγή των Πανελλαδικών Εξετάσεων δεν σηματοδοτεί μόνο τη λήξη του διδακτικού έτους αλλά και την αφετηρία μιας σειράς διαδικασιών, οι οποίες θα πρέπει να ολοκληρωθούν εντός ασφυκτικών προθεσμιών, ώστε να καταστεί δυνατή τόσο η έγκαιρη έκδοση των αποτελεσμάτων των εξετάσεων και ο προγραμματισμός των οικογενειών για την επόμενη σχολική και ακαδημαϊκή χρονιά όσο και ο προβλεπόμενος αναγκαίος χρόνος διακοπών για τους εκπαιδευτικούς.

Επίσης, ο υπουργός σημειώνει ότι δεδομένων των κλιματολογικών συνθηκών σε πολλές περιοχές της χώρας, δεν θα ήταν εύκολη η διεξαγωγή των Πανελληνίων Εξετάσεων πολύ αργότερα εντός του Ιουνίου. Ως εκ τούτου, δεν είναι εφικτή η επέκταση του διδακτικού έτους για τα Γυμνάσια, εφόσον δεν διασφαλίζονται οι βέλτιστες συνθήκες μάθησης για τους μαθητές τόσο των Γυμνασίων όσο και των Λυκείων.



Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24


Τι μπορώ να σπουδάσω στο Ρέθυμνο

Αποτέλεσμα εικόνας για σπουδες στο ρεθυμνο σχολες και τμηματαΤο panelladikes24 σας παρουσιάζει τα τμήματα ΑΕΙ που έχουν έδρα την πόλη του Ρεθύμνου. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να ενημερωθούν για το κάθε τμήμα πατώντας στον αντίστοιχο σύνδεσμο. 

Πολιτικής Επιστήμης (Ρέθυμνο) - Πανεπιστήμιο Κρήτης

Φιλολογίας (Ρέθυμνο) - Πανεπιστήμιο Κρήτης



Κοινωνιολογίας Κρήτης (Ρέθυμνο) - Πανεπιστήμιο Κρήτης

Ψυχολογίας (Ρέθυμνο) - Πανεπιστήμιο Κρήτης







Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24



Δευτέρα, 4 Απριλίου 2016

Περισσότερες μετακινήσεις υποψηφίων για τα ΑΕΙ θα καλύψει φέτος το ΥΠΠΕΘ

04 04 16 ejetaseisΜε τροπολογία του υπουργείου Παιδείας που κατατέθηκε σήμερα και ψηφίζεται την Πέμπτη λύνεται το θέμα της μετακίνησης, διαμονής και διατροφής των μαθητών που δίνουν πανελλαδικές σε άλλο λύκειο από εκείνο στο οποίο φοιτούν. Η ανάγκη αυτή προέκυψε επειδή οι ισχύουσες διατάξεις του νόμου δεν μπορεί να τύχουν εφαρμογής, επειδή οι εξετάσεις για την εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση δεν αποτελούν πλέον απολυτήριες εξετάσεις. Επί πλέον το υπουργείο θα καλύπτει και τα έξοδα μετακίνησης, διαμονής και διατροφής και των υποψηφίων από ΕΠΑΛ καθώς και των υποψηφίων από ΓΕΛ και ΕΠΑΛ που εξετάζονται σε ειδικά μαθήματα. Από την κάλυψη των εξόδων εξαιρούνται οι απόφοιτοι υποψήφιοι.

Η ρύθμιση λοιπόν προτείνει ότι στους υποψηφίους για εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, οι οποίοι αποφοιτούν το έτος συμμετοχής τους στις εξετάσεις αυτές και εξετάζονται σε άλλη σχολική μονάδα από αυτή που κατέθεσαν αίτηση/δήλωση συμμετοχής επειδή το σχολείο αυτό δεν χρησιμοποιείται ως εξεταστικό κέντρο κατά τη διεξαγωγή των εξετάσεων, μπορεί να καλύπτονται τα έξοδα μετακίνησης, διαμονής και διατροφής αυτών και ενός συνοδού τους.

Η αποζημίωση αυτή καταβάλλεται εφόσον η απόσταση του σχολείου υποβολής της αίτησης/δήλωσης συμμετοχής στις εξετάσεις και του εξεταστικού κέντρου καθώς και οι συγκοινωνιακές συνθήκες επιβάλλουν τη διαμονή τους στην έδρα του σχολείου που εξετάζονται. Η σχετική δαπάνη βαρύνει τον προϋπολογισμό του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων.

Ολόκληρη η τροπολογία έχει ως εξής:

ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ

ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΚΗ ΕΚΘΕΣΗ

Άρθρο….

Στην παρ.6 του άρθρου 1 του ν.2909/2001 (Α΄ 90) ορίζεται ότι: «…6. Στους μαθητές της Β΄ και Γ΄ τάξης των Ενιαίων Λυκείων, που εξετάζονται σε άλλο λύκειο από αυτό στο οποίο φοιτούν επειδή το λύκειό τους δεν χρησιμοποιείται ως εξεταστικό κέντρο κατά τη διεξαγωγή των προαγωγικών ή απολυτηρίων εξετάσεων που διενεργούνται σε εθνικό επίπεδο, μπορεί να καλύπτονται τα έξοδα μετακίνησης, διαμονής και διατροφής αυτών και ενός συνοδού τους. Η αποζημίωση αυτή καταβάλλεται εφόσον η απόσταση των δύο σχολείων και οι συγκοινωνιακές συνθήκες επιβάλλουν τη διαμονή τους στην έδρα του σχολείου που εξετάζονται. Η σχετική δαπάνη βαρύνει τον προϋπολογισμό του Υπουργείου Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων. Με κοινή απόφαση των Υπουργών Οικονομικών και Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων καθορίζονται οι προϋποθέσεις, οι διαδικασίες και το ύψος των καλυπτόμενων ημερησίως δαπανών ανά μαθητή και συνοδό και κάθε αναγκαία λεπτομέρεια για την εφαρμογή της παρούσας διάταξης...». Οι διατάξεις της παραγράφου αυτής, οι οποίες εφαρμόζονταν από το 2001 έως και σήμερα, δεν μπορεί να τύχουν εφαρμογής για τις εξετάσεις εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση το τρέχον και τα επόμενα έτη, καθόσον οι εξετάσεις για την εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση δεν αποτελούν πλέον απολυτήριες εξετάσεις. Κατά συνέπεια, προκύπτει επιτακτική ανάγκη θέσπισης της προτεινόμενης ρύθμισης κατά τρόπον ώστε να καταστεί δυνατή η καταβολή αποζημίωσης στους υποψηφίους που ενέπιπταν στο πεδίο εφαρμογής της διάταξης αυτής.

ΚΕΙΜΕΝΟ ΔΙΑΤΑΞΗΣ

Άρθρο…. 

Μετακινήσεις μαθητών που συμμετέχουν στις πανελλαδικές εξετάσεις

1. Στους υποψηφίους για τις εξετάσεις εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, οι οποίοι αποφοιτούν το έτος συμμετοχής τους στις εξετάσεις αυτές και εξετάζονται σε άλλη σχολική μονάδα από αυτή που κατέθεσαν αίτηση/δήλωση συμμετοχής επειδή το σχολείο αυτό δεν χρησιμοποιείται ως εξεταστικό κέντρο κατά τη διεξαγωγή των εξετάσεων, μπορεί να καλύπτονται τα έξοδα μετακίνησης, διαμονής και διατροφής αυτών και ενός συνοδού τους. Η αποζημίωση αυτή καταβάλλεται εφόσον η απόσταση του σχολείου υποβολής της αίτησης/δήλωσης συμμετοχής στις εξετάσεις και του εξεταστικού κέντρου καθώς και οι συγκοινωνιακές συνθήκες επιβάλλουν τη διαμονή τους στην έδρα του σχολείου που εξετάζονται. Η σχετική δαπάνη βαρύνει τον προϋπολογισμό του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων. Με κοινή απόφαση των Υπουργών Οικονομικών και Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, που δημοσιεύεται στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, καθορίζονται οι όροι, οι προϋποθέσεις, οι διαδικασίες καθώς και το ύψος των καλυπτόμενων ημερησίως δαπανών ανά υποψήφιο και συνοδό και κάθε αναγκαία λεπτομέρεια για την εφαρμογή της παρούσας διάταξης .

2. Η παράγραφος 6 του άρθρου 1 του ν.2909/2001 (Α΄ 90) καταργείται.



Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


Ρυθμίσεις για αθλητές με διακρίσεις (Εισαγωγή σε ΑΕΙ - Μετεγγραφές)

Αποτέλεσμα εικόνας για Ρυθμίσεις για αθλητές με διακρίσεις (Εισαγωγή σε ΑΕΙ - Μετεγγραφές)Ψηφίστηκε από τη Βουλή και δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ Α΄ 49/2016 ο ν. 4373/2016 ''Αναγκαίες ρυθμίσεις για την εναρμόνιση της Ελληνικής Νομοθεσίας με το νέο Κώδικα Αντιντόπιγκ του Παγκόσμιου Οργανισμού Αντιντόπιγκ και άλλες διατάξεις''. 

Στο συγκεκριμένο νόμο υπάρχουν διατάξεις που αφορούν αθλητές με διακρίσεις και πιο συγκεκριμένα:

- για την εισαγωγή τους σε Α.Ε.Ι., η αναγνώριση των διακρίσεων που επιτυγχάνουν κατά τη διάρκεια των αγωνιστικών περιόδων γίνεται ανεξαρτήτως αν στους αγώνες που επετεύχθη η διάκριση συμμετείχαν ομογενείς, αλλοδαποί ή στερούμενοι ιθαγένειας αθλητές ή αθλήτριες.

-  για την μετεγγραφή τους σε άλλο τμήμα ΤΕΦΑΑ όταν στο τμήμα που εισήχθησαν δεν υπάρχει η αντίστοιχη ειδικότητα του αθλήματος στο οποίο διακρίθηκαν.

Δείτε τα άρθρα που ρυθμίζουν τα παραπάνω: 

Άρθρο 28 Εισαγωγή διακριθέντων αθλητών σε σχολές ή Τµήµατα Α.Ε.Ι. ανεξαρτήτως της συµµετοχής οµογενών, αλλοδαπών ή στερούµενων ιθαγένειας αθλητών στους αγώνες

Η παρ. 9 του άρθρου 38 του ν. 4115/2013 (Α΄ 24), όπως αυτό τροποποιήθηκε µε την παρ. 1 του άρθρου 26 του ν. 4210/2013 (Α΄ 254), αντικαθίσταται ως εξής: «9. Η ισχύς των παραγράφων 1 έως και 4 του παρόντος άρθρου αφορά αποκλειστικά στην εισαγωγή των διακριθέντων αθλητών σε Σχολές ή Τµήµατα Α.Ε.Ι.. Αποκλειστικά για την εισαγωγή των αθλητών αυτών σε Σχολές ή Τµήµατα Α.Ε.Ι., η διάκριση στους Πανελλήνιους αγώνες όλων των κατηγοριών αναγνωρίζεται ανεξαρτήτως αν στους αγώνες στους οποίους έχει επιτευχθεί η διάκριση συµµετείχαν οµογενείς, αλλοδαποί ή στερούµενοι ιθαγένειας αθλητές.»

Άρθρο 47

Στο τέλος της τέταρτης παραγράφου της περίπτωσης 7 της παρ. 8 του άρθρου 34 του ν. 2725/1999 προστίθεται εδάφιο ως εξής: «Αν το τµήµα εισαγωγής του δεν χορηγεί την ειδικό- τητα του αθλήµατος στο οποίο σηµειώθηκε η διάκριση, ο αθλητής µπορεί να µετεγγραφεί, κατόπιν αιτήσεώς του, στο αντίστοιχο πλησιέστερο προς τον τόπο του τµήµατος εισαγωγής του εκπαιδευτικό ίδρυµα, κατά περίπτωση, µε απόφαση του Υπουργού Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευµάτων, έπειτα από εισήγηση του Υπουργού Πολιτισµού και Αθλητισµού.»



Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


Το Πολυτεχνείο Κρήτης ανοίγει τις πύλες του για να το γνωρίσετε

Το Πολυτεχνείο Κρήτης ανοίγει τις πόρτες του και σας προσκαλεί σε μια «Ανοικτή Ημέρα Γνωριμίας», την Δευτέρα 11 Απριλίου 2016 και ώρες 09.00-17.00 στην Πολυτεχνειούπολη, στην περιοχή Ακρωτηρίου Χανίων. 

Η Ανοικτή Ημέρα Γνωριμίας απευθύνεται σε όλες τις ηλικιακές ομάδες και έχει στόχο να ανακαλύψουν οι επισκέπτες, πώς λειτουργεί το Πολυτεχνείο Κρήτης καθημερινά.

Οι επισκέπτες, θα έχουν την ευκαιρία: 
- να παρακολουθήσουν «ανοικτά μαθήματα» σε αμφιθέατρα, στην ειδικότητα μηχανικού που τους ενδιαφέρει 
- να δουν από κοντά τα πρόσφατα επιτεύγματα τεχνολογίας των εργαστηρίων των Σχολών του Πολυτεχνείου Κρήτης
- να περιηγηθούν στην Πολυτεχνειούπολη και να γνωρίσουν τις εγκαταστάσεις με την βοήθεια εθελοντών φοιτητών
- να συναντηθούν με το προσωπικό, τους καθηγητές και τους φοιτητές 
- να έλθουν σε επαφή με τις φοιτητικές ομάδες
- να ενημερωθούν για τις υπηρεσίες που παρέχει το Πολυτεχνείο Κρήτης
- να ανακαλύψουν ποια Σχολή του Πολυτεχνείου Κρήτης τους ενδιαφέρει 

Ζήστε την εμπειρία της εκπαίδευσης Μηχανικών για μια ημέρα στο Πολυτεχνείο Κρήτης!

Πατήστε εδώ για να συνδεθείτε με τη σελίδα του Πολυτεχνείου Κρήτης όπου θα βρείτε πληροφορίες σχετικές με την Ανοικτή Ημέρα Γνωριμίας.



Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


Κυριακή, 3 Απριλίου 2016

Ενημερωτικές ημερίδες στη Θεσσαλονίκη για τις προφορικές Πανελλαδικές Εξετάσεις

Αποτέλεσμα εικόνας για προφορικές Πανελλαδικές Εξετάσεις1η ημερίδα - Δευτέρα 4 Απριλίου 2016

Η ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΠΡΩΤ. & ΔΕΥΤΕΡ. ΕΚΠ/ΣΗΣ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ σε συνεργασία με το Α΄ ΚΕ.Δ.Δ.Υ. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ & Το Γραφείο Σχολικών Συμβούλων ΔΕ τη Δευτέρα 4 Απριλίου 2016 και ώρα 5μμ - 8μμ, στην Αίθουσα Στέφανος Δραγούμης του Μουσείου Βυζαντινού Πολιτισμού Θεσσαλονίκης ημερίδα, με τίτλο: «Πανελλήνιες εξετάσεις και διαδικασία προφορικής εξέτασης υποψηφίων με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες».

Μπορείτε να υποβάλετε ηλεκτρονικά τη συμμετοχή σας στον παρακάτω σύνδεσμο: https://goo.gl/DUv2BB

Α΄ ΚΕΔΔΥ Πρόγραμμα ημερίδας     Έγκριση ημερίδας 12283 A΄ ΚΕΔΔΥ Θεσ.     Αφίσα

2η ημερίδα - Δευτέρα 7 Απριλίου 2016

Το Β΄ ΚΕ.Δ.Δ.Υ. Θεσσαλονίκης διοργανώνει ενημερωτική ημερίδα με θέμα: «Προφορικές Πανελλαδικές Εξετάσεις: τραύμα η άγνοια» στην αίθουσα εκδηλώσεων των γραφείων της Δ/θμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Θεσσαλονίκης (Κολοκοτρώνη 22, 2ος όροφος) στις 7/4/2016 από τις 17:00 έως τις 19:30.

Πρόγραμμα

16:45-17:00 Προσέλευση-Εγγραφές

17:05-17:15 «Ο ρόλος του ΚΕΔΔΥ στις εξετάσεις των μαθητών με Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες» Απτεσλής Νίκος. Προϊστάμενος Β΄ ΚΕΔΔΥ

17:15-17:35 «Προφορικές εξετάσεις: θεσμικό πλαίσιο και παιδαγωγική τεκμηρίωση». Πηλείδου Κωνσταντίνα. Σχ. Σύμβουλος ΕΑΕ

17:35-17:55 «Η διαδικασία των προφορικών Πανελλήνιων Εξετάσεων» Ρουμπίδης Χρήστος. Πρόεδρος του Ειδικού Εξεταστικού Δυτ. Θεσ/νίκης

17:55-18:15 «Η πρόκληση των προφορικών Πανελλήνιων Εξετάσεων» Μπότσας Γεώργιος. Σχ. Σύμβουλος

18:15-18:35 «Στήριξη παιδιών πριν τις εξετάσεις» Γεωργία Μπάρου. Πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Συλλόγων Γονέων Παιδιών με Δυσλεξία και Μαθησιακές Δυσκολίες

18:35-18:55 «Διαχείριση του άγχους πριν τις εξετάσεις» Μπάραλη Νικολέτα. Ψυχολόγος του Β΄ΚΕΔΔΥ

18:55-19:15 «Βιώματα και εμπειρίες προφορικών εξετάσεων από δύο φοιτητές με Δυσλεξία».

19:15-19:30 Συζήτηση

panelladikes24 - panelladikes24 στο facebook


Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.



Παρασκευή, 1 Απριλίου 2016

Προσομοιωμένο Διαγώνισμα στα Μαθηματικά και Στοιχεία Στατιστικής της Γ΄ Λυκείου No 2

Αποτέλεσμα εικόνας για Προσομοιωμένο Διαγώνισμα στα Μαθηματικά και Στοιχεία Στατιστικής της Γ΄ Λυκείου No 2Δείτε Προσομοιωμένο Διαγώνισμα Πανελλαδικών Εξετάσεων στα Μαθηματικά και Στοιχεία Στατιστικής της Γ΄ Λυκείου σε όλη την εξεταστέα ύλη. 

Καραγιάννης Ιωάννης, Σχολικός Σύμβουλος Μαθηματικών Ν. Δωδεκανήσου και Κυκλάδων






Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


Η Ζωή των Αλλοδαπών Σπουδαστών στα Ελληνικά ΑΣΕΙ (ΒΙΝΤΕΟ)

Στις Στρατιωτικές Σχολές φοιτούν αλλοδαποί σπουδαστές και αλλοδαπές σπουδάστριες με μεγάλη επιτυχία. Στο παρακάτω βίντεο περιγράφεται η ζωή και οι εμπειρίες τους.




Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.



Πόσοι κατέθεσαν αίτηση συμμετοχής στις Πανελλαδικές Εξετάσεις 2016 - Δείτε τα ποσοστά των αποφοίτων με το παλαιό σύστημα

Περισσότεροι από 100.000 είναι οι υποψήφιοι των φετινών Πανελλαδικών Εξετάσεων που ξεκινούν στις 16 Μαΐου για τους υποψηφίους των ΓΕΛ και στις 17 Μαΐου για τους υποφηψίους των ΕΠΑΛ

Ο συνολικός αριθμός των υποψηφίων όλων των κατηγοριών ανέρχεται σε 103.366 με τους περισσότερους εξ αυτών να υποψήφιοι των Γενικών Λυκείων με το νέο σύστημα. Όπως προκύπτει από την επεξεργασία των στοιχείων ελάχιστοι ήταν οι απόφοιτοι που επέλεξαν το παλαιό σύστημα καθώς ο αριθμός τους ανέρχεται μόλις σε 3.395 και αποτελούν το 4% των υποψηφίων των ημερήσιων ΓΕΛ.

Όσον αφορά τους υποψηφίους των Επαγγελματικών Λυκείων ο αριθμός όσων επέλεξε το παλαιό σύστημα με την Ομάδα Α (υποψήφιοι για ΤΕΙ - με 4 μαθήματα εξέταση) ήταν 2457, αποτελώντας το 13.8% συνολικά των συμμετεχόντων των Ημερησίων ΕΠΑΛ. Επίσης, υπήρχαν και 56 υποψήφιοι που κατέθεσαν αίτηση συμμετοχής με την Ομάδα Β των Ημερησίων ΕΠΑΛ.

Ακολουθεί αναλυτικός πίνακας με τα αριθμητικά στοιχεία των υποψηφίων κάθε κατηγορία και είδους Λυκείου.


Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.