Παρά τις εκκλήσεις σύσσωμης της εκπαιδευτικής κοινότητας, γονέων, εκπαιδευτικών και μαθητών, για ασφαλή άνοιγμα των σχολείων, το Υπουργείο Παιδείας άνοιξε τα σχολεία με πολύ περισσότερους μαθητές ανά τάξη από τις προηγούμενες χρονιές, (μοναδική χώρα στην Ευρώπη) και χωρίς καμία ιδιαίτερη μέριμνα για ασφάλεια και καθαριότητα. To αποτέλεσμα ήταν να οδηγηθούν στο κλείσιμο όλες οι βαθμίδες εκπαίδευσης και οι μαθητές να υποβληθούν σε μία ανοργάνωτη, απροετοίμαστη και πρόχειρη λειτουργία τηλεκπαίδευσης.
Η τηλεκαπαίδευση αρχικά μας παρουσιάστηκε ως λύση ανάγκης, τώρα όμως μας την παρουσιάζειται ως πανάκεια, παρόλο που αποδείχθηκε στην πράξη ως μία αντι-παραγωγική και αντιπαιδαγωγική μέθοδος, που επίσης για την αποτελεσματικότητά δεν υπάρχει καμία επιστημονική τεκμηρίωση και που δεν μπορεί ούτε κατ' ελάχιστον να υποκαταστήσει την υγιή σχολική λειτουργία παρά μόνο επικουρικά και προσωρινά.
Δημιούργησε λοιπόν τεράστια και αναρίθμητα προβλήματα τα οποία είναι γνωστά σε όλους μας, όπως: